9 software de generare de șabloane de e-mail de folosit în 2022

Dacă trimiteți multe e-mailuri pentru nevoi comerciale sau de marketing, ar trebui să începeți să utilizați un instrument de generare de șabloane de e-mail.

E-mailurile dvs. de marketing par plictisitoare? Cheltuiți mult pentru a menține o echipă de designeri pentru e-mailuri de marketing? Puteți scăpa de toate aceste probleme și puteți desfășura activități de marketing grozave, concentrându-vă asupra șabloanelor de e-mail.

Dacă sunteți freelancer, proprietar de afaceri mici sau expert în marketing prin e-mail cu cunoștințe de programare, trebuie să citiți acest articol.

Aici, vă prezentăm câteva instrumente avansate și renumite de generare de șabloane de e-mail, care ar putea schimba jocul pentru activitatea dvs. de marketing prin e-mail.

Ce este un șablon de e-mail?

Un șablon de e-mail este un atu vital al campaniei tale de marketing prin e-mail. Este un modul de cod HTML (HyperText Markup Language) pentru e-mailul dvs. de marketing cu elemente reutilizabile. Astfel de coduri HTML sunt simple și vin cu mai mulți substituenți de cod în care puteți doar să copiați și să lipiți linkurile de imagine, conținutul textului, copierea de marketing etc.

În afară de componentele de cod personalizabile, restul codului HTML formează aspectul, structura și poziționarea conținutului e-mailului. În cele mai multe cazuri, nu trebuie să interacționați cu un fișier cod HTML.

Există diferiți generatori de șabloane de e-mail și instrumente de editare care vă permit să reutilizați e-mailul printr-o interfață grafică cu utilizatorul (GUI). Mai mult, baza de cod HTML vă va permite să adăugați ghiduri de stil Cascading Style Sheets (CSS) care decid prezentarea vizuală a e-mailurilor scrise în limbaje de marcare precum HTML.

Agențiile de marketing prin e-mail stochează de obicei șabloane de e-mail pe platforme de creare de șabloane. Uneori, companiile pot utiliza, de asemenea, baze de date de cod pentru utilizarea automată a șabloanelor de e-mail de marketing pe o aplicație de e-mail terță parte folosind o interfață de programare a aplicațiilor (API).

Care sunt componentele unui șablon de e-mail bun?

Puteți distinge e-mailurile de marketing de concurenți și puteți atrage atenția pozitivă de la destinatar prin includerea următoarelor elemente strategice:

#1. O linie de subiect fără spam, care va trece cu succes botul de filtru de spam al aplicațiilor de servicii de e-mail.

#2. Un cârlig de conținut sau un antet de e-mail care apare în previzualizarea e-mailului. Prima linie a e-mailului dvs. convinge utilizatorul să citească întregul e-mail.

#3. Ar trebui să existe imagini relevante și acceptabile într-un e-mail de marketing, dar nu prea multe, deoarece unele aplicații de e-mail nu afișează imaginile automat.

#4. De asemenea, trebuie să includeți linkuri adecvate către conținutul blogului, portofolii, cărți albe, site-uri web secundare și pagini de destinație, astfel încât clienții să poată obține mai mult conținut.

#5. Faceți mai ușor pentru publicul țintă abonarea la profilurile dvs. de rețele sociale, oferind link-uri către Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn etc.

#6. Mai presus de toate, asigurați-vă că plasați suficiente butoane de apel la acțiune (CTA) pe parcursul e-mailurilor. De asemenea, nu legați CTA-urile la imagini, deoarece unele instrumente de e-mail pot restricționa conținutul vizual până când utilizatorul o permite manual.

#7. În cele din urmă, respectați Legea CAN-SPAM a guvernului federal al SUA, incluzând o modalitate simplă de a vă dezabona de la e-mailurile de marketing.

Care sunt beneficiile utilizării unui generator de șabloane de e-mail?

Șabloanele de e-mail au luat cu asalt ecosistemul de email marketing. A revoluționat modul în care agenții de marketing din zilele noastre practică marketingul produselor/serviciilor/brărcilor prin e-mailuri. De asemenea, șabloanele de e-mail beneficiază pe toți cei care au nevoie de automatizare, productivitate și eficiență în sistemele lor de marketing prin e-mail, iar aceste beneficii sunt:

  Cum să ștergeți Continuați vizionarea în HBO Max

Branding fără efort

Agențiile de e-mail și marketing digital se confruntă întotdeauna cu provocarea conținutului campaniei de marketing de brand, deoarece trebuie să gestioneze mai multe conturi de clienți. Pentru că gestionarea manuală a activelor mărcii pe e-mailurile de marketing de către câțiva angajați nu este o sarcină eficientă.

Astfel, agențiile pot folosi șabloane de e-mail de marketing, cod CSS și substituenți de imagine. Personalul dvs. de marketing poate adăuga fără efort elementele de marcă adecvate, fără erori atunci când trimiteți e-mailuri.

Furnizați conținut personalizat

Cel mai recent truc al marketingului prin e-mail este furnizarea de conținut personalizat pentru abonații dvs. sau potențiali clienți potențiali pentru campaniile de vânzări. Dar cum este posibil să personalizați mii de e-mailuri pe care le trimiteți zilnic?

Șabloanele de e-mail reutilizabile, împreună cu un instrument fiabil de automatizare a marketingului prin e-mail, cum ar fi SendGrid, Bee, Stripo etc., vă ajută să trimiteți conținut personalizat.

Tot ce trebuie să faceți este să conectați o foaie Excel cu adresele de e-mail ale clienților cu sistemul dvs. de e-mail automat. Instrumentul de e-mail va schimba automat numele de utilizator, adresa de e-mail, datele meteo și preferințele de conținut.

Conținut consistent

Șabloanele de e-mail vă ajută, de asemenea, să rezolvați problemele legate de structura e-mailului, elementele vizuale și conținutul general inconsecvenți. Majoritatea câmpurilor de e-mail, cum ar fi salutul, conținutul de text comun, imaginile de marcă și imaginile stoc sunt active prestabilite.

Prin urmare, tot ce trebuie să faceți este să schimbați numele clientului, adresa de e-mail și linkurile blogului și să trimiteți e-mailuri într-o clipită.

Creșterea marketingului prin e-mail

Un șablon de e-mail vă ajută agenția de marketing să extindă operațiunile clienților de la sute de e-mailuri pe zi la mii de e-mailuri pentru zece clienți simultan sau mai mult.

Mărcile care își desfășoară propriile activități de marketing prin e-mail și care doresc să crească numărul de clienți potențiali țintă pot beneficia, de asemenea, de un șablon de e-mail personalizabil.

Iată câțiva dintre cei mai buni generatori de șabloane de e-mail pe care trebuie să-i încercați.

Stripo

Ar trebui să începeți să încercați Stripo pentru câteva campanii de marketing prin e-mail. Veți primi șabloane de e-mail receptive și profesionale. E-mailurile de marketing frumos concepute citesc bine pe toate dispozitivele precum laptopuri, desktop-uri și smartphone-uri.

Dacă considerați că instrumentul este satisfăcător pentru agenția dvs. de marketing sau pentru obiectivele de afaceri, vă puteți abona la oricare dintre planurile sale flexibile.

Dar s-ar putea să vă întrebați de ce acest instrument. În primul rând, biblioteca de module sau editorul de șabloane este destul de ușor de utilizat. Nu aveți nevoie de experiență anterioară în proiectarea sau codificarea e-mailurilor pentru a crea șabloane de e-mail cu aspect profesional.

În al doilea rând, funcția de editare prin glisare și plasare accelerează producția de e-mailuri de marketing. În cele din urmă, Stripo angajează designeri interni de e-mail care creează șabloane frumoase de e-mail pentru uz personal și comercial.

Albină

Albină este un alt generator de șabloane de e-mail popular, un editor de coduri de e-mail bazat pe HTML și un instrument de dezvoltare a paginii de destinație. Puteți accesa aplicația sa web pe cloud, economisind timp de la configurarea unui software local. Dar cel mai bun punct de vânzare este că puteți începe să proiectați șabloane eficiente de e-mail fără a vă înscrie prin introducerea informațiilor personale.

  Cum să adăugați o imprimantă la un Chromebook

Indiferent dacă sunteți un marketer cu abilități de codificare sau nu, sunteți binevenit să utilizați acest instrument. Puteți crea un șablon unic de e-mail de la zero folosind editorul HTML. În schimb, alegeți un șablon de e-mail de marketing gata de utilizare din biblioteca Bee și personalizați e-mailul. Editorul acceptă acțiunile drag and drop.

Odată gata, exportați șablonul de e-mail în orice aplicație de serviciu de e-mail, cum ar fi Gmail, Outlook sau Yahoo! Mail pentru e-mailuri în masă. Mai mult, Bee vă permite să-l conectați și cu instrumente avansate de emailing de marketing, cum ar fi Mailchimp, SendinBlue, ActiveCampaign etc.

Dezestrați

Dacă doriți să evitați nenumărate ore pierdute de brainstorming cu codificatori HTML și designeri grafici, trebuie să încercați Dezestrați. Puteți crea șabloane de e-mail de marketing remarcabile fără abilități de proiectare de conținut și programare HTML. La fel ca concurenții săi, editorul de șabloane de e-mail de bază oferă crearea prin glisare și plasare.

Unlayer are un catalog vast de șabloane de e-mail. Instrumentul organizează aceste fișiere HTML exemplu în segmentele Colecții, Utilizare și Industrie. În plus, puteți sorta șabloanele în funcție de o licență gratuită, licență plătită, popularitate etc.

După ce ați selectat un șablon, îl puteți edita la perfecțiune în editorul online. Alternativ, îl puteți partaja cu un alt utilizator pentru munca de proiectare în colaborare.

TOPOL.io

TOPOL.io este un editor de e-mail HTML fără cod, cunoscut la nivel global pentru personalizări avansate de e-mail. În primul rând, spre deosebire de alte instrumente, vă permite să promovați produse/servicii din magazinele dvs. online cu un simplu clic. În al doilea rând, puteți crea blocuri personalizate remarcabile pentru o singură unitate de marketing, le puteți salva pentru viitor și puteți economisi timp prețios.

În plus, șabloanele de e-mail de la TOPOL.io vă permit să personalizați rapid e-mailurile prin introducerea etichetelor de îmbinare. Astfel, personalizarea unui șablon în funcție de numele clienților, preferințele și alte informații dinamice devine mult mai ușoară cu acest instrument de creare a e-mailului.

Proba sa gratuită vă oferă acces nerestricționat la platformă timp de 14 zile. Mai târziu, dacă vă place instrumentul, puteți obține fie TOPOL Pro dacă aveți nevoie de un editor elaborat în aplicația cloud TOPOL. Alternativ, puteți obține pluginul TOPOL dacă aveți nevoie să facilitați crearea de șabloane de e-mail într-un software de e-mail terț sau intern.

Cărți poștale

Nișa de email marketing trece printr-o modernizare extraordinară. Atunci de ce ar trebui conținutul tău de marketing să arate ca e-mailurile vechi? Este timpul să încerci Cărți poștale generator de șabloane și reînnoiește aspectul vizual al e-mailurilor tale.

Obțineți funcții standard, cum ar fi editarea textului, editarea imaginilor, exportul de e-mail și crearea de șabloane în Cărți poștale. Dar ce este unic la acest instrument? Aceasta ar fi munca de colaborare la nivel de întreprindere și istoricul conținutului care fac această aplicație cloud extraordinară.

Puteți crea proiecte pe instrument și puteți atribui sarcini diferiților designeri sau marketeri. Întreaga echipă poate fie să facă brainstorming asupra unui nou proiect, fie să editeze șabloane gata făcute pentru nevoi urgente.

Mai mult, instrumentul salvează toată munca ta în istoricul detaliat al versiunilor. Astfel, puteți reveni în timp și puteți prelua un șablon de e-mail care a funcționat bine. Alte caracteristici care adaugă valoare investiției dvs. sunt Google Fonts, exporturi nelimitate de șabloane, șabloane HTML receptive etc.

Chamaileon

Doriți să economisiți mai mult timp și nu sunteți mulțumit doar de șabloanele de e-mail? În acest caz, aveți nevoie de un generator de e-mail inteligent și mai inteligent, cum ar fi Chamaileon.

  Cum să accesați site-ul Microsoft Teams SharePoint pentru o echipă

În loc de exemple de fișiere HTML, aplicația cloud vine cu un flux de lucru detaliat pentru producția de e-mailuri de marketing. Prin urmare, echipa dvs. de marketing rămâne concentrată și produce mai multe e-mailuri urmând o cale ghidată.

Este instrumentul adecvat de colaborare prin e-mail de marketing în timp real pentru startup-uri, întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) și corporații. Spațiul de lucru online de editare a e-mailurilor vine cu acces bazat pe roluri. Prin urmare, puteți defini cine ar trebui să aibă acces la editare sau acces la vizualizare.

Alte caracteristici notabile sunt codurile HTML curate, crearea de e-mailuri prin glisare și plasare, blocurile de e-mail reutilizabile, vizualizarea în timp real a e-mailului din partea utilizatorului etc.

Taxi pentru e-mail

Taxi pentru e-mail este un alt generator de e-mailuri HTML care merită încercat, deoarece vă permite să produceți e-mailuri avansate de marketing și să le exportați în instrumentul dvs. de e-mail existent. Codul său este foarte compatibil cu majoritatea furnizorilor de servicii de e-mail (ESP).

Deoarece aceasta este o aplicație web fără cod, scriitorii de conținut, editorii și redactorii dvs. pot produce cu ușurință e-mailuri eficiente. Nu există absolut nicio cerință pentru formare avansată de codare și design.

Pentru upscaling, puteți conecta aplicația cloud cu un sistem de proiectare de e-mail pentru aspectul și formatarea consecvente a conținutului. În plus, proiectele extinse derulate pe Taxi for Email se bucură de o economie de timp cu 80% mai mare decât alte instrumente și, prin urmare, de mai multă profitabilitate.

Campanii Zoho

Campanii Zoho este o suită completă de email marketing. Oferă funcționalități dedicate pentru a gestiona unitățile de marketing, inclusiv un generator de e-mail HTML prin glisare și plasare. Puteți fie să importați modele de e-mail existente de pe alte platforme, fie să utilizați șabloane editabile de la Zoho. Biblioteca sa de exemple de e-mail are peste 240 de șabloane pentru afaceri și ocazii ocazionale.

Generatorul său de șabloane de e-mail este ultra-ușor, cu mai puține opțiuni. Puteți comuta interfața de editare între Basic, Advanced și Design. Fiecare dintre aceste categorii are câteva componente de design unice. De exemplu, categoria Avansat oferă opțiuni precum Creare sondaj, Videoclip, Widgeturi, Atașamente etc.

Dacă doriți să distrați utilizatorii cu conținut personalizat, puteți utiliza funcția de proiectare Merge Tags. În cele din urmă, instrumentul este perfect potrivit pentru agenții de marketing și proprietarii de comerț electronic, deoarece puteți integra produse de la Shopify, Zoho Commerce și WooCommerce.

SendGrid

SendGrid oferă atât autoservire, cât și servicii gestionate pentru crearea de șabloane de e-mail de marketing. De la API-uri automate de e-mail la informații despre livrabilitate, obțineți toate cele mai recente funcții într-un singur loc central.

Puteți începe gratuit cu funcții standard, cum ar fi releul SMTP, Webhooks, editor dinamic de șabloane, instrumente de optimizare a livrării etc. Când creșteți, aveți opțiuni premium precum Essentials, Pro și Premier.

Toate conturile SendGrid au acces la o bibliotecă de șabloane de e-mail profesionale și receptive. Șabloanele vin și cu un link care poate fi partajat, astfel încât să puteți crea conținut cu echipa dvs.

Spațiul său de lucru pentru proiectarea e-mailului este intuitiv și vine în două versiuni: Editorul de design și Editorul de cod. Spre deosebire de alte instrumente, fluxul de lucru de proiectare a șablonului este dinamic și puteți schimba orice element când doriți. Aplicația web salvează modificările pe cloud, astfel încât să puteți prelua lucrările de proiectare de pe alt dispozitiv.

Cuvinte finale

Începeți să utilizați oricare dintre generatorii de șabloane de e-mail de mai sus pentru performanțe de marketing remarcabile la costuri accesibile. Toate instrumentele menționate mai sus oferă ceva unic, așa că alege instrumentul care se potrivește stilului și obiectivului tău de marketing prin e-mail.

De asemenea, poate doriți să vă uitați la acești răspunsuri automate de e-mail, deoarece sunteți interesat să vă automatizați canalul de marketing.