8 concurenți ServiceNow de încercat pentru întreprinderile mici și mari

Instrumentele ITSM sunt eficiente pentru a ajuta echipele să ofere clienților lor servicii IT remarcabile și să îmbunătățească productivitatea și colaborarea angajaților, economisind în același timp resurse.

Service Acum este unul dintre cele mai bune instrumente ITSM pentru companii, care vine cu un set bogat de caracteristici și funcționalități.

Cu toate acestea, fiecare are nevoi și preferințe unice. În timp ce mulți adoră ofertele ServiceNow, unii nu sunt mulțumiți de performanța, interfața cu utilizatorul, suportul, bugetul etc.

Experiența utilizatorului se poate schimba de la o persoană la alta sau de la o companie la alta.

Prin urmare, oamenii caută alternative ServiceNow care le pot satisface mai bine cerințele, bugetul și preferințele.

Deci, dacă sunteți unul dintre ei, acest articol despre concurenții ServiceNow vă va ajuta să alegeți o alternativă mai bună, astfel încât să puteți profita la maximum de instrumentul dvs. ITSM.

Ce este IT Service Management (ITSM)?

Managementul serviciilor de tehnologie a informației (ITSM) se referă la activitățile și procesele pe care o organizație le realizează pentru a construi, proiecta, opera, controla și furniza servicii IT clienților.

Cu alte cuvinte, ITSM este modul în care o echipă își gestionează și oferă serviciile IT de la capăt la capăt. Se concentrează pe nevoile clienților și pe îmbunătățirea continuă pentru a oferi o calitate remarcabilă a serviciilor și a experienței clienților.

Diferă de alte abordări de management IT, cum ar fi managementul sistemelor IT și managementul rețelei. În timp ce ITSM se concentrează pe nevoile clienților, altele se concentrează pe îmbunătățirea sistemelor IT. În mod similar, Biblioteca de infrastructură a tehnologiei informației (ITIL) este diferită. Este ca un cadru pentru ITSM care conturează tehnicile și instrumentele necesare pentru a ajuta echipele să furnizeze în mod eficient servicii IT.

Ideea din spatele creării ITSM este de a furniza IT ca un serviciu, care se extinde dincolo de suportul IT convențional. De asemenea, ITSM este un sistem mai cuprinzător, care descrie toate procesele, tehnologiile și instrumentele utilizate de echipele IT pentru a-și gestiona serviciile IT. Specifică chiar și rolurile și responsabilitățile fiecărui departament și individ implicat în serviciile IT.

De ce au nevoie companiile de platforme ITSM?

ITSM este benefic pentru întreaga organizație. Se străduiește să îmbunătățească experiența clienților și să sporească productivitatea echipei tale și să se concentreze pe proiectarea proceselor și tehnologiilor.

Acestea fiind spuse, platformele ITSM sunt instrumente sau soluții software cu capabilitățile ITSM. Veți găsi pe piață o mulțime de platforme ITSM care oferă mai multe beneficii organizațiilor dumneavoastră în gestionarea serviciilor IT.

Iată câteva dintre motivele pentru care aveți nevoie de o platformă ITSM.

Îmbunătățește experiența clienților

Deoarece ITSM se concentrează pe satisfacerea nevoilor clienților, echipele IT lucrează continuu la îmbunătățirea furnizării de servicii IT către utilizatorii finali. Ei încearcă să înțeleagă punctele dureroase ale utilizatorilor finali și să facă planuri pentru a rezolva aceste probleme. Acest lucru îi face pe clienți să se simtă apreciați și, în același timp, vă îmbunătățește furnizarea de servicii. În cele din urmă, acest lucru oferă o experiență îmbunătățită a clienților.

Eficiență IT mai bună

Instrumentele ITSM ajută la îmbunătățirea eficienței IT, permițând echipelor să gestioneze eficient fiecare proces, de la crearea de servicii și livrare până la post-vânzare. O face în diferite moduri.

Un instrument ITSM ajută echipele IT să utilizeze eficient resursele IT, chiar dacă acestea sunt limitate. În plus, automatizează fluxul de lucru al procesului pentru a menține pe toată lumea pe aceeași pagină, eliminând în același timp sarcinile manuale. De asemenea, eficientizează sarcinile, astfel încât fiecare membru al echipei să știe ce trebuie să facă în continuare și cum merge totul.

În plus, utilizarea instrumentelor ITSM vă ajută să identificați problemele la timp, astfel încât să le puteți remedia mai rapid. Astfel, atunci când disponibilitatea serviciilor IT și timpii de răspuns se îmbunătățesc, veți avea toate resursele disponibile ori de câte ori aveți nevoie de ele.

Crește productivitatea

Pe măsură ce instrumentele ITSM eficientizează sarcinile cu automatizare și obiective clare, angajații dvs. pot livra mai mult în mai puțin timp. De asemenea, pot găsi probleme mai rapid și le pot rezolva pentru a satisface mai bine clienții. Acest lucru indică o productivitate îmbunătățită. În plus, nu numai că le este mai ușor să înțeleagă nevoile afacerii, ci și să se alinieze la obiectivele și se străduiesc să-și îmbunătățească performanța.

  8 proxy SOCKS5 pentru o performanță mai bună

Stimulează colaborarea

Instrumentul ITSM stimulează colaborarea dintre membrii echipei, deoarece toți pot vizualiza fluxurile de lucru și pot căuta aceleași informații despre problemele pe care le vor aborda în continuare. Ca rezultat, ei pot lucra împreună eficient pentru a rezolva problemele, a veni cu idei mai bune și a lucra pentru îmbunătățirea proceselor. Ca rezultat, ei pot gestiona mai multă dezvoltare, asigurând în același timp calitatea.

Reduce costurile

Un instrument ITSM bun vine cu rapoarte și analize bune pentru a măsura valori utile. Vă poate reflecta punctele forte și punctele slabe, astfel încât să puteți face îmbunătățiri. De asemenea, vor evidenția problemele ridicate, câte sunt rezolvate, ratele de satisfacție a clienților, preocupările de securitate etc.

Așadar, atunci când abordezi problemele devreme, rămâi pe partea sigură, mai degrabă decât să suferi consecințele unei breșe de securitate sau escaladarea clienților.

Acest lucru ajută la reducerea costurilor cheltuite pentru rezolvarea acestor probleme critice. În plus, procesele automatizate vă permit să economisiți resurse, care au fost cheltuite anterior pentru sarcini manuale lungi, mai mulți angajați lucrând pe durate mai lungi pentru a rezolva sarcini repetitive și mărunte.

Ce este ServiceNow și de ce este popular?

Service Acum este unul dintre cei mai importanți furnizori de platforme ITSM, popular în întreaga lume. Există un motiv pentru care această platformă a ajuns la Gartner 2021 Magic Quadrant pentru instrumente ITSM pentru a 8-a oară.

Acest instrument inovator ITSM vă ajută să furnizați servicii IT rezistente, concentrându-se pe experiența clienților și pe calitatea serviciilor. Vine cu capabilități precum gestionarea eficientă a incidentelor și problemelor, managementul schimbărilor, managementul cererilor, agent și aplicație mobil, agent virtual, inteligență predictivă și multe altele. Este, de asemenea, o platformă cloud pentru a asigura viitorul infrastructurii IT a organizației dumneavoastră.

În ciuda tuturor bunătăților ServiceNow, s-ar putea să nu se potrivească tuturor, deoarece fiecare organizație are nevoi și constrângeri bugetare diferite.

Dacă sunteți unul dintre ei, este posibil să căutați alternative ServiceNow.

Consideră-ți dorința îndeplinită!

Iată câțiva dintre concurenții ServiceNow pe care îi puteți încerca ca alternativă.

Serviciu proaspăt

Modernizați-vă gestionarea serviciilor IT cu o soluție rapidă, inteligentă, cu valoare de timp și intuitivă – Serviciu proaspăt. Vă poate ajuta să obțineți un ROI mai mare, să creșteți eficiența și să oferiți experiențe memorabile pentru clienți.

Îmbunătățiți eficiența serviciilor cu o automatizare puternică și fluxuri de lucru fără cod. Veți obține o platformă integrată pentru ITSM pentru a îmbunătăți timpul și a acoperi silozurile. Acest lucru va ajuta la îmbunătățirea vizibilității fluxului dvs. de lucru, la reducerea costurilor și la obținerea agilității afacerii.

Puteți implementa rapid soluția cu platforma fără cod a Freshservice și puteți obține servicii de migrare și integrare expertă. Caracteristicile sale out-of-box vă permit, de asemenea, să permiteți adoptarea mai ușoară a serviciului implementat.

Mai mult, îmbunătățiți productivitatea angajaților dvs. și unificați experiențele clienților cu platforma sa de întreprindere bazată pe inteligență artificială. Integrarea prin glisare și plasare vă face munca mai lină și economisește timp. Eliminați decalajul dintre operațiuni și managementul serviciilor pentru a îmbunătăți fiabilitatea.

Freshservice vă permite să identificați alertele la timp, să oferiți experiență clientului de la capăt la capăt și să colaborați cu contextul pentru a preveni diverse probleme. Indiferent dacă sunteți o organizație în creștere sau o întreprindere mare, această alternativă ServiceNow vă poate ajuta să beneficiați de multe beneficii.

Începeți perioada de încercare gratuită de 21 de zile și obțineți avantajul tuturor funcțiilor sale.

ManageEngine ServiceDesk Plus

Scrieți-vă succesul ITSM on-prem sau cloud cu ManageEngine ServiceDesk Plus. Acest concurent ServiceNow va transforma echipele dvs. IT din lupta zilnică pentru relaxare la oferirea celui mai bun serviciu pentru clienți.

ServiceDesk Plus oferă control central și vizibilitate excelentă, oferindu-vă în același timp puterea de a face față diferitelor probleme IT. În acest fel, vă puteți asigura că afacerile dvs. nu vor avea de suferit din cauza perioadelor de nefuncționare. În plus, ați putea să oferiți zâmbete milioanelor de utilizatori finali, IT și părți interesate.

Împreună cu aceasta, puteți gestiona un ciclu de viață complet, puteți îmbunătăți productivitatea agenților, puteți reduce întreruperile și puteți îndeplini SLA-urile biletelor dumneavoastră IT. Analizați cauza principală a problemelor, clasificați-le și rezolvați rapid problemele. Instrumentul va ajuta, de asemenea, la reducerea incidentelor repetitive din IT și la eficientizarea operațiunilor precum planificarea, aprobarea, implementarea și fluxurile de lucru automate.

  Inteligența artificială (IA) explicată în termeni simpli

Asigurați-vă că nu vor exista modificări nereușite sau neautorizate în sistemele dvs. cu acest instrument. Puteți descoperi, gestiona și urmări activele hardware într-un singur loc. În plus, permiteți conformitatea cu licența, evitați vulnerabilitățile și optimizați utilizarea activelor cu ServiceDesk Plus. De asemenea, puteți crea și publica catalogul dvs. de servicii IT cu aprobări în mai multe etape și SLA.

Gestionați și urmăriți toate elementele de configurare pentru a mapa relațiile și dependențele acestora. Utilizați rapoarte personalizate și predefinite pentru a obține o perspectivă reală și pentru a monitoriza performanța folosind tablouri de bord personalizabile și în timp real.

Începeți perioada de încercare gratuită pentru orice pachet pe care îl alegeți, care corespunde nevoilor dvs. Planurile sale plătite încep de la 8 USD/lună.

Jira

Permiteți-vă echipelor IT Ops, de afaceri și de dezvoltare să colaboreze cu ușurință cu o utilizare rapidă Jira Managementul serviciilor. Această soluție poate răspunde rapid la schimbări și poate oferi experiențe rapide angajaților și clienților.

Accelerează-ți fluxul de lucru cu Jira Service Management și satisface-ți nevoile unice. Împuterniciți toată lumea, inclusiv fiecare membru și întreaga echipă, astfel încât să puteți configura în mod eficient un birou de service și să vă adaptați la scară. Acest lucru vă va ajuta să oferiți experiențe de servicii mai bune, fără complexități.

Cu o platformă deschisă și colaborativă, puteți urmări munca fiecărui membru al echipei din întreaga întreprindere. De asemenea, puteți lega probleme critice în Jira și puteți obține date din alte instrumente de dezvoltare. Ca rezultat, va fi mai ușor pentru operațiunile și echipele de asistență să răspundă la schimbări, incidente și solicitări folosind un set bogat de informații.

Gestionați riscurile, oferiți un impact mai bun asupra clienților, accelerați activitatea de dezvoltare, implementați modificările cu ușurință și eliminați truda cu o pistă de audit completă pentru fiecare modificare. În plus, Jira vă sprijină fluxul de lucru cu funcționalități și procese suplimentare, astfel încât să puteți lucra cu același instrument. De asemenea, veți obține un singur loc de adevăr de unde puteți obține date și susține rapoartele.

Obțineți o imagine de ansamblu și o înțelegere mai bună a companiei dvs. cu toate procesele care rulează folosind instrumentul ITSM. Veți găsi peste 1000 de integrări și aplicații de încredere și puteți personaliza soluția Jira Service Management pentru a vă satisface nevoile.

Pentru 3 agenți, Jira oferă un abonament gratuit. Pentru cei care doresc să ia biroul de service și ITSM, costă 20 USD/agent/lună. Există și opțiunea de încercare gratuită.

BMC Helix ITSM

Obțineți următoarea generație și managementul serviciilor de vârf din industrie BMC Helix ITSM pentru a oferi un ROI mai bun pe cloud-ul ales de dvs. Este o soluție puternică și centrată pe oameni, care utilizează tehnologii emergente, cum ar fi Machine Learning și AI.

Obțineți un management predictiv al serviciilor prin atribuirea, rutarea și clasificarea automată a incidentelor. Utilizați capacitățile sale multi-cloud pentru a intermedia lansări, modificări și incidente între furnizorii de cloud. Instrumentul se integrează cu cele mai importante instrumente DevOps agile precum Jira.

Veți primi acțiuni automate și analize cognitive de e-mail în numele utilizatorilor. În afară de aceasta, veți găsi și eficiențe operaționale și de implementare prin containerizare. Veți putea înțelege modul în care funcționează și cum oferă cea mai bună experiență de servicii pentru o inovație mai rapidă.

În plus, rezolvă incidentele în mod eficient cu potrivirea incidentelor proactivă, conștientă de context și inteligentă. Puteți aduce informații cheie personalului de asistență și clienților exact acolo unde au nevoie. Veți obține, de asemenea, managementul ciclului de viață al articolelor de cunoștințe pentru informații actualizate și curatare eficientă.

Gestionarea serviciilor multi-cloud de la BMC Helix vă permite să oferiți o experiență unică de servicii în mai multe medii cloud. Puteți transforma rapid și ușor rapoarte solide într-un tablou de bord minunat. De la centre de date la desktop-uri, documentați toate activitățile și coordonați-le pentru cererile de schimbare în întregul peisaj IT.

Această soluție ITSM oferă mai multe funcții precum managementul lansărilor, locul de muncă digital, managementul activelor, managementul configurației, managementul cererilor de servicii și managementul nivelului de servicii.

Începeți cu BMC Helix luând o probă gratuită.

SolarWinds

Eliminați barierele din calea serviciilor de asistență pentru angajați cu SolarWinds, care vă oferă o soluție ITSM modernă. Cu caracteristicile și funcționalitățile sale unice, puteți gestiona totul ca un profesionist.

Actualizați automat tehnologia și inventarul de active. De asemenea, veți primi actualizări de inventar pentru a vă pregăti mai bine pentru auditul licenței Microsoft și pentru a vă ușura munca. În plus, puteți îmbunătăți continuu operațiunile concentrându-vă pe valorile esențiale pe care le oferă acest instrument.

  De ce Dashlane renunță la parola principală și cum să vă înscrieți fără una

Obțineți o vizualizare pe ecran complet a infrastructurii dvs. tehnologice cu software-ul de bază de date de gestionare a configurației. Cu un tablou de bord curat, puteți vizualiza fiecare statistică a biroului dvs. de service. De asemenea, portalul de servicii pentru angajați este un ghișeu unic unde angajatul dvs. poate trimite, căuta sau se poate conecta cu un agent.

SolarWinds introduce soluții enterprise service desk pentru mediul enterprise. Cu gestionarea inventarului hardware, puteți vizualiza locația, utilizarea și configurația. Acesta acceptă mai mult de 40 de limbi și îl puteți personaliza în funcție de locație și puteți vizualiza noile tendințe la nivel global.

Alege planul potrivit pentru echipa ta, începând de la 19 USD/lună/tehnician. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită complet funcțională de 30 de zile.

Micro Focus

Conduceți-vă afacerea digital cu un instrument ITSM prin Micro Focus aceasta poate fi o alternativă bună la ServiceNow. Deoarece succesul afacerii depinde de capacitatea echipei dvs. de a transforma și rula IT simultan, Micro Focus împuternicește echipa dvs. cu o soluție ITSM fără efort, dar puternică, pentru a se concentra pe succes.

Eliminați complexitatea cu tehnologiile sale de ultimă oră și evitați vulnerabilitățile și depășirile de costuri. Include Digital Factory, un model de livrare pentru diferite oferte digitale care oferă o nouă abordare pentru îmbunătățirea transformării digitale.

Echipele IT sunt acum echipate cu procese repetabile și instrumente reutilizabile pentru a construi experiențe, soluții și servicii noi. Când creați o fabrică digitală, expertiza în domeniu crește, seturile de instrumente duplicate dispar și guvernanța consecventă domnește.

Pentru simplificarea și unificarea operațiunilor dumneavoastră IT, puteți utiliza platforma OPTIC. Vă va ajuta să convertiți IT-ul într-un centru modern de informații, să beneficiați de instrumente inteligente și să extindeți cele mai bune practici din industrie, menținând în același timp agilitatea cloud.

Satisfaceți foamea de operare digitală IT cu un portal de servicii personalizat, intuitiv și fără așteptări, beneficiind de o perioadă de încercare gratuită.

SysAid ITSM

Oferă mai mult control și putere echipei tale și departamentului IT SysAid ITSM. Vă permite să vă luați rămas bun de la marile probleme legate de automatizarea avansată a biroului de service. Oferă soluții și caracteristici impresionante pentru a gestiona activele, a răspunde cerințelor nerezonabile și a gestiona biroul de service fără atacuri de panică.

SysAid ITSM vă oferă instrumentul potrivit pentru operația potrivită pentru a rămâne în top. De asemenea, oferă automatizare pentru a se concentra pe pașii potriviți. Creșteți-vă productivitatea cu mai multă automatizare și mai puțină repetare.

Cu implementarea sa simplă și rapidă, puteți începe rapid și vă puteți îndeplini nevoile specifice prin configurarea SysAid. De asemenea, puteți îmbunătăți experiența angajaților și a agenților oferind instrumente de nivel următor și asistență la nivel înalt pentru a rezolva problemele mai rapid. ITSM include un pachet ITIL, automatizare a fluxului de lucru, integrări terță parte, personalizare avansată, management al nivelului de servicii etc.

Asigurați-vă livrarea serviciilor mai ușoară, petreceți timpul cu înțelepciune și rezolvați fiecare problemă mai rapid cu SysAid ITSM. Vedeți SysAid în acțiune, luând o probă gratuită prin e-mailul de la serviciu.

Ivanti Neuroni

Modernizați-vă tehnica de livrare a serviciilor pentru IT cu Ivanti Neuroni, care oferă flexibilitate completă pentru implementare în combinație locală, hibridă sau cloud. Cu experiențe mai bune, veți obține rezultate mai bune și veți oferi servicii de clasă mondială în întreaga companie.

Eliminați procesele manuale și automatizați fluxurile de lucru pentru a vă face afacerea mai eficientă, mai sigură și mai conformă. Ivanti Neurons se poate adapta cu ușurință la mediul organizațional pentru a răspunde nevoilor specifice. Indiferent dacă aveți nevoie de o soluție IT de asistență/ticket sau de a efectua un proces avansat de gestionare a serviciilor ITIL, Ivanti Neurons are o ofertă pentru dvs.

Bucurați-vă de asistență mai bună cu robotii de automatizare bazați pe cloud Ivanti și rezolvați problemele ignorate sau neraportate anterior ale angajaților. În plus, oferiți mai multă putere echipelor dumneavoastră de service, astfel încât acestea să poată rezolva multe incidente la un singur apel. Obțineți vizibilitate completă pentru a îmbunătăți performanța, experiența utilizatorului, calitatea serviciilor și pentru a rămâne conectat de oriunde.

Începeți versiunea de încercare gratuită astăzi și modernizați sistemul ITSM pentru a oferi servicii mai bune. De asemenea, puteți rezerva o demonstrație gratuită a soluțiilor ITSM ale Ivanti Neurons.

Concluzie

Instrumentele ITSM sunt benefice pentru organizații pentru a-și gestiona furnizarea de servicii IT, oferind în același timp o productivitate mai bună a angajaților, o experiență pentru clienți și o reducere a costurilor. Deci, dacă sunteți în căutarea unei alternative ServiceNow, alegeți oricare dintre platformele ITSM menționate mai sus, care se potrivește cerințelor, bugetului și preferințelor dumneavoastră.