3 moduri de a contacta un vânzător Amazon

Când cumpărați articole vândute de către vânzători terți pe Amazon, nu este neobișnuit să aveți întrebări despre detaliile produsului, opțiunile de personalizare sau procesul de livrare.

Indiferent de întrebarea sau preocuparea dvs., stabilirea unei comunicări directe cu vânzătorul vă poate oferi rapid un răspuns sau o rezolvare. Din fericire, Amazon oferă utilizatorilor mai multe modalități de a intra în contact cu vânzătorii înainte și după achiziționarea produselor.

1. Contactați un vânzător prin intermediul paginii de listare a produselor Amazon

Dacă achiziționați un articol de la un vânzător terț pe Amazon, va trebui să verificați secțiunea Vândut de, pe care o veți găsi sub butonul Cumpărați acum din dreapta paginii cu lista de produse. Apoi, urmați acești pași:

  • Faceți clic pe numele vânzătorului.
  • Pe pagina redirecționată, faceți clic pe Pune o întrebare. Aceasta vă va duce la pagina Amazon Seller Messaging Assistant.
  • Faceți clic pe Un articol de vânzare și selectați articolul pentru care aveți nevoie de ajutor.
  • Apoi, selectați preocuparea specifică pe care o aveți sau faceți clic pe Altele.
  • Acum veți putea introduce întrebarea dvs. pentru vânzător. De asemenea, puteți atașa o imagine; acest lucru ar putea fi util dacă doriți să verificați dacă un vânzător poate personaliza un produs după bunul plac.
  • 2. Contactați un vânzător prin intermediul paginii de comenzi Amazon

    Dacă ați achiziționat deja un produs de pe Amazon, puteți lua legătura cu vânzătorul pentru asistență post-cumpărare folosind pagina Comenzi. Iată ce trebuie să faci:

      Cum să trezești un computer în Splashtop
  • Vizitați Amazon și faceți clic pe opțiunea Retururi și Comenzi din colțul din dreapta sus al site-ului.
  • Derulați în jos până la comanda pentru care doriți să contactați vânzătorul.
  • Dați clic pe Lăsați feedbackul vânzătorului dacă doriți să trimiteți o recenzie. Dacă aveți o întrebare, faceți clic pe Vizualizați detaliile comenzii.
  • Pe pagina către care sunteți redirecționat, faceți clic pe numele vânzătorului. Veți găsi acest lucru în secțiunea Adresă de livrare și Metodă de plată.
  • În pagina următoare, faceți clic pe Pune o întrebare.
  • Acum veți fi redirecționat către pagina Amazon Seller Messaging Assistant. Va trebui să dați clic pe O comandă pe care am plasat-o sau Un articol de vânzare și să urmați instrucțiunile care apar pentru a intra în contact cu vânzătorul.
  • 3. Urmărește un vânzător prin Centrul de mesaje Amazon

    Dacă ați stabilit deja comunicarea cu vânzătorul și doriți să urmăriți întrebarea dvs., puteți utiliza Centrul de mesaje al Amazon. Iată ce trebuie făcut:

  • Când vă aflați pe pagina de pornire Amazon, faceți clic pe butonul Conturi și liste din colțul din dreapta sus al paginii.
  • Pe următoarea pagină, faceți clic pe țiglă Mesajele dvs. (aceasta se află de obicei în al treilea rând al plăcilor care apar pe această pagină).
  • Faceți clic pe Mesaje cumpărător/vânzător pentru a vedea comunicările anterioare cu vânzătorii terți.
  • Selectați firul de conversație pe care îl căutați pentru a introduce o nouă întrebare sau pentru a trimite un atașament vânzătorului.
  • Ce să includeți în mesajul dvs. către un vânzător Amazon

    Când contactați un vânzător Amazon, asigurați-vă că includeți următoarele detalii în mesajul dvs. pentru o rezolvare rapidă:

      Cum să eliminați în siguranță Popsockets PopGrip
  • Numele produsului care vă interesează
  • Motivul mesajului dvs
  • Orice altă informație relevantă
  • Cel mai bine este să nu includeți în mesaje informații personale, inclusiv numărul dvs. de contact, adresa de e-mail, adresa fizică sau numărul cardului de credit.

    Odată ce trimiteți o întrebare sau raportați o problemă unui vânzător, acesta va răspunde de obicei la mesajul dvs. în termen de 48 de ore. Cu toate acestea, dacă vânzătorul se confruntă cu un volum mare de mesaje, așteptați-vă la o întârziere a timpului de răspuns.

    Dacă aveți o problemă cu un produs și trebuie să rezolvați problema înainte de a se închide fereastra de returnare sau de înlocuire, puteți încerca să apelați la serviciul pentru clienți Amazon.

    De asemenea, dacă ați achiziționat un produs de la un vânzător terț pe Amazon, dar nu l-ați primit încă și nu ați primit răspuns de la vânzător, cel mai bun pariu este să contactați serviciul pentru clienți al Amazon despre pachetul lipsă.