22 Instrumente de lucru de acasă (WFH) pentru întreprinderile mici și mijlocii

Până acum, știți deja hype-ul legat de munca de acasă.

De fapt, este literalmente nevoia orei. Odată cu pandemia actuală, o mulțime de afaceri au fost grav afectate și sunt pe punctul de a se prăbuși. Deși este destul de regretabil, cea mai bună soluție posibilă ar fi să folosești lucrul de acasă.

Vă asigură că fluxul dvs. de lucru rămâne stabil și toți angajații dvs. rămân, de asemenea, în acțiune. Pentru a integra eficient lucrul de acasă în afacerea dvs., ar trebui să utilizați instrumentele potrivite. Și, deși există multe, am continuat să le aleg pe cele mai bune pe care le avem.

Să intrăm direct în listă.

🖥️ Software de asistență la distanță

TeamViewer

Protejat cu criptare AES pe 256 de biți, TeamViewer vă permite să accesați desktopul și dispozitivele mobile de oriunde, chiar și cu o conexiune la internet 3G. Cu ajutorul soluției lor integrate RMM, puteți urmări diverse aspecte ale dispozitivelor permise și, de asemenea, puteți colecta informații esențiale.

De asemenea, vei fi notificat ori de câte ori are loc ceva critic. Cel mai bun lucru despre acest instrument este securitatea încorporată. Va face totul pentru a vă menține IT-ul îngrijit, curat și fără orice lucru periculos.

Zoho Assist

Vă puteți conecta de la distanță la desktopurile clienților dvs. folosind Zoho Assist. Este complet bazat pe cloud și sigur pentru ambele capete. Îl puteți folosi pentru a oferi asistență clienților și pentru a permite biroului de asistență IT să își rezolve problemele.

În afară de computere, puteți accesa și dispozitive mobile, laptopuri și servere. Deci, este literalmente totul într-unul singur. Tot ce aveți nevoie sunt câteva secunde pentru a începe partajarea ecranelor și pentru a efectua o varietate de sarcini, cum ar fi gestionarea, configurarea și depanarea problemelor.

SupRemo

Printre cele mai bune instrumente gratuite pentru a vă controla computerul de la distanță, găsim SupRemo. Poate fi folosit pe Windows, macOS și Linux (prin Wine), dar și pe smartphone-uri și tablete Android și iOS care nu necesită instalare sau configurare. Acest lucru face ca software-ul să fie cea mai bună alegere pentru utilizatorii care nu au abilități tehnice și nu pot instala VPN-uri sau își pot configura rețeaua pentru acces la distanță. În acest scenariu, SupRemo este o soluție puternică, dar ușor de utilizat pentru lucrul la domiciliu.

Cum functioneazã?

Această aplicație vă permite să vă conectați la computere sau servere de la distanță doar folosind ID-ul și parola furnizate de interfața programului. Lansând software-ul pe computer și pe cel pe care doriți să îl controlați, va trebui doar să recuperați ID-urile și parolele tuturor pentru a putea începe conexiunea rapid și ușor.

În acest sens, SupRemo acceptă acces nesupravegheat – care este esențial pentru lucrul la domiciliu, deoarece vă permite să controlați dispozitivele de la distanță fără a fi prezent fizic în fața lor -, o agendă de adrese nelimitată gratuită, imprimare la distanță, actualizare automată și alte câteva caracteristici pentru profesioniști și IMM-uri.

Un aspect important de subliniat este securitatea: utilizatorii SupRemo nu trebuie să se teamă că datele pot fi furate sau că cineva ar putea avea acces la computerul dvs. deoarece software-ul funcționează printr-un flux de date criptat cu protocolul de conexiune TLS 1.2.

Dacă aveți nevoie de el în scopuri profesionale sau pentru o utilizare îndelungată, planurile sunt foarte accesibile și scalabile pe baza numărului maxim de conexiuni simultane de care aveți nevoie. În plus, o licență poate fi utilizată pe un număr infinit de PC-uri și poate fi achiziționată trimestrial sau anual. Deci vei avea flexibilitate maximă.

Pentru a descărca și a începe să utilizați SupRemo gratuit, nu va trebui să furnizați adrese de e-mail sau numere de card de credit. Doar vizitați site-ul și descarca-l.

  Programele instalate dispar după repornire pe Windows 11/10

💡 Platformă de antrenament

gândire

Pentru crearea și găzduirea materialelor de instruire, cum ar fi cursuri video și ghiduri, gândire este o platformă excelentă de utilizat. Vă permite să creați un site de membru complet pentru a vă găzdui cursurile și chiar să analizați rezultatele generale la un nivel profund.

Practic, este o platformă all-in-one pentru a vă ajuta să utilizați foarte bine cunoștințele dvs. și să le împărtășiți cu oamenii care au nevoie de ele. Fie că vorbim de doar zece studenți sau 10 milioane, poți fi sigur că această platformă se poate descurca.

Docil

Foarte asemănător cu Thinkific, Teachable vă permite, de asemenea, să vă creați și să vindeți propriile cursuri online. Aveți control deplin asupra prețurilor și a datelor studenților, ceea ce este destul de esențial pentru orice instructor.

Odată ce vă înregistrați, vi se va oferi tot ce aveți nevoie pentru a vă înființa propria școală și pentru a începe să o promovați în masă. Este foarte personalizabil și vă puteți face școala să arate exact așa cum doriți.

De asemenea, cea mai interesantă caracteristică este capacitatea de a oferi studenților tăi o experiență de clasă virtuală. În general, Teachable este ușor de utilizat și bine optimizat pentru toate dispozitivele. Puteți începe fără niciun cost.

LearnDash

LearnDash este un plugin WordPress LMS (Learning Management System) cu ajutorul căruia puteți vinde cursuri online, puteți să transmiteți conținut și să vă recompensați studenții cu certificate și realizări. Toate acestea le puteți face chiar de pe site-ul dvs.

În plus, puteți interacționa cu studenții dvs., puteți controla înscrierea și chiar grupați anumiți cursanți pentru un progres mai bun. Aveți toată flexibilitatea de a personaliza și de a desfășura cursurile în propriile condiții, fie că este vorba despre prețuri sau marketing.

LearnDash este folosit de unele dintre cele mai mari mărci, cum ar fi Digital Marketer, InfusionSoft și ProBlogger.

💬 Software de chat cu Bot

Freshchat

Asistența excelentă pentru clienți este foarte importantă și Freshchat îi face deplină dreptate. Puteți să interacționați și să țineți pasul cu clienții dvs. pe web, pe mobil și chiar prin mesagerie sociale.

În afară de asta, puteți automatiza întrebările frecvente cu ajutorul roboților lor și AI. Trimiterea de mesaje direcționate către utilizatori nu este, de asemenea, cea mai dificilă sarcină cu Freshchat.

Un alt lucru interesant este că vă permite să trimiteți campanii proactive clienților pe baza comportamentului utilizatorului, acțiunilor și alți indicatori. În acest fel, AI poate prezice literalmente ce dorește utilizatorul.

ChatBot

Puteți construi propriul dvs. chatbot AI personalizat în câteva minute folosind ChatBot. Oricât de confuz ar putea suna, nu există literalmente abilități tehnice necesare. Le puteți crea pentru site-urile dvs. web, paginile Facebook și aplicațiile de mesagerie.

Alegeți dintre șabloane prestabilite, trageți și plasați elemente și conectați ChatBot la aplicații terțe, totul datorită API-ului lor deschis.

Chatfuel

Dedicat Facebook Messenger, Chatfuel vă poate ajuta să creșteți vânzările și implicarea, reducând în același timp costurile. Este excelent pentru a interacționa cu clienții 24/7 și pentru a automatiza o mulțime de sarcini care altfel v-ar costa o grămadă de timp.

De asemenea, puteți lăsa chatbot-ul să conecteze clienți potențiali la un reprezentant de vânzări pentru a ajuta la o conversie mai bună. Companii precum Levi’s, Adidas, Just Eat și ABC News se bazează pe Chatfuel pentru a-și crea și gestiona chatboții.

💁🏻 Serviciu de asistență/Autoservire

Freshdesk

Singurul lucru la fel de bun ca asistența pentru clienți în direct este un portal de autoservire pentru clienți pentru a găsi răspunsuri la toate problemele lor. Și Freshdesk este o soluție excelentă pentru a construi tocmai asta. De la un portal de autoservire, clienții pot căuta articole din baza de cunoștințe, forumuri și pot utiliza instrumente pentru a obține răspunsuri la întrebările lor.

Unele dintre principalele caracteristici ale Freshdesk includ:

  • Posibilitatea de a adăuga un robot de răspuns pentru a ușura și mai mult procesul
  • Atașați conținutul bazei de cunoștințe la diverse canale, inclusiv site-ul web, aplicația mobilă și chatul
  • Traduceți conținut pentru ca clienții să găsească cu ușurință răspunsuri în limba lor
  • Modificați și schimbați baza de cunoștințe după cum doriți
  • Profitați de discuțiile anterioare pentru a ajuta clienții noi să găsească răspunsuri
  MacBook nu intră în modul Repaus când capacul este închis? 6 remedieri de încercat

Toate acestea ajută la ușurarea sarcinii umerilor echipei de suport. Puteți începe să utilizați perioada de încercare gratuită de 21 de zile.

Cursa de ajutor

Cursa de ajutor facilitează pentru clienți să caute, să descopere și să partajeze răspunsuri cu privire la produsele/serviciile dvs. Puteți crea o bază de cunoștințe, o pagină de întrebări frecvente și o zonă de mărturii pentru un cuvânt în gură pozitiv.

De asemenea, vă permite să urmăriți problemele clienților dvs. și să colectați cele mai recente feedback-uri ale acestora. În afară de asta, puteți:

  • Conectați clienții cu membrii echipei prin canale de colaborare
  • Afișați „subiecte conexe” alături de formularul de contact
  • Creșteți productivitatea echipei cu ajutorul diverselor instrumente
  • Personalizați fiecare element al Helprace

Probabil că mai sunt peste 100 de caracteristici pe care nu le-am menționat și asta ne spune cât de densă este această soluție. Funcționează pe toate dispozitivele și puteți începe gratuit folosind perioada de încercare de 30 de zile.

HappyFox

O altă soluție impresionantă de autoservire, HappyFox, vă poate ajuta să vă configurați asistența pentru clienți 24/7, gestionată integral de clienți. Cât de bizar sună, dar de fapt așa este. Ei pot urmări biletele de asistență, pot căuta baza de cunoștințe și chiar interacționa pe forumurile comunității.

Este grozav pentru a le arăta în mod indirect clienților drumul către răspunsurile lor, în loc să direcționați să le răspundeți.

HappyFox a introdus o întorsătură interesantă a întregului „portal de autoservire”, unde clienții pot continua să ajute alți clienți. Imaginează-ți cât de fezabil devine acest lucru pentru echipa ta de asistență.

📁 Unitate de stocare

Google Drive

Partajarea fișierelor și colaborarea este mult mai ușoară Google Drive. Este sigur și puteți stoca și partaja orice tip de fișiere cu echipa dvs. De asemenea, un singur cont este suficient de bun pentru a sincroniza datele pe mai multe dispozitive.

Datorită edițiilor lor Business și Enterprise, vă puteți bucura de opțiuni flexibile de stocare fără nicio întrerupere. Ca să nu mai vorbim, acum puteți organiza fișierele echipei într-un spațiu comun pentru o accesibilitate mai ușoară.

Cu ediția de bază, obțineți 30 GB de spațiu de stocare. Cu toate acestea, puteți face upgrade în orice moment, dacă depășiți.

Dropbox pentru echipe

O altă opțiune foarte populară pentru stocare și colaborare, Dropboxajută la păstrarea întregii echipe într-un singur loc, sincronizată pe diferite dispozitive.

În afară de asta, puteți colecta idei, puteți crea calendare de proiect și puteți atribui sarcini. Deoarece comunicarea este esențială în timpul colaborării, puteți permite și feedback-uri/comentarii din partea membrilor.

Acest instrument este uimitor pentru coordonarea proiectelor și menținerea fluxului între membri.

Cutie

În timp ce cele două opțiuni de stocare de mai sus sunt grozave, poate doriți să verificați Cutie precum și pentru caracteristicile sale out-of-the-box. Cea care mi-a remarcat cel mai mult este posibilitatea de a stoca datele local.

Ca și în cazul, Box îndeplinește obligațiile de rezidență în mai multe zone geografice pentru a răspunde preocupărilor legate de date specifice țării. Acest lucru vă ajută să vă alegeți propria stocare a fișierelor în regiune și să vă bucurați de protecție și confidențialitate puternice, indiferent de regiunea în care se află datele dvs.

De asemenea, îl puteți integra cu peste 1.400 de aplicații terțe. Sunt mult mai multe posibilități pe care sunt sigur că le vei iubi. ❤

👨‍💻 Chat în echipă și colaborare

Click Up

Gestionați o mulțime de lucruri precum documente, sarcini, e-mail și evenimente dintr-un singur loc cu ClickUp. Este un instrument incredibil care combină productivitatea, colaborarea și confortul, ceea ce îl face cu adevărat viitorul muncii.

Are o mulțime de personalizări care vă permit să transformați aplicația în ceva unic, conform cerințelor dvs. De exemplu, puteți modifica aspectul, rearanja elementele, schimba culorile și vă puteți crea propria vizualizare.

Dacă migrați din alte aplicații similare, atunci vă puteți importa instantaneu toate datele în ClickUp și vă puteți reasambla echipa într-un mediu nou, fără să pierdeți deloc timpul.

  10 moduri de a-ți atinge obiectivele de detoxifiere digitală

Folosind această aplicație minunată, nu va trebui să căutați alte instrumente terțe, deoarece are tot ceea ce căutați. Și da, asta include peste 1.000 de integrări.

Slack

Dacă ai o echipă pe care trebuie să o gestionezi, cred Slack este una dintre cele mai bune (dacă nu cea mai bună) soluții pentru a o face eficient. Aduce totul, cum ar fi comunicarea și instrumentele, într-un singur loc și crește productivitatea membrilor.

De exemplu, în loc de o căsuță de e-mail prea plină, puteți desfășura conversații în spații dedicate numite canale. De asemenea, puteți găsi cu ușurință informațiile necesare folosind arhiva lor care poate fi căutată. Și deoarece timpul este probabil cel mai important lucru, Slack vă permite să alegeți conversațiile care sunt cele mai importante și să le deschideți pe celelalte mai târziu.

Puteți fie să vă reuniți toți membrii pentru un chat de grup, fie să conversați cu ei individual în spații separate. Există o mulțime de funcții care vă vor ajuta enorm în afacerea dvs.

De asemenea, puteți explora aceste soluții alternative Slack.

Turmă

Turmă duce colaborarea cu un pas mai sus prin introducerea apelurilor video. Este mult mai mult decât mesaje cu membrii echipei și puteți personaliza fiecare canal în scopuri diferite. Iată câteva alte caracteristici remarcabile:

  • Partajarea ecranului
  • Căutați cu ușurință fișiere, link-uri și alte lucruri.
  • Instrumente de productivitate precum Partajarea notițelor, Memento-uri și Sondaje
  • Integrați-vă cu peste 50 de aplicații terțe, cum ar fi Asana, Google Drive și Todoist

Flock are încredere de companii precum Sodexo, Namecheap și McDonalds.

Cel mai important

Colaborare în principal prin mesagerie, Cel mai important este flexibil, gratuit și open-source. Se pune foarte mult accent pe securitatea și confidențialitatea bună, așa că atunci când construiți fără probleme fluxuri de lucru pentru colaborare, nu aveți de ce să vă faceți griji în ceea ce privește protecția datelor.

Puteți integra Mattermost cu o mulțime de aplicații terță parte și, de asemenea, instrumente DevOps precum Git și boți.

Deoarece acesta este un instrument open-source, ar trebui să-l găzduiți. Cred că o implementez Kamatera este cea mai bună soluție, în principal pentru că serviciile lor cloud sunt avansate din punct de vedere tehnologic și sunt susținute de experți pe linia de asistență dornici să configureze lucrurile pentru tine.

🎧 Întâlnire online/echipă

Întâlnirea Zoho

Excelent pentru a desfășura conversație și a forma membrii echipei, Întâlnirea Zoho vă permite să organizați conferințe video și audio oricând și oriunde. Puteți chiar să vă înscrieți la întâlniri și seminarii web din mers, folosind aplicația lor mobilă.

Este un instrument genial pentru a vă aduce personalul împreună, pentru a discuta idei și pentru a planifica următoarea mare mișcare. Puteți face prezentări, puteți înregistra sesiuni și puteți descărca rapoarte importante.

Puteți începe în mod absolut gratuit și utilizați imediat instrumentul.

Microsoft Teams

Cu o strânsă strânsă asupra confidențialității și securității, Microsoft Teams se angajează să ofere o experiență de colaborare excelentă. Puteți conduce conferințe audio, video și web cu o echipă de până la 10.000. Sau și mai bine, poți găzdui un mega eveniment live în timp ce stai în casă.

Acest instrument vă permite să accesați, să partajați și să editați diverse documente, inclusiv Google Docs, PowerPoint și Excel. Dacă preferați să discutați, atunci puteți face și asta, fie cu întreaga ta echipă, fie cu unul la unu.

Zoom

Probabil ați mai auzit de acest instrument, deoarece este destul de popular. Zoom vă permite să organizați întâlniri, sesiuni de formare și seminarii web.

În plus, puteți construi săli de conferințe, puteți efectua apeluri telefonice și, de asemenea, puteți discuta cu membrii dvs. Există un plafon de 1.000 de participanți la videoclipuri, dar puteți avea 10.000 de spectatori, ceea ce cu siguranță ajută.

Este apreciat foarte bine pe site-uri precum TrustRadius, G2 Crowd și Gartner Peer Insights. Fezabilitatea este pur și simplu incredibilă. Este proiectat și optimizat pentru a funcționa impecabil și, în plus, este ușor de utilizat.

Alternativ, puteți lua în considerare utilizarea Jitsi pentru chat video, care este o soluție auto-găzduită și o alternativă perfectă la Zoom.

Concluzie

Lucrul de acasă nu este atât de ușor pe cât o face toată lumea. Cu toate acestea, cu utilizarea soluției de mai sus, cu siguranță veți scăpa de multă povară de pe umeri și, potențial, veți obține mai mult decât oricând. 🙂