13 Cel mai bun CRM juridic pentru firme de avocatură și avocați

O listă aleasă cu atenție cu cele mai bune software CRM legale…

CRM-urile legale transformă clienții în afaceri repetate. Și pentru avocați sau pentru cineva care conduce o firmă de avocatură, CRM-urile legale sunt o binecuvântare deghizată.

Îți iau sarcinile administrative de pe umeri, în timp ce îți oferă cei nouă metri pentru a practica avocatura⚖️.

În acest articol, vă voi ajuta să înțelegeți modul în care CRM-urile legale transformă firmele de avocatură moderne. Și apoi, scufundă-te în cele mai bune CRM-uri legale pentru firma ta de avocatură – totul într-un mod legal! 😉Dar înainte de a ajunge la detalii, iată un tabel la îndemână care vă va oferi o previzualizare a software-ului CRM pe care l-am abordat.

Titlu

Descriere

Explora

Vânzări proaspete

CRM bazat pe inteligență artificială pentru firme de avocatură, managementul vânzărilor, urmărirea clienților potențiali.


Explora

luni.com

CRM legal personalizabil, panouri vizuale, informații în timp real.


Explora

Pipedrive

CRM lider în industrie, generare de clienți potențiali, automatizare SmartDocs.


Explora

Bitrix24

CRM pentru găsirea și menținerea clienților, panouri Kanban, automatizare.


Explora

Coleg de vânzări

Urmăriți interacțiunile cu clienții, apelurile încorporate, peste 700 de integrări de aplicații.


Explora

Legistică

Eficientizarea operațiunilor firmei de avocatură, segmentarea audienței, integrată cu tehnologia juridică.


Explora

Clio

CRM bazat pe cloud, atragere de clienți, Pipeline de materie vizualizat, prețuri diversificate.


Explora

Practică Pantera

Managementul practicii, plăți online, portal clienți, integrări.


Explora

Cazul meu

Automatizați preluarea clienților, rapoarte vizualizate, integrate cu diverse aplicații.


Explora

Materia rachetei

Facturare, automatizare de marketing, mesagerie text, planuri de prețuri diversificate.


Explora

LegeaDomnitor

CRM legal bazat pe date, formulare bazate pe logică, asistent de e-mail bazat pe inteligență artificială.


Explora

CosmoLex

CRM bazat pe cloud, contabilitate juridică, facturare, automatizare, semnături electronice.


Explora

Legal CRM

Managementul practicii, decontări FNF, acces bazat pe roluri, integrare Google Calendar.


Explora

Ce este un CRM legal?

Software-ul Legal CRM (Customer Relationship Management) este conceput pentru ca firmele de avocatură să navigheze și să gestioneze fără probleme călătoriile clienților.

Ei se ocupă de due diligence pentru fiecare client – ​​de la integrare până la urmărirea stării cazului și programarea întâlnirilor până la stocarea documentelor – CRM-urile legale fac totul!

De fapt, software-ul CRM vă permite să vă concentrați asupra muncii de bază – practicarea dreptului, în timp ce automatizează sarcinile administrative, cum ar fi facturarea recurentă, colectarea datelor și efectuarea urmăririlor.

Dar – de ce să nu angajezi câțiva generaliști pentru aceste locuri de muncă? Citiți mai departe pentru a afla de ce!

De ce firmele de avocatură au nevoie de software CRM juridic?

Investiția într-un CRM legal ar putea fi cel mai bun lucru pe care îl poți face astăzi. Spre deosebire de metodele tradiționale de management al clienților, CRM-urile legale sunt mai eficiente în a-și face treaba.

Iată cum pot ajuta CRM-urile legale:

  • Stocați informațiile și documentele clienților într-un loc în care sunt ușor de găsit și de utilizat
  • Îmbunătățiți procesele de preluare a clienților cu formulare inteligente de primire, câmpuri personalizate și mai multe opțiuni
  • Identificați oportunitățile de vânzări și urmăriți și gestionați clienții potențiali de-a lungul canalului
  • Adunați date despre strategia dvs. de marketing și evidențiați ce tactici funcționează și ce nu
  • Personalizați și optimizați experiențele clienților cu mesaje automate și campanii drip
  • Eficientizați fluxurile de lucru și automatizați sarcinile administrative prin încorporarea tehnologiei juridice

Și cel mai important, elimină eroarea umană din ecuație.

47% dintre utilizatorii CRM spun că sistemul lor are un impact pozitiv asupra gradului de satisfacție a clienților.

Cu toate acestea, aici este afacerea.

Cercetările arată că peste 80% dintre firmele de avocatură au în joc o soluție CRM, dar doar 20% își evaluează CRM-ul ca fiind „eficient”. Puteți întreba de ce.

Ei bine, pentru că nu există o mărime universală.

Și de aceea am pregătit o listă de caracteristici pe care trebuie să le căutați înainte de a investi într-un CRM legal.

Caracteristici de căutat într-un CRM legal

#1. Baza de date centralizata

Imaginați-vă asta: aveți peste 50 de clienți și o duzină dintre ei doresc actualizări cu privire la cazurile lor. Acum, clar, nu-ți amintești toate detaliile!

Pentru a preveni situații jenante ca aceasta, CRM-urile legale centralizează informațiile și documentele clienților sub un singur acoperiș. Poate fi folosit de:

  • Echipele de vânzări reduc timpul ciclului de vânzări cu până la 8-14%.
  • Echipele de marketing pentru a identifica oportunitățile de PR și potențialii potențiali
  • Și, echipe de dezvoltare a afacerilor pentru a hrăni sau a păstra clienții prin intermediul comunicării personalizate

Cel mai important, baza de date acționează ca o singură sursă de adevăr în cadrul firmei de avocatură.

#2. Control și securitate

Documentele juridice pot fi extrem de confidențiale. Pentru a proteja documentele, căutați CRM-uri legale care oferă un nivel suplimentar de protecție, cum ar fi:

  • Controlul accesului
  • Versiunea istorică
  • Autentificare cu mai mulți factori
  • Backup și recuperare de date

Și multe alte caracteristici de securitate.

#3. Automatizare

CRM-urile legale vin cu o mulțime de instrumente de automatizare pentru a automatiza sarcinile redundante. De exemplu, vă puteți ocupa de acele sarcini critice, dar banale, cum ar fi:

  • Configurați secvențe de urmărire.
  • Creați fluxuri de lucru cu un clic. Sau editați un șablon existent pentru a trimite e-mailuri de bun venit, pentru a ridica facturi și pentru a muta oferte de la o conductă la alta.
  • Trimiteți clienților dumneavoastră mementouri despre viitoarele ședințe de judecată și documentele necesare.

Citiți și: Instrumente de redactare juridică AI pentru perfecțiune juridică fără efort

#4. Ușurință în utilizare

În calitate de avocat, este posibil să nu fiți familiarizat cu utilizarea software-ului CRM. Și asta e corect; ești avocat, nu tehnic.

Dar – având în vedere beneficiile pe care le aduc CRM-urile legale, este important ca avocații să învețe să lucreze cu ei.

O cale de ieșire este să alegeți un CRM care oferă o interfață simplă, intuitivă – având mai degrabă funcții click-and-go decât procese greoaie.

Mai mult decât atât, un tablou de bord centralizat pentru a urmări și gestiona totul face un drum lung în a face CRM-urile ușor de utilizat.

#5. Integrari

Înainte de a finaliza un instrument CRM pentru firma dvs. de avocatură, asigurați-vă că se poate conecta ușor și rapid la ecosistemul dvs. de aplicații existent.

Iată câteva dintre integrările pe care trebuie să le căutați:

  • Instrumente de contabilitate: QuickBooks, FreshBooks și multe altele
  • Dialer: RingCentral, Dialpad și instrumente similare
  • Instrumente de automatizare: Zapier
  • Instrumente de conferire de text și video: Slack, Zoom, Google Workspace și multe altele

Dacă fiecare aplicație din ecosistemul firmei dvs. se conectează perfect cu CRM-urile dvs. legale, promovează sincronizarea datelor în timp real și duce productivitatea la următorul nivel.

Acestea fiind spuse, mai jos sunt cele mai bune CRM-uri legale cu toate caracteristicile obligatorii descrise mai sus.

Vânzări proaspete

Vânzări proaspete este un CRM bazat pe inteligență artificială pentru firme de avocatură, conceput în primul rând pentru a ajuta echipele să își gestioneze activitățile de vânzări, să urmărească clienții potențiali și să îmbunătățească relațiile avocat-client.

Caracteristici cheie

  • Instrumentul de gestionare a cazurilor încorporat ajută la capturarea, organizarea și gestionarea fiecărui detaliu al cazului într-un singur loc
  • Toate conversațiile dvs., fie că sunt de la telefon, e-mail, formulare web sau SMS, sunt reunite sub un singur tablou de bord
  • Obțineți control complet asupra cine vede ce cu funcții de securitate, cum ar fi accesul bazat pe roluri sau la nivel de echipă și jurnalele de audit
  • Are un tablou de bord intuitiv care ajută la generarea și personalizarea rapoartelor pentru luarea deciziilor bazate pe date
  • Creați cu ușurință fluxuri de lucru cu un clic sau editați șabloanele existente pentru a automatiza e-mailurile de bun venit, facturile și multe altele.

Pro

  • Are un generator de formulare web încorporat
  • Funcții excelente de colaborare
  • Aplicație mobilă dedicată

Contra

  • Caracteristici limitate de marketing (se concentrează pe vânzări și managementul clienților potențiali)

De departe, Freshsales a ajutat peste 60.000 de companii să creeze relații cu clienții și potențialii.

luni.com

luni.com oferă un software CRM legal personalizabil și ușor de utilizat. Chiar și cu puține cunoștințe, oricine din firma dumneavoastră poate configura CRM-ul la nevoile firmei.

Caracteristici cheie

  • Oferă flexibilitate pentru a vă personaliza spațiul juridic, cum ar fi adăugarea/editarea coloanelor pentru a reflecta cazurile, orele facturabile, avocații și multe altele.
  • Are o interfață simplă de tip drag-and-drop cu panouri vizuale, ceea ce facilitează gestionarea și crearea fluxurilor de lucru.
  • Sincronizați monday.com cu calendarul Google și obțineți mementouri automate pentru a urmări clienții sau notificări pentru datele scadente importante
  • Obțineți informații în timp real despre progresul cazurilor, câștigurile companiei și performanța echipei prin intermediul tablourilor de bord analitice cu elemente vizuale precum grafice și widget-uri

Pro

  • Versiune gratuită disponibilă
  • CRM-ul este extrem de personalizabil
  • Aplicație mobilă dedicată

Contra

  • Puțin greoi și confuz (s-ar putea să vă fie greu de configurat)
  • Asistență slabă pentru clienți

Fiți siguri, deoarece monday.com se mândrește cu toate caracteristicile și capabilitățile necesare pentru a gestiona eficient clienții și documentele.

Pipedrive

Pipedrive este liderul CRM din industrie pentru firmele de avocatură.

Caracteristici cheie

  • Instrument de generare de clienți potențiali încorporat, setat pentru prospecti de clienți potențiali din bazele de date interne (în milioane)
  • Utilizați SmartDocs pentru a accelera procesul de preluare a clienților, pentru a crea șabloane de completare automată, pentru a semna electronic și pentru a partaja documente urmăribile în întreaga companie.
  • Configurați automatizarea și fluxurile de lucru pentru sarcini repetitive, cum ar fi e-mailuri secvențiale, campanii de picurare sau declanșați acțiuni bazate pe evenimente.
  • Oferă analize de tablou de bord ușor de citit pentru a supraveghea performanța echipei și pentru a găsi oportunități de îmbunătățire
  • Se integrează cu peste 400 de instrumente, inclusiv cu instrumentele noastre preferate de colaborare și automatizare, cum ar fi Zapier, Slack, Google Docs și multe altele.

Pro

  • Vine cu instrumente de generare de lead-uri
  • Integrari bine numerotate
  • Programator încorporat

Contra

  • Nu este disponibilă nicio versiune gratuită
  • Serviciu slab pentru clienți

Pipedrive oferă un tablou de bord autonom pentru a gestiona clienții și o mulțime de instrumente de automatizare pentru a eficientiza sarcinile banale.

Bitrix24

Bitrix24 este un CRM legal care ajută firmele de avocatură să găsească noi clienți și să mențină relații cu cei existenți.

Caracteristici cheie

  • Folosiți panourile Kanban pentru a defalca rapid sarcinile și pentru a colabora cu ușurință ca echipe pentru a le finaliza
  • Conectați-vă cu clienții prin videoconferințe, telefonie și canale de chat în timp real
  • Creați și partajați calendare în cadrul echipelor pentru a nu pierde niciodată date și proceduri importante
  • Automatizați campaniile de marketing prin e-mail și rapoartele săptămânale, bisăptămânale ale performanței companiei

Pro

  • Colecție extinsă de resurse de formare
  • Aplicație mobilă dedicată

Contra

  • Prețuri scumpe
  • În general, platforma este letargică

De departe, Bitrix24 a câștigat încrederea a peste 12.000.000 de organizații, inclusiv a multor firme de avocatură moderne.

Coleg de vânzări

Coleg de vânzări CRM legal este tot ce aveți nevoie pentru a urmări și gestiona interacțiunile cu clienții, cazurile și documentele.

Caracteristici cheie

  • Sistem de apeluri încorporat cu funcții precum numere virtuale, transcrierea apelurilor, gestionarea jurnalelor, transfer de apeluri și multe altele.
  • Creați rapid conducte personalizabile pentru a urmări și a obține actualizări în timp real pentru cazuri individuale
  • Se integrează cu peste 700 de aplicații de afaceri, inclusiv Google Apps, Microsoft și Zapier
  • Programați e-mailurile și automatizați fluxurile de lucru pe baza declanșatoarelor bazate pe evenimente

Pro

  • Notificări în timp real
  • Ușor de organizat contactele prin etichete personalizabile
  • Probă gratuită disponibilă

Contra

  • Asistență limitată pentru clienți
  • Are o curbă de învățare abruptă din cauza prea multor funcții

Salesmate CRM se mândrește cu peste 500 de funcții care lucrează în sincronizare pentru a îmbunătăți productivitatea echipei, menținând în același timp pe toată lumea pe aceeași pagină.

Legistică

Legistică este o soluție CRM juridică de ultimă oră pentru a eficientiza și optimiza operațiunile firmei dumneavoastră de avocatură.

Caracteristici cheie

  • Are un tablou de bord intuitiv pentru a urmări, optimiza și gestiona clienții potențiali și clienții pe parcursul călătoriei lor dintr-un loc unificat
  • Oferă segmentare a publicului încorporată pentru a furniza mesaje personalizate și campanii personalizate de marketing prin e-mail pentru clienți
  • Automatizare și fluxuri de lucru ușor de configurat pentru gestionarea conductelor și trimiterea de e-mailuri ulterioare
  • Se integrează perfect cu cele mai populare aplicații de tehnologie legală și dialere precum Clio, Kennect, Zapier, RingCentral și multe altele

Pro

  • CRM legal personalizabil cu opțiuni pentru adăugarea de câmpuri personalizate
  • Obțineți un avans cu șabloanele pre-construite
  • Asistență pentru clienți de încredere (telefon și e-mail)

Contra

  • Nu are versiune gratuită
  • Prețul este scump (are și o taxă unică de înscriere)

Indiferent dacă sunteți un practicant singur sau dețineți o firmă de avocatură, platforma are setul de instrumente potrivit pentru a răspunde ambelor nevoi.

Clio

Clio este un CRM bazat pe cloud care oferă avocaților gestionarea generală a volumului de cazuri eficient și convenabil.

Caracteristici cheie

  • Îmbunătățiți procesul de preluare a clienților cu formulare online personalizabile, creare instantanee de documente și semnături electronice
  • Automatizați sarcinile, mementourile unice și campaniile de picurare pentru a implica și a converti clienții potențiali în decurs de zile, nu de săptămâni
  • Utilizați „Matter Pipeline” vizualizat pentru a supraveghea clienții potențiali pe parcursul procesului de primire, pentru a primi actualizări în timp real despre orice progres sau blocaj
  • Oferă rapoarte ușor de înțeles care evidențiază performanța firmei dumneavoastră și eforturile de dezvoltare a afacerii

Pro

  • Model de preț simplu și diversificat, începând de la 39 USD/lună
  • Integrari bine numerotate

Contra

  • Schimbarea frecventă a interfeței de utilizare a produsului oferă utilizatorilor o curbă abruptă de învățare
  • Datorită numărului de funcții, este nevoie de timp pentru a configura

În plus, acest software CRM vine cu funcții încorporate de urmărire a timpului și facturare, pe lângă contacte și stocarea documentelor. Ceea ce înseamnă că 🥁 petreci mai puțin timp pe sarcini administrative și mai mult pe cultivarea relațiilor. 🎉

Practică Pantera

Practică Pantera este software-ul lider de management al practicii juridice, creat pentru firmele de avocatură de toate dimensiunile.

Caracteristici cheie

  • Are un tablou de bord intuitiv pentru a urmări și gestiona cazurile individuale ale clienților și pentru a vizualiza detaliile problemei de sub acoperiș
  • Sistem de plată online încorporat; oferiți planuri de plată și creați linkuri de plată personalizate pentru a primi plăți mai rapid
  • Portalul exclusiv pentru clienți al PracticePanther oferă clienților acces la documentele încărcate, la soldurile facturilor și trimite mesaje securizate către firma dvs.
  • Automatizați procesele de preluare a clienților și eficientizați fluxurile de lucru folosind declanșatoare condiționate sau bazate pe evenimente
  • Se integrează cu alte aplicații din automatizare, stocare în cloud, productivitate și alte industrii

Pro

  • Urmărirea timpului și a cheltuielilor
  • Permite adăugarea siglei companiei (acceptă etichetă albă)
  • Criptare SSL pe 256 de biți și CAPTCHA pentru a securiza toate trimiterile de formulare

Contra

  • Ar putea fi mai bun la programarea calendarului
  • Relativ lent și nu răspunde uneori

Platforma este parteneră cu peste 50 de Barouri, permițându-le să gestioneze cazurile și să construiască relații mai bune avocat-client.

Cazul meu

Cazul meu instrumentul legal CRM este aici pentru a simplifica gestionarea clienților prin automatizarea proceselor de preluare a clienților și a sarcinilor administrative pentru avocați.

Caracteristici cheie

  • Creați formulare de admitere personalizabile pentru fiecare domeniu al cabinetului dvs. și creați rapid acorduri cu semnătură electronică nelimitată.
  • Are un tablou de bord unificat pentru a urmări și gestiona clienții potențiali dintr-o etapă a conductei dvs
  • Utilizați panourile Kanban pentru a atribui rapid sarcini membrilor echipei și pentru a căuta formulare în așteptare și solicitări de semnătură electronică dintr-o privire.
  • Instrument de facturare încorporat care ajută la urmărirea facturilor clienților, trimiterea mementourilor de plată și colectarea taxelor prin linkuri de plată personalizate
  • Se integrează cu aplicații populare de apelare, marketing prin e-mail, contabilitate și automatizare precum Zapier

Pro

  • Rapoarte foarte vizualizate care descriu performanța echipei dvs
  • Mesagerie text încorporată
  • Vine cu un portal dedicat pentru clienți

Contra

  • Unele probleme delicate cu formatarea
  • Întârzieri rare
  • Asistență nesigură pentru clienți

Platforma are încredere de peste 15.000 de firme de avocatură din întreaga lume.

Materia rachetei

Materia rachetei CRM este conceput pentru echipele juridice și avocații care se luptă să gestioneze mai mulți clienți simultan.

Caracteristici cheie

  • Acoperă procesele de facturare pentru dvs., inclusiv urmărirea timpului, facturarea legală, generarea facturilor și plățile online
  • Configurați procesele de marketing și sarcinile de introducere a datelor pe pilot automat folosind fluxurile de lucru automate ale Rocket Matter
  • Automatizați campaniile de marketing prin e-mail pentru a trimite mesaje personalizate pentru a converti clienții potențiali mai rapid sau pentru a interacționa cu clienții existenți
  • Brownie subliniază automatizarea mesajelor text care ajută să rămână în fața clienților; aproape 98% din toate mesajele text trimise de firmele de avocatură potențiali sunt citite.

Pro

  • Planuri de prețuri rezonabile și diversificate
  • Integrari cu aplicații precum Quickbooks, Outlook, OneDrive și multe altele

Contra

  • Funcții de automatizare aproape deloc cu planul de bază

Platforma se mândrește cu instrumentele potrivite pentru a dezvolta relațiile avocat-client și a rămâne competitiv în domeniile dvs. de practică.

LegeaDomnitor

LegeaDomnitor este un CRM juridic intuitiv care folosește tehnici bazate pe date pentru a gestiona clienții potențiali, numărul de cazuri și pentru a păstra clienții existenți.

Caracteristici cheie

  • Atrageți și convertiți clienții potențiali cu formulare inovatoare bazate pe logică și instrumente de preluare a clienților, cum ar fi asamblarea documentelor, eSign și multe altele.
  • Obțineți rapoarte analitice aprofundate și foarte vizualizate pentru a urmări KPI-uri esențiale de afaceri și pentru a identifica sursele de marketing cu rentabilitate ridicată a investiției.
  • Utilizați automatizarea textului și a marketingului prin e-mail pentru a implica și a alimenta clienții potențiali din când în când pe parcursul canalului de vânzări.
  • Conectați-vă cu clienții cu ușurință utilizând canalele de comunicare încorporate cu client, cum ar fi apelare softphone, video și mesaje text.
  • Se integrează cu instrumentele furnizorilor juridici și cu software-ul de gestionare a cabinetului de avocatură pentru a elimina munca dublă și pentru a se asigura că totul este sincronizat cu aplicațiile și CRM-urile tale existente

Pro

  • Se integrează cu ChatGPT
  • Asistent de e-mail alimentat de AI
  • Integrari robuste

Contra

  • Nu sunt multe resurse de instruire disponibile pentru utilizatorii începători

În plus, acest CRM legal este extrem de personalizabil, permițând avocaților să înceapă fără prea multă pregătire.

CosmoLex

CosmoLex este un CRM juridic bazat pe cloud, care se ocupă de relațiile avocat-client, în timp ce stimulează creșterea firmelor de avocatură moderne.

Caracteristici cheie

  • Software de contabilitate juridică și facturare încorporat, pe deplin conform cu liniile directoare organizaționale și locale.
  • Ușor de creat și de personalizat formulare inteligente de primire a clienților cu brandingul companiei și câmpuri personalizate.
  • Profitați de automatizare pentru a trimite mesaje personalizate pe declanșatoare bazate pe evenimente sau e-mailuri de urmărire la date prestabilite.
  • Trimiteți clienților solicitări de semnătură electronică prin mesaje sau e-mailuri și obțineți documente atestate într-un mod sigur și mai rapid.

Pro

  • Interfață ușor de utilizat.
  • Echipa internă oferă tot sprijinul, instruirea și integrarea.

Contra

  • S-ar putea să vă fie greu să lucrați cu rapoarte.

În timp ce caracteristicile de personalizare și personalizare fac din acest software un câștigător, rapoartele ar putea fi puțin provocatoare la început, dar cu siguranță merită curba de învățare!

Citește și: Cel mai bun software de gestionare a cazurilor pentru avocați

Legal CRM

LegalCRM este un software de management al practicii care se adresează avocaților și firmelor de avocatură care aspiră să pătrundă în industria juridică a dreptului de apă.

Caracteristici cheie

  • Eficientizați procesul de offboarding, controlați modul în care încheieți un contract și efectuați decontările FNF (complete și finale) în mod legal.
  • Măsurați timpul de lucru în sistem – declarativ și efectiv (cronometru) și efectuați plăți pentru orele exacte lucrate.
  • Utilizați un registru de contracte pentru a stoca toate contractele de birou (utilități, telefoane, închiriere, leasing) într-un singur loc.
  • Securizează datele clienților și materialele sensibile ale cazurilor, oferind părților acces bazat pe roluri, în funcție de nevoile și domeniul de activitate al acestora.
  • Creați modele de litere personalizate din „Lipsa de cod” a LegallyCRM pentru a evita să sune monoton în fiecare e-mail sau mesaj către client, fără a fi nevoie să depindeți de scriitorii de e-mail AI.

Pro

  • În calitate de administrator, aveți o mulțime de opțiuni de personalizare pentru CRM.
  • Se integrează cu Google Calendar pentru a programa întâlniri sau memento-uri fără pierderi.
  • Curbă abruptă de învățare pentru utilizatorii noi.

Contra

  • Costuri suplimentare de formare.
  • Nu are o interfață ușor de utilizat.

LegallyCRM permite practicienilor în drept să controleze și să măsoare timpul de lucru, facturile, fluxul de corespondență și documentația cazului dintr-un loc unificat.

Încheierea

Industria juridică devine extrem de competitivă. Și pentru a naviga prin maree înaltă, trebuie să fii bine pregătit.

CRM-urile juridice pot ajuta firmele de avocatură să stabilească o relație de durată cu clienții. Asigurându-se astfel că acele oferte unice se transformă în afaceri care revin.

Dacă sunteți un profesionist de drept cu o mulțime de clienți cu care să se ocupe, sau o firmă de avocatură care are dificultate în a gestiona și a se angaja cu clienții la timp. Unul dintre CRM-urile legale menționate mai sus ar putea fi tot ceea ce aveți nevoie pentru a salva ziua.

În continuare, cele mai bune instrumente CRM gratuite pentru a vă stimula creșterea afacerii.

  6 Platformă alternativă de găzduire cPanel pentru WordPress și altele