12 suplimente utile Excel pentru întreprinderi mici și mijlocii

Adăugările Excel le permit utilizatorilor să extindă funcționalitățile Microsoft Excel și îi ajută să economisească timp și eforturi.

Microsoft Excel este una dintre cele mai utilizate aplicații la nivel mondial pentru stocarea și analiza datelor. Prin urmare, stăpânirea Excel este o abilitate esențială și vă poate ajuta să economisiți o cantitate enormă de timp lucrând cu foi lungi.

Și dacă doriți să profitați la maximum de Excel, există o mulțime de funcționalități suplimentare disponibile care vă pot ajuta și mai mult să deveniți productiv și să vă ușurați viața.

Suplimentele Excel sunt acele instrumente suplimentare concepute pentru diferite scopuri pe care le vom acoperi în acest articol.

Să aflăm mai multe despre suplimentele Excel și despre cum vă pot ajuta acestea.

Ce sunt suplimentele Excel?

Suplimentele Excel funcționează ca aplicațiile pe care le descărcați sau le cumpărați pentru telefonul mobil sau computer. Acestea sunt mini instrumente software pe care le puteți instala în Microsoft Excel și adăugați multe funcționalități, cum ar fi comenzi rapide, sarcini și opțiuni de economisire a timpului pe care nu le puteți găsi într-o aplicație Excel independentă.

Terții creează suplimente Excel pentru a oferi utilizatorilor Excel capabilități largi și pentru a le economisi timp și eforturi. Dezvoltarea acestor suplimente necesită experiență în codificare în limbaje precum XML și VBA și oferirea unei interfețe simplu de utilizat, care completează Excel.

Unde puteți găsi programe de completare Excel?

Există peste 2000 de programe de completare Excel pe piață și pot funcționa pe anumite versiuni de Windows, macOS, Android și iOS. Găsirea programelor de completare Excel este ușoară cu câțiva pași:

  • Deschideți orice document sau creați unul nou în Word, Excel sau PowerPoint
  • Pe Windows, veți găsi fila „inserare” în documentul deschis. Doar faceți clic pe el și alegeți „Suplimentele mele” pentru a vedea lista cu toate suplimentele disponibile.
  • Deschideți fereastra de suplimente și faceți clic pe „Magazin”. Acum, puteți găsi suplimente și îl puteți instala pe cel dorit făcând clic pe „Adăugați”.

Procesul de găsire a programelor de completare Excel este același pentru Mac, dar ușor diferit pentru Outlook. Dacă doriți să instalați un program de completare în Outlook pe desktop, alegeți pictograma „Magazin” pe care o puteți găsi în „Acasă”. Apoi, puteți căuta programe de completare și le puteți instala, similar cu ceea ce am făcut pentru Windows.

Cum să utilizați sau să ștergeți un program de completare Excel?

Cum se utilizează: după ce instalați un program de completare Excel la alegere, trebuie să îl localizați în foaia de calcul Excel. Îl puteți găsi în meniul panglică din Windows sau macOS, dar apare ca un buton pe care îl puteți găsi în partea de sus a e-mailurilor pe care le-ați primit.

Dacă tot nu îl găsiți, accesați fereastra de suplimente Excel și selectați programul de completare preferat. Faceți clic pe „Adăugați”. Aceasta va lansa programul de completare Excel în panoul de activități din cadrul aplicației Excel.

Cum să ștergeți: Dacă doriți să ștergeți un program de completare Excel pe care l-ați instalat, nu există nicio prevedere pentru a face acest lucru. Dar le puteți dezactiva sau ascunde. Pentru aceasta, deschideți fereastra de suplimente Excel și căutați „Gestionați suplimentele mele” și faceți clic pe ea. Apoi, accesați „Contul meu” din meniul drop-down pentru a face clic pe „Ascunde”. Acest lucru va ascunde programul de completare pe care nu doriți să îl mai utilizați.

Să ne uităm acum la unele dintre cele mai utile suplimente Excel pentru tine.

Power Pivot

Încerca Power Pivot – un program de completare Excel pe care îl puteți utiliza pentru a crea modele de date și pentru a efectua analize de date. Power Pivot vă ajută să efectuați analize de informații mai rapid, să împărtășiți informații și să aduni volume mari de date din diferite surse.

  Codurile Roblox Super Evolution: Valorificați acum

Excel are un model de date simplu în registrul său de lucru, dar în Power Pivot, veți găsi un model de date mai sofisticat. Orice date pe care le importați în Excel sunt disponibile și în Power Pivot, iar inversul este, de asemenea, adevărat. De asemenea, puteți crea diagrame pivot și tabele pivot pentru a analiza datele pentru a lua decizii de afaceri la timp în mod eficient.

Power Pivot vă permite să creați coloane calculate, relații între date eterogene și date de măsurare folosind formule. În plus, vei găsi procesare rapidă când vine vorba de analize și calcule. Tabloul de bord este, de asemenea, util pentru gestionarea și monitorizarea aplicațiilor partajate pentru a fi sigur de securitate, performanță și disponibilitate ridicată.

Instrumentul folosește DAX (Data Analysis Expressions), un limbaj de formule care este util în extinderea capacităților de manipulare a datelor din Excel. În Power Pivot, puteți redenumi coloanele, tabelele și puteți filtra datele în timpul importului.

Mai mult, creați KPI (Indicatori cheie de performanță) pentru a le utiliza în rapoartele Power View și PivotTables. Partajați cu ușurință registrele de lucru cu alții, la fel cum partajați fișiere. Obțineți mai multe beneficii prin publicarea registrului de lucru într-un mediu SharePoint pentru a permite altora să analizeze datele.

Supermetrics

Mutați cu ușurință datele de marketing în Excel folosind acest program de completare util – Supermetrics, în loc de procesul plictisitor de copiere și lipire. Utilizarea acestui lucru vă va ajuta să eradicați inexactitățile din cauza erorilor umane în datele dvs.

Supermetrics este o modalitate rapidă și simplă de a importa date în Excel conectându-le cu instrumentele dvs. de marketing. Pentru a începe, alegeți dimensiunea și valorile pe care doriți să le extrageți din instrumentele dvs. de marketing și lăsați Supermetrics să le mute direct în celulele selectate.

În timp ce mutați datele, Supermetrics se asigură că datele dvs. nu sunt modificate. Toate datele pe care le mutați vor fi aceleași, cu cel mai înalt nivel de acuratețe, astfel încât să puteți începe să le utilizați rapid. Supermetrics se integrează cu platforme populare de publicitate și marketing, cum ar fi Facebook Ads, Google Ads, Instagram Insights, Google Analytics, LinkedIn Ads, HubSpot, YouTube, Mailchimp etc.

Supermetrics vă permite să programați reîmprospătări pentru a actualiza automat datele în Excel în fiecare lună, săptămână, zi sau oră. În plus, puteți primi alerte personalizate sau rapoarte complete în căsuța dvs. de e-mail. Vă scutește de urmărirea tuturor activităților fără a actualiza manual rapoartele.

Nu stochează niciodată datele utilizatorului; le mută în Excel. Sunt conforme cu CCPA și GDPR și au peste 500.000 de utilizatori din întreaga lume, inclusiv mărci precum Dyson, BBC și Nestle.

Putere Interogare

Microsoft introduce un program de completare Excel, Power Query, care intensifică experiența de business intelligence cu autoservire simplificând accesul, colaborarea și descoperirea datelor. Oferă o experiență mai bună pentru transformarea datelor, descoperirea și îmbogățirea datelor pentru profesioniștii în BI a informațiilor, lucrătorii în informații și alți utilizatori Excel.

Identificați datele din sursele dvs. de lucru, cum ar fi Excel, fișiere XML și text, pagini web, fluxuri OData, Hadoop HDFS, baze de date relaționale etc. Utilizați opțiunea de căutare pentru a descoperi date esențiale din exteriorul și din interiorul organizației dvs. în Excel.

Diferiți sursele de date, modelați-le și combinați datele din mai multe surse pentru a le pregăti pentru analiza pasului următor în instrumente precum Power Pivot și Excel și instrumente de vizualizare precum Power Map și Power View. Cu ajutorul Power BI, puteți partaja interogările pe care le aveți sau create în cadrul organizației dvs., astfel încât utilizatorii să le poată căuta cu ușurință.

Power Query acceptă sisteme de operare precum Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows 7, Windows 8 și Windows 8.1. În plus, acceptă versiuni de birou precum Microsoft Office 2010 Professional Plus cu asigurare software și Microsoft Office 2013. Power Query necesită, de asemenea, Internet Explorer 9 sau o versiune superioară și este disponibil pentru platformele pe 32 și 64 de biți.

Power Query oferă capabilități precum Active Directory, surse de date bazate pe Azure, Dynamics CRM, Oracle, MySQL, Sybase, Exchange, Teradata, Salesforce, BusinessObjects, liste SharePoint, Catalog de date Power BI și multe altele.

  Cum să vizualizați istoricul clipboard-ului în Microsoft Office

Instrument de modelare Excel multifuncțional

Instrument gratuit de modelare Excel multifuncțional conține multe instrumente pentru formatare, modelare Excel și navigare. Toate instrumentele sunt gata de utilizat și simple, în timp ce instrumentul Navigare permite găsirea unei foi în registrul de lucru activ.

Puneți fiecare foaie în colțul din stânga sus pentru a o naviga cu ușurință. Instrumentul vă permite să convertiți fiecare referință de celulă din interval în referințe relative, absolute, absolute de rând sau absolute de coloană. Puteți, de asemenea, să copiați o singură coală de mai multe ori simultan.

Creați o foaie nouă pentru a lista comentariile din registrul de lucru activ. Puteți introduce o singură casetă de selectare și un buton de opțiune în fiecare celulă dintr-un interval selectat împreună cu valoarea conținută în interiorul celulei.

Ascundeți foile care sunt vizibile numai în VBA sau copiați fiecare valoare din foi într-un registru de lucru codificat. Aici veți găsi opțiuni precum formatare, curățare, analiza diferitelor erori etc. Afișați data creării, ultima dată salvată și autorul registrului de lucru activ. Instrumentul arată calea fișierului care conține registrul de lucru activ.

Pachet de instrumente de analiză

Dezvoltați analize de inginerie sau statistice complexe economisind timp și pași prin intermediul Pachet de instrumente de analiză. Vă ajută să furnizați parametri și date adecvate pentru fiecare analiză a sculei și să utilizați funcții de macro inginerie sau statistice pentru a afișa și calcula rezultatele sub forma unui tabel.

Unele instrumente generează, de asemenea, diagrame împreună cu tabele de ieșire, iar funcțiile de analiză a datelor vor funcționa doar pentru o singură foaie de lucru la un moment dat. Deci, dacă efectuați analiza datelor pe un grup de foi de lucru, veți primi rezultatul primei foi de lucru, iar restul va fi necompletat.

Încărcați programul de completare Analysis ToolPak din categoria de suplimente. Include mai multe instrumente pentru efectuarea analizei:

  • ANOVA: Acest instrument de analiză oferă mai multe tipuri de analiză. Are un instrument de analiză cu un singur factor și un instrument de analiză cu doi factori cu replicare și fără replicare.
  • Corelație: Funcțiile CORREL și PEARSON calculează coeficientul de corelație dintre cele două variabile luate din numărul „N” de obiecte.
  • Covarianta: Este similar cu corelația. Este folosit atunci când există un număr „n” de obiecte.
  • Statisticile descriptive: Acesta generează raportul care oferă informații privind variabilitatea datelor și tendința centrală.

Celelalte instrumente similare sunt netezirea exponențială, F-test două eșantioane pentru varianțe, analiza Fourier, histogramă, medie mobilă, generare de numere aleatoare, rang și percentilă, regresie, eșantionare, test t și test z.

Utilități ASAP

Utilități ASAP este un program de completare Excel robust, cu instrumente pentru a adăuga mai multe funcționalități la Excel. Dezvoltat în 1999, este unul dintre cele mai populare programe de completare Excel la nivel global și vă poate ajuta să vă accelerați munca și să economisiți timp.

ASAP sau As Soon As Possible Utilities se numește astfel, deoarece poate reduce semnificativ timpul de lucru cu utilități utile sau instrumente macro. Adăugările și funcțiile sale care economisesc timp pentru Excel rezultă din ani de dezvoltare riguroasă combinată cu feedback-ul utilizatorilor.

Ei actualizează constant instrumentele pentru a oferi utilizatorilor o experiență optimă și au menținut interfața ușor de utilizat. În prezent, aproximativ 750.000 de persoane au folosit ASAP Utilities în peste 170 de țări, inclusiv peste 23.000 de organizații.

Există o versiune gratuită disponibilă – Acasă și student – ​​pentru temele școlare, proiectele de acasă și organizațiile non-profit.

Bani in Excel

Conectați fără probleme conturile financiare la Excel și vizualizați și gestionați-vă finanțele într-un singur loc cu Bani in Excel adauga la. Vă va ajuta să aflați cum cheltuiți banii și să generați informații personalizate, cum ar fi cheltuieli lunare, comisioane bancare, prețuri de abonament etc.

Privind aceste date, vă puteți optimiza cheltuielile și vă puteți atinge obiectivele financiare mai rapid. Acest program de completare este disponibil pentru toți utilizatorii Microsoft 365 și abonații personali din SUA. Este posibil să personalizați acest instrument pentru a-l face mai potrivit pentru utilizarea dvs.

Money in Excel oferă, de asemenea, diagrame personalizate pentru a vizualiza datele cu claritate sau pentru a construi diagrame pe cont propriu cu funcții interesante. Puteți să importați acreditările contului și datele tranzacțiilor în Money în Excel și să le sincronizați cu ușurință. De asemenea, vă oferă sfaturi personalizate despre gestionarea finanțelor, totul în Excel.

  6 funcții bazate pe AI pe LinkedIn despre care ar trebui să știți

Colectare contabilă

Accounting Collection este o suită completă de programe de completare legate de contabilitate pentru Excel. Sunt incluse 17 suplimente pentru a servi diverselor scopuri și pentru a face Excel ușor de utilizat. Sunt:

Cel mai bun lucru este că toate aceste suplimente vin cu instrucțiuni pas cu pas și fișiere de exerciții pentru a facilita învățarea modului de utilizare a colecțiilor contabile. Folosindu-le, puteți dobândi exersare practică asupra tuturor funcțiilor.

Colectarea contabilă este disponibilă la o achiziție unică de 89,95 USD.

Lucidchart

Comunicați vizual sarcini și procese complexe în Excel folosind hărți de proces, diagrame și diagrame de flux cu Lucidchart pentru a împărtăși ideile tale unice cu alții. Instrumentul se instalează fără efort în Microsoft Excel, Word și PowerPoint.

Doar vizitați Microsoft Store și introduceți Lucidchart căutându-l în lista de suplimente disponibile. Apoi, instalați Lucidchart și începeți să creați diagrame. Vine cu o interfață de utilizator simplă, cu funcționalitate drag-and-drop, care are aproape o curbă de învățare plată. De asemenea, oferă o mulțime de exemple și șabloane pentru a crea diagrame de flux.

Finalizați-vă munca fără bătăi de cap sau stres; începeți să importați și să exportați fișiere pentru a elimina sarcinile repetitive. Lucidchart se integrează cu G-Suite, YouTube, Facebook, Dropbox și multe altele. De asemenea, puteți publica diagramele dvs. de flux ca imagini sau PDF-uri și să le includeți cu ușurință în prezentări și rapoarte sau să le încorporați direct pe o pagină web.

Complementul Hoadley Finance

Hoadley Trading and Investment Tools constă dintr-o suită de instrumente software modulare bazate pe Excel pentru a construi portofolii de investiții și analiza acestora. Acest set de instrumente este util pentru investitorii de portofoliu și pentru administratorii de active.

Include Suplimentul Hoadley Finance cu instrumente complete de analiză a portofoliului. Acesta cuprinde instrumente de analiză pentru:

  • Performanța investiției
  • Alocarea activelor cu ajutorul Black-Litterman
  • Managementul riscului
  • Optimizarea portofoliului
  • Calcularea corelației, volatilității și covarianței

Suplimentul Finance are, de asemenea, funcții pentru analiza opțiunilor și a diferitelor alte derivate. Puteți apela aceste funcții din macrocomenzi/module VBA sau celule de foi de calcul.

Financial Edge NXT Budget Creator

Creați bugete folosind Avantajul financiar NEXT prin Excel. Acesta își propune să ajute utilizatorii să petreacă mai mult timp pe sarcini productive importante pentru misiunea lor, în loc să creeze noi bugete manual.

Acest instrument poate accelera procesul de adăugare de noi bugete și vă ajută să introduceți cu ușurință detalii precum conturi, granturi, scenarii și proiecte în Excel. După ce le-ați trimis în Financial Edge NXT, puteți personaliza valorile și câmpurile și puteți deschide noile bugete.

Ablebits Ultimate Suite

Utilizare Ablebits pentru a-ți accelera munca. Vine cu peste 70 de instrumente profesionale, peste 300 de opțiuni și diferite cazuri de utilizare pentru a vă ajuta să vă finalizați sarcina fără cusur în Excel. Este o suită perfectă, cu instrumente care economisesc timp, concepute ca urmare a 18 ani de dezvoltare riguroasă.

Instrumentul vă permite să completați cu ușurință spațiile libere cu valori din celulele în sus, în jos sau adiacente. De asemenea, puteți să umpleți celulele cu numere reale, numere întregi aleatorii, date, șiruri și booleeni sau să amestecați rânduri și coloane, să recurgeți la celule și să randomizați celulele în coloane și rânduri.

Mențineți o acuratețe ridicată a datelor cu opțiuni pentru a identifica și remedia greșelile de scriere, linkurile rupte, intrările similare și potrivirile neclare. Puteți căuta, înlocui articole simultan și puteți filtra listele după valori. De asemenea, instrumentele vă ajută să vă gestionați tabelele, comentariile, registrele de lucru și filigranele.

Ultimate Suite facilitează alăturarea celulelor și consolidarea mai multor registre de lucru și detectarea intrărilor duplicate. În plus, puteți compara diferite foi pentru a găsi duplicate, a remodela foile de lucru prin transpunerea, conversia, dezorientarea, răsturnarea și schimbarea intervalelor și ajustând aspectul.

Are o versiune de probă gratuită de 14 zile pentru Excel 2019, 2016, 2013, 2010 și Office 365 și are un preț de 69 USD.

Concluzie 👩‍🏫

Suplimentele Excel sunt dezvoltate pentru a rezolva probleme specifice afacerii folosind o simplă foaie de calcul ca bază. Acest lucru vă va permite să vă partajați cu ușurință datele și să reduceți nevoia de a instala mai multe aplicații pentru diferite utilizări. Tot ce ai nevoie este Microsoft Office. Economisiți timp și eforturi folosind programele de completare Excel despre care am discutat mai sus.

Încercați aceste instrumente extrem de rapide pentru recuperarea rapidă a parolei Excel fără a vă deteriora fișierele.