Îmbunătățiți-vă strategia de marketing cu Freshmarketer

Rămâneți înaintea concurenților dvs. folosind Freshmarketer, cel mai bun instrument de automatizare a marketingului!

Companiile din SUA cheltuiesc în medie 10,9% din veniturile organizațiilor lor pe operațiuni de marketing. Aceste date provin de la a Statista sondaj privind cheltuielile de marketing în SUA, realizat la începutul anului 2023. A fost 8,7% cu doar șase luni înainte de acest sondaj.

Înseamnă că:

  • Concurenții tăi cheltuiesc foarte mult pentru a-și comercializa produsele și serviciile
  • Costul de marketing devine prea costisitor

Puteți reduce costurile de marketing sau puteți folosi bugetul existent folosind Freshmarketer. Este mai fiabil și mai inteligent decât majoritatea altor instrumente de automatizare a marketingului. Îți este greu de crezut? Continuați să citiți până la sfârșit și luați o decizie informată pentru nevoile dvs. de software de marketing.

Ce este Freshmarketer?

Proaspăt marketer este un software de optimizare a ratei de conversie și implicare a clienților (CRO) pe cloud. Vă ajută să vă îmbunătățiți activitățile de marketing online. Aceste activități ar putea fi campanii de marketing prin e-mail, conversie de clienți potențiali, reținerea clienților etc.

Acest instrument de automatizare a marketingului vă permite să urmăriți comportamentul utilizatorilor, să efectuați teste A/B, să analizați performanța site-ului și să personalizați experiențele clienților. În plus, oferă funcții precum un instrument de hărți termice, înregistrări de sesiuni, analiză a pâlniei de vânzări, maparea călătoriei clienților etc.

În plus, toate instrumentele sale de marketing vă ajută să generați informații valoroase asupra interacțiunilor utilizatorilor, care au ca rezultat conversii optimizate. Ca să nu mai vorbim, Freshmarketer vă permite să luați decizii de marketing bazate pe date care sporesc implicarea utilizatorilor și, în cele din urmă, generează o rentabilitate mai mare a investiției (ROI) și venituri.

Freshmarketer ca CRM de marketing

Software-ul de management al relațiilor cu clienții (CRM) reunește informații despre clienți și clienți potențiali într-un singur instrument. Apoi, aplică diverse analize de date pentru a prezice comportamentul clienților și pentru a sugera soluții personalizate pentru vânzări. Ca să nu mai vorbim de faptul că un reprezentant de vânzări poate îndeplini toate sarcinile unei zile de lucru în același software, fără a pierde timp gestionând multe instrumente.

În mod similar, Freshmarketer de la Freshworks aduce tot ce aveți nevoie pentru marketing online și offline într-un singur software. Vă permite să interacționați cu traficul de site-uri web și aplicații sau clienții de servicii pentru a plasa comenzi sau pentru a oferi asistență post-vânzare. Ca să nu mai vorbim, puteți găsi toate clienții potențiali și contactele clienților într-un singur instrument inteligent.

Prin urmare, Freshmarketer este software-ul CRM de marketing obligatoriu pentru orice afacere. De asemenea, vine cu călătoria clientului și conduce fluxuri de lucru de automatizare a conversiilor. Când configurați și executați aceste fluxuri de lucru, magazinele dvs. online pot continua să vândă chiar dacă nu există agenți în preajmă. Deci, obțineți un CRM de marketing și un instrument de automatizare a marketingului într-un singur abonament.

De ce ar trebui companiile să folosească Freshmarketer?

Companiile trebuie să folosească Freshmarketer pentru a vedea dacă investițiile lor în marketing aduc veniturile pe care și le doresc. Într-o campanie de marketing, există mai multe lucruri în joc. Promovați un produs pe multe site-uri de socializare, pe propriile dvs. site-uri web, distribuiți fluturași fizici, reprezentanții de vânzări vând în plus în timpul unei conversații de asistență, difuzați reclame digitale pe Google și Facebook și multe altele.

  9 cele mai bune căști VR pentru o experiență captivantă de realitate virtuală

Cu instrumentele de marketing convenționale, cum ar fi marketingul prin e-mail, există o modalitate limitată de a atribui vânzările unui anumit canal de marketing. Iată că vine Freshmarketer. Include toate canalele de marketing standard într-un singur software. Apoi, creează o rețea între toate canalele. De îndată ce un client cumpără un produs sau serviciu utilizând oricare dintre canalele de marketing, instrumentul vă arată în mod clar călătoria clientului către o vânzare.

Astfel, puteți derula mai multe campanii de marketing pentru testarea A/B. Apoi, găsiți-l pe cel mai performant folosind raportarea și analiza Freshmarketer. Găsiți mai jos alte motive majore pentru care afacerea dvs. trebuie să se aboneze la Freshmarketer:

  • Aplicație ușoară bazată pe cloud
  • Nu este nevoie să instalați niciun software
  • Nu trebuie să cheltuiți pe stații de lucru de înaltă performanță
  • Agenții își pot aduce propriile dispozitive; Freshmarketer este cel mai bun instrument pentru BYOD
  • Acces bazat pe roluri la modulele software și la date pentru a preveni înșelătoriile și furtul de date
  • Aproape toate instrumentele de marketing de care aveți nevoie într-un singur abonament
  • Planuri de abonament la prețuri accesibile cu opțiuni de extindere
  • Freshworks actualizează constant instrumentul pentru a include funcții noi, fără costuri suplimentare
  • Practic, nicio curbă de învățare
  • Ușor de configurat și o mulțime de șabloane pentru majoritatea nișelor de afaceri

Motivele pentru care companiile preferă Freshmarketer-ul față de concurenții săi

Freshemarketer este un instrument all-in-one de automatizare a marketingului. Dacă l-ați primit, nu aveți nevoie de niciun alt instrument de marketing. Și puteți rula atât campanii de marketing digital, cât și fizic folosind Freshmarketer. Găsiți mai jos cum se diferențiază Freshmarketer de concurenții săi de top, cum ar fi HubSpot Marketing Software, Campaign Monitor și ActiveCampaign:

#1. Automatizare de marketing

Puteți crea călătorii complexe ale clienților și automatizarea conversiei clienților potențiali în Freshworks folosind elemente inteligente precum declanșatoare, acțiuni, condiții, controale și adnotări grafice.

Dimpotrivă, concurenții săi nu oferă întotdeauna un instrument de automatizare a marketingului. Dacă câteva dintre ele o fac, fluxurile de lucru de automatizare sunt destul de rudimentare în funcționalități.

#2. Tablouri de bord CRM

Freshmarketer oferă mai multe tablouri de bord, cum ar fi Tabloul de bord pentru activități, Tabloul de bord Analytics, Tabloul de bord de marketing, Tabloul de bord pentru produse și tablourile de bord pentru performanța canalului de marketing.

Dimpotrivă, majoritatea alternativelor Freshmarketer se concentrează pe email marketing și oferă doar un tablou de bord pentru același lucru.

#3. Tipuri de campanii de marketing

Freshmarketer este bun pentru aproape toate tacticile standard ale campaniilor de marketing, cum ar fi următoarele:

  • Campanii prin e-mail
  • E-mailuri despre călătoria clienților
  • Campanii WhatsApp
  • Campanii pe rețelele sociale
  • Campanii prin SMS
  • Chatbot pe aplicații și site-uri web
  • E-mailuri tranzacționale

Dimpotrivă, concurenții săi se concentrează mai ales pe campanii bazate pe e-mail și buletine informative. Câțiva concurenți Freshmarketer oferă WhatsApp și SMS ca canale de marketing, dar trebuie să obțineți chei API sau să instalați integrări complexe de la terți.

#4. conversație

Freshmarketer are un modul de chat elaborat care vă permite să utilizați următoarele funcționalități:

  • Mesaje primite pentru conversații
  • Toate contactele de chat clienți și potențiali sunt într-un singur loc
  • Configurați întâlniri prin chat
  • Fișiere de chat
  • Un instrument de răspuns predefinit
  • Tabloul de bord chat
  • Rapoarte despre chat-uri
  5 calculatoare personalizate de cotație de preț de încercat

În afară de chat, puteți integra și software-ul de telemarketing cu Freshmarketer.

Niciunul dintre concurenții săi de top nu oferă integrare prin chat și telefon într-un instrument de marketing CRM.

Avantajele utilizării Freshmarketer

Găsiți mai jos avantajele de care vă bucurați față de concurenții dvs. care nu folosesc Freshmarketer:

  • Oferă diverse instrumente de marketing pentru analiza complexă a traficului și a clienților în câteva clicuri. De exemplu, puteți face teste A/B în hărți termice pentru a genera o analiză comportamentală mai specifică a celor care vă vizitează aplicațiile, piețele și site-urile web. Apoi, puteți proiecta călătorii adecvate ale clienților care convertesc cu siguranță vizitatorii în clienți.
  • Freshmarketer are instrumente încorporate pentru majoritatea campaniilor de marketing, raportare și monitorizare. Deci, nu trebuie să achiziționați aplicații de marketing suplimentare.
  • Echipa sa de asistență pentru clienți este foarte calificată și gata să vă asiste prin telefon, chat și e-mail 24 din 7.
  • Acest instrument de marketing CRM oferă un instrument de reluare a sesiunii sau de reluare a clienților, astfel încât echipa dvs. de marketing să poată identifica punctele dure din experiența utilizatorului pe site sau aplicație și să le rezolve rapid.
  • Puteți personaliza majoritatea modulelor Freshmarketer, cum ar fi tablourile de bord, raportarea, recuperarea datelor etc., pentru a se potrivi nevoilor dvs. de afaceri.
  • Vă permite să creați formulare de sondaj personalizate pentru multe canale, cum ar fi site-uri web, e-mailuri, aplicații etc., pentru a colecta feedback sincer al clienților sau vizitatorilor.
  • Ca să nu mai vorbim de faptul că, dacă vizitatorul site-ului sau al aplicației părăsește pagina de destinație sau coșul de cumpărături, Freshmarketer vă poate informa încotro merge utilizatorul.

Cele mai bune caracteristici ale Freshmarketer

Canale de marketing

Cu diverse canale de marketing pentru interacțiunea cu clienții potențiali și clienții, nu mai trebuie să renunțați la majoritatea clienților doar pentru că nu aveți tehnologii pentru a vă implica. Acum, puteți comunica cu clienții folosind toate canalele standard precum cele menționate mai jos cu Freshmarketer:

  • E-mail
  • SMS
  • WhatsApp
  • Chat live
  • Mesaj Apple pentru afaceri
  • Mesaje de afaceri Google
  • LINIA
  • DM Instagram
  • Facebook Messenger
  • Campanii Social Media

Șabloane de marketing

Freshmarketer are șabloane gata de utilizat pentru nișe majore de afaceri, cum ar fi SaaS, producție, servicii de afaceri, piețe online și servicii financiare. Deci, puteți pur și simplu să vă înscrieți la serviciu și să implementați un șablon pentru a începe efortul dvs. de marketing. Șabloanele includ fluxuri de lucru în următoarele scopuri:

  • Șabloane de e-mail cu editor de glisare și plasare pentru a rula campanii de marketing prin e-mail
  • Șabloane de bot pentru a rula campanii de vânzări direct către client sau D2C
  • Peste 50 de manuale pentru călătoria clienților pentru a îmbunătăți rata de conversie și implicarea

Raportare și analiză

Nu poți spune că campania ta de marketing este bună sau subperformată dacă nu ai cifre de performanță. De aceea, Freshmarketer vă oferă o listă extinsă de formate de raportare și analiză pe care le puteți utiliza. Dacă ați configurat una sau mai multe campanii, puteți utiliza următoarele șabloane de raportare și multe altele în Tablourile de bord CRM > fila Analytics:

  • Rapoarte prin e-mail de călătorie în comerțul electronic
  • Rapoarte de campanie de social media
  • Rapoarte de campanie prin e-mail
  • Raport de marketing pe mai multe canale
  • Rapoarte de campanie WhatsApp

Automatizare de marketing

Nu ar trebui să angajați mulți agenți pentru a derula diferite campanii de marketing. Ai nevoie doar de o persoană care cunoaște Freshmarketer pe dinafară. Ai putea fi și tu. Apoi, pur și simplu utilizați campanii de marketing automatizate pentru a trimite e-mailuri promoționale sau DM-uri.

  Cum să utilizați ChatGPT cu Siri pe iPhone

Când un client potențial sau un client interacționează cu o adresă URL și cumpără ceva de pe piața dvs., trimiteți e-mailuri tranzacționale automate pentru a livra conținut important direct în căsuțele de e-mail ale clienților sau în conturile WhatsApp. Puteți găsi următoarea automatizare a campaniei:

  • E-mailuri
  • WhatsApp
  • SMS
  • E-mailuri tranzacționale
  • Chatbots
  • Chat-uri directe pe site-uri web și aplicații

Integrari susținute de Freshmarketer

Există trei tipuri diferite de integrări pe care le puteți face în Freshmarketer. Acestea sunt prezentate mai jos:

Integrarea biroului de asistență

Utilizați deja Freshdesk Support Desk pentru a servi clienților interni și externi pentru a-și rezolva biletele? Atunci ai dori aceste integrări interesante de la Freshdesk la Freshmarketer. Găsiți mai jos ce puteți face cu asta:

  • Creați sarcini și tichete pentru backend pe Freshdesk prin conversia conversațiilor de marketing și a întrebărilor în Freshmarketer.
  • Sincronizați conturile și contactele între Freshdesk și Freshmarketer pentru a vă menține mereu actualizată baza de date a clienților și clienților potențiali.
  • Adăugați câmpuri Freshmarketer CRM în biletele de asistență Freshdesk pentru a oferi agenților de servicii pentru clienți un context mai bun.

Integrarea serviciului de chat

Găsiți mai jos toate integrările exclusive ale serviciului de chat pe care le puteți utiliza:

  • Sincronizați cu chaturile de asistență Freshdesk
  • Conectați chat-urile cu Freshservice pentru interoperabilitatea datelor clienților
  • Utilizați Slack pentru comunicarea internă pe Freshmarketer
  • Utilizați Zendesk pentru a răspunde la chaturi
  • Utilizați inteligența Clearbit B2B pentru a cunoaște mai bine clientul anonim
  • Aduceți chat-ul pe site-urile WordPress
  • Oferiți agenților de chat acces la aplicații exclusive iOS și Android pentru chatul din mers cu clienții

Aplicații Marketplace

Acestea sunt fie aplicații terțe, fie dezvoltate de Freshmarketer, pentru a îmbunătăți gradul de utilizare și productivitatea campaniilor dvs. de marketing. Puteți verifica aplicații precum Pagato pentru a prelua comenzi în timpul unui chat, HubSpot pentru a sincroniza clienții potențiali de la HubSpot la Freshmarketer etc.

Cazuri de utilizare a Freshmarketer

Freshmarketer se potrivește majorității întreprinderilor, cum ar fi servicii de afaceri, SaaS, servicii financiare, producție și comerț electronic. Găsiți mai jos câteva cazuri de utilizare din lumea reală:

Creați segmente de clienți

Dacă afacerea dvs. are mai multe produse și servicii, le puteți vinde încrucișat folosind segmente de clienți. Modulul Freshmarketer Segments vă permite să creați o coadă automată pentru a pune în comun clienții.

De exemplu, puteți furniza nume, e-mailuri, stări de abonament, opțiuni de produse etc., iar instrumentul va crea automat un grup de clienți potențiali sau clienți. Apoi, atribuiți agenți de upselling sau campanii automate de marketing WhatsApp și SMS pentru a vinde servicii și produse suplimentare.

Optimizarea călătoriei clienților

Conform Institutul Baymard, rata medie de abandon a coșului de cumpărături în diferitele segmente de produse și servicii este de 69,99%. Cu toate acestea, puteți minimiza acest lucru prin optimizarea călătoriilor clienților.

Freshmarketer are peste 50 de manuale pentru călătoria clienților pe care le puteți implementa cu câteva clicuri. De exemplu, campania Recuperați cărucioarele abandonate prin WhatsApp vă permite să informați clienții să își verifice articolele din coșul de cumpărături prin DM-uri WhatsApp. Acest manual vă ajută, de asemenea, să optimizați site-ul și interfața de utilizare a aplicației pentru a reduce abandonul coșului.

Optimizarea ratei de conversie

Puteți crea mai multe variante ale paginilor de destinație pentru produse și servicii și puteți rula teste automate în funcție de analizele aleatorii ale traficului pentru a afla care pagină de destinație convertește cel mai mult trafic. Pentru aceasta, puteți utiliza și instrumentul de analiză Heat Map, Session Replay, Split URL Testing, Sales Funnel Analysis, etc., funcții încorporate ale Freshmarketer.

Cuvinte finale

Dacă ați ajuns în această secțiune, ați generat deja un interes pentru Freshmarketer. Asa de, înscrie-te acum gratuit și utilizați funcțiile sale premium timp de 21 de zile fără a trimite informații de plată. Veți vedea schimbările practice pe care le aduce în eforturile de marketing ale afacerii dvs.

Căutați alte aplicații de afaceri intuitive, cum ar fi Freshmarketer, pentru a gestiona serviciile IT, asistența pentru clienți, vânzările și echipele? Consultați aici toate instrumentele Freshworks SaaS.