06/26/2022

Ghidul definitiv de depanare a smartphone-urilor Android

Te-ai întrebat vreodată dacă există un ghid unic de depanare a smartphone-urilor, deoarece continui să întâmpini probleme? Acest articol conține metode care ar depana problemele de la telefonul mobil și vă vor ajuta să remediați problemele. Toate problemele enumerate de utilizatorii Android sau problemele obișnuite ale Android sunt date cu remedieri care ajută la depanarea problemelor de la telefonul mobil. Citiți și încercați metode pentru a remedia problema și partajați-le prietenilor dacă doriți să utilizați articolul pentru referințe suplimentare.

Ghidul definitiv de depanare a smartphone-urilor Android

Notă: Deoarece telefoanele Android nu au setări similare și diferă de la producător la producător, metodele menționate pot diferi ușor pe telefonul dvs. Imaginile incluse au în vedere telefonul Samsung model A21.

Metoda 1: Metode de bază de depanare

Înainte de a încerca să remediați problemele în mod specific, puteți încerca metodele comune de depanare. Acest lucru va rezolva problema particulară și vă va ajuta să remediați întreaga configurație în ansamblu.

1. Modificați interfața dispozitivului

Uneori, interfața pe care o utilizați poate avea erori care nu vă permit să continuați activitatea. Încercați să remediați problemele de pe interfață sau configurarea completă folosind metodele de mai jos în acest ghid de depanare a smartphone-ului.

Opțiunea I: Reporniți smartphone-ul

Repornirea smartphone-ului este cea mai importantă și de bază opțiune pentru a remedia problemele de pe smartphone. Forțați repornirea telefonului pentru a remedia erorile și erorile de pe telefon. Acest lucru vă va oferi o interfață nouă pentru lucru și vă puteți relua cu ușurință lucrul pe telefon după o repornire.

Opțiunea II: Resetarea smartphone-ului

Dacă nu puteți utiliza niciuna dintre funcționalitățile de pe telefon și aveți nevoie să fie remediată imediat, puteți încerca să resetați telefonul. Acest lucru va face ca telefonul dvs. să aibă o interfață nouă și funcții ca și cum ar fi livrat din nou. Există două opțiuni pentru a vă reseta telefonul, Soft Reset și Hard Reset; puteti alege optiunea in functie de necesitatea resetarii.

Opțiunea III: Actualizați telefonul inteligent

Puteți încerca să instalați versiunea actualizată pe telefon ori de câte ori vă confruntați cu orice problemă pe telefon. Actualizați-vă telefonul pentru a remedia erorile de pe telefon și puteți avea o interfață nouă de utilizat.

2. Modificați setările de stocare pe telefonul dvs

Stocarea telefonului poate fi prea grupată și, astfel, încetiniți telefonul, puteți utiliza metodele pentru a modifica setările de stocare de pe telefon și pentru a remedia problemele.

Opțiunea I: Gestionați stocarea telefonului

Dacă aveți o încărcătură de fișiere într-un singur folder, Galerie, de exemplu, trebuie să mutați fișierele într-o altă locație, cum ar fi Documente în Managerul de fișiere. Schimbând fișierele dintr-o locație în alta, puteți reduce spațiul consumat într-o anumită locație și acest lucru va ajuta la creșterea vitezei telefonului. Pentru a gestiona stocarea telefonului, citiți articolul furnizat în link, pentru a rezolva problemele de pe Telefon.

Opțiunea II: reintroduceți cardul Micro SD

Dacă utilizați un card Micro SD ca parte a stocării, puteți încerca să îl scoateți din slot și să îl reintroduceți în slot după o operațiune de repornire. Acest lucru va rezolva problemele de pe cardul Micro SD și puteți utiliza dispozitivul de stocare cu ușurință. Aceasta este, de asemenea, o metodă bună de a depana problemele telefonului mobil cu cardul SD.

Opțiunea III: Formatați cardul Micro SD

Dacă încă nu puteți utiliza dispozitivul de stocare secundar sau cardul Micro SD, atunci puteți încerca să formatați cardul pe computer. Acest lucru va șterge toate fișierele de pe card și îl puteți folosi pentru a stoca fișierele pe telefon după formatare. Pentru a formata cardul, conectați cardul la un cititor de carduri și conectați-l la computer folosind un cablu USB. Lansați Windows Explorer pe computer apăsând simultan tastele Windows + tastele E, faceți clic dreapta pe unitatea cu cardul Micro SD și selectați opțiunea Formatare… din meniu pentru a formata cardul SD.

3. Contactați producătorul dispozitivului

Ultima opțiune este să vă adresați direct producătorului, indicând problema. Trebuie să contactați direct producătorul telefonului dvs. folosind oricare dintre platformele de social media. Rezolvați problema cu care vă confruntați cu detalii precum durata problemei de pe telefon. Veți primi un răspuns de la ei în câteva zile lucrătoare și puteți rezolva problema mai târziu.

Metoda 2: Depanați hardware-ul și porturile dispozitivului

Porturile externe sunt punctele de intrare în telefonul dvs., trebuie să le feriți de probleme. Pentru a face acest lucru, urmați metodele descrise mai jos în ghidul de depanare a smartphone-ului.

1. Curățați porturile dispozitivului

Această secțiune vă va oferi ghidul de bază de depanare a smartphone-ului, care poate fi efectuat pentru a curăța conexiunile periferice de pe smartphone.

Opțiunea I: Curățați portul de încărcare

Dacă nu puteți încărca telefonul sau cablul de încărcare nu se conectează la portul de încărcare, trebuie să curățați portul de încărcare al telefonului. Puteți folosi o scobitoare sau un tampon de bumbac pentru a curăța portul de încărcare și trebuie să puteți remedia problema. Dacă tot nu reușiți să curățați portul de încărcare, cereți unui tehnician să curețe portul și apoi puteți conecta încărcătorul. Vă rugăm să nu utilizați niciun material slime pentru a curăța încărcarea sau orice alte porturi, deoarece acestea pot perturba funcționalitățile interne.

Opțiunea II: Curățați obiectivul camerei

Dacă întâmpinați probleme precum imagini neclare sau nu puteți scana documentele folosind telefonul, puteți șterge camerele telefonului, adică atât camera frontală, cât și camera spate, cu o cârpă moale. Evitați să ștergeți obiectivul cu degetele sau să folosiți orice material dur pentru a curăța camera.

2. Depanați bateria dispozitivului

Dacă problema este cu bateria telefonului dvs., puteți rezolva cu ușurință problemele folosind metodele de bază furnizate aici.

  Cum să partajați ecranul iPhone sau Android folosind Skype

Opțiunea I: încărcarea bateriei dispozitivului

De cele mai multe ori, telefonul poate fi disfuncțional dacă telefonul nu este încărcat. Așadar, asigurați-vă că vă încărcați telefonul înainte de a efectua orice operațiune, cum ar fi instalarea unei aplicații pe telefon. Este recomandabil să încărcați telefonul până la 80% pentru o performanță mai bună și de lungă durată.

Opțiunea II: Schimbați bateria dispozitivului

Dacă utilizați o baterie veche pe un smartphone nou sau dacă bateria nu poate menține încărcarea pentru o perioadă mai lungă, puteți încerca să schimbați bateria telefonului. Încercați să utilizați o baterie nouă și trebuie să puteți rezolva orice problemă cu telefonul.

Notă: Smartphone-urile moderne vin cu baterii prefabricate, așa că metoda de mai sus este potrivită pentru modelele mai vechi de smartphone-uri.

Metoda 3: Depanați conexiunea la rețea

Problema de rețea este o problemă comună Android și trebuie abordată în ghidul de depanare a smartphone-ului. Cu tehnologia avansată și în progres, trebuie să cunoașteți metodele de remediere a erorilor.

1. Depanați conexiunea Wi-Fi

Dacă utilizați o conexiune Wi-Fi ca rețea principală pentru smartphone-ul dvs., atunci încercați să efectuați remediile de bază enumerate în această secțiune pentru a rezolva problemele de rețea.

Opțiunea I: Conectați-vă la Wi-Fi

În timp ce utilizați o conexiune Wi-Fi, asigurați-vă că setarea Wi-Fi este activată pe telefonul dvs. în meniul Acces rapid și verificați dacă Wi-Fi este activat din bara de activități a telefonului. Asigurați-vă că telefonul este conectat la rețeaua Wi-Fi specifică și că ați introdus parola corectă pentru conectarea la rețeaua Wi-Fi.

Opțiunea II: Mutați dispozitivul mai aproape de router

De multe ori, a nu sta la o distanță apropiată de routerul Wi-Fi poate da naștere la probleme de conectivitate. Deci, apropiați-vă de routerul Wi-Fi și vedeți dacă problemele de rețea sunt rezolvate pe telefonul dvs.

Opțiunea III: Reporniți routerul

Dacă nu reușiți să rezolvați problemele Wi-Fi de pe telefon, încercați să reporniți routerul Wi-Fi și să reconectați telefonul la conexiunea Wi-Fi pentru a rezolva problema. Repornirea forțată fie prin apăsarea lungă a butonului de alimentare de pe router, fie prin deconectarea ștecherului de la sursă.

2. Depanați problemele legate de mesaje

Dacă întâmpinați eroarea Message not send în timp ce încercați să trimiteți mesajul persoanelor de contact, puteți încerca să urmați metodele explicate mai jos pentru a remedia eroarea.

Opțiunea I: introduceți numărul de telefon corect

Dacă încercați să trimiteți un mesaj, fie că este un mesaj text sau un fișier media, verificați dacă numărul de telefon mobil introdus pentru destinatar este corect. Dacă numărul de cifre ale numărului de telefon este mai mic sau mai mare decât numărul standard, este posibil să nu puteți trimite mesajul. De asemenea, ștergeți codurile de țară dacă sunt incluse cu numărul de telefon pentru a evita orice alte perturbări.

Opțiunea II: Reîncercați să trimiteți mesaje

Uneori, este posibil ca mesajul pe care încercați să-l trimiteți destinatarului să fi fost blocat sau este posibil ca butonul de trimitere să nu fi fost activat. Pentru a evita acest lucru, apăsați din nou pe butonul Trimiteți pentru a retrimite mesajele. Puteți urma ghidul nostru pentru a remedia mesajul care nu este trimis în cazul problemelor Android.

3. Depanați datele mobile

Această secțiune conține metodele care pot fi efectuate pentru a rezolva problemele de rețea de pe telefonul mobil.

Opțiunea I: Activați datele mobile

Dacă utilizați conexiunea Wi-Fi, este posibil să nu puteți trimite mesajele cu ușurință și nici să nu puteți utiliza dispozitive de streaming, iar utilizarea datelor mobile vă poate oferi rezultate mai rapide decât conexiunea Wi-Fi. Pentru a evita această eroare, porniți datele mobile folosind meniul Setări de pe telefon, accesând setarea Date mobile din fila Conexiuni > Utilizare date.

Opțiunea II: Schimbați planul de date mobile

Dacă întâmpinați în continuare probleme la trimiterea mesajelor către destinatari, atunci puteți lua în considerare modificarea planului de date al conexiunii dvs. Citiți toate specificațiile, cum ar fi lățimea de bandă a conexiunii la Internet, fie că este vorba despre date mobile sau ruterul Wi-Fi.

4. Depanați Google Apps

Google și componenta sa sunt, fără îndoială, una dintre cele mai importante aplicații pentru activități de navigare. Această secțiune listează metodele de rezolvare a problemei cu aplicațiile Google, dacă problema rețelei este în mod explicit pe aceste aplicații.

Opțiunea I: Conectați-vă la Contul Google

Uneori, smartphone-ul dvs. poate să nu vă ofere interfața dorită pentru utilizarea contului Google. În astfel de cazuri, puteți încerca să vă deconectați și să vă reconectați la Google folosind acreditările Gmail de pe telefon. Acest lucru trebuie să poată remedia problemele de rețea și trebuie să puteți utiliza aplicațiile cu ușurință.

Opțiunea II: dezactivați sincronizarea contactelor Google Drive

Dacă deschideți aplicația Contacte pe telefon, trebuie să fi observat că trebuie să fie mai multe persoane de contact salvate pentru aceeași persoană. În acest caz, smartphone-ul va întârzia trimiterea mesajelor, deoarece trebuie să caute contactul atât în ​​aplicația implicită Contacte, cât și în aplicația Google Contacts. Pentru a rezolva problema, puteți dezactiva sincronizarea Contactelor din Google Drive deschizând aplicația Contacte Google și dezactivând comutatorul pe opțiunea Sincronizare. În acest fel, puteți rezolva și problema cu stocarea, pe lângă problemele de rețea. În caz contrar, puteți dezactiva sincronizarea Contactelor prin setările dispozitivului dvs., așa cum se arată în pașii de mai jos:

1. Mai întâi, accesați aplicația Setări și navigați la Conturi.

2. Apoi, navigați la contul dvs. Google.

3. Aici, selectați opțiunea Sincronizare cont. Dezactivați comutatorul pentru Contacte.

Opțiunea III: Depanați Google Drive Sync

Dacă utilizați orice serviciu cloud pentru stocarea datelor pe telefon, cum ar fi Google Drive, puteți încerca remedieri precum activarea sincronizării.

Metoda 4: Depanați aplicațiile Android

Aplicațiile mobile reprezintă până la 75% din utilizarea Telefonului și instalăm numeroase aplicații în diverse scopuri. Problemele cu aplicațiile mobile și remediile pentru a le rezolva au devenit o parte inevitabilă a ghidului de depanare a smartphone-ului.

  Primiți acum notificarea Android L pe dispozitivul dvs [No Root]

1. Faceți backup pentru datele aplicației

Dacă doriți să faceți o copie de rezervă a datelor telefonului Android în aplicație, cum ar fi fișierele aplicației, puteți urma această metodă. Acest lucru va stoca toate documentele importante în locația pe care ați selectat-o ​​și le puteți utiliza după cum doriți.

2. Ștergeți stocarea aplicației

Secțiunea vă va permite să ștergeți spațiul de stocare al telefonului din cauza datelor nedorite din aplicații și vă va ajuta să îmbunătățiți viteza telefonului.

Opțiunea I: Ștergeți memoria cache a aplicației

Fișierele cache ale aplicației vă pot ajuta să încărcați aplicația fără întârziere, dar fișierele cache acumulate pot încetini viteza aplicației și a telefonului. Deci, puteți folosi această metodă pentru a șterge toate fișierele cache ale aplicației de pe telefon pentru a crește viteza.

Opțiunea II: Dezinstalați aplicațiile neutilizate

Dacă ați instalat numeroase aplicații din care probabil că nu le-ați folosi multe, atunci trebuie să le dezactivați. Acest lucru se datorează faptului că aplicațiile ar ocupa o anumită cantitate de conexiune la rețea și de stocare pe telefon. Prin urmare, verificați aplicațiile neutilizate de pe telefon și dezinstalați aplicațiile. Acest lucru vă poate ajuta să remediați problemele cu aplicațiile și, de asemenea, vă poate ajuta să remediați problemele de rețea și de stocare.

3. Depanați Google Play Store

Această secțiune vă va ajuta să depanați problemele de la telefonul mobil folosind aplicația principală care vă permite să instalați aplicațiile pe telefon, care este magazinul Google Play. Urmați metodele pentru a remedia problemele cu aplicațiile mobile.

Opțiunea I: Actualizați aplicațiile

Utilizarea unei aplicații învechite pe smartphone nu vă poate garanta o interfață de utilizare bună, de aceea trebuie să actualizați aplicațiile din magazinul Google Play. Actualizarea aplicațiilor vă poate ajuta, de asemenea, să remediați erorile și erorile din aplicații și puteți utiliza aplicațiile cu ușurință.

Opțiunea II: Reinstalați aplicațiile

Dacă niciuna dintre metodele descrise mai sus nu vă ajută să remediați problemele de pe telefonul mobil cu aplicațiile, puteți încerca să dezinstalați aplicațiile de pe telefon. După dezinstalarea aplicațiilor, le puteți instala din nou folosind Magazinul Google Play. Acest lucru va șterge toate fișierele perturbatoare asociate cu aplicațiile de pe telefonul dvs. și vă va oferi aplicații din nou. Pentru a instala din nou aplicațiile, căutați aplicațiile în Magazinul Google Play și atingeți butonul Instalare de pe aplicație pentru a o instala pe telefon.

Opțiunea III: Depanați problema de descărcare a aplicației

Dacă încercați să descărcați aplicații din magazinul Google Play pe smartphone și nu puteți face acest lucru, atunci trebuie să urmați metoda menționată aici. Această metodă vă va permite să remediați problema de a nu putea descărca aplicații pe telefon și vă va ajuta să descărcați aplicațiile.

Metoda 5: Modificați setările dispozitivului

Aplicația Setări este ca interfața principală care vă ajută să remediați problemele de pe telefon. Aplicația este în sine un ghid de depanare a smartphone-ului, deoarece are setările necesare pentru a remedia erorile de pe telefon.

1. Activați și dezactivați setările de rețea

Urmați metodele descrise aici pentru a vă permite să activați și să dezactivați setările de bază ale rețelei pentru a remedia majoritatea problemelor de pe telefon.

Opțiunea I: dezactivați modul avion

Modul Avion este o setare despre care se știe că rezolvă problemele de conectivitate și alte erori de pe smartphone-uri. Puteți încerca să activați și să dezactivați modul Avion pe smartphone-ul dvs. folosind această metodă ca soluție comună pentru a rezolva problema.

Opțiunea II: Reporniți conexiunile de rețea

Dacă aveți o întârziere continuă în utilizarea telefonului și vă confruntați cu probleme de conectivitate la rețea, puteți încerca să urmați ghidul nostru pentru a remedia problema wifi care nu funcționează pe telefonul dvs. Repornirea acestor conexiuni nu numai că vă va ajuta să remediați problemele de conectivitate la rețea, ci și erorile care ar putea apărea pe telefon. Astfel, acest lucru va depana problemele de la telefonul mobil cu conexiunea la rețea.

Opțiunea III: Opriți locația dispozitivului

Trebuie să activați locația telefonului pentru a utiliza aplicațiile care necesită informațiile dvs. geografice. Cu toate acestea, menținerea lor activată pentru o perioadă prelungită vă poate deranja folosirea funcțiilor de pe telefon, prin urmare, trebuie să dezactivați setarea pentru a rezolva problemele din aplicația Setări. Atingeți fila Locație și dezactivați setarea pentru a dezactiva Locația telefonului.

Opțiunea IV: Activați conexiunea 4G

Dacă telefonul dvs. utilizează 3G pentru telefonul dvs., este posibil să consume o mulțime de date pentru procesarea fișierelor media. Cu aplicații avansate și actualizate, trebuie să activați serviciul 4G peste 3G pe telefonul dvs. pentru a funcționa eficient. Dacă telefonul dvs. este prea învechit și nu poate prelua mult conținut, puteți continua să utilizați conexiunea 3G. Cu toate acestea, este foarte recomandat să utilizați conexiunea 4G, mai ales atunci când smartphone-urile sunt actualizate pentru a fi compatibile cu conexiunea 5G.

2. Reglați setările de afișare

Afișajul este o caracteristică importantă pentru utilizarea smartphone-ului și această secțiune conține metodele de bază pentru a remedia problemele legate de setarea Afișaj. Mai jos sunt ghidul de depanare a smartphone-ului pentru a ajusta setările de afișare.

Opțiunea I: Reglați luminozitatea

Dacă telefonul dvs. nu poate gestiona stocarea sau dacă are probleme de supraîncălzire, trebuie să ajustați luminozitatea telefonului. Reglând luminozitatea telefonului dvs., puteți economisi o mulțime de încărcare a telefonului irosită și puteți face telefonul mai funcțional. Deschideți aplicația Setări, atingeți fila Afișare și reglați maneta în secțiunea Luminozitate.

Opțiunea II: Activați modul de economisire a energiei

Dacă întâmpinați o întârziere constantă în utilizarea smartphone-ului sau dacă nu puteți utiliza telefonul fără a-l încărca în mod repetitiv, trebuie să activați modul de economisire a energiei pe telefon. Deschideți aplicația Setări, apăsați pe Îngrijirea bateriei și a dispozitivului, apoi pe fila Baterie și comutați la opțiunea Mod de economisire a energiei.

Opțiunea III: Setați setarea de expirare a ecranului

Una dintre opțiunile pentru a remedia problemele de afișare și pentru a economisi utilizarea bateriei este setarea unei perioade pentru opțiunea Timeout ecran. Puteți seta orice perioadă, cum ar fi 2 minute, în care Smartphone-ul se va bloca dacă nu este operat în timpul stabilit. Pentru a seta Timeout-ul ecranului, deschideți aplicația Setări, apăsați pe fila Afișare, apoi apăsați pe opțiunea Timeout ecran. Setați orice perioadă atingând opțiunile din listă pentru a seta setarea Timeout ecran.

  Acum browserul oferă navigare web curată pe Android cu suport Flash

Opțiunea IV: Activați Tema întunecată

O altă opțiune similară modului de economisire a energiei este opțiunea Tema întunecată, care vă va ajuta să economisiți bateria telefonului și vă va ajuta să utilizați aplicațiile și alte funcții cu un consum mai mic de energie. Telefonul va avea o interfață întunecată sau neagră în comparație cu interfața alb strălucitor atunci când Tema întunecată este activată.

3. Ajustați setările interfeței utilizator

Această secțiune are un ghid de depanare a smartphone-ului pentru a vă oferi o experiență de interfață mai bună și vă va ajuta să utilizați telefonul cu ușurință.

Opțiunea I: Mărește dimensiunea fontului

Dimensiunea fontului este una dintre funcțiile principale pentru a decide interfața de utilizare a caracteristicilor telefonului. Utilizarea unei dimensiuni mai mici a fontului poate prezenta mai mult conținut pe ecranul mic, dar este posibil să nu puteți utiliza funcțiile cu ușurință. Utilizând pașii enumerați mai jos, puteți crește dimensiunea fontului de pe telefon, astfel încât să puteți utiliza telefonul cu ușurință.

1. Accesați Setările dispozitivului.

2. Apăsați pe opțiunea Afișare.

3. Apoi, selectați opțiunea Text și dimensiune afișare.

4. Aici, ajustați dimensiunea textului și dimensiunea afișajului.

Opțiunea II: Dezactivați funcția de rotație automată

Rotirea automată este o caracteristică suplimentară a telefoanelor inteligente care schimbă automat afișarea ecranului odată ce schimbați modul în care țineți telefonul. Cu toate acestea, dacă funcția de rotație automată este activată, puteți vedea că vizualizarea ecranului va fi comutată de la Portret la Peisaj și viceversa doar cu o înclinare. Acesta este un fel de perturbare pentru utilizator și ar putea cauza blocarea telefonului în timpul utilizării. Puteți dezactiva funcția de rotire automată a telefonului pentru a evita problema și pentru a bloca ecranul într-o vizualizare Portret. Deschideți aplicația Setări, atingeți fila Ecran de pornire și comutați la setarea Rotire la modul peisaj.

Opțiunea II: Dezactivați notificările

Notificările sunt mesajele care apar pe ecranul de pornire, indiferent dacă telefonul este blocat sau deblocat. Notificările care apar pe telefon vă ajută să rămâneți la curent, dar poate fi o tulburare în unele cazuri. Este posibil să primiți mesaje la un ritm frecvent, iar notificările acumulate vă pot deranja să utilizați orice aplicație anume. Trebuie să dezactivați notificările de pe telefon pentru a remedia problemele de pe telefonul mobil.

Metoda 6: Metode auxiliare de depanare

Dacă există probleme specifice recurente care necesită o atenție specială, atunci secțiunea Metode auxiliare din acest ghid de depanare pentru smartphone vă va ajuta să remediați aceste probleme.

1. Depanați supraîncălzirea dispozitivului

Smartphone-ul este un dispozitiv care acceptă o varietate de funcții și aplicații în același timp. Problema supraîncălzirii este o problemă comună cu dispozitivele Android și puteți încerca metode precum păstrarea telefonului într-un loc mai răcoros pentru a le răci. Pentru a cunoaște alte metode de rezolvare a problemelor legate de supraîncălzire, citiți articolul legat de secțiune.

2. Depanați problema de pornire a dispozitivului

O altă problemă comună care v-ar putea face să intrați în panică este că telefonul nu va porni problema. Există diferite motive pentru această problemă; le puteți rezolva folosind metodele descrise în articol.

3. Depanați înghețarea ecranului

Deoarece telefonul Android este un dispozitiv pe care oamenii preferă să îl folosească în mod regulat, nu ați dori să întâmpinați probleme precum un ecran mobil Frozen în timp ce utilizați aplicațiile. Aceasta este o problemă comună și unele metode de a remedia ecranul mobil înghețat sunt descrise în acest articol.

4. Dezactivați funcția de corectare automată

Funcția de corectare automată vă permite să remediați erorile gramaticale și greșelile de tastare în timp ce trimiteți mesaje sau creați documente. Cu toate acestea, ar putea exista câteva sugestii proaste de corectare automată care apar pe termen nelimitat în timp ce tastați. Puteți folosi articolul pentru a remedia eroarea și a dezactiva funcția de corectare automată a telefonului. În plus, dacă există o singură sugestie nepotrivită, puteți trage cuvântul din bara de sugestii și apăsați pe butonul Șterge pentru a șterge sugestia.

5. Activați modul sigur

Un alt lucru important pentru ghidul de depanare a smartphone-ului este activarea Safe Mode. Adesea, este posibil să nu puteți utiliza niciuna dintre metodele furnizate în acest articol pe telefonul dvs. pentru a remedia erorile. Acest lucru s-ar putea datora aplicațiilor care deranjează telefonul, care s-ar putea să nu vă permită să găsiți aplicațiile defecte. Pentru a remedia problema, porniți telefonul în modul sigur apăsând butonul de pornire pentru ceva timp. Apăsați lung pe opțiunea Power și veți vedea următorul ecran cu opțiunea de a intra în modul Safe. După pornirea în modul sigur, ștergeți toate aplicațiile care sunt dăunătoare pentru telefonul dvs. și ieșiți din modul sigur pentru a depana problemele telefonului mobil.

6. Depanați telefonul umed

Dacă telefonul dvs. a căzut în apă și apa a pătruns prin porturile și alte deschideri ale telefonului, ar putea fi deranjant să utilizați telefonul. Puteți repara cu ușurință telefonul umed folosind metodele descrise în articol.

7. Deblocați dispozitivul fără autentificare

Dacă ați setat un cod PIN ca parolă pentru deblocarea telefonului și l-ați uitat, metodele descrise în acest articol vă vor ajuta să vă deblocați telefonul fără a fi nevoie de autentificare pentru a depana problemele de la telefonul mobil.

***

Articolul este despre ghidul de depanare a smartphone-ului care discută problemele comune Android. Metodele de depanare a problemelor de la telefonul mobil sunt, de asemenea, explicate în acest articol. Puteți consulta acest articol pentru depanarea problemelor telefonului mobil și pentru remedierea problemelor. Dacă ați ajuns până aici în articol, luați în considerare să renunțați la sugestiile și întrebările dvs. în secțiunea de comentarii de mai jos.