Când cumpărați articole vândute de către vânzători terți pe Amazon, nu este neobișnuit să aveți întrebări despre detaliile produsului, opțiunile de personalizare sau procesul de livrare.
Indiferent de întrebarea sau preocuparea dvs., stabilirea unei comunicări directe cu vânzătorul vă poate oferi rapid un răspuns sau o rezolvare. Din fericire, Amazon oferă utilizatorilor mai multe modalități de a intra în contact cu vânzătorii înainte și după achiziționarea produselor.
Cuprins
1. Contactați un vânzător prin intermediul paginii de listare a produselor Amazon
Dacă achiziționați un articol de la un vânzător terț pe Amazon, va trebui să verificați secțiunea Vândut de, pe care o veți găsi sub butonul Cumpărați acum din dreapta paginii cu lista de produse. Apoi, urmați acești pași:
2. Contactați un vânzător prin intermediul paginii de comenzi Amazon
Dacă ați achiziționat deja un produs de pe Amazon, puteți lua legătura cu vânzătorul pentru asistență post-cumpărare folosind pagina Comenzi. Iată ce trebuie să faci:
3. Urmărește un vânzător prin Centrul de mesaje Amazon
Dacă ați stabilit deja comunicarea cu vânzătorul și doriți să urmăriți întrebarea dvs., puteți utiliza Centrul de mesaje al Amazon. Iată ce trebuie făcut:
Ce să includeți în mesajul dvs. către un vânzător Amazon
Când contactați un vânzător Amazon, asigurați-vă că includeți următoarele detalii în mesajul dvs. pentru o rezolvare rapidă:
Cel mai bine este să nu includeți în mesaje informații personale, inclusiv numărul dvs. de contact, adresa de e-mail, adresa fizică sau numărul cardului de credit.
Odată ce trimiteți o întrebare sau raportați o problemă unui vânzător, acesta va răspunde de obicei la mesajul dvs. în termen de 48 de ore. Cu toate acestea, dacă vânzătorul se confruntă cu un volum mare de mesaje, așteptați-vă la o întârziere a timpului de răspuns.
Dacă aveți o problemă cu un produs și trebuie să rezolvați problema înainte de a se închide fereastra de returnare sau de înlocuire, puteți încerca să apelați la serviciul pentru clienți Amazon.
De asemenea, dacă ați achiziționat un produs de la un vânzător terț pe Amazon, dar nu l-ați primit încă și nu ați primit răspuns de la vânzător, cel mai bun pariu este să contactați serviciul pentru clienți al Amazon despre pachetul lipsă.