7 Cele mai bune soluții CRM de asistență medicală pentru spitale și medici

Investiția într-o soluție CRM bună de asistență medicală permite unui spital să localizeze fiecare detaliu al pacienților săi, de la comportament la istoricul plăților.

Astăzi, oferirea unei experiențe excelente pentru clienți este necesară pentru fiecare sector, inclusiv asistența medicală, pentru a se asigura că pacienții beneficiază de cea mai bună îngrijire.

Prin urmare, organizațiile se îndreaptă rapid către transformarea digitală pentru a utiliza instrumente avansate care pot satisface cerințele moderne.

Pandemia COVID-19 a accelerat și mai mult digitalizarea în rândul industriilor. Organizațiile din domeniul sănătății iau parte și la acest proces de digitalizare pentru a menține o evidență precisă și cuprinzătoare a pacienților și pentru a servi mai bine pacienții.

Aici ajută o soluție CRM!

Soluția modernă oferă automatizare de marketing, securitate ridicată și informații precise și îmbunătățește personalizarea și implicarea.

În acest fel, puteți optimiza gestionarea și îngrijirea pacientului, îmbunătățind în același timp inițiativele de marketing și vânzările medicale.

Cercetările arată că piața globală de CRM de asistență medicală este de așteptat să ajungă la 28,89 miliarde USD până în 2026.

Acest lucru se întâmplă doar din cauza nevoii tot mai mari de prioritizare și implicare a pacienților.

Să înțelegem mai mult CRM de asistență medicală și cum vă poate ajuta organizația.

Ce este un CRM de asistență medicală?

Un Customer Relationship Management (CRM) este o platformă în care poți ține evidența clienților tăi pentru a le oferi un serviciu mai bun și pentru a menține o relație sănătoasă. Acesta va înregistra și urmări datele clienților, cum ar fi informațiile de contact, interacțiunile anterioare prin apeluri sau e-mailuri, banii cheltuiți și ce servicii preferă.

O soluție CRM pentru asistență medicală funcționează în mod evident în același mod. Înregistrează și urmărește istoricul, notele, interacțiunile și preferințele tuturor pacienților care au primit și ieșit, împreună cu cele mai bune practici și alte detalii importante de afaceri.

De asemenea, vă puteți referi la CRM de asistență medicală ca un software PRM (Patient Relationship Management). PRM gestionează și alte contacte în afară de pacienți, cum ar fi trimiteri, profesioniști medicali, medici, personal etc.

De ce este necesar CRM pentru asistență medicală?

Nevoia de digitalizare este peste tot. Toată lumea cunoaște impactul său asupra afacerilor lor.

Dar cum ajută industria sănătății?

Ei bine, aceste cifre spun totul!

Conform CivicScienceaproximativ 20% dintre americani nu au văzut un medic în ultimul an, în timp ce The Lancet spune că 46% dintre pacienții din Marea Britanie ratează o întâlnire la medic în fiecare an.

Aceasta este o veste proastă atât pentru pacienți, cât și pentru furnizori!

Cu date inexacte și îngrijirea pacientului lipsă, companiile își pierd veniturile.

Healthcare CRM le poate asigura pe ambele.

Setează mementouri pentru numirile viitoare ale tuturor pacienților. Prin integrare, puteți urmări fiecare pacient prin e-mail, telefon, SMS sau WhatsApp. Astfel, poți fi cu 70% mai organizat, cu 33% mai competent și cu 40% mai inovator.

Utilizarea CRM în industria sănătății oferă următoarele beneficii:

Experiență îmbunătățită a pacientului

Lumea funcționează într-un ritm rapid, iar oamenii devin din ce în ce mai nerăbdători. Oferându-le o experiență bună nu numai că sporește încrederea pacientului, dar crește și veniturile. Cu CRM, puteți colecta datele fiecărui pacient printr-un formular de furnizor și puteți urmări pentru un serviciu mai bun.

Tratament de calitate

O soluție CRM completă permite medicilor, pacienților și personalului să fie relaxați, deoarece totul decurge conform așteptărilor lor. În acest fel, instituțiile de asistență medicală pot oferi un diagnostic avansat, pot elimina trimiterile nesfârșite și pot accelera gestionarea relațiilor cu pacienții, reducând în același timp erorile.

  Cum să utilizați Human Firewall în strategia dvs. de securitate cibernetică?

Date gestionate

O singură eroare în administrare poate cauza mari probleme. Deci, organizarea atentă a datelor este necesară pentru ca alții să poată lucra eficient. CRM vă ajută să stocați datele pacienților, să țineți evidența tuturor înregistrărilor și să notificați ori de câte ori este necesar.

Comunicare avansată

O industrie nu vrea să piardă nici măcar un singur client. Utilizarea software-ului CRM vă va accelera livrarea serviciilor cu calitate și acuratețe prin comunicare eficientă. De asemenea, puteți permite pacienților să-și rezerve programările la ora preferată.

Caracteristici esențiale pe care trebuie să le urmăriți în software-ul CRM.

Există mulți furnizori pe piață. Prin urmare, înainte de a alege cel mai bun software CRM, trebuie să vă uitați la câteva caracteristici esențiale:

  • Actualizări EMR/EHR
  • Integrari pentru beneficiile pacientului
  • Segmentarea pacientului
  • Urmărirea activității
  • Securitatea datelor
  • Probă și pachet gratuit

Și pentru a implementa o soluție CRM în organizația dvs., trebuie să urmați și câteva bune practici:

  • Alegeți CRM în funcție de buget și cerințele de afaceri
  • Oferă o pregătire adecvată echipei tale
  • Stabiliți câteva reguli de bază
  • Aveți încredere în automatizare
  • Concentrați-vă pe colaborare
  • Mine datele pacientului
  • Păstrați-vă munca simplă

Acum, să vedem câteva dintre software-urile CRM potrivite pentru industria sănătății.

Pipedrive

Obțineți o platformă de vânzări all-in-one cu Pipedrive pentru veniturile dvs. în creștere medicale sau spitalicești. Vă permite să vindeți mai mult cu mai puțin efort sau lucru manual. Acest software CRM ușor de utilizat vă permite să porniți în funcțiune în câteva minute, astfel încât să vă puteți concentra pe comunicarea și implicarea pacientului.

Ascuțiți-vă acțiunile și lăsați-l pe Pipedrive să se gândească la linia de sosire pentru dvs. De la programarea apelurilor și a e-mailurilor până la prânzuri, Pipedrive vă arată modul corect de a vă prioritiza lucrurile. Analizele sale sunt de înțeles, astfel încât să puteți vedea raportul detaliat și să creșteți în consecință.

Vă puteți sincroniza CRM cu peste 300 de instrumente, inclusiv Xero, Slack, Kixie, Asana, Google și multe altele. Cu ajutorul webhook-urilor, colectarea datelor de contact cu un singur clic, API-ul deschis și asistenții de vânzări bazați pe inteligență artificială, vă puteți elimina munca aglomerată.

Mai mult, centralizați-vă eforturile de comunicare cu funcții inteligente și conectați-vă cu pacientul cu ușurință. De asemenea, puteți crea și implementa soluții CRM în spitalele și cabinetele dumneavoastră medicale, folosind funcții precum urmărirea activității, informații și feedback-ul pacienților.

De la contabilitate și facturare la chatbot, de la marketing prin e-mail la managementul sarcinilor, puteți avea tot controlul într-un singur loc. De asemenea, puteți accesa această soluție CRM de asistență medicală pe telefoanele mobile Android și iOS pentru a urmări fiecare pacient, medic și alt personal la îndemâna dumneavoastră.

Încercați planul profesional timp de 14 zile.

Keap

Keap oferă un software CRM excelent pentru a vă gestiona relația spital-pacient. Puteți gestiona întâlniri și îngrijiri multiple simultan, puteți coordona cu medicii și pacienții și trimiteți mementouri pacienților dumneavoastră cu privire la vizitele lor medicale.

Keap oferă flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a vă satisface nevoile unice de afaceri și industrie. Obțineți o platformă de automatizare CRM all-in-one și îmbunătățiți-vă veniturile spitalicești sau medicale. Puteți colecta lista de pacienți fără probleme și în mod consecvent utilizând șablonul paginii de destinație Keap, setarea programării, formularul de completare a pacientului și multe altele.

Nu este nevoie să vă distrageți atenția de la munca importantă; Keap urmărește unitatea medicală a pacientului dvs. în același loc. Mai mult, Keap oferă diferite șabloane pentru scrierea de texte și e-mailuri și trimiterea lor către listele segmentate din CRM. Păstrați toate datele într-un singur loc, astfel încât să le puteți vizualiza de oriunde și să luați măsuri rapide dacă este necesar. În plus, puteți accesa soluțiile CRM ale Keap de pe mobil.

  9 instrumente pe care fiecare afiliat Amazon ar trebui să le cunoască în 2023

Declanșează-ți urmăriri personalizate pentru a menține o relație bună cu pacienții tăi. De asemenea, puteți integra mii de aplicații în afacerea dvs. și puteți sincroniza cu ușurință contactele cu integrările PayPal, Quickbooks, Gmail și multe altele.

Luați o perioadă de încercare gratuită de 14 zile care include o aplicație mobilă, asistență de specialitate, o linie telefonică dedicată pentru afaceri, integrare ușoară cu diverse aplicații terțe și multe altele.

Zendesk

Îmbunătățiți-vă serviciul de îngrijire a pacienților cu Zendesk, care vă permite să satisfaceți nevoile fiecărui pacient și să construiți încredere între pacienții dvs. Păstrați-vă afacerea sincronizată cu Zendesk și vedeți magia care se întâmplă relaxându-vă în fotoliul dvs.

Intrați în noua eră a conversiilor cu soluțiile CRM Zendesk. Deoarece pacienții se așteaptă la o relație bună cu o instituție medicală, puteți îndeplini aceste așteptări folosind Zendesk. Vă va ajuta să oferiți o relație și o experiență mai bune cu pacienții și angajații dvs. la orice durată.

Nu pierdeți timpul căutând informații; Zendesk oferă o vedere la 360 de grade a datelor fiecărui pacient pentru a oferi îngrijire și asistență mai personalizate. De asemenea, puteți gestiona eficiența echipei dvs. și le puteți permite angajaților să se autoservice.

Integrați informații esențiale din EHR, istoricul programărilor și dispozitivele medicale, astfel încât echipa dvs. să poată petrece puțin timp culegând actualizări importante despre fiecare pacient. Astfel, concentrați-vă mai mult asupra pacienților dvs.

Împuternicește-ți personalul spitalului cu instrumentul cu caracteristici. Luați o încercare gratuită a serviciilor și beneficiați de asistență premium.

Vânzări proaspete

Gestionați programările pacienților, obțineți vizibilitate deplină asupra stării facturilor, urmăriți înregistrările pacienților și păstrați pacienții oferind încredere și o experiență mai bună cu Freshsales Healthcare CRM. Permiteți personalului dumneavoastră medical să implementeze CRM de asistență medicală în activitatea de zi cu zi.

Instrumentul vă va ajuta să cunoașteți starea de sănătate a pacientului dvs. și să trimiteți mesajul potrivit la momentul potrivit pentru a vă arăta dragostea și preocuparea pentru pacient. Freshsales vă permite să urmăriți activitățile, programele, programările, informațiile și înregistrările vechi ale pacienților. Personalul medical poate obține istoricul medical al pacienților în vârstă și poate urmări controlul medical regulat.

În plus, Freshsales vă permite să creați cu ușurință pagini de destinație, să urmăriți vizitele paginii, să urmăriți acțiunile, să discutați cu vizitatorii prin intermediul roboților AI și să vă personalizați campaniile de e-mail. Prin aceasta, puteți construi încredere între noii dumneavoastră pacienți.

Freshsales este un software de asistență medicală intuitiv și cuprinzător, care ajută la construirea de relații cordiale cu pacienții dvs., precum și cu personalul. Stochează informații despre medic și pacient într-un singur loc, astfel încât echipa dumneavoastră medicală să poată accesa datele imediat.

Freshsales Healthcare CRM este pregătit pentru a oferi o imagine clară a informațiilor de bază ale pacienților și a dosarelor medicale ale acestora. De asemenea, vă permite să urmăriți facturile și taxele percepute de medici.

HubSpot

Obțineți instrumente gratuite pentru toate nevoile dvs. de la HubSpot, care oferă una dintre cele mai bune soluții CRM pentru a construi o relație mai bună cu pacienții dvs. existenți și primiți. Nu vă faceți niciodată griji pentru munca manuală; utilizați CRM-ul său ușor de utilizat pentru a actualiza rapoartele și a urmări cota personalului dumneavoastră medical.

Veți găsi o vedere de 360 ​​de grade a întregii conducte de pacienți pe tabloul de bord vizual și veți accesa toate rapoartele privind îngrijirea pacientului, facturare, taxe percepute și urmăriri. Puteți utiliza în continuare aceste informații pentru a cunoaște performanța personalului dvs., ceea ce duce la creștere.

Experimentați utilizatori nelimitați, până la 1.000.000 de persoane de contact și date nelimitate, fără limită de timp sau dată de expirare.

În plus, veți obține software de întreprindere pentru vânzări, marketing, management de conținut, operațiuni și servicii pentru pacienți. Gestionați întâlnirile și urmăriți activitățile fiecărui pacient pentru a construi încredere.

  Îmbunătățiți modul în care Firefox deschide, închide și comandă filele cu Tab Deque

Deoarece aveți toate datele, echipa dvs. poate urmări la momentul potrivit prin apel, e-mail sau chat live. Veți primi instrumente precum urmărirea potențialului, urmărirea e-mailurilor, programatorul de întâlniri și asistența prin chat live.

Începeți să utilizați HubSpot CRM gratuit și obțineți fiecare instrument de care aveți nevoie pentru a menține o relație bună.

Zoho CRM

Împuternicește sistemul de gestionare a fișierelor spitalului tău pentru îngrijirea medicală adecvată a pacienților tăi Zoho Healthcare CRM. Acest software all-in-one de gestionare a relațiilor cu pacienții vă ajută să vă transformați afacerea și vă aduce cele mai bune soluții posibile sub un singur acoperiș.

Zoho CRM vă permite să vă reproiectați interfața cu utilizatorul folosind Canvas și să creați un mediu personalizat care să îndeplinească cerințele și preferințele dvs. generale, fără a scrie cod. Ca rezultat, veți obține o adoptare mai mare, o implementare mai rapidă și un ROI mai bun.

Adresați-vă pacienților pe fiecare canal, inclusiv prin e-mail, telefon, rețele sociale, chat live și e-mail. Primiți alerte în timp real ori de câte ori un pacient interacționează cu spitalul dvs., astfel încât să puteți măsura eficacitatea comunicării.

Găsiți cel mai bun canal și cel mai bun timp pentru a ajunge la pacienții dvs. și automatizați fiecare proces pentru a reduce sarcinile repetitive și care necesită mult timp. Obțineți control asupra datelor pentru a îmbunătăți îngrijirea pacienților și pentru a urmări cu fluxuri de lucru mai bune, pentru a declanșa acțiuni instantanee și pentru a rămâne în fruntea fiecărei activități.

Luați decizii mai inteligente cu ajutorul unor analize puternice și gestionați înregistrările pacienților și istoricul programărilor din mers. Puteți păstra informații consecvente despre pacientul dvs. în fiecare departament pentru a oferi servicii de calitate. În plus, eficientizați-vă fluxul de date organizând mai multe rapoarte departamentale și permițând echipei dvs. să se coordoneze eficient cu pacientul.

Adunați detalii de asigurare, rețete emise, rapoarte scanate și istoricul medical al fiecărui pacient pentru a construi rapid rezumatul externării. Cu Zoho CRM, pacienții dvs. nu mai trebuie să aștepte mult timp.

Înscrieți-vă gratuit pentru a începe să utilizați soluția CRM și pentru a trimite cu ușurință mementouri de întâlnire.

Kapture CRM

Oferiți îngrijire adecvată a pacientului și gestionați-vă angajații Kapture CRM pentru o experiență mai bună. Nu ratați niciun lucru esențial pentru pacienți, cu gestionarea adecvată a datelor și alerte mai rapide atunci când un pacient intră sau iese din spital.

De asemenea, puteți păstra o filă pe fiecare medic de pe statul de plată pentru o gestionare ușoară. Kapture CRM vă face munca mai ușoară ca niciodată, asigurând siguranța fiecărui pacient printr-o comunicare adecvată și canalizare cu personalul spitalului.

Kapture CRM arată într-un singur loc programările în funcție de sursă, performanța la nivel de centru, performanța la nivel de departament și rapoartele privind starea pacientului. Unificați toate solicitările de programare de la diferite canale într-un singur birou de primire și eliminați toate bătăile de cap.

Solicitările existente ale pacientului sunt atașate automat la contul pacientului. Pentru cereri noi, se creează un cont nou. Puteți, de asemenea, să integrați Kapture CRM cu aplicația dvs. mobilă existentă pentru programare ușoară și solicitări de interogare.

Automatizați sarcina legată de programare sau solicitările de control de rutină, economisiți timpul echipei dvs. cu automatizarea și concentrați-vă pe îngrijirea pacientului. Kapture CRM poate, de asemenea, să detecteze automat fiecare solicitare și să le atribuie în diferite centre medicilor disponibili, în funcție de preferințele de rezervare.

Alegeți un plan perfect sau începeți perioada de încercare gratuită.

Concluzie

Timpul tău este valoros. Cheltuiește-l pe ceea ce contează cel mai mult – îngrijirea tuturor pacienților tăi. Indiferent dacă sunteți un mic laborator clinic sau o instituție medicală mare, CRM funcționează în toate domeniile.

Dintre toate software-urile CRM menționate mai sus, alegeți-l pe cel mai potrivit pentru nevoile dvs. de afaceri. Începeți să implementați cea mai bună soluție CRM pentru a experimenta caracteristici și beneficii puternice pentru organizația dvs.