Vinde online și crește-ți jocul de comerț electronic cu ușurință

De câte ori faci cumpărături online fără a părăsi canapeaua? Internetul și tehnologia ne-au revoluționat lumea și acum puteți cumpăra diverse produse online.

Platformele de comerț electronic facilitează acum comercianților să înființeze magazine fără abilități de codificare. Astfel de vânzători își pot personaliza magazinele, permițând clienților să cumpere de la ei.

Sellfy este una dintre numeroasele platforme de comerț electronic care le permite vânzătorilor să afișeze produse și clienților să facă cumpărături. Acest articol va explica ce este Sellfy, ce vă permite să vindeți, caracteristicile sale, cum să înființați un magazin și alternativele sale.

Ce este Sellfy?

Sellfy este un constructor minimalist de site-uri de comerț electronic. Această platformă de comerț electronic bazată pe cloud se potrivește profesioniștilor și companiilor care creează și vând produse digitale. Sellfy este o opțiune bună pentru artiștii și scriitorii care pot vinde cărți, artă și muzică. Platforma a fost lansată în 2011, permițând over 60.000 de creatori a vinde produse.

Chiar dacă platforma este concepută pentru a fi simplă, are toate caracteristicile de care aveți nevoie pentru a începe. Sellfy vă permite să adăugați produse, să vă personalizați magazinul, să comercializați produsele, să vă integrați cu aplicații terță parte și să fiți plătit prin diverse platforme.

Crearea magazinului Sellfy

Aceștia sunt pașii de urmat atunci când înființați un magazin pe Sellfy;

  • Pasul 1 – Înregistrare: Înregistrarea pe Sellfy este ușoară; puteți folosi e-mailul sau contul Google pentru a începe.

Nu aveți nevoie de un card de credit pentru a începe.

  • Pasul 2 – Dați un nume magazinului dvs.: Sellfy vă va permite să configurați numele magazinului dvs. De asemenea, puteți schimba numele mai târziu dacă întâmpinați probleme cu cel mai bun moment.

  • Pasul 3 – Selectați produsele pe care doriți să le vindeți: puteți selecta categoriile care se potrivesc magazinului dvs., cum ar fi digital, la cerere sau fizic.

  • Pasul 4 – Conectați-vă la site-ul dvs. principal sau la platforma socială: dacă dețineți deja un site web sau o piață de social media, le puteți conecta acum aici.

  • Pasul 5- Alegeți o categorie pentru magazinul dvs.: selectați una care se potrivește magazinului dvs. Sellfy din meniul derulant.

Acum puteți începe perioada de încercare de 14 zile.

Opțiuni de personalizare a magazinului

Odată ce v-ați creat magazinul, Sellfy vă permite să-l personalizați în funcție de nevoile dvs. Un magazin tipic va arăta așa;

Vă puteți personaliza produsele, paginile Despre și Contact. De asemenea, puteți adăuga pagini personalizate pentru a se potrivi nevoilor dvs.

Personalizatorul vă permite să comutați între ecrane și să vizualizați cum va apărea magazinul dvs. pe dispozitivele desktop, mobile și tablete.

  Când (și de ce) să folosiți fiecare

Produse oferite de Sellfy

Sellfy vă permite să enumerați diferite tipuri de produse pe platforma sa. După înregistrare, tabloul de bord va apărea astfel;

Puteți continua și adăuga produse noi. Puteți selecta dintre diferitele categorii: produs digital, imprimare la cerere, abonament, produs fizic și gratuit.

Trebuie să adăugați titlul și descrierea produsului, indiferent de categoria selectată. Puteți, de asemenea, să faceți un link către magazinul de produse (site-ul dvs. web sau pagina de socializare).

Plăți și plăți sigure

Puteți utiliza Stripe sau PayPal pentru a procesa plăți în magazinul dvs. Sellfy. PayPal vă permite să acceptați plăți de la utilizatori din peste 200 de țări, în timp ce Stripe permite plățile cu cardul. Procesatorii de plăți de încredere se ocupă de toate plățile și poți fi sigur că datele clientului tău sunt în siguranță.

De asemenea, puteți oferi cumpărătorilor dvs. linkuri unice de descărcare și puteți reduce numărul de cazuri în care clienții vă partajează fișierele de produs. Funcția de ștampilare PDF adaugă adresa de e-mail a cumpărătorului la fiecare fișier de produs PDF, adăugând personalizare.

Opțiuni de integrare terță parte

Sellf vă permite să vă conectați cu instrumentele pe care le utilizați zilnic și să faceți gestionarea magazinului dvs. o simplă simplă. Aceste integrări facilitează vânzarea de pe paginile tale de rețele sociale (YouTube, Google și Facebook) sau de pe site-ul tău web.

Adăugați butonul „Cumpărați acum” pe rețelele dvs. de socializare sau paginile web și începeți să vindeți. De asemenea, puteți încorpora carduri de produse pe site-ul dvs. web sau pe ecranele și cardurile de final de pe YouTube și puteți genera bani din conținutul dvs. existent. Configurați Google Analytics și webhook-uri sau chiar utilizați Zapier pentru a vă conecta la peste 750 de aplicații terță parte.

Planuri de prețuri Sellfy

Sellfy are 3 planuri: Starter, Business și Premium. Cu toate acestea, puteți începe oricând cu o încercare gratuită de 14 zile.

  • Planul Starter începe de la 19 USD/lună, facturat la fiecare doi ani. Planul Starter este potrivit pentru companiile care vând până la 10.000 USD pe an. Cu toate acestea, magazinul dvs. va avea marca Sellfy. De asemenea, vă puteți conecta la propriul domeniu și puteți lista produse nelimitate.
  • Planul de afaceri începe de la 49 USD/lună. Puteți elimina marca Sellfy din magazinul dvs. și puteți vinde până la 50.000 USD/an. Acest pachet are, de asemenea, caracteristici precum abandonarea coșului și vânzarea de produse.
  • Planul Premium începe de la 99 USD/lună. Acest pachet vă permite să vindeți până la 200.000 USD în vânzări anual. În calitate de proprietar de magazin, vă bucurați de asistență prioritară și de funcții de migrare a producției.

Înființarea unui magazin este unul dintre multele lucruri de care aveți nevoie pentru a obține cumpărători. De asemenea, trebuie să vă comercializați magazinul și produsele. Sellfy are funcții de marketing încorporate pentru a vă ajuta să transmiteți cuvântul. Unele caracteristici cheie pe care le puteți utiliza sunt marketingul prin e-mail, cupoanele și reducerile, abandonarea coșului și vânzarea în plus.

  Cum să înregistrați o întâlnire în Zoom

  • Cu marketingul prin e-mail, puteți notifica abonații cu privire la produse noi și oferte speciale. Această funcție este disponibilă chiar și în planul Starter.
  • Funcția de cupoane și reduceri facilitează vânzătorilor să adauge reduceri la produsele lor și gratuități în magazinele lor.
  • Funcția de abandonare a coșului arată statistici despre articolele abandonate și cât ați fi putut câștiga. Apoi puteți configura campanii de e-mail și puteți ajunge la acești clienți.
  • Upselling este disponibil în planurile Business și Premium. Această caracteristică vă permite să atrageți clienții să cumpere produse suplimentare la tarife reduse odată ce adaugă un articol în coșul lor.

Asistență Clienți Sellf

Sellfy are asistență 24/7 pentru a se asigura că toate întrebările dvs. sunt rezolvate. Puteți folosi formularul de contact sau butonul de mesagerie ori de câte ori sunteți blocat. Butonul „Ajutor” are diverse ghiduri și tutoriale pe care le puteți răsfoi.

Vă puteți conecta cu asistență live dacă problema pe care doriți să o rezolvați nu este abordată în baza de cunoștințe.

Caracteristici Sellfy

Am analizat diferitele caracteristici ale Sellfy. Cu toate acestea, ca orice altă platformă de comerț electronic, are merite și dezavantaje. Acestea sunt unele dintre cele mai remarcabile;

  • Ușor de configurat: puteți configura un magazin Sellfy în câteva minute, cu câțiva pași simpli. Puteți alege un domeniu personalizat pentru a oferi magazinului dvs. un aspect profesional. Puteți chiar să încorporați magazinul pe site-ul dvs. web existent.
  • Fără comisioane la vânzări: Sellfy percepe o taxă lunară și nu ia marje pe vânzări. Singurele taxe pe care le veți suporta sunt cele percepute de PayPal sau Stripe pe măsură ce vă procesează plățile.
  • Abonamente recurente: această platformă vă permite să vindeți produse cu abonament, cum ar fi abonamente, abonamente software și ateliere.
  • Vinde oriunde: poți să-ți transformi paginile de rețele sociale și blogurile într-un magazin adăugând butonul „Cumpără acum”.
  • Funcția de imprimare la cerere: majoritatea platformelor de comerț electronic folosesc aplicații terță parte pentru a activa funcția de imprimare la cerere. Cu toate acestea, Sellfy are această caracteristică încorporată.
  • Adaptabil pentru dispozitive mobile: majoritatea proprietarilor de site-uri web folosesc smartphone-uri. Sellfy este conceput pentru a fi compatibil cu dispozitivele mobile pentru a satisface acest grup.
  • Integrari: o afacere tipica foloseste multe instrumente pentru a face munca mai usoara. Sellfy oferă mai multe integrări precum Zapier, Webhooks by Zapier, Patreon, Google Analytics, reclame Twitter, reclame Facebook și Facebook Live Chat.
  • Caracteristici SEO: Traficul organic este important în conversiile unui site web. Sellfy oferă funcții SEO de bază care vă pot ajuta să vă optimizați site-ul web pentru motoarele de căutare.
  iPhone-ul meu este rezistent la apă?

Alternative Sellfy

Sellfy nu este singura platformă care permite utilizatorilor să vândă produse digitale și fizice. Acestea sunt câteva platforme care oferă servicii similare;

#1. Plata

Plata este o platformă care permite comercianților să vândă descărcări digitale, instruire și cursuri de pe o singură platformă. Utilizatorii nu trebuie să învețe abilități de codare, deoarece generatorul de comerț electronic este personalizabil pentru a crea magazine unice.

Payhip are un plan „Free Forever” care percepe o tranzacție de 5% pentru fiecare vânzare. Celelalte planuri sunt „Plus” la 29 USD/lună și „Pro” la 99/lună. Toate cele trei planuri vă permit să enumerați produse nelimitate, iar veniturile nu sunt limitate.

Puteți utiliza PayPal și Stripe pentru plățile cu cardul pe Payhip. Platforma are mai multe teme personalizabile pentru a se potrivi nevoilor diferite. Platforma are, de asemenea, instrumente de marketing încorporate, cum ar fi cupoane, programe de afiliere și vânzări încrucișate și recomandări.

#2. Podia

Podia este o platformă care permite comercianților să își pună site-ul web, produsele și comunitatea într-un singur loc. Configurarea este ușoară; puteți avea site-ul dvs. în funcțiune în 10 minute. Dacă dețineți un site web, utilizați Podia ca platformă de plată prin încorporare.

Platforma vă permite să vă personalizați magazinul prin diverse scheme de culori și puteți importa fotografii de stoc și logo-ul dvs. Nu aveți nevoie de abilități de codare pentru a adăuga butoane, a rearanja elemente sau pentru a adăuga secțiuni pe site-ul dvs.

Podia are trei niveluri de preț: Free, Mover și Shaker. Nivelul gratuit percepe 8% din taxe pentru fiecare produs vândut. Pachetele plătite sunt Mover la 33 USD/lună și Shaker la 75 USD/lună. Proprietarii de magazine pot accepta plăți prin Stripe și PayPal.

#3. Sendowl

Sendowl este o platformă care dă putere companiilor și creatorilor să vândă produse digitale. Utilizatorii pot vinde cărți electronice, cărți audio, software, bilete la evenimente, abonamente, fotografii și multe altele pe Sendowl.

Platforma vă permite să încorporați butonul de cumpărături pe site-ul dvs. web existent, pagina Notion, Linktree sau platforma de socializare. Sendowl are date și perspective valoroase pentru a vă ajuta să luați decizii în cunoștință de cauză.

Pentru a-și vinde produsele, proprietarii de magazine pot folosi funcții de marketing, cum ar fi vânzările cu un singur clic, afiliații și e-mailurile de abandonare a coșului. Sendowl procesează plățile folosind PayPal și Stripe. Are trei modele de preț, Starter oferind 3 luni GRATUIT, apoi 9 USD/lună. Celelalte pachete sunt Growth la 15 USD/lună și Pro la 39 USD/lună.

Concluzie

Sellfy este o platformă minunată dacă sunteți în căutarea unui constructor de site-uri de comerț electronic ușor de configurat. Accentul său este în principal pe produsele digitale, dar puteți vinde și produse fizice, cum ar fi cărți și albume.

Cu toate acestea, are câteva caracteristici pentru a sprijini transportul. Pe de altă parte, simplitatea sa îl face o opțiune bună pentru creatorii digitali care doresc să înființeze un magazin în câteva minute și să înceapă să vândă.

De asemenea, puteți explora unii cei mai buni creatori de site-uri web pentru non-tehnologi și non-designeri.