La ce să vă așteptați de la căutarea vocală?

Există o mulțime de zgomot în jurul Căutării vocale, o tendință în curs de dezvoltare, cu specialiștii în marketing cățărând ziduri cu susul în jos.

Care este toată agitația și există vreo substanță în această tendință?

Da, mai multe persoane se simt confortabil să folosească asistenții vocali pentru a efectua sarcini precum căutarea pe web. A raport publicat de National Public Media spune că există peste 40 de milioane de utilizatori de boxe inteligente doar în SUA.

Sursa: 2018 Infinite Dial, Edison Research și Triton Digital

Iar acest număr este de așteptat să crească, nu numai în SUA, ci și în întreaga lume.

Cu toate acestea, par să existe multe concepții greșite cu privire la creșterea difuzoarelor inteligente și, în special, a utilizării căutării vocale. Niste „studii”, spun că până în 2020, mai mult de 50% din toate căutările se vor face folosind voce. Afaik, acest număr este de 20% în acest moment.

Acum, luați un moment pentru a reflecta la acel salt de 30% într-un singur an. Sună puțin din lumea asta, nu-i așa? Asta pentru că este. Cel mult, ne putem aștepta ca utilizarea căutării vocale să se uniformizeze și apoi să vedem creșteri ușoare ale noilor adaptări în următorii câțiva ani.

Sursa: mass-media publică națională

Dar, marketerii adoră să comercializeze idei și, poate, în cazul căutării vocale, pe bună dreptate.

Obținerea unui avans în adaptarea la această tehnologie vă va oferi un avantaj solid în afaceri pentru mulți ani de acum înainte. Și, în orice caz, tehnologia asistentului vocal va deveni doar mai inteligentă și mai capabilă.

Căutarea vocală vă permite să vorbiți cu dispozitivele dvs. inteligente, în loc să introduceți manual interogări de căutare. Puteți fi în bucătărie gătind cina și căutați orice ingrediente lipsă fără a fi nevoie să vă distrageți atenția de la proces.

Chiar dacă zgomotul pentru căutarea vocală pare să apară mai frecvent acum, există de câțiva ani.

De exemplu, Siri de la Apple a crescut constant din 2011. De asemenea, tehnologia de voce de la Google și Alexa de la Amazon sunt exemple excelente de produse care integrează capabilități de voce de vârf.

De ce contează căutarea vocală?

Este clar de zi cu zi că popularitatea difuzoarelor strălucitoare este în creștere, la fel ca și utilizarea aplicațiilor mobile care oferă capabilități de căutare vocală.

  Cum să ascundeți subreddit-urile din r/all

În T2 2018, Google și Amazon au livrat 10 milioane de unități pentru liniile lor de produse Google Home și Amazon Echo. Și dacă contați în unitățile vândute de Alibaba și Xiaomi – înseamnă un total de 17 milioane de unități livrate într-un singur trimestru.

Pe măsură ce piața mondială a difuzoarelor inteligente evoluează rapid, cazurile de utilizare pentru difuzoarele inteligente se extind dincolo de doar casa inteligentă. „Mulți jucători, inclusiv Amazon, integrează difuzoare inteligente în domenii verticale, cum ar fi hoteluri, retail, spitale și alte unități de afaceri”, a declarat Jason Low, analist senior la Canalys.

Sursa: Canalys

Deci, există multe motive bune pentru a acorda atenție tehnologiei legate de voce. Dar cu atât mai mult dacă optimizați în mod activ pentru o mai bună expunere pe motoarele de căutare. În ciuda a ceea ce ar putea spune analiștii despre creșterea căutărilor vocale în următorii ani, numărul de persoane care se simt confortabil folosind vocea pentru căutările lor este în creștere.

Care vor fi cele mai importante dispozitive de căutare vocală?

Piața vestică a dispozitivelor cu difuzoare inteligente este relativ liniară în acest moment, cu mărci precum Apple, Amazon, Microsoft și Google dominând peisajul. În ceea ce privește căutarea vocală, majoritatea dispozitivelor sunt mai mult decât echipate pentru a oferi capabilități simple de conversie a vorbirii în text.

Cu toate acestea, ar putea fi util să studiați în profunzime fiecare produs pentru a înțelege mai bine caracteristicile și posibilitățile sale unice.

De exemplu, Google Home Hub oferă un atașament pentru ecran, care poate îmbunătăți și mai mult experiența utilizatorului de a căuta rețete în timpul gătitului. Dar, de asemenea, lăsați oamenii să urmărească știrile și alte emisiuni fără să se amestece între televizor și computer.

Iată lista completă:

  • Amazon Echo
  • Google Home
  • Asistent Google
  • Microsoft Cortana
  • Apple Siri
  • Căutare vocală Android

Abia de la presă, avem un anunț că Amazon Echo are vândut peste 100 de milioane de dispozitive. Acest lucru ar trebui să vă ofere posibilitatea de popularitate a tehnologiei difuzoarelor inteligente și, deoarece căutarea vocală este atât de simplu de utilizat – „Alexa, cum să…?” — nu există niciun motiv pentru care oamenii nu ar dori să încerce măcar căutarea vocală pentru o perioadă.

Comerț electronic: este puțin probabil să faceți cumpărături cu dispozitive asistate de voce.

Suman Bhattacharyya de la Digiday crede că acest concept nu va vedea prea multă tracțiune oricând în curând.

Deși Amazon avea o cotă de 65% din piața de boxe inteligente din SUA în septembrie 2018, conform unui raport recent de la The Information, doar 2% dintre persoanele care dețin dispozitive echipate cu Alexa au făcut o achiziție cu aceasta.

  Ce va apărea la o verificare a antecedentelor? 9 lucruri pe care le puteți găsi

Acest lucru are de-a face cu mulți factori bazați pe utilizator.

De exemplu, este o prostie să crezi că poți face cumpărături pentru o nouă haină de iarnă cu nimic altceva decât vocea ta. Trebuie să existe un schimb vizual, un element de cercetare. Achiziționarea orbește de produse doar rostind câteva cuvinte nu este ceva care atrage majoritatea consumatorilor.

În același timp, vom vedea un număr crescut de utilizatori care folosesc dispozitive vocale pentru a cumpăra articole casnice:

  • Hârtie igienică,
  • Ustensile,
  • Lichide de curățare,
  • articole de menaj,
  • Și electrocasnice generale.
  • Știi, produse de la mărci în care poți avea încredere. Articole de uz casnic simple pe care ar trebui să le obțineți oricum. Dar nimic mai mult decât atât, cel puțin nu deocamdată.

    Acest lucru nu înseamnă că nu ar trebui să începeți să vă optimizați site-urile de comerț electronic pentru utilizatorii de căutare vocală. A trece înaintea curbei înaintea tuturor vă va oferi un avantaj competitiv față de cei mai apropiați rivali. De asemenea, este benefic să analizați orice studii de caz viitoare pentru a vă pregăti mai bine magazinul pentru căutarea vocală atunci când tendința crește deasupra nivelului de suprafață.

    Știi cum sună brandul tău?

    Mai mult sau mai puțin, mărcile urmăresc întotdeauna banii. Și asta înseamnă că evitarea căutării vocale nu va fi fezabilă pentru foarte mult timp. Pe măsură ce căutarea vocală pătrunde în indexul de căutare, algoritmii vor căuta răspunsuri ușor de utilizat și ușor de utilizat pe care să le ofere utilizatorului.

    Scrierea unei copii prietenoase cu SEO este un lucru, dar să te asiguri că și această copie sună bine este ceva complet diferit. Pentru mărci, creșterea căutării vocale înseamnă găsirea unei voci de brand autentice – un echilibru între conținutul perspicace și răspunsurile rostite rapid.

    Majoritatea produselor fac reclamă la persoana a treia, în special startup-urile își pun paginile de destinație cu jargon terță parte. Noua agitație de marketing va fi optimizarea copiei, astfel încât să sune bine atunci când este vorbită de un difuzor inteligent.

    Așteptați-vă să fie mult mai multă dezvoltare în acest domeniu.

    Marketing: hrană pentru gândire

    Marketing cu difuzoare inteligente? Cât de greu poate fi? De cele mai multe ori, nimeni nu poate spune unde se îndreaptă căutarea vocală în scurt timp.

    Dar chiar și atunci, marketerii se pregătesc pentru schimbări semnificative în domeniu. Când eliminați aspectul vizual din căutările obișnuite, cum veți stimula implicarea utilizatorului dincolo de interacțiunea de 3 secunde când un utilizator pune o întrebare? Toate acele ore de muncă grea (și bani!) care au intrat în proiectarea site-urilor web vor fi irosite?

      SSD-uri cu mai multe straturi: Ce sunt SLC, MLC, TLC, QLC și PLC?

    The New York Times a publicat un articol reflectând chiar la această întrebare.

    Acestea sunt încă primele zile pentru marketing pe dispozitive vocale. Doamna Reubenstein a comparat-o cu momentul în care mărcile au început să facă aplicații pentru dispozitive mobile. Dar, în timp, a spus ea, interacțiunile vocale vor începe să înlocuiască multe dintre activitățile pe care oamenii le desfășoară pe ecrane.

    Dacă te gândești la contextul căutărilor vocale, o întrebare simplă se poate baza pe un singur răspuns. Ca rezultat, SERP-urile sunt complet rearanjate, deoarece dispozitivele vocale preferă site-uri singulare pentru răspunsurile lor concise.

    De asemenea, trebuie să vă gândiți să vă puneți compania în fața utilizatorilor de voce. Dar e prea devreme pentru a spune ceva. Companiile care dețin tehnologie inteligentă vor dori să dicteze o mare parte din direcția. Este ceva de care putem fi siguri.

    Dacă sunteți nou în optimizarea căutării vocale, această listă de verificare ar trebui să vă ofere o idee clară cu ce vă confruntați.

    Continuați să insistați ca autorii dvs. să se adapteze la tonurile conversaționale și la structurile de paragraf ușor de înțeles.

    • Adăugați informațiile despre afacerea dvs. în directoarele SEO locale și mențineți-le la curent.
    • Aflați despre „abilități”, cum ar fi Alexa Flash Briefing. Abilitățile pot ajuta utilizatorii să obțină mai rapid conținutul care le place.
    • Continuați să implementați pagini AMP pentru site-ul dvs. și începeți să utilizați „Vorbitor‘ atribut din Schema. Speakable (BETA) vă permite să marcați bucăți de conținut adecvat pentru o ieșire vocală accesibilă.
    • Reveniți și optimizați-vă imaginile cu etichete și titluri adecvate. Există zeci de milioane de utilizatori Google Home care doresc să vadă niște fotografii minunate.
    • Lucrați la îmbunătățirea prezenței mărcii dvs. online. De exemplu, fiți listat pe site-urile de recenzii, dar păstrați și aparițiile regulate. Folosiți un limbaj precis atunci când răspundeți la orice recenzii bune sau proaste.
    • Rămâneți cu liste și fragmente pe care Google și alte motoare de căutare le pot prelua ca elemente de conținut prezentate.

    Continuați să vă concentrați pe cuvintele cheie cu coadă lungă și să scrieți cu intenții clare pe partea strictă a lucrurilor SEO. Ce intenționați ca cititorii să învețe din conținutul dvs.? Care este mesajul tău?

    Orice altceva urmează aceleași reguli tradiționale; performanță, utilizare etc.

    Declarație de încheiere

    Căutarea vocală va deveni interesantă. Este probabil primul an în care mulți mai mulți oameni de marketing se reunesc pentru a face experimente și alte lucruri interesante. O piață cu 100 de milioane de utilizatori nu va fi lăsată neexploatată.

    Fiți atenți la evoluțiile majore ale Google și Amazon, deoarece ambele companii vor dori să continue să insiste pentru modalități de a monetiza acest fenomen, fără îndoială.

    Și dacă nu ați făcut-o deja, obțineți un dispozitiv inteligent de vorbire și desfășurați câteva experimente. Nimic nu vă va oferi o perspectivă mai bună decât să schimbați lucrul în mod direct.