10 CTA pentru a vă crește de două ori conversiile site-ului dvs

Dacă doriți ca clienții dvs. sau vizitatorii site-ului dvs. să facă acțiunea dorită, trebuie să-i direcționați către aceasta. Nu este un secret că aceștia vor pleca pur și simplu, fără să mai cruțe o secundă pe site-ul tău, dacă nu le spui ce urmează.

Atunci te ajută apelul la acțiune.

După cum arată numele, îndemnul le spune clienților despre acțiunea pe care doriți să o întreprindă. Acesta este responsabil pentru generarea de conversii pe pagina sau site-ul dvs. web.

Clienții dvs. își doresc acum CTA mai personalizate și mai atent. Așadar, dacă doriți să captați interesul clienților dvs., trebuie să vă gândiți de la cutie.

CTA-urile personalizate se pot converti cu până la 202% mai mult decât versiunile tradiționale.

În plus, dacă clienții dvs. găsesc CTA fără nicio propunere de valoare, o vor omite fără milă. Și îndemnul dvs. la acțiune nu va genera conversii.

Din fericire, unele moduri vă pot ajuta să vă faceți îndemnurile mai eficiente și să îmbunătățiți conversiile.

În acest articol, vom discuta despre cele mai bune CTA care vor crește cu siguranță rata de conversie a paginii tale.

Ce sunt CTA și de ce sunt importante?

CTA-urile, sau îndemnul la acțiune, sunt cuvinte sau expresii menite să stimuleze interesul clienților dvs. pentru a trece la pasul următor, exact acolo unde doriți să fie. Ar putea fi orice, de la achiziționarea a ceva până la abonarea la lista de e-mailuri sau descărcarea gratuită.

Îndemnul la acțiune ajută la generarea de acțiuni sau conversii dorite din partea publicului dvs., încurajându-l să ia măsuri imediat prin cuvinte sau expresii convingătoare. Acestea sunt solicitările sau instrucțiunile care încurajează vizitatorii site-ului sau clienții dvs. să întreprindă o anumită acțiune. Include achiziția, completarea unui formular sau înscrierea la un buletin informativ.

Scopul principal al CTA este de a transforma vizitatorii pasivi ai site-ului web în clienți activi și implicați. Când sunt utilizate corect, CTA-urile pot ajuta la maximizarea impactului campaniilor dvs. de marketing și vânzări.

Cu toate acestea, este esențial să aflați despre capcane, precum și despre modalitățile dovedite de a face ca CTA să funcționeze mai eficient. Pentru a genera mai multă valoare din CTA, trebuie să comunicați valoarea unei acțiuni specifice.

În plus, asigurați-vă că este ușor pentru utilizatori să facă acest lucru. În acest fel, sunteți sigur că veți crește ratele de conversie și veți stimula creșterea afacerii dvs.

În plus, implementarea CTA-urilor eficiente vă facilitează urmărirea și măsurarea eficienței eforturilor dvs. de marketing și publicitate. Permite o mai bună optimizare a strategiilor dvs. de afaceri și, de asemenea, randamente sporite.

Cele mai bune practici pentru crearea unui CTA bun

Un CTA poate fi denumit un instrument de marketing care servește diverse scopuri, dar cu același scop final; inițiază un răspuns de la utilizator. În timp ce creați un CTA puternic, trebuie să luați în considerare câteva puncte.

Păstrați-l simplu și clar

În primul rând, trebuie să vă asigurați că există un CTA ușor de înțeles și simplu. Nu faceți acest lucru complex prin introducerea unor termeni mari sau a unui limbaj complex, deoarece poate deruta vizitatorul, ceea ce duce la rate de conversie proaste.

Faceți-l acționabil

Utilizați un limbaj orientat spre acțiune, cum ar fi „Înscrieți-vă acum”, „Aflați mai multe” sau „Începeți” pentru a produce un sentiment de acțiune imediată în mintea cititorului.

  Cele mai bune 10 găzduire de server Terraria pentru toată lumea

Folosește verbe puternice

Creați-vă CTA folosind verbe puternice și active. Poate fi ceva de genul „Alăturați-vă”, „Descărcați”, „Începeți” sau „Obțineți” pentru a face să pară mai convingător.

Atrăgător din punct de vedere vizual

Designul CTA-ului tău are mult mai multă greutate decât crezi. Un îndemn perfect trebuie să aibă culori contrastante și text îndrăzneț. Încercați să adăugați ceva pentru a face să apară de pe pagină. Ar trebui să fie ceva care să iasă în evidență față de restul conținutului paginii tale.

Puneți-l într-o locație proeminentă

Plasați CTA într-o locație vizibilă, cum ar fi deasupra pliului sau în partea de sus a paginii, unde poate fi văzut cu ușurință și are sens.

Personalizează-l

Personalizați-vă CTA pentru publicul țintă, folosind un limbaj și imagini care rezonează cu acestea. Spune-le că vorbești cu ei.

Testați și optimizați

Nu în ultimul rând, încercați să jucați cu diferite CTA și verificați care rezonează cel mai bine cu publicul dvs. În plus, trebuie să optimizați și să îmbunătățiți în mod constant indemnurile dvs. pe baza datelor de performanță pe care le adunați folosind instrumente de hărți termice.

Acum vom discuta despre cele mai bune CTA care vor crește cu siguranță rata de conversie a paginii tale.

Citiți/Aflați mai multe

Cel mai utilizat, dar eficient, CTA trebuie să fie acesta! Este una dintre cele mai bune modalități de a vă direcționa vizitatorii către următorul pas cel mai bun în schimbul oferirii de valoare. Construiți încredere și credibilitate oferind informații suplimentare potențialilor dvs. clienți.

Iată cum arată un buton „aflați mai multe”:

Păstrați-vă CTA scurt și clar, deoarece îl va face mai persuasiv. Un alt punct de reținut despre CTA este să îl plasați în locația potrivită pe pagină și undeva este ușor vizibil și accesibil.

Puteți crea suplimente cu cuvinte familiare, cum ar fi „Aflați mai multe despre ceea ce facem” etc. Un CTA bine conceput trebuie să direcționeze utilizatorul către informații relevante și să creeze un sentiment de urgență. Poate ajuta la convertirea mai multor vizitatori în clienți și la creșterea conversiilor pe site-ul dvs.

Lead Magnet CTAs

Îndemnurile cu magnet de plumb funcționează prin încurajarea publicului țintă să întreprindă o anumită acțiune, de obicei pentru a-și schimba informațiile de contact cu ceva valoros. Un magnet de plumb este un termen de marketing care reprezintă un produs sau serviciu gratuit. Este propunerea de valoare – ar putea fi o carte electronică, un webinar, un cupon de reducere etc.

Iată cum arată un apel la acțiune pentru generarea de clienți potențiali:

Un CTA cu magnet de plumb este de obicei inclus în materialul destinat să atragă publicul țintă, cum ar fi o pagină de destinație sau orice alt conținut. Poate fi un buton, un formular sau un hyperlink care duce vizitatorul la o pagină unde își poate introduce detaliile de contact.

Odată ce utilizatorul ia măsuri, va primi magnetul principal în schimbul informațiilor de contact. De asemenea, poate fi înțeles ca primul pas în canalul de vânzări, atunci când scopul este de a genera clienți potențiali pentru creșterea și conversia ulterioară.

subscriptie la stiri

Un CTA cu abonament la buletin informativ este un prompt sau un buton care încurajează un vizitator al site-ului web să se înscrie la buletinul informativ prin e-mail al unei companii. În general, veți găsi aceste tipuri de CTA în anumite locații de pe un site web, cum ar fi un antet, un subsol sau o bară laterală.

În plus, îndemnurile la abonamentul la newsletter sunt asociate cu un limbaj provocator care stimulează vizitatorul în schimbul acțiunii. Câteva exemple includ „Obține oferte exclusive” sau „Rămâneți la curent cu ultimele noastre actualizări”.

Iată cum arată un îndemn de abonare la newsletter:

Când un vizitator face clic pe CTA dat, acesta îl va direcționa către un formular în care i se va cere să introducă informațiile de contact, cum ar fi adresa de e-mail, numele, locația etc.

  10 Resurse de învățare și tutoriale pentru Affinity Designer

După trimiterea cu succes a formularului, aceștia sunt abonați oficial la buletinul informativ al companiei dumneavoastră. Și le puteți adăuga la lista de e-mail folosind instrumente de marketing prin e-mail. După aceea, vor putea primi actualizări regulate de la companie.

CTA-urile cu abonament la buletin informativ funcționează prin conversia vizitatorilor site-ului web în abonați. Permite companiilor să construiască relații cu publicul lor și să le țină la curent cu noile produse, servicii și promoții.

Un formular de contact este un instrument bazat pe web prin care utilizatorii pot trimite mesaje sau întrebări către proprietarul sau administratorul unui site web. Oferă o modalitate convenabilă pentru vizitatori de a intra în contact cu proprietarul unui site web, fără a fi nevoie să dezvăluie direct adresa lor de e-mail.

De obicei, un formular de contact este afișat pe o pagină web și conține un set de câmpuri pe care utilizatorul trebuie să le completeze.

Informațiile necesare ar putea include următoarele:

  • Numele utilizatorului.
  • Adresa de e-mail.
  • Subiectul mesajului.
  • Mesajul propriu-zis.

Proprietarul site-ului este notificat cu privire la informații atunci când utilizatorul face clic pe butonul „Trimite” după completarea detaliilor.

Evenimentele sau promoțiile pe durată limitată sunt o modalitate excelentă de a atrage atenția publicului și de a le duce rapid la pasul următor. Aceste CTA-uri informează vizitatorii dumneavoastră despre cele mai recente promoții pe care compania dumneavoastră le derulează și îi ajută cu mai multe detalii.

Iată cum arată un îndemn de promovare a unui eveniment:

În timp ce creați îndemnuri de promovare a evenimentelor puternice, dar înțelepte, trebuie să vă amintiți să utilizați cuvinte care evocă un sentiment de urgență în publicul dvs. Adăugarea unui vârf de personalizare ar putea fi cireașa de deasupra.

Unele cele mai bune exemple de îndemnuri de promovare a evenimentelor ar putea include „Obțineți oferta mea”, „Cumpărați acum și economisiți” sau „Revendicați-mi reducerea”.

Ca să nu mai vorbim, dacă ești suficient de inteligent încât să observi că aceste exemple vorbesc la persoana întâi. Acest pas pur și simplu sporește puterea CTA-urilor tale.

Butoane de partajare socială

Butoanele de distribuire socială permit publicului dvs. să partajeze cu ușurință conținutul pe care l-ar putea găsi relevant, ajutându-vă astfel, la rândul său, să atrageți mai mult trafic. Dar doar plasarea lor acolo nu va mai face treaba; folosirea unui apel puternic la acțiune este esențială pentru a obține cele mai bune rezultate din eforturile tale.

Pentru a beneficia de beneficiile butoanelor de partajare socială, trebuie mai întâi să vă concentrați pe plasarea corectă a butoanelor. Acestea pot fi ajustate oriunde, de la blogurile dvs. la orice alt conținut demn de partajat. Rețineți să îl plasați într-o locație unde este ușor accesibil.

În acest exemplu, atunci când utilizatorii citesc articolul, sunt liberi să îl distribuie pe canalele lor de socializare dacă îl consideră relevant.

Iată cum arată un îndemn de distribuire socială:

Creșterea plumbului

Lead nurturing este o componentă esențială a unei strategii de marketing de succes, iar apelul la acțiune (CTA) joacă un rol important în acest proces. Oferind conținut țintit, CTA-urile care promovează clienții potențiali creează o călătorie a clienților, oferind mesajul potrivit persoanei potrivite la momentul potrivit.

Un CTA care promovează clienții potențiali își propune să atragă clienți potențiali, să construiască relații și să transforme clienții potențiali în clienți fideli. Aceste CTA se concentrează pe asigurarea faptului că experiența unui utilizator este personalizată, eficientă și relevantă.

Iată cum arată un îndemn la acțiune pentru promovarea clienților potențiali:

Unele CTA standard de promovare a clienților potențiali includ conținut descărcabil, cum ar fi cărțile albe și cărțile electronice, înregistrarea pentru seminarii web și evenimente, formulare pentru a programa o consultare, descărcări de probă de produs și reduceri la un anumit produs sau serviciu.

  7 Cele mai bune sisteme SIEM cu sursă deschisă pentru a vă îmbunătăți securitatea cibernetică

Folosind CTA-urile potrivite, puteți alimenta clienții potențiali, îi puteți implica și vă puteți asigura că produsul sau serviciul companiei dvs. este în atenția clienților potențiali.

Fie că este vorba despre o postare pe blog sau un buletin informativ, conținutul asociat joacă un rol esențial și este un aspect important al creșterii eficienței conținutului și marketingului dvs.

CTA-urile de conținut similar încurajează cititorii să se implice cu conținutul, oferind conținut suplimentar, similar, care adaugă mai multă valoare experienței lor. Puteți încorpora conținut similar prin hyperlinkuri, inclusiv adăugarea de link-uri sugerate la sfârșitul postărilor sau CTA relevante în locațiile corespunzătoare.

Iată cum arată un îndemn de conținut asociat:

Trebuie să rețineți că CTA-urile ar trebui să fie utilizate cu moderație și strategic pentru a maximiza eficiența unei postări pe blog. Dacă o faci în mod corect, îndemnurile de conținut similar pot contribui la creșterea angajamentului în postările tale, în același timp la creșterea acoperirii.

Probă/Demo gratuită

Îndemnurile de încercare/demo gratuite vă pot ajuta să vă încurajeze publicul să încerce produsele/serviciile dvs. a. Aceste tipuri de CTA sunt folosite atunci când oferiți publicului o demonstrație a ofertelor dvs. înainte ca acestea să investească banii.

Iată cum arată un apel la acțiune de probă gratuită:

Când folosiți CTA-uri de probă gratuită, acestea vă pot ajuta să vă entuziasmați publicul cu privire la produsele dvs.

Cu toate acestea, este important să rețineți că pentru a face publicul să lucreze; trebuie să precizați beneficiile revendicării ofertei dvs., în timp ce ușurați obiecțiile.

BigCommerce a făcut o treabă grozavă cu CTA de încercare gratuită. Ei comunică ce valoare poate obține vizitatorul în schimbul apăsării pe butonul de încercare gratuită.

Contactați vânzări

Acest tip de apel la acțiune oferă direct un mesaj vizitatorului să contacteze vânzările și este foarte concentrat pe vânzări. Aceste CTA vizează clienții potențiali pentru produsele și serviciile dvs.

Puteți lua în considerare plasarea acestor indemnuri pe paginile de produse sau servicii, deoarece acestea sunt utile pentru a converti clienții potențiali în clienți.

Care sunt unele greșeli comune ale CTA?

Unele greșeli comune ale CTA includ plasarea proastă a CTA, utilizarea unui limbaj confuz, lipsa de urgență, niciun stimulent, design neatrăgător, adăugarea de prea multe CTA, lipsa personalizării și nicio testare.

Poți avea prea multe CTA-uri?

În general, se consideră că prea multe îndemnuri pot fi copleșitoare pentru utilizator și pot dilua mesajul. Un aspect aglomerat sau confuz cu mai multe CTA concurente poate duce la confuzie și la rate de conversie mai mici. Cel mai bine este să ai un mesaj clar, concis și un CTA principal sau câteva CTA pe pagină.

Cum se testează A/B CTA-urile?

Iată pașii pentru a testa îndemnurile A/B:
Alegeți două îndemnuri diferite: doriți să testați două îndemnuri diferite (CTA).
Stabiliți scopul: decideți ce doriți să obțineți cu CTA. De exemplu, doriți să creșteți ratele de clic și de conversie sau să generați mai mulți clienți potențiali?
Creați o ipoteză: elaborați o ipoteză despre care CTA are mai multe șanse să atingă obiectivul.
Configurați testul: utilizați un instrument precum Google Optimize sau VWO pentru a configura testul A/B.
Împărțiți traficul: instrumentul de testare A/B împarte aleatoriu traficul site-ului dvs. între cele două CTA. Vă va permite să vedeți cum se comportă fiecare CTA cu diferite audiențe.
Colectați date și analizați: observați cum funcționează fiecare CTA pe o perioadă stabilită.
Luați o decizie și repetați: pe baza rezultatelor testului A/B, luați o decizie cu privire la ce CTA să utilizați pe site-ul dvs. web în continuare. Și asigurați-vă că testați și îmbunătățiți în mod continuu indemnurile dvs.

Concluzie

CTA-urile nu se pot încadra niciodată în criteriile universale. Cu obiective diferite, va trebui să plasați CTA relevante. Cu toate acestea, un lucru care nu se schimbă este că CTA ar trebui să fie suficient de convingător pentru a solicita un răspuns din partea utilizatorului. Deci, depuneți toate eforturile și intrați cu un CTA solid!

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune software-uri de generare de clienți potențiali pentru startup-uri și companii.