10 trăsături pe care ar trebui să le aibă fiecare antreprenor creativ

Când sunteți la câțiva ani într-o activitate creativă, s-ar putea să începeți să vă gândiți la construirea unei afaceri în jurul pasiunilor voastre. Datorită internetului și tehnologiei pe care le avem la dispoziție, să-ți croiești propria cale niciodată nu a fost mai accesibilă.

Când rămâi cu el pe termen lung, antreprenoriatul creativ este o călătorie împlinitoare. Cu toate acestea, este vital să vă asigurați că aveți trăsăturile necesare pentru a continua pe termen lung.

Dacă sunteți puțin confuz cu privire la ceea ce aveți nevoie, nu vă faceți griji; esti in locul potrivit. Continuați să citiți pentru a descoperi cele mai importante trăsături pentru a porni pe această cale.

1. Experiență în a-ți face ideea de afaceri ca hobby

Este firesc să fii inspirat de alți creatori, cum ar fi YouTube-uri de fotografie, care își câștigă existența făcând ceea ce le place. Dar dacă încerci să începi o afacere proprie doar pentru că crezi că poți obține influență și bani, te vei epuiza rapid.

A avea un interes real este singura modalitate de a excela în orice domeniu al vieții și de a te simți împlinit. Această dragoste subiacentă pentru ceea ce faci te va motiva să te trezești în zilele în care te simți puțin mai greu. Și pe măsură ce înveți mai multe despre industrie, vei deveni un lider de gândire și un inovator.

Înainte de a transforma o activitate creativă într-o afacere, fă-o ca un hobby timp de cel puțin doi sau trei ani. Dacă încă ești interesat să o faci după ce noutatea a dispărut, probabil că ești un câștigător.

2. Dorința de a învăța și de a se adapta

Dacă ai un loc de muncă care nu te interesează, este ușor să te simți confortabil și să nu te concentrezi pe învățarea de noi abilități. Trebuie să schimbi acest mod de a gândi pentru a deveni un antreprenor creativ de succes. Industrii precum fotografia și designul evoluează tot timpul, iar stilul tău se va maturiza în mod natural pe măsură ce devii mai experimentat.

Dacă ești reticent să te adaptezi pe măsură ce progresezi, vei stagna. Și, la un moment dat, probabil că vei decide să renunți. Dacă pasiunea dvs. specifică este fotografia, luați în considerare aceste cursuri gratuite de fotografie online, care merită să urmați.

  Cum să utilizați Microsoft Planner în echipe

3. Răbdare

Rețelele de socializare ne-au făcut mai ușor să păstrăm legătura cu prietenii noștri, iar pentru mulți creativi, este un instrument crucial pentru construirea afacerilor lor. Dar, în același timp, este ușor să fii prins în capcana de a invidia viețile aparent șlefuite ale tuturor.

Să te compari cu oameni care au ani de experiență este un joc cu sumă zero. Când porniți în călătoria dvs. de antreprenoriat creativ, trebuie să înțelegeți cât timp va dura să vă construiți.

În primii câțiva ani, probabil că veți depune o cantitate semnificativă de muncă și veți observa puține câștiguri. Dar, în timp, acestea se vor agrava.

Acordă-ți cel puțin trei ani pentru a face ceva să funcționeze. Stabiliți obiective mai mici care vă vor face să mergeți mai departe și încercați să absorbi cât mai multe informații posibil.

4. O idee clară a problemei pe care doriți să o rezolvați

Dacă nu puteți rezolva o problemă pentru publicul dvs., călătoria dvs. de antreprenoriat creativ va lovi o piatră de poticnire.

Făcând tot ce vrei să urmărești ca hobby, probabil că vei fi observat mai multe probleme care trebuie remediate în industria ta, fie că le experimentezi tu sau conținutul pe care îl consumi.

Odată ce cunoașteți tipurile de lucruri pe care oamenii doresc să le rezolve, puteți începe să vă gândiți cum le puteți răspunde. Alcătuiți o strategie care să le ofere valoare gratuită, care ulterior vă va permite să vă mutați publicul mai departe în pâlnia de vânzări.

5. Posedă un echipament bun

La începuturile tale ca creativ, cel mai bun echipament este orice ai la dispoziție. Dar la un moment dat, va trebui să faceți upgrade și să vă asigurați că ceea ce aveți este suficient de bun pentru a crea o muncă la nivel profesional.

De exemplu, dacă ești fotograf, nu trebuie să ai cea mai bună cameră de pe piață. Cu toate acestea, ceea ce aveți trebuie să poată face cel puțin imagini foarte bune – și trebuie să fie ceva pe care să vă simțiți confortabil.

Alte domenii creative vor necesita echipamente diferite. Dacă vrei să fii podcaster, ar trebui să investești într-un microfon de înaltă calitate. În mod similar, videografii și YouTuber-ii aspiranți ar trebui să se asigure că au o cameră și o configurație care să le permită să producă rezultatele creative pe care le caută.

  Cum să mutați butonul în jos în aplicația Reddit

Cumpărarea de echipamente mai bune poate deveni costisitoare, dar aveți mai multe opțiuni pentru finanțarea acestor achiziții. Luați în considerare următoarele:

  • Vinde-ți vechiul echipament pentru a elibera fonduri.
  • Acceptați o muncă independentă în timp ce vă construiți afacerea.
  • Dacă încă ești la slujba de zi cu zi, pune o parte din salariu într-un pot de economii.
  • Uită-te în jurul casei tale pentru articole pe care nu le folosești și vinde-le.

Puteți folosi MPB pentru a cumpăra, comercializa și vinde echipamente dacă sunteți fotograf sau videograf.

6. Dispuneți de sisteme eficiente

Pentru a reuși ca antreprenor creativ, existența unor sisteme eficiente este la fel de importantă ca și stabilirea obiectivelor, dacă nu chiar mai importantă.

Când creați sisteme eficiente, este o idee bună să vă gândiți mai întâi unde doriți să fiți peste un an sau cam așa ceva. Apoi, descrieți acțiunile pe care le veți întreprinde pentru a vă îndeplini ambiția.

De asemenea, este esențial să vă gândiți la tehnologia pe care o puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți eficiența. De exemplu, este posibil să doriți să utilizați un instrument de productivitate precum Todoist pentru a vă urmări obiectivele zilnice. De asemenea, este important să aveți software-ul potrivit, cum ar fi Adobe Lightroom dacă sunteți fotograf sau Adobe Audition pentru podcasting.

Sistemele dvs. vor avea nevoie de ajustări pe măsură ce deveniți mai avansati, așa că merită să le revedeți o dată la trei luni sau cam asa ceva.

7. O gamă variată de abilități

Ca antreprenor creativ, vei purta multe pălării. Da, trebuie să fii calificat în domeniul în sine, dar trebuie să înveți și dezavantajele conducerii eficiente a unei afaceri.

Pentru a reuși în antreprenoriatul creativ, iată câteva dintre lucrurile pe care va trebui să le înveți singur:

  • Cum să creați conținut de impact în rețelele sociale.
  • Cum să creați produse de înaltă calitate.
  • Cum să construiți un site web care convertește clienții potențiali.
  • Cum să depuneți declarațiile fiscale.

Dacă nu ai mai condus niciodată o afacere, merită să încerci un pic freelancing-ul. Pe lângă faptul că înveți elementele de bază ale proprietății unei afaceri, îți vei construi și rețeaua profesională. Pentru a face procesul mai ușor, consultați aceste sfaturi despre cum să treceți de la un job 9-5 la freelancing.

8. Gândire în afara cutiei

Deși a avea o idee despre problemele pe care doriți să le rezolvați este o idee bună, nu este singurul lucru pe care ar trebui să îl luați în considerare în antreprenoriatul creativ. Uneori, veți observa că există lacune pe piață acolo unde alții nu le văd – și în aceste cazuri, este esențial să gândiți în afara cutiei.

  Cum să ascundeți folderele Gmail de la un client de e-mail desktop

Gândirea în afara cutiei vă va permite să fiți mai inovatoare, dar poate fi greu să vă adunați ideile dacă sunteți distras în mod constant. Având în vedere acest lucru, merită să vă deconectați de la distrageri și de la tehnologie în mod regulat. Puteți încerca o detoxifiere pe rețelele sociale, dar este de asemenea util să mergeți la plimbări și să meditați.

9. Obiceiuri solide în viața ta personală

Din punct de vedere tehnic, puteți construi o afacere creativă în timp ce aveți zone din viața personală nesincronizate, dar acest lucru v-ar putea sacrifica serios sănătatea pe termen lung.

Înainte de a vă aprofunda în antreprenoriatul creativ, ar trebui să vă gândiți să vă construiți obiceiuri solide în viața personală. Acest lucru vă va permite să lucrați la potențialul maxim.

Este esențial să ai un program consecvent de somn-trezire și, de asemenea, ar trebui să iei în considerare cu tărie implementarea unei rutine de dimineață. Nu trebuie să fie complex, dar jurnalul, exercițiile și dușurile reci sunt toate puncte de plecare superbe. Puteți folosi aplicații de urmărire a obiceiurilor pentru a vă asigura că rămâneți motivat.

10. Încrederea în sine

La început, vei avea un sentiment de sindrom de impostor. Dar pentru a reuși în antreprenoriatul creativ, trebuie să crezi în tine.

Deoarece mergi pe o cale pe care mulți nu o fac, s-ar putea să-ți fie greu să te relaționezi cu ceilalți. De asemenea, s-ar putea să aveți oameni care vă spun să „fii mai realist” și alte comentarii disprețuitoare. În aceste momente, este important să ignori ceea ce spun ei și să perseverezi.

Însuși faptul că faci ceea ce majoritatea oamenilor nu vor deja te plasează în percentila superioară, iar asta ar trebui să-ți dea încredere să continui. Puteți folosi numeroase aplicații pentru a construi încrederea în sine și, de asemenea, merită să lucrați la sentimentele negative care ar putea apărea în loc să le suprimați.

Recomandări cheie

  • Înainte de a începe o afacere creativă, urmărește-ți pasiunea ca hobby timp de cel puțin doi până la trei ani, pentru a-ți asigura un interes real și un angajament pe termen lung.
  • Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta este crucială pentru succesul ca antreprenor creativ, pe măsură ce industriile evoluează și stilul tău se maturizează în timp.
  • Răbdarea este cheia în antreprenoriatul creativ, deoarece este nevoie de timp pentru a te construi. Stabiliți obiective mai mici, absorbiți informații și acordați-vă cel puțin trei ani pentru a vedea progresul.

Antreprenoriatul creativ este o călătorie incitantă

Antreprenoriatul creativ este o cale plină de satisfacții dacă rămâi cu el pe termen lung. Dar, în același timp, nu este o plimbare în parc și trebuie să aduni mai multe abilități pentru a o face să funcționeze. Aceste sfaturi sunt un punct de plecare util, dar pentru a deveni un maestru necesită să ieși și să acționezi pe cont propriu.