11 cele mai bune API-uri eSignature pentru afacerea dvs [2023]

API-urile eSignature permit unui abonat să solicite semnături de documente, să primească o actualizare cu privire la starea semnăturii și să descarce documentele semnate.

O aplicație dedicată eSignature este o soluție minunată pentru munca fără hârtie. Fie ca esti la birou sau in vacanta, poti trimite un contract oricui. Aplicațiile de semnătură electronică sunt obligatorii din punct de vedere juridic și sunt admisibile în instanță.

Dar cum îl folosești cu aplicațiile tale?

Utilizarea unui API eSignature și integrarea acestuia cu aplicațiile dvs. este soluția.

Puteți integra orice aplicație folosind API-ul lor pe site-ul sau aplicația companiei dvs. pentru a adăuga logo-ul mărcii dvs. în documente.

În acest articol, voi discuta despre API-urile eSign, cazurile de utilizare și caracteristicile acestora și unele dintre cele mai bune API-uri eSignature pentru afacerea dvs.

Sa incepem!

Ce este un API eSign?

O semnătură electronică sau eSign API este un tip de API care poate fi folosit de freelanceri, proprietari de afaceri, mici investitori etc., pentru a crea semnături electronice pe documentele lor prin comunicarea cu sistemul prin apel API.

Sunt un serviciu web bazat pe REST, care ajută dezvoltatorii și companiile să utilizeze și să permită aplicațiilor terțe să se conecteze pentru a utiliza capabilitățile eSign în documente.

Cu ajutorul API-ului eSign, puteți digitiza fiecare hârtie și puteți stoca toate documentele în cloud în format PDF.

Cazuri de utilizare a API-ului eSign

Institutii financiare

Instituția financiară se ocupă zilnic de formulare de autorizare, acorduri, scrisori de sancțiune, formulare de mandat etc. Astfel, ei trebuie să integreze API-ul eSign în procesele lor ERP, CRM, trunchierea verificărilor sau autorizarea împrumutului pentru a permite semnarea și menținerea documentelor digitale.

Cu amănuntul

Afacerile din sectoarele FMCG și retail trebuie să fie eficiente și rapide pentru a avea succes. Cu eSign API, crearea acordurilor cu furnizorii este mai rapidă, trimiterea acestora către furnizori este mai rapidă, iar semnarea acordului este și mai rapidă.

Sănătate

Organizațiile din domeniul sănătății folosesc metode eSign pentru a-și automatiza procesul de documentare, eliberându-le să aibă grijă mai mult de pacienți. Sistemele de documentare eSign oferă diverse șabloane, astfel încât instituțiile medicale să poată pregăti formulare și acorduri pentru pacienți în masă.

Legal

Documentele efectuate în sectorul juridic sunt mari, deoarece documentarea este cel mai util termen în tranzacțiile juridice. Afacerile petrec mai mult timp pregătind și executând contracte legale. Cu eSign API, echipele juridice pot genera o pistă de audit puternică și pot include un instrument de verificare pentru semnatar pentru a asigura conformitatea.

Caracteristicile API-ului eSign

API-urile eSign oferă mai multe funcții pentru a simplifica procesul de documentare, care ajută companiile să utilizeze capacitățile API ale eSign în aplicația sau site-ul lor:

  • Elemente de bază ale fluxului de lucru: puteți utiliza fluxuri de lucru configurabile pentru a crea procese personalizate API eSignature, pentru a îmbina diverse documente într-un singur flux de lucru.
  • Capabilități de semnătură în bloc: puteți încărca o varietate de documente în scopul semnării și le puteți semna în câteva minute.
  • Autentificare pre-semnătură: utilizați înregistrările video și fluxurile de lucru pentru potrivirea feței pentru a vă asigura că aveți de-a face cu semnatarul potrivit.

Acum, să discutăm despre cele mai bune API-uri eSign, astfel încât să puteți decide care dintre ele este mai bună pentru afacerea dvs.

semnează acum

Eficientizați-vă fluxurile de lucru ale afacerii profitând de API-ul pentru semnătură electronică signNow. Vă va ajuta să vă îmbunătățiți experiența utilizatorului pe aplicația mobilă sau pe site-ul web cu ajutorul său robust eSignature API și să vă îmbunătățiți fluxurile de lucru pentru documente.

  Cum să remediați eroarea „Este necesară atenția imprimantei” (Ghid complet)

Personalizați cu ușurință eSignature API în funcție de brandingul companiei dvs. În plus, puteți testa gratuit serviciul eSignature cu sandbox-ul pentru dezvoltatori. Procesul de configurare este super rapid. Obțineți documentație detaliată API pentru a asigura o experiență excelentă pentru dezvoltatori.

Puteți trimite documente pentru a solicita plăți și semnături, puteți crea șabloane personalizabile cu câmpuri care pot fi completate și puteți obține starea documentelor dvs.

În plus, puteți adăuga câmpuri la documente înainte de a crea un PDF. Invitați-i pe alții să semneze formulare și să completeze detaliile prin e-mail. În acest fel, puteți aduna semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic într-un singur tablou de bord.

Luați o versiune de încercare API gratuită care include toate funcțiile, 250 de invitații fără riscuri și multe altele. Puteți să vă alegeți invitațiile pe an de la 500 la 5000 și să duceți lumea digitală la următorul nivel.

DocuSign

Integrați eSignature în site-ul dvs. de afaceri sau în aplicația mobilă în câteva minute cu DocuSign eSignature API. Acesta este un API securizat de semnătură electronică care ajută la solicitarea plății, urmărirea documentelor și automatizarea formularelor din aplicație cu ușurință.

DocuSign se ocupă de aproape fiecare proces de documente din afacerea dvs., pornind de la dovada conceptelor până la integrările de întreprindere în aplicațiile de afaceri ale organizației. Oferă peste 400 de puncte finale pentru semnarea, gestionarea, acționarea în baza acordurilor, colaborarea și multe altele.

Veți primi funcții precum trimiterea directă a plicurilor în vrac și a șabloanelor compuse. Încercați acest API astăzi și începeți să vă gestionați documentele de afaceri în timp real.

Adobe Acrobat Sign API

Îmbunătățiți-vă experiența clientului cu Adobe Acrobat Sign API de încredere și sigur. Face munca și mai ușoară pentru dezvoltatori să integreze capacitățile semnăturilor electronice în site-urile lor web, aplicațiile mobile și alte platforme.

Caracteristici:

  • API-ul Acrobat Sign este disponibil cu mai multe funcții, împreună cu API-uri REST ușor de utilizat. Puteți integra cu ușurință semnăturile electronice în aplicația sau fluxul de lucru din mers.
  • Depășește sau îndeplinește standardele de securitate din industrie, inclusiv Auth v2.0 pentru o autentificare adecvată.
  • Automatizarea eSignature este un termen adevărat cu conectorul Microsoft Power Automate de la Acrobat.
  • Puteți îmbina datele din aplicația dvs. mobilă direct, puteți completa datele în prealabil și puteți trimite documente comerciale spre semnare.
  • Acrobat vă permite să construiți fluxuri de lucru end-to-end. Puteți trimite documente de afaceri pentru gestionarea și urmărirea stării și semnăturilor.

Obțineți acces deplin la toate serviciile PDF, cum ar fi generarea de documente și extragerea PDF, cu opțiunea cu plata pe măsură. De asemenea, vă puteți gestiona abonamentul prin AWS.

Semnul Zoho

Obțineți cea mai simplă și mai puternică integrare API pentru semnătură digitală cu Zoho Sign API. Începeți să integrați cu ajutorul unei documentații clare care vine cu diferite exemple. Indiferent dacă sunteți o companie cu creștere rapidă sau o întreprindere, aceasta se poate extinde odată cu nevoile dvs. în mod flexibil.

Toate documentele comerciale semnate folosind Zoho Sign API sunt obligatorii din punct de vedere juridic și sunt acceptate de o instanță judecătorească. Este foarte sigur, deoarece folosește protocolul Auth 2.0 standardele din industrie pentru autorizare sigură. Veți obține o securitate mai mare pentru documente.

Cu Zoho Sign API, puteți crea, actualiza și trimite documente pentru semnătură, puteți urmări detaliile documentului, puteți obține listele, descărca pdf-ul, rechema documente, reaminti destinatarilor, șterge documente și multe altele.

Încercați gratuit Zoho Sign API pentru a menține fluxurile de lucru de semnare, atașamentele, șabloanele, webhook-urile, rapoartele, gestionarea utilizatorilor și multe altele.

Semnul Dropbox

Trimiteți, semnați și stocați documentele dvs. importante de afaceri într-un flux de lucru fără întreruperi cu soluția intuitivă de semnătură electronică Dropbox Sign.

  Cum să exportați datele dvs. Google Fit

Trebuie doar să urmați cei trei pași simpli de mai jos și să gestionați fluxurile de lucru pentru documente fără a părăsi Dropbox:

  • Începeți să semnați: alegeți un document din contul dvs. Dropbox și adăugați semnatari pentru a solicita semnături.
  • Câmpuri de glisare și plasare: plasați diferite câmpuri în document pentru a specifica diferite secțiuni care trebuie acoperite, cum ar fi numele, semnătura și data.
  • Salvare automată și notificări: alegeți un dosar în Dropbox unde puteți stoca documentul semnat. Puteți lăsa Dropbox să salveze automat aceste documente și să le urmărească starea de la trimitere până la semnare.

Cu Dropbox Sign API, puteți reduce frecvența și le puteți permite clienților să semneze documentul de oriunde, știind că informațiile sunt în siguranță. Nu ratați nicio ritm cu un singur flux de lucru integrat pentru stocarea, organizarea și semnarea documentelor.

Simplifică-ți solicitarea de semnătură transformând cele mai utilizate documente, cum ar fi scrisorile de ofertă, contractele, SOW-urile și NDA-urile, în șabloane personalizabile și fă-le disponibile în contul tău Dropbox.

Dropbox Sign API (cunoscut anterior ca HelloSign) este un API eSignature incredibil de rapid care vă permite să implementați eSignature în aplicația dvs. mobilă. Puteți crea experiențe de marcă și personalizate pentru a configura e-mailurile și a vă promova marca.

Securizează-ți documentele de afaceri cu piste de audit, conformități standard din industrie, protecția împotriva falsificării și criptarea datelor. Creați o experiență coerentă pentru expeditori și semnatari cu acest API.

API-ul eSignatures.io

API-ul eSignatures.io este cel mai bun pentru construirea de contracte complet gestionate cu integrarea extinsă a API-ului eSign cu dispozitive cu ecran mic, cum ar fi smartphone-urile. Este o platformă prietenoasă cu dispozitivele mobile care poate reda un contract pe dispozitivul dvs. la o rată de răspuns foarte mare.

Contractele sunt obligatorii din punct de vedere juridic și admisibile în instanță. API-ul eSignatures.io vine cu o varietate de funcții, cum ar fi integrarea SMS-urilor, automatizarea fluxului de lucru, auditul de urmărire a semnăturilor și multe altele. Pentru a solicita o semnătură, trebuie să:

  • Obțineți cheia API
  • Apelați punctul final API și construiți corpul cererii conform documentației
  • Odată ce ați trimis contractul, puteți obține statutul contractului, dacă este semnat sau nu.

Opțiunea de preț flexibilă vă permite să plătiți pe măsură ce mergeți; prin urmare, niciun angajament pe termen lung.

PandaDoc

Încheiați mai multe oferte mai rapid prin colectarea de semnături electronice cu API-ul PandaDoc eSignature. Vă permite să încărcați un document existent în orice format doriți sau să creați un document nou folosind șabloane din diferite opțiuni.

Trimiteți documentul dvs. de afaceri către mai mulți destinatari prin canalul ales, cu sau fără semnarea comenzii. De asemenea, îl puteți încorpora în interfața aplicației mobile. Odată semnat, veți primi documentul cu certificatul de securitate al acestuia, astfel încât să puteți aduce informațiile în sistem imediat.

Webhook-urile încorporate PandaDoc oferă acces imediat. Puteți solicita semnături de pe orice dispozitiv, de oriunde, prin web, interfața aplicației și e-mailuri. Acest lucru vine cu semnarea încorporată care crește experiența și implicarea utilizatorului. În plus, automatizați colectarea documentelor semnate într-un flux de lucru fără întreruperi.

Dacă sunteți gata să începeți, creați un sandbox gratuit sau solicitați un demo gratuit. Alegeți planul superior pentru a beneficia de mai multe beneficii și caracteristici.

BoldSign

Încorporați întregul proces de semnătură electronică în aplicațiile dvs. de afaceri cu API-ul eSignature extrem de rapid al BoldSign. Vă permite să vă automatizați fluxurile de lucru ale documentelor. Puteți utiliza API-urile REST cuprinzătoare pentru a încărca documente, a atribui dinamic câmpuri de semnătură și pentru a trimite documente pentru semnătură.

Integrarea aplicației SaaS multi-locată a BoldSign este un avantaj suplimentar pentru dvs.

Urmăriți starea solicitărilor și descărcați o copie a documentului semnat după finalizarea procesului. Utilizatorii pot introduce semnături în document în pozițiile marcate înainte de trimitere.

  Cum să utilizați controlerul Xbox 360 pe Dolphin Emulator

Cutia de testare pentru dezvoltatori BoldSign vă permite să testați API-ul eSignature în detaliu, astfel încât să puteți integra capabilitățile eSignature în aplicație pentru a vă asigura că totul funcționează bine. Poate gestiona milioane de solicitări de semnare fără întârziere.

Începeți cu un cont sandbox gratuit sau luați o încercare gratuită a diferitelor planuri pentru a înțelege beneficiile. De la șabloane nelimitate până la autentificare, BoldSign oferă funcții vaste.

Foxit eSign

Gestionați semnătura digitală folosind Foxit eSign API și profitați de funcțiile sale pentru a obține soluții de clasă mondială. Cu această soluție, vă puteți extinde afacerea, puteți reduce costurile și vă puteți extinde capacitățile. Colectați semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic și stocați-le în câteva minute.

Generați documente de afaceri la cerere în interiorul aplicației și fiți siguri că dvs. și clienții dvs. nu ratați nicio clipă. Încorporați semnarea pentru a vă menține clienții pe aplicația sau site-ul dvs. Cu Foxit eSign, puteți promova o experiență de brand cuprinzătoare, simplificată și pozitivă.

Integrați API-ul eSign fără probleme, datorită ghidurilor rapide. Cu suportul eSignature API, puteți să încărcați un document și să-l trimiteți spre semnare, să creați etichete și șabloane personalizate, să încorporați semnarea în aplicații, să obțineți fluxuri de lucru webhook, să descărcați rapoartele și documentele și să susțineți fluxul de parteneri.

Alegeți orice plan dorit, care include piste de audit, PDF-uri certificate digital, o interfață de utilizator ușor de utilizat, o bibliotecă de conținut, mementouri prin e-mail și SMS, conformitatea UETA și ESIGN, securitatea documentelor de echipă, capabilități de atașare, etichete de foldere și multe altele.

DigiSigner

Începeți cu DigiSigner eSignature API și capturați cu ușurință semnături obligatorii din punct de vedere legal. Înscrieți-vă și obțineți cheia API pentru a trimite solicitări de semnătură și pentru a beneficia de funcții avansate cu acest API simplu și puternic.

Puteți afișa documente pe site-ul dvs. web prin încorporarea acestora și permițând vizitatorilor să completeze documentul și să semneze fără a părăsi site-ul. În plus, puteți trimite link-uri către documentele dvs. de afaceri prin e-mail, astfel încât destinatarii să poată deschide și semna documentele oricând și oriunde.

Încărcați documentul sau formularul ca șablon și configurați-l folosind un tablou de bord. Trimiteți-le pentru semnare prin eSignature API. În plus, adăugați fragmente de text într-un anumit format în documentele dvs. pentru a menționa unde ar trebui să semneze clientul dvs. și să introduceți detaliile în formular, cum ar fi numele, data etc. Puteți utiliza, de asemenea, branding-ul companiei dvs.

GetAccept

Integrați GetAccept cu instrumentele dvs. de afaceri și obțineți tot ce aveți nevoie. API-ul este simplu, ușor de utilizat și rapid, astfel încât să puteți conecta platforma sa la stiva dvs. de tehnologie fără probleme. Creați automat documente din sistemul ales de dvs. folosind informațiile pe care le aveți deja.

GetAccept API minimizează introducerea manuală a informațiilor și maximizează eficiența. Puteți declanșa fluxul de lucru pentru documente, puteți prelua date după ce documentul își schimbă starea și puteți extrage atașamente. API-ul vă permite să colectați și să capturați documente acceptabile din punct de vedere legal.

Transformați clienții potențiali în clienții dvs. valoroși astăzi. Programați o demonstrație și experimentați o cale unică către o semnătură digitală.

Concluzie

API-urile eSign sunt instrumente excelente pentru companiile care se ocupă de mai multe documente într-o singură zi. Companiile pot obține un cod redus și un API eSign versatil pentru a-și optimiza și accelera procesul de semnătură, integrându-l cu stiva lor de tehnologie.

Aceste API-uri sunt utilizate de companii și dezvoltatori pentru a implementa și utiliza beneficiile semnăturilor online. Acest lucru va reduce costurile, va crește valoarea, va îmbunătăți colaborarea și va îmbunătăți productivitatea.

Deci, alege cel mai bun API eSignature din lista de mai sus, în funcție de nevoile tale și integrează-l cu aplicațiile tale.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune platforme de experiență digitală pentru a oferi utilizatorilor experiențe digitale excelente.