11 cele mai bune soluții CMP pentru a asigura conformitatea înainte de a colecta date

Gestionarea consimțământului este coloana vertebrală a confidențialității și protecției datelor. Acesta verifică dacă companiile respectă cerințele de confidențialitate și legile privind protecția datelor. Fără el, o afacere riscă să-și piardă încrederea clienților, să primească amenzi și poate să meargă în instanță.

Gestionarea consimțământului este esențială la colectarea, utilizarea și partajarea datelor personale ale clienților. Acesta permite companiilor să obțină, să înregistreze și să gestioneze consimțământul utilizatorilor în timp ce își colectează datele. În consecință, se asigură că oamenii au control deplin asupra modului în care sunt utilizate datele lor personale.

Gestionarea consimțământului contează pentru fiecare afacere online, deoarece protejează drepturile și libertățile individuale. Implementează organizațiile să respecte Reglementările generale privind protecția datelor (GDPR) și Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA). În plus, odată cu creșterea atacurilor cibernetice, managementul consimțământului protejează împotriva furtului și a utilizării abuzive a datelor.

În acest articol, vă vom prezenta platforma de gestionare a consimțământului (CMP) și beneficiile acesteia. În plus, vom analiza cum să alegem cel mai bun CMP înainte de a evidenția unele dintre instrumentele de top.

O platformă de gestionare a consimțământului ajută companiile să respecte cerințele de reglementare ale UE. Acesta permite companiilor să obțină permisiunea utilizatorului înainte de a colecta și procesa date personale. Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA) aplică legile privind confidențialitatea.

Când oamenii vorbesc despre CMP, înseamnă adesea cadrul de transparență și consimțământ (TCF) al IAB Europe și platforma de gestionare a consimțământului înregistrat. IAB & TCF este un cadru menit să obțină permisiunea utilizatorului și să păstreze datele personale. Aceste date sunt colectate prin furnizori și partajate cu terți.

Prin utilizarea IAB TCF (GDPR), companiile se pot asigura că au de-a face cu parteneri publicitari care respectă regulile de confidențialitate a datelor. Acest lucru crește deschiderea și responsabilitatea de-a lungul lanțului de aprovizionare cu publicitate. Este avantajos atât pentru editori, cât și pentru partenerii publicitari

Cum funcționează o platformă de gestionare a consimțământului?

Pentru a colecta și prelucra datele utilizatorului, CMP va afișa un pop-up sau un banner pe un site web. Decizia de a accepta sau respinge cererea este apoi la latitudinea utilizatorului.

CMP colectează informații despre utilizator după ce a primit autorizarea de la utilizator și le păstrează în baza de date. Cu toate acestea, dacă utilizatorii aleg să respingă, site-ul web nu poate colecta sau gestiona datele lor.

Următoarele sunt procedurile pe care le urmează o platformă de gestionare a consimțământului:

  • Afișarea bannerelor și ferestrelor pop-up: Platforma afișează bannere și ferestre pop-up pe site-uri web (mobile și desktop). Scopul este de a informa utilizatorii despre datele pe care site-ul le colectează și despre utilizarea acestuia. Utilizatorilor li se oferă apoi o opțiune de a-și da sau de a refuza consimțământul.
  • Stocarea consimțământurilor: stochează și gestionează consimțământurile preferate de utilizator într-o bază de date centrală.
  • Urmărirea consimțământului utilizatorului: ține evidența tuturor setărilor de consimțământ date de utilizator. De asemenea, actualizează informațiile pertinente ori de câte ori un utilizator selectează una.
  • Gestionarea cookie-urilor: Platforma controlează și gestionează plasarea și utilizarea cookie-urilor pe dispozitivele utilizatorilor.
  • Menținerea transparenței: oferă o transparență deplină în colectarea și utilizarea datelor utilizatorilor.
  • Afișarea sau blocarea etichetelor: afișează sau blochează utilizarea etichetelor în canalele de marketing sau publicitare.
  • Monitorizare și raportare: oferă informații detaliate despre setările consimțământului utilizatorului, care sunt utile pentru conformitate și audit.

Să examinăm acum avantajele pe care site-urile web cu soluții de gestionare a consimțământului le pot oferi companiilor.

Beneficiile platformei de gestionare a consimțământului pentru companii

Datorită abuzului și încălcării datelor, legile privind confidențialitatea datelor devin mai stricte în fiecare zi. Instrumentele de management al consimțământului devin astfel cruciale pentru organizațiile comerciale.

Companiile online pot pur și simplu obține și menține permisiunea utilizatorului de a colecta și utiliza informațiile personale ale clienților folosind software-ul CMP. În cele din urmă, CMP-urile sunt responsabile pentru protejarea datelor utilizatorilor și a conformității cu reglementările.

  Ce este Bluetooth 5.3? Versiunile Bluetooth 5 explicate

Cu toate acestea, avantajele utilizării unei platforme de gestionare a consimțământului sunt:

  • Respectarea reglementărilor: o platformă de gestionare a consimțământului vă permite să respectați legile privind protecția datelor (GDPR și CCPA). Folosind un instrument de gestionare a consimțământului, puteți solicita și documenta rapid permisiunea vizitatorilor, oferind dovezi de conformitate.
  • Transparență sporită: Un CMP vă permite să fiți deschis și sincer cu privire la informațiile pe care le colectați și le utilizați. Fiind transparent, puteți câștiga încrederea vizitatorilor și îi puteți spori disponibilitatea de a vă acorda permisiunea.
  • Autoritate asupra colectării datelor: Datorită platformei de gestionare a consimțământului, aveți control complet asupra datelor pe care le colectați despre vizitatorii dvs. Puteți alege ce informații să colectați și să obțineți doar porțiunea necesară.
  • Formulare modificabile: Cu CMP, puteți modifica formularele de consimțământ pe care le pot vedea vizitatorii. Puteți personaliza formularele pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră specifice. De exemplu, crearea unui formular pentru a colecta informații mai specifice.
  • Automatizarea controlului cookie-urilor: Cu o implementare CMP, puteți automatiza controlul cookie-urilor. Aceasta include dezactivarea cookie-urilor terță parte pentru a preveni încălcarea datelor.
  • Optimizarea experienței utilizatorului: o platformă de gestionare a consimțământului poate îmbunătăți în mod semnificativ experiența utilizatorului, deoarece oferă vizitatorilor o modalitate simplă de a ajusta setările de confidențialitate a datelor. Prin urmare, ei pot înțelege rapid dacă să ofere sau să refuze consimțământul.
  • Monitorizare și înregistrare simplă: Un CMP facilitează înregistrarea și monitorizarea datelor furnizate de utilizator. Prin urmare, devine ușor să găsiți cine și-a dat acordul și pentru care date li sa acordat permisiunea.

Cum să alegi cea mai bună platformă de gestionare a consimțământului

Alegerea platformei ideale de gestionare a consimțământului pentru afacerea dvs. poate fi o întreprindere dificilă, deoarece există mai multe opțiuni CMP disponibile pentru a răspunde nevoilor diverse ale diferitelor companii.

Trebuie să luați în considerare cerințele dvs. specifice, bugetul și reglementările privind protecția datelor pe care trebuie să le respectați. Cu toate acestea, înainte de a decide asupra unei platforme CMP, luați în considerare următoarele caracteristici comune:

  • Formular de consimțământ: opțiunea de a construi și personaliza formulare de consimțământ care pot fi prezentate vizitatorilor. De asemenea, oferiți opțiuni pentru a activa sau dezactiva formularele de consimțământ pentru a refuza sau accepta consimțământul pentru colectarea și utilizarea datelor.
  • Administrarea conformității: aplicația ar trebui să garanteze că sunt respectate standardele de protecție a datelor, cum ar fi GDPR și CCPA.
  • Capturarea consimțământului: aplicația ar trebui să aibă capacitatea de a captura și păstra captura de consimțământ. Datele pot fi apoi folosite pentru a demonstra conformitatea cu reglementările și pentru a urmări cine și-a dat consimțământul.
  • Gestionarea cookie-urilor: se referă la capacitatea de a monitoriza și gestiona cookie-urile pe site-ul dvs. web. De asemenea, ar trebui să blocheze cookie-urile de la terți și să reglementeze cookie-urile stocate pe dispozitivul unui vizitator.
  • Analiză și raportare: capacitatea de a crea rapoarte și de a analiza datele pentru a monitoriza ratele de consimțământ pentru a descoperi zonele de îmbunătățire.
  • Auditarea datelor: capacitatea de a efectua audituri asupra datelor de consimțământ pentru a garanta conformitatea cu reglementările.
  • Flexibilitatea designului: opțiunea de a modifica aspectul și stilul formularelor de consimțământ, ferestrelor pop-up și a altor componente pentru a se coordona cu site-ul dvs.
  • Asistență în mai multe limbi: ar trebui să ofere asistență în mai multe limbi pentru a se asigura că vizitatorii din diferite locații pot înțelege formularul de consimțământ.
  • Integrare cu diferite sisteme: se va conecta cu alte sisteme, inclusiv cu platformele de management al relațiilor cu clienții (CRM) și automatizarea marketingului.
  • Interfață ușor de utilizat: va oferi o interfață ușor de utilizat, care este ușor de navigat și va facilita colectarea consimțământului.

Am compilat unele dintre cele mai bune platforme de gestionare a consimțământului pentru a minimiza efortul dvs. Aceste soluții de gestionare a consimțământului vă vor ajuta cu siguranță în colectarea datelor prin asigurarea conformității:

Iubenda

Iubenda vă ajută să urmăriți consimțământul și alegerile privind confidențialitatea făcute de utilizatorii dvs. pentru GDPR și LGPD. Este ușor să stocați, să gestionați, să urmăriți și să recuperați preferințele de consimțământ pentru fiecare utilizator. Funcționează perfect cu formularele pe care le utilizați pentru a colecta consimțământul și vă arată toate înregistrările dintr-un tablou de bord.

  Cum să dezactivezi redarea automată a videoclipurilor pe LinkedIn

Caracteristici cheie:

  • Creați și personalizați notificări privind consimțământul cookie-urilor
  • Creați, personalizați și generați automat Politica de confidențialitate
  • Oferă instrumente pentru gestionarea reglementărilor privind protecția datelor (GDPR și CCPA)
  • Include script analitic și de urmărire, care poate fi încorporat pe site

Termen

Următorul pe lista noastră este Temrly, o soluție prietenoasă cu bugetul care face conformitatea datelor ușor de utilizat. Oferă cea mai cuprinzătoare soluție de politică și consimțământ de pe piață. Deoarece legile privind confidențialitatea datelor evoluează, acesta menține transparența în colectarea și menținerea datelor despre clienți.

Caracteristici cheie:

  • Creați o politică de confidențialitate personalizabilă, T&C, declinare a răspunderii și o politică de rambursare
  • Instrument avansat de gestionare a consimțământului cookie-urilor disponibil
  • Obțineți setări pentru centrul de preferințe ale utilizatorilor, blocarea automată, limbă și banner
  • Implementați soluții și politici de consimțământ pe site-ul dvs. cu un singur clic
  • Întotdeauna la curent cu cele mai recente politici de confidențialitate și reglementări privind datele

Onetrust

Necesitatea confidențialității consumatorilor crește odată cu revolta platformelor digitale și a afacerilor online. Aici intervine Onetrust cu o soluție de gestionare a consimțământului robustă și ușor de utilizat.

Această soluție facilitează capturarea, centralizarea, monitorizarea și sincronizarea preferințelor de consimțământ. Astfel, transparența în interacțiunile cu consumatorii și reglementările privind confidențialitatea datelor sunt satisfăcute.

Caracteristici cheie:

  • Creați și gestionați consimțământul pentru cookie-uri și bannere pe site-uri web
  • Oferă o aplicație mobilă pentru gestionarea consimțământului
  • Ajută organizația să respecte reglementările privind protecția datelor
  • Oferă instrumente pentru gestionarea riscurilor furnizorilor terți
  • Se integrează cu API-uri, SDK-uri, fluxuri de date și multe altele

Termeni Feed

TermsFeed este o soluție avansată pentru gestionarea consimțământului consumatorilor, a politicii de confidențialitate, a T&C, a EULA și multe altele. Această platformă de gestionare a consimțământului este disponibilă ca aplicație desktop și mobilă, comerț electronic, SaaS și multe altele. Gestionarea generală a cookie-urilor și procesul de creare a bannerului de consimțământ sunt foarte ușor de utilizat.

Caracteristici cheie:

  • Puteți crea acorduri legale personalizate (T&C, politică de confidențialitate etc.)
  • Șabloane juridice prefabricate disponibile pentru a ajuta utilizatorii
  • Afișează formularul de consimțământ și acordul în limba preferată de utilizator
  • Actualizări de rutină disponibile în toate reglementările privind conformitatea datelor
  • Integrați în diferite platforme (WordPress și Squarespace etc.)

Didomi

Consumatorii sunt îngrijorați de modul în care datele lor sunt utilizate pe un site web. Cu Didomi puteți menține reglementările privind conformitatea datelor și puteți asigura confidențialitatea datelor clienților dumneavoastră. Drept urmare, puteți crea valoare câștigând încrederea clienților și transformând confidențialitatea într-o oportunitate de afaceri.

Caracteristici cheie:

  • Respectați reglementările globale privind protecția datelor și autoritățile locale de protecție a datelor.
  • Oferă o infrastructură tehnologică pentru păstrarea și gestionarea consimțământului pentru cookie-uri.
  • Date de consimțământ care pot fi partajate pentru sistemele interne și cu terțe părți de încredere.
  • Obțineți un control mai bun asupra ratelor de consimțământ și a analizelor pentru informații utile.

Cookiebot

Cookiebot este un instrument CMP care se asigură că site-ul dvs. respectă reglementările privind protecția datelor pentru a proteja datele utilizatorilor. Cu acest instrument, este ușor să urmăriți cookie-urile, iar oamenii sunt de acord să le folosească. În plus, vine cu tehnologie de scanare de ultimă oră și se integrează fără probleme cu modul Google Consent.

Caracteristici cheie:

  • Tehnologie de scanare de ultimă generație care recunoaște automat toate modulele cookie și dispozitivele de urmărire
  • Banner de consimțământ pentru cookie-uri complet configurabil disponibil
  • Widgeturi ușor de utilizat care permit utilizatorilor să își actualizeze consimțământul oricând
  • Capacitate de stocare a consimțământului bazată pe cloud
  • Obțineți suport pentru banner de consimțământ pentru cookie-uri și declarații în peste 40 de limbi

Centrat pe utilizator

Usercentrics pretinde a fi una dintre cele mai bune platforme de gestionare a consimțământului. Respectă conformitatea cu GDPR, CCPA, LGPD și POPIA pentru site-uri web și aplicații. Această soluție oferă câteva instrumente uimitoare care sunt esențiale pentru a prelua controlul deplin asupra consimțământului utilizatorului.

Caracteristici cheie:

  • CMP complet personalizabil, unde puteți crea bannere cookie, pereți de confidențialitate și multe altele.
  • Adaptabil la cele mai recente cerințe legale.
  • Pentru a optimiza consimțământul, puteți implementa teste A/B.
  • Consimțământ contextual pentru canale precum Google Maps, YouTube și altele.
  • Se integrează cu unele dintre cele mai bune instrumente de marketing, cum ar fi MailChimp, Hotjar și multe altele.
  Cum să înmulțiți numerele în Foi de calcul Google

Quantcast

Dacă sunteți în căutarea unei soluții gratuite de platformă de gestionare a consimțământului, atunci Quantcast este instrumentul dvs. Simplifica gestionarea consimțământului, oferind acces la informații în timp real ale publicului prin consimțământ.

Caracteristici cheie:

  • Control și management îmbunătățit al furnizorilor
  • Autorizați accesul la datele de consimțământ pentru diferite tipuri de utilizatori
  • Interfață de utilizator optimizată pentru rate ridicate de consimțământ
  • Proprietarii de site-uri pot vizualiza și menține jurnalele de audit
  • Acceptă reglementările majore privind confidențialitatea datelor (GDPR, CCPA, TCF v2.0)
  • Setați preferințele de confidențialitate pentru vizitatorii site-ului web

Crownpeak

Cunoscut anterior sub numele de Evidon, Crownpeak este o soluție de platformă de gestionare a confidențialității și a consimțământului. Acest CMP este creat pentru întreprinderi și respectă toate reglementările globale privind confidențialitatea datelor.

Puteți implementa cu ușurință această soluție pe site-ul dvs. și puteți obține informații profunde și control îmbunătățit asupra partajării datelor. În plus, agenții de marketing pot menține experiența clienților și pot asigura cel mai înalt nivel de conformitate.

Caracteristici cheie:

  • Implementați acest CMP cu minim și chiar fără niciun cod
  • Creați presetări ideale pentru reglementări precum GDPR, CCPA, LGPD și multe altele
  • Notificările sunt întotdeauna actualizate cu scanări în timp real și date de utilizator
  • Notificările extrem de personalizabile includ șabloane, limbi, opțiuni pentru dispozitiv și multe altele.
  • Un tablou de bord pentru consimțământ este disponibil cu o opțiune de raportare pentru analiza datelor
  • Menține securitatea datelor și îmbunătățește performanța site-ului

Clarip

Clarip este încă un alt instrument CMP care vă va ajuta echipa de marketing în îndeplinirea regulilor de protecție a datelor. Instrumentul de creare a formularelor de consimțământ va ajuta la achiziționarea de clienți potențiali și la urmărirea consimțământului.

Instrumentul încorporează conformitatea cu reglementările de conformitate cu datele GDPR și CCPA. Menține preferințele clienților și permite companiilor să obțină consimțământul pentru colectarea, partajarea și utilizarea numeroaselor date.

Caracteristici cheie:

  • Se integrează perfect cu o platformă de gestionare a preferințelor corporative.
  • Obțineți consimțământul utilizatorului în timp ce gestionați preferințele pe diferite canale.
  • Informațiile privind consimțământul Collet se bazează pe locație și comportament.
  • Tabloul de bord central oferă informații detaliate despre clienți.
  • Include un exportator care vă permite să exportați o listă de utilizatori care și-au dat consimțământul.

Sirdata

Software-ul CMP Sirdata, ușor de utilizat, oferă o soluție de vârf, adaptabilă. Le permite editorilor și firmelor media să respecte legile privind confidențialitatea datelor de pe site-urile lor web.

După configurarea bannerului curent și a opțiunilor de partener, acest CMP poate fi implementat în câteva minute. Specificațiile editorilor și agenților de publicitate sunt îndeplinite de acest instrument, care este actualizat constant cu cele mai recente reglementări.

Caracteristici cheie:

  • Personalizați bannerul de consimțământ cu marca, culoarea, logo-ul, textul preferat și multe altele.
  • Obiectivele editorilor și destinatarilor sunt îndeplinite prin prevenirea încălcării datelor.
  • Acceptă setările ePrivacy, CCPA și GDPR.
  • Este disponibilă opțiunea în mai multe limbi cu opțiunea de selecție automată a limbii.
  • Accesibil atât pe platforme desktop, cât și pe cele mobile și funcționează în mediul Google AMP.

Gânduri finale

Companiile pot merge mai departe fără a-și face griji cu privire la asigurarea conformității folosind software-ul CMP, deoarece soluțiile CMP se vor ocupa de toate reglementările de conformitate cu securitatea datelor, inclusiv GDPR, CCPA și alte legi.

În plus, clienții se vor simți în siguranță cu privire la datele lor atunci când instrumentul CMP potrivit este implementat pe un site web. Prin urmare, aplicarea reglementărilor privind confidențialitatea datelor este obligatorie, indiferent de câte date colectați în scopuri publicitare și de marketing.

Alegerea celei mai bune platforme de gestionare a consimțământului pentru organizația dvs. depinde de factori precum nevoile dvs. specifice, bugetul și ușurința în utilizare. Am inclus unele dintre cele mai bune soluții de gestionare a consimțământului de pe piață.

Unele platforme sunt concepute pentru anumite industrii, în timp ce altele oferă o gamă largă de funcții. Vă recomandăm cu căldură să alegeți unul care se încadrează în bugetul dvs. și care corespunde cerințelor dvs. de afaceri.

Puteți genera politici de confidențialitate, termeni și consimțământ pentru cookie-uri pentru site-ul dvs. cu aceste instrumente.