Top 7 instrumente de marketing bazat pe cont (ABM) în 2022

Modul de a face afaceri s-a schimbat total în această lume modernă. În era internetului, totul este conectat, de la consumatori la afaceri.

Strategiile și instrumentele folosite în epoca tradițională a pieței nu lovesc direct în lumea modernă. Așadar, este timpul să schimbăm metodele tradiționale și să aducem altele noi.

Marketingul extern, cum ar fi apelurile la rece, telemarketingul, seminariile etc., nu promite un randament ridicat al investiției (ROI) în comparație cu marketingul inbound, cum ar fi blogging-ul, rețelele sociale, robotii conversaționali etc. Marketingul inbound pune o bază bună pentru cont. Platforme de marketing bazate. Să discutăm ABM în detaliu acum.

Ce este marketingul bazat pe cont?

Marketingul bazat pe cont este o strategie de marketing Business to Business (B2B) care inițiază vânzările direct către conturile de mare valoare și cele mai potrivite. Această strategie ajută la eliminarea clienților potențiali rele și se concentrează pe implicarea anumitor conturi cu oferte, campanii și conținut personalizate. Conturile de mare valoare sunt considerate piețe individuale, permițând afacerii să treacă într-un proces încântător și antrenant.

În ABM, puteți personaliza complet marketingul și experiența pentru fiecare cont pentru a obține mai multe conversii de vânzări. Întregul proces de vânzare este scurtat, deoarece marketingul este implicat în pâlnia de vânzări în sine.

ABM este considerată o strategie extrem de eficientă pentru companiile B2B, IT și SaaS. Dacă conduceți o companie în oricare dintre domeniile de mai sus, cu siguranță ar trebui să o încercați.

Sursa: superoffice.com

De exemplu, celebrul brand Personify, principala platformă de management și implicare a constituenților (CME), a folosit strategia ABM foarte eficient. Să înțelegem mai multe despre aceasta, cu privire la provocările, soluțiile și rezultatele lor.

Provocare – Personify necesita informații mai bune asupra pieței țintă și capacități de direcționare îmbunătățite.

Soluție – Personify a început cu un Programul ABM. Primul lor pas a fost să se conecteze cu firmele de vânzări și marketing de produse pentru a construi un profil ideal de client (ICP). Cu aceasta, au reușit să creeze o listă cu unele dintre conturile de top pe care să le vizeze în nișa lor. Platforma ABM a reușit să găsească segmentele cheie de piață și să desfășoare diverse campanii publicitare digitale. Toate aceste campanii au fost personalizate în funcție de personaje și stadiul companiei. Așadar, s-a dovedit a fi o soluție eficientă pentru creșterea gradului de cunoaștere și implicare a mărcii.

Personify a înregistrat o creștere de 39 de ori a numărului de vizitatori implicați pe site, iar rentabilitatea investiției pe veniturile din marketing a crescut de 8,5 ori.

  Cum să remediați vizualizarea grilă Google Meet nu funcționează

ABM a organizat procesul de vânzare care arăta de obicei astfel:

Prospect → Implicare → Cercetare → Prezent → Închidere → Încântare

La acest:

Identificați conturile țintă → Prezentați conturilor țintă → Închideți conturile țintă → Conturi Delight

Beneficiile ABM

Loialitate

ABM urmează o strategie de calitate peste cantitate. Acest proces se concentrează pe investirea timpului și a resurselor considerabile în satisfacerea unor grupuri specifice. Mai multă implicare este posibilă printr-o experiență personalizată și consecventă a clienților. Puteți să vă fidelizați cu conturi de mare valoare, care vă vor ajuta afacerea să se extindă în timp.

Măsurați rentabilitatea investiției

Cu instrumentele ABM, vă puteți măsura cu ușurință rentabilitatea investiției pentru fiecare cont. Puteți estima cât timp și resurse ați investit în fiecare cont și dacă acestea au fost corecte pentru afacerea dvs. sau nu. Acest lucru va ajuta la o mai bună luare a deciziilor. Prin urmare, vă puteți concentra și încânta doar acele conturi care vă oferă un ROI ridicat.

Vânzări și marketing aliniate

ABM este o modalitate eficientă de a alinia departamentele de vânzări și marketing. Comunicarea clară și o alianță mai bună între echipe sunt extrem de benefice pentru creșterea afacerii dvs. Fiecare echipă se concentrează pe aceleași obiective și se ține de buget. Acest lucru ajută la gestionarea inadecvată a timpului, a banilor și a personalului. În plus, va crea o experiență fluidă pentru clienți.

Acum, permiteți-ne să analizăm unele dintre cele mai bune instrumente ABM care vă vor ajuta să obțineți mai multe conversii în afaceri.

Baza cererii

Baza cererii este numit lider ABM de către Gartner în 2022. Această platformă ABM oferă o analiză a pieței ABM și evaluează obiectivul dealerilor ABM. Ei au o înțelegere mai profundă a importanței tot mai mari a soluțiilor ABM, deoarece companiile caută să beneficieze de alianța îmbunătățită a marketingului și vânzărilor.

Prin urmare, vă puteți rula campaniile și puteți echilibra afișările între conturi și persoane fizice. Evaluați modul în care clicurile contribuie la oferte, la canalizare și la venituri la nivel individual sau de cont. Cu control complet asupra destinațiilor anunțurilor, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la locul unde sunt anunțurile dvs. în seara asta. Prin urmare, Demandbase vă va ajuta să vă protejați reputația mărcii.

  „OK Google” devine mult mai sigur pe telefoanele blocate

Terminus

Terminus alimentează ABM multicanal pentru peste 1.000 de clienți la nivel global, cum ar fi Autodesk, Dow Jones, Gainsight etc. Acesta implică conturile dvs. țintă și permite agenților de marketing să creeze o conductă. Oferă performanțe mai bune cu experiențele de cont conectate. Puteți executa campanii personalizate cu conținut și mesaje mai relevante și, de asemenea, puteți obține informații precise cu Terminus.

Mai mult, are un studio de date care păstrează toate datele contului de care aveți nevoie pentru a crea segmente și a rula campanii. Canalele de implicare vor oferi chat, publicitate, e-mail, vânzări, experiențe pe site, MAP și alte servicii necesare. Platforma are și un studio Terminus Measurement care măsoară întregul program de marketing.

6sense

6sense este o platformă de implicare a contului în care puteți crește canalul și veniturile cu o platformă bazată pe cont de la capăt la capăt, concepută pentru întreaga dvs. echipă de lansare pe piață. Reunește echipele de marketing, vânzări și operațiuni. Ei identifică conturi de mare valoare și contacte cu care să lucreze și zonele la care țin cel mai mult.

În plus, informațiile, intenția și capabilitățile bazate pe inteligență artificială ale lui 6sense vă alimentează piața țintă. Prin urmare, puteți crea experiențe consistente, relevante și personalizate pentru călătoria clientului, adică de la prima atingere până la reînnoire și vânzare încrucișată. Mai mult, consolidați vânzările cu informații despre cont și măsurați rezultatele cu rapoarte și analize detaliate.

RollWorks

RollWorks este o platformă bazată pe cont pentru marketing și vânzări B2B. Începeți sau creșteți? Indiferent dacă scopul tău este să înființezi o nouă afacere sau să o extinzi pe cea existentă, poți să-ți transformi conturile țintă în oportunități mai repede ca oricând.

Programele bazate pe cont ajută la transmiterea mesajului potrivit la momentul potrivit publicului potrivit. RollWorks vă ajută să generați venituri concentrându-vă pe conturile corecte la momentul potrivit. Puteți găsi conturile țintă care se potrivesc cel mai bine pentru afacerea dvs. folosind date și învățarea automată. RollWorks are încredere de cei mai buni din B2B, de exemplu, Aircall, Dialpad, Personify etc.

Jabmo

Jabmo este o potrivire excelentă pentru producție, științele vieții, îngrijirea sănătății și serviciile de afaceri. Ele oferă întreaga soluție cu ABM multicanal. De asemenea, oferă o platformă de automatizare a marketingului cu servicii gestionate. Platforma lor globală ABM oferă acoperire internațională și respectarea confidențialității. Ei implică grupuri mari de cumpărare pe tot parcursul călătoriei de cumpărare.

  Unde ar trebui să faci plăcere atunci când construiești un PC (și unde nu ar trebui)

Mai mult, Jabmo aliniază marketingul și vânzările în jurul conturilor de mare valoare. Dovediți-vă impactul asupra creșterii esențiale a contului. Cu grupurile de control Jabmo, puteți demonstra creșterea marketingului și rentabilitatea investiției. Jabmo alimentează ABM pentru cele mai mari companii din lume, cum ar fi Siemens, National Instruments, Megger etc.

Marketo Engage

Marketo Engage este un software de automatizare a marketingului. Cu toate acestea, a fost achiziționat de Adobe în 2018. Marketo oferă informații despre vânzări. Vânzătorii își pot identifica rapid clienții potențiali de mare valoare, pot obține o perspectivă mai bună asupra comportamentului cumpărătorului și pot genera angajamente care încheie tranzacții. Instrumentele lor de campanie ușor de utilizat vă permit să trimiteți e-mailuri personalizate și să adăugați potențiali la campaniile de marketing.

Puteți monitoriza comportamentele de interes de cumpărare, cum ar fi deschiderile de e-mail sau vizitele site-ului web, direct pe un dispozitiv mobil. Atrageți clienții potriviți prin urmărirea comportamentului și construiți și scalați rapid campanii de marketing automatizate. De asemenea, software-ul vă va ajuta să determinați modul în care marketingul și canalele influențează veniturile.

Folloze

Folloze este de încredere brandurile de top B2B, de exemplu, Autodesk, Qlik, Aruba, Boomi etc. Au 3.00.000 de campanii executate, 1,5 milioane de conturi active și milioane de cumpărători implicați. Puteți crea experiențe fără cod în câteva minute. Este ușor să construiți orice campanie de marketing în orice etapă a călătoriei cumpărătorului.

În special, utilizând-o, puteți profita de datele, conținutul și mesajele existente pentru a personaliza și ghida cumpărătorii prin călătoriile lor unice la scară de companie. De asemenea, vă poate ajuta să analizați conturile țintă și să înțelegeți cumpărătorii, nevoile și provocările acestora și unde se află în călătoria lor.

rezumat

Utilizarea platformei ABM poate crește veniturile afacerii, poate genera clienți potențiali calificați, poate alinia vânzările cu marketingul și poate extinde afacerile. Această strategie B2B inițiază vânzările direct către conturile de mare valoare și cele mai potrivite. Vă ajută să vă folosiți mai bine timpul și resursele.

ABM vă ajută să urmăriți ce cont are performanțe bune, astfel încât să îi puteți implica și să îi încântați mai mult. Problema comună cu care se confruntă companiile astăzi sunt clienții potențiali teribil care nu generează un ROI ridicat. Cu ajutorul platformelor de inbound marketing și ABM, puteți spori creșterea și puteți șterge conturile cu valoare redusă.