Mixpanel este alternativa Google Analytics pe care o căutați?

GA4 înlocuiește analiza universală în iulie 2023 și există câteva limitări ale GA4 care sunt îngrijorătoare pentru webmasteri. Aici, în acest articol, vom discuta despre Mixpanel, un instrument terță parte care poate fi cea mai bună alternativă la GA4 și îi ajută pe webmasteri să analizeze și să măsoare datele în mod eficient.

Pe această piață bazată pe date, aveți nevoie de un instrument care să vă ajute să analizați site-urile web (date) rapid și eficient. Cel mai popular instrument dintre toate este Google Analytics.

Dar, în zilele noastre, există un conflict între Google Analytics (GA4) și Mixpanel, pe măsură ce Google Analytics se actualizează la4. Prin urmare, companiile și proprietarii de site-uri web caută alternative precum Mixpanel.

Vrei să știi de ce?

În acest articol, trebuie să înțelegeți care instrument poate fi cel mai bun instrument pentru analiza site-ului dvs. Dar să înțelegem mai întâi importanța analizei datelor site-ului.

De ce este esențial să analizați datele site-ului?

Rularea sau optimizarea site-ului dvs. web fără a-l analiza este ca și cum ați trage săgeți în întuneric. Analiza site-ului web este la fel de importantă ca și crearea unui site web pentru afacerea dvs. Trebuie să știți mai multe lucruri, cum ar fi traficul, comportamentul publicului, implicarea, datele demografice etc., înainte de a stabili un obiectiv pentru site-ul dvs. Prin urmare, aveți nevoie de analize pentru site-ul dvs.

Perspectivă despre utilizatori: trebuie să vă cunoașteți publicul și comportamentul acestora pe site-ul dvs. web. Vă ajută să creați conținut, astfel încât publicul să poată înțelege și să găsească informațiile pe care le dorește.

Analytics vă ajută să găsiți și să utilizați date demografice precum interesele, sexul, locația și subiectele de interese ale acestora pentru a crea conținut în jurul lor și a face site-ul dvs. ușor de utilizat.

Descoperiți ce funcționează cel mai bine pentru dvs.: instrumentul de analiză vă spune ce conținut funcționează bine, câți vizitatori aveți, rata de respingere, timpul de păstrare a publicului și așa mai departe. Vă puteți optimiza conținutul, CTA și etichetele pe baza acestora. În plus, poți crea conținut pe tema care îi place publicului tău.

Vă ajută să construiți strategii SEO. Mult trafic organic este ceea ce aveți nevoie pentru a vă dezvolta site-ul. SEO este cea mai importantă parte a strategiei tale de conținut. Cu ajutorul instrumentelor de analiză SEO, puteți înțelege în detaliu cum ajung clienții la paginile dvs. Examinarea paginilor cu cele mai multe conversii și optimizarea acestora este o tehnică de îmbunătățire a SEO.

Segmentarea și vizualizarea datelor simplificate: așa cum sa menționat în indicatorii anterioare, analiza a simplificat segmentarea și vizualizarea datelor cu câteva clicuri, oferindu-vă toate informațiile de pe ecran.

Ce este Google Analytics (GA4)?

Google Analytics este cel mai apreciat instrument de analiză a site-urilor web, care organizează și segmentează datele site-ului. Funcționează din 2005 și, deoarece este un instrument gratuit, majoritatea companiilor îl folosesc pentru analiza site-urilor.

Cu toate acestea, Google a actualizat recent Google Analytics în GA4, ceea ce a adus multe schimbări care nu sunt favorabile pentru afaceri, motiv pentru care companiile caută alte opțiuni.

Acum, să verificăm ce este diferit în GA4.

Pentru început, GA4 va fi singurul mijloc Google Analytics; analiza universală va fi eliminată treptat până în iulie 2023. În plus, GA4 pare mai tehnic, ceea ce înseamnă că aveți nevoie de o echipă tehnică adecvată pentru a înțelege analiza datelor în GA4.

  SLR vs. DSLR: Care sunt diferențele?

Spre deosebire de Universal Analytics, GA4 vă permite doar să filtrați traficul intern, nu să creați o vizualizare personalizată.

Limitările GA4

Nu puteți exporta date din Google Analytics universal în GA4: când analiza universală nu mai funcționează în iulie 2023, va trebui să configurați GA4 concomitent cu Google Analytics universal, astfel încât să puteți accesa GA4 după ce analiza universală încetează să funcționeze.

Limitări privind colectarea datelor: GA4 are o limită de 25 de parametri personalizați pentru fiecare eveniment personalizat. Deși pare mult, s-ar putea să nu fie suficient pentru site-uri web mai mari. Prin trecerea la Google Analytics 360, sunt disponibile limite suplimentare, dar prețul este ridicat.

Anonimizare inadecvată a datelor: cu anonimizarea datelor, puteți obține cele mai de bază valori despre vizitatori (vizite, clicuri și vizualizări de pagină), dar nu informații de identificare personală (PII), cum ar fi localizarea geografică, atribuirea ID-urilor de urmărire sau alte informații bazate pe cookie-uri.

V-a scăzut capacitatea de remarketing, recunoașterea oaspeților recurenți și utilizarea unei atribuiri sofisticate a conversiilor.

Fără funcții native de optimizare pentru conversie: utilizatorii Google Analytics trebuie să utilizeze soluții terțe pentru a obține informații mai aprofundate, cum ar fi modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul dvs. web sau îndemnul la acțiune.

Adnotări nevalide: atunci când trebuie să oferiți altor membri ai echipei un context suplimentar, adnotările sunt utile. De exemplu, atrageți atenția asupra unor vârfuri neobișnuite de trafic sau a unui decalaj al pâlniei de marketing. Deși a fost prezentă în Universal Analytics, această funcție nu mai este prezentă în Google Analytics 4.

Fără valori în timp real: Google Analytics prelucrează de obicei datele cu un decalaj de 24-48 de ore. Actualizările datelor sunt efectuate o singură dată pe zi pentru conturile cu mai mult de 200.000 de sesiuni zilnice.

Drept urmare, nu veți vedea cele mai recente date despre indicatorii cheie. Ar putea fi frustrant în timpul reclamelor promoționale de o zi când informațiile în timp real pot face toată diferența!

Mixpanel este cea mai bună alternativă la GA4 pentru a depăși deficiențele Google Analytics 4. Să înțelegem Mixpanel.

Ce este Mixpanel?

Mixpanel este un instrument de analiză web și mobil care vă ajută să colectați, să stocați și să analizați datele generate de utilizatori pentru a înțelege mai bine cum se comportă oamenii pe site-ul sau în aplicația dvs.

Puteți lua în considerare acest instrument dacă căutați o alternativă la Google Analytics.

Va trebui să adăugați o linie de cod din Mixpanel pe site-ul dvs. web. Fiecare eveniment pe care doriți să îl urmăriți are un cod unic. După ce adăugați codul, puteți utiliza tabloul de bord al Mixpanel pentru a configura canale pentru a urmări valorile de interacțiune pe site-ul dvs.

Repere ale panoului de mixare

Mixpanel oferă funcții și integrări de top care îl fac cel mai bun instrument de analiză a site-urilor web și a aplicațiilor. Am enumerat câteva dintre ele mai jos.

  • Puteți compara informații despre perioada de timp, ceea ce vă oferă o înțelegere a modului în care tendințele se schimbă în timp.
  • Un tablou de bord personalizat este un alt punct culminant al Mixpanel; vă puteți personaliza tabloul de bord în funcție de nevoile și cerințele dvs.
  • Acesta organizează date complexe într-un format simplu. Mixpanel oferă nume afișate, etichete de categorii de evenimente și definiții, ceea ce face mai ușor de înțeles de către oricine.
  • Vă permite să calculați valorile în doar câteva clicuri. Veți găsi câteva formule în Insights care vă ajută să calculați KPI-urile și să produceți rapoarte detaliate.
  • Pâlnia Mixpanel face mai ușor și mai rapid preluarea călătoriilor utilizatorului, indiferent cât de lungă și scurtă este călătoria utilizatorului. În plus, funcții precum diagramele de flux, capacitatea de a adăuga un număr nesfârșit de pași, de a filtra după grup și de a exclude date fac din Mixpanel un instrument de analiză puternic.
  • Mixpanel face o treabă bună atunci când vine vorba de a găsi diversiuni. Mixpanel identifică automat orice segment semnificativ de utilizator responsabil pentru schimbare; este posibil să petreceți mai puțin timp determinând sursa fiecărei diversiuni.
  • Filtrele globale din tablourile de bord vă permit să obțineți date după preferințe; de exemplu, pot fi datele lunii trecute sau datele utilizatorilor noi.
  •   Cum să salvezi GIF-uri pe iPhone tipstrick.ro

    Beneficiile Mixpanel

    Avantajele cheie ale Mixpanel sunt analiza precisă și consecventă a comportamentului clienților pentru aplicațiile web și mobile.

    Veți avea o înțelegere clară a modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul și produsul dvs., precum și cunoștințe complete despre starea fiecărui cont.

    #1. Interfață ușor de utilizat

    Dacă nu putem extrage informații utile din date, atunci datele sunt inutile. Extragerea de informații utile din date este rezultatul unei bune reprezentări a datelor.

    Platforma Mixpanel are o interfață ușor de utilizat, care vă permite să explorați mai profund și să descoperiți răspunsurile utilizatorilor pe site-ul sau aplicația dvs. Oferă o mai bună înțelegere a modului în care utilizatorii interacționează cu aplicația dvs. și oferă recomandări pentru îmbunătățirea produsului.

    Sugestiile bune vă vor conduce să dezvoltați un produs bun, iar un produs bun va duce la mai multe conversii care vă vor ajuta afacerea să se dezvolte!

    #2. Raportarea canalului

    Când utilizatorii interacționează cu aplicația dvs. mobilă, raportul Canal arată unde au renunțat la o cale de conversie planificată sau au abandonat o campanie de marketing.

    Raportul Canal poate fi folosit și pentru a compara modul în care diferă diferitele acțiuni ale segmentului. Puteți afla unde sunt renunțați utilizatorii de la aplicația dvs., ce cale o parcurg de obicei și când pleacă, câștigând vizibilitate asupra deciziilor lor în fiecare etapă.

    Din două motive, analiza pâlniei Mixpanel este eficientă:

  • Sunt incluse mult mai multe detalii.
  • Este mai simplu de configurat.
  • Chiar dacă canalul dvs. nu a fost implementat, puteți vedea în continuare interacțiunea utilizatorului din ultimele 90 de zile în Mixpanel.

    #3. Colectarea datelor specifice

    Colectarea sistematică a datelor vă permite să dobândiți cunoștințe directe și perspective unice asupra provocării dvs. de studiu, indiferent dacă efectuați cercetări în scopuri de afaceri, guvernamentale sau academice.

    Există nenumărate posibilități disponibile cu datele pe care le oferă instrumentul. Platforma poate compila miliarde de informații și evenimente pe care utilizatorii le pot folosi pentru a-și îmbunătăți produsele ca răspuns la acțiunile clienților lor.

    #4. Analiză simplă

    Analytics poate juca un rol cheie în luarea deciziilor pentru afacerea dvs. Accesarea datelor și transformarea acestora în informații utile este un proces care poate diferenția o organizație de succes.

    Pentru ca analiza datelor să fie accesibilă pentru dvs., Mixpanel le prezintă într-un mod detaliat, dar simplu. Puteți măsura cu ușurință acțiunea cu informațiile care vi se prezintă, fie că este vorba despre o aplicație iOS, Android sau web.

    #5. Colectarea datelor vizate

    Mixpanel este mai robust decât alte platforme de servicii de analiză. Livrarea datelor instrumentului oferă un număr infinit de opțiuni. Platforma poate aduna miliarde de informații și evenimente pe care dumneavoastră, ca utilizator, le puteți utiliza pentru a-și îmbunătăți bunurile ca răspuns la comportamentul clienților.

    Mixpanels vs. GA4

    FuncțiiMixpanelGoogle Analytics
    (GA4)Interfață cu utilizatorulAcest program oferă o îmbogățire autentică a datelor. Modelul de date face posibilă conectarea datelor recente de afaceri cu evenimentele istorice. Interfața de utilizator a GA4 este ușor complicată pentru începători și IMM-uri. Analiză în timp real Analiză în timp real cu 99% din date accesibile în câteva secunde. -valoarea timpului în vizualizarea GA4Funnel Canalele Mixpanel urmăresc cel mai ușor călătoriile utilizatorilor. Acestea ar putea fi calea pe care utilizatorul le urmărește paginile web pe care le vizitează sau orice altă informație relevantă. Deși vizualizarea pâlniei este o caracteristică a Google Analytics, aceasta nu vă poate oferi nivelul de informații de care aveți nevoie pentru a lua decizii bazate pe date. Conservarea DataMixpanel oferă acces la datele anterioare cu maximum cinci ani în ceea ce privește stocarea și recuperarea datelor. În plus, puteți importa datele utilizatorilor anterioare pentru a înlocui datele expirate. GA4 are o perioadă de păstrare a datelor istorice de 14 luni. Cu toate acestea, deoarece nu acceptă importul datelor istorice, accesul GA4 la stocarea, regăsirea și analiza activităților anterioare ale utilizatorilor este foarte limitat. Data AccuracyMixpanel analizează toate datele utilizatorului, deoarece datele eșantionului pot fi predispuse la erori. Pe baza eșantionului date, GA4 oferă rapoarte personalizate.Mixpanel vs. GA4

      11 Software de management pentru îngrijirea copiilor pentru o îngrijire superbă

    Structura prețurilor

    Prețul Google Analytics

    Google Analytics este fantastic pentru că este gratuit! În plus, nu există suplimente sau integrări costisitoare.

    Google Analytics 360 este versiunea sa avansată și include toate elementele fundamentale. Dacă lucrați cu o mulțime de date, ediția Enterprise are mult mai multe caracteristici, solicitări, integrări și capabilități. Cu toate acestea, majoritatea companiilor vor descoperi că versiunea de bază a Google Analytics le satisface nevoile.

    Prețul Mixpanel

    Ambele programe sunt gratuite. Primii 1.000 de utilizatori monitorizați pe planul MixPanel „Starter” sunt gratuiti pe lună. Există, de asemenea, caracteristici precum cohorte și fluxuri de analiză. Cu un istoric de date de până la 90 de zile, puteți adăuga un număr nelimitat de membri ai echipei.

    Opțiunea „Creștere” MixPanel începe de la 25 USD pe lună. Include date pentru un an și până la 25.000 de utilizatori monitorizați pe lună. În plus, planul MixPanel „Enterprise” este taxat separat pentru fiecare client și vine cu analize de grup/B2B, conectare unică și istoric de date configurabil (în funcție de cât de departe trebuie să mergeți).

    Alternative la Mixpanel

    Deși Mixpanel este o alternativă excelentă la GA4, puteți compara Mixpanel cu alte câteva instrumente de analiză a site-urilor web și puteți alege cel mai bun pentru site-ul dvs. (și aplicațiile).

    Usefathom

    Usefathom este un instrument de analiză a site-urilor web care pune în primul rând confidențialitatea, care vă oferă o imagine clară a utilizatorilor, indiferent dacă aceștia folosesc blocare de anunțuri. În plus, oferă securitate completă a datelor.

    Este un instrument accesibil de analiză a site-urilor web și a aplicațiilor și vă permite să creați site-uri web, domenii personale și rapoarte de e-mail. Vă puteți gestiona blogul, proiectul de weekend și site-ul web al companiei din același cont.

    Matomo

    Este un instrument de analiză web open-source care acceptă 50 de limbi diferite. Matomo se concentrează foarte mult pe proprietatea datelor, protecția confidențialității și eșantionarea zero a datelor.

    Oferă alternative de găzduire în cloud și on-premise. On-Premise este software-ul PHP/MySQL gratuit, open-source și auto-găzduit pe care îl puteți instala pe serverul dvs., oferindu-vă cea mai mare flexibilitate, în timp ce cloud-ul elimină sarcina instalării.

    Cu o suită completă de funcții, inclusiv hărți termice, înregistrări de sesiuni, obiective, analize de formulare, profiluri de vizitatori, comerț electronic și canale, acest instrument premium de analiză web și optimizare a conversiilor vă oferă cele mai concludente informații.

    Cloudflare

    Este un instrument de analiză a performanței web bazat pe cloud. Platforma, creată pentru întreprinderi de toate tipurile, oferă soluții pentru site-uri web, firme mici și mijlocii de comerț electronic și companii care au nevoie de securitate și performanță de rețea de nivel enterprise.

    În plus, oferă diverse instrumente și aplicații gratuite pe care le puteți adăuga direct pe site-ul dvs. web, fără a încărca sau a lipi manual fișiere sau scripturi. În plus, Cloudflare oferă tot ce aveți nevoie într-un instrument de analiză a site-urilor web.

    Concluzie

    Mixpanel vs. Google Analytics este o dezbatere comună în rândul dezvoltatorilor. Există multe elemente de luat în considerare atunci când scanați un instrument care să vă ajute să vă urmăriți analizele, dar cele mai importante sunt caracteristicile și prețul.

    Dacă aveți un buget redus, Mixpanel este o alegere clară. Chiar dacă nu aveți un buget limitat, Mixpanel este încă o alegere bună datorită capacității sale de a stoca mai multe date decât Google Analytics. Este important să rețineți că Mixpanel este un instrument pentru marketeri și manageri de produs, nu pentru dezvoltatori.

    Puteți explora, de asemenea, unele cele mai bune instrumente pentru urmărirea în timp reală a traficului pe site-ul web.