8 moduri de a crește moralul angajaților și de a crește productivitatea

Moralul angajaților se referă la atitudinea și sentimentele unui angajat față de angajator, organizație și locul de muncă.

Imaginați-vă un loc de muncă în care atmosfera este plină de entuziasm, unde angajații se reunesc ca o simfonie, creând ritmuri armonioase de inovație și productivitate. Această atmosferă magică este rezultatul moralului ridicat al angajaților.

Forța impalpabilă propulsează orice individ să atingă excelența, bătăile inimii companiei, un ritm care unește echipa și duce la atitudini pozitive, o mai mare satisfacție în muncă, o productivitate sporită, o mai bună muncă în echipă și rate de rotație mai scăzute.

Creșterea unei astfel de simfonii magice de realizări necesită un efort constant în care angajații sunt recunoscuți și recompensați, în care comunicarea curge ca o melodie și în care diversitatea și incluziunea nu sunt doar cuvinte la modă, ci principii vii.

Probleme comune care provoacă un moral scăzut al angajaților

Mai multe motive pot cauza un moral scăzut la angajați:

  • Atitudinile negative constante pot stimula o atmosferă nefavorabilă și pot scădea moralul la locul de muncă.
  • Comunicarea deficitară și lipsa unor instrucțiuni clare duc la neînțelegeri. Poate face angajații să se simtă instabili și nesiguri.
  • Eșecul unei organizații de a construi încrederea în angajați îi poate face să investească mai puțin în organizație, influențând astfel moralul angajaților.
  • Frunzele regulate indică nemulțumire și epuizare, influențând dinamica echipei și productivitatea.
  • Lipsa muncii în echipă și a colaborării duce la o scădere a productivității.
  • Dezangajarea, așteptările neclare sau sentimentul de subevaluat pot duce la nerespectarea termenelor limită și la relații tensionate în cadrul echipei.
  • Necinstea și implicarea în bârfe și zvonuri ridică conflicte inutile și distrug vitalitatea generală a spațiului de lucru.
  • Lipsa de motivație, angajament, recompensă și respect afectează și moralul angajaților.

Iată câteva strategii pentru a ajuta la creșterea moralului angajaților în cadrul organizației:

Recunoaştere

Recunoașterea efortului unui angajat face ca orice persoană să fie investită în companie; arată că munca lor grea este recunoscută și apreciată. A te simți apreciat aduce un sentiment de valoare de sine și de satisfacție, făcând angajații mai susceptibili de a se simți implicați, angajați și motivați să exceleze.

Pași acționați:

Se pot lua câțiva pași cheie pentru a stabili o cultură a recunoașterii consecvente la locul de muncă, inclusiv:

  • Stabilirea așteptărilor clare și asigurarea faptului că angajații își înțeleg rolurile în companie.
  • Poate avea canale deschise de comunicare în care managerii și alți angajați se pot angaja în discuții frecvente și evaluări ale performanței.
  • Recunoașterea în timp util, aprecierea personalizată și recunoașterea și recunoștința colegilor pentru realizările demne de remarcat creează un sentiment de incluziune care stimulează moralul angajaților.
  • Încurajarea angajaților să împărtășească opinii cu privire la practicile de recunoaștere și luarea de măsuri conform feedback-ului lor.
  • Evaluarea tuturor strategiilor de recunoaștere semnificative și minore și a recomandărilor de rutină întărește ideea că munca grea este observată în mod constant.

Urmați acești pași pentru a vă ajuta să începeți să creșteți moralul angajaților, recunoscându-și munca și eforturile.

Comunicare eficientă

Comunicarea eficientă canalizează locul de muncă într-o arenă în care onestitatea este singura abordare. Când angajații simt că fiecare mic efort este remarcat, se simt respectați și incluși; le energizează moralul.

Reuniunile regulate ale echipei, o abordare rafinată și prietenoasă cu angajații îi ajută pe angajați să simtă că preocupările lor contează și pot stârni o flacără care propulsează moralul.

  6 motive pentru care Mac-urile nu sunt grozave pentru jocuri

Pași acționați:

  • Organizarea periodică a întâlnirilor de echipă transparente în care toți angajații pot împărtăși actualizări, pot face față provocărilor și pot propune sugestii.
  • Mecanisme precum casetele de sugestii pentru a oferi informații anonime în timp ce oferă feedback le permit angajaților să-și ridice preocupările fără teamă, ridicând moralul.
  • Împuternicirea angajaților luând în considerare opiniile lor în timp ce luați decizii importante.

Implementați aceste strategii pentru a încuraja comunicarea eficientă în cadrul organizației.

Cadouri pentru angajați

Arătarea recunoștinței și recunoașterii prin cadouri tangibile poate avea un impact pozitiv asupra sentimentului de valoare, satisfacție și angajament al angajaților. Poate îmbunătăți angajamentul și moralul și poate amplifica productivitatea. O execuție adeptată a cadourilor angajaților nu este doar un cadou; le fortifică legătura cu compania.

Pași acționați:

Iată câțiva pași pentru a stabili o strategie de „cadouri angajaților” pentru a crește în mod eficient moralul angajaților

  • Un cadou ca semn de apreciere pentru munca lor grea îi face să se simtă apreciați și recunoscuți pentru contribuțiile lor.
  • Cadoul poate fi atent sau personalizat; stabilește o conexiune emoțională care aduce un sentiment de loialitate și apartenență.
  • Diversele medii culturale și religioase ale angajaților ar trebui luate în considerare înainte de a oferi cadouri.
  • Comunicarea deschisă despre cadou poate adăuga autenticitate gestului
  • Examinați în mod regulat rezultatele cadourilor angajaților și faceți ajustări ținând cont de feedback
  • Fiți conștienți de taxe sau de orice alte implicații legale cu cadourile angajaților.
  • Dacă doriți să economisiți timp și să găsiți idei unice pentru cadourile angajaților, puteți utiliza software precum Snappy și SnackNation. Vioi are o colecție extinsă de idei de cadouri și le actualizează întotdeauna în funcție de cele mai recente tendințe și date. Permite trimiterea de cadouri de la Amazon, BestBuy și alte platforme populare de comerț electronic. SnackNation permite personalizarea gustărilor în funcție de preferințele angajaților. Puteți crea un amestec unic de gustări pentru a satisface gusturile fiecărui angajat.

În urma acestora, cadourile angajaților ar fi bine executate și ar promova o cultură pozitivă la locul de muncă.

Feedback-ul angajaților

Feedback-ul este adesea inconfortabil și provocator pentru receptor, creând tensiune între manageri și angajați. Dar joacă întotdeauna un rol esențial în a descoperi unde compania rămâne în urmă pe plan intern.

Când angajaților li se oferă posibilitatea de a oferi feedback, se creează un sentiment de incluziune. Îi face să simtă că opiniile lor contează, ceea ce duce la o conexiune mai puternică cu organizația și obiectivele acesteia.

Pași acționați:

Se pot lua câțiva pași pentru a construi eficient o cultură bazată pe feedback-

  • Deschideți linii de comunicare prin întâlniri regulate de echipă și discuții unu-la-unu în care angajații își pot exprima gândurile, ideile și preocupările influențează profund rezultatele organizaționale.
  • Recunoașteți și sărbătoriți când un angajat oferă feedback pozitiv și constructiv care ajută la dezvoltarea afacerii.
  • Angajații au un punct de vedere intern care le permite să identifice problemele care ar putea să nu fie ușor evidente pentru conducere. Aceste probleme, chiar minore, trebuie corectate înainte de a deveni semnificative.
  • Stabiliți o cultură în care feedback-ul pozitiv este încurajat și recunoscut în mod activ, lăudând angajații care oferă în mod constant informații valoroase.
  • Asigurați-vă că bucla de feedback este închisă prin luarea de măsuri acționabile pe baza feedback-ului primit și, de asemenea, menținând transparente rezultatele semnificative; va încuraja participarea continuă.
  • Documentarea feedback-ului primit și a acțiunilor întreprinse poate ajuta la urmărirea progresului
  • Dacă feedback-ul este dat anonim, păstrarea confidențialității este esențială, cu excepția cazului în care există motive legale sau etice pentru a-l dezvălui.
  • Puteți utiliza instrumente de sondaj pentru angajați pentru a colecta feedback de la angajații dvs. SurveyMonkey este un astfel de instrument care are o bibliotecă de șabloane și anchete personalizabile. Platforma oferă informații bazate pe inteligență artificială și este utilizată de mărci precum Uber și Universitatea Harvard.
  Cum să vă supraîncărcați scorul Reddit Karma și să lăsați un impact de durată

Pe scurt, tratarea feedback-ului cu respect, atenție și angajamentul de îmbunătățire poate duce la creșterea încrederii, la o mai bună comunicare și la moralul angajaților.

Managementul aptitudinilor

Managementul competențelor este o modalitate de a crește moralul angajaților, ajutându-i să-și dezvolte abilitățile și să se simtă mai încrezători și fericiți în rolurile lor. Imaginați-vă că aveți o trusă de instrumente pentru șurubelniță, în care fiecare șurubelniță este diferită de altele și făcută pentru diferite forme de șuruburi.

Este esențială folosirea șurubelniței (deprinderi) potrivite pentru șurubul (lucrarea) potrivită pentru care este construită. În mod similar, managementul competențelor implică identificarea abilităților necesare, ajutarea angajaților să își îmbunătățească aceste abilități și recunoașterea eforturilor lor.

Pași acționați:

Iată cum să o faci –

  • Este esențial să ne dăm seama ce abilitate este necesară pentru indivizi pentru a-i face să se simtă mai încrezători în rolurile lor.
  • Oferiți instruire și resurse pentru a ajuta angajații să-și îmbunătățească abilitățile prin ateliere, cursuri online sau training offline.
  • Stabiliți obiective specifice și realizabile pentru îmbunătățirea abilităților pentru a avea o măsurare în timp a progresului.
  • Încurajați-i pe angajați să-și pună în aplicare noile abilități și să-i facă să le folosească mai bine.
  • Oferirea de sprijin și îndrumări, oferirea de feedback și recunoașterea și recompensarea efortului lor în creștere îi face să se simtă capabili și apreciați.
  • Puteți folosi platforme de gestionare a competențelor pentru a vă împuternici angajații. Multe aptitudini ajuta organizațiile să gestioneze și să ofere informații valoroase despre abilitățile, interesele, certificările angajaților etc.

Managementul competențelor sporește încrederea angajaților și facilitează lucrurile pentru ei. Îi face mai buni în munca lor și, în general, mai mult conținut.

Bridging Gap

Reducerea decalajului pentru a îmbunătăți moralul angajaților înseamnă a reduce diferențele sau neînțelegerile care ar putea cauza nemulțumire la locul de muncă. Imaginează-ți că tu și prietenul tău vă aflați la capetele opuse ale unui pod rupt.

Întărirea relației dumneavoastră necesită repararea podului pentru a vă reconecta. De asemenea, disparitățile dintre angajați și companie pot afecta moralul la locul de muncă. Reducerea acestui decalaj presupune rezolvarea acestor disparități pentru a spori fericirea și unitatea generală.

Pași acționați:

Iată câțiva pași pe care îi puteți urma pentru a implementa această abordare în mod eficient –

  • În primul rând, găsirea decalajelor specifice care afectează moralul angajaților ar trebui să fie o prioritate. În general, acest decalaj se formează prin comunicare, volumul de muncă, recunoaștere, creșterea carierei sau orice alt aspect al locului de muncă.
  • Căutați contribuția angajaților folosind sondaje, întâlniri sau casete de sugestii pentru a înțelege preocupările și punctele de vedere ale acestora.
  • Analizați sugestiile și feedback-ul lor și identificați cele mai comune lucruri sau zone de nealiniere între așteptările angajaților și mediul existent la locul de muncă.
  • Asigurați-vă că angajații știu ce se așteaptă de la ei, oferă descrieri clare ale postului, îndrumări și ce schimbări doriți să faceți
  • Țineți întâlniri regulate ale echipei sau buletine informative pentru a-i ține pe toți informați despre noutățile companiei, continuați să discutați cu ei și să-i actualizați cu privire la ceea ce se întâmplă.
  • Abordați cu adevărat preocupările și fiți flexibil pentru a face schimbări în funcție de nevoile angajaților, cum ar fi permiterea orelor de lucru flexibile.
  • Continuați să strângeți feedback despre dacă schimbările funcționează bine cu angajații, organizând sondaje ulterioare.
  • Oferiți instruire și mentorat, oferind ateliere pentru ca angajații să își îndeplinească mai bine sarcinile.
  Verificați dacă aveți nevoie de ochelari cu această diagramă de vedere online

Reducerea decalajului dintre ceea ce își doresc angajații și ceea ce oferă locul de muncă face ca locul de muncă să fie mai împlinit și mai plăcut.

Investește în creștere și dezvoltare

Așa cum sămânța are nevoie de apă și lumină solară pentru a fi o plantă puternică și sănătoasă, investiția în creștere și dezvoltare poate crește semnificativ moralul la locul de muncă. Observând devotamentul organizației față de dezvoltarea individuală și a carierei, ei devin mai cufundați, mai mulțumiți și mai inspirați.

Pași acționați:

Iată cum să implementați eficient această strategie:

  • În primul rând, identificați punctele forte și punctele slabe ale angajaților prin discuții, sondaje sau evaluări și, de asemenea, primiți sugestii de la angajați cu privire la abilitățile pe care doresc să le dezvolte.
  • Oferiți oportunități oferind ateliere, cursuri, seminarii sau formare la locul de muncă și creați o cultură a învățării.
  • Stabiliți obiective aliniate atât cu aspirațiile individuale de carieră, cât și cu obiectivele organizației.
  • Oferă mentorat, coaching și resurse precum cărți, cursuri online sau videoclipuri pentru a crește mai bine.
  • Oferiți-le feedback regulat pentru a ajuta angajații să se îmbunătățească și să-și atingă obiectivele de dezvoltare.
  • Utilizați indicatorii cheie de performanță (KPI) pentru a măsura și evalua progresul și pentru a recunoaște și recompensa acei angajați care au înregistrat o creștere prin promovări, creșteri salariale sau orice altă formă de recunoaștere specială.

Investiția în creșterea și avansarea angajaților reprezintă o abordare strategică, de durată, care ridică moralul și îmbunătățește menținerea angajaților și prosperitatea organizațională generală.

Formarea liderilor de echipă

Conducerea competentă influențează semnificativ formarea experiențelor angajaților și satisfacția generală a acestora.

Atunci când liderii de echipă au abilitățile de a-și gestiona și susține echipele în mod eficient, pot crea un mediu de lucru mai pozitiv și mai susținător. Este o altă abordare utilă și valoroasă pentru a îmbunătăți moralul angajaților, făcându-i pe toți mai fericiți și mai de succes.

Pași acționați:

Iată câțiva pași pe care îi puteți lua în considerare pentru a lua această abordare pentru a îmbunătăți moralul angajaților-

  • Determinați abilitățile, eficiența și calitățile de care liderul echipei are nevoie pentru a conduce și a motiva echipa pe tot parcursul călătoriei. Poate include comunicarea, rezolvarea problemelor și inteligența emoțională.
  • Dezvoltați o inițiativă cuprinzătoare de formare care să cuprindă abilitățile și atributele recunoscute prin ateliere, seminarii, exerciții de joc de rol și sesiuni interactive.
  • Programul de formare ar trebui să fie specific, practic și adaptat nevoilor liderilor particulari.
  • Poate angaja formatori sau mentori calificați și cu experiență care pot adăuga valoare prezentând provocări din lumea reală, altele decât cunoștințele teoretice.
  • Organizați cursuri de grup în care liderii își pot împărtăși experiențele, pot învăța din greșelile altora și să-l facă mai participativ, astfel încât să se poată încuraja reciproc.

Cuvinte finale

Creșterea moralului angajaților duce la angajați fericiți și productivi, ceea ce este cheia succesului oricărei afaceri. Cu instrumentele și strategiile potrivite, puteți crea o cultură a muncii care apreciază, angajează și promovează moralul angajaților.

Puteți parcurge pașii menționați în articol pentru a implementa strategii care să ridice moralul angajaților. Dar amintiți-vă, este un proces continuu care necesită efort constant și ajustare cu timpul și feedbackul angajaților.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune platforme pentru experiența angajaților pentru un loc de muncă pozitiv.