14 API SEO puternice pentru marketeri și companii

Sunteți un agent de marketing axat pe date și care dorește să profite la maximum de SEO? Dacă da, trebuie să alegeți API-ul SEO potrivit pentru afacerea dvs.

Marketingul și creșterea afacerilor devin din ce în ce mai dificile pe măsură ce mai multe companii se alătură cursei. Cu instrumentele SEO, puteți depăși concurenții și puteți crește vizibilitatea site-ului și articolelor companiei dvs. Cu toate acestea, există API-uri pentru instrumente SEO pe care companiile le pot utiliza pentru a-și îndeplini sarcinile rapid și convenabil.

Ce este SEO?

SEO se referă la optimizarea pentru motoarele de căutare. Specialiștii în marketing digital folosesc acest proces pentru a crește vizibilitatea și clasarea site-urilor web pe diferite motoare de căutare precum Google, Bing și Yahoo. SEO își propune să obțină un trafic mai mare și mai bun de la motoarele de căutare către site-uri web. Un API SEO poate face sarcinile SEO mai productive.

Ce este API în SEO?

API SEO înseamnă API-uri sau interfețe de programare a aplicațiilor pe care marketerii le folosesc pentru colectarea datelor de pe diferite platforme sau aplicații în propria interfață. Folosind API pentru SEO, marketerii pot obține rapid datele solicitate fără a naviga prin interfața instrumentului.

Cazuri de utilizare ale API-ului SEO

Iată câteva cazuri comune de utilizare a API pentru SEO:

1. Analiza concurenței: Folosind API, companiile pot organiza toate datele relevante de pe site-urile web ale concurenței.

2. Cercetarea cuvintelor cheie: API-urile SEO ajută marketerii cu date despre volumul de căutare, dificultatea cuvintelor cheie, cuvintele cheie asociate etc.

3. Curarea conținutului: API-urile sunt foarte capabile să găsească subiecte în tendințe și articole cu cele mai bune performanțe.

4. Monitorizare backlink: Cu acest API SEO, marketerii pot analiza backlink-ul oricărui site web, împreună cu alte date, cum ar fi textul ancora, linkurile dofollow sau nofollow și linkurile pierdute.

5. Website DA: API-urile sunt, de asemenea, utile pentru a găsi autoritatea de domeniu a unui site web.

Consultați lista celor mai bune API-uri SEO pentru companii și marketeri.

Semrush

API-ul Semrush vă permite să obțineți informații utile despre activitățile de marketing digital ale concurenților dvs. fără a fi nevoie să deschideți interfața instrumentului Semrush. API-ul este disponibil pentru o integrare ușoară în orice tablou de bord, widget și aplicație internă.

Cu acesta, obțineți doar datele relevante ale concurenților. Astfel, nu trebuie să-ți petreci timpul prețios trecând prin tone de date inutile. De asemenea, îl puteți folosi pentru a analiza strategiile concurenților dvs. verificând backlinkurile, anunțurile și clasarea acestora în căutarea organică.

  Comenzi rapide Chrome pe care ar trebui să le cunoașteți

Ahref

Doriți să utilizați Ahref date de index pentru a împuternici utilizatorii? Dacă da, utilizați API-ul oferit de Ahref. Acest API pentru SEO folosește tehnologii inovatoare pentru a oferi utilizatorilor săi un index proaspăt tot timpul.

Are un crawler dedicat, numit AhrefsBot, care vizitează 6 miliarde de pagini web în fiecare zi. Până acum, a indexat peste 90 de miliarde de pagini unice din care puteți afla datele necesare cu o viteză fulgerătoare. API-ul se îmbunătățește continuu în ceea ce privește dimensiunea, calitatea și viteza indexului.

Mozscape

Mozscape API-ul SEO vă permite să luați decizii de afaceri mai inteligente cu privire la marketing, punând mâna pe valori și date link. Acest API vă permite să accesați datele necesare dintr-un inventar de peste 40,7 trilioane de link-uri.

Specialiștii de marketing și companiile știu importanța datelor de link și de aceea ar trebui să folosească acest API pentru SEO. Oferă valori esențiale, cum ar fi autoritatea domeniului, autoritatea paginii, textul ancora, linkurile de domenii rădăcină, dofollow, nofollow și link-uri externe.

Dacă doriți să dezvoltați un instrument de inbound marketing, folosirea acestui API ar fi benefică.

Serpstack

Acest API SEO al Serpstack vă oferă rezultate Google SERP super-rapide și precise. Datorită infrastructurii sale robuste în cloud, nu trebuie să așteptați într-o coadă pentru a obține rezultate pentru solicitările dvs. API.

De asemenea, este posibil să personalizați interogările folosind filtre, cum ar fi limba, dispozitivul și locația. Nu trebuie să utilizați niciun VPN sau să treceți prin CAPTCHA-uri enervante, deoarece acest API va ține departe aceste probleme. Acest API acceptă și integrarea fără efort.

Serpstack API folosește criptarea SSL pe 256 de biți pentru a păstra datele schimbate în întregime securizate. API-ul REST acceptă toate limbajele de programare și este disponibil în JSON și CSV. De asemenea, vine cu documentație API detaliată care vă ajută să începeți în câteva minute.

Searchmetrics

Cei care caută date rapide despre cuvinte cheie, clasament, conținut organic și concurenți pentru instrumentul sau aplicația lor ar trebui să caute Searchmetrics API. Puteți adăuga cu ușurință datele SEO și PPC preluate de acest API în tablourile de bord, rapoartele sau aplicațiile BI.

API-ul oferă valori și date, inclusiv cuvinte cheie, idei de conținut, liste de backlink, clasamente de căutare organică, clasamente de căutare plătită și vizibilitate plătită. Companiile îl pot integra cu instrumentele lor de raportare, cum ar fi Google Data Studio, Excel și Amazon S3.

sheerSEO

Sunteți în căutarea unui API SEO de încredere, care vă poate oferi urmărirea clasamentului și date privind rezultatele SERP? Daca da, sheerSEO API-ul ar trebui să fie opțiunea dvs. Vă permite să urmăriți poziția oricărui site web în Google și Bing.

  13 cele mai bune mixere de podcast pentru un sunet cristalin

Folosind-o, puteți obține rezultate de căutare localizate din peste 40 de țări din întreaga lume. Puteți chiar să introduceți un cod poștal aici pentru a obține clasamentele locale Google. Mai mult, acest API pentru SEO acceptă și clasarea pe mobil.

DataForSEO

Dezvoltatorii de instrumente SEO pot utiliza DataForSEO API-urile ca sursă de date SERP organizate. Acestea adună date SERP în timp real la viteza fulgerului. Puteți utiliza API-urile pentru a obține date despre rezultatele căutării de la Google, Yahoo, Bing și Yandex, indiferent de limbă și locație.

Unele dintre API-urile sale populare sunt API-ul pentru cuvinte cheie, API-ul backlink, API-ul DataForSEO labs, API-ul on-page și API-ul pentru date de afaceri.

MySiteAuditor

Folosind API-ul SEP al MySiteAuditor, puteți încorpora audituri SEO de top în software-ul dvs. Acest API de audit SEO vă permite să solicitați audituri ale paginii de destinație pentru orice cuvânt cheie anume.

Astfel, puteți folosi datele de audit pentru a optimiza pagina de destinație pe care urmează să o creați pentru un produs sau anunț. În timpul solicitării de audit, puteți include sau nu pagina concurenței dvs.

Auditurile vor dura mai puțin de un minut. API-ul va trimite rezultatele la adresa URL de apel invers pe care ați menționat-o în formatele JSON și PDF. În plus, acceptă dezvoltatorii de produse cu etichetă albă, permițând datele acestora să intre în produsele pe care le oferă.

Seobilitatea

Seobilitatea oferă mai multe API-uri SEO pe care companiile le pot integra în sistemul și instrumentul lor. API-ul său REST oferă date pe care chiar și revânzătorii și producătorii cu etichetă albă le pot folosi.

Îl poți folosi pentru a audita orice site (al tău sau al concurentului), pentru a verifica valorile SEO de bază, pentru a urmări clasamentele și pentru a obține date analizate la nivel local.

SEO cognitiv

SEO cognitiv oferă un API util pentru companiile de marketing, dezvoltatorii și administratorii web. Datele preluate de acest API pentru SEO pot fi integrate cu ușurință în orice flux de lucru sau aplicație de afaceri.

În acest moment, puteți obține date de clasare, analiză de link-uri și vizibilitate socială din acesta. În plus, vă ajută să efectuați audituri de linkuri, să urmăriți clasarea cuvintelor cheie, să obțineți linkuri întrerupte și să importați linkuri terță parte. Utilizatorii îl pot folosi cu ușurință la întregul său potențial, luând ajutor din documentație.

  7 moduri de a depana Spotify Web Player care nu funcționează

Track Tracker

Track Tracker API-urile sunt utile pentru aplicațiile mobile, tablourile de bord personalizate și rapoartele de analiză, deoarece oferă rezultate organice, magazin de aplicații, mobile, videoclipuri și rezultate de căutare locale. Consola sa API fără întreruperi vă ajută să construiți solicitări API pentru testare și implementare rapidă.

Cu ajutorul API-ului de căutare sugerat, puteți descoperi până la 10 cuvinte cheie sugerate de Google pe măsură ce introduceți un cuvânt cheie în căutarea Google. API-urile Tank Top 50 și Rank Top 100 pot furniza date de clasare de la Google, Bing, Yahoo, Yandex sau Baidu.

SEOptimer

Folosind SEOptimer-urile SEO API, companiile pot efectua audituri la scară largă și pot integra rapoartele în fluxul lor de lucru. Dezvoltatorii web, designerii și agenții de marketing care lucrează în agenții digitale pot integra cu ușurință acest API în CRM-ul lor pentru a utiliza datele pentru procesul de vânzare.

Poate audita site-uri web pentru analiza tendințelor și perspective. API-ul pentru SEO poate efectua instantaneu mii de audituri și vă poate partaja raportul în bloc. Mai mult, îl puteți folosi și pentru a rula repostări ale clienților pentru a urmări potențiale probleme sau îmbunătățiri.

SEO PowerSuite

SEO PowerSuite oferă API pentru cercetare extinsă de backlink pentru profesioniștii în marketing. Folosind un motor de crawling sofisticat, acest API SEP menține o colecție masivă de baze de date de backlink disponibile comercial.

Acest API SEO este ideal pentru vizualizarea profilurilor backlink complete sau a unor statistici de bază. Companiile pot folosi datele de backlink ale acestui API pentru SEO pentru analiza concurenților, cercetarea cuvintelor cheie, plasarea anunțurilor și observarea campaniei.

Parametrii pe care îi afișează includ numărul total de backlink, textul ancora, adresa paginii de referință, dofollow/nofollow, autoritatea paginii țintă, numărul de domenii de referință, numărul de domenii educaționale sau guvernamentale și backlink-uri pierdute.

BrightLocal

Dacă intenționați să dezvoltați un serviciu fără bătaia de cap de a gestiona mai multe procese de colectare a datelor, alegeți BrightLocal API-uri SEO. Oferă o suită API care poate oferi platformei dvs. directorul local de listări, poziții de clasare și recenzii.

BrightLocal oferă 8 API-uri care oferă date de marketing local. Are API-uri dedicate pentru servicii bancare locale și mobile precise, date privind lista de companii/NAP, rezultate organice ale căutării și date locale de citare. Mai mult, puteți aduna recenzii online, citări locale și date SEO offsite folosind aceste API-uri.

Cuvinte finale

Când vine vorba de a face SEO pentru o pagină sau un site web, specialiștii în marketing digital au o mulțime de sarcini de îndeplinit. Utilizând API-ul SEO robust, ei le pot face cu ușurință.

Am discutat aici despre cele mai bune API-uri pentru SEO din industrie. Companiile le pot încorpora în fluxul lor de lucru și pot experimenta creșterea.