7 Cel mai bun software de adoptare a produselor pentru a eficientiza integrarea clienților

Software-ul de adoptare a produselor revoluționează modul în care produsele sunt prezentate clienților și are potențialul de a stimula creșterea afacerii.

În urmă cu câțiva ani, software-ul de adoptare a produselor era doar un lucru frumos de avut pentru multe afaceri.

Dar, pe măsură ce lumea din jurul nostru evoluează, fie că este vorba de tehnologie sau de modul în care facem afaceri, utilizarea instrumentelor de adoptare a produselor a devenit o necesitate pentru companii și profesioniști.

Vă poate ajuta să simplificați integrarea clienților, să vă creșteți baza de clienți și să faceți mult mai mult.

Iată un rezumat rapid al celui mai bun software de adoptare a produselor pe care îl voi discuta mai jos.

Platformă

Caracteristici notabile

Legătură

Cameleon

Fluxuri în produs în timp real, integrare Salesforce și HubSpot.

Util

Tururi interactive fără cod, campanie în produs

Ruta de octeți

Demersuri pas cu pas, colaborare în echipă

Dragostea utilizatorului

Evidențierea caracteristicilor, feedback în timp real

Appcues

Experiență personalizată în aplicație, raportare detaliată

Pietros

Adopție și instrumente de integrare fără cod

Morman

Colectați date despre clienți, proiectați o foaie de parcurs

Să vorbim despre ce înseamnă cu adevărat adoptarea unui produs, beneficiile sale, unele dintre cele mai bune software de adoptare a produselor și cum să alegi unul pentru afacerea ta.

Ce înțelegeți prin adoptarea unui produs?

Adoptarea produsului, în contextul aplicației de afaceri, este practic un proces prin care un client începe să folosească un nou produs sau serviciu și îl „adoptă” în activitatea sa obișnuită.

Acest proces indică călătoria oricărui client de la adoptarea inițială a unui produs dat până la faza finală, într-un moment în care clientul înțelege complet produsul și l-a încorporat în fluxul zilnic de lucru.

Pâlnia de adoptare a produsului vine cu mai multe etape, iar clientul parcurge fiecare strat înainte de a ajunge la punctul final de adoptare. Când un client ajunge la etapa finală, produsul a început să ofere clientului o valoare suficientă pentru ca acesta să îl poată utiliza zilnic fără nicio bătaie de cap.

În etapa finală, clienții nu numai că se implică mai mult cu produsul, ci devin și susținătorii acestuia. Pentru a susține experiența lor pozitivă, ei oferă recenzii pozitive și recomandă software-ul altora. În acest fel, devine mai ușor pentru organizații să integreze clienți noi ca utilizatori ai produselor și serviciilor lor și să își dezvolte mai mult afacerea.

Ce este software-ul de adoptare a produsului?

Software-ul de adoptare a produsului este pur și simplu o soluție software sau un instrument specializat care permite companiilor să creeze o experiență excelentă în produs și îndrumări pentru utilizatori. Acesta își propune să ajute utilizatorii să înțeleagă cu ușurință capacitatea produsului și să crească rata de adoptare a acestuia, astfel încât să îl folosească pentru cel mai lung timp posibil și să îl recomande altora.

Afacerile moderne care oferă produse digitale, servicii online sau instrumente se bazează pe acest software. Îi ajută să prezinte clienților toate caracteristicile unui produs dat fără a necesita intervenția unei echipe de asistență. De asemenea, îi ajută să îmbunătățească experiența utilizatorului, simplificând în același timp procesul de integrare a clienților la un produs și ghidându-i în toate felurile.

Mai mult, software-ul vă permite să oferiți o experiență personalizată fără agent, permițând utilizatorilor să învețe cum pot obține valoare din produs. Îndrumarea în aplicație a acestor instrumente servește drept funcționalitate principală, ajutând utilizatorii să înțeleagă toate caracteristicile principale care le-ar beneficia. De asemenea, instrumentul îi îndrumă să integreze produsul în fluxul lor zilnic de lucru.

  Utilizați Vimium pentru a naviga cu tastatura în Chrome și Firefox

Beneficiile utilizării software-ului pentru adoptarea produsului

Software-ul de adoptare a produselor oferă multe beneficii organizațiilor. Aici sunt câțiva dintre ei:

Incorporare rapidă

Este probabil cel mai important beneficiu al utilizării software-ului de adoptare a produselor. Instrumentul simplifică procesul de integrare pentru clienții noi. De asemenea, limitează curba de învățare și ghidează clienții în toate felurile, astfel încât să îi poată folosi în fluxul lor de lucru fără bătăi de cap.

Experiență personalizată

Software-ul de adoptare a produselor permite companiilor să creeze o experiență de onboarding personalizată pentru toți clienții, în funcție de roluri, preferințe și comportament. Platforma adaptează abordarea de onboarding, rezultând șanse îmbunătățite de satisfacție a clienților.

Reduce rata de pierdere

Atunci când o organizație, în special o organizație SaaS, utilizează software de adoptare a produselor, le permite să reducă ratele de abandon și să valorifice în mod corespunzător resursele.

Permițând integrarea rapidă și îndrumarea suficientă prin tutoriale, organizațiile pot câștiga clienți mulțumiți care vor folosi produsul pentru o lungă perioadă de timp. Acest lucru ar putea reduce retragerea și ar permite organizației să îmbunătățească experiența clienților.

O mai bună implicare a utilizatorilor

Software-ul de adoptare a produsului vine cu multe caracteristici personalizate pentru utilizator pentru a menține toți clienții implicați cu produsul sau serviciul până când învață totul despre instrumentul pe care îl folosesc. Acest lucru creează, de asemenea, o rată mai mare de retenție a utilizatorilor, care contribuie la creșterea organizației.

Colecția de feedback al clienților

Majoritatea software-ului de adoptare a produselor vine cu o caracteristică unică de colectare a feedback-ului clienților. Deci, organizația poate utiliza feedback-ul împreună cu informații utile care îi vor ajuta să-și îmbunătățească ofertele. În plus, colectarea feedback-ului clienților permite organizațiilor să identifice domeniile în care trebuie să facă îmbunătățiri.

Adoptarea caracteristicilor

Software-ul de adoptare a produsului vă permite să promovați și să prezentați anumite caracteristici sau funcționalități ale unui anumit produs prin intermediul ghidurilor în aplicație. Acest lucru le permite clienților să învețe despre ele rapid și să le folosească cu ușurință. Acest lucru este foarte util pentru organizații pentru a implementa funcții vizate în funcție de nevoile clienților și pentru a crește rata de adoptare a caracteristicilor.

Timp mai rapid de valorificare

Software-ul de adoptare a produsului permite utilizatorilor să obțină rapid valoare maximă de la un produs dat, crescând în același timp nivelul general de satisfacție. Atunci când clienții consideră utile caracteristicile produsului dvs., crește probabilitatea ca ei să utilizeze produsul pentru o perioadă lungă de timp.

Scalabilitate ridicată

Majoritatea aplicațiilor software de adoptare a produselor sunt foarte scalabile și mențin același ritm de integrare a clienților chiar și atunci când aveți trafic ridicat. Acest software poate ajuta, de asemenea, organizațiile să mențină consistența și eficiența și să ofere același nivel de experiență utilizator tuturor.

Sfaturi pentru a alege cel mai bun software de adoptare a produsului

Când decideți să obțineți un software de adoptare a unui produs, asigurați-vă că acesta răspunde nevoilor dvs. de afaceri. Iată câteva sfaturi pe care le poți lua în considerare pentru a-l alege pe cel mai bun pentru afacerea ta.

Definiți-vă obiectivul

Primul lucru pe care trebuie să îl luați în considerare este obiectivul din spatele utilizării software-ului de adoptare a produsului. Va trebui să-ți definești obiectivul. Ar putea fi ceva de genul dorința de a crește utilizarea funcțiilor, de a îmbunătăți experiența clienților sau de a reduce rata de pierdere.

Verificați Utilizabilitatea

Căutați întotdeauna software de adoptare a produselor care este ușor de utilizat și de navigat pentru dvs. și echipa dvs. Cel mai important, interfața ar trebui să fie curată și ușor de configurat. O interfață curată vă va ajuta echipa să ofere îndrumări clienților cu ușurință.

Compatibilitate

Asigurați-vă că aplicația este compatibilă cu sistemul dvs. de afaceri existent, minus complexitățile. De asemenea, ar trebui să evaluați dacă instrumentul este compatibil cu produsele dvs. existente, instrumentul de asistență pentru clienți, sistemul CRM și alte programe relevante.

Analiză și perspectivă

Când căutați cel mai bun software de adoptare a produsului, ar trebui să vă asigurați că instrumentul oferă o capacitate adecvată de raportare și analiză.

Instrumentul trebuie să aibă, de asemenea, capacitatea de a analiza comportamentul utilizatorului și de a oferi informații cu privire la performanța integrării. Acest lucru va indica faptul că instrumentul oferă un loc de îmbunătățire în procesul de integrare.

  36 de jocuri ascunse de căutare Google și ouă de Paște

Testare A/B

Asigurați-vă că instrumentul pe care îl veți obține vine cu testare A/B pentru a simplifica implicarea și integrarea utilizatorilor. În plus, echipa ta trebuie să aibă capacitatea de a rula teste A/B și de a îmbunătăți continuu procesul de integrare.

Randamentul investițiilor

Luați în considerare întotdeauna rentabilitatea investiției (ROI) ori de câte ori decideți să optați pentru un software de adoptare a produsului. Ar trebui să evaluați în mod corespunzător modul în care instrumentul va îmbunătăți integrarea utilizatorilor și va stimula adoptarea produsului. Dacă vă oferă o rentabilitate bună a investiției și vă satisface nivelul așteptărilor, atunci ar trebui să luați în considerare acest lucru.

Acum, să verificăm unele dintre cele mai bune software de adoptare a produselor de pe piață.

Cameleon

Când doriți să oferiți cea mai bună experiență de utilizare și să creșteți rata de reținere a clienților prin implicarea fluxurilor în cadrul produsului, puteți lua în considerare Cameleon.

Acesta este un software de ultimă generație pentru adoptarea produsului, care vă poate ajuta să controlați în mod corespunzător fluxul în produs și să vă asigurați că acestea apar ori de câte ori utilizatorii au nevoie de îndrumare pentru produse. Este cea mai sigură alegere pentru multe companii SaaS, deoarece este ușor de utilizat și vă permite să utilizați funcția de declanșare a experienței în timp real fără a fi nevoie să reîmprospătați pagina produsului.

Unul dintre motivele principale pentru care multe organizații preferă să folosească acest instrument este că se integrează cu ușurință cu stiva dvs. și folosește atributele, precum și listele de la Salesforce și HubSpot.

În plus, oferă două segmente și integrare a analizelor, astfel încât echipa dvs. să poată identifica unde trebuie să facă îmbunătățiri. Spre deosebire de alții, puteți contacta echipa de asistență Chameleon pentru o sesiune de revizuire a designului și de strategie pentru formarea echipei dvs.

Util

Util este un software simplu de adoptare a produsului, fără cod, care permite organizațiilor să creeze experiențe captivante și uluitoare pentru utilizatori.

Acest software de adoptare a produsului vă poate ajuta să proiectați cu ușurință un tur de produs interactiv eficient și o secvență de integrare pentru a determina adoptarea unui produs. Vă permite să creați o experiență conversațională captivantă prin interfață și să accelerați buclele de feedback, menținând în același timp conversațiile în curs cu clienții.

Usetiful folosește o campanie impresionantă în produs, în care vă permite să introduceți noi funcții prin tutoriale interactive și tururi ale produselor. Puteți lua cu ușurință decizii bazate pe date folosind această platformă.

În plus, instrumentul poate colecta rapid feedback și vă poate oferi o imagine de ansamblu asupra locurilor în care trebuie să faceți îmbunătățiri.

Ruta de octeți

Conceput special pentru managerii de produs și marketeri, Ruta de octeți este un excelent software de adoptare a produsului. Instrumentul poate ajuta la creșterea angajamentului clienților prin tururi ghidate de integrare a produselor.

Bytes Route reduce curba de învățare a tuturor clienților, oferindu-le instrucțiuni pas cu pas. Acest lucru nu numai că ușurează procesul de învățare, dar ajută și produsul să obțină mai multă adoptare. Datorită funcției Teams, puteți colabora cu membrii echipei pentru a gestiona tururile de produse în aplicația dvs. și pentru a lucra la foile de parcurs.

Organizați turul ghidat în aplicație și informați-vă clienții cu privire la noile funcții pe care le-ați introdus recent, cu care mulți utilizatori nu sunt familiarizați. În plus, puteți crea trei tipuri de tur de produse pentru clienții dvs. și puteți include tururi de îmbarcare, tururi de asistență și sfaturi.

În plus, Bytes Route vă oferă funcția Analytics. Vă permite să analizați datele de utilizare și să îmbunătățiți turul pentru a oferi o experiență mai bună.

Dragostea utilizatorului

Un alt software de adoptare a produsului pe care îl puteți lua în considerare este Dragostea utilizatorului. Vă va ajuta să abordați rata mai scăzută de adoptare și reținere a produselor dvs.

  Cum să o faci rapid și ușor

Cu capabilitățile sale de evidențiere a caracteristicilor, vă puteți ghida toți clienții prin produse. În acest fel, le va deveni mai ușor să se familiarizeze rapid cu caracteristicile esențiale prin ghiduri de produse și sfaturi cu instrumente.

Userlove vă ajută să faceți îmbunătățiri imediate, oferindu-vă feedback în timp real la scară printr-o funcție de microsurvey. Prin această platformă, nu numai că puteți crea ghiduri interactive de produse și puncte de contact, ci și puteți obține informații despre interacțiunea cu produse și cerințele clienților.

Folosind datele în timp real ale clienților, instrumentul vă va ajuta să înțelegeți ce caracteristici sunt subutilizate. Astfel, puteți face îmbunătățiri în consecință pentru a crește adoptarea și pentru a asista la un ROI îmbunătățit atunci când utilizați această platformă.

Userlove oferă platforma în trei planuri de abonament, începând de la 249 USD pe lună.

Appcues

Appcues facilitează adoptarea produsului pentru dvs., cu o experiență personalizată în aplicație, care atrage atenția clienților asupra tuturor funcțiilor valoroase.

Software-ul vă ajută să construiți rapid experiența în aplicație fără a necesita nici un suport de inginerie, ajutându-vă astfel să îmbunătățiți adoptarea produsului. Oferind rapoarte detaliate, vă permite să vizați clienții potriviți și să îmbunătățiți experiența generală a utilizatorului.

Prin această platformă, puteți utiliza fluxuri personalizate de bun venit și liste de verificare direcționate pentru a ghida în mod corespunzător noii utilizatori. Acest lucru ajută la îmbunătățirea experienței utilizatorului, precum și a implicării.

Appcues vă permite să creșteți gradul de cunoaștere a funcțiilor, oferindu-vă slide-outs interactive, hotspot-uri și sfaturi cu instrumente care le permit clienților să descopere potențialele funcții. În plus, colecția de informații despre utilizatori din NPS și sondaje în aplicație vă permite să prioritizați toate feedback-ul utilizatorilor și să luați decizii în consecință.

Pietros

PietrosSoftware-ul personal de adoptare a produselor este un instrument excelent pentru a stimula implicarea și activarea. Oferă instrumente de adoptare și fără cod pentru a ghida utilizatorii de la configurare la succes.

Puteți lansa produse interactive și tururi de îmbarcare pentru a permite tuturor să activeze mai mulți utilizatori în mod eficient. În plus, nu trebuie să vă sacrificați timpul, deoarece Stonly vă permite să construiți și să maximizați experiența de adoptare a produselor și de integrare pe cont propriu.

Puteți crea liste de verificare pentru a ghida utilizatorii și pentru a le monitoriza progresul în mod eficient. Introduceți funcțiile potrivite utilizatorilor potriviți, plasând sfaturi despre instrumente, ghiduri interactive de produse și puncte de acces care oferă valoare.

Stonly permite utilizatorilor să-și personalizeze căile în funcție de obiectivele utilizatorului. Pe baza activității și a datelor despre utilizatori, poate segmenta și viza ghiduri, hotspot-uri și tutoriale. Puteți, de asemenea, să extindeți asistența în sistem self-service, gestionarea interactivă a cunoștințelor și tururi de produse vizate pentru startup-uri sau afaceri mici.

Obțineți Stonly la un preț de pornire de 199 USD/lună. Contactați echipa lor pentru a obține cea mai bună ofertă pentru utilizarea întreprinderii dvs.

Morman

Tratează-ți clientul cu un tur magic al produsului în aplicație Morman și crește rata de adoptare a produselor de către organizația dvs. Cu Heap, puteți colecta date valoroase ale clienților și le puteți folosi pentru a organiza experiența digitală pentru a obține reținerea pe termen lung.

Cel mai bun lucru este că puteți afla multe despre clienții dvs. și canalele de achiziție cu datele Heap și să le folosiți pentru a vă proiecta foaia de parcurs. Această platformă vă împinge să testați experiența turului în aplicație la nesfârșit și, de asemenea, vă permite să alocați resurse în mod corespunzător pentru a atrage clienți la momentul potrivit.

Heap vine cu o interfață simplă și dintr-o singură fereastră, puteți accesa toate datele, cum ar fi cele mai profitabile canale, comportamentul utilizatorilor, segmente de utilizatori, sesiuni de utilizatori etc. Afișează toate datele sub formă de diagrame și tabele pentru a vă ușura proces de evaluare.

Puteți folosi planul lor gratuit pentru a verifica platforma și, dacă se potrivește cerințelor dvs. de produs, atunci puteți începe cu Planul lor de creștere, care vine cu o taxă de abonament.

Concluzie

Găsirea celui mai bun software de adoptare a produsului ar putea fi o provocare pentru multe organizații, deoarece intră în joc o mulțime de factori, cum ar fi uzabilitate, compatibilitate, caracteristici, prețuri etc.

Acest ghid își propune să ușureze procesul, oferindu-vă detalii utile despre adoptarea produsului și unele dintre cele mai bune software de adoptare a produselor pentru a eficientiza integrarea clienților și pentru a stimula creșterea.

De asemenea, puteți explora câteva platforme de adopție digitală (DAP) pentru angajații și clienții dvs.