Stăpânirea artei de a crea reclame

Instagram este una dintre primele 4 cele mai utilizate platforme de social media, cu un număr total de 4,25 miliarde numărul total de vizite în fiecare lună. De asemenea, se întâmplă să fie cea mai descărcată aplicație din lume.

Reclamele Instagram pentru companii au potențialul de a crește traficul și conversiile și de a genera clienți potențiali. Suita de afaceri complet integrată a Meta vă permite să rămâneți în jocul dvs. A.

Oportunitățile sunt nelimitate și puteți face lucruri grozave pentru afacerea dvs. datorită obiectivelor campaniei, selecțiilor de optimizare și opțiunilor de direcționare.

Reclamele Instagram funcționează! Dar cum ar trebui să lucrezi cu reclamele Instagram? Pentru oricine care începe, perspectiva poate fi copleșitoare.

Prin urmare, am creat acest ghid cuprinzător care vă va ajuta să creați anunțuri, să configurați campanii, să măsurați performanța și să vă optimizați performanța, împreună cu câteva instrumente utile care vă pot economisi timp.

Diferite tipuri de reclame Instagram

Multe sunt posibile cu reclamele Instagram. Asta și pentru că nu există un singur tip de reclame pe Instagram – există șapte.

  • Anunțuri foto: puteți utiliza o fotografie — un peisaj, un portret sau un pătrat — pentru a crea un anunț curat și izbitor.
  • Anunțuri video: creșteți anunțurile foto pentru a le face mai captivante cu sunet, mișcare și 60 de secunde de povestire.
  • Reclame carusel: dacă doriți să adoptați o tehnică de povestire care nu dezvăluie totul de la început, adoptați reclamele carusel, unde puteți utiliza un amestec de fotografii și videoclipuri.
  • Anunțuri cu povești: formatul de anunț pe ecran complet, disponibil timp de 24 de ore o dată, poate ajuta la creșterea angajamentului de marcă sau poate permite cumpărături ușoare adăugând etichete chiar acolo.
  • Explore Ads: Acest lucru vă permite să faceți reclame de feed disponibile pe Instagram Explore, astfel încât să le poată găsi în mijlocul călătoriei lor de descoperire.

Cum să creezi un anunț Instagram

Folosind aplicația mobilă Instagram

  • Conectați-vă la dvs cont profesional Instagramfaceți clic pe Editați tabloul de bord profesional
  • Derulați în jos la Instrumente publicitare, creați o poveste nouă sau alegeți una eligibilă
  • Faceți clic pe Următorul, selectați un obiectiv: mai multe vizite de profil, vizite pe site-ul web sau mai multe mesaje
  • Faceți clic din nou pe Următorul și selectați publicul țintă: automat, propria categorie de anunțuri speciale
  • Faceți clic din nou pe Următorul, selectați bugetul și durata
  • Examinați-vă cheltuielile publicitare, previzualizați anunțul și faceți clic pe Boost Story

Puteți urma același proces pentru a crește rulourile și postările din aplicația dvs. mobilă Instagram.

Folosind Meta Business Suite

Crearea unei reclame Instagram este ușoară cu Meta Business Suite pe desktop.

  • Accesați Meta Business Suite de pe desktop, conectați-vă la contul Instagram
  • Faceți clic pe Creați un anunț și vedeți deschis un meniu pop-up
  • Puteți alege tipul de anunț pe care doriți să îl creați de aici, indiferent dacă este All, Reel sau Post
  • Mai jos, veți vedea postări sugerate pe Instagram pe care le puteți promova
  • Faceți clic pe oricare și faceți clic pe promovarea de lângă acesta sau faceți clic pe Boost reel, dacă este o rolă
  • După ce faceți clic pe Boost sau promovați, vi se va cere să citiți Politica de discriminare

  • Apoi, alegeți un scop: Primiți mai multe mesaje, Obțineți mai multe vizite la profil sau Obțineți mai multe vizite pe site
  • Veți vedea previzualizarea anunțului în partea dreaptă pentru a vedea cum va arăta anunțul pentru publicul dvs
  • Apoi, puteți alege să activați opțiunea avantaj + creativitate, prin care sunteți de acord să utilizați datele Instagram pentru a oferi experiențe publicitare personalizate
  • Apoi, alegeți un buton CTA relevant din etichetele butoanelor
  • Treceți la secțiunea de publicitate specială; activați-l dacă plasați anunțuri legate de credit, recrutare, locuințe sau afaceri sociale, alegeri sau politică
  • După ce ați terminat, treceți la public. Fie puteți alege opțiunea implicită: automată sau creați nou
  • Continuați și introduceți un nume, alegeți sexul, alegeți vârsta, alegeți o locație și definiți obiectivele publicului
  • Dacă una dintre intențiile obiectivelor lor se potrivește, anunțul le va fi afișat
  • Faceți clic pe asigurați-vă și treceți la durata programului și termenii de plată.
    Consultați aceste detalii cu atenție înainte de a continua
  Cei 7 copii AI de la Microsoft și pe care ar trebui să-l folosiți

  • Alegeți o dată și o oră pentru cât timp va rula anunțul dvs
  • În continuare, fă-ți o idee despre bugetul zilnic în funcție de durata aleasă
  • De asemenea, puteți vedea rezumatul plăților și, odată ce sunteți sigur, faceți clic pe Boost the Reel now
  • De asemenea, puteți face clic pe săgeata în jos de lângă Boost the Reel și faceți clic pe program

Utilizarea Meta Ads Manager

Puteți modifica imagini, texte și destinații de plasare folosind Managerul de anunțuri sau instrumentul Meta Experiments. De asemenea, puteți, de asemenea, să duplicați un set de anunțuri existent pentru a face un experiment sau puteți alege și un scenariu sugerat automat.

Puteți crea anunțuri noi folosind Manager meta reclame. De fapt, trebuie să vă conectați folosind contul dvs. Facebook, să configurați o metodă de plată, să conectați un Facebook și să începeți.

  • Faceți clic pe Creați un anunț, alegeți un obiectiv între trafic, clienți potențiali, implicare, vânzări, promoții pentru aplicații etc
  • Asigurați-vă că obiectivul dvs. va sprijini reclamele Instagram
  • Faceți clic pe Continuați și completați detaliile pentru conținutul și imaginea anunțului dvs
  • Definiți cheltuielile publicitare, durata și segmentele de public, după cum este necesar
  • Sub secțiunea de plasare, faceți clic pe Plasări manuale și selectați manual Instagram
  • Puteți activa Advantage + Placements pentru a vă difuza anunțurile în mai multe Meta-tehnologii
  • Faceți clic pe Continuați și sunteți gata.
  • Puteți fie să publicați campania, fie să o programați pentru mai târziu

Cele mai bune practici pentru a genera reclame Instagram de succes

Crearea reclamelor este ușoară; crearea de reclame de succes, totuși, nu este. Iată lucrurile pe care trebuie să le stăpâniți pentru a obține jocul de reclame Instagram:

#1. Utilizați mișcare

Reclamele, în special reclamele de poveste și reclamele de explorare, au performanțe mai bune atunci când este implicată mișcare. În comparație, imaginile statice nu vă vor câștiga atât de mult implicare.

De fapt, puteți introduce și o mișcare de la capătul utilizatorului prin reclame carusel. Ei vor trece prin diferite imagini sau un amestec de imagini și videoclipuri, descoperind astfel mai multe cu fiecare glisare.

#2. Înțelegeți formatele de anunțuri

Cum să știi ce format de anunț funcționează pentru publicul tău țintă? Nu există altă cale decât să știi ce se lipește fără să le înțelegi sau chiar să le încerci.

Există reclame pentru feed, reclame, reclame pentru cumpărături, reclame de explorare și reclame cu povești. Acum, anunțurile pentru feed pot fi doar anunțuri foto sau anunțuri video.

#3. Înțelegeți obiectivele

Instagram, sau Meta Ad Manager, are obiective simplificate la doar șase categorii acum.

  • Conștientizarea este asociată cu acoperirea, vizionările și traficul. Este numărul de oameni la care ajungeți și este perfect pentru afaceri și startup-uri mai noi.
  • Traficul vă va ajuta să vă redirecționați publicul către site-ul dvs. web, magazin, vânzare flash, inbox sau oriunde se întâmplă magia.
  • Interacțiunea măsoară mesajele, conversiile și vizionările pentru a găsi persoane care interacționează cu conținutul tău și care vor fi încurajați să facă cumpărături.
  • Clientii potențiali, măsurați prin apeluri telefonice, înscrieri și mesaje, trebuie să colecteze detalii de contact, cum ar fi solicitarea acestora să se înscrie la un buletin informativ, o resursă gratuită, un webinar și altele asemenea.
  • Promovarea aplicației, măsurată prin instalările aplicației, poate fie să încurajeze oamenii să instaleze aplicația dvs., fie să facă ceva specific în cadrul aplicației.
  • Vânzările, măsurate prin vânzări de catalog, conversii sau clienți potențiali generați, vă pot ajuta să găsiți mai mulți oameni cărora le puteți vinde.
  Încărcați-vă bicicleta electrică în timp ce vă antrenați

#4. Creați o copie a anunțului convingătoare

Dacă nu ești atent la conținutul pe care îl publicați, nu puteți fi sigur că veți atrage un client potențial, cu atât mai puțin să convertiți unul! Prin urmare, utilizați limita de caractere cu înțelepciune. Pune-ți forțele creative la lucru și crează o copie care va rezona cu publicul tău.

Faceți meme, faceți rulete captivante sau încercați o tendință populară pentru a vă implica publicul țintă. Luați abordări care sunt originale sau care se descurcă deja bine și faceți campanii să semneze cu vocea mărcii dvs.

#5. Testare A/B, optimizarea plasărilor de anunțuri și buget

Meta Ads Manager acceptă testarea A/B pentru a vă permite să comparați două versiuni ale aceleiași campanii pentru a vedea care strategie funcționează mai bine. De fapt, puteți testa scenarii, puteți compara audiențe, produse și multe altele.

În timp ce Meta recomandă plasarea automată a anunțurilor, puteți selecta feedul Instagram, feedul mobil Instagram, Instagram Explore sau Instagram Explore Home. În plus, există și destinații de plasare disponibile în povești Instagram, role, rezultate de căutare Instagram și multe altele.

Bugetul este ceva care variază în funcție de locație și este de obicei stabilit pe zi. Veți plăti pentru întreaga durată pentru care optați imediat.

#6. Monitorizarea și analiza performanței anunțurilor

Campaniile dvs. publicitare sunt la fel de bune dacă nu le monitorizați performanța și nu vă ajustați strategiile în consecință. Puteți vizualiza diagrame, unde veți avea acces la o prezentare generală a performanței, date demografice și platformă.

De asemenea, veți putea vedea livrarea pentru seturile de anunțuri pentru acoperire și frecvență. Mai mult, puteți vedea și suma pe care ați cheltuit-o și costul pe rezultat, ceea ce vă permite să vedeți mai bine dacă strategia publicitară actuală funcționează!

De asemenea, puteți vizualiza defalcări și rapoarte ale campaniilor dvs. publicitare.

Instrumentele de gestionare a Instagram pot face multe pentru tine – de la reclame la programarea postărilor până la monitorizarea postărilor.

Dar de unde știi ce instrumente te pot ajuta să deblochezi cel mai mult din Instagram și care sunt ușor de utilizat? Haide, hai să aruncăm o privire:

#1. Manager meta reclame

Manager meta reclame este soluția unică pentru a crea reclame noi sau a promova postările/roletele existente ca reclame. De fapt, acesta este un instrument de gestionare a reclamelor multiplatformă care vă poate ajuta să configurați reclame pe Instagram, Facebook, precum și pe Messenger.

Pe lângă reclamele pentru feed, reclame și reclame pentru cumpărături, Meta Ads Manager acceptă și reclame in-stream atât pentru Facebook, cât și pentru Instagram.

Găsiți obiective precum implicarea, traficul, clienții potențiali și vânzările. Definiți-vă obiectivele de la început și definiți bugete, conținut publicitar și imagini. Obțineți recomandări despre ce format de anunț poate funcționa cel mai bine pentru marca dvs., previzualizați anunțul, setați-l pentru o anumită durată, vedeți rezultatele estimate și începeți să faceți publicitate.

Mai mult, Meta Ads Manager acceptă unele funcții avansate, cum ar fi testarea A/B. Prin care puteți testa două strategii diferite prin schimbarea conținutului publicitar, imagini, durată, audiență, locație și alte asemenea variabile. Acest lucru vă va ajuta să faceți comparații ușoare de public sau de produse și să vă stabiliți o strategie care funcționează.

#2. AdEspresso

AdEspresso, de la Hootsuite, este un instrument de gestionare a reclamelor multiplatformă pentru Instagram, Facebook și Google. Puteți verifica toate campaniile într-un singur loc, de la creare până la colaborare. De fapt, există resurse unice pentru a vă ajuta să învățați și să stăpâniți lumea reclamelor digitale!

  Acesta nu este AR, dar este cool

De la bloguri, seminarii web, ghiduri și cărți electronice, până la ghiduri pentru începători pe domenii dedicate precum Facebook și Google, AdEspresso de la Hootsuite se bazează pe a te face un maestru.

În timp ce crearea și gestionarea reclamelor pe AdEspresso este fără efort, locul în care strălucește cu adevărat este optimizatorul său. Oferă sfaturi zilnice utile pentru a întrerupe anunțurile cu performanțe slabe și puteți profita la maximum de Instrumentele pentru reguli de optimizare pentru a crea reguli personalizate care funcționează pentru seturile dvs. de anunțuri.

Utilizați CRM-ul perfect pentru a vă asigura că toate clienții potențiali, datele, CRM și platformele de marketing prin e-mail sunt sincronizate. De fapt, puteți activa și crearea automată a postărilor, care va promova postările organice care se descurcă bine. Aprobările campaniei, solicitările de înscriere și rapoartele PDF sunt ușor de obținut. De asemenea, puteți obține consultații ale experților pentru a rămâne în fruntea curbei.

#3. În mod înțelept

Economisiți timp, automatizați reclamele Instagram cu În mod înțelept. Un partener de afaceri meta, Wisely vă permite să automatizați retargetingul Instagram. De fapt, tot ce trebuie să faceți este să setați bugetul de cheltuieli publicitare și să aprobați conținutul publicitar.

Aplicația Adwisely va crea automat aplicații mobile pentru dvs., astfel încât să vă oferiți produsul în 15 locuri diferite. Ceea ce utilizatorilor par să iubească la Adwisely este că este ușor de configurat și foarte ușor de utilizat.

Dacă ești o afacere nouă și nu ai niciun public pe care vrei să-l reangajezi, la ce folosește? Wisely este un loc grozav pentru a găsi noi perspective și pentru a ajunge la orizonturi mai largi.

#4. Revealbot

Lansați reclamele Instagram cu Revealbot și eficientizați toate procesele. Faceți o încercare de 14 zile pentru a vedea cum puteți face mai mult cu mai puțin. Puteți lansa campanii publicitare în bloc și puteți monitoriza performanța reclamelor și a segmentelor de public cu cele mai bune performanțe.

De asemenea, atunci când încărcați imagini și videoclipuri în bloc, De fapt, platforma creează automat variante de anunțuri pentru dvs. atunci când încărcați imagini și videoclipuri în bloc. Puteți împărți segmentele de public, puteți sincroniza segmente de public, puteți crea reclame asemănătoare și puteți obține cele mai utile rapoarte bazate pe informații.

Puteți accesa seturi de reclame pentru a gestiona sute de anunțuri prin gruparea acestora, macro-uri pentru a adăuga automat etichete și validare pentru a verifica dacă anunțurile dvs. se califică conform regulilor Instagram.

#5. Lansatorul de anunțuri

Combină reclame grozave și conținut pentru a crea reclame Instagram de înaltă performanță Lansatorul de anunțuri al lui Madgicx. De fapt, puteți profita de unificarea inteligentă a datelor pentru a vedea datele legate de un anunț utilizat în mai multe seturi de anunțuri și în diferite campanii.

În plus, puteți profita la maximum de valorile ascunse pentru a dezvălui modul în care anunțurile dvs. fac conversii în diferite sexe, grupuri de vârstă și etape ale canalului. Acest lucru vă va ajuta să direcționați anunțuri personalizate către un anumit public țintă.

În plus, puteți salva și grupuri de anunțuri pre-ambalate. Asta nu e tot! Descoperiți noi interese ale publicului la studioul audio, obțineți mai multe conversii la un cost mai mic utilizând testarea sumelor licitate și luați o încercare gratuită de 7 zile pentru a vedea dacă vă poate oferi toate lucrurile potrivite!

Profitați la maximum de reclamele Instagram

Managerul Meta Ads vă poate ajuta să configurați anunțuri puternice și să monitorizați chiar și conversiile puternice. Puteți configura reclame noi pentru diferite campanii, iar pentru postări individuale, le puteți configura chiar din aplicația dvs. Instagram.

De fapt, există momente în care Instagram vă va solicita să lansați reclame pe postările existente, să creșteți rulourile și poveștile și să transformați o conversație din mesajul dvs. într-o reclamă. Folosind aplicația, puteți alege unul dintre cele trei obiective, în timp ce utilizarea Ads Manager sau Business Suite vă va ajuta să vizați unul dintre cele șase obiective bine definite.

Fără să mănânce cuvintele, universul Meta al reclamelor poate fi confuz de gestionat fără ajutor extern. Fără a externaliza un posibil freelancer sau un administrator de anunțuri, vă puteți gestiona aplicațiile folosind instrumente inteligente precum cele pe care le-am menționat.

De la rapoarte consolidate la seturi automate de anunțuri, totul este mai ușor și mai bun cu instrumentele de gestionare a anunțurilor Instagram.

De asemenea, puteți explora cele mai bune instrumente de analiză Instagram pentru succesul rețelelor sociale.