Software-ul de contabilitate este esențial pentru a vă asigura că rapoartele de venituri ale afacerii dvs. sunt exacte. Acest lucru vă poate ajuta să evitați amenzi semnificative și pedepse mai severe.
Există o mulțime de instrumente de contabilitate pentru liber profesioniști și întreprinderile mici, așa că consultați favoritele noastre testate și testate.
Cuprins
1. FreshBooks pentru raportare fiabilă și cuprinzătoare
FreshBooks este un instrument independent de contabilitate scalabil, care este excelent și dacă afacerea dvs. are angajați și contractori. Puteți crea cu ușurință facturile în cadrul aplicației și puteți utiliza programul în mai multe țări. Deci, s-ar putea să descoperiți că acest instrument este o opțiune excelentă dacă vă ocupați de plăți internaționale ca freelancer.
Pe lângă trimiterea facturilor, puteți utiliza și FreshBooks pentru a crea propuneri cu aspect profesional. În plus, puteți să vă urmăriți timpul, să obțineți bilanțuri și să configurați plăți pentru clienții de reținere pentru care primiți aceeași sumă lunară.
Cât costă FreshBooks?
FreshBooks are trei niveluri de preț: Lite, Plus și Premium. Lite este doar pentru freelanceri. Puteți obține planuri personalizate dacă vă extindeți afacerea, iar acestea vin la prețuri unice.
Abonament |
Pret lunar |
Preț anual |
Lite |
19 USD/lună |
228 USD/an |
La care se adauga |
33 USD/lună |
396 USD/an |
Premium |
60 USD/lună |
720 USD/an |
Descărcați: FreshBooks pentru iOS/iPadOS | Android (Probă gratuită, abonament disponibil prin achiziție în aplicație)
2. HoneyBook pentru o soluție de freelancing All-In-One
Dacă sunteți freelancer cu sediul în SUA sau Canada, HoneyBook este o soluție all-in-one grozavă. Sunt disponibile mai multe instrumente de contabilitate, inclusiv opțiunea de a crea și trimite facturi personalizate. De asemenea, puteți obține o imagine de ansamblu completă a veniturilor și cheltuielilor dvs. pe parcursul anului.
Pe lângă gestionarea finanțelor, HoneyBook are mai multe instrumente pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți productivitatea ca freelancer. De exemplu, puteți integra Google Calendar și puteți crea liste de activități. Aplicația se integrează și cu QuickBooks, Asana, Slack și alte câteva soluții.
Cât costă HoneyBook?
HoneyBook are trei niveluri de abonament: Starter, Essentials și Premium. Când începeți, puteți obține o reducere de 50% pentru primele trei luni la abonamentele lunare. Pentru planurile anuale, veți primi o reducere de 50% în primul an. Mai jos este o comparație a abonamentelor HoneyBooks.
Abonament |
Pret lunar |
Preț anual |
Incepator |
19 USD/lună |
192 USD/an |
Esențiale |
39 USD/lună |
384 USD/an |
Premium |
79 USD/lună |
792 USD/an |
Descărcați: HoneyBook pentru macOS | Android | iOS (Probă gratuită, abonament disponibil prin achiziție în aplicație)
3. Valul Contabilitate pentru contabilitate și facturi gratuite
Wave Bookkeeping este unul dintre instrumentele cele mai ușor de utilizat din această listă și am folosit programul la începuturile mele ca liber profesionist între 2019 și 2020. Singurul motiv pentru care am încetat să mai folosesc serviciul a fost că m-am mutat într-o țară în care acesta nu functioneaza.
Vă puteți adăuga cu ușurință veniturile și cheltuielile, iar pagina de pornire vă permite să vedeți veniturile și plățile efectuate pentru ultimele 12 și 24 de luni. De asemenea, este ușor să proiectați și să trimiteți facturi și puteți chiar include logo-ul dvs. pentru a adăuga o notă profesională.
Adăugați produsele și serviciile dvs. prin interfața Wave Bookkeeping pentru a facilita facturarea serviciilor dvs. Mai mult, aveți opțiunea de a vă conecta contul bancar și de a facilita plățile mai ușoare. Un alt instrument la îndemână este caracteristica Defalcarea cheltuielilor, care vă permite să vă organizați mai bine cheltuielile și să determinați dacă cheltuiți prea mult într-un anumit domeniu.
Cât costă Contabilitatea Wave?
Planul Wave Starter este complet gratuit, deci este o alegere perfectă dacă sunteți nou în domeniul freelancing. Puteți accepta plăți online, puteți crea facturi nelimitate și puteți adăuga toate veniturile și cheltuielile. Dacă aveți nevoie de funcții mai importante, cum ar fi automatizarea mementourilor de întârziere a plăților și importarea automată a tranzacțiilor, Wave PRO costă 16 USD/lună sau 170 USD/an.
Descărcați: Wave pentru iOS | Android (Achiziții gratuite în aplicație disponibile)
4. Bonsai pentru o contabilitate eficientă
Integrarea inteligentă și profundă a Bonsai vă permite să creați facturi, să colectați plăți, să urmăriți cheltuielile și timpul și să generați rapoarte pentru sezonul fiscal următor. De asemenea, puteți dezvolta propuneri și crea contracte.
Cu Bonsai, puteți, de asemenea, să vă listați serviciile pentru a permite o facturare eficientă. Pentru a vă asigura că totul rămâne organizat, puteți utiliza funcțiile de clasificare ale aplicației. De asemenea, este posibil să vă stocați toți clienții în aplicație, ceea ce înseamnă că puteți crea cu ușurință facturi pentru fiecare persoană cu care lucrați la sfârșitul fiecărui proiect.
Cât costă un bonsai?
Bonsai are trei niveluri de preț: Starter, Professional și Business. Probabil că veți fi bine cu Starter sau Professional ca freelancer, în timp ce persoanele cu companii mai mari și angajați ar trebui să opteze pentru Professional sau Business. Mai jos este o detaliere a diferitelor opțiuni de preț.
Abonament |
Pret lunar |
Preț anual |
Incepator |
25 USD/lună |
21 USD/lună |
Profesional |
39 USD/lună |
32 USD/lună |
Afaceri |
79 USD/lună |
66 USD/lună |
5. Fiverr Workspace pentru contabilitate scalabilă și metrici clare
În prezent, folosesc Fiverr Workspace pentru evidența mea independentă și este, fără îndoială, cel mai bun instrument de contabilitate pe care l-am folosit vreodată. Programul este ușor de utilizat și scalabil și acceptă, de asemenea, mai multe monede. Puteți obține o imagine de ansamblu simplă a tuturor profiturilor și cheltuielilor dvs. atât pentru anul curent, cât și pentru cel anterior. În plus, aveți posibilitatea de a vă uita la veniturile și plățile efectuate pentru perioadele personalizate.
Fiverr Workspace vă permite să adăugați clienți și să alegeți cu ușurință din lista de contacte atunci când trimiteți facturi lunare. De asemenea, puteți urmări plățile restante și puteți trimite memento-uri clienților, dacă este necesar. Dacă doriți să vă creșteți veniturile, puteți stabili și obiective care vor apărea pe ecranul de pornire, cu o bară de progres pe măsură ce vă apropiați de numărul magic.
În Fiverr Workspace, puteți, de asemenea, să urmăriți abonamentele, să creați propuneri, să vă urmăriți timpul și multe altele. Platforma se integrează cu PayPal și Stripe, ceea ce înseamnă că puteți fi plătit cu o agitație minimă. Dacă sunteți în căutarea unor proiecte mai bine plătite, luați în considerare aceste site-uri web pentru a găsi locuri de muncă freelance în tehnologie care plătesc bine.
Cât costă Fiverr Workspace?
Cu versiunea gratuită a Fiverr Workspace, puteți integra plăți și puteți trimite contracte clienți gata de utilizare. Dacă decideți să faceți upgrade la Unlimited, vă puteți edita contractele și puteți accesa o suită mai largă de analize de afaceri. De asemenea, veți primi asistență prioritară dacă ceva nu merge bine. Nelimitat costă 24 USD/lună și 216 USD/an dacă preferați să plătiți anual.
Înainte de a vă înscrie pentru versiunea completă, luați în considerare ghidul nostru despre avantajele și dezavantajele utilizării Fiverr Workspace. Astfel, puteți lua o decizie mai bine informată.
Descărcați: Fiverr Workspace pentru iOS | Android (Achiziții gratuite în aplicație disponibile)
Ar trebui să alegeți un instrument de contabilitate disponibil în regiunea dvs. și care acceptă moneda dvs. Nu ar trebui să aveți probleme dacă vă aflați în SUA, dar lucrurile pot fi mai complicate dacă vă aflați în altă parte, de exemplu, într-o țară europeană care nu folosește euro, francul elvețian sau lira sterlină.
Nu trebuie să vă faceți griji prea mult cu privire la funcțiile complexe dacă sunteți un nou freelancer. Sunteți bine să mergeți atâta timp cât instrumentul vă permite să urmăriți veniturile și cheltuielile și, în mod ideal, să trimiteți facturi. Dar dacă sunteți mai degrabă un proprietar de afaceri consacrat, căutați funcții suplimentare de care ați putea avea nevoie, mai ales dacă aveți angajați.