11 statistici Twitter/X chiar și Elon Musk ar vrea să știe

Platformele de social media precum Twitter ajută la conectarea și conectarea cu alți utilizatori. Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone și Evan Williams au creat Twitter pe 21 martie 2006. De atunci, Twitter a devenit o platformă esențială pentru distribuirea de știri, actualizări și idei.

Platforma culturală bogată este un centru de ideologi influenți și puternici. Dezbaterile, precum și glumele, se răspândesc mai repede pe Twitter decât pe alte platforme.

Pe 27 octombrie 2022, Elon Musk a achiziționat Twitter pentru 44 de miliarde de dolari. O oprire pentru toate nevoile de social media este viitorul acestei platforme. Promovarea afacerilor, a comunicării, a divertismentului, a cunoașterii și multe alte scopuri sunt servite de Twitter. În curând, Musk este gata să concureze cu portalurile de locuri de muncă, deoarece intenționează să le introducă în viitor.

Înainte de aceste renovări, a concediat 7.500 de angajați și a dizolvat consiliul de administrație. În doar un an, a schimbat complet logo-ul și numele platformei, devenind acum X.

Importanța Twitter/X

  • Twitter este cea mai rapidă platformă de socializare pentru a împărtăși știri și actualizări. Informațiile ajung la publicul țintă mult mai devreme decât orice altă platformă. Interesant este că o opțiune de pe Twitter listează subiecte în tendințe în fiecare regiune.
  • Această platformă de socializare permite utilizatorilor să răspundă la tweet-uri. Oamenii își pot împărtăși opiniile și ideile cu alții.
  • Marketerii B2B (Business to Business) și B2C (Business to Customers) folosesc Twitter pentru a-și promova mărcile. B2C își pot ajunge la publicul țintă folosind hashtag-uri în tweet-urile lor. Profesioniștii pot colabora cu alte companii pentru a îmbunătăți serviciile.
  • Cunoștințele și resursele sunt disponibile și pe Twitter. În afară de divertisment, utilizatorii pot obține știri valoroase, informații și actualizări pentru a rămâne informați despre lume.
  • Platforma de comunicare în timp real oferă tweet-uri ca mesaje instantanee. Twitter are un algoritm puternic de acoperire care este benefic pentru persoanele media. Ei pot împărtăși știri și informații instantaneu, fără nicio restricție.
  • Twitter are o funcție de retweet care permite retweetarea altora. Punctul benefic al acestei opțiuni este că informațiile pot ajunge la numărul maxim de persoane fără a le urma.
  • De la lansare, Twitter s-a adresat diferitelor audiențe. Este o platformă unică pentru știri și politică, unde oameni și personalități precum jurnaliști, celebrități, sportivi și politicieni își pot ridica vocea pe diverse subiecte. Opiniile politice și uneori controversate s-au răspândit rapid către publicul țintă.

Iată câteva statistici uimitoare Twitter/X pe care ar trebui să le cunoașteți:

Statistici geografice

Sursa imaginii- www.demandsage.com

Potrivit DemandSage, Twitter are 572 milioane de utilizatori la nivel global, în timp ce 237,8 milioane de utilizatori activi zilnic sunt pe platformă. În listă, se află pe locul trei după Facebook și Instagram. Cifrele cresc continuu an de an.

Statele Unite sunt țara numărul unu din lume în ceea ce privește PIB-ul și populația și, de asemenea, în lista utilizatorilor activi de Twitter. SUA au 77,75 milioane utilizatorii activi lunar pe platformă, iar lista este urmată de Japonia (58,2) și India (24,45). Defalcând statisticile americane, doar 52% dintre utilizatori urmăresc Twitter zilnic.

Potrivit sondajului, 84% din totalul vizitelor vin pe Twitter săptămânal, iar 96% vin pe Twitter o dată pe lună. Datele au arătat că America petrece 6 minute pe zi pe Twitter.

La nivel regional, America de Nord conduce topurile utilizatorilor activi pe Twitter — 15% din totalul utilizatorilor identificați din regiune.

  Cum să anulați o actualizare a controlerului wireless Xbox pe Xbox Series X|S

Regiunea asiatică s-a clasat sub America de Nord. 69,5 milioane și 40,7 milioane utilizatorii sunt din Asia de Est și, respectiv, de Sud. În general, 40% dintre utilizatorii Twitter sunt activi în aceste trei regiuni și sunt în continuă creștere.

Date demografice

Platformele de social media sunt populare în rândul adolescenților și tinerilor. La nivel global, 97% dintre adolescenți folosesc rețelele de socializare, iar 75% au cel puțin un cont de rețele sociale. Dar Twitter este popular printre persoanele de vârstă mijlocie. 38,5% dintre utilizatori până în 2022 sunt în grupa de vârstă 25-34 de ani. 37% dintre tineri și 24% dintre adolescenți utilizați Twitter în mai multe scopuri.

Conform Statistica 2021, șase din zece utilizatori cu vârsta cuprinsă între 25 și 49 de ani petrec timp pe Twitter. Un factor care influențează statisticile demografice ale Twitter sunt avantajele sale.

Majoritatea oamenilor folosesc Twitter pentru a partaja știri și informații. Este diferit de alte platforme în care utilizatorii petrec cel mai mult timp, ceea ce a dus la o reputație sporită a platformei, deoarece putem vedea majoritatea conținutului pentru maturitate pe Twitter.

Baza de utilizatori Twitter este formată din mai mulți bărbați decât femei. 71,2% dintre utilizatori pe Twitter sunt bărbați, iar restul sunt femei. Dar, dimpotrivă, femeile sunt în fruntea topurilor interacțiunilor și comunicării mărcilor. Acest lucru rezultă din abordarea pasivă a bărbaților, folosind în primul rând Twitter pentru actualizări și știri.

Interacțiuni zilnice pe Twitter/X

Sursa imaginii- https://www.dsayce.com/

Twitter este o platformă pentru interacțiunea cu clienții, înregistrând 6.000 de tweet-uri pe secundă. La nivel global, utilizatorii trimit o medie de 350.000 de tweet-uri pe minut și 500 de milioane de tweet-uri zilnic.

Datele arată cât de des oamenii sunt activi pe Twitter. Timpul mediu petrecut pe Twitter la nivel global în 2023 a fost 31 de minutemai bun decât platformele rivale precum Facebook și Instagram.

Venituri generate de Twitter/X

Sursa imagine: www.businessofapps.com

În comparație cu alte platforme, veniturile Twitter sunt mai mici decât se aștepta. Potrivit CEO-ului Twitter, Elon Musk, veniturile totale în 2023 sunt de 3 miliarde de dolari, adică cu 1,4 miliarde de dolari mai puțin decât în ​​2022. Twitter va obține venituri de 4,4 miliarde de dolari în 2022.

Venitul său total în 2022 a fost 4,4 miliarde de dolari. Defalcând veniturile totale, 4 miliarde de dolari au venit din publicitate și 0,4 miliarde de dolari din date și licențiere. Dar această cifră este în continuă scădere începând cu al patrulea trimestru al anului 2021. 17% din totalul utilizatorilor Twitter sunt din SUA, dar 50% din veniturile totale sunt generate din această țară. La sfârșitul anului 2022, SUA au contribuit 2,4 miliarde de dolariiar 2 miliarde de dolari au venit din restul lumii.

În timpul pandemiei, implicarea pe platformele de social media a crescut cu 10,5%. Oamenii au păstrat legătura cu familia sau prietenii, munca și informațiile. De asemenea, a afectat veniturile Twitter de la sfârșitul anului 2019 până în 2021. Twitter a înregistrat o creștere cu 32% a profitului său din 3,4 miliarde de dolari la 5 miliarde de dolari.

În timpul pandemiei, implicarea pe platformele de social media a crescut cu 10,5%. Oamenii doreau să rămână conectați cu familia sau prietenii, serviciul și informațiile. A afectat și veniturile Twitter. Twitter a văzut un Creștere cu 32% a profitului de la sfârșitul anului 2019 până în 2021, de la 3,4 miliarde USD la 5 miliarde USD.

Twitter/X pentru afaceri

Platforma social media nu este doar pentru divertisment; este o platformă excelentă pentru marketing. Până în 2023, 93% dintre marketeri utilizați platforme online pentru a ajunge la publicul țintă.

  6 moduri de a remedia pagina de conectare Wi-Fi care nu este afișată

Mărcile de renume și întreprinderile mijlocii se comercializează online, deoarece pot ajunge cu ușurință în mintea clienților lor. 71% dintre întreprinderile mijlocii la nivel global folosesc aceste platforme, iar 52% postează o dată pe zi.

Începând cu ianuarie 2023, Twitter s-a clasat cu a doua cea mai mare creștere a recomandărilor de trafic web dintre toate platformele de social media. Rata de creștere a crescut la 34,3%, în urma Instagramului (114,4%). Mărcile cresc rapid pe Twitter, ocupându-se pe locul al doilea pe lista de platforme a marketerilor.

Aproximativ 82% folosesc Twitter pentru marketing de conținut B2B (business-to-business). Ei împărtășesc și își promovează produsul cu diferite mărci și ajung la publicul țintă.

Oamenii urmăresc mărcile lor preferate pentru cele mai recente actualizări și oferte. De asemenea, marca nu dezamăgește actualizându-le în mod regulat. 79% dintre utilizatorii Twitter urmăresc imediat mărcile pentru cele mai recente actualizări, iar mărcile răspund prin postări și oferte distractive.

Grafice în scădere ale Twitter/X

Sursa imaginii- https://www.similarweb.com/blog/insights

În ciuda unei baze bune de utilizatori și a angajamentului, Twitter înregistrează în mod continuu pierderi. Potrivit datelor companiei, Twitter a rămas într-o pierdere netă din 2012 până în 2017. Platforma și-a revenit în principal în următorii doi ani, dar povestea a continuat. În 2020, Twitter a pierdut 1136 de milioane de dolari, cea mai mare scădere de la anul lansării.

Web similar raportează că Twitter a pierdut 7,75% din traficul său în martie 2023. De asemenea, utilizatorii activi zilnici ai aplicațiilor Android au scăzut cu 9,8%. Planul plătit al Twitter a devenit un motiv din spatele acestui declin.

Principala sursă de venit a Twitter este veniturile din publicitate. În ultimii opt ani, maximum 0,5 miliarde de dolari au venit din alte surse. 90% din veniturile Twitter vine din publicitate, dar după achiziția lui Musk, veniturile din publicitate ale Twitter au scăzut cu 50%.

Deoarece Elon impune multe restricții de utilizare, companiile se bazează pe alte platforme de social media pentru a menține costurile de marketing.

Recent, Elon Musk a confirmat că fluxul de numerar va fi negativ până la jumătatea anului 2023. Compania avea nevoie de ajutor cu o datorie de 13 miliarde de dolari, care trebuia rambursat până în iulie 2023. Modelul pierderilor este același pentru restul anului. Twitter se bazează acum pe servicii care nu sunt bazate pe reclame, cum ar fi abonamente, pentru a-și recupera din pierderi.

Twitter/X Viitorul

Longevitatea Twitter se bazează pe generația de astăzi și nu ne dăm înapoi. În 2023, 52% din tweet-uri proveneau de la persoane născute între 1997-2012. În ultimii câțiva ani, numărul utilizatorilor activi ai Twitter a rămas același.

Prognoza utilizatorilor pentru Twitter pare promițătoare între 2024-2027. Se pare că 42,3 milioane de utilizatori va folosi platforma în diverse scopuri, iar rata de creștere ar fi de 10,19%.

Creatori pe Twitter/X

Generația Gen-Z, unde majoritatea creatorilor de conținut câștigă mai mult decât profesioniștii salariați. Aproximativ 207 milioane de oameni se considerau creatori, dar doar o treime a ales acest rol cu ​​normă întreagă. Twitter va oferi profituri mult mai bune decât ceilalți concurenți ai săi. La mijlocul anului 2023, Twitter a anunțat un program de distribuire a veniturilor din publicitate. Creatorii vor primi o parte din suma pe care Twitter a câștigat-o prin ei.

Aproximativ 97% din totalul pe care îl poate obține un utilizator. Veniturile din publicitate în scădere ale Twitter față de anul trecut pot fi reînviate cu acest program. Cu toate acestea, programele de venituri din reclame sunt disponibile pentru creatorii cu cel puțin 15 milioane de afișări în ultimele trei luni cu 500 de urmăritori.

  Cum se creează un șablon Google Sheets

Date valoroase despre finanțe

Potrivit sondajului Twitter, 53% dintre oameni obțineți cunoștințe financiare și legate de investiții de pe această platformă, în timp ce 40% își investesc banii pe baza informațiilor de pe Twitter.

Cifrele au crescut de la pandemie, iar actualul CEO al Twitter poate schimba averea oricărei afaceri sau cripto cu un singur tweet. Peste 1 miliard de tweet-uri au fost făcute numai pe criptomonede în timpul pandemiei.

În 2021, Musk a anunțat că Tesla va primi plăți în Bitcoin, crescându-și prețul cu peste 20% într-o singură zi. Cel mai bogat om din lume are anumite puteri în termeni monetari de a manipula lumea financiară. Oamenii urmăresc știrile financiare pe Twitter pentru că știu că în orice moment, Elon Musk le poate face profitabile în cel mai scurt timp.

Celebrități pe Twitter/X

În afară de CEO-ul Twitter, Elon Musk, niciun alt CEO sau proprietar al platformei de socializare nu a ajuns în fruntea listei celor mai mulți urmăritori de pe platforma lor. El este cea mai urmărită personalitate de pe Twitter 155 de milioane de urmăritori, urmat de Barack Obama și Justin Bieber. Două iconițe globale ale sportivilor au fost în fruntea listei celor mai urmăriți sportivi pe Twitter.

Cristiano Ronaldo și Lionel Messi au 108 milioane și 61 de milioane de urmăritori, respectiv. Începând cu 2019, marca de jocuri preferată de oameni, PlayStation, a fost cea mai urmărită marcă pe Twitter, cu 17 milioane de urmăritori. Xbox, un alt brand de jocuri, a fost ușor în urmă, cu 13,5 milioane de urmăritori.

Abonamente Twitter/X

Platformele de social media în scopuri de divertisment sunt în principal gratuite pentru utilizatorii lor. Twitter a fost gratuit până în 2021, dar CEO-ul Twitter a anunțat că utilizatorii trebuie să plătească 8 USD lunar pentru a obține insigna verificată în contul lor. Drept urmare, Twitter ar genera 3,4 milioane de dolari lunar de la cei 424 de mii de utilizatori verificați cu această mișcare. Ca urmare a Achiziția lui MuskTwitter a impus unele restricții de utilizare.

Anterior, era o platformă gratuită, dar de acum înainte utilizatorii pot trimite doar 500 de mesaje oricui într-o zi. În mod similar, un utilizator gratuit poate face doar 2400 de tweet-uri, inclusiv retweet-uri. Din punct de vedere tehnic, un utilizator poate urmări doar 400 de conturi într-o zi. Platforma de microblogging a interzis comportamentul agresiv de urmărire pentru a controla acoperirea falsă și profitul pe tweet-uri.

Rivalul Twitter/X

Pe 11 iulie 2023, Mark Zuckerberg s-a lansat Firele „Twitter Killer”.. În doar cinci zile, 100 de milioane de utilizatori s-au înregistrat pe platformă. Cu toate acestea, după 15 zile, thread-ul a pierdut 75% din trafic din cauza necesității de mai multă claritate. Oamenii căutau o alternativă la Twitter, deoarece Elon Musk făcuse diferența între utilizatorii gratuiti și cei plătiți.

Threadurile sunt similare cu Twitter în anumite privințe. Dar, potrivit șefului Threads, vor să evite să se implice în politică precum Twitter. Deci, acum este doar o platformă de partajare a imaginilor și a videoclipurilor precum compania mamă Instagram.

Concluzie

Twitter este o sursă excelentă de informații, iar tinerii folosesc această resursă pentru a ajunge la publicul țintă. Statisticile arată că Twitter continuă să se ridice deasupra altor platforme de social media. Indiferent dacă ești student, angajat sau șomer, această platformă este utilă în viața ta. Twitter este potrivit pentru comunicarea cu familia, rudele, prietenii și colegii.

Dar de la achiziția lui Musk, unele funcții sunt disponibile doar pentru abonați și trebuie să trăiți sub restricții. Majoritatea utilizatorilor iau deciziile financiare prin intermediul tweet-urilor, dar, din păcate, zvonurile s-au răspândit și pe Twitter. Un utilizator trebuie să verifice cu mai multe resurse judecățile sale de valoare.

Puteți explora, de asemenea, unele instrumente de analiză Twitter și instrumente de marketing Twitter pentru cei care crează tendințe, pentru a crește implicarea.