Siri nu funcționează pe iPhone sau iPad? 7 probleme rezolvate

Întâmpinați probleme cu Siri să funcționeze sau să se activeze pe iPhone sau iPad? Vom acoperi cele mai frecvente probleme pe care este posibil să le întâmpinați cu Siri, împreună cu câteva sfaturi generale de depanare (cum ar fi cum să resetați Siri) pentru o măsură bună.

1. Siri nu reacționează când încerci să-l activezi

În majoritatea cazurilor, ați crede că Siri nu funcționează atunci când nu se activează după ce apăsați butonul lateral (sau butonul Acasă pe iPhone 8 și versiuni anterioare, inclusiv iPhone SE).

Acest lucru se datorează probabil că Siri este dezactivat în setările iPhone sau iPad. Pentru a configura și utiliza Siri, accesați Setări > Siri & Căutare și comutați pe Apăsați butonul lateral pentru Siri (sau apăsați pe butonul Home pentru Siri pe modelele mai vechi).

De asemenea, poate doriți să activați opțiunea Permiteți Siri când este blocat, astfel încât să nu aveți nevoie să deblocați iPhone-ul pentru a accesa Siri.

2. Siri lipsește complet de pe iPhone sau iPad

Poate că sugestiile de mai sus nu vă pot ajuta, deoarece Siri lipsește din aplicația Setări de pe iPhone sau iPad. Există câteva motive pentru care acesta ar putea fi cazul.

Prima vizita Pagina de disponibilitate a funcțiilor Apple pentru a vă asigura că Siri este disponibil în țara sau regiunea dvs. Din păcate, asistentul personal Apple nu este disponibil peste tot.

Nu este o garanție, dar este posibil să puteți ocoli restricțiile regionale accesând Setări > General > Limbă și regiune și schimbând setarea Regiune într-o țară acceptată, cum ar fi Statele Unite.

În al doilea rând, asigurați-vă că nu ați dezactivat Siri folosind Screen Time pe iPhone din greșeală. Accesați Setări > Timp de utilizare > Restricții de conținut și confidențialitate pentru a verifica. Dacă este activat, atingeți Aplicații permise și asigurați-vă că Siri & Dictation este activat.

  Puteți primi alerte de stoc de la magazine? Nu Importante.

Dacă doar sugestiile Siri lipsesc, aplicați aceste soluții pentru ca sugestiile Siri să apară din nou pe iPhone.

3. Siri nu reacționează când spui „Hei Siri”

Ar trebui să puteți activa Siri fără să vă atingeți iPhone-ul sau iPad-ul, rostind pur și simplu „Hei Siri” atunci când dispozitivul este la îndemână. Dacă „Hey Siri” nu funcționează pe iPhone, accesați Setări > Siri și Căutare > Ascultați pe dispozitiv și asigurați-vă că este selectat „Hey Siri” sau „Siri” sau „Hey Siri”.

De asemenea, pentru a vă asigura că „Hei Siri” funcționează chiar și atunci când dispozitivul este cu fața în jos sau închis într-o carcasă, accesați Setări > Accesibilitate > Siri și activați Ascultați mereu pentru „Hei Siri”.

4. Siri nu te aude sau nu înțelege ce spui

Dacă Siri nu te aude întotdeauna sau înțelege greșit frecvent ceea ce spui, ar putea exista o problemă cu microfoanele iPhone-ului sau iPad-ului tău. Uneori, puteți remedia acest lucru prin curățarea microfoanelor cu o perie uscată, cu peri moi sau prin îndepărtarea protecției ecranului și a carcasei.

Există mai multe microfoane pe iPhone sau iPad. Puteți testa fiecare dintre ele înregistrând un scurt videoclip sau fragmente audio în diferite aplicații:

  • Pentru a testa microfonul principal din partea de jos a dispozitivului, deschideți aplicația Notă vocală și atingeți butonul roșu pentru a înregistra un mesaj scurt. Ascultați redarea și asigurați-vă că o puteți auzi clar.
  • Pentru a testa microfonul frontal, deschideți aplicația Cameră și filmați un scurt videoclip folosind camera frontală. Redați din nou videoclipul pentru a vă asigura că îl puteți auzi clar.
  • Pentru a testa microfonul din spate, deschideți aplicația Cameră și filmați un scurt videoclip folosind camera din spate. Redați din nou videoclipul pentru a vă asigura că îl puteți auzi clar.

Dacă unul dintre ele nu funcționează corect, puteți încerca câteva soluții pentru a repara microfonul sau contactul iPhone-ului dvs. Asistență Apple pentru a aranja o reparație. Între timp, puteți conecta o cască fără fir sau AirPod-uri pentru a folosi microfonul pe acestea.

5. Siri nu spune nimic când i se pune o întrebare

De obicei, ne așteptăm să auzim un răspuns vorbit după ce i-am pus o întrebare lui Siri sau după ce am dat o comandă. Dacă acest lucru nu se întâmplă, este posibil să existe o problemă cu setările de pe iPhone. Alteori, este la fel de simplu ca să ridici volumul.

  Remediați eroarea Call of Duty Vanguard Dev 6032 pe Xbox

Asigurați-vă că Siri este setat să vă răspundă accesând Setări > Siri și căutare > Răspunsuri Siri > Preferați răspunsuri vorbite. Pentru a crește volumul lui Siri, apăsați în mod repetat butonul de creștere a volumului în timp ce utilizați Siri. Dacă ajustați volumul în alte momente, s-ar putea să nu afecteze deloc volumul lui Siri – vedeți mai multe sfaturi de depanare a volumului iPhone pentru o explicație.

Dacă Siri tot nu spune nimic, accesați Setări > Siri și Căutare > Voce Siri. Alegeți o altă opțiune pentru ca dispozitivul să descarce noi fișiere vocale. În cazul în care acest lucru funcționează, poate fi necesar să resetați din fabrică iPhone-ul sau iPad-ul pentru a repara vocea originală.

6. Siri este prea lent sau nu se poate conecta la rețea

Siri are nevoie de o conexiune la internet activă pentru a finaliza majoritatea comenzilor. Dacă Siri nu funcționează pe iPhone sau iPad, problemele de rețea ar putea fi de vină. De obicei, Siri spune: „Am probleme la conectare” sau „Încercați din nou peste puțin timp” când se întâmplă acest lucru.

Asigurați-vă că dispozitivul este conectat la Wi-Fi și încercați să transmiteți un videoclip YouTube pentru a vă testa conexiunea la internet. Dacă acest lucru nu funcționează, poate fi necesar să vă remediați conexiunea Wi-Fi instabilă.

Dacă Siri încă nu funcționează, dezactivați temporar orice VPN pe care îl utilizați din Setări > VPN. De asemenea, comutați și dezactivați Modul Avion din Setări > Modul Avion.

Inca fara noroc? Accesați Setări > General > Transfer sau Resetare iPhone și alege Resetare setări de rețea. Aceasta șterge parolele Wi-Fi salvate și alte date legate de rețea, deci folosiți-le numai dacă nimic altceva nu a funcționat.

Pentru a utiliza Siri într-o rețea mobilă, asigurați-vă că Datele celulare sunt activate în Setări > Celulă și verificați dacă aveți suficiente date rămase în planul dvs. de telefonie mobilă.

  Top 6 Cloud Data Warehouses în 2023

7. Mai multe dispozitive răspund atunci când vorbiți cu Siri

Dacă dețineți mai mult de un dispozitiv Apple, este posibil să descoperiți că câteva dintre ele răspund la „Hei Siri” simultan. Aceasta nu este o neglijare a Apple; este o problemă cu setările dispozitivului dvs.

Tot ce trebuie să faceți este să vă asigurați că Bluetooth este activat pentru fiecare dintre dispozitivele dvs. accesând Setări > Bluetooth. Când spuneți „Hei Siri”, dispozitivele dvs. folosesc rapid Bluetooth pentru a comunica între ele și pentru a decide ce dispozitiv ar trebui să răspundă.

Dacă acest lucru nu funcționează, asigurați-vă că fiecare dispozitiv este conectat la același cont Apple, uitându-vă la numele profilului din partea de sus a aplicației Setări. Dacă unul dintre dispozitivele dvs. nu este pe același ID Apple, atingeți numele, derulați în jos și atingeți Deconectați-vă. Apoi atingeți Conectați-vă la iPhone pentru a utiliza alt cont.

Resetarea Siri și a altor remedieri generale

V-am arătat cum să remediați cele mai frecvente probleme cu Siri, dar acele soluții nu vor funcționa pentru toată lumea. Dacă Siri încă nu funcționează pe iPhone sau iPad, puteți încerca să resetați Siri pe iPhone.

Accesați Setări > Siri și Căutare > Ascultați și alegeți Dezactivat. Apoi alegeți din nou „Hei Siri”, „Siri” sau „Hey Siri”. Atingeți Continuați, urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a reeduca Siri să vă recunoască vocea și atingeți Terminat.

Pe lângă resetarea Siri, iată câteva sfaturi generale de depanare pe care le puteți încerca. Mai întâi, închideți toate aplicațiile deschise de pe iPhone. Apoi încercați să vedeți dacă Siri funcționează când aplicația este redeschisă. O altă soluție generală este să reporniți iPhone-ul și, dacă este disponibil, să actualizați la o versiune mai nouă de iOS. Accesați Setări > General > Actualizare software pentru a face acest lucru.

În cele din urmă, puteți încerca să resetați toate setările de pe iPhone accesând Setări > General > Resetare și alegând Resetați toate setările. Aceasta nu șterge nicio aplicație sau conținut media de pe dispozitiv, dar revine toate setările la starea lor implicită. Odată ce resetarea este completă, accesați Setări > Siri și căutare pentru a activa Siri din nou.

Cu aceste diverse soluții, sperăm că ați reușit să vă remediați toate problemele Siri până acum. Cele mai multe dintre remedieri implică verificarea dacă aveți setările corecte pentru iPhone pentru ca Siri să funcționeze așa cum preferați.

Chiar și cu setările potrivite, nu este neobișnuit să se întâmple erori software. În astfel de cazuri, tot ce trebuie să faceți este să resetați Siri și ar trebui să puteți utiliza din nou asistentul virtual pe iPhone sau iPad.