Modul tău de a cumpăra ofertele de neratat

Îți amintești că te uitai la rețelele de cumpărături TV? Puteți să vă ridicați telefonul și să rezervați o comandă. Imaginează-ți asta, dar mai bine – pe platformele tale de social media preferate și multe altele. Acestea sunt cumpărături Livestream.

Cumpărăturile în flux live sunt o tendință care se instalează foarte repede în întreaga lume. Aici, o gazdă (un proprietar de afaceri, un influencer, o celebritate sau o echipă internă) poate intra în fluxul live și vă poate vinde produse exclusive! Este sigur să fi întâlnit cumpărături live pe platformele tale de socializare precum Facebook, TikTok și Instagram.

Cu toate acestea, în zilele noastre, chiar și Amazon și platformele independente vin pentru a sprijini cumpărăturile în flux live. În timp ce cumpărăturile online sunt convenabile și fără probleme, adesea îți lipsește atingerea angajamentului fizic sau direct.

Vedeți un produs și fie îl cumpărați, fie nu. Dacă aveți câteva îndoieli cu privire la produse, atunci treceți pe lângă el și uitați-l.

Dar cumpărăturile live îți permit să rezolvi aceste îndoieli în persoană. Puteți interacționa cu o gazdă care, de obicei, vă va oferi mai multe detalii despre un produs decât găsiți pe platformele online, vă va răspunde la întrebări și vă va afișa diferite unghiuri live ale unui produs. Imaginile pot fi restrictive; de aceea, conținutul video în timp real funcționează cel mai bine.

Datorită popularității lor uriașe, mărcile – mari și mici – caută să valorifice cumpărăturile în flux live. Dacă ești și tu unul dintre ei, cu siguranță ar trebui să faci cercetări înainte de a începe.

Pentru a funcționa, cumpărăturile live au nevoie de aceste patru elemente:

#1. Conținut video

Esența cumpărăturilor live se bazează în totalitate pe conținut video. Scopul principal al acestui mecanism de cumpărături în tendințe este de a vinde produse pe un flux live sau o emisiune live. Prin urmare, un format video este esențial.

Pentru ca un stream live să aibă succes, creatorii sau mărcile se bazează adesea pe oferte promoționale, cadouri și lansări exclusive pentru a crea urgență și exclusivitate. Anunțurile promoționale ar putea fi lansate înainte cu detalii despre eveniment pentru a atrage mai multe mulțimi la fluxul live.

Fiecare emisiune live durează, în medie, de la 20 de minute la o oră. Chiar și unele spectacole pot dura până la două ore sau mai mult. S-a remarcat că emisiunile între o oră sau două au cel mai bine, deoarece creatorii și gazdele pot prezenta mai multe produse și o colecție extinsă. Prin urmare, acest lucru stârnește interesul și asigură că există produse pentru aproape toată lumea.

#2. Gazdă

Cumpărăturile live sunt interacționale, active și LIVE! Deci, desigur, are nevoie de o gazdă care să o poată rula. Gazda prezintă produse, acționează prețurile, lansează produse exclusive sau noi și, de asemenea, efectuează vânzări. Gazda este responsabilă pentru a vă anunța dacă un produs este epuizat sau se epuizează.

Majoritatea produselor au propriile lor coduri de articol și pot fi rezervate pe un site web sau sunând la un număr. Cu toate acestea, cumpărăturile live funcționează și de către mulți utilizatori care comentează pentru a rezerva un anumit produs.

Dacă un produs este limitat, rezervările sunt luate pe principiul primul venit, primul servit. Acum, proprietarii de afaceri mici acționează adesea ca gazde a emisiunilor lor live. Dar pentru mărcile mai mari, influenței și celebritățile acționează ca gazde.

Ele ajută la construirea fiabilității, credibilității și încrederii cu publicul. Un utilizator nou s-ar putea să nu vă cunoască marca, dar este sigur că va cunoaște o celebritate populară sau un influencer în curs de dezvoltare – ceea ce ajută la descoperirea și familiarizarea mărcii.

  Microsoft Project nu poate deschide fișierul; Reparați fișierele de proiect deteriorate

#3. Produse

Este de la sine înțeles că o emisiune de cumpărături live are nevoie de produse pe care gazda le vinde în direct. Mai mult, dacă te întrebi dacă ar trebui să te aventurezi în cumpărături live, s-ar putea să fii interesat să știi care produse se vând cel mai mult.

Alegerea ideală pentru cumpărăturile live sunt produsele de modă – bijuterii, îmbrăcăminte și accesorii. De asemenea, sunt ridicate mobilier, mobilier și produse alimentare.

De asemenea, piața începe să caute produse și gadgeturi tehnologice. Din ce în ce mai mulți influenți vin cu gadget-uri, console și produse utilitare noi, elegante, care capătă multă acțiune pe Facebook sau TikTok Live.

De fapt, oamenii găzduiesc și emisiuni live de cumpărături pentru imobiliare. Puteți vedea și case, vile și mașini! Este posibil să puteți rezerva o vizită la domiciliu sau să testați o mașină odată ce rezervați produsul pentru a vă asigura că este o achiziție bună.

#4. Platformă

Emisiunile live sunt destul de populare pe site-urile de social media precum Instagram și Facebook. Nu numai atât, le veți găsi și pe site-uri de comerț electronic precum Amazon.

De asemenea, puteți găsi platforme de cumpărături independente precum Grip, Bambuser și Livescale. În timp ce Livescale permite mărcilor și comercianților cu amănuntul să-și vândă produsele, alte platforme precum Grip permit oricui și oriunde să-și vândă produsele, inclusiv contractori independenți și întreprinderi mici.

Puteți alege ce platforme funcționează pentru dvs. evaluând trei valori:

  • Platforma care este cea mai populară pentru categoria dvs. de produse
  • Platforma (platformele) unde se află publicul țintă sau unde se află concurenții tăi
  • Un decalaj de piață în care platforma are o bază mare de audiență, dar nu există vânzători actuali

În plus, dacă sunteți la început, este mai logic să utilizați platforme de social media precum Facebook, Instagram sau TikTok. Nu te-ar costa nici un ban! Puteți încerca, de asemenea, site-uri independente, dar fiți gata să plătiți o reducere din vânzări sau o taxă de abonament.

O gazdă influență vă poate pune marca pe hartă. Acest lucru este extrem de util pentru descoperirea mărcii către un public mai nou. Alege pe cineva care este vibrant și credibil. Dacă cineva are un temperament pozitiv, iar publicul văd că vă promovează produsul sau colaborează cu marca dvs., este într-o poziție mai bună pentru a avea încredere în marca dvs.

Prin urmare, este o idee bună să angajați o gazdă influencer. Chiar și mărcile mari angajează influenți, deoarece sunt foarte populari în rândul generației Z sau mulțimile mileniale. În plus, mărcile mai mari angajează celebrități pentru descoperirea mărcii și pentru o mai bună implicare.

Să aruncăm o privire rapidă asupra beneficiilor pe care le poate aduce o gazdă influență sau o celebritate:

  • O implicare mai bună și rate de conversie crescute
  • Loialitatea mărcii odată ce o marcă a fost descoperită
  • Conștientizare îmbunătățită a mărcii și diferențiere clară față de jucătorii similari de pe piață
  • Creșterea vânzărilor prin încurajarea cumpărăturilor impulsive din cauza fricii de a pierde

După cum înțeleg adesea specialiștii de marketing, oamenii nu cumpără oameni de la mărci, ci cumpără de la oameni. Prin urmare, a avea o gazdă care este populară și pozitivă vă poate ajuta să creați vizitatori care revin. Cu toate acestea, nu vă simțiți obligat să angajați o gazdă dacă nu se încadrează în bugetul dvs.

Pentru întreprinderile mici, cel mai bun pariu poate fi ca proprietarul afacerii să fie gazda. Ajută la construirea încrederii și te ajută să construiești conexiuni autentice cu vânzătorii care cumpără produsul pentru că au încredere în tine.

Ca marcă sau retailer, începerea cu cumpărăturile în flux live poate părea o sarcină dificilă. Lăsați aceste indicații să vă ghideze către succes:

#1. Alegeți o platformă

Ca marcă, este important să începeți călătoria dvs. de cumpărături în flux live cu o platformă gratuită. Prin urmare, platformele de social media precum Facebook, Twitter și Instagram sunt cele mai bune opțiuni.

  Cum să vă alăturați unei întâlniri Microsoft Teams fără aplicație

Atunci când alegeți o platformă de socializare, puteți decide să ruinați fluxurile live pe toate platformele pentru a vedea cum funcționează. Ce platformă primește mai mult trafic etc.

Dacă nu aveți lățime de bandă pentru a face acest lucru, este o idee bună să testați apele alegând o platformă în care pagina dvs. de marcă are un număr decent de urmăritori și o rată de implicare. Această platformă ar trebui să fie populară și în domeniul în care vei vinde și ar trebui să ai câțiva clienți existenți sau fideli mărcii care se vor conecta la primele tale emisiuni!

Odată ce ați prins capul, vă puteți extinde la platformele de cumpărături în flux live de comerț electronic, precum și să vindeți pe mai multe platforme independente pentru a vă crește prezența și vânzările mărcii.

#2. Testați fluxul live pe canale organice

Înainte de a opta pentru orice canale de stream live cu plată, este recomandat să testați pe canale organice. Poate funcționa ca teren de practică pentru a deveni profesionist!

De asemenea, puteți efectua aceste teste pentru a vă asigura că nu aveți probleme tehnice care vă împiedică. În plus, canalele organice vă arată dacă cererea de streamuri live există și dacă adepții și cumpărătorii dvs. preexistenți preferă acest canal de cumpărături.

#3. Selectați produsele potrivite

Este posibil să aveți un număr nelimitat de produse. Dar timpul tău pe un stream live este limitat! Acestea sunt informații importante de reținut atunci când sunteți pe cale să intrați în lumea cumpărăturilor în flux live.

Alegeți cu atenție o gamă de produse care vor fi bune într-un flux live. De exemplu, puteți alege produse/modele de articole care sunt în tendințe în acel moment pentru a profita la maximum de marketingul momentan.

Mai mult, poți alege și produse care arată cine ești ca marcă. De fapt, selecția ta de produse ar trebui să aibă câte ceva pentru toată lumea. Puteți alege o temă pentru a prezenta produsele și pentru a oferi utilizatorilor o scurtă privire asupra altor produse pe care trebuie să le stârnească interesul.

#4. Alegeți gazda potrivită

Cu excepția cazului în care găzduiești streamul live ca proprietar de afaceri sau proprietar de marcă, alegerea gazdei poate deveni dificilă. Poți fie să alegi un influencer, fie să alegi pe cineva din echipa internă de socializare care este pozitiv, poate avea conversații distractive și este un mare vorbitor.

Dacă alegeți pe cineva intern, ar trebui să știe cum să vândă, vorbind despre produse și atragând publicul. Cu toate acestea, dacă doriți să alegeți un influencer, poate doriți să alegeți pe cineva care este popular pe platformă.

De exemplu, dacă găzduiești un stream live pe Facebook, găsește un influencer care este popular pe Facebook și nu pe Instagram, dacă nu pe ambele. De asemenea, trebuie să alegi pe cineva care este amuzant, popular printre oameni și care nu este considerat nepoliticos. Mai mult, persoana trebuie să se potrivească cu brandul tău. Dacă brandul tău se referă la accesibilitate și angajezi un influencer care este asociat cu glam sau lux, este posibil ca produsele tale să nu se vândă niciodată.

Asta pentru că nu este ceea ce își dorește publicul țintă. Dacă doriți să pătrundeți într-o nouă categorie demografică cu produse mai noi, angajarea unui anumit influencer de nișă poate funcționa!

#5. Promovați evenimentul

Dacă abia începi cu un stream live, nu putem sublinia importanța promovării evenimentului tău înainte de data limită. Vrei ca oamenii să se alăture fluxului tău live. Angajament ridicat, vânzări mai mari și șanse mai mari de a reveni clienți.

Faceți reclame promoționale și adăugați postări și povești care duc la evenimente. Nu uitați să evidențiați ora (cu fusul orar) și canalul. Puteți include și alte detalii importante, cum ar fi la ce produse să vă așteptați, fără a da prea multe!

Puteți, de asemenea, să creați anticipare pentru produsele în tendințe sau căutate, în special prin promoții la evenimente. Promoțiile evenimentelor, dacă sunt făcute corect, reprezintă jumătate din succesul emisiunilor tale live.

  Cum să remediați un Echo sau Google Home care nu se conectează la WiFi

#6. Atrageți și păstrați atenția

Nu ar trebui să subestimezi niciodată importanța primelor minute. Prezentați-vă, spuneți ce vindeți și cereți oamenilor să interacționeze cu dvs. prin comentarii sau aprecieri. Acesta este un mod de a-i determina să participe și să se implice în primele minute pentru a-și dezvolta interesul.

De asemenea, trebuie să faceți o treabă bună pentru a le păstra atenția pe tot parcursul. Așadar, transformă fluxul live într-o conversație distractivă în care se pare că vorbești cu prietenii tăi despre un produs grozav.

Nu uita insa sa mentionezi detalii importante despre produs: pret, marime, editie limitata, stocuri si tot ce crezi ca este important pentru ca oamenii sa faca o achizitie. Preluați întrebări din comentarii și răspundeți la ele pentru a crește interesul pentru produse.

Pentru publicul care se va alătura la jumătatea fluxului tău live, continuă să te prezinți pe tine, marca ta și ceea ce vinzi. De asemenea, distribuiți linkuri către unde pot cumpăra articole afișate anterior sau pot găsi mai multe colecții în general.

Nu poți începe să faci cumpărături live decât dacă cunoști platformele unde este mare. Aruncă o privire la platformele pe care ar trebui să le guvernezi în lunile următoare:

Facebook

O mulțime de cumpărături live au început de la Facebook. Este organic, iar marca adaugă, de asemenea, funcții de comerț electronic, cum ar fi opțiuni pentru a adăuga linkul site-ului dvs. pentru a sprijini activitățile de cumpărături în flux live.

Instagram

Un alt loc în care tendința a crescut este Instagram. Puteți să creați magazine online, să prezentați produse sau să faceți cumpărături direct de pe un buton în timp ce fluxul live este activat.

TIC-tac

TIC-tac vă permite să programați un eveniment live în calendar. Acest lucru vă ajută publicul să descopere despre evenimentul dvs. viitor dacă vă vizitează pagina sau interacționează cu conținutul dvs. TikTok are, de asemenea, numeroase formate de cumpărături live din care poți alege. Există demonstrații/tutoriale din culise, lansări de produse, întrebări și răspunsuri și o varietate de programe.

Poți, de asemenea, să adaugi un moderator la emisiuni, să vezi analize, să inviti un co-gazdă și să găsești ajutor pentru a-ți crește implicarea. În plus, puteți folosi filtre, muzică, efecte și alte funcții pentru a vă prezenta mai bine produsele!

TIC nervos

TIC nervos cândva era cunoscut pentru streaming de jocuri video. Dar, cu milioanele de utilizatori, are muzică integrată și funcții favorabile pentru cumpărături și se descurcă destul de bine pentru cumpărăturile în flux live.

Livescale

Livescale este o platformă independentă de cumpărături live care permite oricui să vândă. Cu integrări utile precum Shopify, Livescale vă poate ajuta să angajați o gazdă vibrantă care se potrivește bine mărcii dvs. și să desfășurați alte activități promoționale. Este o soluție unică pentru nevoile de cumpărături în flux live.

Amazon Live

Amazon Live, soluția de comerț electronic, are acum un serviciu dedicat livestreamului cu creatori prezentați și produse populare, toate integrate cu Amazon. Puteți vedea lansări de produse noi, lansări și vânzări și îi puteți solicita pe creatorii tăi preferați să testeze și să recomande produsele după care jură.

Cumpărăturile în direct face furie

Cumpărăturile live sunt incredibil de populare și de ce nu ar trebui să fie? Îmbină frumusețea cumpărăturilor fizice cu confortul cumpărăturilor online. Cumpărăturile online lipsesc un element de personalitate și asta compensează cumpărăturile în flux live!

Cu toate acestea, nu trebuie să părăsiți confortul casei dvs. Puteți să faceți cumpărături de pe canapea, stând într-o altă țară, și să vi se livreze la ușă. Mărcile caută în mod constant modalități mai noi de a vinde, iar aceasta pare a fi una dintre modalitățile care vor rămâne.

Cumpărăturile în direct le permit utilizatorilor să găsească utilizatori cu gânduri similare și să își facă prieteni. Creșterea comunităților online este în creștere; prin urmare, se poate spune că cumpărăturile în flux live nu dă semne de oprire.

De asemenea, puteți explora unele site-uri web de cumpărături online, altele decât Amazon, pentru a face cumpărături inteligente și a economisi mult.