Remediați desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță

Cu tehnologia avansată și necesitatea de a avea sisteme interconectate într-o organizație, utilizatorii încearcă să conecteze PC-urile din zonă folosind o conexiune de rețea comună. Cu toate acestea, Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță pentru unul dintre aceste motive pentru care apare problema pe computere. Această problemă împiedică utilizatorii să aibă PC-urile conectate la aceeași rețea și provoacă o problemă cu partajarea fișierelor. Puteți citi articolul pentru a remedia problema că Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în Windows 10.

Cum să remediați desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță

Lista cauzelor pentru problema desktopului de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în Windows 10 este prezentată mai jos.

  • Computerul la distanță este oprit – Este posibil ca computerul la distanță la care încercați să vă conectați să fi fost oprit.

  • Computerul de la distanță nu este conectat la acces la rețea – Desktopul de la distanță și computerul la distanță pot să nu fie conectate la același acces la rețea.

  • Accesul de la distanță la server nu este activat – Este posibil ca accesul de la distanță la serverul de rețea să nu fie activat pe desktopul de la distanță și pe computerul la distanță.

  • Profil de rețea publică – Profilul de rețea al conexiunii la Internet poate fi setat la Public.

  • Conflicte din software- Software-ul de securitate, cum ar fi Windows Defender Firewall, poate intra în conflict cu setarea de acces la distanță din desktopul de la distanță și computerul de la distanță. O altă cauză a problemei este serviciul VPN de pe desktop și computer.

  • O problemă cu Windows Update – Cele mai recente versiuni ale actualizării sistemului de operare Windows pot intra în conflict cu accesul de la distanță la Desktop la distanță și la computer la distanță.

  • Versiune Windows incompatibilă – Una dintre cauzele importante ale problemei este încercarea de a conecta un computer cu versiunea Windows incompatibilă. Accesul de la distanță este aplicabil numai pe Windows 10 Pro și alte versiuni superioare.

  • Configurare incorectă a porturilor – Porturile pentru conexiunea la Internet pot fi configurate incorect.

Metoda 1: Metode de bază de depanare

Metodele de bază de depanare pentru a remedia desktopul la distanță nu se poate conecta la problema computerului la distanță sunt prezentate aici.

Metoda 1A: Depanați conexiunea la Internet

Prima abordare pentru a remedia problema este de a verifica dacă conexiunea la Internet a serverului de rețea funcționează sau nu. Puteți rula un test de viteză pentru a verifica viteza conexiunii la Internet.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Google Chrome și faceți clic pe Deschidere.

2. Deschideți site-ul web oficial al SpeedTest-ului și faceți clic pe butonul Go.

3. Dacă conexiunea la Internet are o lățime de bandă mai mică, puteți:

  • Schimbați planul de conexiune la internet
  • Utilizați o altă rețea Wi-Fi

Metoda 1B: Limitați rețelele conectate

Este posibil ca capacitatea care poate fi preluată de accesul la rețea să fi depășit. Pentru a remedia această problemă, asigurați-vă că accesul la rețea poate ocupa numărul de sisteme pe care le-ați conectat la rețea.

Metoda 1C: Dezactivați serviciul VPN

O altă cauză importantă a problemei este serviciul VPN, puteți remedia problema dezactivând serviciul VPN pe Desktop la distanță și pe computer la distanță. Folosind linkul, puteți cunoaște metoda de dezactivare a serviciului VPN.

Metoda 1D: spălați DNS

Este posibil ca DNS-ul de pe computere să fi cauzat problema că Desktop la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive. Pentru a remedia problema, puteți șterge DNS-ul de pe ambele computere utilizând pașii indicați.

1. Deschideți Command Prompt tastând în bara de căutare Windows. Faceți clic pe Executare ca administrator.

2. Tastați comanda IPConfig /FlushDNS și apăsați tasta Enter.

Metoda 1E: Permiteți asistență de la distanță

Una dintre metodele de a remedia problema este să permiteți setările de asistență de la distanță pe desktopul de la distanță și pe computerul la distanță.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Permiteți ca invitațiile de asistență la distanță să fie trimise de pe acest computer și faceți clic pe Deschidere.

2. Bifați caseta Permite conexiuni de asistență la distanță la acest computer din secțiunea Asistență de la distanță.

3. Selectați Permite conexiuni la distanță la acest computer și faceți clic pe butoanele Aplicare și OK.

Metoda 1F: Reporniți serviciile RDP

Este posibil ca serviciile Remote Desktop de pe ambele PC-uri să fi fost blocate, astfel încât desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în problema Windows 10. Puteți reporni serviciile pentru a remedia problema folosind această metodă.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Servicii și faceți clic pe Deschidere.

2. Selectați Serviciile Desktop la distanță din listă și faceți clic pe opțiunea Restart.

3. Selectați Remote Desktop Services UserMode Port Redirector din listă și faceți clic pe opțiunea Restart.

Metoda 1G: Actualizați sistemul de operare Windows

Este posibil ca un sistem de operare Windows învechit de pe desktopul de la distanță și pe computerul de la distanță să fi cauzat problema. Citiți ghidul nostru despre cum să descărcați și să instalați cea mai recentă actualizare Windows 10.

Metoda 2: Reinstalați adaptoarele de rețea

Pentru a remedia desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive, puteți reinstala adaptoarele de rețea pe ambele computere.

Pasul I: Dezinstalați adaptorul de rețea

Primul pas este să dezinstalați adaptorul de rețea de pe computere folosind Device Manager. Trebuie să reinstalați toate adaptoarele de rețea WAN din listă utilizând pașii indicați aici.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Manager dispozitive și faceți clic pe Deschidere.

2. Extindeți opțiunea Adaptoare de rețea din listă, faceți clic dreapta pe adaptorul de rețea și faceți clic pe opțiunea Dezinstalare dispozitiv din listă.

3. Faceți clic pe butonul Dezinstalare din fereastra de confirmare a Dezinstalării dispozitivului.

Pasul II: Reinstalați adaptorul de rețea

Următorul pas este reinstalarea automată a adaptoarelor de rețea folosind Device Manager.

1. Deschideți Manager dispozitive și extindeți adaptoarele de rețea.

2. Faceți clic pe fila Acțiune și faceți clic pe opțiunea Scan for hardware changes din lista afișată.

Metoda 3: Permiteți desktop la distanță prin paravanul de protecție Windows

Conflictul de la software-ul de securitate sau Windows Firewall poate fi rezolvat permițând opțiunea de acces Remote Desktop prin Firewall.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Panou de control și faceți clic pe Deschidere.

2. Selectați opțiunea Categorie din meniul derulant Vizualizare după și faceți clic pe opțiunea Sistem și securitate din meniu.

3. Faceți clic pe opțiunea Permite o aplicație prin Windows Firewall din secțiunea Windows Defender Firewall.

4. Faceți clic pe butonul Modificare setări din fereastra următoare.

5. Bifați opțiunea Desktop la distanță din listă, bifați casetele Private și Public și faceți clic pe butonul OK.

Metoda 4: Modificări în conexiunile desktop la distanță

Problema desktopului de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță pentru unul dintre aceste motive poate fi rezolvată prin modificarea conexiunilor desktop la distanță pe ambele computere.

Metoda 4A: Introduceți acreditările corecte ale utilizatorului

Prima abordare pentru a remedia problema este să vă asigurați că ați introdus acreditările corecte de utilizator în Conexiunea Desktop la distanță.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Remote Desktop Connection și faceți clic pe Deschidere.

2. Introduceți adresa IP corectă în bara Computer și faceți clic pe butonul Conectare.

Metoda 4B: Re-adăugați computer la distanță

Pentru a remedia problema cu conexiunea la distanță, puteți adăuga din nou computerul la conexiunea de rețea.

Pasul I: Ștergeți numele de utilizator

Primul pas este să ștergeți numele de utilizator al computerului adăugat la conexiunea la distanță de pe desktopul de la distanță.

1. Lansați aplicația Remote Desktop Connection.

2. Selectați numele de utilizator PC din meniul derulant Computer și faceți clic pe opțiunea Ștergere.

3. Faceți clic pe butonul Da din fereastra UAC Remote Desktop Connection.

Pasul II: Readăugați numele de utilizator

Următorul pas este să adăugați din nou computerul la accesul la rețea de pe desktopul de la distanță.

1. În fereastra Remote Desktop Connection, introduceți adresa IP a Remote Computer în câmpul Computer și faceți clic pe butonul Connect.

Metoda 4C: Setați bandă largă inferioară pentru conexiune

O altă opțiune pentru a remedia problema este să setați o lățime de bandă mai mică pentru conexiunea de rețea și apoi să adăugați computerul la distanță aproape de desktopul de la distanță.

1. Deschideți aplicația Remote Desktop Connection.

2. Faceți clic pe Afișare opțiuni din colțul din stânga jos al ferestrei.

3. Treceți la fila Experiență și selectați opțiunea Bandă largă cu viteză redusă (256 kbps – 2 Mbps) din meniul drop-down Alegeți viteza conexiunii pentru a optimiza performanța.

4. Treceți la fila General, introduceți numele de utilizator al computerului la distanță și faceți clic pe butonul Conectare.

Metoda 5: Verificați portul RDP în Windows PowerShell

O altă opțiune pentru a remedia problema desktop-ului de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive este verificarea portului RDP folosind Windows PowerShell. Portul RDP pentru conexiunea la rețea poate fi modificat pentru a se asigura că computerul de la distanță este conectat la portul 3389 de pe desktopul de la distanță.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Windows PowerShell și faceți clic pe Deschidere.

2. Tastați următoarea comandă și apăsați tasta Enter.

Enter-PSSsession –Computer Name <PC>

Notă: Trebuie să tastați numele computerului la distanță în loc de în comandă.

3. Apoi, tastați comanda dată și apăsați tasta Enter.

 cmd /c ‘netstat –ano | find “3389”’ 

4. Tastați următoarea comandă și apăsați tasta Enter.

cmd /c ‘tasklist /svc | find “<pid listening on 3389>”

Metoda 6: Modificați permisiunile folderului MachineKeys

Una dintre metodele de a remedia desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în Windows 10 problema cu conexiunea la distanță este de a oferi privilegii administrative pentru folderul MachineKeys din Windows Explorer.

1. Apăsați simultan tastele Windows + E pentru a deschide File Explorer și navigați la folderul MachineKeys folosind calea locației

C:ProgramDataMicrosoftCryptoRSAMachineKeys

2. Faceți clic dreapta pe folderul MachineKeys și faceți clic pe opțiunea Proprietăți din listă.

3. Navigați la fila Securitate și faceți clic pe butonul Avansat de pe ecran.

4. Selectați contul de administrator și faceți clic pe butonul Modificare permisiuni în fereastra următoare.

5. Selectați opțiunea Permite din meniul derulant Tip, bifați toate casetele din secțiunea Permisiuni de bază și faceți clic pe butonul OK.

6. Faceți clic pe butoanele Aplicare și OK din fereastra Setări avansate de securitate pentru MachineKeys.

7. Din nou, faceți clic pe butoanele Apply și OK din fereastra MachineKeys Properties.

Metoda 7: Adăugați adresa IP a computerului la distanță

Dacă nu puteți remedia problema că Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță, puteți încerca să adăugați manual adresa IP a computerului de la distanță la Desktopul de la distanță.

Pasul I: Notați adresa IP a computerului la distanță

Primul pas este să notați adresa IP a computerului de la distanță folosind linia de comandă.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Command Prompt și faceți clic pe Run as administrator.

2. Introduceți comanda ipconfig /all și apăsați tasta Enter.

3. Notați adresa IP în linia Adresă IPv4 din secțiunea Adaptorul LAN fără fir Wi-Fi 3.

Pasul II: Vizualizați adresele IP în Desktop la distanță

Următorul pas este să vizualizați adresele IP în Desktop-ul de la distanță folosind linia de comandă și să verificați dacă puteți găsi adresa IP a computerului la distanță pe listă.

1. Deschideți Command Prompt ca administrator.

2. Tastați comanda dată și apăsați tasta Enter.

cd C:/Windows/System32/drivers/etc

3. Tastați comanda dir și apăsați tasta Enter pentru a vizualiza fișierele din director.

Pasul III: Introdu adresa IP în Fișierul Hosts

Acest pas este un pas suplimentar dacă nu puteți găsi adresa IP la pasul anterior. Utilizând acest pas, puteți adăuga manual adresa IP a computerului la distanță la fișierul Hosts.

1. Deschideți File Explorer apăsând simultan tastele Windows + E și navigați la următoarea cale de locație.

C:WindowsSystem32driversetc

2. Faceți clic dreapta pe fișierul hosts și faceți clic pe opțiunea Deschidere cu din meniu.

3. Faceți clic pe opțiunea Notepad și faceți clic pe butonul OK din fereastra Cum doriți să deschideți acest fișier?

4. Introduceți adresa IP a computerului la distanță în fișier și apăsați tastele Ctrl+S pentru a salva fișierul.

Metoda 8: Modificări în aplicația Setări

Puteți modifica setările de pe ambele PC-uri pentru a remedia problema că Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive.

Metoda 8A: dezactivați scalarea personalizată (dacă este cazul)

Dacă opțiunea de scalare personalizată este activată pe computer, o puteți dezactiva pentru a remedia problema.

1. Apăsați împreună tastele Windows + I pentru a deschide Setări.

2. Faceți clic pe setările de sistem.

3. În fila Afișare, dezactivați opțiunea Scalare personalizată din secțiunea Scalare și aspect.

Metoda 8B: Activați Desktop la distanță

Pentru a remedia desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în problema Windows 10, puteți activa desktopul de la distanță pe computere.

1. Lansați aplicația Setări.

2. Faceți clic pe setările de sistem așa cum este evidențiat în imaginea de mai jos.

3. Faceți clic pe fila Desktop la distanță din panoul din stânga ferestrei și comutați pe opțiunea Activare Desktop la distanță.

4. Faceți clic pe butonul Confirmare din fereastra de confirmare Setări Desktop la distanță.

Metoda 8C: Setați Conexiunea de rețea la Privat

O altă metodă de a remedia problema este să setați Profilul de rețea al conexiunii la Internet la Privat.

1. Apăsați împreună tastele Windows + I pentru a deschide aplicația Setări.

2. Faceți clic pe setarea Rețea și Internet.

3. În fila Stare, faceți clic pe butonul Proprietăți din conexiunea Wi-Fi din secțiunea Stare rețea.

4. Selectați opțiunea Privat pe ecranul următor.

Metoda 9: Modificări în Editorul Registrului

Problema desktopului de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță pentru unul dintre aceste motive poate fi rezolvată prin modificarea cheilor în Editorul de registru.

Metoda 9A: Modificați fDenyTSConnections

Puteți utiliza metoda pentru a seta o valoare mai mare cheii fDenyTSConnections.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Registry Editor, apoi faceți clic pe Open.

2. Navigați la folderul Terminal Server Client folosind calea locației dată.

ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlTerminal Server Client

3. Faceți clic dreapta pe fDenyTSConnections și faceți clic pe opțiunea Modificare… din meniul afișat.

4. Selectați opțiunea Hexazecimal din secțiunea Bază, introduceți valoarea ca 1 în bara de date Value și faceți clic pe butonul OK.

Metoda 9B: Modificați cheia PortNumber

Portul conexiunii la Internet poate fi modificat prin modificarea cheii PortNumber pentru a remedia Desktopul la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță în problema Windows 10.

1. Lansați aplicația Registry Editor.

2. Navigați la folderul RDP-Tcp folosind următoarea cale de locație.

ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlTerminal ServerWinStationsRDP-Tcp

3. Faceți clic dreapta pe cheia PortNumber din listă și faceți clic pe opțiunea Modificare… din meniu.

4. Selectați opțiunea Decimală din secțiunea de bază, modificați valoarea din bara de date Value de la 3389 la 3388 și faceți clic pe butonul OK.

Metoda 9C: Modificați cheia RDGClientTransport

O altă metodă de a repara desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive, problema este modificarea cheii RDGClientTransport.

1. Deschideți aplicația Registry Editor.

2. Navigați la folderul Terminal Server Client folosind calea locației.

ComputerHKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMicrosoftTerminal Server Client

Notă: Dacă nu puteți naviga la folderul Terminal Server Client, faceți clic dreapta pe folderul Microsoft, mutați cursorul la opțiunea Nou din meniu și faceți clic pe opțiunea Cheie din meniul alăturat. Redenumiți noul folder ca Terminal Server Client și apăsați tasta Enter.

3. Faceți clic dreapta pe panoul din dreapta al ferestrei, mutați cursorul la opțiunea Nou și faceți clic pe opțiunea Valoare DWORD (32 de biți) din meniul alăturat.

4. Redenumiți DWORD ca RDGClientTransport și apăsați tasta Enter.

5. Faceți clic dreapta pe RDGClientTransport DWORD și faceți clic pe opțiunea Modificare… din meniu.

6. Selectați opțiunea Hexazecimal din secțiunea Bază, introduceți valoarea ca 1 în bara de date Value și faceți clic pe butonul OK.

Metoda 9D: Modificați valoarea cheii în computerul de la distanță (numai pentru software Citrix)

Pentru a remedia Remote Desktop nu se poate conecta la problema Remote Computer, puteți modifica valoarea cheii pentru conexiunile la distanță pe ambele PC-uri. Această metodă este aplicabilă numai dacă aveți software Citrix pentru conexiune la distanță pe ambele computere.

Pasul I: Copiați valoarea intrării Desktop la distanță

Ca prim pas, trebuie să copiați valoarea intrării CitrixBackup în Desktop la distanță.

1. Lansați Editorul Registrului din bara de căutare Windows.

2. Navigați la folderul RDP-Tcp folosind următoarea cale de locație.

ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlTerminal ServerWinStationsRDP-Tcp

3. Faceți dublu clic pe intrarea CitrixBackupRdpTcpLoadableProtocol_Object și notați valoarea în bara de date Value.

Notă: valoarea intrării va fi {5828277c-20cf-4408-b73f-73ab70b8849f}.

Pasul II: Lipiți intrarea în Remote Computer

Al doilea pas este să lipiți valoarea intrării în cheia LoadableProtocol_Object din computerul de la distanță.

1. Navigați la folderul RDP-Tcp din Editorul Registrului de pe computerul de la distanță urmând pașii de mai sus.

2. Faceți dublu clic pe intrarea LoadableProtocol_Object și introduceți valoarea intrării CitrixBackupRdpTcpLoadableProtocol_Object în bara Value Data.

Pasul III: Reporniți Serviciile Desktop la distanță

Pasul final este să reporniți serviciul Desktop la distanță pe ambele computere folosind aplicația Servicii.

1. Lansați aplicația Servicii.

2. Selectați Serviciile Desktop la distanță din listă și faceți clic pe opțiunea Restart pentru a reporni serviciul.

3. Faceți clic dreapta pe Servicii (locale) și faceți clic pe opțiunea Conectare la alt computer… din listă.

4. Faceți clic pe butonul Browse… din fereastra Select Computer.

5. Faceți clic pe butonul Avansat… din fereastra următoare.

6. Faceți clic pe butonul Găsiți acum și selectați Desktop la distanță din listă.

7. Faceți clic pe butonul OK din fereastra Selectați computer.

Metoda 10: Modificări în Editorul de politici de grup

Puteți utiliza următoarele metode pentru a remedia că Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive, utilizând Editorul de politici de grup.

Metoda 10A: Adăugați conturi de utilizator în Permiteți conectarea prin Servicii Desktop la distanță

Puteți utiliza metoda pentru a permite administratorului în intrarea Permite conectarea prin servicii Desktop la distanță.

1. Apăsați simultan tastele Windows + R pentru a deschide caseta de dialog Run.

2. Tastați gpedit.msc și faceți clic pe butonul OK pentru a lansa Editorul de politici de grup local.

3. Navigați la folderul Atribuire drepturi utilizator utilizând calea locației

Compute Configuration > Security Settings > Local Policies > User Rights Assignment

4. Faceți dublu clic pe Permite conectarea prin Servicii Desktop la distanță din listă.

5. În fila Local Security Setting, faceți clic pe butonul Adaugă utilizator sau grup….

6. Faceți clic pe butonul Avansat… din colțul din stânga jos.

7. Faceți clic pe butonul Find Now, selectați contul de administrator și faceți clic pe butonul OK.

8. Faceți clic pe butonul OK din fereastra Selectați utilizatori sau grupuri.

9. Faceți clic pe butoanele Aplicare și OK din fereastra Permite conectarea prin Proprietăți Servicii Desktop la distanță.

Metoda 10B: Modificați setarea serviciului Desktop la distanță

O altă opțiune pentru a remedia Desktopul de la distanță nu se poate conecta la computerul de la distanță din unul dintre aceste motive, problema este modificarea setării serviciului Desktop la distanță.

Pasul I: Modificați setarea Serviciilor Desktop la distanță

Primul pas este să modificați setarea Servicii desktop la distanță din Editorul de politici de grup.

1. Apăsați împreună tastele Windows + R pentru a deschide caseta de dialog Run.

2. Tastați gpedit.msc în bara de căutare și faceți clic pe OK.

3. Navigați la folderul Conexiuni folosind următoarea cale de locație.

Computer Configuration > Administrative Templates > Remote Desktop Services > Remote Desktop Session Host > Connections

4. Faceți dublu clic pe Permite utilizatorilor să se conecteze de la distanță utilizând Servicii Desktop la distanță din listă.

5. Selectați opțiunea Neconfigurat din fereastra de setări și faceți clic pe butoanele Aplicare și OK.

Notă: Puteți selecta alternativ opțiunea Activat din fereastră.

Pasul II: Forțați actualizarea GPE

Următorul pas este să forțați actualizarea Editorului de politici de grup folosind linia de comandă.

1. Deschideți linia de comandă ca administrator.

2. Tastați comanda gpudate /force și apăsați tasta Enter.

Metoda 11: Adăugați certificate SSL

Pentru a remedia Remote Desktop nu se poate conecta la problema Remote Computer, puteți adăuga certificate SSL pentru accesul la rețea.

1. Apăsați simultan tastele Windows + R pentru a deschide caseta de dialog Run.

2. Tastați MMC în bara Deschidere și faceți clic pe butonul OK pentru a deschide fereastra Consolă.

3. Faceți clic pe fila Fișier și faceți clic pe opțiunea Adăugare/Eliminare Snap-in… din listă.

4. Selectați certificatele în fereastra snap-in-uri disponibile și faceți clic pe butonul Adăugare >.

5. Selectați opțiunea Cont computer și faceți clic pe butonul Următorul.

6. Selectați opțiunea Local Computer: (computerul pe care rulează această consolă) și faceți clic pe butonul Finish.

7. Faceți clic pe butonul OK din fereastra Adăugați sau eliminați Snap-in-uri.

8. În folderul Console Root din panoul din stânga ferestrei, navigați la folderul Certificates folosind calea locației.

Certificates (Local Computer) > Trusted Root Certification Authorities > Certificates

9. Faceți clic dreapta pe folderul Certificate, mutați cursorul la opțiunea Toate sarcinile și faceți clic pe opțiunea Import….

10. Faceți clic pe butonul Next din fereastra Certificate Import Wizard.

11. Faceți clic pe butonul Browse…, căutați fișierul de certificat și faceți clic pe butonul Next.

12. Urmați instrucțiunile de pe ecran și importați certificatele SSL pe computer.

***

Metodele de remediere a Remote Desktop nu se poate conecta la problema Remote Computer sunt discutate în acest articol. Încercați să implementați metodele prezentate în articol pentru a remedia problema și vă rugăm să lăsați sugestiile dvs. în comentarii. De asemenea, dacă aveți întrebări cu privire la acest desktop la distanță nu se poate conecta la subiectul computer la distanță în Windows 10, vă rugăm să le lăsați în comentarii.

  7 Cel mai bun software de adoptare a produselor pentru a eficientiza integrarea clienților