7 cele mai bune soluții de apelare de încredere pentru a îmbunătăți încrederea și încrederea clienților

Doriți ca mai mulți dintre clienții dvs. să vă preia apelurile telefonice? Folosiți soluții de apelare de încredere pentru a evita să fiți marcat ca spam de către operatori și utilizatori.

De câte ori s-a întâmplat să suni un client pentru feedback, iar acesta să nu-l ridice pentru că a crezut că este spam?

Întrebați-vă echipa de apeluri telefonice și veți ști că au existat numeroase incidente ca acesta. Deci, care ar putea fi soluția? Folosind apeluri de încredere.

Ce este apelarea de încredere?

Apelarea de încredere este tehnica de a arăta destinatarului că apelul provine de la o sursă de încredere, de preferință o companie de afaceri. De asemenea, le spune că un apel telefonic nu este spam. Atunci când companiile optează pentru soluții de apel de încredere, își pot obține numerele de telefon înregistrate și verificate.

De asemenea, protejează numerele lor de a fi etichetate greșit drept spam probabil. Are un impact general pozitiv asupra afacerii dvs. prin creșterea ratei de apeluri primite.

Importanța numerelor de telefon verificate

Utilizarea numerelor de telefon verificate pentru apeluri de afaceri este extrem de importantă. Deoarece aveți nevoie de aceste numere pentru a împărtăși actualizări de afaceri, vouchere promoționale și oferte profitabile, cel mai bine este să evitați să utilizați numere aleatorii și să alegeți numai cele verificate.

Verificarea telefonică este necesară pentru a vă proteja reputația afacerii împotriva activităților frauduloase. Escrocii își ascund adesea propriul număr și folosesc numerele de telefon ale altora pentru activități ilegale. Drept urmare, acele numere sunt marcate ca spam de către utilizatori. Numerele de telefon verificate vă pot proteja în astfel de scenarii.

Ce este protocolul SHAKEN/STIR și de ce este esențial

SHAKEN reprezintă manipularea pe bază de semnătură a informațiilor afirmate folosind toKEN, în timp ce forma completă a STIR este Secure Telephony Identity Revisited. Împreună, SHAKEN/STIR este o combinație de protocoale pentru combaterea falsificării ID-ului apelantului,

Aceste protocoale lucrează împreună pentru a asigura autenticitatea unui apel și pentru a confirma că informațiile de identificare a apelantului se potrivesc cu apelantul real. Potrivit FCC (Federal Communications Commission), toți furnizorii de servicii de telefonie trebuie să utilizeze acest serviciu. Acest protocol este vital din următoarele motive:

  • Ajută la construirea încrederii clienților și crește rata de răspuns la telefon într-o mare măsură.
  • Protocolul STIR/SHAKEN protejează reputația afacerilor legitime. Le atribuie un scor mare pentru a se asigura că aceste apeluri nu sunt etichetate greșit ca spam.
  • Acesta autentifică apelurile primite la numărul unui utilizator și blochează apelurile spam nedorite chiar înainte de a ajunge la telefonul destinatarului.
  • Acest protocol detectează, de asemenea, apelurile automate care conțin mesaje preînregistrate și le marchează ca apeluri potențial frauduloase. Le atribuie un scor scăzut pentru a le împiedica să ajungă la telefoanele utilizatorilor.
  Cele mai bune instrumente de căutare de locuri de muncă bazate pe inteligență artificială pentru a obține următorul job

Acum, explorăm câteva soluții de apel de încredere de top pe care să le alegem pentru afacerea dvs.

Aloware

Apelurile dvs. sunt blocate de operator? Cu Aloware soluție de apelare de încredere, vă puteți asigura că mai mulți oameni preiau apelurile dvs. de afaceri. Implementează protocoalele STIR/SHAKEN și A2P 10DLC pentru a vă oferi ID-ul apelantului corect și o bifă atunci când îi suni.

Companiile pot obține numere de telefon verificate din această soluție, astfel încât numerele să nu pară suspecte. Acest lucru duce la o rată de conectare mai mare și la creșterea încrederii clienților. De asemenea, cu Aloware, companiile se pot înregistra cu ușurință pentru măsurile de prevenire a spamului, cum ar fi STIR/ SHAKEN și A2P 10DLC, pentru a rămâne în conformitate.

De asemenea, vă ajută să vă construiți reputația și să evitați să fiți marcat ca spam de către utilizatori. Astfel, livrarea SMS-urilor este crescută, iar ratele de preluare cresc.

Twilio

Twilio oferă apeluri de încredere bazate pe SHAKEN/STIR pentru a crește rata de răspuns la apeluri. Puteți folosi acest lucru ca un instrument util pentru a lupta împotriva apelurilor automate ilegale. Folosiți-l pentru a înregistra numere pentru apeluri vocale folosind protocolul SHAKEN/STIR.

Odată cu atestarea acestui protocol, toate apelurile pe care le efectuați de la numerele înregistrate vor apărea cu eticheta „Apel verificat” pe mobilul destinatarilor. Chiar dacă numărul tău a fost marcat ca spam, poți remedia situația folosind această soluție.

Twilio îți oferă, de asemenea, șansa de a îmbunătăți scorul de reputație al apelurilor telefonice, astfel încât clienții să aibă un motiv să primească din nou apelurile tale. Mai mult, această soluție are caracteristica Trust Hub care vă permite să fiți verificat pe toate canalele.

  46 Întrebări și răspunsuri frecvente la interviu DevOps [2023]

MightyCall

Dacă doriți o conexiune de încredere pentru afacerea dvs. cu autentificarea ID apelant, alegeți MightyCall. Această soluție cuprinzătoare nu numai că asigură o satisfacție ridicată a clienților, ci și vă protejează afacerea de apelurile automate.

Prin urmare, puteți opta pentru acesta pentru a vă securiza canalele de comunicare și a aduna încrederea clienților dumneavoastră. Una dintre funcțiile interne ale MightyCall este autentificarea de identificare a apelantului.

Acest sistem afișează o stare „verificată” în jurnalele de apeluri pentru apelurile autentice și non-spam. În plus, îmbunătățește reputația companiilor legitime prin autenticitatea apelurilor și reduce riscul apelurilor frauduloase.

Reputația apelantului

Pentru orice afacere, este esențial să cunoașteți reputația numerelor sale de telefon de ieșire. Reputația apelantului este o soluție puternică care vă permite să testați nivelul de atestare STIR/SHAKEN.

Când știți complet că apelurile dvs. obțin nivelul de atestare potrivit, puteți măsura performanța agenților dvs. Acest nivel este direct conectat cu livrarea apelurilor. Prin urmare, evaluarea sa vă permite să știți dacă numerele sunt certificate de OCN și de transportatori sau nu.

În plus, vă permite să aflați semnalizatoare în aplicațiile majore de blocare a apelurilor. Notificări de semnalizare în timp real și încărcări în bloc de numere de telefon pentru monitorizarea evaluării sunt, de asemenea, disponibile pe această platformă.

DNC.com

DNC.com este o soluție robustă care vă protejează reputația afacerii, menținând în același timp încrederea și sporind ratele de răspuns. Împiedică aplicațiile de blocare a apelurilor și etichetele de spam să afecteze încrederea apelurilor dvs.

Această soluție de livrare a apelurilor vă permite să vă gestionați toate numerele de afaceri dintr-un singur tablou de bord și să verificați modul în care destinatarii văd și primesc apelurile dvs. De asemenea, oferă funcții care pot elimina starea probabilă de spam din numerele dvs. de telefon care au fost deja marcate astfel.

  Cum să concatenați datele din mai multe celule în Foi de calcul Google

În afară de acestea, este disponibil și ID-ul apelantului de marcă care conține numele companiei (până la 32 de caractere afișate pe unii operatori) și sigla. Acest lucru vă va permite să ajungeți la peste 400 de milioane de dispozitive în SUA.

Sinch

Prin alegere Sinch ca soluție de apelare de încredere, puteți ajuta clienții să cunoască identitatea apelantului. Vă permite să reduceți numărul de apeluri automate și să creșteți ratele de răspuns la apeluri prin construirea încrederii clienților.

Folosind atestarea STIR/SHAKEN a acestei soluții, puteți îmbunătăți scorul reputației, în timp ce îi faceți confortabil clienții să răspundă la apeluri. Vă ajută să luptați împotriva apelanților falși care vă deranjează consumatorii.

Când apelul dvs. apare cu o bifă sau textul „Apelant verificat”, valoarea apelurilor vocale este stabilită. Această soluție atenuează, de asemenea, apelurile automate și previne ca apelurile legitime să fie marcate ca spam.

Ytel

Știți că este mai probabil ca clienții să răspundă la un apel dacă acesta provine dintr-o sursă de încredere? Asta e corect. Dar cum să demonstrezi că apelul poate fi de încredere? Folosind Ytelputeți crește rata de răspunsuri live și puteți împiedica oamenii să vă ignore apelurile de afaceri.

Pentru a preveni ca apelurile dvs. telefonice să fie etichetate greșit ca spam, vă puteți înregistra numerele de telefon la Ytel. Astfel de etichete pot fi, de asemenea, eliminate din numerele de telefon existente. Această soluție oferă, de asemenea, un ID de apelant de marcă împreună cu o bifă verificată.

Deoarece acestea vor apărea pe afișajul și pe jurnalul de apeluri al destinatarului, ar putea fi siguri de sursă. De asemenea, aveți posibilitatea de a adăuga sigla companiei dvs. la ID-ul apelantului și de a menționa motivul apelului în cazurile acceptate.

Concluzie

Pentru companii, este esențial să aibă numerele de telefon verificate pentru a câștiga încrederea clienților lor. Utilizarea soluțiilor de apelare de încredere este o abordare pentru care pot opta pentru a nu fi etichetați ca fiind probabil ca spam.

Aici, am întocmit o listă cu cei mai buni furnizori de servicii de apelare de încredere. Puteți verifica caracteristicile lor și alegeți cea mai potrivită pentru afacerea dvs. Dacă sunteți interesat, puteți citi despre cele mai bune sisteme de telefonie VoIP pentru afaceri moderne.