10 software de management de proiect al agenției pentru a vă gestiona clienții fără probleme tipstrick.ro

Aceste software uimitoare de gestionare a proiectelor de agenție vă pot salva dacă gestionarea proiectelor de agenție este dificilă.

Marketingul digital a devenit standardul de marketing de aur pentru orice produs și serviciu. Majoritatea companiilor care necesită marketing digital nu pot gestiona funcțional marketingul online, deoarece le lipsește o echipă dedicată.

Pentru a umple golul, au apărut multe agenții de marketing digital. În consecință, instrumentele de management de proiect ale agențiilor au devenit un must-have pentru astfel de agenții.

Acest articol vă va prezenta câteva programe de conducere și accesibile pentru managementul agențiilor pe care echipa dvs. de marketing le poate folosi.

Probleme comune cu care se confruntă agențiile de marketing

#1. Managementul Clientilor

Majoritatea agențiilor de marketing raportează că gestionarea în timp real a clienților este principala provocare. Când agenția ta va crește, vei gestiona 5 până la 10 clienți simultan. Acest lucru este, de asemenea, necesar pentru venituri și profitabilitate. Dar supravegherea zilnică a proiectelor tuturor clienților și raportarea progresului este descurajantă.

#2. Management de proiect

Când clientela dvs. crește, crește și numărul de proiecte active. Nu mai puteți gestiona aceste proiecte pe o foaie de calcul. Ca să nu mai vorbim de erorile umane, ștergerea accidentală a sarcinilor, sarcinile în așteptare de mult timp, lipsa resurselor pentru sarcini și așa mai departe fac din managementul agenției un coșmar.

#3. Colaborare

Când începeți o agenție de marketing digital și acceptați proiectele clienților, veți vedea în curând că echipa de proiect lucrează în siloz.

Proprietarii de agenții observă adesea că echipa este ocupată cu sarcinile care le plac, mai ales cu cele ușoare. Și le este o provocare să comunice cu întreaga echipă despre finalizarea sarcinilor, dezvoltarea conținutului etc.

#4. Managementul resurselor de marketing

Gestionarea mai multor clienți înseamnă că vei ajunge să amesteci conținutul unui client cu celălalt. Ca să nu mai vorbim, stocarea totul pe computerele creatorilor de conținut separați face dificilă accesarea activelor media atunci când echipa de management al rețelelor sociale sau al PPC trebuie să posteze conținut.

#5. Livrarea la timp a rezultatelor proiectului

Membrii echipei dvs. de proiect pot amâna în livrarea la timp a rezultatelor proiectului, deoarece nu aveți o supraveghere clară a proiectului.

În mod alternativ, activul dvs. media, conținutul, postările pe rețelele sociale, anunțurile PPC etc. sunt gata, dar echipa în cauză nu își continuă sarcinile.

Ca să nu mai vorbim, descoperiți că a fost creat un conținut solicitat, dar nimeni nu s-a gândit să îl trimită prin e-mail clientului.

Oricare ar fi motivul, sunteți obligat să întâmpinați întârzieri în proiectele clienților atunci când mențineți o agenție de marketing digital.

Ce este software-ul de management de proiect al agenției?

Instrumentele de management al proiectelor agenției sunt aplicații speciale la locul de muncă care ajută agențiile de marketing digital.

Un software de management de proiect al agenției vine de obicei cu următoarele caracteristici:

  • Un centru de comandă al agenției sau un tablou de bord pentru o vedere holistică a tuturor proiectelor pe un singur ecran
  • Introducerea automată a foii de pontaj pentru proiecte orare
  • Un depozit de conținut securizat și centralizat pentru toate activele creative
  • Tablouri digitale pentru sesiuni de brainstorming
  • Instrument de analiză a datelor pentru a crea rapoarte de proiect
  • Acces la instrumente bazat pe roluri pentru o colaborare externă și internă fără întreruperi
  • Acces la aplicațiile de lucru de oriunde de pe orice dispozitiv, fără a compromite securitatea
  • Instrumente de management de proiect precum diagramele Gantt, managementul dependențelor, matricea priorităților etc.
  Istoria Caps Lock: De ce există tasta Caps Lock?

Când mutați proiectele agenției pe o astfel de aplicație și implementați utilizarea acesteia pentru toate proiectele clienților din echipe, eliminați majoritatea blocajelor în gestionarea unui proiect.

Cum ajută software-ul de management de proiect al agenției?

  • Obțineți control complet asupra tuturor proiectelor clienților cu vizualizarea tabloului de bord a proiectelor în derulare.
  • Monitorizați utilizarea zilei de lucru a resurselor proiectului și atribuiți sarcinile în mod rațional.
  • Creați un inventar de abilități, astfel încât să nu vă angajați cu un proiect client pentru care abilitățile necesare nu sunt disponibile.
  • Oferiți echipei de proiect acces ușor la aplicații de afaceri, active media, conținut și așa mai departe dintr-un software centralizat.
  • Înregistrați activitățile tuturor resurselor proiectului pentru audit și evaluare a performanței.
  • Nu ratați niciodată ore facturabile sau conținut dintr-un proiect client.
  • Oferiți membrilor echipei dvs. un spațiu de lucru accesibil pentru a colabora cu ușurință la idei, active creative, conținut, coduri etc.

Până acum, ați trecut prin elementele de bază ale software-ului de management de proiect al agenției. Acum, găsiți mai jos câteva aplicații remarcabile de management al agențiilor pe care agențiile de marketing digital de succes le folosesc de pe tot globul:

luni

Dacă sunteți o agenție de creație, monday.com vă permite să gestionați totul – proiecte, campanii de marketing, conducte de vânzări, calendare de evenimente și multe altele. Aici, agențiile pot urmări proiectele clienților, pot gestiona istoricul clienților, pot planifica sarcini interne, pot colabora la proiecte și pot gestiona facturile și plățile.

Pe monday.com, companiile pot atribui cu ușurință sarcini colegilor de echipă și le pot urmări. La atribuirea unei noi sarcini, persoana este notificată, ceea ce crește responsabilitatea și responsabilitatea. Se pot vizualiza toate proiectele și sarcinile în cronologia și calendarul.

monday.com vă ajută să respectați cu succes termenele limită, afișând dintr-o privire starea proiectului și data scadenței. Astfel, echipele pot ști ce proiecte sunt pe drumul cel bun și care sunt restante. O tablă care poate fi partajată și diverse șabloane sunt, de asemenea, disponibile aici.

Această platformă are, de asemenea, o funcție de urmărire a timpului pentru a ține evidența timpului petrecut pentru fiecare sarcină și proiect. Mai mult, dacă clienții vă plătesc la oră, puteți utiliza același instrument pentru a înregistra timpul total investit într-un proiect în scopuri de facturare.

Wrike

Wrike este un software eficient pentru managementul proiectelor agenției, care vă permite să realizați mai multe proiecte în mai puțin timp. Oferă o vedere la 360° a fiecărei sarcini și proiecte pe care le aveți la îndemână pentru un profit maximizat.

Această platformă este un spațiu de lucru unificat care stochează toate resursele pentru a vă crește eficiența și pentru a eficientiza comunicarea echipei. Pe măsură ce colegii pot colabora fără probleme, nu vor exista obstacole și mai multă productivitate.

Mai mult, acest instrument vă ajută să oferiți vizibilitate și transparență, astfel încât să puteți bucura fiecare parte interesată și să așteptați loialitate de la ei. Alte caracteristici evidențiate includ:

  • Instrument de marcare vizuală în timp real
  • Vizualizare volum de lucru
  • Calendare comune ale echipei
  • Diagrama Gantt cu un singur clic
  • Urmăritor de timp
  • Personalizarea fluxului de lucru
  Cum să ștergeți aplicațiile de pe iPhone

Dacă utilizați acest software, nu este nevoie să comutați între diferite alte aplicații pe care le utilizați. Acceptă integrarea cu Salesforce, Tableau, Google Drive, SharePoint, OneDrive, Jira, MS Excel, Slack, Dropbox și HubSpot.

AgencyAnalytics

AgencyAnalytics este un instrument de încredere pentru agențiile de marketing. Vă permite să vă extindeți afacerea cu funcții precum raportarea automată a clienților și tablouri de bord personalizabile. De asemenea, agențiile vor obține următoarele atribute din acest instrument:

  • Șabloane personalizabile de rapoarte de marketing
  • Generator de rapoarte prin glisare și plasare pentru automatizare
  • Tablou de bord personalizat cu valori personalizate, obiective, widget-uri și conținut care poate fi încorporat
  • Funcție pentru a urmări progresul către obiective
  • Suită de instrumente SEO pentru auditarea site-urilor, clasarea cuvintelor cheie și monitorizarea backlink-urilor

În plus, vă puteți conecta la peste 70 de canale de marketing de la AgencyAnalytics, inclusiv Ahrefs, Amazon ads, BrightLocal, Campaign Monitor, Drip, Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics, HubSpot, Instagram, LinkedIn, Mailchimp, Moz, Semrush, Shopify, Stripe , YouTube, Vimeo, WooCommerce.

Productiv

Productive este o destinație unică pentru toate agențiile care caută profitabilitate și un control puternic asupra operațiunilor lor. Această platformă scalabilă poate fi utilizată pentru consolidarea datelor, planificarea resurselor, bugetarea complexă și multe altele.

În plus, companiile de marketing îl pot folosi și pentru stocarea datelor financiare, gestionarea clienților potențiali, crearea bugetelor și comunicarea în echipă. Dacă doriți să vă livrați proiectele mai rapid, utilizați această platformă pentru a vă menține toți colegii concentrați pe prioritățile lor și, astfel, pentru a vă eficientiza munca la proiect.

Productive poate urmări, de asemenea, timpul facturabil pentru a economisi timp prin generarea automată a facturilor. De asemenea, aceeași platformă vă poate monitoriza bugetul și marjele de profit în timp real.

Ce grafic

Fiecare agenție de marketing trebuie să creeze o mulțime de rapoarte pentru echipe și clienți. Whatagraph facilitează această sarcină prin automatizarea proceselor de creare și livrare a rapoartelor. Această platformă nu este doar ușor de utilizat și scalabilă, dar și capabilă să extragă date din peste 40 de surse pentru a le prezenta în mod transparent.

Agențiile pot folosi oricare dintre șabloanele sale predefinite sau pot crea un raport de la zero. Widgeturile sale de tip drag-and-drop permit utilizatorilor flexibilitate. De asemenea, puteți combina date pe Whatagraph folosind formule personalizate.

Mai mult, această platformă acceptă partajarea rapoartelor în direct prin link-uri și rapoartele de programare pentru a fi trimise automat. De asemenea, vă oferă o imagine de ansamblu asupra performanței dvs. în funcție de echipe, conturi sau regiuni.

Stup

Hive vă oferă toate instrumentele de care o agenție de marketing are nevoie pentru a excela în managementul proiectelor. Aici puteți planifica și organiza multe proiecte și sarcini complexe. De asemenea, este potrivit pentru stabilirea liniilor de bază ale proiectelor și atribuirea de sarcini diferiților membri ai echipei.

Puteți eticheta și clasifica activitățile aici pentru a obține o vizibilitate deplină a activităților dvs. în timp real. Se poate folosi aceeași platformă pentru a înregistra timpul și orele facturabile. De asemenea, Hive poate centraliza aprobările, feedback-ul și solicitările clienților.

Gainapp

Gainapp este potrivită în special pentru agențiile de marketing digital, cu un accent prioritar pe angajamentele pe rețelele sociale. În campaniile pe rețelele sociale, agenția dvs. trebuie să colaboreze cu clientul și echipa de creatori de conținut în timp real.

Modelele și copiile de text trebuie să treacă de la creator de conținut la client și înapoi pentru feedback de design, sugestii creative și aprobări. Puteți face toate acestea pe Gainapp fără efort.

  Cum să adăugați sau să eliminați conturi de e-mail în Mail pentru Mac

Gainapp creează următorul flux de lucru ușor de utilizat pentru agenția dvs. de marketing pe rețelele sociale:

  • Creați, importați și încărcați conținut și copii creative
  • Puneți tot conținutul într-un spațiu de stocare securizat în cloud în compartimente
  • Partajați compartimentul necesar cu clientul pentru feedback și sugestii
  • Managerii de clienți și agenții pot aproba automat conținutul
  • Postați conținutul pe mânerele rețelelor sociale

Puteți începe perioada de încercare gratuită pentru a afla despre interfața lor înainte de a parcurge planurile plătite.

lucru in echipa

Puteți folosi Lucrul în echipă pentru a împărți proiecte complexe în mai multe sarcini și subsarcini. Apoi, organizați-le într-o cronologie în funcție de timpul bugetat până la finalizare, termenele limită și dependențele.

Asta nu este doar pentru un singur proiect. Puteți face acest lucru pentru cât mai multe proiecte posibil, indiferent dacă sunt recurente, facturate pe oră sau o singură dată.

Următoarele sunt caracteristicile cheie ale acestui software de management de proiect al agenției:

  • Gestionați un număr nelimitat de proiecte simple sau complexe ale clienților
  • Urmăriți și monitorizați toate orele facturabile
  • Clienții pot accesa, de asemenea, o versiune de perete a aplicației
  • Creșteți și reduceți pe măsură ce proiectele clienților cresc sau scad

La momentul redactării acestui articol, peste 6.000 de agenții globale folosesc Teamwork pentru un management eficient și accesibil de proiecte pentru agenții de la distanță, fizice și hibride.

Accelo

Accelo a devenit un dezvoltator lider de software de automatizare a afacerilor de la o agenție digitală. Prin urmare, înțelege punctele dureroase ale gestionării agențiilor de marketing digital.

Cu experiența sa în industrie, a creat instrumentul de management al agenției Accelo care vă avantajează în următoarele puncte:

  • Vă aduce personalul, facturarea și clienții într-o singură aplicație centrală
  • Capturați cu precizie toate orele facturabile
  • Sincronizați programul întregului personal al agenției dvs. de marketing digital pentru a utiliza eficient ziua de lucru a personalului
  • Creați un mediu de comunicare fără efort cu clienții pentru a-i menține fericiți
  • Menține proiectele clienților în limita bugetului
  • Management online de proiecte pentru proiecte unice, orare și recurente ale clienților
  • Faceți-vă agenția profitabilă încă din prima zi, reducând pierderile și scurgerile de ore facturabile

Îmbunătățit

Improvado aplică tehnica Extragere, transformare și încărcare sau instrumentele ETL pentru integrarea datelor. Cu ajutorul ETL, instrumentul reunește datele de marketing ale agenției de la diferite proiecte, echipe, angajați individuali și aplicații de afaceri pentru a vă oferi o vedere fără dezordine a stării agenției.

Instrumentul vă permite să conectați surse de date terțe de la diverse platforme de campanie, cum ar fi Google Ads, Instagram, Twitter, Shopify, Bing ads, LinkedIn, YouTube, Facebook Ads și așa mai departe.

După ce ați colectat date de proiect din sursele de mai sus, puteți crea vizualizări de date pe platforme precum Google Data Studio, Tableau, Power BI și Looker direct din aplicația web Improvado.

De asemenea, puteți stoca datele agenției de marketing digital pe platforme solide de baze de date precum PostgreSQL, Google Big Query, ClickHouse, MariaDB, Snowflake și multe altele.

Cuvinte finale

Potrivit unui sondaj recent asupra afacerii globale de marketing digital, Expert Market Research (EMR) a raportat că marketingul digital a creat o afacere imensă de aproximativ 305 miliarde USD în 2020.

Raportul mai spune că industria ar trebui să înregistreze o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 17,6% între 2021 și 2026 și va acumula venituri de aproximativ 807 miliarde de dolari până la sfârșitul lui 2026.

Pe scurt, agențiile de marketing digital sunt aici pentru a rămâne. Cu toate acestea, ei trebuie să adopte un software de management de proiect al agenției pentru a facilita gestionarea clienților.

Apoi, puteți consulta instrumentele de marketing digital pentru a crește veniturile și implicarea.