21 operatori de căutare Google utili pentru SEO și marketeri

Google controlează 92% din cota de piață a motoarelor de căutare la nivel global. Procesează miliarde de interogări în fiecare zi, mai exact, 8,5 miliarde de căutări pe zi.

Adică 99.000 de căutări pe secundă! 🤯

Așadar, în calitate de specialist SEO sau de marketing de conținut, este esențial pentru tine să scoți această grămadă imensă de interogări de căutare și să le găsești pe cele relevante pentru afacerea și publicul tău.

Nu atunci când ai uimitorii operatori de căutare Google.

Folosesc operatorii de căutare Google pentru a găsi interogări relevante și pentru a filtra rezultatele căutării inutile. Operatorii de căutare Google sunt comenzi și caractere avansate pentru Căutarea Google pentru a vă arăta exact ceea ce doriți și nimic altceva.

Această metodă de căutare avansată Google m-a ajutat să-mi reduc timpul de cercetare și să analizez cu ușurință conținutul concurentului meu. În multe cazuri, aceste comenzi de căutare Google m-au ajutat să găsesc și subiecte insuficient deservite.

Deci, haideți să explorăm lista de operatori de căutare Google pe care trebuie să o cunoască fiecare specialist SEO și marketer de conținut.

Dacă faci blogging ca o agitație secundară, această listă te poate ajuta enorm să găsești câteva subiecte al naibii de bune, cu o concurență redusă, pentru un site web pentru începători.

Regulile operatorilor de căutare

Când utilizați operatorii de căutare Google, există în principal două reguli de urmat. În caz contrar, nu veți obține rezultatele dorite.

  • Punctuația corectă: dacă nu utilizați semnul de punctuație corect, Google va ignora de obicei operatorul și nu va afișa rezultatele așteptate.
  • Evitați spațiile: nu utilizați spații înainte sau după un operator. De exemplu, site:tipstrick.ro.com va funcționa, dar site: tipstrick.ro.com nu va funcționa.
  • Acești operatori de căutare sunt, de asemenea, cunoscuți alternativ ca Dorks și sunt utilizați pentru Google Dorking. Deci, trebuie să fii atent la informațiile pe care le găsești la acești operatori; nu îl folosiți greșit sau puteți ajunge în probleme legale.

    Cu toate acestea, operatorii de căutare Google pe care îi voi împărtăși astăzi se concentrează în principal pe cercetarea concurenței dvs. în scopuri de SEO și marketing. Am explicat, de asemenea, câteva cazuri de utilizare care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți cu ușurință eforturile de marketing.

      Cum să concatenați datele din mai multe celule în Foi de calcul Google

    Lista operatorilor de căutare Google

    A ști cum să creați interogări de căutare Google perfecte vă poate afecta eficiența și procesul general de cercetare. Operatorii de căutare pot fi clasificați pe scară largă în două categorii: de încredere și de neîncredere.

    ➡️ De încredere: Oferă rezultatele așteptate.

    ➡️ Nesigur: rezultatele căutării sunt nerezolvate. S-ar putea să obții rezultatele așteptate sau nu le vei obține.

    Acești operatori de căutare Google vor lucra și la alternativele Google Chrome, cum ar fi DuckDuckGo, Bing, Yahoo, Brave și altele.

    Operatori de încredere Google de căutare

    -inurl:

    cache:

    allintext/intext:

    site:

    tip fișier:

    intitle/allititle:

    *

    • Un wildcard. Se va potrivi cu orice cuvânt sau frază. Trebuie combinat cu alt operator.
    • Exemplu: site:*tipstrick.ro.com

    info:

    • Preia toate informațiile disponibile despre o anumită pagină sau site.
    • Exemplu: info:tipstrick.ro.com

    „”

    |/SAU

    ȘI

    în

    ()

    sursă:

    înainte după:

    🔔 Notă: Pentru operatorii înainte și după, dacă utilizați datele complete, căutarea trebuie făcută în formatul an/lună/zi.

    Operatori de căutare Google nesiguri

    inanchor/allinanchor:

    în jurul (X)

    • Returnează rezultate în care cei doi termeni/expresii se află în (X) cuvinte unul față de celălalt.
    • Exemplu: seo AROUND(2) continut

    loc/locatie:

    interval de date:

    #…#

    🔔 Notă: pentru operatorul intervalului de date este urmat formatul de dată Julian. Anul este urmat de numărul de zile de la începutul anului.

    Cazuri de utilizare puternice ale operatorului de căutare Google pentru SEO și marketeri

    Deci, acum că cunoașteți toți operatorii de căutare Google de încredere și nesiguri, trebuie să înțelegeți cum să îi folosiți. Dacă nu doriți să vă amintiți acești operatori, puteți chiar să utilizați Căutare avansată Google pagina pentru cercetarea dvs.

    Cu toate acestea, vă recomand să utilizați operatorii de căutare Google, deoarece utilizarea lor directă atunci când introduceți o interogare de căutare este mai puțin complicată.

    Unii operatori nu sunt foarte benefici în sine, dar combinarea lor cu alții vă poate deschide o mulțime de informații.

    Așadar, să vedem cum SEO și marketerii pot folosi acești operatori și pot reduce timpul de cercetare prin obținerea exactă a rezultatelor Google pe care le doresc.

    #1. Găsiți pagini vulnerabile/indexate neintenționat

    Mulți hackeri exploatează acești operatori și încearcă să găsească date sau documente încărcate accidental online. Dacă orice document de afaceri confidențial este expus accidental, un hacker de pălărie neagră îl poate găsi și îl poate folosi împotriva ta.

    De exemplu, un PDF care conține datele de conectare ale bazei de date sau o foaie Excel cu detaliile de conectare ale angajaților dvs. Un hacker poate obține acces neautorizat la sistemul dvs. dacă găsește aceste detalii.

    Chiar și concurenții tăi pot face acest lucru pentru a obține un avantaj asupra ta.

    Operator String: site:[website] tip fișier:[pdf/xls/html/etc.]

    Acum, puteți verifica ce documente nu ar trebui să fie pe internet și să le deindexați adăugând adresele URL în fișierul dvs. robots.txt. Doar adăugați o etichetă x-robots noindex pentru a rezolva acest lucru.

    #2. Găsiți ce fel de postări scrie concurentul dvs

    Cu o combinație de operatori corecti, poți fura strategia de conținut a concurentului tău. Puteți verifica ce conținut scriu mai ales și apoi îl puteți replica.

      Cum să înregistrezi întâlnirea Zoom pe iPhone

    De exemplu, dacă caut site:pcmag.com, pot vedea rapid că scriu multe postări de recenzii a produselor și conținut axat pe tehnologie.

    Este ceva ce face și tipstrick.ro.

    Toți agenții de marketing de conținut și SEO știu că cele mai bune cuvinte cheie de vizat sunt cuvintele cheie informaționale precum „cum să…”, „ce este…”, etc.

    Deci, să presupunem că vreau să văd câte postări despre cum se face sau despre ce este PCMag; O pot face repede.

    Operator String: site:[website] intitulat:[ “how to” OR “what is”]

    În plus, puteți verifica aceste adrese URL pentru traficul lor folosind un instrument de cercetare a concurenței precum Semrush, Ahrefs, Mangools sau altele. Prioritizează termenii de căutare care obțin mult trafic.

    Nu doriți să vizați interogări care nu primesc trafic, nu?

    Scrierea de postări pentru oaspeți pe un site web cu autoritate de domeniu înaltă și securizarea backlink-urilor Dofollow poate fi o modalitate excelentă de a vă crește clasamentul pe Google. Concurenții tăi o fac deja, tu de ce nu?

    Operator String: intitle: „scrieți pentru noi” inurl:write-for-us

    Aici, vreau să creez backlink pentru o postare tipstrick.ro pe Google Ads, așa că caut site-uri web care vorbesc despre Google Ads și acceptă și postări de invitați.

    Acum, pot pur și simplu să trimit prin e-mail aceste site-uri și să le întreb dacă pot trimite o postare pentru oaspeți.

    #4. Descoperiți oportunități de interconectare

    Interconectarea este unul dintre cei mai mari parametri pentru clasarea paginilor. Ajută la transmiterea acelui suc dulce de link-uri SEO de la o pagină de top pe una de rang scăzut, în cele din urmă sporind clasamentul acesteia.

    Folosind operatorii de căutare Google, puteți găsi cu ușurință pagini de interconectat. Să presupunem că am o postare nouă despre Big Data și vreau să scanez postările vechi tipstrick.ro pentru a vedea oportunități de interconectare contextuală.

    Operator String: site:tipstrick.ro.com intext:”date mari”

    În acest fel, pot găsi cu ușurință postări vechi și pot lega noua mea postare despre Big Data, creând oportunități de interconectare contextuală.

    #5. Găsiți liste relevante care nu menționează marca dvs

    Să presupunem că aveți o afacere bazată pe Shopify. Aveți o aplicație de abonament pentru Shopify, cum ar fi Recurpay. Aplicația îi ajută pe vânzătorii Shopify să creeze pachete de produse și să le vândă ca abonamente.

    Folosind operatorii de căutare Google potriviți, puteți găsi site-uri web de înaltă autoritate care scriu liste pe subiecte legate de Shopify. Și apoi, verificați dacă aceste liste menționează aplicația dvs. Dacă nu, solicitați-le să includă aplicația dvs. în listă.

    șir operator: cel mai bun [topics/benefits related to your brand] -” [brand name]”

    Acestea sunt câteva site-uri web foarte bune de top, iar prezentarea produsului dvs. în listele lor vă poate ajuta să obțineți trafic organic și să creșteți vânzările.

    #6. Găsiți subiecte și forumuri relevante ale comunității

    Site-urile web de forum precum Reddit, Quora, IGN și altele sunt platforme excelente pentru a vă promova marca și a interacționa cu utilizatorii direcți ai produsului dvs.

      Cum să instalezi un SSD în consola PS5

    Puteți găsi rapid discuții și întrebări care sunt puse în nișa dvs. și apoi vă puteți alătura.

    Operator String: site:website.com intitle:keyword

    Vă puteți implica în aceste conversații din profilul dvs. de marcă și puteți oferi o soluție. Puteți chiar să vă conectați la site-ul dvs. web/articolul/video dacă utilizatorul dorește să găsească mai multe detalii.

    Cu toate acestea, vă recomand să nu promovați excesiv marca dvs., deoarece moderatorii comunității ar putea considera că este spam și vă poate interzice contul.

    #7. Descoperiți pagini indexate non-HTTPS

    HTTP este un protocol de rețea care criptează datele schimbate între browserul unui utilizator și serverul unui site web și le păstrează în siguranță. Prin urmare, fiecare site web trebuie să aibă un certificat SSL.

    Cu câțiva operatori, puteți găsi pagini non-HTTPS pe site-ul dvs. care au fost indexate, din neatenție sau din neatenție.

    Operator String: site:[website.com] -inurl:https

    După ce utilizați acest șir de operator, ar trebui să verificați întotdeauna paginile din rezultatele căutării. Pentru că, uneori, când vizitezi pagina actuală, vei ajunge pe versiunea HTTPS. Este posibil ca pagina web să fie deja redirecționată la versiunea HTTPS.

    Dacă vă verificați propriul site web și găsiți câteva pagini HTTP indexate, vizitați paginile reale și tot nu sunt sigure, apoi verificați certificatul SSL.

    #8. Verificați dacă există conținut duplicat/plagiat

    Puteți utiliza un instrument de verificare a plagiatului pentru a verifica conținutul duplicat pe site-ul dvs. Cu toate acestea, dacă nu aveți buget, puteți utiliza acest operator simplu pentru a găsi conținut duplicat.

    Operator String: „duplicați conținut pe care doriți să îl verificați”.

    Cine știe, s-ar putea să găsiți unele site-uri web care fură și republică conținutul dvs. fără permisiune sau atribuire!

    #9. Găsiți instrumente de marketing cu teste gratuite

    Folosind operatorii de căutare Google, puteți găsi cu ușurință instrumente SaaS sau orice instrumente care au o probă gratuită. Doar căutați cuvântul cheie principal despre instrumentul pe care îl căutați și combinați-l cu alți operatori.

    Operator String: „keyword” intext:free trial SAU inurl:free trial

    Dacă sunteți în căutarea unui instrument specific și doriți să verificați dacă are un plan de încercare gratuită, trebuie doar să înlocuiți numele instrumentului cu cuvântul cheie din șirul operator. De exemplu: „semrush” intext:free trial SAU inurl:free trial

    #10. Găsiți profiluri sociale pentru sensibilizare

    Atingerea oamenilor prin intermediul profilurilor din rețelele sociale este o modalitate excelentă de a construi relații de afaceri și de a obține eventuali clienți. Le știi doar numele? Asta este. Asta e tot ce ne trebuie.

    șir operator: [name] site:twitter.com | site:facebook.com | site:linkedin.com

    Apoi puteți contacta oamenii direct prin intermediul rețelelor sociale și puteți construi un repertoriu profesional. Puteți adăuga și mai multe site-uri de rețele sociale precum Instagram, TikTok și multe altele.

    #11. Căutați imagini relevante pentru postările dvs

    Nici măcar nu aveți nevoie de un operator de căutare Google pentru asta. Puteți găsi imagini relevante pentru rețelele de socializare sau postările de blog folosind Google Pagina de căutare avansată a imaginilor.

    Adăugați detaliile și efectuați căutarea avansată Google. Google vă va oferi toate imaginile relevante care corespund criteriilor dvs. de căutare.

    Gânduri finale

    Operatorii de căutare Google sunt foarte puternici dacă sunt folosiți corect. Aveți nevoie doar de câțiva operatori pentru a vă face procesul de cercetare mai rapid și mai eficient.

    Nu toate sunt utile în sine, așa că trebuie să le combinați cu alți operatori, așa cum am folosit o combinație de operatori pentru a găsi teste gratuite ale instrumentelor de marketing prin e-mail.

    Folosesc mai ales site, intitle, inurl, -, și””, pentru cercetarea mea de conținut și vă recomand să le folosiți și pentru cercetarea dvs.

    Explorați lista de operatori de căutare Google și jucați-vă cu ei pentru a găsi rezultatele exacte de căutare pe care le doriți.

    Apoi, consultați trucurile de căutare Google pentru a vă ajuta să deveniți mai buni la căutarea online.

    A fost de ajutor articolul?

    Multumim pentru feedback-ul dvs!