8 instrumente live de urmărire a traficului pe site-ul web de folosit în 2022

Cunoașterea publicului și a comportamentului acestuia este la fel de esențială ca orice strategie de marketing. Nu contează dacă sunteți proprietarul unei mici afaceri sau aveți o întreprindere mare, aveți nevoie de urmărire în timp real a site-ului web pentru site-ul dvs. de afaceri.

Traficul în timp real pe site vă ajută să înțelegeți vizitatorii și să luați decizii importante pe baza datelor.

Utilizarea instrumentului potrivit este foarte importantă pentru a urmări datele live ale site-ului web, iar aici vă oferim o listă de instrumente de verificare a site-urilor web în timp real, care nu numai că vă protejează confidențialitatea datelor, ci oferă și date exacte.

Când vorbim despre urmărirea live a traficului pe site-ul web, cel mai important instrument care ne vine în minte este Google Analytics. Este un instrument de bază pentru orice proprietar de site web pentru a-și urmări utilizatorii (sau utilizatorii în direct pe site-ul lor).

Dar Google Analytics s-a schimbat acum. Google a lansat deja noua sa versiune GA4, care este diferită de Universal Analytics (sau GA3), mai ales când vorbim despre valorile în timp real.

Continuați să citiți pentru a afla modificările pe care le-a făcut Google și instrumentele de urmărire a traficului live pe site.

De ce este esențial să utilizați un instrument de verificare a traficului în timp real pentru site-ul dvs. web?

Înțelegerea vizitatorilor site-ului dvs. și a modului în care aceștia interacționează cu site-ul dvs. în timp real vă permite să luați decizii rapid și să oferiți un serviciu mai bun pentru clienți.

Beneficiile cheie ale unui verificator de trafic în timp real sunt următoarele:

  • Vă ajută să construiți un conținut îmbunătățit și o strategie SEO.
  • Gestionarea datelor devine la îndemână.
  • Ajută la gestionarea datelor în timp real.
  • Utilizați datele pentru a determina luarea deciziilor.
  • Oferă o perspectivă asupra modului în care un vizitator navighează prin site-ul tău.
  • Transmitere live a celor mai populare produse și oferte de vânzare.
  Rotiți sau răsturnați videoclipuri cu aceste 6 instrumente

Analiza traficului în timp real și GA4: Ce este noua actualizare?

Google Analytics a introdus modificări semnificative în noua sa versiune, cum ar fi statistici și predicții bazate pe inteligență artificială, integrări îmbunătățite ale publicului, raportare bazată pe ciclurile de viață ale clienților etc. Dar, pe de altă parte, Google Analytics 4 nu acceptă vizualizări personalizate ca Universal Analytics. face.

Acum, cum funcționează vizualizările personalizate în Universal Analytics?

Vizualizările paginii dvs. sunt folosite pentru a produce un segment de date unic pe care îl puteți filtra în funcție de cerințele dvs. Acest lucru poate exclude traficul intern sau poate filtra traficul dintr-un anumit subdomeniu. Acest lucru îi ajută pe proprietarii de afaceri să stabilească obiective și conversii pentru o anumită vizualizare.

Vizualizarea de raportare GA4 vă permite doar să filtrați traficul intern, mai degrabă decât să creați o vizualizare personalizată, așa cum puteți face cu Universal Analytics. În GA4, există fluxuri de date și filtre de date.

Acum, întrebarea este cum funcționează.

  • Când datele despre evenimente sunt filtrate, acestea vor fi permanente și nu veți putea accesa datele anterioare.
  • Fiecare proprietate GA4 permite un maximum de zece filtre de date.
  • Testarea filtrelor va deveni mai crucială, deoarece GA4 nu permite configurarea vizualizărilor așa cum o face în analiza universală.

Deci, în general, Google Analytics se schimbă. Universal Analytics va opri procesarea datelor de la 1 iulie 2023. Este întotdeauna recomandabil să aveți un plan de rezervă dacă mai aveți nevoie să vedeți traficul site-ului în timp real. Puteți trece la o alternativă la Google Analytics.

Să ne uităm la instrumentele de verificare a traficului pe site-ul web în timp real care pot fi alternative bune la Google Analytics 4 (GA4).

Timp real

Timp real este unul dintre cele mai bune instrumente de urmărire a site-urilor web. Oferă caracteristicile de top pe care un instrument de urmărire a site-ului web le-ar putea solicita. Utilizează CDN ca cod de urmărire, ceea ce ajută la obținerea de date în fiecare secundă.

Caracteristici cheie în timp real

  • Este rapid și simplu de configurat.
  • Nu sunt necesare tutoriale pentru a înțelege instrumentul.
  • Tabloul de bord live de analiză a site-ului web:
  • La cerere, acces API în timp real
  • Datele utilizatorului sunt păstrate doar 15 minute fără cookie-uri.
  • Grafice istorice pentru ultimele trei ore cu utilizatori în timp real pe pagină

De ce este Realtime Analytics o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Este simplu și ușor de navigat, spre deosebire de Google Analytics (GA4). Veți putea obține date în timp real (chiar și date în milisecunde), care lipsesc în GA4. Este posibil să fi întâlnit erori în GA, ceea ce nu este bun pentru datele dvs. importante, dar nu există erori în timp real.

În prezent, instrumentul este în modul beta, iar serviciul este gratuit în perioada beta închisă.

Fathom

Fathom aduce revoluția în analiza site-urilor web. Este ușor de utilizat și oferă protecție a datelor vizitatorilor.

Caracteristici cheie în Fathom

  • Păstrați reglementările privind confidențialitatea, cum ar fi GDPR, ePrivacy, CCPA și PECR.
  • Vizualizați vizitatorii site-ului dvs. în timp real, chiar dacă utilizați un blocator de anunțuri.
  • Datele încorporate se încarcă mai rapid; prin urmare, este ușor de instalat.
  • Deoarece nu stochează date personale, nu necesită notificări privind cookie-urile.
  Care este locația capturii de ecran FFXIV?

De ce este Fathom o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Fathom folosește un script ușor, care este mai rapid, mai rapid și mai bun; nu încetinește niciodată. Indiferent de câți vizitatori ai, site-ul tău web și tabloul de bord nu vor înceta niciodată, ceea ce este cel mai bun pentru SEO site-ului tău. Fathom vă va notifica cu privire la reînnoirea certificatelor și va genera certificate SSL pentru domenii personalizate.

Analiza site-ului Fathom oferă o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, iar după aceea, prețul începe de la 14 USD/lună pe baza vizualizărilor lunare de pagină.

Matomo

Matomo este o altă alternativă la Google Analytics. Este un instrument open-source de analiză a site-urilor web. Vă ține controlul, deoarece Matomo este instalat pe serverul dvs., pe care îl puteți accesa cu ușurință prin intermediul API-urilor Matomo.

Caracteristicile cheie ale lui Matomo

  • Înțelegerea și optimizarea comportamentului utilizatorilor
  • Gestionați toate urmărirea într-un singur loc.
  • Identificați termenii de căutare pe care îi folosesc utilizatorii dvs.
  • Sunt furnizate dimensiuni și segmentare personalizate.
  • Datele sunt complet exacte.

De ce este Matomo o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Matomo consideră confidențialitatea vizitatorilor foarte serios și oferă 100% proprietate asupra datelor. Pe de altă parte, GA4 nu respectă GDPR. De asemenea, Matoma nu folosește cookie-uri de la terți; folosește învățarea automată pentru a urmări datele utilizatorilor și pentru a oferi rapoarte 100% precise.

Matomo oferă Analytics video, hărți termice ale paginilor dvs. (care arată cum interacționează vizitatorii dvs.), înregistrarea sesiunilor, branding personalizat și altele.

Platforma de analiză web Matomo oferă o perioadă de încercare gratuită de 21 de zile, fără a fi nevoie de card de credit. Vine cu două tipuri de opțiuni de implementare: on-premise și bazate pe cloud. Implementarea on-premise se face pe client-server la cost zero, iar eliminarea în cloud se face pe serverele Matomo, iar costul acesteia depinde de numărul de accesări.

ManageEngine WebAnalyzer Plus

WebAnalyzer Plus este o soluție gratuită de analiză web în timp real de la ManageEngine. Oferă vizitatori site-ului web în timp real, fără nicio complexitate. Interfața cu utilizatorul este atât de simplă și ușor de înțeles, spre deosebire de GA4.

Caracteristicile cheie ale ManageEngine

  • Urmăriți vizitatorii site-ului și modul în care aceștia interacționează cu conținutul dvs.
  • Urmăriți performanța site-ului dvs.
  • Răspundeți rapid la tendințele și schimbările de tactică pe măsură ce acestea apar.
  • Hărțile termice integrate vă permit să verificați unde dau clic vizitatorii dvs. pe pagină.
  • Cercetarea comportamentului clienților
  • Confidențialitatea datelor
  • Filtre care vă pot ajuta să creați rapoarte personalizate

De ce ManageEngine WebAnalyzer Plus este o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Integrarea GA4 este gratuită, dar trebuie să plătiți pentru unele date. Dar WebAnalyzer Plus de la ManageEngine este complet gratuit. Deci, poate fi o alternativă mai bună și mai accesibilă la Google Analytics.

  Stringify se închide după cinci ani

Calibre

Calibre este o altă opțiune de înlocuire a GA4. Ei susțin că urmărirea site-ului lor în timp real este atât de rapidă încât nu trebuie să reîmprospătați pagina sau tabloul de bord. Se concentrează pe date, care sunt mai vitale pentru tine și afacerea ta.

Caracteristicile cheie ale ecartamentului

  • Vă ajută să monitorizați mai multe site-uri simultan.
  • Interfață de utilizare ușor de utilizat
  • Puteți vedea traficul în direct pe o hartă.
  • Partajați date cu echipa dvs. în câteva clicuri.

De ce este Gauges o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Interfața de utilizare a instrumentelor și performanța generală vă vor uimi. Datele sale în timp real sunt atât de precise încât puteți chiar să verificați AirTraffic, arătându-vă traficul în direct către toate site-urile dvs. pe o singură hartă.

Gauges oferă o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, iar după aceea, are trei planuri: Solo (100.000 vizualizări de pagină pe lună), Small (250.000 vizualizări de pagină pe lună) și Plus (1 milion de vizualizări de pagină pe lună).

Panoul de mixare

Panoul de mixare este unul dintre cele mai de încredere instrumente de analiză a site-urilor web. Oferind date care vă permit să știți ce nu le-a plăcut niciodată vizitatorilor dvs. Dacă doriți să vedeți răspunsurile la întrebări precum ce le-a plăcut utilizatorilor dvs. despre site-ul dvs., de ce au părăsit site-ul dvs., ce produs are cele mai bune performanțe și rata de reținere, acest instrument vă va oferi date mai precise.

Caracteristicile cheie ale Mixpanel

  • Vă permite să vă cunoașteți mai bine publicul.
  • Vă ajută să creați rapid canale, informații și rapoarte de păstrare.
  • Mai simplu, mai ușor și mai rapid.
  • Puteți crea teste de produs.
  • Vă permite să vă personalizați produsul pentru diferite segmente de utilizatori.

De ce este MixPanel o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Mixpanel urmărește călătoria utilizatorilor. Drept urmare, puteți vedea cum vă plac utilizatorii care vă găsesc din rețelele sociale, în mod organic și prin reclame plătite. În plus, Mixpanel bifurcă comportamentul acestor utilizatori. Google Analytics poate oferi doar informații despre site-ul dvs.

Clicky

Clicky este un alt instrument de analiză a site-urilor web care este ușor de utilizat. Vă oferă date în timp real pe care vă puteți baza.

Caracteristicile cheie ale Clicky

  • Fără cookie-uri de urmărire
  • Prietenos pentru confidențialitate
  • Detectarea și blocarea roboților sunt excelente.
  • Rapoarte detaliate, dar ușor de înțeles
  • Integrarea hărților termice

De ce este Clicky o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Spre deosebire de Google Analytics (GA4), Clicky oferă protecție a datelor, analiză backlink și analiză on-site, pe care le puteți integra cu site-ul dvs. De asemenea, poate urmări vizitatorii care au dezactivat Javascript fără a compromite confidențialitatea.

Panelbear

Panelbear oferă un sistem simplu de raportare, făcându-vă să înțelegeți comportamentul vizitatorului fără să vă grăbiți.

Statisticile de trafic în timp real de la Panelbear vă permit să:

  • Urmăriți traficul site-ului dvs. în timp real.
  • Filtrare și comparare a metrică mai simplă
  • Sisteme automate de alertă și raportare
  • Puteți partaja sau păstra valorile private.
  • Confidențialitatea vizitatorilor: nu se vinde datele vizitatorilor

De ce este Panelbear o alternativă bună la Google Analytics (GA4)?

Panelbear este un instrument ușor, open-source și prietenos cu confidențialitatea vizitatorilor. Acest instrument merită încercat dacă doriți un instrument ușor de utilizat, fără rapoarte complexe și module cookie. GA4 este destul de complicat și este nevoie de efort pentru a înțelege interfața.

Este gratuit pentru totdeauna pentru 1000 de afișări de pagină/lună. Sunt necesare planuri plătite, care încep de la 29 USD, pentru diferite zone de trafic de mai sus.

Concluzie

Urmărirea în timp real a traficului pe site este esențială pentru a înțelege vizitatorii dvs., interesul consumatorilor și călătoria lor pe site.

Vă ajută să faceți planuri de conținut, să găsiți defecte pe site, să măsoare cât de implicați sunt oamenii cu site-ul și să ia decizii care vor îmbunătăți experiența generală a site-ului.

Proprietarii de site-uri au nevoie de instrumentele potrivite de verificare a traficului în timp real, deoarece Google Analytics a venit cu câteva modificări vizibile în GA4 pentru valorile în timp real, care îngreunează urmărirea corectă a datelor live pe site-uri web.

Iată câteva alternative Google Analytics pentru a măsura traficul.