11 soluții de chat în aplicație pentru a construi o mai bună implicare a utilizatorilor

Doriți să rămâneți la curent cu implicarea utilizatorilor pentru aplicația dvs. de produse sau servicii? Trebuie să încorporați o soluție de chat în aplicație în aplicație. Și puteți obține cele mai bune rezultate atunci când încercați instrumentele super-eficiente menționate mai jos.

Funcția de chat în aplicație este în creștere, deoarece permite companiilor să se conecteze cu clienții, publicul și potențialii lor 24 până la 7. De asemenea, utilizatorii dezvoltă încredere și loialitate față de afacerea dvs. pentru a se asigura că asistența pentru clienți este disponibilă atunci când este necesar.

Cu toate acestea, dezvoltarea și gestionarea unor astfel de sisteme, deoarece necesită multă contribuție din partea echipelor de dezvoltare front-end și back-end. În schimb, puteți obține o soluție de chat în aplicație de la oricare dintre următorii furnizori și vă puteți concentra asupra lucrurilor care contează cel mai mult.

Ce este chatul în aplicație?

Chatul în aplicație este o interfață de mesaje text în cadrul aplicațiilor mobile sau al aplicațiilor web, care permite consumatorilor să interacționeze cu echipa de experiență a clienților a companiei.

Trebuie să fi folosit aplicații precum WhatsApp sau Facebook Messenger pentru a comunica cu prietenii, membrii familiei și conexiuni profesionale. Imaginați-vă cum să includeți această funcție în aplicații precum Amazon, eBay, Walmart, AT&T, Uber etc.

Doar diferența este că acum discutați cu reprezentanții serviciului pentru clienți, iar interfața arată branding de la companiile respective. Dar tema generală este aceeași, o conversație în două sensuri.

Astfel de sisteme există deja pentru aplicațiile de mai sus pentru a sprijini utilizatorii și clienții de către companiile respective. Acestea sunt exemple practice de chat în aplicație.

Diferența dintre chatul în aplicație și mesageria în aplicație

Mesageria în aplicație și chaturile în aplicație sunt servicii fundamental diferite. Dar ambele contribuie la implicarea utilizatorilor și la crearea valorii mărcii.

Comunicare bidirecțională

Chatul în aplicație este o comunicare 1:1 între companie și clienții săi, furnizorii, clienții, partenerii de livrare, reprezentanții de asistență pentru clienți și așa mai departe. În schimb, mesageria în aplicație arată informații bogate și unilaterale de la companie către clienți.

Comunicarea de grup

Chaturile în aplicație pot facilita mesajele de grup între grupurile de clienți, comunitate, grupurile de lucru etc. Dar, mesageria în aplicație nu poate facilita acest serviciu.

Informativ

Mesageria în aplicație este o soluție informativă care informează clienții sau utilizatorii despre acțiuni precum starea comenzii, promoții, reduceri, vânzări viitoare etc. Dimpotrivă, chatul în aplicație se concentrează pe rezolvarea întrebărilor și problemelor utilizatorilor legate de produse sau servicii.

De ce este extrem de necesar chatul în aplicație pentru aplicații?

Astăzi, majoritatea companiilor au aplicații și au, de asemenea, asistență pentru clienți. Dar, nu toți au serviciul pentru clienți integrat cu aplicațiile lor. Mărcile mari precum Amazon și Uber oferă clienților o experiență perfectă prin chat-uri în aplicație.

Găsiți mai jos de ce soluția de chat în aplicație devine o nevoie de oră:

Experiență perpetuă a utilizatorului

Clienții pot iniția chat sau apeluri din aplicația pe care o cunosc mai bine. Dacă direcționați utilizatorul către o interfață terță parte, acest lucru poate deveni o provocare pentru el. Unii pot renunța și la aplicația dvs.

  Creați aplicații JavaScript uimitoare folosind Sencha – peste 140 de componente UI

Suport personalizat pentru clienți

Când asistența prin chat sau prin telefon se află în aplicație, reprezentanții dvs. pot personaliza cu ușurință comunicarea în funcție de preferințele clientului pentru limbă, orele de contact, prioritate etc.

Detectați probleme cu produse/servicii

Când integrați aplicația orientată către clienți cu o funcție de chat în aplicație, devine mai ușor să detectați problemele legate de comandă, de serviciu sau de aplicație direct din partea reprezentantului de service.

Depanați

Asistența tehnică sau echipele de asistență de nivelul doi pot ghida cu ușurință clientul prin intermediul asistenței de la distanță, rămânând în același timp conectat cu ei prin intermediul aplicației dvs. Este mai probabil ca utilizatorii să aibă încredere în solicitările de asistență de la distanță din aplicația dvs. decât în ​​terțe părți care pot fi escroci.

Integrare cu aplicații de afaceri

Puteți importa cu ușurință conversațiile din sesiunile de asistență în CRM-uri și puteți analiza datele pentru a vă îmbunătăți aplicațiile, produsele sau serviciile.

Atașamente media

Clienții pot trimite cu ușurință capturi de ecran, videoclipuri, imagini, documente și multe altele prin soluții de chat în aplicație.

Oportunități de upselling

Deoarece reprezentanții pot vedea opțiunile și preferințele utilizatorilor, ei pot propune upgrade-uri, suplimente și multe altele.

Acestea au fost elementele de bază ale mesageriei și chatului în aplicație pentru a începe. Acum, găsiți mai jos câteva instrumente extraordinare pentru a crea experiențe unice pentru clienți:

OneSignal

OneSignal este una dintre cele mai populare soluții pentru mesageria în aplicație în aplicații web, aplicații mobile etc. Această soluție poate deveni prietenul tău grozav atunci când ai nevoie de noi clienți, de a trimite oferte promoționale, de a explica caracteristicile îmbunătățite ale produsului și multe altele.

Aplicația vine cu șabloane populare de mesagerie în aplicație pe care le puteți folosi în aplicația dvs. mobilă. Toate soluțiile sunt fără cod, așa că oricine are cunoștințe de bază despre funcționalitatea aplicației mobile din backend poate folosi majoritatea funcțiilor OneSignal.

Funcțiile cheie de mesagerie în aplicație sunt:

  • Implementarea mesajelor în aplicație fără cod
  • Nu trebuie să obțineți aprobare de la App Store sau Google Play
  • Vine cu analiză de date încorporată în scopuri de marketing și de îmbunătățire a produselor
  • Potrivit pentru mesageria în aplicație, cum ar fi cărucioare de comerț electronic, oferte, sondaje, evaluări, solicitări de permisiuni, recomandări etc.

Puteți încerca planul gratuit pentru a cunoaște rapid serviciul. Încercați aplicația dvs. și vedeți cum reacționează clienții. Dacă ție și clienților tăi le place, poți alege planuri plătite precum Growth, Professional sau Enterprise.

CometChat

Doriți să facilitați implicarea și conversația individuală semnificativă și fructuoasă în afacerea dvs.? Căutați o soluție ușor de utilizat pentru chat în aplicație, care trebuie să fie scalabilă? Apoi, trebuie să încercați soluția de comunicare în aplicație a CometChat.

Kitul său de dezvoltare software (SDK) vine pentru majoritatea cadrelor și limbilor de dezvoltare a aplicațiilor mobile populare. De exemplu, dezvoltatorii de aplicații mobile pot folosi SDK-ul în proiecte construite pe Swift, Kotlin, React, React Native, Laravel, PHP și multe altele.

Caracteristicile cheie ale acestui SDK de chat în aplicație sunt:

  • Dezvoltatorii trebuie doar să instaleze SDK-ul, să se conecteze cu o singură linie de cod și să înceapă să construiască experiențe extraordinare.
  • Texturi unu-la-unu
  • Trimite mesaje de grup
  • Apeluri vocale
  • Apeluri video
  • Atașamente media
  MidJourney vs. Stable Diffusion vs. Bing Image Creator

CometChat oferă în prezent oportunități gratuite de construire folosind funcții de bază, kituri de interfață de utilizare pre-construite și widget-uri. Puteți susține până la 25 de utilizatori activi pe lună în planul gratuit. Pentru scalare, puteți obține abonamente plătite.

Freshchat

Freshchat nu este doar o soluție pentru sistemele convenabile de chat în aplicație. Este, de asemenea, o soluție robustă de asistență pentru clienți. Pe lângă interfața de chat, oferă următoarele funcții puternice:

  • Chatbot-urile răspund întrebărilor ușoare și interogărilor regulate de la utilizatori și clienți.
  • Integrarea contului WhatsApp Business pentru chatbot.
  • Mesaje modernă prin intermediul widgeturilor web.
  • Puteți personaliza limba mesageriei în peste 33 de limbi.
  • Freshchat SDK vă permite să implementați toate caracteristicile robuste pentru aplicațiile web în aplicațiile mobile.
  • Puteți stoca răspunsuri predefinite și puteți economisi timp și efort pentru reprezentanții serviciului pentru clienți.
  • Pentru asistență pentru clienți la nivel de întreprindere, puteți utiliza caracteristica IntelliAssign pentru a direcționa automat conversațiile către agentul potrivit.

Cel mai bun lucru este că Freshchat oferă un plan gratuit pentru a începe cu până la 100 de agenți. Dacă vă place serviciul, puteți extinde prin obținerea unui plan de prețuri adecvat.

PubNub

Funcțiile obișnuite de mesagerie ale PubNub vă permit să creați chat-uri în aplicație individuale, de grup și la scară largă pentru publicul și utilizatorii dvs. În plus, nu trebuie să mențineți infrastructura serverului pentru chat sau backend-ul de chat.

Caracteristicile notabile ale acestui furnizor de soluții de chat în aplicație sunt:

  • Tot felul de partajare media
  • Numărarea mesajelor necitite
  • Reacții în cadrul chaturilor în aplicație
  • Prompt de tastare și indicatori
  • Metadatele utilizatorului, grupului și canalului
  • Controlul blasfemiei, filtrele de spam, interzicerea utilizatorilor etc.
  • Ștergerea și actualizarea mesajului
  • Apăsați mesageria în aplicație
  • Preferintele utilizatorului

PubNub oferă, de asemenea, un plan de servicii gratuit pe care îl puteți folosi pentru a crea conceptul inițial de chat în aplicație pentru aplicația dvs. Are majoritatea caracteristicilor de bază pentru un număr limitat de MAU. Abonamentele sale plătite includ pachete Starter și PRO.

Chat în aplicație

In-App Chat oferă soluții de ultimă generație pentru conversațiile cu serviciile pentru clienți din aplicațiile mobile și web. Oferă chatboți pentru a gestiona serviciul complet pentru clienți și aripa de asistență. Puteți folosi un chatbot pentru a răspunde întrebărilor simple disponibile pentru baza dvs. de cunoștințe.

Puteți atribui mai mulți chatboți unui singur caz atunci când aveți nevoie de un sistem robust pentru a răspunde interogărilor complexe. Acești roboti de chat realizează comunicații de la mașină la mașină și de la mașină la client pentru a rezolva întrebările primite.

Și, pentru acele momente în care mașinile nu pot rezolva întrebările, vă puteți aduce la fața locului reprezentantul serviciului pentru clienți.

Folosind planul gratuit, puteți încerca funcțiile sale de chat în aplicație pentru până la 5.000 de utilizatori. Când sunteți gata să actualizați planul de abonament, puteți alege Premium Starter sau Professional.

Chat de la Twilio

Chat by Twilio este o interfață esențială de programare a aplicațiilor (API) care vă permite să adăugați funcții de chat unu-la-unu la aplicația dvs. web sau mobilă. În afară de chat, vă dă posibilitatea să construiți un sistem de mesagerie în aplicație.

API-ul Conversations se ocupă de serviciul de mesagerie, în timp ce API-ul de mesagerie programabilă se adresează serviciilor de mesagerie în aplicație. De asemenea, puteți integra aceste funcții în contul dvs. WhatsApp Business dacă în prezent vă adresați clienților care folosesc WhatsApp.

  Obțineți un server de anunțuri pentru site-ul dvs. folosind aceste 9 platforme

Și nu doar WhatsApp, vă puteți gestiona, de asemenea, serviciul pentru clienți pentru afaceri pe alte canale, cum ar fi Facebook Messenger pentru afaceri, Mesaje de afaceri Google, chat-uri convenționale, MMS și serviciul de mesagerie scurtă mobilă (SMS).

Firebase de la Google

Ce zici că Google te ajută să construiești o soluție de ultimă generație de mesagerie în aplicație pentru aplicația ta Google Play? Ai auzit bine! Google Firebase este instrumentul pentru a crea sisteme puternice de mesagerie în aplicație, care primesc mai multe accesări și clicuri.

Puteți livra mesaje contextuale și direcționate folosind Google Firebase. De exemplu, atunci când un utilizator finalizează un anumit nivel, puteți să-i mulțumiți utilizatorului sau să afișați o reducere unică sub formă de pop-up.

Majoritatea procesului de configurare este vizual. Prin urmare, îl puteți verifica înainte de a discuta despre construirea experienței clienților cu orice dezvoltator.

MirrorFly

MirrorFly este o soluție API robustă în aplicație pe care o puteți integra în orice aplicație pentru o experiență mai bună a utilizatorului. Vă permite să adăugați peste 150 de funcții de mesagerie contemporane la aplicația dvs. actuală. În timp ce procedați astfel, puteți avea control total asupra experienței și datelor utilizatorului.

Caracteristicile cheie ale aplicației MirrorFly sunt:

  • Mesaje criptate pentru a da putere afacerilor
  • Mesaje text
  • Apeluri video pentru utilizatori globali
  • Mesaje offline
  • Notificări
  • Streaming și difuzare live
  • Compatibilitate cu mai multe dispozitive
  • Canale multiple
  • Instrument de moderare încorporat
  • Partajarea securizată a fișierelor
  • Date analitice

Puteți încerca gratuit dacă doriți să vedeți cum funcționează această platformă înainte de a opta pentru oricare dintre planurile sale de abonament cu plată.

Curent

Stream este unul dintre cele mai bune API-uri de chat în aplicație pentru aplicațiile de mesagerie personalizate. Folosind infrastructura de chat de încredere și SDK-urile bogate în funcții, puteți crea mesaje de chat în timp real cu o viteză rapidă. Caracteristicile sale evidențiate includ:

  • Ajută la crearea unei infrastructuri de mesagerie securizate compatibile cu HIPAA, Soc2 și GDPR
  • Peste 5 milioane de conexiuni simultane fără probleme pe un singur canal
  • Opțiuni pentru a adăuga funcții precum reacții, îmbogățire URL, fire de discuție, indicatori de tastare, stare de citire etc.
  • Suport multi-tenancy pentru a construi aplicații SaaS

Stream oferă o probă gratuită de 30 de zile pentru toată lumea, cu funcții precum mesageria prin chat și API-uri flexibile. De asemenea, puteți alege din oricare dintre planurile sale plătite.

ZEGOCLOUD

Dacă doriți să construiți un chat în aplicație scalabil și în timp real, ZEGOCLOUD este opțiunea perfectă. SDK-ul său personalizabil de chat vă permite să construiți rapid o experiență puternică de chat în aplicațiile web și mobile. Cele mai bune caracteristici ale ZEGOCLOUD sunt:

  • Număr de mesaje necitite pentru a reveni utilizatorii pe chat
  • Chat privat unu-la-unu
  • Chat de grup privat
  • Atașamente rich media
  • Mesaj offline
  • Canal public
  • Istoricul mesajelor
  • Notificare push

În fiecare lună, ZEGOCLOUD oferă primele 10.000 de minute gratuit, iar după aceea, trebuie să plătiți pe măsură ce mergeți. Puteți verifica prețul fiecărui serviciu pe această platformă.

Interfon

Interfonul vă permite să stabiliți un canal de comunicare directă între dvs. și clienții din aplicația sau site-ul dvs. web. Acest canal de implicare poate fi folosit pentru vânzări, marketing și asistență.

Companiile pot obține mai multe conversii cu ABM, chatbot și setări automate de întâlniri. De asemenea, vă permite să efectuați campanii și sondaje în cadrul produsului și pe mai multe canale pentru a crește implicarea în fiecare punct de contact. Puteți chiar să oferiți clienților dvs. suport personalizat și proactiv.

Cuvinte finale

Până acum, ați descoperit câteva instrumente minunate, SDK-uri și API-uri care oferă soluții remarcabile de chat în aplicație la un preț accesibil. Majoritatea funcțiilor sunt, de asemenea, disponibile în fața dvs. și este posibil să nu aveți nevoie să investiți mai mult timp în cercetare.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cel mai bun software de chat live open-source pentru a vă sprijini clienții globali.