Strategii, instrumente și cele mai bune practici pentru marketeri

Software-ul și strategiile de generare de clienți potențiali care vă vor ajuta să convertiți acești clienți potențiali în clienți!

Generarea de lead-uri sau lead-uri se referă la activitățile de marketing pe care le folosim pentru a atrage clienți. Pe piață sunt disponibile multe produse și servicii, ceea ce ne poate ajuta să creștem vânzările. Dar mai mult decât atât, scopul principal al oricărei afaceri ar trebui să fie acela de a rezolva întrebările clienților dacă se confruntă cu probleme cu produsele. În acest fel, o afacere poate genera clienți potențiali de calitate și îi poate transforma în clienți.

Oamenii sunt atrași de afacerile implicate cu clienții lor, așa că construirea unei relații cu aceștia joacă un rol important în procesul de implicare.

Iată o scurtă privire la câteva instrumente de generare de clienți potențiali care ar trebui să ajute în acest proces!

Titlu

Descriere

Explora

Zoho CRM

Software personalizat pentru vânzări, marketing și asistență.

Explora

Forta de vanzare

CRM bazat pe cloud cu soluții integrate pentru marketing.

Explora

Unbounce

Pagini de lansare bazate pe platformă pentru a crește vânzările și conversiile.

Explora

Calendly

Platformă de automatizare de programare pentru vânzări și sarcini eficiente.

Explora

Apel aerian

Gestionarea apelurilor telefonice bazată pe cloud cu funcții de vânzări integrate.

Explora

Lead-uri și tipurile lor

Clientii potentiali de afaceri se refera la potentialii clienti interesati de produsele sau serviciile dvs. Pe piață sunt disponibile diverse surse pentru a obține clienți potențiali, dar trebuie să le urmărești doar pe cele potrivite pentru afacerea ta din toate punctele de vedere.

Generarea de clienți potențiali este un factor esențial în afaceri, deoarece creșterea activității de vânzări pentru a genera venituri este tot ce ne dorim ca afacere. Pentru a facilita acest proces, activități precum segmentarea clienților sunt efectuate pentru a oferi clientului final un produs care se potrivește cerințelor acestuia.

  • Clienti potențiali rece: – clienții potențiali rece se referă la persoanele vizate care nu și-au manifestat niciun interes pentru produsele dvs., dar pot fi considerate în continuare patroni. Nu contează cum ajung pe lista ta de oameni țintă; tot ce este nevoie este să se potrivească cu potrivirea dvs. pentru a deveni client.
  • Clienti potențiali caldi: – clienții potențiali caldi sunt persoane familiare cu afacerea dvs. care vă urmăresc prin blog, postări pe rețelele sociale sau campanii de marketing. Deoarece sunt pe deplin conștienți de serviciile dvs., este mai probabil să devină clienți potențiali.
  • Clienti potențiali: – clienții potențiali se referă la persoanele care vă contactează direct. S-ar putea să fi folosit produsele tale demonstrative sau traseul, dar aceștia doresc o atenție imediată pentru a deveni clienți.
  • Clienti potențiali calificați pentru informații: – Vizionatorii IQL devin clienți potențiali printr-un conținut informativ despre afacerea dvs., dar totuși, ei nu și-au manifestat niciun interes față de acest serviciu. Persoanele din această categorie vă contactează completând unele formulare furnizate de dvs. sau este posibil să vă fi descărcat resursa electronică.
  • Clienti potențiali calificați în marketing: – MQL este un pas înainte de IQL care necesită procesul de identificare și analiză al departamentului dvs. de marketing. Trebuie să fii cu ochii pe public, care se mișcă constant în jurul tău și s-a alăturat celei de-a șaptea sesiuni a organizației tale.
  • Clienti potențiali pregătiți pentru vânzări: – SRL-ul este nivelul inferior al procesului dvs. de clienți potențiali care necesită anumite informații sau proces pentru a deveni client. După finalizarea procesului, puteți trimite aceste clienți potențiali echipelor dvs. de vânzări, deoarece acestea și-au arătat deja interesul total pentru produsele dvs.
  • Clienti potențiali calificați pentru vânzări: – SQL este liderul final al tuturor activităților dvs. legate de clienți potențiali, care a finalizat toate procesele de achiziție a serviciilor sau produselor dumneavoastră. Cu toate acestea, ei pot încă face compromisuri cu concurenții tăi, dar trebuie să te asiguri că afacerea ta este cea mai bună pentru ei.

Ce este Lead Generation

Generarea de lead-uri este un proces care se concentrează pe generarea de clienți potențiali interesați de serviciile și produsele noastre. Scopul nostru de la generarea de clienți potențiali se termină cu transformarea lor în clienți. De obicei, folosim marketingul online pentru generarea de lead-uri; în acest scop, colectăm informațiile de contact ale vizitatorilor din formularele web.

Generarea de lead-uri este cheia creșterii și expansiunii unei afaceri și este vitală în creșterea volumului vânzărilor. O afacere ar trebui să-și investească timpul, banii și resursele în construirea unei strategii profitabile și practice de generare de lead-uri. Există diferite tipuri și metode de generare de clienți potențiali și software multiple disponibile pe piață care vă vor ajuta să simplificați procesul și să urmăriți totul.

Metode

Există multe modalități de a atrage clienți potențiali către produsele și serviciile unei companii. Inbound și outbound sunt metodele populare de generare de lead-uri utilizate de companii. Le-am împărțit pe acestea două în funcție de nevoile afacerii, deoarece cu cât generați mai multe clienți potențiali din surse diferite, cu atât puteți genera mai multe venituri.

Intrare

Prin adoptarea metodei de generare de clienți potențiali inbound, abordarea dvs. ar trebui să se concentreze pe vizarea potențialilor clienți în funcție de nevoile afacerii. Această metodă te poate stabili ca lider de gândire printre clienții tăi, deoarece clienții tăi vor primi toate informațiile și deciziile de cumpărare în timpul procesului.

În cuvintele mele, metoda de generare de lead-uri inbound crește vizibilitatea afacerii tale pe piața deschisă. Distribuirea de conținut valoros pentru promovarea produselor vă va ajuta să construiți încredere și autenticitate, deoarece conținutul informativ poate atrage atenția.

Să privim din perspectiva cumpărătorului, care este mult dincolo de simpla dorință de a plăti. Comportamentul nostru uman normal este să luăm decizii bazate pe cercetare înainte de a cumpăra orice produs, astfel încât generarea de lead-uri inbound ne oferă o idee dacă ar trebui să facem acest lucru.

Outbound

Comportamentul sau strategia dumneavoastră de intervenție pentru promovarea produselor este considerată generare de clienți potențiali. Prin adoptarea acestei metode, se urmărește să ajungem la cât mai mulți oameni, dar ca răspuns, obținem doar o fracțiune dintre ei sub formă de clienți.

În această metodă, suntem activi în mod constant și depunem eforturi active pentru a genera clienți potențiali prin livrarea de mesaje către clienții vizați. Nu ne-a păsat unde sau dacă au căutat informații sau și-au exprimat interesul față de produse; doar strategia noastră a ales locul și timpul pentru interacțiune.

Beneficii

După înființarea unei afaceri, primul nostru pas către creștere este să ne dăm seama cum să generăm clienți potențiali. Când cerem bani de la investitori sau încercăm să ne vindem serviciul sau produsul, scopul esențial al afacerii noastre începe de la obținerea de clienți potențiali, deoarece ne ajută să-i menținem stabilitatea.

Dacă combinăm toate industriile, rolul și obiectivele generarii de lead-uri vor arăta similare. Pentru că indiferent de industria în care vă aflați sau ce vindeți, trebuie să rămâneți conectat cu consumatorii și potențialii clienți pentru a supraviețui pe piață.

  • Extinderea pieței: – Când începem o afacere, ne concentrăm pe un anumit grup de oameni sau pe produsele asociate acestora. Dar, în timp, se pune întrebarea dacă acesta este singurul domeniu pe care îl putem deservi. Generarea de lead-uri ne permite să extindem piața în noi zone pentru a ajunge la un public mai larg. În cele din urmă, prezența noastră pe piață asigură creșterea afacerii noastre. Activitatea noastră de generare de clienți potențiali are un impact asupra publicului țintă, deoarece acesta va ajunge la afacerile dvs. ori de câte ori au nevoie de produsele pe care le furnizați.
  • Creșterea numărului de persoane: – Putem câștiga adepți pentru marca și afacerea noastră comunicând activ în procesul de generare a clienților potențiali. Abordarea noastră este de a crea un angajament eficient cu publicul. Astfel, vor veni la marca ta pentru a-și îndeplini nevoia. Dacă evidențiem orice marcă mare, primul aspect pe care îl putem vedea sunt eforturile lor constante de a obține clienți potențiali de la ei pe rețelele sociale. Pentru noi, este cel mai bun mod de a promova orice produs pe piata; deși poate dura timp pentru a câștiga adepți, poate fi un factor benefic în obținerea de clienți potențiali pentru vânzări.
  • Recenziile clienților: – Nu am luat în considerare recenziile clienților ca parte a marketingului; în schimb, ele determină potențialul de creștere al afacerii noastre. Când încercați să atrageți noi clienți potențiali pentru vânzări, unul dintre primele lucruri pe care le puteți face este să obțineți recenzii de la clienții anteriori. Ei pot oferi cel mai bun feedback posibil cu privire la locurile în care s-au confruntat cu problemele cu serviciile dvs. sau la ce altceva puteți îmbunătăți. Odată ce știi despre mărturiile tale pozitive despre generarea de clienți potențiali de la consumatori anteriori, îți faci o idee despre zona recomandată de îmbunătățire.
  • Creșterea veniturilor: – Scopul generării noastre de clienți potențiali este de a crește veniturile, deoarece datele pe care le colectăm în acest proces sunt folosite pentru a crește volumul vânzărilor. Încercăm în mod constant să îmbrățișăm cea mai bună oportunitate de a obține mai mulți clienți, ceea ce poate stabiliza afacerea. Atunci când atragem atenția clienților cu activități de generare de clienți potențiali inbound și outbound, devine mai ușor să le transformăm în vânzări.
  • Creșteți oportunitățile de afaceri: – Dacă ați realizat vreodată un proces de generare de clienți potențiali în afaceri, ați întâlnit diferite audiențe. Deschide ideea de a aduce noi activități sau produse în afacere. Generarea de clienți potențiali completează și programul de recomandare, ceea ce înseamnă că persoana pe care o contactați își poate recomanda cunoștințele ca pe cineva care ar putea avea nevoie de serviciile dvs.

Ghid pas cu pas pentru procesul de generare de lead-uri

Procesul de generare de lead-uri depinde de tipul de afacere în care suntem angajați, deoarece diversitatea publicului variază și:

  • Cercetează piața: – În etapa inițială, trebuie să analizăm publicul țintă și piața, inclusiv ce tip de oameni beneficiază serviciile tale. Folosind metoda inbound, puteți trece prin procesul analitic în care datele vă pot ajuta să obțineți informații despre persoanele care vă vizitează. În ceea ce privește metoda de ieșire, feedback-ul de la oameni vă poate oferi informații despre cei care consideră că serviciul dvs. este benefic.
  • Creați implicare: – Cea mai profitabilă modalitate de a atrage publicul către afacerea dvs. este să creați și să promovați conținut prin intermediul rețelelor sociale sau al mediilor digitale. Oamenii dincolo de publicul dvs. țintă observă, de asemenea, intenția dvs. de a afla despre produsele și serviciile dvs. și, de cele mai multe ori, vă pot crește vânzările. Pe de altă parte, publicul țintă poate găsi soluții la problemele existente din conținutul digital, ceea ce poate crește și nivelul de satisfacție al acestora. Ne putem publica conținutul cu postări pe blog, rețele sociale, fotografii, infografice, diagrame de flux sau cărți electronice.
  • Promovați conducerea existentă: – Știm că păstrarea unui client este mai complexă decât atragerea unuia. Creșterea clienților existenți este la fel de esențială pentru afacerea noastră ca și vânzarea de servicii către clienți noi. În procesul de generare de lead-uri, ne putem ocupa de problemele clienților existenți sunându-i personal și interacționând cu ei; acest lucru îi va motiva să vă viziteze data viitoare. După ce obținem clienți potențiali de la oameni noi, le putem oferi mostre gratuite și descărca teste de produse pentru a-i încuraja să cumpere. Toate aceste procese sunt esențiale pentru a construi relații pe termen lung cu clienții tăi.
  • Scorți clienții potențiali: – Eficacitatea și coerența vânzărilor dvs. depind de cât de bine analizează echipa dvs. toți clienții potențiali. În acest sens, se evaluează ce lead te va beneficia. Mai simplu spus, vrei un public care să te ajute acum sau în viitor; pierde timpul găsind oameni de care ești convins că nu te va găsi este inutil. Trebuie să acordăm atenție publicului care vine la tine pentru a obține informații despre noi, astfel încât să te poți concentra asupra lor pentru a le transforma în vânzări.
  • Transmiteți clienții potențiali echipei de vânzări: – În calitate de echipă de generare de clienți potențiali, responsabilitatea dumneavoastră se limitează la atragerea de vizitatori acum; este rolul echipei de vânzări să le transforme în clienți potențiali. În calitate de agent de marketing care transformă abonații în clienți potențiali, trebuie să oferiți datele clienților potențiali agentului de vânzări al organizației dvs., astfel încât acesta să poată încerca să transforme dorința clienților potențiali în acțiune. Cu toate acestea, odată ce devin cumpărători repetați ai serviciului dvs., echipa de generare de clienți potențiali poate face eforturi regulate pentru a-i menține în afaceri pentru o lungă perioadă de timp.
  • Evaluați procesul: – Eficiența noastră în toate etapele reflectă încheierea procesului de evaluare. Monitorizarea constantă a procesului de generare de clienți potențiali de către dvs. și echipa dvs. va dezvălui în ce proporție sau procentaj transformați persoane necunoscute în cumpărători. Analiza de marketing pentru afacerea dvs. poate genera un raport despre dacă ating toate obiectivele într-o anumită perioadă sau dacă au nevoie de asistență sau timp pentru a-și îndeplini obiectivele.

Doar crearea de clienți potențiali nu este suficient, trebuie să le mențineți! Iată ghidul tău pentru a înțelege serviciul pentru clienți din rețelele sociale și de ce are nevoie marca ta!

Strategii

Procesul nostru de generare de clienți potențiali ar trebui să includă diverse strategii, cu avantajul de a nu ne baza pe o singură metodă de a genera clienți potențiali. Ei folosesc toate sursele de generare de lead-uri pentru a-și promova serviciile; aspectul nostru ideal este să ajungem la public oriunde este posibil. Unele tehnici de testare și inovatoare ale procesului de generare de clienți potențiali vă pot ajuta să obțineți clienți potențiali:

  • Îmbunătățiți paginile de destinație: – Pe site-ul dvs. de afaceri, trebuie să adăugați o opțiune în care publicul dorit să poată intra în legătură cu dvs. pentru a obține informații importante despre serviciile dvs. Designul paginii dvs. ar trebui să fie clar și direct și poate include dovezi sociale ale afacerii dvs. Pentru ca persoanele sau grupurile necunoscute să-și arate încrederea în serviciile dvs. Cu toate acestea, proporția utilizatorilor de telefonie mobilă este mai mare decât cea a PC-ului, așa că trebuie să proiectăm pagini mobile friendly pe care utilizatorii să le poată accesa fără nicio problemă. În plus, puteți adăuga un mesaj de mulțumire la sfârșitul paginilor de destinație, făcându-l pe utilizator să se simtă apreciat și respectat de dvs.
  • Creați conținut de calitate: – Calitatea conținutului este standardul ideal pentru a atrage publicul relevant. Un fapt dovedit este că, cu cât prețuri mai valoroase creați conținut, cu atât veți obține mai multă implicare pentru serviciile dvs. Ar trebui să vă combinați experiența cu conținut util și interesant, astfel încât publicul să poată obține informațiile fără plictiseală.
  • Funcționalitate chat live: – Permiterea oamenilor să interacționeze în direct pe site-ul sau aplicația dvs. de navigare vă ajută să aflați mai multe despre produsele dvs. Există o mare posibilitate ca clienții să nu abandoneze rapid produsul dvs., chiar dacă la început nu obțin suficientă satisfacție. Adoptarea unei abordări de conversație live ne ajută să ne mângâim clienții prin împărtășirea ideilor sau feedback-ului lor.
  • Reclame de generare de clienți potențiali: – Publicitatea digitală este o modalitate valoroasă de a obține clienți potențiali și putem promova produse prin intermediul rețelelor sociale sau al motoarelor de căutare. Devine mai util atunci când oamenii caută produse sau servicii și văd anunțul nostru care arată că oferiți același lucru. Publicul potențial vă poate contacta pentru a obține acel serviciu.
  • Oferiți probe gratuite: – Aceasta este o modalitate atractivă de a crește vânzările, deoarece aproape tuturor le place să încerce produse înainte de a face un angajament permanent. Dacă oferiți o încercare sau o demonstrație gratuită, scopul de a fi gratuit îi va motiva să interacționeze cu dvs., iar vânzările dvs. vor crește probabil după încercare.

Acum, să ne uităm la câteva instrumente populare de generare de clienți potențiali!

Zoho CRM

Zoho CRM este un software personalizat care poate satisface nevoile afacerilor de orice dimensiune. Indiferent dacă sunteți un startup sau o întreprindere mare, puteți utiliza serviciile oferite de software pentru a spori eforturile de vânzări, marketing și asistență pentru clienți.

Puteți folosi Zoho CRM pentru a finaliza procesele de management și a contracara activitățile forței de vânzări. Poate crea călătoria completă a afacerii dvs. cu analize și vă poate notifica ori de câte ori cineva interacționează cu marca dvs. din orice sursă. Factorii esențiali de care aveți nevoie pentru a realiza managementul performanței pot fi realizați de software care vă poate automatiza activitatea de marketing.

Forta de vanzare

Salesforce este un software de management al relațiilor cu clienții bazat pe cloud, care ne permite să creăm și să gestionăm activități de marketing. Poate oferi soluții integrate pentru afacerea dvs., cum ar fi publicitate, crearea de conținut, managementul conținutului și analiza datelor. De asemenea, puteți obține o analiză predictivă a canalelor profitabile de marketing, care vă poate fi de ajutor în construirea unei călătorii de vânzări.

Software-ul său Journey Builder ne ajută să dobândim audiențe potențiale prin mai multe strategii de marketing și ne ajută să oferim campanii de marketing. Se poate potrivi cu amploarea afacerii dvs. atunci când trebuie să ajungeți la clienți unu-la-unu sau până la 10 milioane la un moment dat cu segmente de marketing prin e-mail de testare.

Unbounce

Unbounce ne oferă o ofertă de creare a paginilor de lansare bazată pe platformă, care ajută și la optimizarea paginilor noastre web. Ne poate crește vânzările și conversiile în campaniile de marketing online și ne poate permite să creăm campanii cu conversii mai mari.

Puteți lua ajutorul software-ului pentru vânzări cu ridicata prin diverse canale și poate aranja toate salutările organizației dumneavoastră. Software-ul oferă soluții pentru anunțurile de căutare Google și îmbunătățește marketingul pe rețelele sociale al companiei dvs.

Calendly

Calendly oferă o platformă de automatizare a programării care elimină toate e-mailurile dus-întors pentru a găsi momentul potrivit. Se conectează la toate aplicațiile și instrumentele dvs. de afaceri pentru a gestiona activitatea de marketing, unde puteți programa activități de vânzări în funcție de rutina dvs.

Calendly permite, de asemenea, partajarea linkurilor partajate cu membrii echipei. Automatizează procesul de comunicare pentru a economisi timp la serviciu și pentru a programa rapid întâlniri.

Apel aerian

Cu Aircall, fiecare apel de comunicare al activității tale de afaceri devine o soluție integrată supremă pentru echipa de vânzări. Sistemul de management al apelurilor telefonice bazat pe cloud ne ajută să gestionăm și să eficientizăm operațiunile de asistență pentru clienți și de implicare în vânzări.

Aircall poate oferi funcții esențiale, cum ar fi mesageria vocală, coadă, înregistrarea, căsuța de apel partajată, gestionarea contactelor, atribuirea și adăugarea de etichete și comentarii. Software-ul ne permite să creăm grupuri de angajați bazate pe locație, responsabilități, seturi de abilități și alte caracteristici care facilitează performanța echipei.

Cele mai bune practici

O componentă cheie a afacerii noastre care, dacă este făcută corect, face diferența între eșec și succes în creștere. Deci, nu contează ce standard utilizați pentru a obține clienți potențiali; trebuie să aplicați aceste bune practici cuprinzătoare de generare de clienți potențiali.

  • Definiți audiența: – Procesul nostru de generare de clienți potențiali începe cu definirea audienței, ceea ce înseamnă cui vrem să servim. Acest proces vă permite să reduceți eforturile asupra persoanelor care nu doresc niciodată produsele dvs.; sfidând această practică, poți crea o strategie optimă de generare de lead-uri.
  • Conținut interactiv: – Crearea de conținut vă permite să atrageți angajamentul mărcii. Dacă aveți conținut digital captivant, oamenii vor aprecia și vor împărtăși feedback, crescând rata de clic pe paginile dvs. de destinație. Conținutul care este relevant din perspectiva publicului dvs. aduce beneficii accesibilității dvs.
  • Încurajați recenziile online: – Recenziile online sunt, de asemenea, un mediu eficient pentru a vă construi reputația pe piață. Înseamnă că oferind clienților tăi șansa de a-și împărtăși perspectivele despre produsele tale crește șansele de a atrage noi clienți. Dar lucrul important este că ar trebui să fii sincer și valoros în funcție de produse, astfel încât clientul care vizitează să arate încredere în tine.
  • Promovați mărcile: – Promovarea produselor pe piață este, fără îndoială, prima parte a obținerii de clienți potențiali. Când tot mai mulți oameni știu despre produsul tău, vânzările companiei tale vor crește. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că vă promovați produsele pe toate canalele.

În plus, atunci când clienții potențiali se transformă în clienți, puteți profita de potențialul susținerii mărcii, oferind clienților servicii de calitate și post-vânzare care vor asigura loialitatea și păstrarea clienților.

Cum să alegeți abordarea adecvată pentru generarea de clienți potențiali

După cum știm, putem adapta multe activități de generare de lead-uri pentru activități de marketing. Prin urmare, identificarea și selectarea activității potrivite de generare de clienți potențiali poate fi modalitatea ideală de a obține mai mulți clienți potențiali.

  • În primul rând, trebuie să determinați în ce tip de organizație se încadrează afacerea dvs. Poate fi B2B și B2C, deoarece procesul dvs. de generare de clienți potențiali depinde de dimensiunea și tipul afacerii.
  • Cele două metode de activitate de generare de lead-uri sunt inbound și outbound. Fie le poți adopta pe una sau pe amândouă. Depinde de situația dvs. de afaceri, ceea ce înseamnă că trebuie să vă întrebați înainte de a implementa orice metodă de proces de generare de lead-uri.
  • Înainte de a planifica procesul de generare de clienți potențiali, trebuie să modelați întreaga călătorie a clienților.
  • Deoarece există multe canale de promovare a activității de vânzări, dar nu toate sunt relevante pentru noi. Prin urmare, trebuie să alegem pâlnia potrivită pentru a stimula activitatea de vânzări.

Și nu vă faceți griji dacă lucrurile nu merg dintr-o dată, încercarea, eroarea și răbdarea sunt toate o parte a procesului!

Cuvinte finale

După cum am discutat pe parcursul articolului, rolul suprem al instrumentelor de generare de clienți potențiali este de a crește vânzările și de a satisface clienții pentru afacerea dvs.

Procesul de producție a plumbului este esențial pentru a ne atinge nivelul pieței. Numărul concurenților de pe piață crește zilnic. Dacă nu ne concentrăm pe diferitele procese de producție de plumb, există șanse mai mari să nu ne adaptăm la mediul de generare a plumbului.

În continuare, aflați despre ce este marketingul pentru generarea cererii și strategiile pentru a genera clienți potențiali care convertesc.

A fost de ajutor articolul?

Multumim pentru feedback-ul dvs!