8 Software de sondaj pentru întreprinderi pentru a vă transforma strategia de colectare a datelor

Căutați cel mai bun software de sondaj pentru întreprinderi? Dacă da, ați dat peste pagina potrivită.

Trăim într-o lume în care datele sunt cruciale. A avea acces la datele potrivite vă poate ajuta să înțelegeți nevoile afacerii dvs. sau ale clienților. Acest lucru vă poate ajuta să luați măsuri esențiale pentru a vă îmbunătăți satisfacția generală a clienților și angajaților.

În plus, datele potrivite vă pot ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți calitatea produsului sau serviciului, să anticipați tendințele viitoare și să vă ajute să luați deciziile corecte.

Cu toate acestea, colectarea de date de înaltă calitate care ar putea ajuta cu adevărat nu este atât de ușoară pe cât pare.

Au existat mai multe sondaje care arată că rata medie de răspuns la sondaje variază între 10-30% – și asta, după ce au oferit stimulente de invitație și e-mailuri de urmărire. Unele dintre motivele observate pentru aceasta includ lungimea sondajului, interfața cu utilizatorul neatractivă, întrebări complexe și multe altele.

Un software bun pentru sondaje pentru întreprinderi vă poate ajuta de fapt să eliminați majoritatea acestor obstacole și poate fi un supliment excelent pentru a vă îmbunătăți strategia de colectare a datelor.

Pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă, am adunat cel mai bun software de sondaj pentru întreprinderi care vă poate ajuta să colectați date de sondaj de cea mai înaltă calitate și să vă oferim o experiență de sondaj excepțională.

Așa că, fără alte prelungiri, să începem –

Ce este software-ul Enterprise Survey?

Software-ul pentru sondaje pentru întreprinderi este o soluție specializată bazată pe cloud, care permite organizațiilor să creeze, să distribuie și să analizeze sondaje și răspunsurile acestora în cadrul unei organizații.

Aceste software specializate pentru sondaje pot fi utilizate pentru a primi feedback-ul angajaților și clienților, pentru a efectua cercetări de piață, pentru a colecta cereri de angajare, pentru a efectua evaluări și multe altele.

Un software bun pentru sondaje pentru întreprinderi ar trebui să fie capabil să creeze mai multe tipuri de sondaje care să includă răspunsuri cu variante multiple, scale de evaluare, întrebări deschise și multe altele.

În plus, ar trebui să se laude cu mai multe canale de distribuție, cu funcții de gestionare a răspunsurilor și cu capacitatea de a se integra cu alte software-uri de întreprindere, cum ar fi CRM, HRMS și alte instrumente. Ar trebui să fie personalizabil și capabil să gestioneze cantități mari de date.

Deoarece trebuie să luați în considerare toate aceste lucruri, găsirea software-ului potrivit pentru sondaje pentru întreprinderi poate fi o provocare. De aceea am creat această listă pentru tine, astfel încât să poți face alegerea corectă.

Să pătrundem!

Survey Sparrow

SurveySparrow poate fi o alegere excelentă pentru software-ul de sondaj pentru întreprinderi pentru oricine caută o soluție completă care să îi ajute să urmărească întreaga călătorie a clienților și să ofere informații detaliate pentru a optimiza pentru rezultate mai bune.

În afară de aceasta, puteți utiliza și SurveySparrow pentru a colecta datele interne ale organizației, cum ar fi evaluările și feedbackul angajaților. Acest instrument vă permite să programați rapoarte de sondaj pentru a primi rapoarte direct în căsuța de e-mail la o oră configurată.

Este un software de sondaj pe mobil, ceea ce înseamnă că toate șabloanele pre-proiectate și designurile personalizate pe care le veți realiza vor fi optimizate pentru dispozitive smartphone și compatibile cu mai multe dispozitive. Acest lucru vă asigură că sondajele dvs. vor fi curate și ușor de completat pentru toți respondenții, indiferent de dispozitivul pe care îl au.

Acest software de sondaj pentru întreprinderi vă permite să utilizați și să puneți etichete în alb domeniului companiei dvs. De asemenea, puteți utiliza CSS personalizat în toate temele pre-proiectate și personalizate. Ambele opțiuni vă asigură că sondajele pe care le luați vă vor promova marca, se vor potrivi cu identitatea mărcii și vor fi în întregime ale dvs.

SurveySparrow vă permite să creați mai multe sub-conturi. Aceste subconturi pot fi folosite pentru diferite echipe, utilizatori și multe altele, dar pot fi gestionate sub un singur cont părinte. Puteți gestiona în continuare vizibilitatea echipei și accesibilitatea sondajelor folosind foldere și opțiuni de echipă.

SurveySparrow se mândrește, de asemenea, cu o opțiune puternică de anchetă inteligentă, care vă permite să creați sondaje bazate pe logica condiționată. De exemplu, dacă respondentul decide să facă o plată, sondajul va afișa detaliile plății. În caz contrar, informațiile legate de plată vor fi ascunse.

În plus, unele caracteristici notabile ale SurveySparrow includ mai multe canale de distribuție, sondaje recurente automate, e-mailuri automate de memento, filtre și raportare avansate și multe altele. De asemenea, are o interfață foarte ușor de utilizat.

SurveySparrow oferă patru planuri diferite – Basic începe de la 19 USD pe lună, Essentials de la 49 USD pe lună, Business la 99 USD pe lună și Enterprise, pentru care trebuie să îi contactați pentru a obține o cotație personalizată. Rețineți că aceste cifre de preț se aplică numai dacă optați pentru o opțiune de facturare anuală.

sogolitici

Sogolytics este un set de instrumente care vă pot ajuta să transformați experiența clienților organizației dvs. la nivelul următor. Această soluție de sondaj pentru întreprinderi este concepută pentru gestionarea feedback-ului și, prin urmare, vă ajută cu experiența clienților, experiența angajaților, sondaje, evaluări și multe altele.

Sogolytics automatizează procesul de colectare a datelor, iar instrumentele sale de analiză puternice oferă informații utile asupra datelor, care vă pot ajuta să luați rapid decizii informate.

Cu Sogolytics, puteți crea sondaje cu aspect premium în cel mai scurt timp, datorită șabloanelor de sondaj personalizabile. De asemenea, puteți crea sondaje de la zero dacă doriți.

Unele dintre cele mai bune caracteristici ale designerului de sondaje Sogolytics includ următoarele:

  • Funcție de sondaj cu etichetă albă care vă permite să utilizați un domeniu personalizat, o siglă, o temă și multe altele pentru a crea o experiență de brand perfectă.
  • Puteți cere respondenților să încarce conținut audio, video și imagini în răspunsurile la sondaj.
  • Funcția sa de traducere automată vă permite să creați sondaje multilingve, permițându-vă să vă extindeți audiența demografică.
  • Funcția sa de sondaj anonim vă poate ajuta să câștigați încrederea participanților și să primiți feedback 100% autentic, cu o confidențialitate deplină.
  Ce este securitatea aplicațiilor și de ce este importantă?

Pe lângă asta, instrumentul de creare a sondajului se mândrește cu funcții suplimentare, cum ar fi datele cunoscute de pre-completare, grila matricei, scorul net al promotorului, tipurile de întrebări detaliate și multe altele. Toate aceste funcții vă pot ajuta să faceți sondajele mai intuitive și să colectați date mai bune.

Setul de instrumente Sogolytics vă ajută, de asemenea, să explorați în profunzime datele pe care le-ați colectat prin sondaje. Vă permite să înțelegeți răspunsurile la sondaj și să identificați domeniile în care trebuie să vă îmbunătățiți.

O altă caracteristică a Sogolytics care m-a impresionat foarte mult este raportarea datelor în direct, permițându-vă să partajați rapoarte live cu echipa dvs. Aceasta este o caracteristică uimitoare, mai ales atunci când lucrați într-o organizație mare. În plus, toate datele sondajului dvs. rămân securizate și criptate, dar accesibile, datorită instrumentului său avansat de gestionare a datelor.

Sogolytics oferă patru planuri diferite – Plus la 25 USD pe lună, Pro la 66 USD pe lună și Premium la 99 USD pe lună, în timp ce, pentru Feedback Enterprise, trebuie să solicitați o cotație personalizată. Din fericire, oferă o perioadă de încercare gratuită de 10 zile pe care o puteți folosi pentru a-și testa serviciile gratuit. Rețineți că prețul menționat este aplicabil numai dacă este facturat anual.

Voxco

Voxco ar putea fi potrivit pentru dvs. dacă doriți să efectuați diferite tipuri de sondaje, cum ar fi online, telefonice și față în față. Acest lucru se datorează faptului că software-ul de sondaj omnicanal de la Voxco vă permite să efectuați diferite tipuri de sondaje în timp ce toate datele dvs. rămân în același loc.

Acest software de sondaj are o gamă largă de șabloane concepute pentru diferite cazuri de utilizare. Acest lucru vă permite să găsiți cu ușurință șabloanele care corespund nevoilor dvs. și să le configurați pentru a le crea complet proprii. Șabloanele de sondaj oferite de Voxco sunt bine concepute și foarte receptive.

Voxco se mândrește, de asemenea, cu capabilități logice de sondaj. Permite respondenților să omite orice parte a sondajului dacă acele secțiuni nu le sunt aplicabile. În plus, această caracteristică vă permite să creați anchete cu întrebări condiționate.

Acest instrument vă poate ajuta să creați sondaje multilingve cu diferite tipuri de întrebări, cum ar fi întrebări cu răspunsuri multiple, întrebări matrice, bănci de întrebări și așa mai departe. Ceea ce este mai impresionant este că utilizatorii pot trimite fișiere multimedia ca răspuns la întrebări.

Cu toate acestea, lucrul care m-a impresionat cel mai mult la Voxco este funcția de analiză și raportare amănunțită a sondajului. Practic, acesta se mândrește cu multe instrumente mici care vă pot ajuta cu rezultate în timp real, urmărirea răspunsurilor, vizualizări, rapoarte standard și personalizate și un instrument de analiză amănunțit care poate fi folosit pentru analiză statistică, analiză a sentimentelor, tabele încrucișate și multe altele.

Acest software de sondaj pentru întreprinderi sprijină în continuare integrarea CRM și a rețelelor sociale. Iar caracteristica sa de distribuție a sondajelor include distribuția prin e-mail, distribuția pe mai multe canale, răspunsuri anonime, sondaje încorporate și multe altele.

În general, aș spune că Voxco poate fi un instrument grozav care poate satisface nevoile de sondaj ale oricui, iar partea cea mai bună este că aceștia fac continuu schimbări pozitive pentru a-și îmbunătăți caracteristicile și funcționalitățile. Deși sunt puțin în urmă în secțiunea de asistență pentru clienți și documentare, au făcut câteva schimbări pozitive în acest sens.

QuestionPro

QuestionPro este o soluție completă de sondaj online care poate fi utilizată atât pentru colectarea datelor online, cât și pentru efectuarea de analize cantitative și calitative. Prin urmare, dacă sondajele dvs. au adesea întrebări deschise, QuestionPro ar putea fi potrivit pentru dvs.

QuestionPro se mândrește cu o colecție de peste 350 de șabloane de sondaj împreună cu peste 40 de tipuri de întrebări, peste 15 tipuri condiționale și logice și diverse rapoarte de sondaj. Toate aceste funcții pot fi accesate cu ușurință pentru a crea diferite tipuri de sondaje, sondaje, chestionare, teste și multe altele, cu ajutorul tabloului de bord ușor de utilizat.

Pe lângă crearea diferitelor tipuri de sondaje, QuestionPro oferă o gamă largă de instrumente pentru a le configura și a le face complet proprii. De exemplu, puteți configura șabloane de sondaj pentru a vă reprezenta marca folosind logo-ul, temele de culoare, fonturile și multe altele.

Odată ce ați creat sondajul, QuestionPro oferă instrumente pentru a contacta respondenții dvs. de pe diverse canale, inclusiv rețelele sociale, e-mailurile, SMS-urile, codurile QR și ferestrele pop-up integrate. În plus, aplicația sa mobilă offline vă permite să colectați răspunsuri la sondaj de la respondenții care locuiesc în zone cu conexiune limitată la internet.

QuestionPro acceptă, de asemenea, integrarea diverselor aplicații terțe, inclusiv CRM-uri, instrumente de productivitate, instrumente de automatizare a marketingului și multe altele. QuestionPro vă trimite în continuare rapoarte în timp real direct la tabloul de bord. Aceste rapoarte vă pot ajuta să înțelegeți cum funcționează sondajul dvs.

Oferă peste 40 de rapoarte de date, permițându-vă să înțelegeți diferite aspecte ale afacerii dvs. și să elaborați strategii viitoare. În plus, aceste rapoarte pot fi descărcate în diferite formate, inclusiv PDF, Excel, Word și SPSS. Cu toate acestea, utilizatorii gratuit nu pot descărca rapoarte în format SPSS.

Cu toate acestea, ceea ce m-a impresionat cel mai mult la QuestionPro este că oferă un plan gratuit pe viață. Chiar dacă veți primi acces restricționat la instrument, acest plan gratuit va fi suficient de bun pentru toate nevoile de bază.

Planul avansat al QuestionPro începe de la 99 USD pe lună și oferă o probă gratuită de 10 zile, în timp ce celelalte două planuri, Team Edition și Research Edition, necesită să contactați echipa lor de vânzări pentru a obține o ofertă personalizată.

  Înțelegerea terminologiilor de recuperare în caz de dezastru – RTO, RPO, failover, BCP și multe altele

SurveyMonkey

SurveyMonkey este un nume de frunte în industrie atunci când vine vorba de software pentru sondaje pentru întreprinderi. A deservit mii de organizații la nivel global, inclusiv Hershey’s, Verizon, HP, Puma, Samsung și Kellogg’s.

SurveyMonkey este cunoscut în primul rând pentru instrumentele sale bazate pe inteligență artificială, care sunt atât de ușor de utilizat încât chiar și un începător poate crea, lansa, distribui și analiza cu ușurință sondaje.

Se mândrește cu o bibliotecă de peste 250 de șabloane de sondaj organizate de experți pe care le puteți alege și configura cu ușurință în funcție de nevoile dvs. pentru a face sondajul complet al dvs. În plus, acest instrument vă recomandă, de asemenea, diferite moduri în care vă puteți configura și trimite sondajele pentru a colecta cele mai bune răspunsuri.

De asemenea, puteți crea un sondaj de la zero și, în acest sens, inteligența Genius alimentată de AI a SurveyMonkey poate fi de mare ajutor. Când creați un sondaj, trebuie doar să introduceți întrebarea. Iar inteligența sa bazată pe inteligență artificială va selecta automat tipul potrivit de întrebare. Această inteligență bazată pe inteligență artificială elimină complet presupunerile, oferindu-vă mai mult timp pentru a vă concentra asupra întrebărilor pe care doriți să le puneți.

În plus, acest algoritm bazat pe inteligență artificială revizuiește și designul sondajului și întrebările pe care le-ați adresat. După analizarea sondajelor, acest AI vă oferă un scor estimat bazat pe cele mai bune practici. Dacă găsește probleme, pur și simplu vă informează, astfel încât să le puteți examina și remedia.

Acest algoritm vă ajută cu informații legate de rata de succes estimată, procentul de respondenți care vor completa sondajul, timpul aproximativ pentru completarea sondajului și multe altele. În plus, vă oferă erori potențiale ale sondajului și modalități de a le remedia.

În general, este un software excelent pentru sondaje pentru întreprinderi, cu o mare reputație pe piață. Popularitatea sa vă asigură că veți primi întotdeauna servicii de încredere. Cu planuri care pornesc de la doar 25 USD/utilizator pe lună, este, de asemenea, un preț destul de rezonabil în comparație cu alte software-uri de sondaje pentru întreprinderi de pe piață.

Typeform

Typeform este un software de colectare a datelor extrem de versatil, care se mândrește cu mai multe caracteristici esențiale pentru proiectarea formularelor impresionante și analizarea datelor pe care le colectați. Acest lucru îl face o alegere excelentă pentru persoanele care doresc să creeze sondaje captivante și să colecteze date de înaltă calitate.

Se mândrește cu o caracteristică numită salturi logice. Vă permite să creați mai multe formulare într-unul singur și, în funcție de alegerile pe care le fac utilizatorii, acest lucru îi va duce către diferitele căi pentru sondajul rămas. Cel mai bun lucru este că puteți adăuga câte sărituri logice într-un sondaj doriți. Vă ajută să faceți mai multe variante ale sondajului special adaptate pentru respondenții individuali.

Această funcție nu este bună doar pentru cititori, ci și pentru companii. De exemplu, vă permite să colectați date de înaltă calitate de la anumiți respondenți. În plus, salturile logice pot fi folosite în timp ce se oferă servicii clienților, oferind servicii personalizate dintr-o singură formă care poate duce la rate de conversie mai mari.

Există, de asemenea, o bibliotecă imensă de șabloane de sondaj oferite de Typeform pe care le puteți folosi pentru a porni procesul de proiectare a sondajului. Biblioteca sa masivă are șabloane concepute pentru scopuri centrate pe afaceri, de la sondaje și chestionare la șabloane pentru vânzări, feedback și evenimente.

Puteți alege orice șabloane pre-proiectate din bibliotecă care corespund nevoilor dvs. Dacă nu găsiți niciun șablon care să corespundă obiectivelor sondajului dvs., puteți alege orice șablon și îl puteți personaliza după cum doriți. De asemenea, puteți lua în considerare să începeți de la zero, deși personalizarea unui șablon pre-proiectat ar fi mai ușoară decât a crea unul de la zero.

În plus, acceptă o listă uriașă de extensii care vă pot ajuta să vă proiectați sondajele cu mai multe funcționalități și să colectați mai multe date. Unele dintre cele mai populare integrări includ Google Docs, Slack, HubSpot, AirTable și multe altele.

Acestea fiind spuse, chiar dacă platforma este unul dintre cele mai bune software de sondaj pentru întreprinderi și poate depăși cu ușurință concurenții săi, nu se laudă cu cele mai bune opțiuni de analiză a datelor. Prin urmare, dacă doriți să vă aprofundați în datele de comportament ale clienților sau să analizați date complexe, ar trebui să le combinați mai bine cu orice alt instrument.

Prețul pentru un abonament anual costă 25 USD pe lună pentru planul Basic, 50 USD pe lună pentru planul Plus și 83 USD pe lună pentru planul Business. Practic, puteți economisi 16% dacă este facturat anual. În plus, oferă și un plan gratuit la care vă puteți înscrie cu ușurință și un plan Enterprise pentru care trebuie să contactați echipa sa de vânzări.

Formulare Google

Google Forms este, fără îndoială, unul dintre cei mai populari constructori de sondaje și formulare de pe internet. Cel mai bun lucru despre Google Forms este că acest software pentru sondaje pentru întreprinderi este complet gratuit și ușor disponibil pentru persoanele fizice și companiile cu un cont Google. În plus, Google Forms este disponibil și cu Google Workspace fără costuri suplimentare.

Un alt lucru bun despre Google Forms este că vine cu o mulțime de instrumente de colaborare, cum ar fi Documente, Foi de calcul și multe altele. Cu toate acestea, Google Forms nu este la fel de robust ca alte programe de sondare de pe listă și, prin urmare, este mai potrivit pentru sondaje simple.

Începând cu biblioteca de șabloane, Google Forms oferă 17 șabloane pre-proiectate pe care le puteți utiliza. Aceste șabloane sunt împărțite în trei categorii – Personal, Muncă și Educație. Evident, catalogul de șabloane nu este la fel de extins în comparație cu alte software-uri de pe listă.

Formulare Google vă permite să creați formulare care conțin diferite tipuri de întrebări, cum ar fi întrebări cu răspunsuri multiple, răspunsuri scurte și lungi și întrebări drop-down. De asemenea, puteți cere să încărcați fișiere, dar nu puteți accepta plăți, nu puteți crea întrebări bazate pe media sau nu puteți crea meniuri ierarhice.

  Stiva Web3: Referință pentru dezvoltatori

Puteți, totuși, să creați sondaje condiționale bazate pe logica în care logica poate fi aplicată la întrebările derulante sau cu variante multiple. Controalele pentru logica condiționată sunt oarecum restrânse, mai ales în comparație cu concurenții săi.

Cu toate acestea, un lucru pe care îl admir cu adevărat la Formularele Google sunt controalele pe care le oferă pentru a valida răspunsurile formularelor. Google Forms vă permite să utilizați expresii regulate pentru a configura ce răspunsuri sunt acceptate pentru întrebările respective.

Un aspect în care Google Forms se luptă cu adevărat este analiza datelor. Acesta creează automat diagrame ale datelor, dar nu există suficiente controale pentru a filtra aceste diagrame. Din fericire, toate răspunsurile la sondaj pe care le primiți pot fi explorate în Foi de calcul Google. În plus, puteți configura Foi de calcul Google cu tabele pivot și vizualizări de date.

În general, Google Forms poate fi o alegere bună pentru organizațiile de nivel mic și mediu care doresc în principal să primească răspunsuri de bază la sondaje. Caracteristicile sunt oarecum limitate, iar instrumentul general nu este la fel de robust ca alții, dar având în vedere că nu plătiți nimic, este totuși o alegere demnă.

Formulare Microsoft

Dacă sunteți utilizator Microsoft 365, puteți considera Microsoft Forms o opțiune bună pentru software-ul pentru sondaje pentru întreprinderi. Acest lucru se datorează faptului că Microsoft Forms este disponibil gratuit pentru utilizatorii Microsoft 365 cu abonamentul lor Office 365. Cu toate acestea, acesta este și un dezavantaj, deoarece nu puteți achiziționa separat un abonament pentru Microsoft Forms.

Acestea fiind spuse, Microsoft Forms este mai mult ca un generator de formulare de bază pe care îl puteți folosi pentru a colecta răspunsuri și feedback la sondaj. Se mândrește cu o bibliotecă de șabloane decentă, care constă din 36 de șabloane diferite concepute pentru mai multe nevoi de afaceri și personale, cum ar fi sondaje de feedback, înregistrarea evenimentelor, studiu de analiză competitivă și multe altele.

Toate aceste șabloane sunt proiectate și optimizate pentru diferite tipuri de dispozitive, inclusiv smartphone-uri și browsere desktop. Personalizarea acestor șabloane este, de asemenea, un cakewalk și poate fi făcută fără efort, fără cunoștințe sau experiență prealabilă.

Cu toate acestea, Microsoft Forms este un generator de formulare destul de simplu. Prin urmare, îi lipsesc multe funcții avansate, cum ar fi logica condiționată și integrările terță parte. Cu toate acestea, puteți adăuga text, evaluări, clasamente, data, scorul net al promotorului, scala Likert și multe altele la formularele dvs. pentru a le face mai atractive.

Ușurința Microsoft Forms îl face extrem de intuitiv și, deoarece îi lipsesc multe funcții avansate, nu există setări complicate. De asemenea, puteți obține ajutor în editor făcând clic pe semnul întrebării și introducând interogarea. Vă va arăta articole și ghiduri relevante.

Un alt lucru care mi-a plăcut la Microsoft Forms este limbile pe care le acceptă. Microsoft Forms acceptă în prezent 84 de limbi, inclusiv unele dintre cele mai obscure. Cu toate acestea, puteți utiliza doar până la 11 limbi într-un singur formular.

Dacă organizația dvs. utilizează Microsoft Suite for Business, Microsoft Forms ar putea fi o opțiune bună pentru dvs. Cu toate acestea, veți fi limitat la toate caracteristicile și funcționalitățile de bază. Dacă doriți să analizați date detaliate, ar trebui să luați în considerare orice alt software de sondaj pentru întreprinderi din listă.

Cum să alegi cel mai bun software de sondaj pentru întreprinderi?

Atunci când alegeți un software bun de sondaj pentru întreprinderi, există multe lucruri pe care trebuie să le luați în considerare.

Unele dintre aceste considerente importante sunt:

  • UI/UX – Ar trebui să luați în considerare întotdeauna software-ul pentru sondaje de întreprindere cu UI/UX bun, deoarece interfața cu utilizatorul influențează puternic capacitatea de utilizare a software-ului. În plus, UI/UX afectează, de asemenea, productivitatea și eficiența și minimizează erorile.
  • Caracteristici și funcționalități – Înainte de a decide, vă recomandăm să enumerați toate caracteristicile pe care le doriți și să vă asigurați că software-ul de sondaj pentru întreprinderi pe care îl alegeți are toate aceste caracteristici. În general, dacă aveți nevoi de bază, Google Forms sau Microsoft Forms pot fi opțiuni grozave. Pe de altă parte, pentru a analiza date detaliate, aveți opțiuni precum Typeform, SurveyMonkey, Survey Sparrow etc.
  • Securitatea datelor și confidențialitatea – Securitatea datelor și confidențialitatea sunt cele mai importante lucruri pe care ar trebui să le luați în considerare, în special atunci când aveți de-a face cu date sensibile ale utilizatorilor. Asigurați-vă că software-ul pe care îl alegeți ia toate măsurile de precauție esențiale legate de siguranță în timp ce gestionați datele dvs. și ale respondenților dvs.
  • Asistență pentru clienți – Asistența bună pentru clienți vă poate ajuta cu diverse lucruri, inclusiv asistență tehnică, integrare și instruire și, cel mai important, pentru a obține sfaturi de specialitate. Prin urmare, alegeți software pentru sondaje care oferă asistență pentru clienți de încredere.
  • Integrare – Integrarea unor instrumente precum rețelele sociale, CRM și altele în software-ul dvs. de sondaj de întreprindere vă poate ajuta cu colectarea și consolidarea datelor, simplificarea fluxului de lucru, analiza holistică a datelor și îmbunătățirea acurateței datelor. Prin urmare, selectarea unui software de sondaj care acceptă integrarea instrumentelor pe care le utilizați adesea este întotdeauna o alegere excelentă.

Cuvinte finale

Iată-l – un articol detaliat care acoperă cel mai bun software de sondaj pentru întreprinderi de pe piață.

Înainte de a face o alegere, vă recomand să vă gândiți la ceea ce aveți nevoie și apoi să alegeți un instrument care să corespundă nevoilor dvs.

În recomandarea mea, dacă aveți nevoie de software de bază pentru sondaje pentru întreprinderi, puteți lua în considerare Google Forms sau Microsoft Forms. Cu toate acestea, dacă doriți să colectați mai multe date, puteți lua în considerare alte instrumente din listă, cum ar fi Survey Sparrow, Typeform, Sogolytics și multe altele. Acestea sunt instrumente excelente pentru colectarea de date detaliate.

Apoi, consultați aplicațiile de sondaje online pentru a câștiga bani.