Punerea celor mai bune instrumente de birou de asistență sub scaner

Având la dispoziție o serie de aplicații puternice de birou de asistență, devine adesea dificil pentru companie să aleagă cel mai potrivit instrument. Consultați această recenzie despre Zendesk Vs. Jira sa stii care este potrivit pentru organizatia ta.

Pentru organizațiile din toate industriile, rezolvarea instantanee a problemelor și serviciul excepțional pentru clienți este cheia satisfacției clienților. Acest lucru dă naștere la necesitatea unei aplicații avansate de birou de asistență pentru a eficientiza procesele de asistență.

În timp ce Zendesk și Jira sunt ambele nume populare în domeniul managementului serviciilor, trebuie să parcurgeți cu atenție comparația directă între aceste instrumente înainte de a-l alege pe cel potrivit.

Ce este Zendesk?

Folosind software-ul de servicii pentru clienți Zendesk, companiile pot asigura clienților dumneavoastră asistență eficientă și profesionistă. În această soluție, dimensiunea bazei dvs. de clienți nu contează. Zendesk se asigură că clienții care folosesc fiecare punct de contact beneficiază de o experiență unică.

Funcționează atât ca instrument central, cât și ca bază de date pentru gestionarea interacțiunii cu clienții. Folosind instrumentul, puteți gestiona comunicațiile pe canale, inclusiv e-mail, chat, apeluri telefonice și rețele sociale. Zendesk ajută la furnizarea unei experiențe personalizate tuturor clienților cu funcții precum o bază de cunoștințe, software de ticketing și automatizare.

Are o interfață de utilizator intuitivă pe care agenții, supraveghetorii și managerii o pot urmări cu ușurință, prioritiza și răspunde la întrebările clienților. Drept urmare, puteți oferi o soluție în timp util pentru problemele și întrebările clienților dvs.

Rolul Zendesk în managementul Help Desk

Vă puteți baza pe Zendesk pentru a vă gestiona serviciul complet pentru clienți și pentru a construi relații de lungă durată cu clienții dvs. Elimină necesitatea de a configura instrumentele clienților pentru afacerea dvs. și, astfel, vă economisește timp prețios. Doar conectați-vă la CRM din browser și sunteți gata să mergeți cu procesul de asistență pentru clienți.

Folosind cel mai recent model de IA pentru serviciul clienți, organizațiile își pot reduce semnificativ cheltuielile cu operațiunile cu serviciul clienți. În special IMM-urile și întreprinderile nou-înființate cu un buget restrâns pentru experiența clienților vor beneficia de această funcție.

Funcționarea Zendesk

Zendesk nu oferă niciun plan gratuit. Cu toate acestea, puteți folosi această platformă gratuit timp de 14 zile pentru a verifica caracteristicile și funcționalitățile acesteia. Acest proces de înregistrare de probă poate părea oarecum dificil. Dar, în cele din urmă, veți avea acces la acest software de birou de asistență.

După ce intrați în interfață, veți vedea fila Începeți. Folosind-o, veți afla despre suită în detaliu printr-un demo interactiv. Din această secțiune, puteți adăuga agenți la echipa dvs. de asistență.

Tabloul de bord conține o prezentare generală a stării biletelor și a productivității agenților. Panoul său din stânga are legături directe pentru a accesa secțiuni precum Vizualizări, Clienți, Organizații, Raportare și Administrare. Din Centrul de administrare, puteți adăuga diferite aplicații terță parte, cum ar fi chat-uri, telefon și rețele sociale, pentru a începe să primiți interogări ale clienților.

  8 cele mai bune platforme de traducere audio în 2023

Ce este Jira Service Management?

Jira Service Management (JSM) este un software de birou de asistență care permite echipei dvs. de asistență pentru clienți să urmărească, să gestioneze și să rezolve întrebările clienților. Vă permite să gestionați solicitările clienților care provin de la diferite canale, cum ar fi e-mailuri, widget-uri încorporate și un centru de ajutor personalizabil.

Scopul acestui software este de a aduce IT, dezvoltare, operațiuni și echipe de afaceri să lucreze în colaborare și cu viteză. Prin urmare, este destul de ușor să clasificați cererile de servicii, să organizați problemele și să prioritizați aceste solicitări dintr-un singur loc.

De asemenea, te ajută să fii pe drumul cel bun cu obiectivele tale. Fiind construit pe platforma Jira, folosește termeni și concepte care sunt comune pentru diferite produse Jira.

Rolul Jira în managementul Help Desk

Software-ul de management Jira Service permite agenților clienți să ofere răspunsuri rapide la întrebările utilizatorilor. Agenții pot organiza, prioritiza și rezolva solicitările care vin prin diverse canale de comunicare, cum ar fi e-mailul, chatul și apelurile telefonice.

Nu este nevoie să instaleze sau să configureze software greoi. Doar alegeți șablonul la alegere și începeți cu soluția plină cu funcții precum fluxurile de lucru de aprobare, automatizarea și fluxul de bilete.

JSM ajută, de asemenea, să aducă mai multe echipe într-o singură platformă. Astfel, ei pot colabora pentru a veni cu o rezolvare instantanee a problemelor cu care se confruntă utilizatorii. Integrarea terțelor părți, baza de cunoștințe, SLA-urile și rapoartele personalizate ajută, de asemenea, companiile de toate dimensiunile să profite la maximum de instrumentul de asistență pentru clienți.

Funcționarea Jira Service Management

Începeți cu Jira Service Management este ușor. Deoarece oferă un cont gratuit care poate fi folosit de trei agenți, vă puteți crea contul folosind contul Gmail. După ce alegeți să vă conectați utilizând Gmail, vă va cere să introduceți un nume pentru site-ul dvs. Atlassian.

Introduceți numele care vă place dacă nu a fost luat încă, iar site-ul dvs. va fi gata în unul sau două minute. Faceți clic pe butonul Creare proiect și alegeți un șablon potrivit pentru acesta. Apoi, tabloul de bord se va deschide pentru serviciul clienți.

De aici, puteți accesa baza de cunoștințe a companiei și puteți genera rapoarte cu o varietate de metrici. De asemenea, vă permite să adăugați noi membri în echipa dvs., să căutați rapid orice client și să aveți acces instantaneu la interogările clienților în funcție de canal.

Zendesk vs. Jira: Beneficiile

Beneficiile de afaceri ale Zendesk

  • Fiind o soluție bazată pe cloud, nu necesită nicio instalare de software pe computer.
  • Zendesk oferă diferite aplicații pentru serviciul clienți, vânzări și upselling.
  • Este destul de ușor de învățat, dar are o curbă de învățare.
  • Caracteristica sa AI de serviciu clienți vă permite să serviți mai mulți clienți cu mai puțini agenți.
  • Zendesk oferă mai multe canale pentru comunicarea cu clienții pentru o implicare îmbunătățită.

Beneficiile de afaceri ale Jira Service Management

  • JSM permite organizațiilor non-tehnice să creeze, să personalizeze și să implementeze software pentru experiențe extraordinare pentru clienți.
  • Fluxul său de lucru poate fi personalizat folosind o structură fără cod.
  • Suportă colaborarea între mai multe echipe pentru a oferi servicii standard și scalabile.
  • Software-ul vă ajută să urmăriți performanța agenților prin diverse valori de productivitate.
  • Echipele pot intra rapid cu asistența pentru clienți.
  • Se poate utiliza suport de integrare fără întreruperi pentru alte instrumente Atlassian.
  • Poate genera rapoarte privind ratele de rotație, timpul de rezoluție și ratele de satisfacție a clienților.
  • Jira Service Management are mai multe niveluri de prețuri transparente care pot fi extinse pe măsură ce afacerea dvs. crește.
  Înțelegerea tipurilor de servere de găzduire web: un ghid introductiv

Zendesk vs. Jira: Un tabel de comparație

Acum este momentul să aflați cum funcționează aceste două aplicații proeminente de birou de asistență atunci când le comparați față în față folosind câteva caracteristici esențiale.

Caracteristici Zendesk Jira Service ManagementAutomatizareOferă automatizare și declanșatoare care pot fi personalizateOferă automatizare prin șabloane și declanșatoare necesareȘabloaneFără șablon. Este necesară crearea manuală a fluxului de lucru. Este ușor să creați o facilitate pentru o bază de cunoștințe. Bilete. Permite agenților să proceseze și să rezolve rapid biletele. Ușor să creați o facilitate pentru o bază de cunoștințe. Baza de cunoștințe. Aplicația Zendesk Support este disponibilă pentru utilizatorii Android și iOS. fără prea multe dificultăți Funcție simplă de raportare Feedback-ul clienților Se concentrează pe feedback-ul clienților Sprijină feedback-ul clienților Ușurință în utilizare Unele părți ale interfeței nu sunt ușor de utilizat Aplicația Zendesk Support este disponibilă pentru utilizatorii Android și iOS Interfața utilizatorului Utilizatorii noi ar putea considera că interfața este complexă Aplicația Zendesk Support este disponibilă pentru Android și iOS utilizatori Model de prețuri Modele complexe de abonament pentru echipele de vânzări și servicii Model de preț simplu, împreună cu un plan gratuit pentru echipe cu 3 agenți Asistență pentru integrareSuportă integrarea cu peste 1200 de aplicații și instrumenteSprijină integrarea cu peste 3000 de aplicații și instrumenteAplicații mobile Aplicația Zendesk Support este disponibilă pentru utilizatorii Android și iOS Serviciile pot fi accesate folosind aplicația Jira Cloud pe Android și iOS Gestionarea activelorOferă o facilitate limitată de stocare a documentelor per utilizator Facilitate de gestionare a activelor cu descoperire și depozit de active Filtre personalizateNu sunt disponibileOpțiuni de filtrare personalizate disponibile pentru a crea și vizualizaCentrul de date pentru auto-găzduireOferă numai soluție bazată pe cloud Facilitate disponibilă pentru echipele cu soluție autogestionată are nevoie

Zendesk vs. Jira: Cazuri de utilizare

Cazuri de utilizare în afaceri ale Zendesk

#1. Servicii financiare

Folosind Zendesk, serviciile financiare pot investi în construirea de relații pe termen lung cu clienții lor. Agenții dvs. vor avea acces rapid la informațiile necesare despre clienți, iar software-ul stochează, de asemenea, datele clienților cu securitate maximă.

#2. Sănătate

Zendesk poate oferi, de asemenea, servicii pentru clienți securizate și personalizate plătitorilor, furnizorilor și vânzătorilor din sistemul de sănătate. Oferă o vedere la 360 de grade a fiecărui pacient prin colectarea de informații folosind EHR, dispozitive medicale, istoric de întâlniri și parteneri medicali.

#3. de fabricație

Companiile producătoare folosesc Zendesk pentru a folosi funcții precum fluxul de lucru automatizat, colaborarea și integrarea sistemului. Spațiul său de lucru personalizat dă putere agenților, în timp ce automatizarea și baza de cunoștințe bazate pe AI facilitează devierea biletelor.

#4. SaaS

Furnizorii de software și servicii cloud pot oferi clienților o experiență fără fricțiuni și pot crește loialitatea mărcii cu acest instrument de birou de asistență. Boții săi bazați pe inteligență artificială pot răspunde la întrebări obișnuite. Trimite tichetele experților în domeniu prin detectarea intenției.

  Cum să convertiți moneda în Foi de calcul Google

#5. Educaţie

Instituțiile de învățământ din întreaga lume aleg Zendesk pentru a oferi soluții flexibile de asistență studenților, părinților și profesorilor. Le permite să comunice prin e-mail, chat, telefon și rețele sociale. În plus, acceptă o bază de cunoștințe autoservire pentru a păstra informațiile disponibile 24/7.

#6. Telecomunicaţie

Utilizând Zendesk Guide și Answer Bot, companiile de telecomunicații pot extinde suportul investind mai mult timp pentru a rezolva probleme complexe. Agenții pot folosi Zendesk Sunshine pentru a vedea datele clienților, cum ar fi produsele și conținutul lor preferate.

Cazuri de utilizare în afaceri ale Jira Service Management

#1. Servicii financiare

Băncile, companiile de asigurări, firmele de brokeraj și companiile care oferă servicii financiare folosesc Jira Service Management pentru asistență scalabilă pentru clienți. Reduce șansele de încălcare a datelor și asigură conformitatea cu reglementările. Astfel, companiile pot oferi experiențe de calitate clienților lor.

#2. eCommerce

JSM este, de asemenea, folosit de companiile de comerț electronic pentru a oferi servicii rapide pentru clienți. Permite agenților să acceseze date în timp real despre inventar, vânzări și istoricul clienților pentru o comunicare rapidă.

#3. de fabricație

Jira ajută la fabricarea companiilor pentru a gestiona eficient aprovizionarea cu produse. Portalul său orientat către clienți simplifică munca între echipe prin eliminarea silozurilor. Software-ul permite, de asemenea, angajaților să gestioneze stocurile pentru produse și active.

#4. Telecomunicaţie

Companiile de telecomunicații folosesc Jira pentru a înființa un service desk foarte securizat. Acest software le permite să adapteze spațiul de lucru în funcție de nevoile lor, folosind funcții precum reguli de automatizare, fluxuri de lucru personalizate, SLA și planuri de gestionare a riscurilor.

#5. Suport IT

Această soluție este construită la comandă pentru ITSM; prin urmare, echipele care lucrează cu suport IT, operațiuni și afaceri IT pot oferi cele mai bune experiențe clienților și angajaților care îl folosesc. Software-ul vă permite să legați problemele pe platformă, astfel încât agenții să poată răspunde instantaneu la solicitări.

#6. Întreprinderi

Utilizând Jira Service Management, diferite echipe sau departamente ale unei întreprinderi își pot construi propriul portal de servicii pentru gestionarea cererilor. De asemenea, pot crea fluxuri de lucru personalizate pentru a asigura o colaborare și o aliniere fără probleme în întreaga întreprindere.

Nota autorului

Atât Zendesk, cât și Jira Service Management sunt dotate cu funcții unice și utile pe care companiile de toate dimensiunile și industriile le pot utiliza. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de a alege oricare dintre acestea pentru organizația dvs., trebuie să luați în considerare structura echipei, cerințele specifice afacerii și aplicațiile existente.

De exemplu, dacă compania dvs. are nevoie de software robust de ticketing și de facilități de autoservire, ar trebui să alegeți Zendesk peste Jira. Pe de altă parte, dacă sunteți în căutarea unei soluții cu un proces de automatizare ușor și caracteristici concentrate pe ITIL, Jira este instrumentul pe care ar trebui să o alegeți fără nicio ezitare.

În plus, dacă utilizați deja produse Atlassian, cum ar fi Trello, Confluence sau Bitbucket, alegerea Jira vă va asigura că software-ul biroului de asistență se integrează fără efort cu acel produs.

Un alt factor de luat în considerare înainte de a alege instrumentul potrivit de birou de asistență este prețul acestuia. Jira oferă un plan gratuit pentru echipele cu trei agenți, în timp ce Zendesk nu are un plan de abonament gratuit. Jira oferă trei planuri de abonament cu plată, începând de la 21 USD/lună pentru un agent.

Dimpotrivă, Zendesk oferă planuri de prețuri separate pentru servicii și vânzări. Dacă doriți să vă abonați la ambele, vă va costa minimum 68 USD/agent/lună, ceea ce este de mai multe ori mai costisitor decât modelul de preț minim Jira. Dacă sunteți o afacere mică sau aveți constrângeri bugetare, Jira ar trebui să fie cel mai bun pariu.

Acum, puteți lua în considerare factorii cruciali menționați aici și puteți alege software-ul potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți. Dacă doriți să verificați și alte aplicații de birou de asistență, puteți citi recenzia noastră despre Zoho Desk, Freshdesk și Hesk.