25 de termeni de marketing online pe care proprietarii de afaceri mici ar trebui să știe

De asemenea, sunteți copleșit de termenii de marketing online? Iată un ghid rapid care vă va ajuta să vă familiarizați cu acronime și să înțelegeți termenii de marketing.

Când vine vorba de lansarea unei noi afaceri sau promovarea acesteia, unul dintre cele mai vitale aspecte este prezența online. Prin urmare, vine termenul umbrelă – Marketing digital. Cu toate acestea, nu orice organizație are bugetul stabilit pentru marketing digital, în special întreprinderile mici și mijlocii.

Știți că majoritatea proprietarilor de afaceri mici se ocupă de marketingul lor? Conform Statistaîn 2020, mai mult de 16% dintre proprietarii afacerii și-au gestionat marketingul, în timp ce alții au angajat un angajat, o companie terță sau un freelancer pentru sarcini.

Într-un astfel de caz, este esențial să fii conștient de termenii primari de marketing digital care pot ajuta la aplicarea principiilor în afaceri, la înțelegerea conceptelor și la alegerea celor mai bune metode. Împreună cu aceasta, este esențial să cunoașteți termenii de bază pentru a lucra în marketingul prin e-mail, marketingul în motoarele de căutare și marketingul pe rețelele sociale.

Am rezumat termenii, cuvintele și jargonul de marketing online utilizate pe scară largă în rândul antreprenorilor și specialiștilor în marketing.

Testare A/B

Testarea A/B are ca scop descoperirea sau observarea rezultatelor a două variante diferite de produse pentru a înțelege ce va aduce rezultate mai bune. Poate fi efectuată pe alte elemente, cum ar fi titluri, butoane, formulare de înscriere etc. Testarea A/B permite optimizarea experienței și elimină presupunerile privind optimizarea site-ului web.

Analytics

Analytics este un proces care studiază sau adună date relevante privind inițiativele promoționale sau performanța. Oferă informații valoroase despre tendințe și date pentru a lua decizii mai bune. Dacă gestionați marketingul pentru afacerea dvs., este posibil să cunoașteți Google Analytics. Google Analytics este un instrument care poate ajuta la analiza traficului general de pe site și ajută utilizatorii să înțeleagă tendințele.

Cunoscute și sub denumirea de link-uri unidirecționale, link-uri de intrare și link-uri de intrare, backlink-urile sunt link-uri pe care unele site-uri le oferă către site-ul sau blogul tău. Poate fi considerat echivalent cu voturi și poate ajuta la clasarea căutărilor organice, deoarece arată utilitatea, credibilitatea și valoarea conținutului.

  3 metode de a converti PDF în foi de calcul Google

Rata de respingere

Considerați-l un procent de oameni care dau clic pe site, dar ies din el fără a vizita altă pagină. De obicei, o rată de respingere de 30-40% este ideală pentru orice industrie sau site web. Utilizatorii pot calcula acest termen de marketing pe internet împărțind numărul unei singure vizite la numărul total de vizite.

Cunoasterea marcii

Conștientizarea mărcii este o modalitate care permite utilizatorilor să recunoască sau să-și amintească o marcă. De exemplu, utilizatorii pot verifica sigla Amazon și o pot recunoaște instantaneu. Se concentrează în principal pe recunoașterea mărcii (culoarea mărcii sau logo-ul) și rechemarea mărcii (clasa de produse, cum ar fi Toyota, este conectată la mașini). Constituie scenarii care ajută utilizatorii să se conecteze cu produsul sau marca, oferindu-le cel mai bun serviciu sau soluție.

Cumpărător Persona

Dacă doriți să înțelegeți produsul, perspectiva utilizatorului este cea mai bună modalitate de a face acest lucru. Prin urmare, vine personalitatea cumpărătorului. Oferă o reprezentare semi-fictivă a utilizatorilor, inclusiv informații comportamentale, psihografie și date demografice. În acest sens, dezvoltatorii se scufundă adânc în influența și rolul utilizatorului, punând accent pe motivații și obiective.

Apel la acțiune (CTA)

Un CTA este un design sau o grafică care încurajează vânzările imediate sau răspunsul prompt al clientului. Constă din fraze, cuvinte și modele încorporate în mesaje publicitare, scripturi de vânzări și pagini web pentru a convinge publicul. CTA îi face pe utilizatori să efectueze acțiunea dorită sau să răspundă pentru a încerca produsul.

Rata de clic (CTR)

Dacă difuzați reclame, atunci CTR vă va ajuta să determinați numărul total de clicuri pe care le-ați primit pe acestea în ceea ce privește numărul de ori în care anunțurile au fost vizibile (afișări) pentru utilizator. De exemplu, dacă afișarea anunțului dvs. (vizibilitatea pentru utilizator) este 100 și clicurile sunt 5, CTR va fi de 5%. Poate fi pentru linkul site-ului și e-mailurile și pentru a măsura succesul și eficacitatea campaniei.

Marketing de conținut

Marketingul de conținut, folosit adesea în campaniile de inbound marketing, ajută la distribuirea sau la crearea de conținut strategic pentru site-ul web, pentru a stimula acțiunile profitabile ale cumpărătorului sau pentru a atrage trafic pe site. Acesta adaugă valoare site-ului web prin producerea de conținut util și plin de valoare.

Rata de conversie

Înțelegeți-l ca raportul dintre persoanele care efectuează acțiunea dorită și vizita totală pe site. Acțiunea utilizatorului poate include clic pe un CTA și completarea unui formular pe pagina de destinație.

  Cele mai bune 20 de aplicații și site-uri de social media în 2023

Costul de achiziție al clienților (CAC)

Suma totală cheltuită pentru marketing sau vânzări către totalul clienților semnați în acea perioadă este costul de achiziție a clienților. CAC este costul asociat conversiei de clienți potențiali pe care se poate estima cu ușurință.

Marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail este o modalitate de a vinde produse sau de a dezvolta un brand pe piață folosind e-mailul ca mod de comunicare. Multe campanii, cum ar fi e-mailuri comerciale, e-mailuri promoționale, e-mailuri reci, etc., se conectează cu clienții sau potențialii. Implica trimiterea de e-mailuri pentru solicitarea de vânzări, donații pentru organizații caritabile, solicitarea de afaceri sau doar un buletin informativ pentru a menține un potențial client implicat.

Rata de implicare

După cum sugerează și numele, rata de implicare măsoară sau analizează raportul de interacțiune pe postare, cum ar fi distribuiri, aprecieri, comentarii și altele. Indică popularitatea marketingului de implicare printre diferitele metode pentru care optează agenții de marketing. Scopul este de a atrage atenția utilizatorilor folosind metode eficiente.

Impresie

O impresie este cunoscută atunci când o reclamă este vizibilă la deschiderea unui site web sau a unei aplicații. Este cunoscut ca o vedere prin vedere.

Indicator cheie de performanță (KPI)

Dacă doriți să vă urmăriți progresul în atingerea obiectivelor dvs., atunci KPI este modalitatea de a le prelua. Utilizatorii pot configura KPI pentru afaceri, pot face ajustări în consecință și pot evalua performanța în funcție de strategiile de marketing. Indicatorii de performanță tactici (TPI) și Indicatorii de performanță de vârf (LPI) pot ajuta la înțelegerea unor strategii specifice pentru a analiza dacă se poate atinge obiectivele.

Cuvânt cheie

Cuvintele cheie sunt o interogare, un grup de cuvinte sau termeni folosiți pentru a căuta produse, definiții sau servicii pe internet. Ajută motoarele de căutare să caute cele mai potrivite rezultate pentru interogarea dată.

Pagina de destinație

O pagină de destinație este cunoscută și ca pagină statică, pagină de destinație sau pagină web independentă, concepută pentru a-i obliga pe vizitatori să întreprindă o anumită acțiune. Include hârtie albă, buletin informativ, lansare de produs, descărcare de aplicație, seminarii web etc., care pot capta cu ușurință clienții potențiali.

Conduce

O companie sau o persoană își arată interesul pentru un anumit serviciu, soluție sau produs. Aceștia sunt oamenii care pot fi clienți potențiali dacă totul merge bine.

Pâlnie de marketing

Include mai multe faze ale ciclului de călătorie a utilizatorului, de la prima clic pe el până la efectuarea achiziției. Vine în trei etape majore: conștientizare, considerație și conversie. Conform planului de marketing, agenții de marketing sau proprietarii de afaceri pot adăuga mai multe etape, inclusiv dezvoltarea relațiilor cu clienții și tactici de implicare post-vânzare.

  Cum să salvați o pagină web în Chrome

Plată pe clic (PPC)

Plata per clic este un model popular de marketing pe internet care combină reclamele și plata. Ori de câte ori un utilizator face clic pe reclame, agenții de publicitate trebuie să plătească o mică taxă. Considerați-l ca cumpărând vizite pe site-uri, mai degrabă decât obținerea de trafic organic. Agenții de publicitate pot plasa linkul sponsorizat în motorul de căutare care apare odată cu căutările.

Perspectivă

Cunoscuți de obicei ca potențiali clienți, potențialii clienți sunt clienți calificați care se potrivesc criteriilor unei companii sau pot face achiziția ofertelor. Clienții ar trebui să califice caracteristicile predefinite pentru a deveni potențiali. De exemplu, aceștia ar trebui să fie autorizați să facă o achiziție sau să decidă.

Rentabilitatea investiției (ROI)

Rentabilitatea investiției este suma câștigată din campanii de marketing și alte inițiative. Este o valoare de performanță care poate fi calculată cu ușurință cu formula:

(Câștig din investiție – Costul investiției) / Costul investiției

Recomandare

Atunci când utilizatorii recomandă un produs sau o marcă unei alte persoane, invitându-i să se uite, se numește trimitere. Este considerat cel mai responsabil și de cea mai înaltă calitate lead, deoarece utilizatorii recomandă părți de încredere. Este un marketing cu răspuns direct utilizat pentru conversii rapide, vânzări, cunoaștere a mărcii și câștigarea de noi clienți.

Retargeting

Este o strategie de marketing plătită care este extrem de populară și implică utilizarea reclamelor pe site. Este strategia de a arăta o reclamă pentru un produs sau serviciu unei persoane care și-a manifestat deja un anumit interes – vizitând site-ul web al produsului sau făcând o căutare pe web a produsului. Utilizarea strategiei de redirecționare vă asigură că afișați reclame persoanelor interesate, crescând astfel șansa unei conversii.

Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)

SEO este o modalitate populară de a atinge obiectivele marketerilor. Ajută la obținerea clasamentului de top pe pagina cu rezultate ale unui motor de căutare pentru un subiect. Atunci când clienții potențiali caută produsele sau serviciile pe care le vindeți pe un motor de căutare, paginile care apar în partea de sus obțin mai mult CTR, ceea ce se traduce prin mai multe vânzări. Campaniile SEO îmbunătățesc pozițiile paginilor web folosind diferite tehnici, cum ar fi direcționarea cuvintelor cheie potrivite, reducerea vitezei de încărcare a site-ului, crearea de backlink-uri etc.

Citiți mai mult – Câștigați bani cu programele SEO afiliate

Concluzie

Concluzia este că marketingul este plin de diferiți termeni și jargon de care ar trebui să fiți conștienți. Cu toate acestea, cel mai bine este să începeți cu elementele de bază și să faceți pași mici pentru a vă dezvolta afacerea. Acest glosar poate fi primul pas către obiectiv.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la unele dintre cele mai bune instrumente de marketing digital.