Utilizați Omnisend pentru a crește vânzările cu automatizare, SMS și marketing prin e-mail

Ca proprietar de comerț electronic, nu există nimic mai rău decât să vezi o mulțime de trafic, dar fără vânzări.

Automatizarea e-mailului și a SMS-urilor este un element critic al marketingului de comerț electronic și îi ajută pe comercianți să răspundă rapid la comportamentele și nevoile clienților lor.

Acolo intră în joc Omnisend. Această platformă vă permite să trimiteți mesaje direcționate și în timp util pentru a genera mai multe vânzări. Drept urmare, puteți recăpăta vânzările de la vizitatorii abandonați la coș sau puteți crește valoarea de viață a clienților existenți.

Peste 70.000 de mărci de comerț electronic folosesc Omnisend pentru a-și extinde afacerile pe pilot automat prin campanii de text și e-mail extrem de relevante.

În acest articol, vă vom oferi o trecere în revistă detaliată a ceea ce este Omnisend și a diferitelor funcții pe care le oferă proprietarilor de magazine online.

Prezentare generală Omnisend: ce este?

Omnisend este o platformă de automatizare a marketingului end-to-end care ajută companiile de comerț electronic să stimuleze vânzările pe pilot automat, valorificând promovarea omnicanal. Este conceput pentru magazinele online de toate dimensiunile și este folosit de multe industrii.

Cu Omnisend, puteți trimite mesaje personalizate persoanelor potrivite, la momentul potrivit, pe canalul potrivit. Oferă o bibliotecă uriașă de șabloane încorporate, permițându-vă să trimiteți e-mailuri frumos concepute, cu o conversie ridicată, împreună cu funcții de automatizare pentru implementarea e-mailurilor și segmentarea listei dvs.

Omnisend permite companiilor de comerț electronic să-și conecteze conturile Shopify la platformă. Ca rezultat, acest lucru eficientizează totul, de la analiză la actualizările comenzilor. Permite companiilor să devină specifice despre tipul de clienți pe care îi au și despre cum să-i vizeze pe acești clienți în moduri semnificative.

În plus, Omnisend se integrează perfect cu marketingul prin SMS și campaniile Facebook Messenger.

De asemenea, vă permite să creați formulare convingătoare și captivante de generare de clienți potențiali pentru a vă stimula conversiile de captare a clienților potențiali. Puteți alege dintre diferite stiluri de formulare de captare a clienților potențiali, cum ar fi ferestre pop-up, casete de înscriere și formulare interactive pentru roata norocului.

Să nu ne uităm la toate caracteristicile pe care Omnisend le oferă.

Funcțiile Omnisend despre care ar trebui să știți

Omnisend este o platformă omnicanal puternică, cu o mulțime de funcții uimitoare. Cu opțiunile și șabloanele sale intuitive de editare prin glisare și plasare, puteți crea campanii și formulare profesionale în câteva minute.

#1. Automatizare de marketing

Automatizarea marketingului este procesul de automatizare a activităților de marketing monotone. Această platformă vă permite să trimiteți în timp util și relevante campanii prin mai multe canale clienților pe pilot automat.

În prezent, Omnisend acceptă notificări push prin e-mail, SMS și web.

Puteți utiliza fluxurile de lucru preconstruite ale fiecărui canal pentru a crea campanii și secvențe pentru fiecare ocazie.

Cele mai populare fluxuri de lucru preconstruite pe care le oferă Omnisend sunt:

  • Serial de bun venit
  • Abandonarea produsului
  • Abandonarea cărucioarelor
  • Confirmarea comenzii
  • Confirmare de livrare
  • Vânzare încrucișată

Știați că e-mailurile de confirmare a comenzii au o rată de deschidere de 70%?

Trimiterea de e-mailuri optimizate de confirmare a comenzii prin Omnisend încurajează clienții recenti să devină cumpărători repetați. Adăugarea de oferte irezistibile precum reduceri uimitoare și pachete de produse este o modalitate excelentă de a crește valoarea comenzii.

  Un Atari de epocă este un terminal meteo uimitor în 2020

Crearea fluxurilor de lucru este perfectă pentru încălzirea clienților potențiali pentru a face o achiziție. Cu o secvență de abandonare a coșului, puteți reaminti clientului să revină la cărucioarele sale la o oră după ce părăsește magazinul dvs.

Apoi, după o zi, le trimiți un cod de reducere. Fluxurile de lucru sunt declanșate de o oră stabilită sau de acțiuni sau comportamente specifice.

Veți primi un raport de automatizare care arată performanța fiecărui canal cu fiecare flux de lucru. Cu Omnisend, veți putea urmări datele despre vânzări și implicare pentru a vă optimiza campania.

#2. Marketing prin e-mail

Una dintre caracteristicile majore ale Omnisend este funcționalitatea de marketing prin e-mail. Ele oferă un editor intuitiv de tip drag-and-drop și șabloane uimitoare de e-mail, ceea ce face ca crearea de e-mailuri cu aspect profesional să fie o ușoară.

Frumusețea șabloanelor lor de marketing prin e-mail este că nu sunt necesare abilități de codare. Editați blocurile de conținut adăugând produse recomandate sau coduri de reducere dinamice pentru a oferi o notă personalizată fiecărui e-mail trimis.

Deoarece software-ul este conectat la magazinul dvs., puteți adăuga produse din colecțiile dvs. direct la e-mailuri. Funcțiile Product Picker importă automat toate prețurile, imaginile și descrierea pe e-mail.

În loc să vă introduceți sigla, fonturile și culorile, toate elementele de branding sunt preluate automat din magazin și importate în șabloanele de e-mail. Acest lucru vă economisește timp și vă permite să configurați rapid secvențele de e-mail.

În plus, Omnisend oferă o funcție avansată de testare A/B care vă permite să vedeți ce funcționează și ce nu. Puteți testa recomandările de produse, liniile de subiect și conținutul corpului de e-mail pentru a dezvălui secretele pentru conversii mai bune.

#3. Marketing prin SMS

Este important să trimiteți mementouri și mesaje prin mai multe canale. Pe măsură ce marketingul prin e-mail a devenit mai popular, unii clienți nu mai deschid e-mailuri de la comercianți cu amănuntul.

Omnisend vă permite să trimiteți mesaje text clienților dvs., ceea ce vă oferă acces la un alt canal pentru a-i contacta.

Un avantaj al utilizării Omnisend este că acceptă SMS-uri către orice cod de țară din întreaga lume, astfel încât să puteți trimite mesaje publicului dvs. indiferent unde locuiește. Acesta nu este cazul multor software de automatizare a marketingului, unele oferind doar acces la câteva țări.

Multe companii de comerț electronic vor plăti pentru un instrument separat pentru a rula campanii SMS. Din fericire, cu Omnisend, trebuie să plătiți doar pentru un singur instrument pentru a accesa toate nevoile dvs. de marketing omnicanal.

Campaniile prin SMS sunt oportunitatea perfectă de a vă promova cele mai noi colecții, de a organiza o vânzare flash sau de a reaminti vizitatorilor care au abandonat coșul să-și finalizeze comenzile. La fel ca editorul de e-mail, vă puteți edita SMS-urile adăugând imagini sau GIF-uri pentru a crește implicarea.

Marketingul prin SMS Omni este pe deplin compatibil cu TCPA, ceea ce înseamnă că persoanele de contact se pot dezabona răspunzând „STOP”, ceea ce vă protejează afacerea de comerț electronic de probleme legale.

#4. Notificări push web

Omnisend vă permite să configurați notificări push web și mesaje livrate pe dispozitivul abonatului dvs. în timp real. Chiar dacă abonatul nu este prezent pe site-ul dvs., notificările sunt totuși trimise.

  VirusTotal lansează aplicația Mac; Verifică fișierele pentru viruși fără a le deschide

Spre deosebire de marketingul prin e-mail și SMS, notificările push web nu necesită informații legate de clienți. Este nevoie doar de un singur clic pentru ca vizitatorul să se înscrie.

Notificările push pe web ale Omnisend sunt perfecte pentru recuperarea abandonului coșului, a clienților noi și a clienților noi. Persoanele care optează pentru aceste notificări vor fi redirecționate dacă părăsesc site-ul dvs. fără a cumpăra.

La fel ca și celelalte canale, puteți viza anumite segmente de clienți pentru a primi aceste mesaje și pentru a urmări vânzările din notificările push. Indiferent dacă sunt oferte flash sau recuperarea coșului, Omnisend vă permite să trimiteți mesaje relevante instantaneu prin notificări push.

Pe măsură ce campaniile prin e-mail și SMS-uri devin populare, multe magazine de comerț electronic încă nu au profitat de notificările push. Acestea sunt grozave pentru cumpărătorii care v-au vizitat magazinul prin intermediul browserului web.

#5. Ferestre pop-up, formulare și multe altele

Majoritatea proprietarilor de comerț electronic trebuie să plătească separat pentru generatorul de formulare și pluginurile pop-up ale magazinelor lor. Dar dacă utilizați Omnisend, puteți accesa gratuit popup-ul și generatorul de formulare.

Omnisend permite utilizatorilor să creeze formulare care captează clienți potențiali pentru afacerile lor.

Cu atât de multe șabloane disponibile, puteți alege cele mai bune tipuri de metode de captare a clienților potențiali pentru magazinul dvs.

Omnisend oferă următoarele modalități de a vă crește lista:

  • Ferestre pop-up: ferestrele pop-up vizate vă întrerup vizitatorii pentru a-i determina să ia măsuri. Puteți configura ferestre pop-up cu intenția de ieșire care apar numai atunci când sunt pe cale să părăsească magazinul dvs. De asemenea, puteți crea ferestre pop-up de direcționare inteligentă care apar numai pe anumite pagini ale magazinului.
  • Pagini de destinație: o pagină de destinație direcționată are un mesaj focalizat singular, care oferă vizitatorilor doar informațiile de care au nevoie. Omnisend vă permite să creați și să personalizați pagini de destinație separate pentru fiecare campanie pentru a îmbunătăți conversiile.
  • Roata norocului: gamifică-ți generația de clienți potențiali cu casete de înscriere pentru roata norocului. Roata norocului oferă vizitatorilor un premiu atunci când își trimit adresele de e-mail.
  • Casete de înscriere: casetele de înscriere apar pe pagină fără a întrerupe vizitatorul. Acestea ajută la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și permit vizitatorilor să fie notificați cu privire la noile oferte.

#6. Rapoarte

Raportarea este o componentă esențială a oricărei platforme de automatizare a marketingului. Trebuie să înțelegeți bine ce se întâmplă cu publicul dvs. pentru a crea rezultatele dorite.

Rapoartele personalizate Omnisend vă permit să proiectați fluxuri de lucru de automatizare mai bune, potrivite pentru publicul dvs. Veți primi o varietate de valori de implicare și vânzări, cum ar fi mesajele trimise, rata de clic, rata de deschidere și vânzările din fiecare campanie.

Puteți compara și compara diferite campanii, fluxuri de lucru și canale pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Pe baza acestor date, puteți obține informații utile pentru a vă ajusta campaniile și pentru a îmbunătăți conversiile.

De exemplu, este posibil să observați că anumite campanii nu au performanțe bune din cauza lipsei de aliniere între produs și locația sa geografică. Puteți crea un nou flux de lucru pentru segmentul specific în acest caz.

De asemenea, puteți vizualiza atribuții personalizate ale publicului dvs. Poate fi util să construiți noi fluxuri de lucru care să separe publicul în funcție de atribuții, cum ar fi persoanele care au dat clic pe linkul dvs. și persoanele care nu v-au deschis e-mailul.

  Cum să dezactivați taxele pe Google Maps

Acest lucru vă permite să trimiteți e-mailuri relevante orientate către un anumit atribut.

#7. Segmentarea

Funcția de segmentare a Omnisend vă permite să vă împărțiți lista în mai multe subdiviziuni diferite. Vă puteți baza segmentarea pe multe atribute diferite, cum ar fi demografie, psihografie, obiceiuri de cumpărare și implicarea cu marca dvs.

Să presupunem că vrei să-i răsplătești pe cei mai fideli clienți. Puteți construi un club VIP pentru a oferi acces exclusiv la produse și alte avantaje numai celor mai buni clienți. Omnisend va sorta toate datele despre clienți, astfel încât să puteți construi o listă cu clienții de top.

Datorită integrării Omnisend cu platformele de comerț electronic, puteți utiliza datele din magazinul dvs. și puteți segmenta clienții în mod corespunzător.

Omnisend oferă Sugestii de segmente, o funcție inteligentă și dinamică care recomandă modalități de a vă împărți lista. De asemenea, diferite straturi de segmente vă vor eticheta contactele, permițându-vă să construiți campanii hiperpersonalizate.

Puteți trimite o campanie persoanelor care sunt etichetate cu mai multe segmente.

De exemplu, puteți filtra lista după persoane care nu au cumpărat în 60 de zile cu o valoare medie a comenzii de 100 USD. Acest lucru vă oferă o listă de clienți de ultimă generație cu care este posibil să doriți să vă reconectați (dacă 100 USD reprezintă un AOV ridicat pentru magazinul dvs.).

#8. Sincronizarea publicului pentru anunțuri

Potrivirea publicului potrivit cu un anumit produs poate fi dificilă, chiar și pentru cei mai experimentați marketeri.

Segmentele de public personalizate Facebook și funcțiile Omnisend pentru audiențe de potrivire a clienților Google rezolvă această problemă. Ei folosesc lista de contacte pentru a găsi audiențe asemănătoare cu aceleași atribute.

Omnisend ajută companiile de comerț electronic prin sincronizarea listei lor de contacte în reclamele Facebook și Google pentru o direcționare eficientă a anunțurilor.

Există multe modalități de a utiliza funcția de sincronizare a publicului pe Omnisend, cum ar fi:

  • Redirecționarea persoanelor de contact: redirecționați vizitatorii care abandonează coșul care și-au trimis e-mailurile sau clienții mai puțin activi pentru a-i determina să cumpere din nou.
  • Crearea unor audiențe asemănătoare mai inteligente: Sincronizați lista de contacte a clienților cu cea mai mare valoare cu Omnisend pentru a crea audiențe asemănătoare eficiente.
  • Reduceți costurile de achiziție de clienți: excludeți clienții existenți care v-au achiziționat deja proiectul, astfel încât să vă puneți anunțul doar în fața persoanelor care nu l-au achiziționat.

Frumusețea funcției de sincronizare a audienței de la Omnisend este că îți sincronizează automat contactele pe Facebook la fiecare cinci până la 15 minute, asigurându-se că publicul tău este actualizat.

Prețuri

Omnisend are trei planuri de preț de bază și fiecare vine cu o probă gratuită de 14 zile:

  • Gratuit: Conceput pentru întreprinderile mici care se plimbă cu marketingul prin e-mail și text
  • Standard: cel mai bun pentru întreprinderile mijlocii și pentru companiile care doresc să-și extindă operațiunile
  • Pro: Perfect pentru magazinele cu volum mare care doresc să-și extindă eforturile de marketing prin SMS

Rețineți că prețurile de mai sus se modifică în funcție de numărul de persoane la care vă adresați.

Încheierea

Automatizarea marketingului este piesa lipsă pentru proprietarii de comerț electronic care se luptă. Deși există zeci de platforme de automatizare a marketingului, Omnisend oferă, probabil, una dintre cele mai cuprinzătoare și intuitive caracteristici.

Gândiți-vă la toate vânzările potențiale pe care le pierdeți dacă nu folosiți automatizarea de marketing.

Campaniile omnicanal oportune și țintite pot genera în mod semnificativ mai multe venituri prin recapturarea a ceea ce altfel ar fi vânzări pierdute.

Încercați gratuit Omnisend pentru a reduce abandonul coșului și pentru a vă promova corect magazinul de comerț electronic.