11 cele mai bune resurse de învățare și tutoriale de copywriting

Copywriting-ul este o fericire!

Asta cred și sunt sigură că mulți oameni care știu despre ce înseamnă copywriting ar fi de acord cu mine.

Pare atrăgător din multe puncte de vedere. Ajungi la serviciu de acasă, nu este nevoie să faci naveta la birou și nici un șef nu se strecoară pe furiș. Puteți face un pui de somn de fiecare dată când aveți chef și puteți călători în locurile la care ați visat, fără să așteptați ca cererea de concediu să fie aprobată.

Și cea mai bună parte – puteți câștiga o sumă excepțională și puteți alege cu cine doriți să lucrați în timp ce sunteți copywriter.

Acestea sunt câteva dintre avantajele de top ale alegerii copywriting-ului, pe lângă libertatea pe care o obțineți și timpul pe care îl puteți petrece cu cei dragi.

Sună bine, nu-i așa?

Așadar, dacă te-ai gândit vreodată să te aventurezi în afacerea de copywriting, acest articol este pentru tine. În calitate de copywriter, voi discuta câteva lucruri importante despre copywriting și unele dintre cele mai bune resurse pe care le puteți folosi pentru a începe.

Acest articol și resursele menționate aici îi pot ajuta pe începători și pe cineva care caută să-și îmbunătățească abilitățile de copywriting.

Să ne scufundăm!

Ce este copywriting-ul?

Copywriting-ul este arta de a scrie materiale de marketing și promoții de vânzări pentru produse sau servicii pentru a convinge oamenii să ia o acțiune. Aici, „acțiunea” înseamnă a convinge oamenii să cumpere ceva, să facă clic pe un buton, să doneze bani, să obțină adresa lor de e-mail și multe altele.

Este o abilitate esențială pe care o dețineți atunci când vine vorba de publicitate și marketingul afacerii dvs. Copywriting este necesar pentru a scrie pagini web, broșuri de vânzări, descrieri de produse, e-mailuri, anunțuri în reviste, panouri publicitare, scrisori de vânzare și multe altele.

Copywriting-ul este o parte integrată a marketingului digital care se combină adesea cu SEO și growth hacking pentru a oferi brandului dvs. o acoperire mai largă și pentru a influența mai multe perspective. Cu cât copia este mai bună, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a converti clienții potențiali în clienți.

Iar persoana responsabilă pentru scrierea unei astfel de copii este un copywriter. Dacă îți folosești abilitățile de scris pentru a crea o poveste convingătoare care să-i convingă pe oameni să cumpere ceva sau să ia măsuri, poți să dezvolți o afacere profitabilă din asta.

Este copywriting-ul o afacere rezistentă la recesiune?

Vedeți, o copie este peste tot; de la produsele pe care le folosești și serviciile pe care le adori, până la evenimente de strângere de fonduri pentru care îți place să donați. Mărcile au întotdeauna nevoie de un copywriter care să-și facă publicitate și să își comercializeze ofertele. Ei angajează copywriteri pentru a transmite un mesaj clar și concis publicului țintă.

Prin urmare, copywriting-ul este veșnic verde, iar industria este rezistentă la recesiune. Chiar dacă o recesiune afectează economia, cererea scade foarte ușor pentru copywriteri și își ia rapid ritmul. De aceea, dacă îți place să scrii și vrei să faci o carieră din asta, are sens să te apuci de copywriting.

Acum, mulți oameni confundă între scrierea de conținut și copywriting, crezând că ambele sunt la fel. Dar, în realitate, ele sunt diferite în principal în ceea ce privește scopul și stilul de scriere.

Copywriting vs. Content Writing

Scrierea de conținut este făcută pentru a educa, informa sau distra publicul cu un scop clar reflectat în copie și editorial. Reprezintă vocea unui brand și trebuie să fie o încântare de citit care include articole, postări pe blog, cărți electronice, cărți albe, e-mailuri, postări pe rețelele sociale etc.

Scrierea de conținut își propune să creeze un angajament productiv și să construiască o conexiune cu publicul dvs., astfel încât acesta să poată avea încredere în compania sau marca dvs. în timp. Are nevoie de consecvență cu conținut de calitate care îi face pe oameni să fie interesați de produsele și/sau serviciile tale, astfel încât ei să devină în cele din urmă clienții tăi… clienți fideli!

Copywriting, pe de altă parte, este făcut pentru a genera vânzări și este mai simplu și mai publicitar. Vinde oamenilor o idee și propune publicului să folosească produsele și/sau serviciile unui brand. Include o copie relativ mai scurtă, cu titluri convingătoare plus CTA directe pentru a-i determina pe clienți să cumpere ofertele unei mărci.

  32 Întrebări și răspunsuri frecvente la interviu Tableau

Tipul de scriere include reclame, conținut de pagini web, comunicate de presă, conținut SEO, broșuri, cataloage și alte materiale de marketing.

Deci, ce e mai bine, întrebi?

Cea mai bună strategie de marketing de conținut, în opinia mea, este să le combin pe ambele. Mărcile trebuie să producă conținut informativ cu un obiectiv clar și să le posteze în mod consecvent, utilizând copywriting pentru a-și comercializa produsele și serviciile.

Cum să devii copywriter?

Pentru a deveni copywriter, nu ai neapărat nevoie de o diplomă. Dacă ai un talent la scris, ai nevoie doar de un impuls pentru a scrie ca un copywriter profesionist. Vă puteți îmbunătăți abilitățile prin înțelegerea tehnicilor de redactare, a structurii unei copii eficiente și a modului de simplificare a procesului de scriere.

Și întotdeauna exersează și exersează pentru a-ți perfecționa abilitățile, deoarece doar învățarea fără implementări nu te va duce nicăieri.

Deci, dacă doriți să învățați copywriting, voi discuta unele dintre cele mai bune resurse și tutoriale care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de copywriting.

Centrul Blackford

Pretinzând că este cursul de copywriting numărul 1 din lume, Blackford Center for Copywriting oferă Diploma în Copywriting. Aici, vă vor învăța instrumentele copywriting-ului și secretele profesioniștilor de succes în domeniul copywriting-ului.

Cursul vă va iniția în scrierea de exemplare care vinde, cum puteți câștiga clienți și să obțineți venituri frumoase din asta. Studiați acest curs online în confortul casei dvs. și obțineți și o ediție tipărită a cursului.

Acest curs include învățarea din videoclipuri, chestionare, provocări și sarcini distractive. În plus, veți avea un tutor și un consilier de curs și veți avea posibilitatea de a contacta alți cursanți. Veți învăța lucrând la sarcini în timp real de la clienți reali, ceea ce vă construiește portofoliul.

După terminarea cursului, obțineți o mulțime de activități de susținere care vă vor ajuta să începeți rapid ca profesionist certificat în copywriting. După finalizarea cu succes a cursului, veți primi două certificate:

  • Diploma în Copywriting de la Blackford Center
  • Certificat de realizare de la ABC Wards & Certa Awards, inclusiv un rezumat al unității de cursantă care enumeră lucrurile pe care cursantul le-a realizat în timpul cursului.

Udemy

Udemy oferă aproape toate cursurile pentru cursanții moderni. Să ne uităm la două dintre cursurile pe care le-am considerat că merită împărtășite cu tine:

  • Cursul complet de copywriting
  • Sosul secret al scrierii grozave

Cursul complet de copywriting este unul pe care îl puteți lua pentru a vă perfecționa abilitățile de copywriting. Vă va ghida cum să scrieți o copie eficientă și să vă dezvoltați cariera și afacerea.

Puteți accesa infinite formule de copywriting, instrumente GRATUITE și șabloane. Aici veți învăța cum să vindeți produse și servicii prin scrierile dvs., să convingeți oamenii să ia măsuri ACUM și să învățați hackuri de la copywriteri de succes din lume.

Cel mai important, cursul vă va învăța psihologia vânzărilor care ajută la dezvoltarea unei afaceri profitabile și constrânge cititorii prin scriere puternică și tehnici de persuasiune etică. Vă va ajuta să combateți anxietatea paginilor goale și frica de scenă.

Cu acest curs, obțineți acces instantaneu pentru o viață la tehnicile și sistemele necesare pentru a vă îmbunătăți rata de conversie. De asemenea, va include tutoriale video captivante de 3 ore, strategii dovedite științific, zeci de resurse descărcabile, cum ar fi ghiduri și PDF-uri.

Sosul secret al scrierii grozave este predat de Shani Raja, un fost editor în Wall Street Journal. Aici veți învăța cele 4 ingrediente esențiale ale scrisului excelent – claritate, simplitate, evocație și eleganță.

Veți ajunge să înțelegeți cum puteți adăuga perfect aceste ingrediente care au sens și ies în evidență de restul. De asemenea, vă va ajuta să vă identificați punctele slabe și să vă îmbunătățiți dramatic scrisul.

Cursul este gratuit, dar dacă doriți certificatul de instructor și asistență, puteți plăti pentru el.

Manual

Dacă sunteți scriitor, asociat cu aprobarea de copiere sau aspirați să fiți unul dintre ei, acest ghid clasic vă poate ajuta. Numele cursului este – The Copywriter’s Handbook: A Step-by-Step Guide to Writing Copy that Sells.

A patra versiune complet actualizată a acestei cărți este disponibilă pe Amazon. De asemenea, poate ajuta redactorii, scriitorii independenți, agenții de marketing multicanal, managerii de marketing, directorii de creație și chiar proprietarii de afaceri mici și mijlocii.

  Cum să eliminați zgomotul și ecoul în timpul întâlnirilor online [+4 Apps]

Cartea include câteva sfaturi grozave despre copywriting, cum ar fi:

  • 8 titluri practice care funcționează efectiv și modul de utilizare a acestora
  • O secvență motivantă în 5 pași pentru a genera vânzări mai mari
  • 10 sfaturi pentru a crește ratele de conversie ale paginilor de destinație
  • 15 metode pentru a vă asigura că e-mailurile dvs. primesc rate mai mari de deschidere și de clic
  • Formula 4-S pentru a face copia clară, convingătoare și concisă
  • Modalități de a construi magneți de plumb puternici pentru a-ți dubla ratele de răspuns

Ediția plină de putere a acestei cărți conține toate informațiile esențiale de care aveți nevoie pentru a stăpâni copywritingul. De asemenea, include marketing de conținut, crearea de pagini de destinație, videoclipuri online și multe altele.

Pentru incepatori

Copywriting pentru începători: Cum să scrieți o copie web care se vinde fără a fi brânză de SkillShare este o altă opțiune bună pentru a vă hrăni abilitățile. Acest lucru poate fi de mare ajutor pentru începători, iar un copywriter web veteran oferă însuși scriitorilor cu experiență deopotrivă și lecțiile.

Cursul cuprinde elementele fundamentale ale copywriting-ului web și vă ajută să vă canalizați cuvintele în direcția corectă, captivant și incitant. Dacă te lupți cu ceea ce ar trebui să scrii în continuare și stai în mod ideal cu un ecran gol în fața ta, acest curs te poate ajuta.

Este o clasă de 60 de minute care se livrează în 16 lecții scurte diferite sub formă de videoclipuri. Aici, veți învăța să scrieți eficient și să convertiți vizitatorii site-ului în potențiali clienți potențiali și apoi în clienți.

Diferitele lecții pe care le include cursul sunt:

  • Bazele scrierii pe web și cum să scrieți titluri captivante cu 3 șabloane dovedite
  • 8 chestionare de cercetare pentru a înțelege publicul țintă și problemele, temerile și dorințele acestuia și pentru a descoperi cuvintele potrivite pe care le puteți folosi în scris, în funcție de piața țintă
  • Șabloane pentru a scrie titluri, subtitluri, CTA-uri rapid și eficient
  • Cum să tăiați zgomotul pe piața saturată a copywriterilor
  • Cum să transformi funcțiile plictisitoare în beneficii uimitoare pe care cititorii le consideră irezistibile. Se datorează faptului că le pasă mai mult de modul în care un produs/serviciu îi poate ajuta, mai degrabă decât să știe doar despre caracteristici.
  • 3 moduri în care poți lupta împotriva blocajului scriitorilor. Fiecare scriitor din lume trece prin blocarea scriitorilor, indiferent dacă ei îl acceptă sau nu, și tu la fel. Prin urmare, învață acești trei pași pentru a te elibera de acest blestem mortal și a reveni la scris.

Copyblogger Pro

Copyblogger este un nume celebru în spațiul de copywriting la care aproape toată lumea se uită. Puteți accesa o mulțime de lucruri educaționale și active în valoare de peste 600 USD la doar 495 USD pentru un an întreg cu Copyblogger Pro.

Fiecare lună va aduce noi seturi de abilități, idei și informații pentru a vă transforma copywritingul, viața și afacerea. Acel nivel de coaching, educație, rețea, plus oportunitatea pe care o oferă este greu de egalat.

Cursul include:

  • Masterclass de scriere de conținut
  • Masterclass de scris prin e-mail
  • Masterclass SEO
  • Masterclass de afaceri online
  • Masterclass avansat și seminarii

Cu calitatea de membru, puteți accesa MasterClass-ul lor Strategic Thought Leadership, Sesiunea suplimentară peste postarea invitaților, AMA și sesiunea de întrebări și răspunsuri care dezvoltă abilități mai puternice. În plus, obțineți o comunitate minunată, responsabilitate și rețea care vă pot ajuta să obțineți un ROI uriaș pentru afacerea dvs. de copywriting.

Dacă nu considerați utilă calitatea de membru, le puteți e-mail pentru o rambursare, fără probleme sau proceduri îndelungate.

IDM

Masterclass de copywriting de la Instituția de Date și Marketing (IDM) vă ajută să învățați câteva metode avansate de copywriting care promovează implicarea și ajută la îmbunătățirea vânzărilor. Îmbunătățiți-vă scrisul cu informații despre modul în care oamenii citesc și despre ceea ce îi încurajează să ia măsuri.

Ei vă vor învăța sfaturi practice pe care le puteți aplica scrisului dvs., indiferent de context. Veți înțelege adevărata știință din spatele modului în care oamenii se angajează cu copierea și apoi o vor utiliza în avantajul dvs. De asemenea, veți putea articula și defini adevărata valoare a propunerilor de vânzări.

Vă va ajuta să înțelegeți factorii raționali și emoționali care îi convingă și îi obligă pe cititori. Cursul vă va ajuta să vă structurați, să vă adaptați și să scrieți o copie care se poate potrivi cu mediile de marketing mainstream. De asemenea, veți înțelege mai multe despre tipografia de design, imagini și alte elemente grafice care se potrivesc copiei dvs.

  De ce să rulați o verificare avansată a fundalului?

Ei vă vor învăța cele mai bune practici pentru copywriting, care include sfaturi avansate și exerciții pentru a vă face mai bun la scriere.

Copywriting Kourse

Acesta este unul dintre cursurile faimoase pentru copywriting cu un nume ciudat – Copywriting Kourse disponibil pe YouTube. În acest canal, puteți învăța câteva elemente de bază ale tehnicilor excelente și de conversie ale copywritingului.

În plus, veți învăța și cum să creați e-mailuri eficiente pentru clienții potențiali de vânzări și procese rezistente pentru a crea conținut care vinde. Puteți afla câteva dintre greșelile de bază pe care le fac scriitorii și cum le puteți evita.

Scrisul și lucrul de acasă vin cu anumite provocări pe care trebuie să le depășiți zilnic, cum ar fi productivitatea. Videoclipurile de pe acest canal vă pot ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți productivitatea cu câteva sfaturi utile, bricolaj și multe alte idei și informații conexe care vă ajută să rămâneți motivat în scris și să vă îmbunătățiți abilitățile.

Scriere creativa

Specializarea Scriere Creativă este încă o opțiune pentru tine pe care o poți găsi pe Coursera. Acoperă elemente importante din 3 genuri principale de scriere creativă – nuvelă, memorială și eseu narativ.

Vă va ajuta să stăpâniți diferite tehnici ale scriitorilor buni, cum ar fi povești încurajate, descrieri proaspete, setări interesante etc. Postați finalizarea cursului; veți primi un certificat care poate fi partajat și veți învăța într-un program flexibil.

Academia HubSpot

Direcționați-vă cariera profesională de scriitor la următorul nivel, învățând din programul online și pregătire GRATUITĂ de la nimeni altul decât Academia HubSpot. Există atât de multe cursuri din care puteți alege, care vin și cu certificări gratuite.

Încercați cursul său de marketing de conținut pentru a învăța cadrul pentru crearea de conținut în mod eficient și consecvent. Vă va ajuta să creați și să reutilizați conținut pe care motoarele de căutare și oamenii îl iubesc atât.

QuickSprout

Vino la acest articol interesant publicat de QuickSprout pentru a avea o idee cuprinzătoare despre copywriting. Acesta acoperă următoarele domenii:

  • O explicație pentru copywriting
  • Cum să devii copywriter
  • Importanța înțelegerii produsului sau serviciilor și a publicului înainte de a scrie
  • Crearea unor descrieri eficiente de produse
  • Cum să scrii titluri care să caute atenția și o copie persuasivă

Articolul este, fără îndoială, scris cu o mentalitate pentru a-i ajuta pe începători, precum și pe cei experimentați care doresc să-și îmbunătățească abilitățile. Îmbină totul, de la piață, public și arta de a scrie, ceea ce vă poate ajuta să scrieți o copie care poate avea de fapt un impact asupra cititorilor și convertiților atunci când este combinată și implementată corect.

Copyhackeri

Copyhackeri oferă niște resurse de copywriting foarte bune, totul GRATUIT. Aceste resurse vă vor ajuta să creați strategii de conținut mai bune și să scrieți o copie eficientă înainte de a lansa un produs/serviciu.

În plus, puteți învăța cum să scrieți titluri și subtitluri grozave, să evaluați propuneri de valoare, să copiați formatarea și multe altele. Așadar, consultați acele articole și citiți-le pe cele care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile.

Câteva sfaturi de copywriting pe care le puteți lua în considerare

  • Înțelegeți punctele dureroase ale publicului dvs. Fiți atenți la așteptările, temerile și visele lor și scrieți astfel încât copia să le ajute exact ceea ce caută. Nu te plimba prin tufiș!
  • Încorporați reguli de bază de copywriting, cum ar fi structura eficientă a copiei, persuasiunea, empatia, emoția, titlurile captivante, corpul concret și CTA clar. Evidențiați echilibrul corect de beneficii și caracteristici, prezentați câteva dovezi, cum ar fi mărturiile și fiți specific.
  • Tăiați puful după ce ați scris copia și evitați jargonul și clișeele.
  • Exersează din ce în ce mai mult pentru că atunci doar copia ta se va îmbunătăți. În plus, evaluează-ți periodic scrisul pentru a urmări îmbunătățirile, comparând scrierile tale anterioare cu cele noi.
  • Dacă engleza nu este limba ta primară sau are nevoie de ajutor, atunci verifică aceste resurse de învățare.

Concluzie

A deveni un copywriter eficient nu este ceva ce poți obține peste noapte. Și chiar dacă cineva garantează că e mai bine să nu crezi în astfel de promisiuni. Pentru că copywriting-ul necesită o practică regulată pentru a vă ascuți scrisul și pentru a vă concentra pe publicul pentru care scrieți copia. Folosiți instrumentele de scriere și instrumentele de optimizare a conținutului bazate pe inteligență artificială pentru a vă stăpâni abilitățile.

Cu toate acestea, puteți învăța oricând să vă îmbunătățiți abilitățile, indiferent dacă sunteți începător sau experimentat. Astfel, urmați resursele și tutorialele menționate în acest articol pentru a vă îmbunătăți copywritingul care convertește ca nebunul!.

Continua sa inveti! Continua sa scrii!