Tot ce trebuie să știți despre marketingul digital

Marketingul digital este cunoscut și sub denumirea de marketing online. Companiile folosesc această abordare pentru a-și promova produsele și serviciile prin diferite canale online, cum ar fi site-uri web, motoare de căutare, rețele sociale, e-mail și SMS-uri.

Nu va fi o subestimare să numim asta era marketingului digital. Cu peste 4,9 miliarde de utilizatori activi de internet în întreaga lume, marketingul digital îți oferă posibilitatea de a ajunge la publicul tău individual prin intermediul dispozitivelor digitale.

În scenariul de marketing de astăzi, marketingul digital are o importanță extremă din următoarele motive:

  • Aproape întreaga lume a devenit digitală
  • Oamenii petrec mult timp navigând online
  • Aceste strategii pot fi ușor planificate și aplicate
  • Puteți viza segmentul de public potrivit
  • Puteți măsura performanța marketingului digital
  • Vă ajută să ajungeți la un public global la un cost minim

Acum, explorăm tipurile de marketing digital.

Cuprins

Optimizare motor de căutare

SEO, sau optimizarea pentru motoarele de căutare, este cel mai proeminent tip de marketing digital. Înseamnă să vă optimizați paginile web sau conținutul web pentru motoarele de căutare, astfel încât clienții să le poată găsi cu ușurință. Nicio strategie de marketing digital nu va fi completă fără SEO.

Beneficiile SEO

  • Strategie de marketing digital eficientă din punct de vedere al costurilor, cu un ROI mai mare
  • Obțineți trafic organic către site-ul dvs. web și paginile de destinație
  • Creați încredere în rândul publicului și îmbunătățiți reamintirea mărcii
  • Este util pentru a atrage mai mulți vizitatori în magazinul dvs. tradițional
  • Obțineți clienți potențiali de calitate cu rate de conversie mai mari
  • Învinge-ți concurenții pentru a deveni un nume proeminent în audiență

Tipuri de SEO

SEO-urile pot fi de diferite tipuri. Unele dintre soiurile proeminente includ:

  • SEO local: Companiile efectuează acest tip de SEO pentru o mai bună vizibilitate în rezultatele căutării locale. Dacă o afacere este menită să servească oamenii dintr-o anumită zonă, ar trebui să se concentreze pe SEO local cu cele mai bune instrumente SEO locale.
  • SEO internațional: companiile care vizează mai multe țări optează pentru SEO internațional. Această strategie SEO include crearea de conținut conform contextului cultural local, punerea la dispoziție a site-ului dvs. web în mai multe limbi, angajarea de influenți locali etc.
  • eCommerce SEO: Această categorie a înflorit în ultima vreme odată cu creșterea industriei eCommerce la nivel mondial. Implica aducerea de trafic pe site-ul dvs. prin reclame PPC.
  • SEO mobil: înseamnă să vă optimizați site-ul web pentru toate dispozitivele mobile, inclusiv smartphone-uri și tablete. Când implementați o strategie SEO mobilă pentru site-ul dvs., Google o acordă prioritate pentru clasare.
  • Pași pentru campania SEO

  • Auditul site-ului web: Efectuați un audit al site-ului web pentru a găsi problemele acestuia și remediați-le cu prioritate pentru o vizibilitate îmbunătățită a site-ului dvs. în motoarele de căutare.
  • Cercetarea cuvintelor cheie: Apoi, cercetați pentru a obține o listă de cuvinte cheie pe care doriți ca site-ul sau paginile dvs. web să fie clasate în motoarele de căutare. În această etapă, folosirea instrumentelor de cercetare a cuvintelor cheie ajută foarte mult.
  • Cercetarea concurenței: ar trebui să știi, de asemenea, unde se află concurenții tăi pentru a obține un avantaj în fața lor. Puteți utiliza instrumente precum Semrush pentru cercetare competitivă.
  • SEO pe pagină: după finalizarea strategiei SEO, începeți să lucrați la SEO pe pagină. Înseamnă să optimizați paginile site-ului dvs. pentru o poziție mai bună. Instrumentele de analiză SEO pe pagină vă pot ajuta să vă cunoașteți greșelile și să le remediați.
  • SEO tehnic: trebuie, de asemenea, să efectuați un SEO tehnic care se concentrează pe aspectele tehnice ale site-ului dvs. pentru o clasare sporită.
  • SEO off-page: specialiștii în marketing digital ar trebui să se concentreze, de asemenea, pe SEO off-page, constând în principal în crearea de link-uri și mențiuni pe rețelele sociale. Puteți utiliza aceste instrumente de backlink pentru urmărirea și analiza backlink-urilor.
  • Cele mai bune practici SEO pe care trebuie să le urmați

    Cum se măsoară succesul unei campanii SEO

    • Numărul total de trafic organic
    • Clasament în cuvintele cheie țintă
    • Autoritate de domeniu
    • Duce la rata de conversie
    • Rata de respingere
    • CTR (rata de clic)
    • Timpul petrecut pe fiecare pagină
    • Vizitatori care revin
    • Scor de spam

    Trăim în era rețelelor sociale. De aceea a devenit și o platformă utilă pentru marketing digital. Majoritatea companiilor au propriile canale de social media unde postează în mod regulat conținut relevant și interacționează cu publicul lor.

      6 cele mai bune servere Syslog gratuite cu care să experimentați în 2020

    În timp ce promovarea produselor prin intermediul contului dvs. de socializare este o idee rentabilă, companiile cu obiective de marketing mai directe și mai agresive apelează la reclame pe rețelele sociale. Acestea sunt reclamele care apar utilizatorilor în timp ce derulează prin feedurile lor de rețele sociale. Aceste reclame pot fi extrem de personalizabile și pot fi afișate segmentului potrivit de public.

    Tipuri de social media

    Unele tipuri populare de reclame pe rețelele sociale sunt:

    • Anunț cu o singură imagine: este format dintr-o singură imagine statică cu o legendă și un buton de îndemn (CTA).
    • Anunț carusel: acest anunț apare ca un carusel cu derulare care conține mai multe fotografii și subtitrări.
    • Anunț cu experiență instantanee: dacă dați clic pe acest anunț, utilizatorul va ajunge la o mini pagină de destinație.
    • Reclamă Messenger: apare între mesaje din aplicația Facebook Messenger
    • Anunț video: este un conținut atrăgător din punct de vedere vizual, care vă poate aduce un nivel ridicat de vizionare și implicare. Acest lucru poate deveni viral dacă este făcut în mod corespunzător.
    • Anunț cu povești: aceste reclame apar între poveștile de pe Facebook și poveștile web Google.

    Cum să alegi platforma potrivită de social media

    • Luați în considerare industria dvs. de afaceri și publicul dvs
    • Determină-ți obiectivul social
    • Vedeți unde sunt prezenți concurenții dvs
    • Înțelegeți diferența dintre platformele sociale
    • Luați în considerare resursele dvs. pentru managementul social

    Cum să creezi o strategie eficientă de social media

    Nu există o abordare universală pentru o strategie de social media de succes. Cu toate acestea, majoritatea companiilor implementează următoarele tehnici în timp ce își fac strategiile.

    • Auditează-ți performanța socială actuală
    • Identificați-vă obiectivele și baza de clienți
    • Faceți o strategie de conținut analizând reclamele sociale
    • Creați conținut captivant pentru public
    • Postați conținut la momentul potrivit al zilei
    • Măsurați-vă performanța cu instrumentele potrivite
    • Schimbați-vă strategia în funcție de performanță

    Cele mai bune practici de social media marketing

    Cum se măsoară succesul în marketingul social media

    Iată câțiva KPI populari de care trebuie să fiți atenți pentru a măsura succesul campaniei de marketing pe rețelele sociale:

    • Implicarea publicului și a urmăritorilor, inclusiv aprecieri, distribuire și comentarii
    • Numărul de aprecieri și urmăritori pe canalul tău social
    • Acoperirea și impresia totală și individuală a postărilor dvs
    • Numărul de persoane care v-au vizitat site-ul de pe rețelele sociale
    • Lead-uri și conversii generate de platforma socială

    Marketing prin e-mail

    Îți amintești că ai trimis e-mailuri promoționale la adresa de domiciliu a oamenilor în urmă cu câteva decenii? Marketingul prin e-mail este versiunea actualizată a acelei abordări în care vă promovați produsele, serviciile sau marca prin e-mailuri de marketing.

    Beneficiile marketingului prin e-mail

    • Generați mai multe clienți potențiali și vânzări pentru compania dvs
    • Colectați date primare de la clienții potențiali
    • Ajungeți la un public numeros la un buget redus
    • Asigurați-vă că ajungeți la persoanele potrivite la momentul potrivit
    • Libertatea de a trimite e-mailuri personalizate pentru o experiență personalizată
    • Luați legătura cu publicul țintă și interacționați cu acesta
    • Informați-i cu privire la ofertele și reducerile dvs. promoționale
    • Atrageți mai mulți oameni să vă acceseze direct pagina de destinație sau site-ul dvs

    Cum să începeți campanii de marketing prin e-mail

  • Aveți la îndemână o listă de e-mail: o listă de e-mail este primul lucru de care aveți nevoie pentru a începe să vă construiți campania de marketing prin e-mail. Asigurați-vă că utilizatorii adresei de e-mail v-au dat permisiunea de a le trimite astfel de e-mailuri. În caz contrar, e-mailurile tale vor fi mutate în dosarul de spam.
  • Utilizați șabloane de e-mail: utilizați șabloane de marketing prin e-mail pentru a crea e-mailuri de marketing rapid și fără efort. Majoritatea acestor șabloane sunt personalizate, astfel încât să le puteți personaliza cu un efort minim.
  • Creați conținut personalizat: conținutul e-mailului ar trebui să fie personalizat în funcție de demografia și comportamentul utilizatorului. Trebuie să oferi unui utilizator atunci când își dorește cel mai mult pentru a obține un răspuns de la acesta.
  • Adăugați linkuri relevante și CTA: fiecare e-mail de marketing pe care îl trimiteți ar trebui să includă linkuri relevante pentru utilizatori pentru acces instantaneu. De asemenea, nu uitați să includeți CTA în toate e-mailurile.
  • Cele mai bune practici pentru marketing prin e-mail

    • Utilizați datele primare pentru a respecta standardele de confidențialitate a datelor
    • Aplicați o tehnică de înscriere dublă pentru a colecta o listă de e-mailuri cu intenție mare
    • Personalizați-vă e-mailurile, dar fiți în concordanță cu brandingul
    • Utilizați un subiect convingător care să includă ofertele dvs
    • Trimiteți e-mailuri la ora optimă în funcție de fusul orar al utilizatorului
    • Folosiți copii captivante de e-mail pe care oamenilor le place să le citească
    • Efectuați teste A/B înainte de a începe campania

    Instrumente utile pentru marketing prin e-mail

    Există diverse instrumente de marketing prin e-mail plătite și gratuite disponibile pe piață. Puteți alege dintre ele în funcție de bugetul și cerințele dvs. Cu toate acestea, puteți verifica lista noastră curată de instrumente pentru diverse scopuri:

    Publicitate Pay-Per-Click (PPC).

    Anunțul PPC este un model de marketing digital în care companiile licitează pentru un loc în motorul de căutare pentru a-și afișa anunțurile. Cu toate acestea, companiile trebuie să plătească numai atunci când cineva face clic pe anunț. În comparație cu SEO, tinde să ofere rezultate mai rapide și mai bune. Pentru a deveni expert, puteți participa și la diferite cursuri Google Ads.

    Beneficiile PPC Advertising

    • Obțineți trafic instantaneu către site-ul dvs
    • Generați clienți potențiali autentici
    • Nu depinde de algoritmul motorului de căutare
    • O modalitate rentabilă de a ajunge la public
    • Abordare inteligentă de direcționare, care este ușor de generat

    Tipuri majore de anunțuri PPC

    • Anunț de căutare: cel mai comun tip de PPC care apare înaintea rezultatelor organice atunci când utilizatorii caută ceva în motorul de căutare.
    • Anunț afișat: este afișat utilizatorilor care și-au arătat interesul pentru produsul dvs.
    • Anunț video: aceste anunțuri vin sub formă de videoclipuri și apar de obicei pe YouTube și între jocurile din Magazin Play.
    • Anunț de remarketing: aceste anunțuri sunt afișate persoanelor care v-au vizitat site-ul anterior.

    Pași pentru a crea o campanie publicitară PPC

  • Efectuați cercetarea cuvintelor cheie
  • Vizați reclamele
  • Creați reclame pentru PPC
  • Alocare de buget
  • Licitați pentru cuvintele cheie preferate
  •   Cum să prioritizați stocul de produse și să maximizați succesul în afaceri

    Cum măsoară impactul unei campanii publicitare

  • Scor de calitate: un scor care arată șansa de a obține clienți potențiali originali și de calitate.
  • Afișări: numărul de persoane care au văzut anunțul dvs., indiferent dacă au dat clic sau nu.
  • Rata de clic (CTR): procentul de persoane care au dat clic pe anunțul dvs.
  • Rata de conversie: procentul de vizitatori care au efectuat conversii după ce au intrat pe site-ul dvs. prin linkurile dvs. PPC.
  • Cost pe clic (CPC): arată costul mediu pentru un clic pe anunțurile dvs.
  • Cost pe achiziție (CPA): aceasta compară numărul total de conversii cu cheltuielile publicitare totale pentru a obține costul suportat pentru fiecare achiziție.
  • Venituri din cheltuielile publicitare (ROAS): arată cât de mult venit ați obținut față de cheltuielile publicitare PPC totale.
  • Campanie publicitară PPC: provocări și soluțiile lor

  • CTR scăzut: direcționarea unui public relevant și creșterea clasamentului anunțului ar putea rezolva acest lucru.
  • Nu obțineți suficiente afișări: creșterea bugetului, utilizarea direcționării către destinații de plasare și concentrarea pe potrivirile exacte ale cuvintelor cheie pot rezolva această problemă.
  • Clicuri care nu generează clienți potențiali: pentru a rezolva această problemă, trebuie să vă concentrați pe cuvinte cheie relevante și să utilizați un CTC convingător.
  • Cheltuieli sporite de risipă: dacă apare această problemă, ar trebui să analizați strategia și bugetul dvs. PPC. De asemenea, analizează-ți concurenții și reduce-ți limita bugetară.
  • Instrumente importante pentru publicitatea PPC

    Marketing de conținut

    Marketingul de conținut este o formă populară de marketing digital în care obiectivul este de a atrage și de a implica mai mulți utilizatori prin producerea regulată de articole, vizualizări, podcasturi și alte tipuri de conținut. Această metodă vă permite să cheltuiți mai puțini bani pentru a obține mai mulți clienți fideli pentru marca dvs.

    Impactul marketingului de conținut asupra SEO

    • Conținutul este cel mai bun loc pentru a efectua SEO
    • Conținutul poate genera backlink-uri valoroase
    • Conținutul util și informativ contribuie la creșterea traficului și a credibilității site-ului
    • Publicarea continuă de conținut crește DA și PA
    • Mai mult conținut înseamnă mai multe oportunități de a vă clasa pe cuvinte cheie

    Tipuri de marketing de conținut

  • Bloguri: blogul este unul dintre cele mai populare tipuri de conținut text pe care le puteți publica pentru promovarea produsului.
  • Videoclipuri: conținutul video este o altă modalitate captivantă de a vă promova marca.
  • Seminarii web: pentru a face publicul conștient de serviciile și caracteristicile produselor dvs., puteți organiza seminarii web.
  • Podcasturi: Cu consumul de conținut audio în creștere, podcasturile pot fi aranjate pentru publicitatea mărcii.
  • Cum să începeți marketingul de conținut

    • Cercetează-ți concurenții
    • Stabiliți obiective măsurabile și realizabile
    • Creați o strategie de conținut pentru marca dvs
    • Obțineți idei de conținut noi cu extensia de propoziții
    • Elaborați un calendar editorial
    • Publică primul tău conținut
    • Faceți îmbunătățirile necesare din feedback-ul său

    Dacă vrei să începi în acest domeniu cu o pregătire mai bună, iată câteva cursuri de content marketing pentru tine.

    Diverse strategii de marketing de conținut

    • Bloguri
    • Articole informative
    • Liste de verificare
    • Studii de caz
    • Infografice
    • Ghiduri de utilizare
    • Videoclipuri
    • cărți electronice
    • Recenzii de produse
    • hartie alba
    • Buletine informative
    • Chestionare și alt conținut interactiv
    • Poante

    Influencer Marketing

    În ultimii ani, a existat o creștere surprinzătoare a marketingului de influență, care este strâns legată de popularitatea crescută a rețelelor sociale. Acest tip de marketing digital implică utilizarea influențelor din rețelele sociale pentru a vă promova produsul sau serviciile.

    Pentru companii, angajarea influențelor pentru promovarea produselor costă mai puțin decât realizarea de reclame cu modele profesionale. Influenții ar putea include, de asemenea, celebrități media și sportivi. Pe măsură ce creează conținut în jurul produsului dvs., acesta poate crea un zgomot în jurul produsului și poate ajunge instantaneu la baza lor uriașă de fani.

    Beneficiile marketingului cu influențe

    • Ajutați-vă marca să ajungă la publicul potrivit
    • Metodă de marketing digital rentabilă
    • Creșteți vânzările și promovați brandul simultan
    • Stabiliți credibilitatea mărcii
    • Valorificați conținutul generat de utilizatori
    • Obțineți vânzări sporite într-un timp scurt

    Limitările marketingului de influență

    • Alegerea unui influencer greșit vă afectează marca
    • Măsurarea performanței ar putea fi dificilă
    • Mai puțin control asupra conținutului de influență
    • Succesul nu este garantat
    • Ar putea dura mult timp pentru a obține rezultate

    Cum pot mărcile să strategieze campania de marketing cu influențe

    • Stabiliți-vă obiectivele de marketing din campanie
    • Confirmați-vă bugetul pentru campanie
    • Identificați-vă publicul țintă
    • Selectați platforma socială potrivită pentru publicul dvs
    • Găsiți influențatorul potrivit pentru produsul sau campania respectivă
    • Promovați conținutul pe platforma dvs

    Cum se măsoară impactul marketingului de influență

    • Utilizați linkuri de afiliat și coduri promoționale pentru a urmări clicurile și achizițiile unice
    • Urmăriți toate interacțiunile, cum ar fi reacțiile, comentariile și distribuirea
    • Monitorizați schimbarea traficului după campanie
    • Verificați schimbarea afișărilor și a urmăritorilor
    • Urmăriți rata de implicare în videoclipurile cu influență promoțională

    Instrumente pentru urmărirea succesului în marketingul influențelor

    După ce v-ați determinat KPI-urile pentru o campanie de influență, puteți utiliza următoarele instrumente pentru a le măsura:

    • Instrumente de cercetare a consumatorilor pentru a vă înțelege publicul
    • Instrumente de căutare pentru influenți pentru a găsi oamenii potriviți pentru marketingul cu influență
    • Instrumente de monitorizare a mărcii pentru a urmări mențiunile mărcii pe web
    • Instrumente de gestionare a rețelelor sociale pentru a urmări și analiza conversațiile
    • Instrumente de verificare a clasamentului YouTube pentru a găsi clasamentul videoclipului dvs. promoțional
    • Instrumente de management al influențelor pentru gestionarea influențelor

    Marketing video

    Marketingul video se referă la tehnica de marketing digital prin care creați videoclipuri care vă promovează produsele, serviciile sau marca. În această abordare, echipa de marketing creează videoclipuri promoționale sau informative pentru a familiariza mai mulți utilizatori cu produsul și marca dvs., pentru a determina mai mulți oameni să se implice cu aceste videoclipuri și, în cele din urmă, pentru a le transforma în vânzări.

    Aceste videoclipuri pot fi partajate pe site-ul companiei dvs. și pe canalele de socializare. Deși este o componentă a unei campanii de marketing digital, are o importanță semnificativă având în vedere popularitatea rețelelor sociale și a conținutului video.

    Beneficiile marketingului video

    • Atrageți cu ușurință atenția spectatorilor
    • Ajungeți la un public mai larg prin intermediul rețelelor sociale
    • Creșteți vizibilitatea mărcii pe diferite canale
    • Obțineți o poziție superioară în SERP
    • Faceți rapid oamenii conștienți de produsele dvs

    Tipuri de videoclipuri de marketing

    • Demonstrații de produs: acest tip de videoclip include demonstrarea caracteristicilor produsului. Videoclipurile demonstrative nu vor explica produsul în detaliu; în schimb, ei doar împărtășesc privirea de ansamblu.
    • Videoclipuri explicative: Aceste videoclipuri explică lucrurile în detaliu și oferă adesea soluții la probleme complexe. Este posibil ca un expert să facă acest videoclip sau să angajeze oameni pentru voce off.
    • Povestirea mărcii: puteți crea videoclipuri cu povestea mărcii care includ călătoria sau poveștile de succes ale mărcii dvs.
    • Mărturie client: Aceste videoclipuri conțin mărturia clienților dvs. care împărtășesc experiența lor de utilizare a produsului sau serviciului dvs.
      Vechiul dvs. router primește în continuare actualizări de securitate?

    Cum să configurați o campanie de marketing video

    • Alegeți publicul și platforma țintă
    • Stabiliți-vă bugetul pentru marketing video
    • Creați strategie de conținut și cronologie
    • Pregătește-ți echipa sau influencerii
    • Creați videoclipuri interactive
    • Testați înainte de publicare
    • Decideți indicatorii KPI pentru a măsura performanța

    Modalități de a măsura succesul unei campanii de marketing video

    Pentru a ști cât de reușită a fost campania ta de marketing video, ar trebui să fii atent la următorii KPI:

    • Vizualizări totale
    • Vederi unice
    • Impresie
    • Rata de redare și reluări
    • Durata medie de vizualizare
    • Reacții
    • Comentarii
    • Acțiuni
    • Rata de clic
    • Rata de conversie

    Marketing afiliat

    Marketingul afiliat înseamnă marketing sau recomandarea unor produse și servicii de la terți către public. Dacă cineva face o achiziție printr-un link de afiliat, agentul de marketing primește un comision de la companie.

    Pentru a derula un program de afiliere pentru compania sau afacerea dvs., trebuie să atrageți agenți de marketing să se alăture programelor dvs. de afiliere prin rețele de afiliere sau parteneriate directe de marcă.

    După ce s-au alăturat, influenții sau agenții de marketing primesc un link unic pentru toate materialele lor promoționale, cum ar fi videoclipurile din rețelele sociale sau blogurile. Acum, acești oameni se vor concentra pe crearea de conținut în jurul produsului pe care ar trebui să îl promoveze și să adauge link-uri de afiliere. Odată ce utilizatorii fac clic pe acel link și cumpără produsul sau serviciul dvs., ei vor primi un comision predefinit din acesta.

    Tipuri de marketing afiliat

  • Marketing afiliat fără atașament: acestea sunt campaniile obișnuite de afiliere clic-pe-acțiune sau CPA în care agentul de marketing nu are nicio legătură directă sau implicare cu produsul.
  • Marketing afiliat asociat: în cazul marketingului afiliat conex, există un fel de relație (de obicei bazată pe nișă) între agentul de marketing afiliat și produse sau servicii.
  • Marketing afiliat implicat: acest marketing afiliat implică un agent de marketing cu o legătură profundă și directă cu produsul sau serviciul pe care îl promovează. De obicei, au experiența necesară pentru a vă recomanda produsul sau pentru a-l folosi pentru a se califica pentru a-și împărtăși experiența.
  • Cum să găsiți cele mai bune programe de afiliați

    • Efectuați cercetări online amănunțite
    • Găsiți ce promovează alți influenceri
    • Găsiți produse și mărci similare pe care le promovați acum
    • Verificați rețelele de afiliați CPA

    Cum să creați o campanie de afiliere

  • Înțelegeți-vă publicul țintă
  • Analizați concurenții pentru a vă stabili obiectivele
  • Alegeți-vă canalele, cum ar fi un site de marketing afiliat sau rețelele sociale
  • Decideți asupra structurilor comisiilor și altor programe
  • Găsiți partenerii afiliați potriviți de pe site-ul web sau din rețelele de afiliați
  • Sprijină-ți echipa afiliată cu instrumentele și resursele necesare
  • Urmăriți performanța programului de afiliere
  • Limitările marketingului afiliat

    • Șansele de fraudă prin marketing afiliat
    • Nu există garanții pentru clienți potențiali sau conversii
    • Anunțurile false pot dăuna reputației companiei
    • Marketingul performanței devine mai puțin eficient
    • Rezultatele necesită adesea timp

    Cum să devii un agent de marketing afiliat

    • Alege-ți nișa sau la ce ești bun
    • Fiți conștienți de baza dvs. de adepți
    • Alăturați-vă programelor online pentru a afla programe de afiliere
    • Selectați o platformă pentru marketing afiliat
    • Găsiți programul de afiliere potrivit pentru care să vă alăturați
    • Creați conținut captivant și cu valoare adăugată
    • Utilizați SEO, rețelele sociale și reclamele pentru a obține mai mult trafic către conținutul dvs
    • Plasați corect linkurile afiliate și conduceți mai mulți oameni să facă clic pe ele

    Importanța analizei și urmăririi datelor în marketingul digital

    Pentru agenții de marketing digital, este important să aibă datele potrivite despre utilizatori și site-uri web pentru a planifica o campanie online de succes. Când vă cunoașteți mai bine publicul țintă, puteți personaliza campaniile de marketing digital adaptate nevoilor acestora.

    Pe măsură ce le oferiți o experiență personalizată, vor avea loc mai multe conversii și vor avea loc cu siguranță mai multe vânzări.

    Directorii de marketing digital ar trebui, de asemenea, să urmărească comportamentul utilizatorilor pe site-urile lor web pentru a cunoaște interesul traficului lor. De asemenea, datele vor permite marketerilor să afle în ce etapă a pâlniei de vânzări sunt blocați vizitatorii. Urmărirea campaniilor existente vă ajută să înțelegeți ce funcționează pentru publicul dvs. și ce nu. Puteți folosi acest lucru pentru a lua decizii de marketing viitoare.

    KPI-uri cruciale pentru marketing digital

    • Trafic pe site
    • Clasificarea cuvintelor cheie și afișările
    • Costul de achiziție al clienților (CAC)
    • Valoarea pe viață a clientului
    • Rentabilitatea investiției (ROI)
    • Călătoria utilizatorului pe site cu date clickstream
    • Rata de conversie
    • Numărul de clienți potențiali calificați pentru vânzări și clienți potențiali calificați pentru marketing
    • Autoritatea domeniului (DA) și Autoritatea paginii (PA)
    • Backlink-uri de calitate
    • Trafic în rețelele sociale și urmăritori
    • Implicare și interacțiune (apreciați, distribuiți, comentați)
    • Aria de acoperire a postărilor pe rețelele sociale
    • Cost-pe-clic (CPC) pentru reclamele pe rețelele sociale
    • Rata de clic (CTR) pentru marketing prin e-mail
    • Noi abonați și dezabonați de e-mail
    • Vizitatori pe canal

    Avantajele marketingului digital față de marketingul tradițional

    • Dacă marketingul digital este realizat corect, acesta va genera mai mult ROI decât marketingul tradițional.
    • Chiar și cu un buget limitat, puteți derula o campanie de marketing digital și puteți obține succes.
    • Puteți măsura cu ușurință performanța și succesul campaniilor dvs. de marketing digital, în timp ce urmărirea performanței este dificilă pentru marketingul tradițional.
    • Marketingul digital vă oferă o flexibilitate mai mare decât cea tradițională, deoarece vă permite să vă personalizați campaniile în funcție de bugetul și cerințele dvs.
    • În marketingul tradițional, campaniile direcționate sunt dificil de realizat. Dar în marketingul digital, puteți viza cu ușurință publicul de nișă.
    • În marketingul digital, vă puteți clasifica cu ușurință clienții și le puteți oferi experiențe personalizate pentru o mai bună implicare și conversie.
    • Marketingul tradițional vă permite să vizați un public limitat. Dar prin marketing digital, puteți ajunge la un public global.

    Provocările marketingului digital

    Piata competitiva

    Marketingul digital a devenit un domeniu extrem de competitiv, deoarece orice altă companie implementează această strategie de marketing pentru a obține clienți potențiali și conversii.

    Conformitatea cu standardele internaționale

    Există multe reglementări globale și regionale cu privire la colectarea, stocarea și utilizarea datelor utilizatorilor pentru afacerea dvs. Companiile ar trebui să se asigure că le respectă și să mențină transparența cu privire la politica lor de date.

    Obținerea de clienți potențiali de calitate

    Pentru agenții de marketing digital, generarea de clienți potențiali autentici pe o piață competitivă cu un comportament imprevizibil al clienților este una dintre cele mai mari provocări.

    Asigurarea rentabilității investiției față de un buget limitat

    Multe companii au constrângeri bugetare pentru marketingul digital. În astfel de cazuri, agenților de marketing le este greu să se asigure că au rentabilitatea investiției cu un buget limitat.

    Gestionarea mai multor platforme

    Întrucât companiile depind de mai multe canale pentru trafic și lead, devine adesea o provocare să mențină consecvența mărcii pe toate canalele.

    Crearea constantă a conținutului captivant

    Pentru a continua să atragă noi clienți, specialiștii în marketing trebuie să ofere publicului conținut atractiv și captivant. Producerea constantă a conținutului la modă devine adesea dificil pentru ei.

    Rămâneți la curent cu algoritmul motorului de căutare în evoluție

    Motoarele de căutare precum Google continuă să-și schimbe parametrii pentru SERP. În calitate de agent de marketing digital, trebuie să fii mereu la curent cu cele mai recente modificări ale algoritmului.

    Concluzie

    Asta e tot pentru discuția noastră despre marketingul digital. Acest domeniu de marketing este în continuă evoluție și nu există o abordare unică care să funcționeze pentru toate afacerile. În calitate de agent de marketing digital, veți avea nevoie de ceva timp pentru experimente care vă vor ajuta să găsiți tactica de marketing digital pentru carne pentru organizația dvs.

    De asemenea, puteți citi articole conexe despre cum să învățați online marketing digital și cursuri gratuite de certificare în marketing digital.