Faceți colaborarea și producția o briză cu software-ul de gestionare a muncii!
Jonglerea cu mai multe sarcini, distribuirea sarcinilor și îmbunătățirea cooperării între echipe poate fi dificilă, iar barierele neașteptate le pot face și mai dificile. Potrivit cercetărilor, managementul muncii poate fi o provocare pentru mulți dintre noi.
Aceste probleme se pot agrava dacă au un impact asupra companiei dumneavoastră. Tensiunea și stresul angajaților pot rezulta din metodele inadecvate de gestionare a muncii și comunicare. În plus, ar putea îngreuna afacerea dvs. să satisfacă nevoile clienților și să îndeplinească obiectivele de sfârșit de an.
De aceea, soluțiile de management al muncii precum cele enumerate mai jos sunt soluția perfectă pentru a vă sincroniza echipele!
Titlu
Descriere
Explora
luni.com
Gestionare adaptabilă a muncii, diagramă Gantt, integrări, actualizări de la distanță.
Explora
Click Up
Gestionare versatilă a sarcinilor și a muncii cu personalizare extinsă.
Wrike
Proceduri de lucru personalizabile, editare mobilă, integrări extinse.
Jira lui Atlassian
Management agil de proiect, cronologie interactive, diagrame personalizate diverse.
Accelo
Taskboard automatizat, integrări extinse, management eficient de proiect.
Asana
Adaptabil cu căutare puternică, mod de focalizare, vizualizări personalizabile.
Infinit
Managementul sarcinilor extrem de personalizabil cu opțiuni vizuale, șabloane, integrări.
lucru in echipa
Management cuprinzător al muncii, integrare HubSpot, monitorizare a timpului.
Explora
Redbooth
Gestionare organizată a sarcinilor, tablouri de bord, conversații în fire, aplicație mobilă.
Podio
Platformă transparentă, vederi multiple, acces direct la suport, cultură pozitivă a muncii.
Binfire
Managementul locurilor de muncă îmbunătățit prin inteligență artificială, metodologii agile și hibride, integrare Slack.
Toggl Plan
Interfață simplă, personalizare sarcini, informații centralizate despre sarcini.
O zi buna
Planificare avansată, abordări diverse de management de proiect, vizualizare flexibilă.
Vestea bună este că vă puteți menține munca pe drumul cel bun fără a cheltui o avere, utilizând una dintre numeroasele soluții gratuite de gestionare a muncii disponibile. Examinați aceste soluții excelente de gestionare a muncii pentru a vă ajuta să vă organizați fluxul de lucru, să concepeți un plan de management al muncii și să vă asigurați că toată lumea din echipa dvs. este pe aceeași pagină.
Cuprins
Managementul muncii vs. Managementul proiectelor – Care este diferența?
Managementul muncii și al proiectelor sunt două sarcini organizaționale distincte și metode de management al activității.
Lucrări operaționale și bazate pe proiecte:
Pentru a îndeplini elementele și obiectivele esențiale ale proiectului, managerii de proiect trebuie să aplice cunoștințe, abilități, instrumente și strategii specializate pentru a coordona și a conduce sarcinile legate de proiect. Este o abordare pentru gestionarea proiectelor distincte cu o origine și un punct final clar și obiective, programe și bugete bine definite.
Pe de altă parte, managementul muncii se concentrează pe optimizarea proceselor vitale de afaceri, care pot îmbunătăți performanța generală și rezultatele. Este o practică mai adaptabilă și mai flexibilă, potrivită pentru organizații.
Capacitate de adaptare:
Managementul de proiect este rigid și funcționează bine pentru sarcini cu un domeniu și o lungime clare. Pe de altă parte, managementul muncii oferă mai multă flexibilitate și este perfect pentru companiile care se confruntă cu sarcini active în desfășurare care ar putea să nu se potrivească cadrului convențional al proiectului.
De ce sunt utile platformele de management al muncii?
Echipele pot trece de la lanțuri de e-mail confuze la o metodă mai structurată și mai practică, cu soluții eficiente de gestionare a muncii.
Echipele se pot concentra pe sarcini esențiale cu ajutorul acestui software, asigurându-se că munca și proiectele funcționează fără probleme. În plus, ajută la identificarea posibilelor probleme, cum ar fi blocajele sau încărcăturile neuniforme, care sunt necesare pentru menținerea productivității și atingerea obiectivelor organizaționale.
Dacă sunteți freelancer sau CEO al unei mari corporații, este esențial să luați în considerare ce funcționează cel mai bine pentru dvs. și pentru personalul dvs. Vă recomandăm să investigați modul în care diverse soluții de gestionare a muncii gestionează munca în echipă, comunicarea, setările de afișare și structurile de preț.
luni.com
monday.com este o soluție puternică de management al muncii cu funcții de resurse umane și IT și monitorizare a proiectelor.
Caracteristici😍:
- Procese care pot fi adaptate nevoilor echipei tale și gestionează cu succes activitățile monotone.
- Utilizați o diagramă Gantt pentru a ține evidența termenelor limită de lucru și a orarelor dintr-o privire.
- Conectați-vă rapid la platforme populare, cum ar fi Slack, Microsoft Teams și Google Calendar.
- Actualizările de stare vă țin la curent cu progresul membrilor echipei de la distanță sau adaptabile.
- Îmbinați fără probleme cu HubSpot pentru o administrare unificată a contactelor și a tranzacțiilor.
Cu acest instrument, vă puteți ține cu ușurință angajații la distanță și flexibili informați despre programul colegilor lor, permițând o comunicare ușoară.
Click Up
Click Up este o soluție de gestionare a muncii pentru persoanele care au nevoie de o platformă care să poată gestiona cu ușurință sarcinile și gestionarea muncii. Oferă echipelor instrumentele pentru a gestiona diverse sarcini, de la cele personale liste de lucruri de făcut la proiecte complicate și tot ce se află între ele.
Caracteristici😍:
- Oferind o gamă diversă de peste 15 opțiuni de vizualizare a lucrărilor.
- Simplificați organizarea sarcinilor prin utilizarea practică a unei plăci Kanban.
- Monitorizează activitățile membrilor echipei tale și alocă sarcinile cu ușurință.
- Personalizați-vă tablourile de bord selectând diverse widget-uri, cum ar fi diagramele Burn Up sau Burndown Velocity.
- Vă permite să transformați instantaneu comentariile în sarcini individuale.
Versatilitatea ClickUp, posibilitățile vaste de personalizare și capabilitățile de integrare îl fac o soluție versatilă care a câștigat o mare acceptare în rândul experților din diverse industrii.
Wrike
Wrike este un instrument fantastic de management al muncii pentru echipele care doresc libertatea de a personaliza procedurile și de a face modificări de proiect din cadrul platformei. Permite utilizatorilor să codifice culorile și să suprapună calendare, iar aplicația sa mobilă permite colaboratorilor să editeze datele despre sarcini în timp ce sunt în deplasare.
Caracteristici😍:
- Proceduri de securitate robuste care asigură accesul numai persoanelor autorizate.
- Managerii de proiect pot utiliza Fluxul de activități pentru a monitoriza îndeaproape sarcinile minore, pentru a vedea acțiunile cronologic și pentru a eticheta membrii echipei după caz.
- Activitățile care nu sunt urmărite vă permit să vă dezordineți fluxul de activități personal.
- Sincronizarea cu serviciile de e-mail și calendar este perfectă.
- Caracteristicile de editare și aprobare sunt încorporate în.
În plus, Wrike vă va permite să adăugați comentarii la diferite secțiuni, videoclipuri sau documente și să creați câmpuri personalizate pentru exportul de date, adaptate cerințelor specifice ale companiei dvs.
Jira lui Atlassian
Jira, un produs Atlassian, este destinat să asiste inginerii de software care folosesc metodologii de management de proiect Agile. Echipele pot folosi Jira Work Management pentru a crea fluxuri de lucru organizate pentru a-și simplifica rutinele de lucru.
Caracteristici😍:
- Vizualizarea calendarului este utilă pentru gestionarea sarcinilor și urmărirea termenului limită.
- Cronologie interactive pentru maparea elementelor de lucru, a dependențelor de sarcini și a noilor versiuni.
- Valori precum frecvența de implementare și durata ciclului sunt furnizate în rapoarte și informații.
- Autonomie opțională în selectarea proiectelor gestionate de companie sau de echipă.
- Sunt disponibile peste 30 de diagrame de raportare a câmpurilor personalizate.
Puteți utiliza cu succes Jira de la Atlassian pentru a vă gestiona sarcinile și pentru a vă îndeplini termenele limită utilizând vizualizarea calendar, minimizând nevoia de muncă de ultim moment, lipsită de somn, înainte de o întâlnire cu clientul.
Accelo
Accelo are un panou de sarcini automat care afișează sarcinile restante pentru azi, mâine și a doua zi.
Caracteristici😍:
- Puteți accesa și gestiona rapid locurile de muncă care necesită o atenție imediată, precum și cele care sunt restante.
- Setul său extins de integrări asigură că organizația dumneavoastră funcționează fără probleme și fără probleme.
- Depășește majoritatea celorlalte programe de gestionare a sarcinilor în facilitarea monitorizării estimărilor, facturării, programării și facturării.
- Ajută firma dumneavoastră să-și atingă mai rapid obiectivele de afaceri.
Acest program de management al muncii se distinge prin funcțiile sale vaste de integrare care se întind pe platforme precum Google Drive, Office 365, Outlook și software-ul de securitate pe internet. În timp ce Accelo oferă o gamă largă de funcții, are un cost.
Asana
Asana este un instrument de management al muncii care echilibrează remarcabil adaptabilitatea și structura. Printre caracteristicile sale notabile se numără lista „Sarcinile mele”, care promovează în mod inteligent sarcinile în funcție de termenele scadente, ajutând la prioritizarea sarcinilor dvs. imediate.
Caracteristici😍:
- Asana are capabilități puternice de căutare și filtrare, permițând recuperarea rapidă a sarcinilor, comentariilor sau fișierelor și reducând timpul petrecut în proiecte.
- Funcția „Mod focalizare” încurajează munca profundă prin reducerea distragerii și îmbunătățirea focalizării.
- Când marcați o lucrare ca finalizată, aveți un sentiment de realizare care vă crește productivitatea.
- Vizualizările personalizabile, cum ar fi vizualizarea Cronologie, oferă informații utile despre apropierea termenelor limită.
- Asana are o secțiune separată „Fișiere” în care vă puteți organiza corect atașamentele pentru acces rapid.
În plus, opțiunile de aspect versatile ale Asana acceptă fluxuri de lucru Kanban, listă sau matrice, permițându-vă să alegeți formatul care se potrivește cel mai bine fluxului dvs. de lucru.
Infinit
Infinit este un program de management al sarcinilor extrem de personalizabil, cu o interfață de utilizare atrăgătoare. Această aplicație adaptabilă deservește mulți utilizatori, de la liber profesioniști care se ocupă de clienți și misiuni până la organizații din întreaga lume cu forță de muncă mare.
Caracteristici😍:
- Pentru a vă face datele mai atractive din punct de vedere vizual, selectați dintre șase vizualizări: Kanban, Listă, Gantt, Calendar, Form și Table.
- Utilizați peste 20 de funcții, cum ar fi etichete, date, formule, bare de progres și multe altele pentru a vă îmbunătăți gestionarea locurilor de muncă.
- Puteți economisi timp și efort accesând o resursă de peste 50 de șabloane.
- Folosind funcțiile de automatizare și API, puteți simplifica execuția proiectului.
- Conectați-vă cu numeroase aplicații precum Google Drive, iCalendar și Zapier pentru a crește productivitatea.
Infinity a fost creat pentru a vă simplifica eforturile organizaționale și pentru a ușura sarcina rutinei zilnice de lucru. Oferă numeroase opțiuni pentru a vă adapta procesele la nevoile dumneavoastră specifice.
lucru in echipa
Teamwork este un software cuprinzător de management al muncii și o platformă de comunicare menită să îmbunătățească eficiența echipelor interne și la distanță.
Caracteristici😍:
- Integrarea cu HubSpot este fără probleme (Notă: integrarea poate necesita un cont premium).
- Teamwork Chat și Instant Messenger pentru flux de lucru continuu și productivitate crescută.
- Funcționalitatea de monitorizare a timpului este disponibilă pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine capacitatea echipei și alocarea timpului.
- Tablouri de bord, sarcini secundare și etape pentru urmărirea progresului proiectului.
Permite utilizatorilor să încarce fișiere cu ușurință, să atribuie proiecte cu termene limită și să se angajeze în conversații în timp real cu membrii echipei, încurajând productivitatea. Munca în echipă evită în mod eficient comunicările greșite și previne ratarea termenelor limită prin centralizarea informațiilor despre proiect.
Redbooth
Redbooth este un program de management al muncii și comunicare în echipă care oferă o soluție simplă pentru organizarea joburilor și a dosarelor. Utilizatorii software-ului pot gestiona sarcinile utilizând vizualizări de tablă, listă și cronologie.
Caracteristici😍:
- Redbooth oferă tablouri de bord și rapoarte pentru a vă ajuta să monitorizați îndeaproape productivitatea.
- Vizualizați progresul tuturor sarcinilor printr-o diagramă a volumului de lucru.
- Explorați capacitățile software-ului cu o probă gratuită de 30 de zile.
- Atribuiți cu ușurință munca echipelor corespunzătoare și urmăriți termenele scadente.
- Facilitează comunicarea prin conversații legate de sarcini.
- Aplicația mobilă vă permite să rămâneți conectat și să monitorizați progresul echipelor dvs.
Acest program ușor de utilizat permite echipelor să monitorizeze și să actualizeze cu ușurință activitățile proiectului. Se potrivește persoanelor care doresc un control mai mare asupra managementului muncii și o mai bună comunicare în echipă.
Podio
Întâlnirile nesfârșite de stare și raportarea regulată pot împiedica în mod dramatic progresul proiectului. Podio oferă o soluție cuprinzătoare pentru menținerea impulsului echipei dvs. prin organizarea termenelor, fișierelor și discuțiilor pentru munca dvs. într-o singură platformă transparentă.
Caracteristici😍:
- Vă permite să atașați fișiere, să monitorizați starea proiectului și să adăugați comentarii, asigurându-vă că totul rămâne la zi în timp real.
- Indiferent dacă preferați mese simple sau cartonașe dinamice, Podio oferă o varietate de vederi pentru a vă vizualiza cel mai bine munca.
- Oferă răspunsuri la întrebările dvs. de asistență prin acces direct la dezvoltatorul principal pentru îndrumare de specialitate.
- Consolidează conținutul și comunicațiile într-un singur instrument ușor de căutat.
Această metodă oferă o imagine de ansamblu esențială cu un efort minim. Podio este, de asemenea, construit inteligent pentru a încuraja împărtășirea și aprecierea colegilor, ceea ce contribuie la dezvoltarea unei culturi pozitive a muncii.
Binfire
Binfire simplifică fără efort planificarea și coordonarea muncii. Este un software all-in-one de gestionare a locurilor de muncă îmbunătățit de AI, care vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a vă organiza, monitoriza și supraveghea cu succes sarcinile de la distanță.
Caracteristici😍:
- Puteți comuta fără probleme între metodologiile agile, în cascadă și hibride în orice pas al ciclului de viață al proiectului.
- Obțineți o imagine completă, în timp real, a progresului tuturor proiectelor și sarcinilor dvs.
- Utilizați instrumentul de conversație integrat Slack pentru a colabora cu echipa dvs. în timp real.
- Creșteți productivitatea, reducând în același timp volumul de muncă prin utilizarea abilităților AI.
Facilitează o comunicare fluidă de lucru, ținându-vă echipa la curent cu cele mai recente actualizări și sarcini noi.
Toggl Plan
Toggl Plan este o soluție ușoară pentru Excel, care este adesea considerat ca fiind neplăcut. Interfața sa este ușor de utilizat, unde multe soluții software legate de muncă ar putea trebui să fie mai complexe, necesitând o pregătire semnificativă înainte de a putea fi utilizate.
Caracteristici😍:
- Creșteți productivitatea echipei dvs., asigurându-vă în același timp că nu le suprasolicitați, maximizând orele facturabile.
- Noul card de sarcini are un aspect mai simplu și mai simplificat.
- Personalizați-vă sarcinile cu ușurință ascunzând sau dezvăluind proprietățile sarcinii.
- Toate informațiile dvs. legate de sarcini sunt stocate convenabil într-un singur loc.
- Puteți atașa fișiere, puteți crea liste de verificare, puteți oferi estimări și puteți lăsa comentarii cu feedback fără efort.
În plus, menținerea și actualizarea obiectivelor și activităților poate fi consumatoare de timp. Toggl Plan vă permite să începeți imediat, economisindu-vă săptămâni de antrenament.
O zi buna
O zi buna este o platformă modernă de gestionare a muncii cu funcții premium pentru planificare avansată, management de proiect și produse, organizare a sarcinilor și optimizare a productivității. Transparența, adaptabilitatea și motivația sunt valorile sale directoare.
Caracteristici😍:
- Îmbunătățiți eficacitatea comunicării prin îmbunătățirea colaborării în echipă cu funcția Action Required.
- GoodDay folosește abordări de ultimă oră de management al proiectelor, cum ar fi Waterfall, Scrum, Kanban etc.
- Facilitează alinierea obiectivelor companiei și planificarea strategică, accelerează execuția proiectului și urmărește progresul, indicatorii cheie de performanță (KPI) și realizările.
- Folosind opțiunile flexibile de vizualizare ale GoodDay, puteți personaliza prezentarea și analiza datelor dvs. de lucru.
Puteți folosi GoodDay pentru a vă evalua volumul de muncă, pentru a vă defini prioritățile imediate, pentru a obține informații despre sarcinile curente și pentru a reacționa rapid la obiectivele de afaceri în evoluție.
Concluzie
Alegerea celui mai bun software de management al muncii este mai mult decât o sarcină universală. Necesită o abordare deliberată și strategică. Ca lider, trebuie să înțelegi nevoile și dinamica echipei tale pentru a identifica cele mai bune soluții și instrumente pentru gestionarea muncii tale.
Soluțiile de gestionare a muncii enumerate mai sus vă vor ajuta să aveți încredere că abordați provocările adecvate și că toată munca este aliniată.
În continuare, cunoașteți stilurile de conducere de top care vă vor ajuta să reușiți.
A fost de ajutor articolul?
Multumim pentru feedback-ul dvs!