8 cele mai bune suplimente Google Sheets pentru analiza datelor de bază [2023]

Gama de cazuri de utilizare a foilor Google este din ce în ce mai vastă.

Astăzi, există mii de utilități pentru foile Google, mai ales având în vedere funcțiile și formulele ușor disponibile. Și fie că creați rapoarte sau analizați date, pregătiți-vă să vă uimească cu suplimentele Goggle Sheet.

Suplimentele vă ajută să automatizați părți cheie ale procedurilor dvs. de analiză a datelor și să redefiniți în continuare modul în care puteți gestiona și gestiona rapoartele din informații. Cu toate acestea, există o mulțime de suplimente pe care le puteți alege pentru analiza datelor. Este esențial să fii echipat cu cei mai buni.

Dacă vă interesează analiza datelor din orice motiv, trebuie să utilizați suplimente care să cuprindă toate nevoile dvs. într-un punct central. Această postare vă va lumina cu privire la suplimentele Google, cum să le configurați și va analiza câteva selecții care vă vor ajuta să stăpâniți analiza datelor. În sfârșit, veți descoperi cum să alegeți suplimentul potrivit.

Ce sunt suplimentele Google Sheet?

Un program de completare software este un script software de la terți sau un program adăugat la un alt program, crescând caracteristicile și capacitățile acestuia. De exemplu, Adobe Flash vă permite să vizionați sau să jucați jocuri în browser. Utilizatorii pot crea suplimente fără nicio afiliere la dezvoltatorul original al produsului.

Suplimentele Foi de calcul Google sunt scripturi care rulează în programul foii de calcul pentru a-i spori funcționalitatea, oferindu-vă o experiență de utilizator mai bună. Dacă doriți să vă îmbunătățiți productivitatea, suplimentele pot fi utile printr-o experiență personalizabilă de foi de calcul.

Suplimentele nu trebuie confundate cu extensii. Extensiile Google Chrome sunt mici programe care modifică și îmbunătățesc funcționalitatea browserului dvs. web. În acest caz, ele extind capacitățile Chrome prin adăugarea unui buton în bara de adrese, care vă este accesibil indiferent de site-ul pe care îl navigați.

Ori de câte ori sunteți blocat cu o sarcină pe Foi de calcul Google, este posibil să existe un supliment care să vă ajute cu sarcina dvs. Și dacă doriți să încercați câteva suplimente, să știți ce pot face pentru dvs. este un loc bun de început.

De asemenea, merită remarcat faptul că unele suplimente pot fi gratuite, în timp ce altele sunt plătite, în funcție de furnizorul de servicii. Unii furnizori vor oferi versiuni gratuite și plătite în care accesați mai multe funcții la un abonament.

De ce aveți nevoie de suplimente?

Foi de calcul Google este o soluție bazată pe cloud, cu colaborare și instrumente puternice care procesează, vizualizează și comunică cu datele. Puteți extinde foile cu suplimente pentru a construi un flux de lucru personalizabil îmbunătățit, puteți să vă conectați cu sisteme terță parte și să integrați datele foilor cu alte aplicații Google pentru spațiu de lucru, cum ar fi diapozitivele Google pentru vizualizare.

Suplimentele vă ajută în mai multe sarcini, inclusiv manipularea datelor utilizând serviciile Google Spreadsheet cu script încorporate, crearea de bare personalizate cu HTML și CSS, inclusiv funcții personalizate și dezvoltarea declanșatoarelor de funcții specificate pentru anumite evenimente.

  Cum este impozitată criptomoneda în SUA: Paranteze explicate

Ce sunt instrumentele de analiză a datelor?

Instrumentele Data Analyst este un termen care descrie software-ul și aplicațiile pe care analiștii de date le folosesc pentru a dezvolta și executa operațiuni analitice pe date pentru a ajuta instituțiile să ia decizii informate de afaceri pentru a crește profiturile, reducând în același timp costurile.

Utilizarea software-ului potrivit vă permite să luați cele mai bune decizii. În această postare, toate instrumentele software acoperite sunt suplimente special pentru analiștii de date și pot fi instalate direct din Google Workspace Marketplace.

Cum se instalează un add-on?

Suplimentele Google Sheet sunt simplu de utilizat. Tot ce trebuie să faci este să le instalezi. Întregul proces este conținut într-o foaie de calcul Google. Iată pașii pe care trebuie să-i urmezi pe computerul personal (PC):

Pasul 1: creați o foaie de calcul nouă sau deschideți una existentă.

Pasul 2: în bara de instrumente, navigați și faceți clic pe „Extensii”, apoi mergeți la „Suplimente”.

Pasul 3: faceți clic pe „Suplimente” și plasați cursorul pe „Obțineți suplimente”, care vă redirecționează către Google Workspace Marketplace.

Pasul 4: răsfoiți selecțiile de pe piață. Dacă doriți un instrument specific, puteți utiliza butonul de căutare pentru a-l găsi.

Pasul 5: Faceți clic pe suplimentul pe care doriți să îl instalați, apoi faceți clic pe butonul albastru de instalare pentru a adăuga suplimentele dvs.

Acum că programul de completare este instalat, acesta este disponibil numai prin browser. Prin urmare, nu este disponibil pe mobil. Puteți comuta între browsere în timp ce utilizați suplimente. De exemplu, dacă ați instalat suplimentul pe Chrome, îl puteți utiliza în continuare în timp ce lucrați pe aceeași foaie în alt browser, cum ar fi Firefox.

Cu toate acestea, înainte de a lucra cu multe suplimente, există excepții. Unele suplimente sunt specifice browserului; de exemplu, cele create explicit pentru Chrome vor funcționa numai în timp ce sunt adăugate în browserul nativ.

Ai petrecut deja ceva timp fiind teoretic; este timpul să deveniți tactici și să vedeți cum diferite suplimente vă pot supraalimenta analiza datelor. Iată cele mai bune suplimente pentru a vă ajuta cu analiza datelor.

Supermetrics

Supermetrics este conceput pentru a simplifica și îmbunătăți productivitatea în timp ce identifică conexiunea în analiza datelor dvs. Puteți prelua și combina în mod automat datele din peste 100 de instrumente de marketing și vânzări direct pe o foaie de calcul, ajutând astfel la luarea deciziilor în cunoștință de cauză cu suplimentul disponibil pe piață.

Cu Supermetrics, vi se cere doar să vă identificați sursele de date, să personalizați valorile și să configurați reîmprospătări programate fără a părăsi Foile de calcul Google. Iată mai multe funcționalități legate de Supermetrics:

  • Integrarea datelor de pe platformele dvs. de marketing preferate, cum ar fi Google Ads, Microsoft Advertising etc.
  • Lucrul cu date curate și neeșantionate.
  • Creați rapoarte și tablouri de bord personalizate cu notificări prin e-mail.
  • Accesați rapoarte gratuite dintr-o multitudine de șabloane.
  • Eradicați munca manuală, cum ar fi copierea și lipirea, concentrându-vă astfel pe analiză.

Supermetrics acceptă o gamă largă de surse de date pentru utilizarea dvs. Puteți folosi perioada de încercare gratuită de 14 zile înainte de a opta pentru o versiune plătită.

Abelbits: Găsire și înlocuire avansată

Dacă doriți să folosiți căutările avansate, Abelbits este soluția dvs. numărul unu. Acest supliment poate fi accesat de pe piață și vă permite să găsiți și să înlocuiți text într-o formulă, să verificați legăturile ascunse din text, să căutați în note și să găsiți valori specifice în datele dvs.

  11 constructori de CV-uri AI pentru a vă ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii aglomerată

Iată caracteristicile unice ale instrumentului Abelbit:

  • Tabloul de bord pentru a supraveghea simultan valori, note, formule, erori și link-uri.
  • Găsiți și înlocuiți datele într-o coloană sau oriunde în foaia de calcul.
  • Afișați potrivirile de date personalizate într-o bară laterală, unde puteți naviga la orice intrare făcând clic.
  • Înlocuiți fie toate sloturile de date, fie cele selectate.
  • Exportați valorile personalizate sau rândurile corespunzătoare ale acestora.

Dacă doriți să începeți cu acest instrument, sunteți eligibil pentru o perioadă de încercare gratuită cu funcționalitate completă de 30 de zile, după care puteți opta pentru un abonament plătit cu o garanție necondiționată de rambursare a banilor. De asemenea, beneficiați de asistență 24 de ore din 24 pentru a vă ajuta dacă sunteți blocat sau aveți întrebări.

Sheetgo

Sheetgo este împuternicit de misiunea de a vă automatiza gestionarea datelor pe foi de calcul. Instrumentele Sheetgo vă permit să construiți fluxuri de lucru personalizate care automatizează întregul proces de afaceri. Puteți conecta datele foilor de calcul pentru a utiliza integrări strălucitoare, cum ar fi Google Docs și e-mail, pentru a crea o automatizare perfectă. Sheetgo poate fi instalat prin intermediul pieței.

Iată câteva operațiuni pe care le puteți efectua cu Sheetgo:

  • Conectați, îmbinați, sincronizați foile Google și mutați datele în mai multe fișiere pentru automatizare.
  • Lucrați simultan cu mai multe fișiere precum CSV, Excel și foi Google.
  • Îmbunătățiți-vă productivitatea conectând fișiere printr-un flux de lucru.
  • Generați rapoarte automate.
  • Conectați-vă foile de calcul cu tehnologia cloud precum Dropbox sau SharePoint.
  • Creați documente din foi de calcul.

Sheetgo este gratuit de utilizat, deși are unele funcții plătite.

ThoughtSpot

ThoughtSpot pentru Foi de calcul Google este un instrument de vizualizare a datelor care vă permite să creați diagrame și vizualizări din datele foilor de calcul. ThoughtSpot este orientat spre obiective și vă ajută cu abilitățile de a vedea toate vizualizările posibile din datele dvs. în timp ce le explorați.

Iată câteva sarcini pe care le puteți face cu ThoughtSpot:

  • Modele gratuite – Lansarea instrumentului clasifică automat datele dvs. în diferite tipuri, în funcție de date, măsuri și atribute.
  • Explorați oriunde datele dvs. folosind motorul SQL ușor încorporat.
  • Navigare ușoară prin foile de calcul.
  • Folosind Pin to Slack, Google Slides și Google Sheets, puteți salva cu ușurință diagrame și le puteți partaja altora pentru o colaborare mai bună.

Este gratuit de utilizat și poate fi instalat cu ușurință de pe piață.

Coeficient

Coefficient este o soluție fără cod pentru conectarea foilor de calcul la sistemele companiei și, astfel, accelerarea muncii. Puteți sincroniza foile Google cu software de afaceri precum Google Analytics, MySQL, Looker, Redshift, orice interfață de program de aplicație (API), baze de date și depozite prin coeficient.

Puteți crea rapoarte și tablouri de bord flexibile. Iată atributele unice ale coeficientului:

  • Extrageți date live din sistemele dvs. fără codare.
  • Nu reconstruiți niciodată un raport similar.
  • Faceți datele acționabile – Mențineți-i pe colegii de echipă la curent cu notificări slack și prin e-mail.
  • Conexiune rapidă prin sisteme.
  • Reîmprospătare automată pentru date în orice program.
  • Păstrați formulele în timp ce adăugați coloane noi în foaia de calcul.
  • Mai multe cazuri de conexiune de date fără întreruperi, cum ar fi CSV la foi de date sau Amazon Redshift date la foi.

Coeficientul poate fi instalat de pe piața Google Workspace.

Superba masă

Awesome Table este un supliment super interesant care vă ajută să exportați date din numeroase surse în Foi de calcul Google. Încă de la înființare, Awesome Table a avut două produse. Primul sunt conectorii care exportă date din aplicații precum HubSpot și Jira.

  Optimizați conținutul și copiați cu instrumente bazate pe inteligență artificială

Cealaltă sunt aplicații în care puteți face datele din foaia de calcul accesibile și disponibile pe un site web ca catalog interactiv. De asemenea, puteți utiliza Awesome Table pentru a crea rapoarte și tablouri de bord din analiza datelor dvs. Acest instrument este gratuit, dar are unele funcții plătite.

Dacă sunteți interesat de conectori, iată ce poate face Awesome Table:

  • Quickbooks – conectați orice date la Foi de calcul Google
  • Instrumente pentru dezvoltatori – Puteți integra instrumente precum Jira, Vercel și sau orice API cu interogările dvs. configurate.
  • Comerț electronic – Creați tablouri de bord personalizate și executați analize detaliate asupra produselor și tranzacțiilor.
  • Gestionarea produsului – Conectați-vă cu servicii precum Notion și Airtable pentru a sincroniza actualizările și a urmări documentația.
  • Crypto – Urmăriți și analizați prețurile, volumele de tranzacționare și limitele de piață pentru orice criptomonedă. Puteți chiar să vă construiți lumânările din datele dvs.

Dacă doriți să construiți o aplicație, iată ce puteți face:

  • Creați cataloage, biblioteci de documente, directoare și portofolii de proiecte.
  • Creați hărți pentru clienții dvs.
  • Creați baze de întrebări frecvente.
  • Rezumate de date – creați vizualizări cu ușurință.
  • Personalizați-vă aplicația cu alte limbi precum JavaScript.

Awesome Table poate fi instalat de pe piață.

Abelbits: Eliminați duplicatele

Indiferent dacă lucrați la volume mari sau mici de date, trebuie să aveți o soluție pentru a gestiona duplicatele. Remove Duplicates by Abelbits ajută la eliminarea datelor duplicate fără a avea nevoie de un editor de cod, permițându-vă să vă concentrați pe proceduri de analiză a datelor mai semnificative. Poate fi instalat de pe piață.

Iată câteva sarcini pe care le puteți aborda cu Eliminarea duplicatelor de la Abelbits:

  • Localizați rânduri și celule duplicate sau unice.
  • Deduplicare rapidă – Când lucrați la unele date, puteți avea o alternativă cu un singur pas la prima caracteristică. Puteți continua să efectuați aceeași operațiune pe duplicate.
  • Comparație ușoară între foi.
  • Combinați rândurile duplicate.

Acest instrument vă oferă o probă gratuită de 30 de zile a funcționalității complete, după care puteți opta pentru un abonament anual sau fără taxă.

Rezolvați pentru Foi de calcul Google

Acest supliment are un generator de rapoarte cu funcții uimitoare pe care să le activați în Foi de calcul Google. Solve for Google Sheets oferă mai multe funcționalități, cum ar fi generarea de rapoarte puternice din date, completarea automată a adreselor de analiză folosind inteligența artificială și extinderea bazelor de date.

Puteți folosi capacitățile pentru a găsi răspunsuri la întrebări mai specifice în datele dvs., le puteți gestiona și chiar le puteți partaja.

Are următoarele caracteristici principale:

  • Creați rapoarte și diagrame.
  • Actualizări automate ale rapoartelor
  • Completarea automată a adreselor de analiză.
  • Extindeți-vă baza de date.

Acest supliment poate fi instalat de pe piață și funcționează pentru întreprinderile mici și mari. Cu toate acestea, obțineți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile în urma unui buget lunar redus de abonament.

Cuvinte finale

V-ați uitat la cele mai bune suplimente pe care le puteți utiliza pentru analiza datelor dvs., altele având caracteristici suplimentare unice, cum ar fi generarea de rapoarte. Există numeroase funcții interesante pe care le puteți explora dacă vă aprofundați mai mult folosind suplimente.

Diferite instrumente suplimentare vor veni cu caracteristici unice și variate. Citiți toată documentația instrumentelor pentru a afla despre toate caracteristicile extinse înainte de a alege care este cea mai bună pentru cazul dvs. de utilizare.

Apoi, verificați suplimentele de securitate ale browserului pentru confidențialitate.