10 cele mai bune platforme de implicare a clienților pentru companii [2023]

În zilele noastre, călătoria clientului trebuie să fie mai personalizată, deoarece reținerea clienților a devenit o sarcină complicată, care adesea pare imposibilă.

În mod interesant, îmbunătățirea ratelor de implicare a clienților va asigura că acesta interacționează cu afacerea dvs. și, la rândul său, va crește rata de retenție.

Datorită platformelor de implicare a clienților disponibile pe piață, încurajarea implicării clienților nu este o sarcină imposibil de realizat. Iată un tabel la îndemână care prezintă cele mai bune platforme de implicare a clienților pentru afacerea dvs., cu detalii în articolul de mai jos.

Titlu

Descriere

Explora

Forta de vanzare

Creați site-uri, portaluri, forumuri, aplicații bazate pe CRM pentru o experiență avansată.

Twilio

Angajament personalizat bazat pe date pe canalele globale.

Tastatura

Implicarea clienților bazată pe inteligență artificială, analiză în timp real, asistență pentru integrări.

Moengage

Platformă bazată pe statistici, analiză bazată pe inteligență artificială, experiențe personalizate la scară.

Sprinklr

Serviciu fără fricțiuni pentru clienți pe peste 30 de canale, informații bazate pe inteligență artificială.

Zoho

Experiența clientului omnicanal, managementul teritoriului, notificări în timp real.

Interfon

Implicarea directă a canalului, campanii multicanal, direcționare avansată.

LiveAgent

Angajament pe mai multe canale, reguli de automatizare, capabilități CRM.

A curge in sus

Angajament specific industriei, integrare cu canalele de comunicare, fluxuri de lucru personalizate.

Segment

Platformă bazată pe inteligență artificială, bază de date unificată pentru clienți, implicare în timp real.

Ce este Customer Engagement?

Angajamentul clienților implică diferitele tipuri de comunicări și interacțiuni pe care clienții le au cu marca dvs. prin diverse canale, favorizând o relație cu marca dvs.

Cu cât clienții interacționează mai mult cu marca dvs., cu atât mai mult reaprinde relația cu clientul dvs. Acest lucru reduce, de asemenea, costurile de achiziție, rezultând o creștere eficientă a afacerii.

Menținerea clienților implicați în orice moment duce la un grad ridicat de implicare a clienților, dovedindu-se avantajos pentru companii și organizații. Atunci când clienții interacționează, ei consideră că marca dvs. este mai valoroasă, ceea ce duce la loialitatea și satisfacția clienților. Acesta este motivul pentru care a apărut conceptul de social media customer service.

Unele dintre avantajele oferite de implicarea clienților sunt următoarele:

  • Îmbunătățiți experiența de brand
  • Creșterea loialității clienților
  • Acces la feedback-ul clienților și informații aprofundate
  • O experiență mai bună pentru clienți
  • Creșterea vitezei pâlniei de vânzări

Cunoașterea vocii clientului este esențială pentru satisfacția clientului, deoarece așteptările clienților de la mărci au crescut, iar aceștia preferă o abordare mai personalizată.

Ce este o platformă de implicare a clienților?

O platformă de implicare a clienților este un software care gestionează diferite tipuri de comunicări cu clienții pe diverse canale, cum ar fi chat-ul web, e-mailul sau rețelele sociale. Software-ul este adesea echipat cu caracteristici precum comunicarea multi-canal, sisteme CRM, raportare, personalizare de marketing și autoservire pentru clienți.

Platforma oferă experiențe plăcute clienților care prosperă în relații pozitive cu clienții tăi.

Unele dintre beneficiile interesante oferite de platforma de implicare a clienților sunt compilate mai jos:

  • Accesați datele clienților de pe platforma robustă de comunicații ca serviciu (CPaaS) dintr-un singur loc.
  • Construiește o relație semnificativă și profundă cu clienții tăi, astfel încât aceștia să nu se simtă neapreciați.
  • Puteți crește pentru a îndeplini cerințele de servicii, securitate și conformitate stabilite de companiile de întreprindere.

În plus, este posibil să înțelegem fiecare interacțiune cu clientul și să oferim experiențe unice pentru clienți pe canalele digitale.

Caracteristicile cheie ale platformelor de implicare a clienților

Software-ul de implicare a clienților ar trebui să includă următoarele caracteristici:

  • Angajament pe mai multe canale – Ar trebui să ofere asistență pe mai multe canale pentru a comunica cu clienții dvs., cum ar fi e-mail, text, apel vocal și rețele sociale.
  • Reguli de automatizare – Reguli de automatizare pentru a executa strategii de implicare a clienților atunci când anumite criterii sunt îndeplinite.
  • Gamification – Funcții de gamification pentru recompensarea agenților cu insigne pentru a încuraja concurența eficientă și pentru a crește productivitatea clienților.
  • Raportare – Software-ul de implicare a clienților ar trebui să fie echipat cu un pachet de analiză complet care vă oferă instrumente puternice de analiză și raportare.
  • Tabloul de bord centralizat – Acest lucru facilitează echipa de asistență pentru clienți să vadă și să gestioneze toate datele și comunicarea clienților dvs. dintr-un singur tablou de bord.
  • Integrari – Aceste platforme ar trebui să fie capabile să accepte integrări de aplicații terță parte, care pot include aplicații legate de comerțul electronic, rețelele sociale și multe altele.
  • CRM – Managementul relațiilor cu clienții (CRM) încorporat pentru gestionarea datelor necesare clienților, care variază de la informații de contact la comenzi anterioare și bilete.

Acum că știți despre caracteristicile importante de căutat în platforma de implicare a clienților, mai jos sunt cele mai bune disponibile online.

Forta de vanzare

Reinventează experiențele clienților folosind Forta de vanzare și construiți site-uri, portaluri, forumuri, aplicații și multe altele bazate pe CRM.

Cu CRM, puteți implementa cu ușurință constructori, componente și aplicații verticale ieșite din cutie pentru o experiență avansată a clienților și pentru a digitiza procesele de afaceri end-to-end.

Caracteristici:

Recunoașteți utilizatorii pentru că sunt activi în comunitate și recompensați loialitatea cu insigne personalizabile.

Creați ranguri, insigne și sisteme de punctare personalizabile ca stimulente pentru participare.

Membrii pot identifica și susține alți clienți ca experți pe anumite subiecte.

Creați un clasament public pentru a mulțumi utilizatorilor pentru contribuțiile lor.

Sunteți împuternicit să conectați călătoria clientului prin distrugerea silozurilor și conectarea sistemelor, datelor, aplicațiilor și conținutului. Folosind site-urile, portalurile și aplicațiile mobile, puteți interacționa cu mai mulți clienți și puteți accelera creșterea afacerii.

Twilio

Twilio este o platformă populară de implicare a clienților care oferă clienților un angajament personalizat bazat pe date.

Platforma combină o suită extinsă de canale de comunicare digitală, date primare ale clienților și soluții flexibile din care să aleagă. Servind clienții la nivel global, Twilio livrează mesaje și e-mailuri când și oriunde preferă.

Caracteristici:

  • Date unificate ale clienților primari pentru a oferi angajamente personalizate și fără întreruperi.
  • Creați soluții de inginerie flexibile pentru a crește rentabilitatea investiției în comunicații, pentru a crește eficiența operațională și pentru a accelera implementările.
  • Soluțiile de sănătate eligibile pentru HIPAA sunt personalizabile pentru a satisface nevoile pacientului de îngrijire virtuală omnicanal, mementouri de întâlnire și multe altele.
  • Oferiți experiențe de comerț electronic personalizate la scară pentru a construi relații de lungă durată cu clienții.
  • Oferiți experiențe omnicanal personalizate cu securitate încorporată pentru serviciile financiare.

De asemenea, puteți crea campanii de marketing unice pentru publicul dvs. global, care sunt menite să servească un scop special.

Tastatura

Tastatura este o platformă lider de implicare a clienților, bazată pe inteligență artificială, care transformă modul în care echipele, agenții și clienții se conectează. Platforma vă permite să utilizați instrumente AI puternice într-un mod în care cele mai bune experiențe pentru clienți sunt furnizate fără a fi nevoie de instruire și modelare.

Caracteristici:

  • Instrumente AI precum coaching live și transcripții în timp real pentru a sprijini reprezentanții în apelurile live și în timpul examinărilor post-apel
  • Aplicație mobilă pentru a vorbi, a trimite mesaje, a întâlni și a sprijini clienții și pentru a realiza comunicări de afaceri.
  • Funcția de analiză în timp real a informațiilor despre clienți Dialpad pentru a vă sprijini echipele.
  • Suport de integrare predefinit cu aplicații precum Salesforce, Zendesk și Google Workspace.
  • Analize în timp real pentru a avea vizibilitate completă asupra utilizării și adoptării agenților în birourile globale.

Platforma acționează ca un spațiu de lucru colaborativ care dă putere agenților să poarte conversații cu clienții de pe o platformă centralizată folosind instrumente precum Centrele de cunoștințe. Acest lucru îmbunătățește, de asemenea, productivitatea agenților, astfel încât relațiile mai bune cu clienții să prevaleze în conversațiile omnicanale, digitale și în exterior.

Moengage

Dând putere a peste 1200 de mărci precum Titan și Dominos, Moengage este o platformă de implicare a clienților bazată pe informații, care se străduiește să transforme angajamentele clienților în rezultate live.

Caracteristici:

  • Informații și analize bazate pe inteligență artificială pentru a înțelege și a oferi experiențe omnicanal pentru clienți.
  • Optimizarea campaniei bazată pe inteligența artificială Sherpa pentru a optimiza interacțiunile și a îmbunătăți rentabilitatea investiției.
  • Personalizare pentru site-uri web pentru a oferi experiențe relevante și personalizate.
  • Suport unic API pentru a crea, gestiona și trimite alerte tranzacționale în timp real.
  • Folosiți cupoane de bun venit, sfaturi utile și multe altele pentru a ajuta clienții să se bucure de produse.

Prin valorificarea beneficiilor oferite de implicarea personalizată, platforma asigură că mesajul potrivit este livrat clienților la momentul potrivit. Puteți vizualiza cu ușurință informațiile despre date, cum ar fi numărul de clienți finali implicați cu marca dvs., mesajele trimise la nivel global și experiențele omnicanal livrate în fiecare lună.

Sprinklr

Sprinklr Platforma de implicare a clienților vă permite să oferiți servicii clienților fără fricțiuni pe toate canalele moderne. Unificarea managementului de caz și a interacțiunilor cu agenții într-o singură soluție software de implicare a clienților asigură că clienții dvs. au libertatea de a comunica în condițiile lor.

Caracteristici:

  • O platformă unificată pentru gestionarea serviciilor pentru clienți pe peste 30 de canale digitale și vocale.
  • Soluții conversaționale de inteligență artificială și autoservire pentru a extinde capabilitățile de afaceri la un cost redus.
  • Informații bazate pe inteligență artificială și asistență pentru a reduce timpul total de manipulare.
  • Analiză automată a vorbirii și a textului pentru optimizarea operațiunilor de afaceri.
  • Detectează intenția clientului prin AI pentru a accelera timpul de răspuns al agentului.

Transformând conversațiile într-o experiență cu o singură atingere, Sprinklr reduce haosul care împiedică echipele să recunoască și să rezolve problemele clienților lor. Mai mult, echipele de service pot alege canalele pe care clienții lor le preferă de obicei în regiunea lor și le pot trata ca pe o unitate a unei singure experiențe.

Zoho

Alege Zoho pentru a oferi clienților o experiență omnicanal, indiferent de canalul de comunicare pe care îl utilizați – e-mail, rețele sociale, telefon și chat live. Centrul său de implicare cu clienții vă permite să creați un context pentru contacte, conversații și procese, ceea ce permite echipelor de asistență să identifice rapid stadiul ciclului de viață al clientului căruia îi aparțin interacțiunile.

Caracteristici:

  • Managementul teritoriului pentru a segrega clienții în funcție de geografie și linii de produse.
  • Sincronizare bidirecțională a datelor între Zoho CRM și Zoho Desk pentru a ajuta la identificarea oportunităților de up-sell și cross-sell.
  • A creat suport pentru e-mail, rețele sociale, telefon și chat live pentru a implica clienții pe canalul potrivit.
  • Modul de strângere de mână pentru agenții clienți pentru a distinge un bilet de un client potențial și de vechime.
  • Integrare SaleSignals pentru a trimite notificări în timp real pentru a fi notificat despre fiecare activitate efectuată de un client.

Platforma este echipată cu business intelligence, care analizează inteligent tiparele de răspuns și recomandă automat cel mai bun moment pentru a interacționa cu clienții.

Doriți să implicați clienții atunci când aceștia sunt cel mai probabil să ia măsuri? Interfon poate fi cel mai bun pariu al tău! Software-ul său de implicare cu clienții creează un canal direct pentru clienții dvs. în cadrul produsului, aplicației și site-ului dvs., oriunde le puteți atrage atenția.

Caracteristici:

  • Creați campanii pe mai multe canale pentru a oferi o experiență consecventă pentru fiecare mesaj.
  • Suport pentru peste 350 de integrări, inclusiv CRM-uri, automatizare de marketing, e-mail, instrumente de raportare și baze de date interne.
  • Nicio platformă de cod pentru a conduce acțiuni fără a fi nevoie să scrieți coduri lungi.
  • Funcție de testare împărțită pentru a vă testa mesajele și campaniile și pentru a compara performanța acestora.
  • Funcții avansate de direcționare pentru a viza clienții pe baza atributelor acestora, a angajamentelor anterioare sau a datelor auto-raportate.
  • Urmăriți impactul campaniei și descoperiți noi modalități de a gestiona și îmbunătăți performanța generală.

Platforma își propune să stimuleze activarea, creșterea și reținerea clienților afacerii dvs., ajutându-i să se implice mai semnificativ cu produsul dvs. Caracteristicile sale puternice de stocare a datelor vă permit să convertiți experiențele clienților în angajament digital personalizat și personalizat.

LiveAgent

Evaluat drept software-ul numărul unu pentru birouri de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii în 2020, LiveAgent oferă cu mândrie serviciile sale mărcilor precum Forbes, Airbus și Nascar.

Această platformă de implicare a clienților acceptă funcții de implicare pe mai multe canale, oferind capacitatea de a comunica cu clienții prin mai multe canale preferate de clienți, cum ar fi e-mail, text, apel vocal, precum și rețelele sociale.

Caracteristici

  • Sprijină regulile de automatizare pentru a executa strategii de implicare a clienților atunci când sunt îndeplinite anumite condiții.
  • Sprijiniți gamification pentru a recompensa agenții, pentru a crește productivitatea și pentru a promova concurența sănătoasă între indivizi.
  • Pachet de analiză complet pentru a oferi acces la instrumente puternice de analiză și raportare.
  • Un tablou de bord centralizat pentru a gestiona toate datele și comunicațiile clienților și o căsuță poștală universală accesibilă de echipa de asistență pentru clienți.
  • Capabilități CRM pentru a gestiona toate datele clienților, de la informații de contact la comenzi și bilete anterioare.

LiveAgent oferă o perioadă de probă de 14 zile, astfel încât să puteți testa ofertele sale și să vă asigurați că sunteți în conformitate cu obiectivele dvs. de afaceri.

A curge in sus

Conceput pentru a răspunde nevoilor diverselor industrii, cum ar fi asigurările, imobiliarele, turismul, sănătatea și bunăstarea și multe altele, A curge in sus vă asigură că profitați de puterea politicilor de implicare a clienților pentru a construi relații mai bune cu clienții existenți.

Caracteristici

  • Sprijină integrarea cu canale de comunicare, cum ar fi textul și vocea, pentru a îmbunătăți strategia de implicare a clienților.
  • Optimizați comunicarea cu apeluri, SMS-uri, tele-sondaje etc. și segregați grupurile de clienți pentru urmăriri ușoare.
  • Răspunsuri automate pentru a răspunde în mod adecvat și instantaneu cu răspunsuri personalizate preprogramate.
  • Acceptă o gamă largă de integrări CRM pentru a trimite actualizări în timp real fără a fi nevoie de codificare.
  • Configurați o căsuță vocală personalizată pentru apelurile pierdute.

FlowUp asigură că fiecare etapă a călătoriei clientului, de la integrare până la repetarea achizițiilor, este construită pe un flux de lucru unic. Platforma de implicare a clienților vă permite să răspundeți instantaneu și cu acuratețe la mesajele primite și să urmăriți instantaneu noile opt-in-uri.

Segment

Produs de Twilio, Segment este o platformă bazată pe inteligență artificială care vă permite să obțineți acces la date precise și de impact legate de clienți.

Caracteristici

  • Evaluați performanța campaniei, valorile de livrare și tendințele istorice pentru a obține informații detaliate despre clienți.
  • Aliniați automat datele din depozit și optimizați-le pentru cost și performanță.
  • Creați o bază de date unificată pentru clienți pe web și pe mobil.
  • Activați datele și informațiile pentru a îmbunătăți experiența clientului.
  • Înțelegeți, preziceți, generați și implicați fiecare client în timp real.

Corporații precum IBM și Intuit au deja încredere în funcțiile inteligente Segment pentru a transforma fiecare interacțiune cu clientul într-o experiență unică. Proiectate exclusiv pentru clienții Twilio, acestea oferă o bază de date unificată pentru clienți care oferă o vizualizare unificată a clienților pe web, aplicații mobile și depozit de date.

Datele din depozit sunt configurate pentru a se alinia automat cu schema, astfel încât costurile și performanța să fie mult optimizate.

Concluzie

A avea o relație cordială cu clienții tăi este de cea mai mare necesitate pentru afaceri de orice fel. Cu toate acestea, procesul de îmbunătățire a implicării clienților este într-adevăr o provocare în sine. Construirea unei relații bune cu clienții și creșterea angajamentului clienților poate fi o provocare, dar nu este imposibil.

Având platformele corecte alături, vă va ajuta să adoptați o abordare personalizată pentru a vă putea construi un loc în inimile clienților dumneavoastră.

Înainte de a vă mulțumi cu un software de management al angajamentului clienților, ar trebui mai întâi să optați pentru o perioadă de probă pentru a verifica dacă oferă tot ceea ce promite.

În continuare, iată cele mai bune soluții Cloud CRM pentru afaceri în creștere!

  Cum să accesați site-ul Microsoft Teams SharePoint pentru o echipă