9 cele mai bune programe de asistență pentru afacerile de comerț electronic

Serviciul pentru clienți este unul dintre cei mai importanți factori pentru ca afacerea dvs. să prospere și să aibă succes.

Este ceva ce nu poți ignora sau căruia nu îi poți acorda mai puțină prioritate.

La urma urmei, afacerea ta este centrată pe clienții tăi, a căror îngrijire și servicii sunt responsabilitatea ta.

Și fără ele, orice afacere nu poate supraviețui.

Așa cum un cititor este pentru un scriitor și un public pentru un cântăreț, clienții sunt pentru o afacere.

Deci, dacă doriți să continuați să obțineți venituri consistente, trebuie să aveți clienți fericiți care să devină susținătorii mărcii dvs. și să vă sporească vânzările.

Și dacă aveți nevoie de clienți mulțumiți, trebuie să îi îngrijiți și să aveți grijă de ei, astfel încât aceștia să beneficieze de cel mai bun serviciu din clasă atunci când au nevoie, înainte și după vânzare.

Lucrul bun este că progresele tehnologice au făcut asistența clienților mai ușoară prin introducerea software-ului pentru serviciul clienți sau a software-ului de asistență.

Nu mai trebuie să te bazezi complet pe biroul de asistență fizică și să angajezi mulți agenți de asistență. În schimb, le puteți angaja acolo unde aveți mai multă nevoie de ele și lăsați toate acele sarcini repetitive și gestionarea în seama software-ului.

Ce este software-ul Helpdesk?

Software-ul Helpdesk oferă clienților dvs. acces la informațiile despre produsul și/sau serviciile dvs. și caută ajutor atunci când au nevoie de el.

Captează întrebările clienților prin diferite canale, cum ar fi telefonul, chatul, e-mailurile sau rețelele sociale. Aici, aceste interogări vor fi stocate, organizate și apoi rezolvate. Software-ul poate include elemente precum gestionarea biletelor, automatizarea sarcinilor, optimizarea și raportarea.

Software-ul pentru serviciul de asistență poate funcționa, de asemenea, ca bază de cunoștințe și forum unde clienții pot căuta răspunsul la întrebările frecvente.

Echipa dvs. de asistență pentru clienți poate folosi software de serviciu de asistență pentru a răspunde solicitărilor, pentru a crea un portal de informații, pentru a eficientiza fluxul de lucru, pentru a măsura implicarea clienților și pentru a efectua analize.

Ce poate face software-ul helpdesk pentru afacerea dvs. de comerț electronic?

Software-ul Helpdesk vă poate ajuta afacerea de comerț electronic în atât de multe moduri diferite:

  • Ajutați comercianții să interacționeze mai rapid cu clienții și să își dezvolte mai mult afacerea.
  • Creșteți nivelul de satisfacție a clienților ca urmare a unui răspuns prompt
  • Creșteți productivitatea prin eficientizarea sarcinilor și o organizare mai bună
  • Permite o comunicare fluidă între agenți și clienți atunci când au nevoie de aceasta și puteți aloca cel mai potrivit agent pe baza unor întrebări sau limbi specifice.
  • Întrebări frecvente cuprinzătoare sau bază de cunoștințe pentru autoservirea clienților
  • Mediu pentru a primi feedback rapid de la clienți și pentru a lucra la defectele.

Ești gata să explorezi soluția?

Sigur, haideți să explorăm…😎

Freshdesk

Încântați-vă și câștigați clienții pentru a stabili o relație de afaceri pe termen lung folosind Freshdesk. Soluția premiată vă ajută să eficientizați conversațiile cu clienții într-un singur loc prin telefon, chat, e-mail etc., ceea ce permite un răspuns rapid.

Colaborați eficient cu echipa dvs. și invitați colegi, agenți sau alți parteneri de afaceri și discutați și rezolvați biletele mai rapid prin Freshconnect. Automatizați sarcinile repetitive și monitorizați evenimentele critice care ar putea necesita atenția dvs. De asemenea, Freshdesk vă permite să ghidați clienții afișând articole și ghiduri de soluții pe site-ul dvs.

Fiți cu ochii pe echipele dvs. și luați decizii bazate pe date pentru a crește productivitatea folosind tablourile de bord personalizabile. Cu Freshdesk, alocarea, clasificarea și prioritizarea biletelor este ușoară, astfel încât să le urmăriți în continuare. Gestionați și urmăriți biletele de asistență cu ajutorul căsuței de echipă și detectați coliziunea agenților, astfel încât mai mulți agenți să nu lucreze pe un singur bilet.

Obțineți atât de multe funcții extraordinare cu Freshdesk, care include:

  • Gestionarea SLA pentru a stabili termenele limită de răspuns la bilete
  • Sugestie de câmp de bilete pentru a ruta, clasifica și prioritiza biletele primite.
  • Detectarea „mulțumim” clientului pentru a preveni redeschiderea biletelor.
  • Răspunsuri preformate cu răspunsuri preformatate pentru un răspuns rapid la întrebările tipice
  • Automatizare scenariu pentru a efectua diferite acțiuni pe un anumit bilet
  • Împărtășiți proprietatea biletelor cu alți membri.
  • Conectați bilete similare și efectuați bilete părinte-copil pentru a împărți biletele complexe în altele mai mici.
  • Gestionați sarcinile de service, grupurile, service-ul pe teren mobil, semnăturile clienților, planificați tabloul de bord și efectuați urmărirea timpului.
  • Creșteți productivitatea cu expedierea biletelor, atribuirea inteligentă a biletelor, automatizarea declanșată de timp și evenimente, alerte automate prin e-mail etc.
  • Profitați de OmniRoute pentru a atribui automat conversațiile, apelurile și e-mailurile agenților în funcție de disponibilitate și lățime de bandă
  • Ajutați clienții cu chatbot alimentat de Freddy AI, soluții de sugestie automată, widget de ajutor, e-mail către baza de cunoștințe, mecanism de feedback, moderare pe forum etc.
  • Îmbunătățiți eficiența cu rapoarte organizate, evaluări ale clienților, personalizare widget etc.
  • Securitate avansată a datelor cu un certificat SSL personalizat, rețea, restricții IP și gestionarea accesului și a identității.
  7 Cele mai bune programe de management Active Directory și Office 365 pentru afaceri mici și mijlocii în 2022

Gorgias

Dezvoltați-vă afacerea oferind servicii excepționale pentru clienți cu ajutorul Gorgias. Este un birou de asistență pentru comerțul electronic pe care îl puteți folosi pentru a vă transforma serviciul într-un centru profitabil.

Vă ajută să răspundeți la întrebările clienților în câteva minute, fără a-i lăsa să aștepte zile întregi. Vă puteți centraliza biletele de asistență pentru clienți în tabloul de bord al lui Gorgias, într-un singur loc. Vizualizați toate datele clienților în timp ce vorbiți cu ei și editați comenzile, rambursați plățile, modificați abonamentele și multe altele fără a părăsi biroul de asistență.

Gorgias te ajută să automatizezi activități și sarcini repetitive, astfel încât să poți dedica mai mult timp serviciului clienților tăi. De la copiere-lipire sau decuplare-lipire a întrebărilor frecvent adresate clienților până la închiderea biletelor, automatizarea vă economisește timp. Creșteți rata de conversie oferind clienților o experiență personalizată de cumpărături, indiferent de locația acestora.

Interacționați cu ei și întrebați despre serviciile și produsele dvs. din postările și anunțurile dvs. pentru a vă crește eficiența publicitară și vânzările. Clienții tăi nu rămân întotdeauna pe site-ul tău; prin urmare, urmăriți-vă vânzările pe care agenții dvs. de asistență le generează prin chat live, mesaje text și conversații pe rețelele sociale.

Puteți vedea diferite valori, cum ar fi numărul de bilete, biletele convertite, ratele de conversie și vânzările totale, pentru a măsura performanța agenților dvs. Gorgias oferă acces rapid la diferite opțiuni de serviciu de asistență pentru a vă spori confortul și vine cu o combinație de culori „superbă”.

Gorgias este proiectat inteligent pentru diferite magazine și stive de comerț electronic, indiferent dacă utilizați Shopify, BigCommerce, Magento etc. De asemenea, acceptă peste 30 de integrări care includ Slack, Gmail, MailChimp, Stripe, eBay, Facebook, Instagram, LiteSpeed, Aircall, Zapier, Live Chat, etc.

Zendesk

Zendesk este un instrument atotputernic pe care îl puteți folosi pentru a vă servi clienții în cele mai bune moduri posibile.

Începe cu cea mai importantă disponibilitate de suport multiplatformă. Obțineți e-mail, voce, canale sociale, chat live etc., pentru a vă conecta la clienții dvs. din locurile lor preferate.

În plus, Zendesk vă oferă un forum comunitar în care oamenii se ajută unii pe alții, iar soluțiile rămân pentru ca alții să le vadă în viitor.

În plus, agenții de asistență primesc asistență cu roboții bazați pe inteligență artificială. Acești roboți automatizați rezolvă biletele de nivel de bază și chiar funcționează independent în absența suportului uman.

Cu toate acestea, frumusețea Zendesk intră în imagine cu o echipă de asistență uriașă. Oferă istoricul complet de asistență pentru fiecare client și o platformă comună pentru asistență, deci nu există răspunsuri duplicat.

Mai mult, instrumentele de integrare și colaborare sporesc de mai multe ori eficiența echipei de suport.

Nu doar asta, rutarea inteligentă desemnează cea mai bună persoană pentru job, iar schimbul de cunoștințe de specialitate profită la maximum de echipa ta.

Totuși, cel mai bun mod de a evalua adecvarea Zendesk pentru cazul dvs. de utilizare este să folosiți versiunea de încercare gratuită.

eDesk

Oferă clientului tău tipul de sprijin pe care îl așteaptă de la tine prin alegere eDesk cu funcții bazate pe inteligență artificială și integrări puternice, asigurându-vă că oferiți asistență mai rapidă clienților și vă creșteți veniturile.

eDesk colectează interacțiunile clienților din diverse canale, inclusiv site-ul dvs. web, conturile sociale și piețele. Apoi, le stochează împreună într-un singur loc – tabloul de bord, care este intuitiv și ușor de utilizat.

Pe lângă gestionarea biletelor, eDesk vă ajută și la rezolvarea acestora. De la conexiuni live și clienți până la datele de comandă dintr-un magazin web și piață, agenții dvs. pot accesa datele despre lista de produse, preț și livrare în timp real.

eDesk AI efectuează toate eforturile de a sugera răspunsuri în funcție de analiza textului și de răspunsurile anterioare legate de probleme similare pentru a vă ajuta agenții. În acest fel, agenții nu trebuie să continue să caute date și să tasteze răspunsuri; doar editarea și verificarea răspunsurilor va fi suficientă.

În cazul în care AI nu poate oferi răspunsul, agenții pot reduce timpii de răspuns cu ajutorul răspunsurilor stoc, răspunsuri șablon și fragmente. Interfața sa intuitivă combină puterea de conectare excepțională și conectivitatea. De asemenea, sincronizează automat contactele anterioare, ceea ce vă ajută să le urmăriți cu ușurință într-un singur fir.

Optimizați fluxul de lucru al echipei prin direcționarea biletelor de asistență către agenții care sunt cel mai potrivit pentru a răspunde la anumite întrebări. Puteți atribui automat bilete în funcție de condiții precum cunoștințele lingvistice, piața, fusul orar sau puteți crea reguli personalizate bazate pe cerințe specifice.

Puteți, de asemenea, să vă invitați prietenul să comenteze, să includeți o notă privată, să transferați bilete către alte departamente etc.

Un tablou de bord cuprinzător cu rapoarte ajută managerii și liderii de echipă să analizeze și să efectueze operațiuni. Găsiți agenții dvs. superstar, examinați acoperirea SLA de pe piață și multe altele, astfel încât afacerea dvs. să ofere rezultate maxime.

  Testul de pierdere a pachetelor este ușor cu aceste 6 instrumente

Kayako

Consolidați loialitatea clienților prin soluția de asistență din centrul de ajutor din nou din cutie a Kayako. Este un software de asistență pentru comerț electronic, fără efort, multicanal, care vă oferă o mai mare flexibilitate, astfel încât să vă puteți servi mai mult clienții.

Primiți mai multe căsuțe de e-mail pentru a vă gestiona cozile de e-mail într-un singur loc, fără a pierde nimic. Răspundeți clienților dvs. și rezolvați-le rapid întrebările cu ajutorul rețelelor sociale precum Facebook și Twitter. Kayako vă oferă opțiunea de a partaja munca între mai multe echipe pentru depozitare, servicii pentru clienți și gestionarea rambursărilor.

Transformă-ți vizitatorii în clienți fideli folosind Kayako Messenger. Utilizați chatul live pentru a-i ghida pentru finalizarea comenzii și pentru a oferi asistență. Aflați când un vizitator are nevoie de ajutorul dvs., răspundeți-i la întrebările în mod proactiv pentru un angajament mai bun, obțineți o oportunitate de up-sell și vindeți-vă produsele și serviciile încrucișate.

Oferiți asistență personalizată pentru clienți cu ajutorul istoricului achizițiilor și a vizualizărilor de pagină. Puteți integra Kayako cu WooCommerce, BigCommerce, Shopify etc., prin intermediul API-urilor sau Zapier și să sincronizați automat informațiile despre clienți. Mai mult, puteți înregistra datele necesare clienților și le puteți păstra alături.

Răspundeți la întrebări obișnuite cu răspunsuri predefinite folosind doar un clic. Puteți partaja următorii pași și informații și puteți rezolva interogările folosind note private, în loc să verificați e-mailurile și documentele de fiecare dată. Eliminați eforturile duplicate cu detectarea coliziunilor, astfel încât fiecare agent primește interogări unice de tratat.

De asemenea, puteți oferi întrebări frecvente care vor rezolva majoritatea întrebărilor și vă vor reduce sarcina. Includeți analizele centrului de ajutor pentru a afla lucruri pe care clienții le văd și le caută. În plus, obțineți o perspectivă mai profundă asupra satisfacției consumatorilor cu scorul CSAT și performanța echipei prin intermediul valorilor și găsiți domenii în care vă puteți îmbunătăți.

Re: uimește

Păstrați-vă clienții fericiți și sporiți-vă conversiile oferindu-le servicii excelente pentru clienți Re: uimește. Este o platformă integrată pentru serviciul clienți, birou de asistență și chat live pentru afacerea dvs. online.

Vă ajută să oferiți o asistență mai bună clienților și să creșteți implicarea. Conectați-vă cu ei prin chat, SMS, e-mailuri, VOIP și rețele sociale într-o singură căsuță de e-mail partajată. Colaborați cu membrii echipei prin teme, opinii partajate și note.

Re:amaze oferă funcționalități moderne de chat, cum ar fi trimiterea de mesaje direcționate și automate folosind Cues, conversații în timp real și setarea orelor personalizate de birou. Folosiți chatbot pentru a gestiona întrebările obișnuite și previzualizați mesajele clienților în timp ce scriu pentru a rămâne cu un pas înainte cu funcția Peek.

Monitorizați activitatea de navigare, localizarea geografică și datele de cumpărături ale clienților dvs. pe site-ul dvs. prin intermediul tabloului de bord live. Vizualizați profilurile clienților în timp ce membrii echipei dvs. discută cu ei. Puteți aduce automat date din aplicații terță parte sau puteți integra datele aplicației prin SDK.

Educați-vă clienții cu întrebări frecvente integrate și articole de marcă. În plus, alte caracteristici incluse în Re:amaze sunt formulare de contact personalizate, sondaje cantitative și calitative privind satisfacția clienților și automatizarea fluxului de lucru cu declanșatoare personalizabile pentru conversațiile primite.

Puteți crea etichete pentru automatizare intuitivă și organizare mai bună. Atribuiți permisiuni și roluri personalizabile fiecărui agent și asigurați-vă controale mai bune ale administratorului și confidențialitatea tabloului de bord. Fiți informat despre timpii de răspuns și volumul conversațiilor cu funcțiile de raportare încorporate.

Re:amaze oferă mai multe facilități de asistență pentru clienți pentru mai multe mărci sub un singur cont. Software-ul este compatibil cu dispozitivele mobile și este disponibil atât pe Android, cât și pe iOS. Integrați cu alte soluții precum Slack, Google Workspace, Amazon, WordPress, WooCommerce, Mailchimp, Aircall, Stripe, GitHub, Zapier etc.

UVdesk

UVdesk oferă companiilor o soluție software de asistență open-source, bazată pe SaaS, astfel încât acestea să poată ușura întregul proces de asistență pentru clienți și să ofere servicii de top. Această soluție de asistență bazată pe PHP este perfectă pentru ca întreprinderile să se bucure de o extensibilitate și adaptabilitate mai bune.

Cu UVdesk, nu trebuie să vă verificați în continuare e-mailul pentru a rezolva întrebări; generați-le doar ca bilet de asistență și ajutați-vă clienții. Utilizați funcții precum canalizarea e-mailului pentru a ajuta clienții să răspundă direct de la e-mailurile lor și pentru a vă asigura că niciun e-mail nu ajunge să fie necitit folosind funcția de e-mail la bilet.

Agenții pot bloca firele de tichete, le pot omite, le pot redirecționa, păstra o notă privată, pot salva răspunsurile, prioritiza biletele, verifica starea, adăuga etichete și multe altele. Creați o sarcină în funcție de firele de ticket pentru a urmări clienții și stabiliți termene limită, astfel încât agenții să poată livra cu mai multă eficiență.

Convertiți e-mailurile de interogare în bilete standard și gestionați e-mailurile cu substituenți și șabloane de e-mail cu nume, corp și subiect predefinit. Preluați interogări de pe mai multe canale sub o singură umbrelă: o cutie poștală, site-ul dvs. web, Facebook, Twitter și centrala de vânzări Amazon.

  Cum să creați un cont la Walmart

De asemenea, vă puteți conecta baza de cunoștințe cu Binaka pentru a vă ajuta să răspundeți la întrebări cu filtre alfabetice. Personalizați-vă tema portalului pentru a se potrivi cu marca și așteptările utilizatorilor. Vă puteți încărca bannerul și logo-ul, puteți include un nume canonic personalizat, crearea de bilete personalizate și CSS personalizat.

Creșteți veniturile cu urmăriri inteligente cu mementouri automate, notificări de stare în așteptare și șabloane de urmărire. Editați date precum fusul orar, formatul orar, prioritățile implicite, căsuța poștală și starea biletelor pentru a gestiona biletele primite.

Datele clienților dvs. sunt în siguranță cu UVdesk, deoarece sunt compatibile cu PCI DSS, oferă listare albă, lista neagră și conectare unică prin intermediul rețelelor sociale. Importați cu ușurință date precum bilete, agenți, grupuri și echipe și clienți de la un birou de asistență terță parte, cum ar fi Zendesk, Help Scout, osTicket și Freshdesk, în UVdesk.

Creați formulare de contact personalizate, împreună cu formulare de feedback și sondaje. Evaluați performanța agenților cu rapoarte detaliate, inclusiv realizările, evaluările clienților, numărul de bilete, timpul de rezolvare, clienții beneficiați și timpul de răspuns.

Replyco

Preluați un control mai bun asupra centrului de ajutor și a căsuței primite cu Replyco, reduceți stresul prin e-mail și continuați să vă vindeți produsele și serviciile fără probleme. Organizați mesajele pentru a obține o imagine mai largă despre cum, ce și când trebuie să adresați mesajele clienților.

Dirijați și filtrați automat mesajele primite, organizați etichetele și folderele, vizualizați setările de prioritate SLA pentru a răspunde la mesaje, totul sub un design ușor de utilizat. Automatizați asistența pentru a gestiona fără efort mesajele în afara biroului sau zilele cu volum mare.

Permite răspunsuri automate pentru notificările de primire, în weekend și după program. Trimiteți răspunsuri automate inteligente pentru a găsi conținut text și pentru a răspunde în consecință. Replyco permite, de asemenea, atribuirea automată a biletelor și prioritizarea mesajelor importante.

Comunicați mai bine și mai rapid cu instrumente unice, cum ar fi șabloane de e-mail, etichete personalizabile, detalii despre comandă, note interne, evitarea coliziunilor, adăugarea mai multor utilizatori și multe altele. Îmbunătățiți semnificativ timpul de rezoluție cu mai puține file, clicuri simple și mai mici direct în Replyco pentru a procesa cazurile.

Puteți rezolva cazurile legate de mesajele clienților cu privire la rambursări de probleme, rambursări parțiale, fonduri de referință încrucișată etc. Atribuiți permisiunea agentului pentru a gestiona cazurile eBay fără a partaja datele de conectare. Puteți filtra după starea deschisă, închisă și în curs și puteți urmări pașii procesului de la prima solicitare până la rezoluția finală.

Sărbătorește victoriile ca indivizi și echipe, atât prin rapoartele de performanță. Vă va ajuta să urmăriți timpul mediu de răspuns, să analizați succesul rezolvării interogărilor, să calculați productivitatea și să vizualizați volumul de bilete în funcție de piață. În plus, centralizează-ți întregul mesaj de comerț electronic sub un singur instrument Replyco.

Acceptă piețele globale Amazon și eBay, integrări nelimitate cu WooCommerce, Shopify, BigCommerce, Linnworks și Magento. Replyco acceptă conturi Gmail, IMAP și POP. De asemenea, puteți crea semnături și desemnați un manager pentru magazine. Vă puteți sprijini clientul prin apel, chat și e-mail. În plus, oferă asistență gratuită pentru instalare și configurare.

Happyfox

Happyfox este un birou de asistență și un sistem de ticketing all-in-one pentru o asistență mai bună și mai rapidă. Gestionați-vă toate cererile de intrare într-un singur sistem de ticketing și convertiți cererile de telefon, web, chat și e-mail în bilete de asistență.

Ușurează-ți fluxul de lucru cu software-ul inteligent de serviciu de asistență. HappyFox vă ajută să creați câmpuri și fluxuri de lucru personalizate și să vă personalizați experiența de asistență. Utilizați sistemul de bilete HappyFox pentru a reduce activitatea dificilă a gestionării e-mailurilor.

Puteți clasifica biletele, le puteți prioritiza; efectuați clonarea, împărțirea și îmbinarea; Măsurați timpii de răspuns, timpul petrecut de personal pentru bilete, monitorizați biletele, vedeți istoricul biletelor și colaborați eficient. Folosiți HappyFox pentru a crea o bază de întrebări frecvente și o bază de cunoștințe online pentru a vă ajuta mai mult clienții cu opțiuni de distribuire socială, analiză și feedback.

Folosiți forumurile comunității, astfel încât clienții să se poată conecta și să se ajute unii pe alții. Examinați performanța asistenței, îmbunătățiți scorul CSAT și urmăriți SLA prin raportul de intrare, raportul de activitate al agenților, sondajele de satisfacție etc. Eficientizați fluxul de lucru cu automatizare prin reguli inteligente, reatriburi de bilete, escalade automate, actualizări în timp real, răspunsuri predefinite, șabloane și agenți scenarii.

HappyFox este un software de asistență multilingv pentru a vă ajuta clienții de oriunde în lume. Acceptă 35 de limbi globale, inclusiv engleză, limbi europene majore, hindi, arabă, japoneză, chineză și multe altele.

Concluzie

Clienții vă conduc afacerea de comerț electronic. Chiar și produsul/serviciul tău este grozav, fără un serviciu bun pentru clienți, lucrurile se prăbușesc. Așadar, dacă doriți să atingeți înălțimi mari pentru afacerea dvs., păstrați-le fericiți.

Utilizați software de serviciu de asistență pentru a gestiona totul, de la comunicare la rezolvarea problemelor și interacțiunea mai mult cu acestea.

Sunt sigur că clienții tăi îl vor aprecia și vor continua să susțină afacerea ta.