8 instrumente de căutare a influențelor TikTok pentru a crește acoperirea mărcii dvs

TikTok este o platformă de socializare populară printre tinerii demografici, care crește rapid. Utilizarea influencerului potrivit este esențială dacă doriți să vă promovați produsul și să câștigați bani prin această platformă. Aici devine necesar instrumentul potrivit de căutare a influențelor TikTok.

Instrumentul de marketing pentru influență TikTok este dezvoltat special pentru a ajuta companiile și agenții de marketing. Ajută la găsirea de influenți verificați pe TikTok care sunt ideali pentru campania lor de marketing. În plus, instrumentul vă permite să căutați influenți pe baza unor criterii precum numărul de urmăritori, implicarea, nișa, locația și multe altele.

Deoarece oamenii au încredere în produsele promovate de influenți, este timpul să implementăm marketingul cu influență. În acest articol, vom explora necesitatea marketingului de influență și influențatorul potrivit pentru branding. Apoi vom examina unele dintre cele mai bune instrumente de căutare pentru influenți TikTok de pe piață.

Importanța marketingului de influență

Influenții TikTok sunt persoane care au adunat o mulțime de urmăritori pe platforma de socializare. Acești creatori sunt responsabili pentru generarea de conținut captivant și viral pe TikTok. Mai mult decât atât, își pot influența adepții să întreprindă anumite acțiuni sau să participe la provocări în tendințe.

Influența creatorilor populari de conținut TikTok este cea care a contribuit la creșterea exponențială a acestei platforme. Astfel, influențatorii au devenit o parte integrantă a ecosistemului platformei, stimulând implicarea și conversia.

Pentru companiile de toate dimensiunile, marketingul de influență a apărut ca o parte crucială a tacticilor de marketing contemporane. Unele dintre motivele principale sunt următoarele:

Credibilitate crescută

Sugestiile online de la persoane pe care un client le cunoaște sau le urmează sunt de obicei mai de încredere de către consumatori. Uneori este chiar mai eficient în comparație cu anunțurile convenționale. Marketingul de influență valorifică această încredere prin colaborarea cu oameni care și-au construit reputație și influență cu adepții lor.

Influenții de pe TikTok au în cea mai mare parte o bază de fani devotați și implicați, care îi consideră reali și identificabili. Companiile pot profita de acest lucru pentru a spori reputația mărcii lor

Acoperire crescută

Influencerii au capacitatea de a intra în legătură cu un public uriaș sau cu baza lor de adepți. Astfel, ei pot ajuta companiile să-și extindă acoperirea dincolo de clientela actuală.

TikTok este foarte apreciat de spectatorii mai tineri, majoritatea cu vârsta sub 30 de ani. Mărcile pot ajunge la acest public și își pot crește vizibilitatea față de clienții millennial și Gen Z lucrând cu influenți pe TikTok.

O implicare mai mare

Influencerii excelează la producerea de conținut interesant care atrage publicul lor. Companiile pot profita de acest talent lucrând cu influenți. Drept urmare, ei pot dezvolta reclame foarte captivante.

Atunci când mărcile lucrează cu influenți, aceștia pot folosi estetica distinctivă și inventivitatea influenței pentru a produce publicitate mai convingătoare și mai sinceră. Drept urmare, marketingul de influență poate ajuta la stimularea mai multor angajament pentru companii pe TikTok, conducând în cele din urmă la mai multe conversii și venituri.

Specificați segmentele de public

Influencerii au audiențe specifice și vizate în domeniul lor. Deci, marketerii pot selecta influențatorul potrivit pentru a viza un anumit public pentru promovarea unui anumit produs. În cele din urmă, devine mai ușor pentru companii să se conecteze cu piața țintă.

  Cum să-ți schimbi numărul pe TikTok

Viralitate prin creativitate

TikTok este o platformă care promovează creativitatea și unicitatea, deoarece utilizatorii produc și distribuie propriul conținut. Acest lucru poate duce la răspândirea rapidă a conținutului online și poate aduce avantaje pentru agenții de marketing care lucrează cu influenți.

Construirea unei comunități pe rețelele sociale necesită mult efort și timp, iar influenții înțeleg bine acest lucru. Ei sunt capabili să producă și să distribuie material care este în concordanță cu marca lor personală și care atrage adepții lor, deoarece au o conștientizare aprofundată a intereselor și preferințelor publicului lor.

Companiile pot profita de capacitatea influențelor de a oferi conținut captivant, menținând în același timp coerența mărcii. Acest lucru permite companiei să se concentreze pe alte aspecte ale campaniei sale de marketing, în timp ce influencerul se ocupă de crearea și răspândirea conținutului.

Vânzări crescute

Potrivit cercetărilor, influențatorii pot afecta decizia unui client de a cumpăra în general. Oamenii sunt mai deschiși la promovarea mărcii, deoarece respectă și prețuiesc opiniile influențelor lor preferați.

Datele recente arată că 61% dintre consumatori au încredere în recomandările de produse oferite de influenceri de încredere. Pe de altă parte, doar 38% se bazează pe conținutul de marcă de pe rețelele sociale.

După cum puteți vedea, lucrul cu influențatorul potrivit vă poate ajuta afacerea să creeze o legătură puternică cu publicul țintă. Dar pentru a crea conexiunea, este esențială alegerea influencerului ideal care poate împărtăși în mod eficient valoarea mărcii și poate comercializa produsul dvs.

Iată câteva dintre cele mai bune instrumente de căutare pentru influenți care cu siguranță vor spori acoperirea mărcii dvs.:

îngrozit

Heepsy este un instrument robust de marketing pentru influenți, care permite companiilor și marketerilor să identifice și să cerceteze influenți. Prin urmare, companiile pot obține cu ușurință influenți de pe o varietate de site-uri de social media, inclusiv Instagram, YouTube și TikTok. Aplicația oferă date precise despre profilul unui influencer, interacțiunea și datele demografice ale publicului.

Caracteristici cheie:

  • Căutați influenți pe baza cuvintelor cheie, locație, categorie și dimensiunea publicului.
  • Obțineți analize detaliate despre profilurile influencerului, inclusiv raportul de implicare, creșterea adepților, demografia publicului și performanța conținutului.
  • Gestionați campaniile de influență de la început până la sfârșit.
  • Urmăriți totul într-un singur loc, inclusiv progresul campaniei, colaborarea cu influenți, performanța campaniei și multe altele.
  • Generați rapoarte personalizate care reprezintă performanța campaniei și rentabilitatea investiției.

Modash

Modash este un instrument de căutare a influențelor TikTok care ajută mărcile și agențiile să descopere fiecare influencer cu peste 1.000 de urmăritori. De asemenea, ajută la analiza și colaborarea cu influențe pe TikTok și alte platforme de social media.

Oferă o gamă de caracteristici profitabile care simplifică procesul de marketing cu influențe. În plus, este mai ușor pentru mărci să se conecteze cu influențatorii potriviți pentru campania lor.

Caracteristici cheie:

  • Oferă o bază de date cuprinzătoare pentru influenți TikTok.
  • Permite mărcilor să descopere factori de influență în funcție de locație, demografii ale publicului, rate de implicare și multe altele.
  • Tabloul de bord Analytics le permite utilizatorilor să urmărească influențatorii și campaniile concurenților.
  • Oferă informații despre ratele de implicare, performanța conținutului, interesul publicului și multe altele.
  • Instrumente de colaborare încorporate care permit mărcilor să contacteze și să colaboreze cu influenți. De asemenea, mărcile pot negocia tarife, pot trimite briefuri și pot aproba conținut.
  • Platformă centralizată pentru a menține campanii de influență în care mărcile pot urmări progresul campaniei, pot urmări valorile cheie și pot măsura rentabilitatea investiției.
  • Găsește influenceri ideali pe baza recomandărilor oferite de inteligența artificială.
  • Obțineți rapoarte personalizate care prezintă succesul campaniei de influență.
  Acum puteți viziona cu ușurință videoclipuri TikTok offline. Iată cum…

InfluenceGrid

InfluenceGrid este un instrument care ajută mărcile și agențiile în localizarea și interacțiunea cu influenței TikTok. Pretinde că este cel mai bun motor de căutare TikTok, deoarece include peste 125.000 de influenți în baza sa de date. Aplicația este de încredere de unele dintre cele mai de încredere mărci și agenții din lume. Veți primi planuri de prețuri flexibile pentru diferite nevoi și seturi de caracteristici pentru această aplicație.

Caracteristici cheie:

  • Opțiunea de căutare avansată permite utilizatorilor să filtreze influențatorii în funcție de locație, subiect, dimensiunea contului, raportul de implicare și multe altele.
  • Raport precis de influență TikTok cu o adresă de e-mail verificată, o adresă de profil de social media, vizionări medii, aprecieri videoclipuri, raport de implicare, videoclipuri de top și multe altele.
  • Opțiune avansată de export care permite utilizatorilor să descarce rezultatele căutării într-un fișier CSV.
  • Permite accesul la peste 100 de rezultate de influență clasificate pentru a obține datele exacte pe care le doresc utilizatorii.
  • Salvează căutările tale de influență, astfel încât utilizatorii să le poată accesa mai târziu de pe orice dispozitiv.
  • Caracteristica video de top vă permite să potriviți influențatorul potrivit cu marca dvs.

HypeAuditor

HypeAuditor este un instrument bazat pe inteligență artificială care ajută mărcile și agenții de marketing să găsească influencerul TikTok potrivit pentru afacerea lor. Acest instrument ușor de utilizat poate fi utilizat în diferite moduri pentru a conecta și a colabora cu influenți. Utilizatorii pot evalua credibilitatea influențelor și pot urmări succesul campaniilor, pe lângă găsirea influencerilor potriviți.

Caracteristici cheie:

  • Permite utilizatorilor să caute influenți relevanți pe TikTok după cuvinte cheie, categorie, locație și multe altele.
  • Oferă informații adecvate asupra demografiei publicului unui influenț, inclusiv vârsta, sexul și locația.
  • Analizează autenticitatea influenței prin algoritmi bazați pe inteligență artificială și detectează adepții și interacțiunile false.
  • Oferă o platformă pentru a gestiona întreaga campanie de influențători. Astfel, mărcile pot urmări progresul, pot colabora cu influenți și pot măsura performanța campaniei.
  • Permite mărcilor să genereze rapoarte personalizate care reflectă performanța campaniei și rentabilitatea investiției.
  • Instrumente pentru a compara mai mulți factori de influență unul lângă altul, în funcție de criterii precum rata de implicare și autenticitatea.

Tokfluence

Tokfluence este o platformă de marketing pentru căutarea și analiza influencerilor concepută special pentru TikTok. Acest instrument găsește, filtrează și analizează influenți din peste 10 milioane de conturi, folosind mai mult de 20 de parametri de căutare. Astfel, mărcile și agenții de marketing pot găsi și se pot conecta cu influențatorii TikTok potriviți, își pot gestiona campaniile de influență și pot măsura performanța.

Caracteristici cheie:

  • Instrument de căutare avansată care ajută la găsirea influențelor TikTok relevanți din cea mai mare bază de date de pe TikTok.
  • Găsiți influenți pe baza diferitelor criterii, cum ar fi locația, dimensiunea publicului, raportul de implicare și multe altele.
  • Analize detaliate privind performanța influențelor, datele demografice ale publicului, ratele de implicare și performanța campaniei anterioare.
  • Gestionați campaniile pentru influenți, inclusiv abilitatea de a contacta și de a negocia cu influenți, stabiliți obiective și urmăriți progresul.
  • Funcția de raportare automată oferă actualizări în timp real despre performanța campaniei, acoperirea, implicarea și rentabilitatea investiției.
  • Perspectivă detaliată a publicului asupra demografiei publicului unui influencer, cum ar fi vârsta, sexul, locația și interesul.
  • Instrumentele pentru a ajunge la influenți direct în cadrul platformei facilitează procesul de colaborare.

Promoty este o platformă de marketing de influență all-in-one unde poți găsi cu ușurință influenți pentru marca ta. Vă ajută să găsiți creatori de conținut TikTok și influenți dintr-o bază de date globală. Mai mult, puteți vedea informațiile despre profil și puteți găsi influențatorul ideal care se potrivește mărcii și produsului dvs.

  Nu există TikTok Wrapped 2023 (dar poți rula pe al tău)

Caracteristici cheie:

  • Găsiți influențatorii perfecți dintr-o bază de date globală de peste 190 de milioane de influenți.
  • Filtrați factorii de influență în funcție de cuvinte cheie, interese, public și multe altele.
  • Vizualizați analizele de profil pentru toți factorii de influență, inclusiv valorile sociale, informațiile despre public, colaborarea anterioară etc.
  • Utilizatorilor li se permite să organizeze potențiali influenți, să adauge note și etichete, să atașeze contracte și să folosească chatul pentru negocieri.
  • Urmăriți alte mărci pe TikTok și creați o marcă sau o entitate separată.
  • Configurați campanii și permiteți altor persoane de influență să se aplice la campania dvs
  • Vizualizați statisticile profilului altor persoane influente, rezultatele campaniei, urmăritorii noti, profilurile similare și multe altele.
  • Adăugați un potențial influenț la instrumentul de gestionare a relațiilor cu influențați.
  • Comunicați cu influenți prin opțiunea de chat.

Collabstr

Collabstr este o platformă de marketing de influență binecunoscută care conectează mărcile cu influenți de top. Îi ajută să creeze campanii de marketing autentice, captivante și cu o conversie ridicată. În plus, oferă o gamă de caracteristici și instrumente care simplifică procesul de marketing cu influență prin TikTok. Prin urmare, devine fezabil să găsiți și să gestionați influențatorul ideal într-un singur loc.

Caracteristici cheie:

  • Căutați influenți TikTok nelimitați fără să vă abonați, să contractați sau să plătiți nicio taxă.
  • Obțineți conținut eficient și profesional, deoarece influențatorii sunt verificați de această platformă.
  • Începeți imediat o conversație cu influenți și mențineți-o pe toată durata tranzacției.
  • Banii tăi sunt stocați în siguranță până când dai aprobarea influencerului.
  • Abonați-vă la influenți pe baza locației și a numărului de urmăritori de nișă. Rata de implicare și multe altele.
  • Instrument de gestionare a campaniilor care permite urmărirea influențelor și gestionarea campaniilor de la început până la sfârșit.
  • Urmăriți performanța campaniei, implicarea, conversia și multe altele prin intermediul funcțiilor de analiză.
  • Examinați și acceptați continentele generate de influenți prin intermediul funcției de aprobare a conținutului.
  • Construiți și mențineți o relație puternică cu influențatorii prin managementul relațiilor cu influențatorii.

Hypertrace

Cu Hypertrace, puteți găsi influențe TikTok și Instagram din întreaga lume prin intermediul motorului său avansat de căutare. Include o bază de date bogată care constă din mii de influenți, ceea ce facilitează găsirea influencerului perfect. Prin urmare, puteți căuta influenți pe baza diferitelor criterii.

Caracteristici cheie:

  • Căutare nelimitată de influenți prin cuvinte cheie, țară, sex, vârstă, oraș și interese ale publicului.
  • Acces la rezultatele căutării prin datele privind rata de implicare (ER), e-mailul de contact și datele despre interesul publicului.
  • Căutați influenți după locație, rate de implicare, număr de urmăritori, interese ale publicului și multe altele.
  • Obțineți informații de contact și exportați toate datele în CSV pentru confortul dvs.

Gânduri finale

Îmbunătățirea prezenței tale TikTok și promovarea mărcii și a produsului poate fi fără efort cu instrumentele potrivite. Indiferent dacă doriți să vă duceți marca la următorul nivel, să vă creșteți numărul de urmăritori, să programați postări TikTok, să colaborați cu influenți sau să vă măsurați performanța, instrumentele menționate mai sus vă vor acoperi.

Vă sugerăm să alegeți instrumentul de căutare a influențelor care corespunde nevoilor și obiectivelor dvs. Acest lucru vă va ajuta să începeți să creați conținut fantastic pe care publicul dvs. îl va îndrăgi. Acum este rândul tău să-ți eficientizezi efortul de marketing TikTok și să-ți sporești acoperirea și implicarea pe platformă.

Puteți explora, de asemenea, unele dintre cele mai bune editoare video TikTok pentru imagini de spectacol.