Lăsați aceste 9 software de automatizare de marketing să vă ajute afacerea

Marketingul este o parte integrantă a oricărei afaceri și, atunci când o faci corect, poți observa diferențe vizibile în baza de clienți, generarea de clienți potențiali și ratele de conversie.

Acestea fiind spuse, lumea din jurul nostru evoluează, la fel și clienții tăi. Drept urmare, industria de marketing este în creștere în mai multe ori, iar acum avem diferite forme și strategii de marketing, inclusiv offline și online.

Aceasta înseamnă că trebuie să fiți întotdeauna pregătit cu soluții conform cerințelor utilizatorilor și a celor mai recente tendințe pentru a prospera în afacerea dvs. Dar, este nevoie de mult efort și timp dacă încerci să faci totul singur sau manual.

Automatizarea de marketing a apărut pentru a rezolva această problemă și a vă direcționa eforturile în zonele care necesită atenția dvs., mai degrabă decât pentru a efectua sarcini repetitive, consumatoare de timp.

Deci, să înțelegem mai întâi puțin mai multe despre automatizarea marketingului și cum vă poate ajuta.

Ce este automatizarea de marketing?

Automatizarea marketingului implică software sau instrumente care pot automatiza, măsura și eficientiza sarcinile și fluxurile de lucru de marketing pentru a ajuta companiile să-și îmbunătățească eficiența operațională și să economisească timp de la sarcinile manuale repetitive.

Vă ajută să țineți pasul cu clienții și cu cele mai recente tendințe, oferă o direcționare mai bună, programează campanii în avans și multe alte beneficii cu acuratețe.

Acesta este motivul pentru care mărcile din întreaga lume încorporează o anumită formă de automatizare a marketingului în fluxul lor de lucru, astfel încât să aibă timp să se concentreze asupra altor aspecte importante și să își dezvolte afacerea.

Potrivit unui raportaproximativ 51% dintre mărci folosesc în prezent automatizarea de marketing, în timp ce 58% dintre companiile B2B plănuiesc să o adopte în viitor.

Dar de ce oamenii vorbesc despre automatizarea marketingului?

Să aflăm.

Economisește timp semnificativ ⏱️

Un instrument de automatizare a marketingului vă ajută să economisiți mult timp prin automatizarea sarcinilor repetitive, cum ar fi programarea postărilor pe rețelele sociale, trimiterea de e-mailuri și multe altele. Automatizarea acestor sarcini manuale vă eliberează mult timp pentru a vă concentra asupra altor activități de marketing, cum ar fi elaborarea de strategii, planificare și creativitate.

Măsoară performanța de marketing 📊

Trebuie să vă cunoașteți KPI-urile de marketing pentru a putea măsura succesul campaniilor de marketing. Utilizarea unei soluții de automatizare a marketingului vă scutește de la utilizarea mai multor instrumente și de la cheltuirea masivă a acestora și de necazurile legate de schimbarea platformelor.

Un instrument decent de automatizare a marketingului vă permite să efectuați toate activitățile de marketing cu o imagine mai bună a traficului, clicurilor, numărului de clienți potențiali generați, ratelor de conversie etc., sub o singură umbrelă.

Fiecare client este unic, la fel și nevoile, punctele dureroase și preferințele sale. Iar comportamentele lor sunt imprevizibile și continuă să se schimbe, așa că devine dificil să prezinți o soluție care să le poată satisface cerințele. Prin urmare, cunoașterea oamenilor în mod individual este importantă, mai degrabă decât a face presupuneri bazate doar pe date demografice sau ca întreg public țintă.

Instrumentele de automatizare de marketing vă ajută să înțelegeți mai mult clienții, tendințele actuale și comportamentul acestora, pe care le puteți utiliza pentru a vă modela fluxurile de lucru, a declanșa reclame de redirecționare și a vă personaliza mesajele și campaniile în mod eficient.

Îți face CRM-ul mai puternic 💪

Deși atât software-ul CRM, cât și software-ul de automatizare a marketingului sunt diferite, le puteți combina pentru a produce capabilități puternice.

Software-ul CRM este orientat spre contact și vânzări, cu informații precum numele potențial/client, adresa, detalii de contact, conversații etc. În schimb, software-ul de automatizare a marketingului se concentrează pe aspectele de marketing numai cu date precum contacte, locație, resurse pe care le utilizează contactele, paginile web vizitate. , etc.

Când le combinați, vă puteți bucura de beneficii extraordinare, cum ar fi vizualizarea întregii activități de marketing și vânzări ale persoanelor de contact într-un singur loc, relația lor cu marca dvs. și multe altele. Vă simplifică strategiile de informare, cum ar fi trimiterea de e-mailuri direcționate.

În afară de acestea, software-ul de automatizare a marketingului aduce multe alte beneficii afacerii dvs., inclusiv promovarea clienților potențiali, achiziția mai rapidă de clienți, o eficiență mai bună a campaniei, urmăriri instantanee și multe altele.

  5 remedieri când dictarea nu funcționează pe iPhone

Acum, este timpul să dezvălui unele dintre cele mai bune software de automatizare a marketingului pentru a vă ajuta afacerea să se dezvolte.

ActiveCampaign

Doriți să vă economisiți timp de la sarcini repetitive?

ActiveCampaign este un software perfect care poate să-și asume aceste responsabilități și să gestioneze mai multe canale de marketing pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea. Oferă automatizarea e-mailului, o parte semnificativă a fiecărei strategii de marketing și vă permite să urmăriți implicarea folosind etichete, raportare de performanță și analize, câmpuri personalizate etc.

Puteți extrage informații atât din canale offline, cât și din canale online, cum ar fi chat-urile live, mesajele text, rețelele sociale, paginile de destinație și așa mai departe, pentru a vă automatiza fluxul de lucru. ActiveCampaign nu necesită să fiți un expert în tehnologie în timp ce utilizați acest instrument de automatizare a marketingului. Doar trageți și plasați fișiere în generatorul de automatizări și configurați-vă rapid fluxurile de lucru.

În pasul următor, puteți adăuga automatizarea e-mailurilor, reclame Facebook, creșterea clienților potențiali, mesaje text, scorul clienților potențiali sau orice parte a ciclului de viață al utilizatorului. ActiveCampaign vă permite, de asemenea, să segmentați datele clienților dvs. pentru a trimite informațiile potrivite clientului potrivit.

Când adăugați automatizare în segment, puteți trimite urmăriri cu conținut de e-mail, puteți menține fluxul de testare A/B și puteți face campanii mai eficiente. De asemenea, puteți verifica fiecare raport de performanță și puteți modifica lucrurile acolo unde doriți, într-o singură fereastră.

ActiveCampaign vă permite să vă integrați cu peste 850 de instrumente de marketing, inclusiv pagini de destinație, software CRM, instrumente de integrare precum Zapier, magazine de comerț electronic precum Shopify și CMS precum WordPress. În afară de acestea, obțineți mai multe funcții, cum ar fi acțiune divizată, e-mailuri de notificare, scorul de clienți potențiali, atribuirea clienților, serviciu de migrare pentru contacte, e-mailuri și formulare.

Definiți tipul dvs. de afacere, alegeți numărul de contacte și obțineți un plan bazat pe cerințele dvs. la un preț de pornire de 9 USD/lună. De asemenea, puteți face o încercare gratuită pentru a vă asigura că utilizați un software mai bun.

Acest lucru ar trebui să meargă la numărul 2

Agent de campanie

Campaigner este un software inteligent de marketing prin e-mail care vă permite să automatizați marketingul și să experimentați cu mai multe strategii pentru a obține rezultate maxime.

Acest software de automatizare a marketingului este alimentat de fluxuri de lucru vizuale fără efort și răspunsuri automate pentru a face marketingul prin e-mail să arate ușor.

În plus, puteți seta declanșatoare pentru trimiterea de campanii recurente de e-mail, pe lângă utilizarea atotputernicul SMS marketing pentru o mai bună acoperire. Campaigner vă ajută să vă diferențiați contactele în funcție de activitatea lor, demografie și de comportamentul de cumpărare.

În plus, conținutul său dinamic ajută la personalizarea e-mailului pentru a crește vânzările. Acest software permite utilizarea repetitivă a blocurilor de conținut pentru a reduce timpul de proiectare a e-mailurilor. Și se poate folosi traducerea pentru a transmite mesajul cu ușurință.

Dar cea mai bună parte este experimentarea. Puteți testa mai multe rânduri de subiect, numele expeditorului, timpul de livrare, conținutul și practic fiecare aspect cu testarea A/B pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.

Puteți sincroniza informațiile de achiziție prin integrarea mai multor magazine de comerț electronic, cum ar fi Shopify, Magento etc.

În cele din urmă, editorul simplist de tip drag-and-drop și analiza excelentă fac din acesta un instrument de marketing indispensabil, unic.

Omnisend

Creșteți-vă vânzările pe diferite canale cu o singură platformă de automatizare a Omnisend, care este cel mai bun pentru afacerile de comerț electronic. Cu Omnisend, puteți să glisați și să plasați cu ușurință mai multe canale într-un singur flux de lucru și să oferiți clienților o experiență personalizată și consecventă, contactându-i prin canalele de mesagerie alese de ei.

Omnisend vă oferă linii de subiect predefinite, setări de flux de lucru și mesaje, astfel încât să puteți termina rapid. Prin Automation Editor, puteți, de asemenea, să ajustați orice modificări doriți. Funcții precum mesajele predefinite pentru seria de bun venit, abandonarea produselor, abandonarea coșului, confirmarea comenzii, confirmarea expedierii și vânzarea încrucișată vă permit să gestionați eficient lucrurile și să vă concentrați pe ceea ce este necesar.

Personalizați-vă mesajele cu oferte speciale sau stimulente în cadrul unui flux de lucru. Cu ajutorul A/B Split Testing, puteți vedea ce stimulent, subiect sau canal vă generează conversiile. În plus, luați decizii după fiecare raport pentru a vă îmbunătăți fluxurile de lucru.

  11 aplicații universale pentru lista de dorințe pentru a adăuga produse de pe orice site web [2023]

Omnisend vă oferă modalități scalabile, cum ar fi blocuri de conținut condiționat, recomandări personalizate, împărțiri automate etc., pentru a vă face e-mailurile sau mesajele mai personale și mai bine direcționate. Crește-ți vânzările, nu volumul de muncă, alegând un plan perfect pentru tine; alege planul gratuit sau mergi cu planuri plătite începând de la 16 USD/lună.

HubSpot

Obțineți toate instrumentele dvs. pentru marketing sub un singur acoperiș HubSpot. Atrageți-vă vizitatorii prin rețelele sociale, reclame, bloguri și multe altele. Transformați-i în clienți prin e-mail, pagini de destinație, ABM, automatizare de marketing etc.

Puteți urmări rentabilitatea investiției prin rapoarte de atribuire a veniturilor, iar datele fiecărui client sunt disponibile în CRM pentru o personalizare mai bună. HubSpot ușurează munca noilor marketeri, care anterior se luptau cu utilizarea diferitelor soluții sau se blocau cu instrumente de ultimă generație, dar nu știau cum să le folosească.

Cu HubSpot, toate datele și instrumentele sunt robuste și ușor de utilizat, economisindu-vă timp și permițându-vă să oferiți o experiență personalizată pentru clienți, care poate atrage și converti. În plus, vine cu funcții populare, cum ar fi analiza de marketing, integrarea forței de vânzări și obiecte personalizate. Drept urmare, vă puteți gestiona mai bine campaniile de marketing fără a vă pierde timpul cu sarcini repetitive.

Alegeți un plan gratuit sau premium, începând de la 45 USD/lună și beneficiați de mai multe beneficii.

Keap

Economisiți timp și creșteți-vă vânzările cu software-ul de automatizare Keap. Platformele sale de marketing, CRM și vânzări vă ajută să vă finalizați munca fără să pierdeți timp și să vă concentrați pe lucrurile mai importante pentru a vă menține afacerea în top.

Folosind acest software, veți obține multe contacte de calitate pe care să le adăugați la listele segmentate și să trimiteți mesaje personalizate clienților. Puteți converti cu ușurință spectatorii în clienți stabili, interacționând mai mult cu aceștia și trimițând urmăriri direcționate.

Creați formulare de contact și adăugați-le pe site-ul dvs. web sau pe paginile dvs. de destinație pentru a declanșa automatizarea. Prin intermediul paginilor de destinație, colectați clienți potențiali de pe rețelele de socializare sau de pe site-ul dvs. web și legați-le de campanii de marketing și vânzări automate. Deoarece clienții așteaptă mereu cu nerăbdare un răspuns rapid, Keap vă ajută să fiți la curent cu fiecare informație pentru a-i menține fericiți.

În plus, vă puteți urmări cu ușurință vânzările din tabloul de bord vizual pentru a menține un canal de vânzări promițător. Șabloanele lor prefabricate vă permit, de asemenea, să creați mementouri pentru facturi. În plus, Keap acceptă plata cu integrările native PayPal, Stripe și WePay.

Definiți-vă puterea de contact și optați pentru planul care se potrivește cel mai bine cerințelor dvs. Prețul începe de la 79 USD/lună, ceea ce este potrivit pentru afaceri noi și solopreneurs.

Pardot

Sunteți gata să utilizați un software de automatizare a marketingului pentru a vă crește vânzările și a obține venituri?

Mergi cu Pardot, unul dintre cele mai bune CRM-uri care oferă o soluție completă pentru a ajuta specialiștii în marketing să genereze o conductă simplificată, să împuternicească vânzările și să creeze conexiuni pentru a încheia tranzacții. De asemenea, vă ajută să creșteți implicarea printr-un management eficient și să vindeți eficient, ajungând la clienții autentici la momentul potrivit.

Aprovizionați-vă întotdeauna cu o generație constantă de clienți potențiali utilizând formularele Pardot, paginile de destinație, conectorii sociali și instrumentele de căutare. În plus, sincronizați vânzările și marketingul și creați campanii de e-mail uimitoare pentru a vă vinde produsele mai ușor.

Pardot vă permite să urmăriți rentabilitatea investiției cu raportare pentru a înțelege ce funcționează și ce trebuie îmbunătățit. De asemenea, puteți folosi puterea inteligenței artificiale pentru a transforma eforturile de vânzări și marketing și pentru a utiliza programe inteligente și bazate pe date pentru a accelera vânzările și a genera clienți potențiali.

Cu generatorul puternic, puteți crea aceeași experiență pentru clienți pe care v-ați dori și să creați campanii cu mai multe fațete și dinamice. Ele oferă acces pentru a vizualiza harta completă și pentru a înțelege experiența fiecărui client și fluxurile dvs. de lucru de marketing. Vă va ajuta să remediați lacunele din campanie înainte de lansare.

Puteți verifica informațiile dvs. direct pe tabloul de bord pentru a afla performanța individuală și activitatea potențialului în detaliu. Așadar, alimentați-vă creșterea de marketing cu acest software de automatizare la un preț de pornire de 1250 USD/lună pentru 10.000 de contacte.

  Top 5 cele mai bune suplimente Kodi pentru fitness și antrenament

Mailchimp

Alegeți o platformă de automatizare care este întotdeauna activă, chiar și atunci când sunteți ocupat cu alte sarcini. Da, vorbim despre Mailchimp care vă permite să transformați telespectatorii în clienți fideli. Oferă fluxuri de lucru personalizate și automatizate pentru fiecare client, pentru a vă ajuta să creați și să trimiteți e-mailuri de fiecare dată când aveți ceva de informat.

Prin Mailchimp API, trimiteți mesaje despre activitatea contului și achiziții. Are funcții precum declanșatoare personalizate, călătorii vizuale, automatizări predefinite, instrumente de programare și multe altele pentru a vă ajuta să petreceți mai mult timp pe lucrurile necesare.

Automatizarea Mailchimp adaugă un sentiment personal fără niciun efort individual. Trimiteți mesajul corect la momentul potrivit clientului potrivit. Cunoașterea unui client este necesară în zilele noastre pentru a livra e-mailuri relevante în funcție de modul în care se conectează cu afacerea dvs.

Vindeți și comercializați într-un singur loc, alegând orice plan care începe de la 299 USD/lună pentru 10.000 de contacte și alte beneficii interesante.

EngageBay

EngageBay este o soluție de marketing pentru automatizarea fluxurilor de lucru, care este excelentă pentru întreprinderile mici. Acest software de automatizare ajută companiile la scară mică să automatizeze procesele de vânzări și marketing pentru a îmbunătăți eficiența generală a afacerii lor online.

Deoarece gestionează automat automatizarea în mod eficient, există mai puține șanse de erori și veți avea timp pentru a aborda sarcinile cruciale. EngageBay nu se limitează la marketing; totul se referă la gestionarea întregului proces al clienților din cadrul echipelor de vânzări, service și marketing.

Utilizați platforme integrate de vânzări, marketing, CRM și servicii pentru a segmenta toate procesele și pentru a stabili unele reguli pentru utilizarea platformei de automatizare. Îmbunătățiți eficiența, stimulați creșterea afacerii dvs. și utilizați generatorul de glisare și plasare pentru a vă proiecta fluxurile de lucru de vânzări și marketing cu instrumentul de generare vizuală fără învățare.

Definiți e-mailurile într-o coadă și programați-le pentru a le trimite clienților în funcție de ora și data definite. EngageBay oferă etichete de îmbinare pentru personalizarea e-mailului după numele companiei, locația, numele persoanei de contact, interesele și multe altele.

Cu ajutorul lor puternic de urmărire, puteți urmări fiecare acțiune pentru a vă procesa vânzările și marketingul mai eficient. Vă ajută să creșteți conversiile prin monitorizarea comportamentului clienților și configurarea formularelor web pentru a implica vizitatorii web și a-i converti în clienți potențiali.

Obțineți software-ul de automatizare gratuit cu 500 de persoane de contact și 1000 de e-mailuri de marcă sau alegeți dintre mai multe planuri.

Sendinblue

lui Sendinblue Software-ul de automatizare a marketingului vă ajută să automatizați sarcinile, astfel încât să puteți obține mai multe beneficii cu mai puțină muncă. Vă ajută să vă completați strategia de marketing prin e-mail marketing, SMS marketing, chat, inbox etc. și să fiți peste tot pentru clienții dvs.

Personalizați fiecare pas adăugând mesaje valoroase, cum ar fi CRM, e-mail tranzacțional etc., pentru clienții dvs. fideli. Cu aceste funcții, puteți programa ora și data pentru fiecare e-mail sau mesaj pentru a fi livrat la momentul potrivit, fără întârziere. În plus, îmbunătățiți ratele de implicare prin trimiterea de mesaje de vânzări către publicul vizat.

Folosind pagini de destinație, formulare de înscriere, reclame Facebook etc., vă puteți transforma spectatorii în clienți și vă puteți crește lista de contacte pentru a trimite actualizări, promoții etc. Verificați rapoartele și analizele pentru a cunoaște fiecare performanță și luați măsurile în consecință pentru a crește marketingul automatizat și vânzări.

Prin e-mail Heat Map, interacționați cu clienții și cunoașteți cum reacționează aceștia la fiecare e-mail pentru a îmbunătăți campaniile viitoare. De asemenea, puteți efectua teste A/B și puteți decide cea mai bună strategie pentru dvs. Indiferent de cunoștințele dumneavoastră tehnice, vă puteți integra cu diferite plugin-uri sau instrumente pentru a ușura lucrurile.

Planul gratuit Sendinblue vine cu contacte nelimitate și până la 300 de e-mailuri/zi. De asemenea, puteți opta pentru alte planuri de preț pentru a obține mai multe beneficii.

Concluzie

Software-ul de automatizare a marketingului transformă modul în care facem marketing. A simplificat fluxurile de lucru și sarcinile cu puterea automatizării pentru a vă economisi timp și a face campaniile mai eficiente. În cele din urmă, vă ajută să obțineți rate de conversie mai bune și să obțineți venituri mai mari.

Astfel, verificați platformele de automatizare a marketingului de mai sus și alegeți-o pe cea mai potrivită pentru tipul și publicul dvs. de afaceri și creșteți-vă mai mult afacerea.

Legate de:

Microsoft Power și utilizările sale în automatizare.

Urmărește mai jos versiunea video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.