Probleme cu Instagram? Utilizați acest Ghid de depanare

Instagram este o platformă de socializare populară, dar nu este perfectă. Din când în când, este posibil să întâmpinați probleme care vă împiedică să vă accesați contul Instagram sau să utilizați platforma.

Dacă Instagram nu funcționează, se blochează sau îți dă alte probleme, suntem aici pentru a te ajuta. Iată câteva remedieri care vă vor ajuta să rezolvați majoritatea problemelor Instagram.

Probleme comune cu Instagram

Deși există o listă lungă de probleme pe care le puteți întâlni pe Instagram, unele apar mai frecvent decât altele. Iată o listă cu cele mai frecvente probleme de Instagram pe care le puteți rezolva folosind soluțiile de mai jos:

  • Probleme de conectare: este posibil să întâmpinați dificultăți de conectare la contul dvs. de pe Instagram din cauza unei erori temporare sau a unei erori în aplicație.
  • Blocarea sau înghețarea: aplicația Instagram se poate bloca sau îngheța în mod neașteptat din cauza datelor din cache corupte.
  • Încărcare lentă: Instagram poate dura mult timp pentru a încărca rolele și fotografiile din cauza unei conexiuni la internet slabe.
  • Incapacitatea de a reacționa cu emoji-uri: Instagram vă permite să reacționați la mesaje cu diverse emoji-uri. Cu toate acestea, este posibil să întâmpinați probleme cu această caracteristică din cauza datelor din cache corupte sau a unei conexiuni slabe la internet.
  • Probleme cu hashtag-urile: poți folosi hashtag-uri pe Instagram pentru a crește acoperirea postărilor tale. Cu toate acestea, dacă utilizați o versiune învechită de Instagram, este posibil ca funcția de hashtag să nu funcționeze corect.
  • Acum că știți unele dintre cele mai frecvente probleme de Instagram, haideți să explorăm soluțiile care vă vor ajuta să le remediați.

      Cum să vezi cine ți-a salvat postarea pe Instagram

    1. Reporniți dispozitivul

    Indiferent dacă vă confruntați cu o problemă majoră sau cu o problemă minoră, primul curs de acțiune ar trebui să fie repornirea dispozitivului. Repornirea dispozitivului scapă de orice erori temporare sau erori care ar putea cauza probleme cu aplicația ta Instagram.

    Deci, continuați și reporniți dispozitivul, apoi verificați dacă mai aveți probleme la accesarea contului Instagram.

    2. Verificați-vă conexiunea la internet

    Dacă Instagram întâmpină probleme la încărcarea conținutului media sau la trimiterea și primirea mesajelor, aceasta ar putea fi din cauza unei conexiuni slabe la internet. Pentru a confirma acest lucru, vizitați un site web de verificare a vitezei pe internet, cum ar fi Fast.com și testează-ți conexiunea.

    Dacă rezultatele indică conexiunea dvs. slabă și instabilă, consultați ghidul nostru despre remedierea unei conexiuni instabile la internet. Cu toate acestea, dacă niciuna dintre soluții nu funcționează, contactați furnizorul de servicii de internet pentru asistență suplimentară.

    3. Verificați starea serverului Instagram

    Este obișnuit ca serverele Instagram să fie supuse întreținerii sau să experimenteze perioade de nefuncționare. În aceste situații, nu veți putea posta nimic sau să vă accesați deloc contul de Instagram.

    Deci, ori de câte ori întâmpinați o problemă cu Instagram, asigurați-vă că îi verificați starea serverului. Pur și simplu vizitați Site-ul Downdetector și căutați Instagram. Dacă rezultatele indică faptul că serverele Instagram sunt în curs de întreținere sau se confruntă cu probleme, tot ce puteți face este să așteptați până când devin operaționale din nou.

    4. Deconectați-vă și reveniți la contul dvs

    O altă soluție rapidă pe care o puteți încerca dacă întâmpinați probleme cu contul dvs. de Instagram este să vă deconectați și apoi să vă conectați din nou. Acest lucru poate fi util în special dacă Instagram a devenit inaccesibil din cauza unei erori temporare sau a unei erori în contul dvs.

    Dacă utilizați aplicația Instagram Desktop:

  • Lansați aplicația Instagram și faceți clic pe pictograma profilului din bara laterală din stânga.
  • Faceți clic pe pictograma roată.
  • Alegeți Deconectare din meniul care apare.
  •   Cum să adăugați un GIF la povestea dvs. de pe Instagram

    După aceea, reporniți aplicația și introduceți acreditările pentru a vă conecta cu contul dvs.

    Dacă utilizați aplicația mobilă Instagram, urmați acești pași:

  • Deschideți aplicația Instagram și faceți clic pe pictograma profilului din colțul din dreapta jos.
  • Faceți clic pe pictograma hamburger din colțul din dreapta sus și alegeți Setări și confidențialitate din meniul care apare.
  • Faceți clic pe opțiunea Deconectare.
  • Faceți clic din nou pe Deconectare pentru a confirma selecția.
  • Apoi, reporniți aplicația Instagram de pe dispozitiv, conectați-vă cu contul și verificați dacă problema persistă.

    5. Goliți cache-ul Instagram

    Memoria cache Instagram include date temporare, cum ar fi informații de conectare și date despre activitatea de profil. Este stocat de Instagram în memoria dispozitivului dvs. Scopul acestor date este de a permite accesul rapid la informațiile utilizate frecvent, îmbunătățind în cele din urmă performanța generală și viteza aplicației Instagram.

    Cu toate acestea, datele din cache pot fi corupte. Când se întâmplă acest lucru, este posibil să întâmpinați diverse probleme atunci când accesați aplicația.

    În acest caz, soluția este să ștergeți datele cache-ului Instagram. Nu vă faceți griji; ștergerea cache-ului Instagram nu vă va deconecta din aplicație și nici nu va șterge date importante. Pur și simplu șterge fișierele temporare care pot declanșa problema și ajută aplicația să funcționeze mai bine.

    Dacă utilizați Instagram pe Android, urmați acești pași:

  • Deschideți aplicația Setări pe dispozitivul dvs. Android.
  • Alegeți Aplicații și notificări.
  • Faceți clic pe opțiunile Vedeți toate aplicațiile.
  • Alege Instagram din lista de aplicații instalate.
  • Alegeți opțiunea Stocare și cache.
  • Faceți clic pe butonul Golire cache.
  • Spre deosebire de Android, nu există o modalitate directă de a șterge cache-ul Instagram pe un dispozitiv iOS. Va trebui să reinstalați Instagram pentru a șterge memoria cache. Iată cum:

      Cum îți găsești URL-ul Instagram?
  • Lansați aplicația Setări pe dispozitivul dvs. iOS și alegeți General.
  • Alegeți stocarea iPhone și apoi Instagram.
  • Faceți clic pe butonul Șterge aplicația.
  • Faceți clic din nou pe opțiunea Ștergere aplicație pentru a confirma selecția.
  • Deschideți App Store și căutați Instagram.
  • Faceți clic pe pictograma Descărcare.
  • 6. Actualizați aplicația Instagram

    Instagram lansează în mod regulat actualizări pentru a introduce noi funcții și pentru a rezolva problemele cunoscute. Deci, puteți descărca o actualizare Instagram disponibilă pentru a remedia o potențială eroare.

    Pentru a actualiza aplicația Instagram pe Android, lansați Magazinul Play și căutați Instagram. Apoi, faceți clic pe butonul Actualizare pentru a descărca cea mai recentă actualizare Instagram.

    Pentru a actualiza Instagram pe iOS, deschideți App Store, căutați Instagram și faceți clic pe butonul Actualizare.

    Dacă doriți să actualizați aplicația Instagram pe Windows, urmați acești pași:

  • Apăsați tasta Win pentru a deschide meniul Start, tastați Microsoft Store și apăsați Enter.
  • Faceți clic pe opțiunea Bibliotecă din bara laterală din stânga.
  • Faceți clic pe butonul Obțineți actualizări.
  • Magazinul Microsoft va căuta și descărca acum toate actualizările disponibile pentru toate aplicațiile UWP instalate, inclusiv Instagram.

    Dacă niciuna dintre soluțiile de mai sus nu a funcționat, nu aveți altă opțiune decât să raportați problema echipei de asistență Instagram. Pentru a raporta problema pe Android sau iOS, lansați Instagram și scuturați-vă dispozitivul. Apoi, faceți clic pe butonul Raportați o problemă și urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a vă raporta problema.

    Pentru a raporta o problemă de pe desktop, deschideți Instagram, faceți clic pe pictograma Hamburger din colțul din stânga jos și alegeți opțiunea Raportați o problemă. Apoi, urmați instrucțiunile de pe ecran.

    8. Comutați la Instagram Web (sau viceversa)

    Dacă problema se limitează la aplicație sau site-ul web, puteți comuta între platforme pentru a încerca să rezolvați problema. De exemplu, puteți trece la utilizarea Instagram pe web (sau invers). Acest lucru vă va asigura că rămâneți conectat cu prietenii dvs. chiar și atunci când dispozitivul implicit Instagram întâmpină o problemă.

    Rămâneți conectat folosind Instagram

    Instagram este un instrument excelent pentru a comunica cu prietenii tăi. Cu toate acestea, pot exista cazuri când începe să se comporte ciudat.

    Din fericire, puteți depana rapid toate problemele Instagram folosind soluțiile de mai sus.