8 cele mai bune instrumente de monitorizare VoIP pentru depanarea performanței

Doriți să aflați despre cele mai bune instrumente de monitorizare VoIP? Iată tot ce ar trebui să fii conștient.

Sistemul VoIP sau Voice over Internet Protocol poate gestiona, monitoriza, urmări și raporta transmisiile de date și voce prin Internet. Este cunoscut ca serviciu de telefonie în bandă largă, telefonie prin internet, tehnologie IP și telefonie în bandă largă pentru a rezolva probleme potențiale.

Cu toate acestea, sistemul necesită o rețea cu întreținere ridicată și nu poate tolera o performanță slabă care duce la pierderea pachetelor și latența. Performanța slabă poate afecta, de asemenea, vocea sau calitatea sunetului, ceea ce face esențială să lucrați la sunetul agitat.

Tehnologia VoIP este plină de mai multe beneficii, cum ar fi capacitatea de a efectua apeluri și eficiența costurilor. Este popular în telemarketing, servicii pentru clienți și echipe de asistență tehnologică care nu au probleme cu calitatea apelurilor. Dispozitivele bazate pe date, cum ar fi tabletele, computerele și telefoanele pot efectua apeluri cu ușurință.

Cu toate acestea, există departamente în care calitatea slabă a apelurilor este o preocupare care face esențială să optați pentru soluții de monitorizare VoIP care urmează cu alte componente, cum ar fi monitorizarea traficului VoIP, instrumentele de depanare VoIP și analizatorii de trafic VoIP.

Aplicațiile VoIP includ WhatsApp, Google Group Chat, Google Voice, Skype etc. Tehnologia permite serviciilor de telefonie tradițională să utilizeze protocoale cu comutare de pachete pentru a funcționa în rețele. Ajută la obținerea de pachete individuale cu ajutorul semnalelor vocale transmise către rețeaua compatibilă.

Trebuie să găsiți instrumentul potrivit de monitorizare VoIP pe piețele în evoluție. Sunt disponibile mai multe opțiuni, cum ar fi soluții cu sursă închisă, cu sursă deschisă, gratuite și de nivel enterprise.

Iată câteva dintre cele mai importante instrumente de monitorizare VoIP pe care să le luați în considerare.

Dotcom-Monitor

Monitorizarea VoIP la nivel de întreprindere de la Dotcom-Monitor serviciile vă permit să remediați instantaneu problemele legate de disponibilitatea numărului de telefon de oriunde în lume, în orice moment!

  8 moduri de a crește moralul angajaților și de a crește productivitatea

În momentul în care sistemul de comunicații VoIP al organizației dumneavoastră are probleme de disponibilitate sau de performanță, sistemul lor replic imediat apelurile către dispozitivul SIP al utilizatorului final și analizează răspunsurile la apel pentru a determina cauza problemelor de conectivitate. Sunteți imediat alertat (cu cauza problemei), permițându-vă să răspundeți prompt și să aplicați rapid remediile necesare!

De la numere personale/private la corporații mari, Dotcom-Monitor face totul, testând toate tipurile de servicii de numere de telefon pentru disponibilitate și performanță, asigurându-se că clienții tăi sunt mulțumiți și niciodată fără posibilitatea de a se conecta cu tine prin telefon!

Monitorizarea rețelei Paessler PRTG

Dacă doriți să îmbunătățiți performanța VoIP, începeți cu Paessler PRTG Network Monitoring pentru a cunoaște problemele. Ajută la monitorizarea traficului, servește ca instrument de depanare, reduce erorile VoIP, minimizează latența, pierderea de pachete sau fluctuația și își îmbunătățește performanța. Avantajele utilizării software-ului de monitorizare PRTG VoIP sunt:

  • Depanare pentru a detecta orice comutator și router defecte,
  • Îmbunătățiți performanța VoIP pentru a evita blocarea sau întreruperea apelurilor,
  • Analizor de trafic pentru a înțelege sarcina, a monitoriza datele și a analiza rezultatul.

Instrumentul online vine cu cinci senzori pentru a începe cu instrumentul de depanare VoIP. Monitorizarea rețelei Paessler PRTG include senzor Ping pentru a măsura pierderea de pachete, senzor Round Trip pentru a măsura calitatea serviciului, senzor Ping Jitter pentru a analiza valoarea jitterului, senzor Cisco IP SLA pentru a măsura QoS și senzor One Way pentru a monitoriza calitatea conexiunii.

Site24x7

Dacă sunteți în căutarea unui software de monitorizare VoIP cu o versiune de probă, Site24x7 vă poate încheia căutarea. Perioada de probă de 30 de zile utilizează Cisco Internet Protocol Service Level Agreement (IPSLA) pentru a accesa serviciile VoIP. Este mai ușor să depanați problemele de calitate în timp real, cu valori de performanță și statistici disponibile, care oferă informații profunde.

  Foaia de parcurs către eficiența agilă

Instrumentul de monitorizare VoIP Site24x7 primește alerte instantanee și protejează dispozitivele de orice întrerupere. Acesta urmărește diferite componente, cum ar fi latența, fluctuația și pierderea de pachete care afectează calitatea unui apel. Urmărește timpul dus-întors (RTT), înseamnă scorul de opinie (MOT) și valorile de la destinație la sursă (și invers).

Apelurile VoIP se confruntă cu probleme comune, cum ar fi căderi frecvente de apeluri, întârzieri audio, compresii vocale, voci agitate și ecouri. Funcția de depanare analizează toată transmisia apelurilor și rețeaua pentru a remedia problemele. Acesta acoperă valori precum pierderea pachetelor, fluctuația, lipsa pachetelor de acces la internet gestionat (MIA), sosirea întârziată a pachetelor etc.

SolarWinds

SolarWinds VoIP și Manager de calitate a rețelei poate ajuta la obținerea de informații despre performanță și de valori critice profunde privind QoS pentru apeluri. Instrumentul vine cu o perioadă de probă de 30 de zile, urmată de un abonament care începe de la 963 USD. Utilizatorii care se concentrează în principal pe monitorizarea și gestionarea IP SLA, monitorizarea calității VoIP, monitorizarea WAN, suportul pentru managerul de apeluri Cisco și monitorizarea jitterului rețelei pot opta pentru instrument.

SolarWinds analizează înregistrările cu detalii ale apelurilor care pot analiza înregistrările generate folosind Avaya Communication Manager și Cisco CallManager. Ajută la identificarea oricăror distorsiuni, zgomot și latență, eliminând în același timp problemele. Instrumentul poate oferi control și vizibilitate centrală utilizatorilor și poate obține rapoarte istorice și statistice în timp real. Folosește statistici de rețea IP SLA specifice și ajută la accelerarea depanării apelurilor CUBE și a erorilor Cisco SIP.

VoIP Spear

VoIP Spear urmărește calitatea vocii pentru a se asigura că se poate analiza și remedia problemele. Software-ul ajută la monitorizarea calității VoIP 24×7 pentru a vedea starea problemelor. VoIP Spear oferă un scor care arată calitatea apelurilor ca scor mediu de opinie (MOS) folosind graficul.

  Cum se convertesc WAV în MP3

Instrumentul testează orașele mari în mod eficient, serverele oferind informații detaliate. Împreună cu aceasta, alertele prin e-mail facilitează monitorizarea calității vocii.

Albia râului UCExpert

Riverbed UCExpert este un instrument de monitorizare VoIP ușor de utilizat, unde utilizatorii pot interacționa și colabora cu ușurință cu clienții și echipele. Este un instrument care îmbunătățește productivitatea prin reducerea apelurilor la biroul de asistență și colaborarea eficientă. Se pot îmbunătăți aplicațiile de colaborare vocală și video, capabilitățile de mesagerie, rețelele sociale și aplicațiile mobile.

Albia râului UCExpert oferă o monitorizare continuă a calității comunicării unificate care poate rezolva problemele care sunt principalele preocupări. Scopul este de a reduce timpul de reacție, de a utiliza un control inteligent al traficului bazat pe politici, de a remedia problemele de impact asupra utilizatorilor finali și de a scala aplicațiile video pentru disponibilitate.

După cum sugerează și numele, ExtraHop oferă utilizatorilor un hop în ceea ce privește monitorizarea performanței video și VoIP. Este cea mai bună soluție pentru agitație, apeluri abandonate sau întârzieri. ExtraHop poate monitoriza instantaneu toate datele pentru a înțelege activitățile IT care le-ar putea afecta calitatea. De asemenea, izolează problemele utilizatorilor și ajută la înțelegerea condițiilor. Software-ul sprijină conformitatea și auditul, corelează traficul, analizează traficul și câștigă vizibilitate.

Manageengine OpManager

Manageengine OpManager este un instrument de top care asigură zero reclamații cu privire la calitatea apelurilor, reunește rețeaua, monitorizarea serviciului, managementul performanței și a performanței defecțiunilor și analiza traficului în rețea. Caracteristicile instrumentului includ monitorizarea proactivă a performanței VoIP și a calității VoIP în infrastructura WAN.

OpManager poate, de asemenea, să depaneze problemele de performanță pentru utilizatori, împreună cu graficele de tendințe VoIP QoS și raportarea detaliată a performanței de destinație sau sursă. Utilizatorii pot obține rapoarte extinse de performanță VoIP prin Jitter, Packet Loss, MOS, Maximum RTT și Maximum SLA.

Concluzie

În general, companiile nu optează pentru instrumentele gratuite, deoarece acestea sunt relativ limitate în ceea ce privește funcțiile. Cu toate acestea, uneori instrumentele gratuite pot îndeplini cerințele utilizatorului, în timp ce alteori, utilizatorii pot verifica opțiunile ideale înainte de finalizare.

Utilizatorii pot configura instrumente de monitorizare VoIP care se potrivesc cerințelor lor pentru a se asigura că niciun pachet nu este pierdut. Deci, alegeți cea mai potrivită și începeți cu monitorizarea VoIP.