10 cele mai bune programe software pentru un progres eficient

Foile de parcurs ale produselor sunt o resursă importantă pentru o călătorie bine planificată de dezvoltare a produsului. Explorați software-ul de creare a foii de parcurs pentru produse pentru a crea foi de parcurs bine definite pentru afacerea dvs.

Un produs de succes depinde direct de procesul de dezvoltare, care este foarte complicat pentru că continuă pentru o perioadă lungă de timp. Procesul este afectat de diverși factori care nu sunt întotdeauna posibil de microgestionat.

Acest lucru necesită necesitatea creării unui document clar, care să înregistreze întreaga călătorie de creare a produsului, eliminând confuzia, astfel încât toată lumea să rămână pe aceeași pagină.

O foaie de parcurs pentru produs este un document strategic care înregistrează în mod coerent produsul și ciclul de viață al său de dezvoltare, reperul atins și starea curentă a produsului. Foaia de parcurs este ca un instrument de ghidare pentru membrii echipei, indicând reperele cheie, termenele limită, activitățile în desfășurare etc.

Ei organizează totul într-un singur loc și oricine, dintr-o privire, poate înțelege călătoria proiectului și rolul lor în procesul de dezvoltare.

Cum funcționează foile de parcurs pentru produse?

Foile de parcurs ale produsului sunt în general concepute și întreținute de un manager de produs și sunt accesibile tuturor membrilor echipei și părților interesate, desigur, cu condiții impuse.

În funcție de motivul pentru care sunt abordate, acestea pot fi granulare, oferind chiar și cele mai mici detalii ale procesului de creare a produsului. Pe de altă parte, ele pot fi proiectate pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra călătoriei de generare a produselor și a etapelor următoare.

Foile de parcurs ale produsului documentează procesul de creare a produsului, împărțind strategia proiectului în blocuri bine definite. Membrii echipei să înțeleagă vizual procesul de dezvoltare, modulele finalizate, sarcinile în curs și viitoare și cine este responsabil pentru ce.

Inutil să spunem că foile de parcurs identifică cu precizie riscurile mult mai devreme, evidențiind dependențele care pot fi tratate sistematic.

Fără îndoială, foile de parcurs ale produselor aliniază membrii echipei îmbunătățind productivitatea, dar pot fi foarte dezordonați de proiectat și actualizat, mai ales în echipe de dimensiuni mari. Aici, multe persoane pot fi însărcinate cu menținerea foilor de parcurs, ceea ce poate complica și mai mult procesul.

Apare necesitatea unor instrumente adecvate de creare a foii de parcurs pentru a automatiza procesele de creare și gestionare a foii de parcurs.

Există o mulțime de instrumente de creare a foii de parcurs pe piață care pretind că vă ajută organizația să se ocupe de sarcini, dar nu toate își îndeplinesc promisiunea și ar putea să nu aibă caracteristici cruciale. Mai jos este lista de caracteristici pe care nu ar trebui să le ratați niciodată atunci când alegeți software-ul pentru foaia de parcurs al produsului pentru organizația dvs.

Caracteristici pe care trebuie să le căutați într-un software de foaie de parcurs de produs

Când căutați cel mai bun software de foaie de parcurs pentru afacerea dvs., asigurați-vă că acesta oferă următoarele caracteristici:

  • Interfață de utilizator curată, intuitivă, cu un număr decent de șabloane de foi de parcurs pre-proiectate.
  • Flexibilitatea de a prezenta puncte de vedere diferite către diferiți membri ai echipei sau părți interesate.
  • Abilitatea de a colabora și de a partaja foi de parcurs cu membrii echipei.
  • Suport de integrare pentru software de management de proiect precum Asana, Slack, Jira și GitHub.
  • Software-ul ar trebui să fie ușor de învățat și ar trebui să ofere asistență extinsă pentru clienți.
  Cum să arunci vrăji Harry Potter pe iPhone-ul tău cu Siri

Acum că aveți o idee despre cum arată software-ul de foaie de parcurs competent, să continuăm să explorăm unele dintre cele mai solide opțiuni disponibile.

luni

Să începem cu Monday, un software robust de gestionare a produselor care acceptă configurații agile ale fluxului de lucru și permite vizualizarea detaliată a datelor pentru a facilita crearea unor foi de parcurs exhaustive pentru produse. Este un instrument adecvat, atrăgător pentru echipele de toate dimensiunile care doresc să planifice, să urmărească și să gestioneze sarcinile și fluxul de lucru.

Monday întruchipează o interfață de utilizator frumoasă și intuitivă, plină cu funcții de colaborare interesante, cum ar fi comentarii, @-etichetare și atașamente, care se vor dovedi utile pentru toate dimensiunile echipelor de produse.

Software-ul vine cu caracteristici vizuale și flexibile pentru a ajuta echipele care au nevoie de un flux de lucru agil pentru a colabora la proiecte. Disponibilitatea asistenței 24/7 facilitează utilizarea acestui software.

Monday oferă următoarele caracteristici pentru a accelera procesul de construire a produsului:

  • Sincronizează toate instrumentele de dezvoltare și colaborare în timp real
  • Creați fluxuri de lucru flexibile care ghidează procesul de la conceptualizare până la lansarea produsului
  • Adaptați procesul de dezvoltare a produsului în jurul unei strategii unice de produs.
  • Acceptă integrarea cu aplicații de management de proiect precum Slack, Google Drive, Gmail, Google Calendar și Jira.

Wrike

Wrike este un alt instrument de cartografiere a produsului pe care cu siguranță ar trebui să optați pentru gestionarea sarcinilor și proiectelor, colaborarea cu membrii echipei și construirea de foi de parcurs orientate către clienți.

Software-ul menține vizibilitatea completă a procesului de creare a produsului, asigurându-se că departamentele se sincronizează și împărtășesc progresul fiecărei etape și se aliniază complet cu obiectivele.

Wrike accelerează călătoria produsului, ajutându-vă să vizualizați fiecare etapă pe care o atingeți cu o planificare mai amănunțită.

Wrike ajută la planificarea următoarelor sarcini fără efort:

  • Acesta permite versatilitatea, permițându-vă să alegeți o nouă abordare pentru o nouă echipă sau proiect.
  • Diagramele Gantt personalizabile permit membrilor echipei să vizualizeze fiecare etapă a foii de parcurs.
  • Facilitează părțile interesate să examineze progresul în timp real.
  • Calendarul centralizat menține toate departamentele sincronizate și adaugă straturi pentru a evita ciocnirile de lucru.
  • Afișează prioritățile de lansare a produsului segregate pe săptămână și minimizează potențialele întârzieri.

Click Up

ClickUp împuternicește echipele să creeze calendare strategice care încurajează o colaborare mai bună în echipă necesară pentru atingerea obiectivului dorit. Platforma oferă un câmp personalizat care poate fi personalizat pentru adăugarea de repere, costuri și contacte cheie dacă doriți să creați foi de parcurs personalizate.

Interfața este curată și fără dezordine, iar toate sarcinile dvs. sunt organizate într-un singur loc, facilitând lucrul și colaborarea cu membrii echipei dintr-un loc centralizat.

Să vedem ce are de oferit ClickUp:

  • Diagramele Gantt descriu suprapuneri, dependențe, cronologie și lansări, ajutându-vă să identificați blocajele și riscurile mult mai devreme.
  • Stabiliți etape și programe de timp pentru ca membrii echipei dvs. să își termine sarcinile la timp.
  • Modulul robust de raportare măsoară cu precizie eficiența colegilor de echipă și prezice obiectivele realizabile într-un interval de timp dat.
  • Salvați vechile foi de parcurs ca șabloane care vă păstrează detaliile, atașamentele, termenele limită, comentariile și toate informațiile necesare și reutilizați-le mai târziu.
  • Partajați foile de parcurs cu clienții sau cu părțile interesate externe și controlați accesul acestora prin alocarea de permisiuni.
  Volumul lui Spotify este prea mic pentru tine? Modificați aceste setări pentru a o face mai tare

RoadMunk

Mărci precum Microsoft, Dell și Hulu simplifică ciclul de dezvoltare a produsului utilizând foaia de parcurs orientată de client de RoadMunk.

Instrumentul de foaie de parcurs de la capăt la capăt captează în mod eficient feedback-ul clientului pentru a prioritiza la ce ar trebui să lucreze echipa în continuare. RoadMunk este ușor de utilizat și vă permite să creați foi de parcurs pregătite pentru sala de consiliu în doar câteva minute.

RoadMunk îți comunică eficient strategia prin următoarele caracteristici:

  • Peste 35 de șabloane complet personalizabile, care acceptă vizualizarea cronologică și vizualizarea cu bandă
  • Exportați cu ușurință modelele de foi de parcurs în formate URL, PNG și HTML și partajați-le cu părțile interesate.
  • Captați și stocați feedback de la clienții sau echipele de asistență direct în instrument și utilizați-l pentru a alimenta foaia de parcurs.

ProductPlan

Utilizați ProductPlan ca o platformă all-in-one pentru a proiecta o strategie câștigătoare și oportunități într-o foaie de parcurs pentru a obține un avantaj competitiv. Oferă o viziune holistică a strategiei de produs, oferind perspective valoroase asupra rezultatelor reale ale afacerii.

ProductPlan vă permite să efectuați următoarele funcții:

  • Creați mai multe foi de parcurs pentru diferite linii de produse, care pot fi vizualizate de pe o singură platformă.
  • Utilizați vizualizări și filtre personalizate pentru a controla accesul publicului la informații.
  • Opțiunile flexibile de aspect permit echipelor să vizualizeze termenele limită și să vadă datele ca o listă.
  • Scalați și eficientizați fluxurile de lucru ale produselor pentru construirea de foi de parcurs, prioritizarea ideilor și lansarea de noi produse.
  • Utilizați evidențele din foaia de parcurs pentru a vizualiza cât de reușită este strategia dvs. și ce necesită îmbunătățiri.
  • Integrarea cu aplicații terțe permit sincronizarea datelor între alte instrumente, iar API-ul REST vă permite să construiți o integrare personalizată.

ProductBoard

Mergând mai departe, avem ProductBoard, un software de roadmapping care aliniază eficient pe toată lumea, inclusiv membrii echipei și părțile interesate, în jurul foii de parcurs ale produsului. Instrumentul are ca rezultat foi de parcurs ale produselor agile și extrem de personalizabile, în mare parte determinate de feedback-ul clienților și de nevoile părților interesate.

Instrumentul de generare a foii de parcurs ajută la gruparea caracteristicilor produsului în funcție de lansare, sprint, orizonturi de timp largi sau compartimente acum/următorul/mai târziu.

În acest fel, ajută la urmărirea dependențelor necesare pentru a atenua riscurile mult mai devreme. ProductBoard se asigură că clienții sunt centrul strategiei de creare a foii de parcurs, oferind astfel acces nerestricționat echipei la feedback-ul clientului.

Instrumentul ajută la sincronizarea echipei de dezvoltare, oferind integrări la instrumente precum Jira, Azure DevOps, GitHub, Trello și Pivotal Tracker.

Alte funcții sunt următoarele:

  • Organizați, creați și actualizați în mod dinamic foile de parcurs
  • Personalizați structura foii de parcurs pentru a dezvolta planuri detaliate de lansare
  • O cronologie detaliată vă ajută să vizualizați când să începeți și să terminați lucrul la sarcini și inițiative.

Airfocus

Oferind o soluție cuprinzătoare pentru echipele de proiect pentru a gestiona și comunica strategia, Airfocus are cu siguranță nevoie de o mențiune pe listă. Acest instrument modern îi ajută pe membrii echipei să-și prioritizeze munca și să construiască foi de parcurs pe baza feedback-ului oferit de clienți.

  Cum să vă înregistrați ecranul cu Microsoft PowerPoint

Platforma oferă integrare cu mai multe aplicații de management de proiect, cum ar fi Jira, Azure DevOps, Trello, Shortcut și multe altele, permițându-vă să abordați probleme specifice, cum ar fi prioritizarea și colectarea de feedback.

Airfocus îi aliniază pe toată lumea la viziune, construind foi de parcurs pentru produse necomplicate și facilitând colaborarea cu membrii echipei, produse și alte unități ale spațiilor de lucru interconectate.

Acesta permite echipelor să vizualizeze dependența dintre diferitele componente, identificând astfel riscurile și planificând mai bine obiectivele și reperele. Airfocus oferă, de asemenea, șabloane bogate, foarte personalizabile pentru a satisface toate nevoile dvs. de gestionare a produselor.

TogglPlan

TogglPlan prezintă o vedere clară a foilor de parcurs ale produselor pentru a ajuta la construirea de produse mai bune. Aduce transparență mediului de lucru, oferind tuturor să știe ce sarcini lucrează cineva și ce repere trebuie atinse.

TogglPlan ajută la următoarele:

  • Cronologia proiectului codificată cu culori ajută la identificarea progresului sarcinilor atribuite dintr-o singură privire.
  • Partajați cu ușurință planurile de proiect cu oricine cu un singur clic, inclusiv cu părțile interesate externe.
  • Editorul drag-and-drop ajută la proiectarea foilor de parcurs în câteva minute fără nicio cerință de instruire externă.
  • Panourile Kanban vizualizează sarcinile segmentate în funcție de starea lor actuală, asigurându-se că nicio sarcină nu este ratată.
  • Permiteți importul de date din foile de calcul atunci când treceți de la alte instrumente precum Asana sau Trello pentru a vă ajuta să începeți rapid.

Aha!

Aha! face ca capabilitățile de cartografiere rutieră să fie accesibile tuturor datorită caracteristicilor sale simple care duc la îndeplinire sarcinile în cel mai scurt timp.

Platforma oferă funcții mai bune decât alte instrumente de creare a foii de parcurs; leagă obiectivele și inițiativele sarcinilor direct de lansările de produse, epopee și alte componente, cu tehnica drag-and-drop pentru a descrie alinierea strategică.

Platforma oferă șase modele de șabloane diferite pentru nevoi variate de produs, care pot fi personalizate cu ușurință fără a necesita experiență pentru proiectarea foii de parcurs.

Foile de parcurs nu sunt un document important pentru membrii echipei; este extrem de ușor să le partajați părților interesate și clienților ca PDF, imagine sau pagină web securizată.

Aha! Se străduiește să aducă toate aspectele legate de proiect pe o singură platformă pentru o accesibilitate ușoară și în scopuri de management. Perspectivele și feedback-ul clienților sunt integrate chiar în instrument pentru a obține inspirație și a le implementa în următoarea versiune.

ProPad

Să încheiem cu ProPad, un software de management de proiect vechi de un deceniu, cu o interfață extrem de intuitivă și vizuală.

Diagramele vizuale personalizabile de pe platformă îi ajută pe membrii echipei să prioritizeze sarcinile și să le arate progresul. Setările de permisiuni pot fi configurate pentru a restricționa datele neimportante de la părțile interesate externe.

Software-ul de foaie de parcurs ProPad urmează în primul rând abordarea globală a foii de parcurs de produs lean. Aceasta conectează traseele foii de parcurs cu obiectivele și rezultatele cheie (OKR) și contextualizează fiecare sarcină în curs.

ProPad acceptă integrarea Azure DevOps, Dropbox, GitHub, Trello, Slack și Salesforce și este disponibil și ca extensie Chrome. În afară de aceasta, oferă, de asemenea, acces API și webhook-uri personalizate pentru accesibilitate suplimentară.

Recomandări cheie

O oră de planificare vă poate economisi zece ore de lucru. Acest lucru este valabil mai ales în scenariile de dezvoltare a produselor. Software-ul pentru foaia de parcurs al produsului prezentat mai sus va ajuta la eficientizarea călătoriei de dezvoltare a produsului, ținându-i pe toți la curent.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune software-uri de management de proiect pentru IMM-uri.