Un ghid pentru SEO local

SEO local, în special în Motorul de căutare Google, este o modalitate fără efort și rentabilă de a atrage în mod organic mai mulți clienți potențiali și consumatori.

Optimizarea afacerii dvs. pentru căutările „Aproape de mine” vă ajută să vă perfecționați strategia locală de SEO.

Volumul căutărilor „Aproape de mine” a crescut în ultimii cinci ani. Google Trends arată că consumatorii din SUA, Marea Britanie, Canada, Australia, Africa de Sud și mai des folosesc această expresie cheie.

Citiți până la sfârșit și obțineți cunoștințe de specialitate cu privire la crearea de strategii de optimizare a căutării „Aproape de mine” locală și SEO.

Ce este SEO local?

Practica de optimizare a motoarelor de căutare pentru rezultatele căutării locale este cunoscută ca SEO local. SEO local Google înseamnă ca afacerea sau marca dvs. să apară mai des în Google Map Pack sau Google Search Local Pack.

Google SERP încearcă întotdeauna să ofere cel mai bun rezultat al căutării pentru a ajuta utilizatorul. De exemplu, un utilizator caută „librării „Lângă mine” în Căutarea Google. Folosind Wi-Fi, date celulare, GPS și alte tehnologii de localizare, Google SERP va afișa trei profiluri de afaceri Google de top ca Local Pack sau Map Pack.

Google SERP analizează toate datele din profilurile Compania mea pe Google ale companiilor relevante și clasifică primele trei mărci în pachetul local sau pachetul de hărți. Prin urmare, va fi util dacă înregistrarea companiei dvs. are un profil complet, cum ar fi numele companiei, numărul de telefon, ora deschisă, ora de închidere, linkul site-ului, videoclipuri, fotografii, evaluări, recenzii și multe altele.

De ce ai nevoie de SEO local?

Cuvinte cheie locale se clasează mai sus în Google

Pentru a economisi timp și efort, consumatorii preferă să opteze pentru servicii și produse disponibile în vecinătatea lor sau în localitatea din apropiere. Prin urmare, clasarea în cuvinte cheie locale este mai benefică pentru o afacere decât clasarea la nivel național sau internațional. Din acest motiv, mai multe companii se concentrează pe clasarea pe cuvinte cheie locale.

Convertiți cu ușurință interogările online în achiziții offline

În zilele noastre, majoritatea oamenilor caută online un produs înainte de a vizita un magazin offline pentru a-l cumpăra. Cu SEO local, compania ta poate apărea printre rezultatele de top, iar dacă consumatorilor le place, vor ajunge să-ți cumpere produsul sau serviciul în loc să viziteze un magazin.

Creșterea traficului pe site-ul de la utilizatorii locali

SEO local înseamnă câștigarea mai multă vizibilitate în rândul clienților locali. În cele mai multe cazuri, oamenii vizitează site-urile web ale rezultatelor clasamentului. Site-ul dvs. web va avea mai multă vizibilitate, trafic și publicitate de brand. De asemenea, are ca rezultat creșterea vânzărilor.

Publicitate locală gratuită

SEO local funcționează și ca publicitate online gratuită pentru afacerea dvs. Vă permite să vă conectați cu consumatorii fără niciun cost. Puteți afișa toate informațiile esențiale, cum ar fi o adresă, un număr de contact, o adresă de e-mail, un meniu de produse, orele de deschidere, sărbători etc., potențialilor clienți.

  Instrumente AI pentru crearea de bot de chat și de aplicații web

Căutarea „Aproape de mine” este o tehnică de obținere a rezultatelor de căutare hiperlocale din motoarele de căutare compatibile. Iată cum funcționează:

  • Utilizatorul deschide un motor de căutare precum Google, Yahoo sau Bing.
  • Ei introduc produsul sau serviciul de care au nevoie și adaugă expresia „Aproape de mine”.
  • De exemplu, librăriile „Aproape de mine”, restaurantele „Aproape de mine”, benzinăriile „Aproape de mine” și așa mai departe.
  • Expresia „Aproape de mine” indică faptul că utilizatorul caută doar rezultate locale.
  • În consecință, motorul de căutare oferă cele mai bune opțiuni în funcție de date și recenzii pe deasupra tuturor rezultatelor căutării.

Motorul de căutare Google este foarte compatibil cu căutările „Aproape de mine”. Oferă carduri dedicate pe pagina cu rezultatele căutării, astfel încât utilizatorul să poată identifica rapid afacerile de top. De exemplu, când căutați pe Google rezultate „Aproape de mine”, primiți un card Local Pack pe deasupra tuturor rezultatelor. Dacă repetați acest lucru pe Google Maps, veți obține și note bune în pachetul de hărți.

Analiza datelor Google Trend arată că căutarea „Aproape de mine” a fost populară în ultimii ani. Potrivit Google Trend, căutarea „Aproape de mine” are o medie de 90 de scoruri de interes în timp în 2022. Înseamnă că expresia de căutare are o popularitate maximă.

Găsiți mai jos o listă de popularitate pe țară a căutării „Aproape de mine”:

  • Statele Unite ale Americii 100
  • Australia 47
  • Regatul Unit 46
  • Canada 44
  • Malaezia 35

Companiile locale pot profita semnificativ de pe urma optimizării căutării „Aproape de mine”. Dacă urmează abordarea corectă a SEO și a conținutului pentru Google Maps și Google Business, se pot bucura de următoarele beneficii:

  • Afișarea frecventă a afacerilor lor pe carduri Local Pack și Map Pack.
  • Mai mulți utilizatori vor primi informații despre afacerea dvs., cum ar fi numere de telefon, adrese de site-uri web, adrese de e-mail etc.
  • Utilizatorii pot apela birourile dumneavoastră de asistență pentru întrebări despre produse sau servicii.
  • Echipa dvs. de marketing poate aduna diverse detalii despre clienți potențiali din apeluri telefonice, e-mailuri și canale de clic pe site.
  • Echipa de vânzări sau de marketing poate crea oferte de produse sau servicii personalizate pentru clienții care sosesc și poate câștiga rapid comenzi și contracte.

Impactul celei mai recente actualizări Google Local Search

În noiembrie 2021, Google a lansat o actualizare a algoritmului numită Actualizare Vicinity în ceea ce privește rezultatele căutării locale. Această actualizare a reechilibrat factorii de clasare responsabili de generarea rezultatelor căutării locale.

Google a cerut companiilor să continue să urmeze cele mai bune practici locale de SEO pentru a se clasa în căutările „Aproape de mine”. Acesta a inclus, de asemenea, factorii principali de clasare pentru generarea rezultatelor căutării locale. Factorii sunt:

#1. Relevanță: înseamnă cât de relevant este profilul dvs. de companie în comparație cu interogarea de căutare. Dacă profilul dvs. de afaceri se concentrează pe produse de patiserie cu ciocolată, va avea o șansă mai mare de a se clasa pe aceeași interogare în comparație cu un profil care se concentrează pe patiserie cu căpșuni.

#2. Distanța: Google va lua în considerare și distanța dintre locația companiei dvs. față de locația menționată în căutare. Cele mai apropiate companii vor primi mai multă prioritate în rezultatele căutării locale.

  De ce explodează telefoanele? (Și cum să o prevenim)

#3. Proeminență: cât de populară sau cunoscută este afacerea dvs. va fi, de asemenea, luată în considerare atunci când o clasați în rezultatele căutării. Cu cât compania dvs. este mai populară (pe baza evaluărilor și recenziilor), cu atât are șanse mai mari de a introduce căutarea locală.

Deoarece ponderea fiecărui factor a fost reechilibrată și Google nu dezvăluie niciodată ponderea exactă a fiecărui factor de clasare, reechilibrarea eforturilor dvs. este cea mai bună modalitate de a răspunde la această actualizare.

Dacă doriți să vă serviți comunitatea locală cu afacerea dvs., personalizarea companiei dvs. pentru căutările „Aproape de mine” ar trebui să fie prioritatea dvs. Iată câteva sfaturi pe care ar trebui să le încercați pentru succesul căutării locale pe Google:

Creați profilul Compania mea pe Google

Primul pas pentru a excela în căutarea „Aproape de mine” este să ai o pagină de profil de afaceri Google pentru compania ta. Acest profil este un instrument gratuit de la Google pe care antreprenorii IMM-urilor și organizațiile non-profit îl pot folosi pentru a-și promova afacerile pe Google Maps și Google Search.

Toate datele pe care le introduceți în profilul dvs. de companie Google ar trebui să fie actualizate și corecte. În caz contrar, Google nu va afișa numele companiei dvs. atunci când cineva vă solicită un serviciu „Aproape de mine” pe care compania dumneavoastră îl oferă. Mai mult, oferă clienților informații suplimentare care îi ajută să decidă dacă vor să opteze sau nu pentru compania ta.

Geocod imagini

Adăugarea informațiilor dumneavoastră necesare nu este suficientă pentru căutările „Aproape de mine”; trebuie să adăugați și imagini relevante. Adesea, clienții potențiali trec prin imagini pentru a-și face o idee clară despre produsele, serviciile sau compania în ansamblu.

Din acest motiv, nu utilizați niciodată fotografii de stoc și prezentați-vă afacerea folosind imagini originale ale magazinului, personalului, produselor și meniului dvs. (dacă dețineți un restaurant). De asemenea, nu uitați să adăugați etichete alternative și etichete de titlu precise și optimizate la fotografii. Utilizarea cuvintelor cheie țintă ca etichete alt și titlu crește șansele de a vă clasa în căutarea locală.

NAP și recenzii pozitive

NAP înseamnă Nume, Adresă și Număr de telefon. Profilul dvs. de companie Google ar trebui să aibă aceste trei informații într-un format de index pe care oricine îl poate citi cu ușurință. Adăugați programul de lucru, adresa URL a site-ului web și categoria corectă a companiei.

În toate listările, există o secțiune de recenzii pe care clienții o verifică înainte de a merge la o companie sau o afacere. Cu cât poți aduna mai multe recenzii pozitive, cu atât mai mulți oameni vor fi interesați de afacerea ta. Pe lângă faptul că le cereți clienților fideli să pună evaluări și recenzii bune, răspundeți la toate recenziile pentru a arăta că sunteți activ.

Repere și nume de cartier

Multe companii se bucură de popularitate în lumea offline cu un alt nume. Dacă acesta este cazul companiei dvs., trebuie să îl includeți în rezultatele căutării locale. Acest lucru va avea cu siguranță un impact pozitiv asupra clasamentului local. Dacă magazinul dvs. este cunoscut oficial ca Pizza World, dar localnicii îl numesc Henry’s Pizza, trebuie să adăugați și al doilea nume în profilul dvs. de afaceri.

Mai mult, nu uitați să includeți repere pentru magazinul sau afacerea dvs. Dacă cineva local dorește să te viziteze în persoană, reperul îl va ajuta să ajungă cu ușurință la tine.

  Cum se instalează tema MyColor GTK

Ancoră geografică

Dacă doriți să vă vedeți afacerea în topul căutărilor „Aproape de mine”, este imperativ să obțineți backlink-uri relevante și autorizate pentru text ancora bogat geografic. Acest lucru vă ajută să vă îmbunătățiți clasamentul afacerii în căutarea locală Google.

De exemplu, dacă doriți să clasați pentru căutările „Aproape de mine” pentru „cele mai bune restaurante lângă Turnul Eiffel”, trebuie să obțineți backlink-uri de la alte site-uri web pe text ancora, cum ar fi „cele mai bune restaurante din Paris”, „restaurante lângă Turnul Eiffel”, „ cele mai bune restaurante de lângă Turnul Eiffel”, și altele similare.

Adăugarea unei secțiuni de blog pe site-ul dvs. web și postarea de articole relevante în mod regulat vă crește șansa de a obține o poziție mai bună în căutările „Aproape de mine”. În acest fel, puteți obține rapid link-uri interne către paginile dvs. de destinație cu ajutorul cuvintelor cheie preferate.

Puteți folosi aceste bloguri pentru a vă promova produsele sau compania în timp ce actualizați cititorii despre cele mai recente produse simultan. Aici, puteți publica și interviuri cu unii influenți care vă promovează afacerea sau piese informative care răspund la întrebările frecvente ale utilizatorilor despre serviciile dvs.

Site-uri web prietenoase cu dispozitivele mobile

La jumătatea anului 2019, Google și-a lansat strategia de indexare pentru dispozitive mobile. Înseamnă că Google va acorda prioritate site-urilor web care sunt receptive sau adaptate pentru dispozitive mobile. Motivul din spatele acestei politici este simplu – majoritatea căutărilor Google se fac de pe dispozitive mobile.

Pentru a profita la maximum de acest lucru, trebuie să aveți site-uri web receptive care să ofere experiențe personalizate persoanelor care accesează de pe orice dispozitiv. De asemenea, nu utilizați adrese URL separate pentru un site desktop și un site mobil. În acest caz, adresa URL mobilă va fi indexată mai întâi.

Markup Schema

O modalitate utilă de a vă face afacerea să iasă în evidență față de concurenți este marcarea Schema. Permite motoarelor de căutare precum Google să obțină informații despre afacerea dvs. și să le afișeze sub formă de fragmente îmbogățite. Un fragment cu toate datele necesare (adresă, informații de contact, orele de funcționare) este tot ce aveți nevoie pentru a atrage potențiali clienți.

Pentru a asigura acuratețea și afișarea în panoul de cunoștințe, adăugați marcajul pentru schema paginii de pornire. Cu toate acestea, includeți numai datele pe care doriți să le afișați pe pagina web în marcajul schemei.

Creați pagini pentru toate locațiile în care își desfășoară activitatea compania

Dacă vă desfășurați afacerea în mai multe locații, vă recomandăm să enumerați toate adresele pe o singură pagină pentru a economisi timp și efort. Ei bine, acest lucru ar putea afecta înregistrarea dvs. locală. Prin urmare, ar trebui să aveți pagini de destinație individuale care să conțină informații despre fiecare locație, cum ar fi o adresă, personal și orele de deschidere.

Chiar dacă aveți filiale în mai multe țări sau locuri diferite în același oraș, ar trebui să respectați acest sfat.

Optimizați pentru căutări vocale „Aproape de mine”.

Creșterea căutării vocale înseamnă că companiile trebuie să își optimizeze strategia de căutare locală în consecință. Motivul este că modul în care căutați verbal și prin tastare diferă foarte mult. Oamenii tind să folosească un limbaj informal și să își adreseze întrebările sub formă de întrebări complete atunci când întreabă asistenți smart home precum Alexa, Siri și Google Home.

De exemplu, în timp ce întrebați verbal, ați putea spune, de unde pot obține cele mai bune servicii de manichiură „Aproape de mine”, în timp ce este posibil să fi scris „cea mai bună manichiură „Aproape de mine” în format de tipuri. Prin urmare, căutarea vocală SEO pentru căutarea locală este esențială, deoarece vă va aduce mai multe clienți potențiali.

Concluzie

Acest articol a discutat toate elementele de bază ale căutărilor „Aproape de mine”. Acum, deoarece cunoașteți importanța SEO local și cum puteți optimiza profilul companiei dvs. pentru a se clasa mai sus în căutările „Aproape de mine”, implementați-le pentru a vă vedea afacerea prosperă.

De asemenea, puteți încerca aceste cele mai bune API-uri SEO din industrie pentru a profita la maximum de SEO.