Ghid pentru creșterea Instagram în 2023

Instagram este unul dintre cele mai cunoscute site-uri de social media, iar acest ghid cuprinzător va detalia strategiile de creștere Instagram pe care ar trebui să le adoptați în 2023.

Companiile din întreaga lume folosesc Instagram pentru a ajunge la clienții lor cu succes dovedit. Toată lumea, de marcă sau proprietar de mică afacere, folosește Instagram pentru a-și crește baza de clienți. De ce este așa? Pentru că Instagram este un instrument de marketing versatil și eficient și nu suntem singurii care cred așa. Toate companiile sunt de acord și preferă să folosească Instagram pentru marketing.

Instagram a parcurs un drum lung de a fi o simplă platformă de socializare de partajare a fotografiilor. S-a transformat în ceva mult mai mare și se numără printre primele patru rețele sociale în ceea ce privește popularitatea.

Ușurința de utilizare a platformei îi ține pe utilizatori captivați pentru o lungă perioadă de timp și vă crește șansele de a obține mai multă implicare. Acest lucru dovedește că Instagram este cea mai bună platformă pentru companii și influenți pentru a capta atenția urmăritorilor lor și a-și extinde cu ușurință baza de clienți.

Clientul tău va fi obligat să te urmărească pe Instagram dacă îi oferi ceva de care să rămână agățați. Instagram este o aplicație care acceptă diverse forme de conținut, cum ar fi postări, povești, momente importante, role și IGTV. Puteți adăuga hashtag-uri, nume de mărci și locații pentru a vă exprima prezența.

Dacă ești un brand sau un influencer care dorește să-ți prospere prezența pe Instagram, citește mai departe pentru a aduna câteva sfaturi valoroase care te vor ajuta foarte mult în acest sens.

Creșterea unui cont Instagram: beneficii

Fără îndoială, Instagram nu mai este o aplicație obișnuită de partajare a fotografiilor. Are o mulțime de valoare de oferit, nu numai utilizatorilor, ci și întreprinderilor. Instagram continuă să introducă funcții interesante care ajută în mod semnificativ companiile în marketingul și vânzarea bunurilor lor.

Creșterea prezenței mărcii dvs. sau a mărcii dvs. ca influență oferă mai multe beneficii, cum ar fi următoarele:

Adresați-vă mai multor oameni

Instagram are peste 2 miliarde de utilizatori activi, iar numărul crește zilnic. Nu există limită cât de departe poate merge o afacere cu o strategie Instagram eficientă atunci când există atât de multe perechi de ochi care vă urmăresc conținutul.

  – De la A la Z din Instagram Insights –

Favorizat de influenceri

Colaborarea cu influenți de renume poate oferi o rentabilitate mai bună a investiției și vă poate expune conținutul unui public care altfel nu ar fi fost posibil. Prin urmare, creșterea mărcii dvs. pe o platformă favorizată de majoritatea influențelor are sens.

Afacerea dvs. crește indiferent de dimensiune

Dacă începi și vrei să-ți evidențiezi ofertele, Instagram este platforma ideală. Puteți folosi Instagram pentru a obține expunere și implicare, indiferent dacă afacerea dvs. este binecunoscută sau câștigă ritm.

Interacționează cu clienții

Instagram este o platformă în care vă puteți interacționa în mod regulat cu clienții dvs. prin mesaje directe, adăugând comentarii perspicace sau răspunzând la întrebările acestora. Se adaugă la credibilitatea mărcii dvs.

Te ajută să descoperi preferințele clienților tăi

Observând postările pe Instagram pe care le distribuie clienții tăi, poți afla multe despre alegerile lor. Citind postările și răspunsurile lor, puteți afla despre gusturile lor și puteți afla ce le place. Aceste sugestii ajută la dezvoltarea de conținut nou și planuri de marketing viitoare.

Faceți publicitate conținutului dvs

În timp ce implementarea modalităților organice de creștere a Instagram oferă o valoare extraordinară, caracteristica de publicitate plătită a platformei oferă un ajutor imens dacă doriți să vizați utilizatorii în funcție de comportament, demografie și locație.

Din tot ceea ce ați văzut, este clar că promovarea mărcii dvs. pe Instagram vă va ajuta afacerea să genereze o mulțime de venituri. Instagram crește recunoașterea mărcii, generează clienți potențiali, cultivă loialitatea clienților și crește vânzările.

Cum să câștigi mai mulți urmăritori pe Instagram

Trucul este să-ți optimizezi contul de Instagram și să-l tratezi ca pe o pagină de destinație pentru a crește traficul și urmăritorii. Acesta este modul în care puteți proceda.

#1. Creați o strategie de marketing pe Instagram

Înțelegeți-vă publicul: ce platforme folosesc, când și de ce le vizitează, ce material îi place, pe cine mai urmărește și multe altele.

Identitatea mărcii: ce știri doriți să aduceți publicului dvs.? Ce emoții vrei ca ei să aibă după ce îți vizionează conținutul?

Strategia de conținut: deși există o oarecare spontaneitate pe Instagram, veți avea nevoie de o strategie de conținut definită pentru a avea o voce consistentă și pentru a produce conținut de înaltă calitate în mod regulat.

Analytics: informațiile cuantificabile vă pot ajuta să vă planificați abordarea, inclusiv pe cine încercați să vizați, ce material să furnizați, când să postați și multe altele.

Activitate regulată: Instagram este o platformă în timp real. Trebuie să postezi în mod repetat dacă vrei să-l folosești pentru a-ți dezvolta afacerea.

  Cum să deblochezi pe cineva pe Instagram

#2. Analizați concurenții

Ai un rival pe care îl depășești greu? Aflați ce postează, cât de des, când și sub ce forme, efectuând o mică analiză competitivă pe Instagram.

Timp de o săptămână, supravegheați-i cu atenție, astfel încât să puteți identifica orice tactică subtilă pe care le-ar putea folosi pentru a crește adepții Instagram. Puteți obține sfaturi despre ce, când și cum să postați pe Instagram pentru a obține mai mulți urmăritori.

#3. Identificați-vă publicul țintă

Pe Instagram, este vital să determinați utilizatorii pe care doriți să-i vizați. Vă puteți defini clienții într-o varietate de moduri. Pentru a identifica tiparele dintre comportamentul de cumpărare online al urmăritorilor tăi și cel al urmăritorilor tăi, vă sfătuim să analizați site-ul dvs. și statisticile Instagram.

Ar trebui să investigați comportamentul lor online pe site-ul dvs. și utilizarea Instagram. Cu cât investiți mai mult timp în cercetarea datelor demografice ale publicului țintă, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a produce conținut similar care să încurajeze clicurile și conversiile.

#4. Optimizați-vă biografia Instagram

Trebuie să vă asigurați că biografia dvs. de Instagram iese în evidență față de concurență, deoarece probabil va fi primul lucru prin care vor trece oamenii în ceea ce privește marca dvs. Ai nevoie de mai mult decât doar mânerul tău Instagram.

Credit imagine: Zara

Deoarece obțineți cuvinte limitate pentru a scrie o biografie, este esențial să fiți clar și concis cu privire la ceea ce face compania dvs. și da. Nu uitați să includeți cuvintele cheie care vă definesc marca, astfel încât cititorii să poată înțelege exact ceea ce reprezentați.

#5. Rămâi consecvent

Consecvența este cheia pentru a câștiga impuls pe orice platformă de socializare, inclusiv Instagram. Nimeni nu va dori să urmărească niciun profil de Instagram care postează aleatoriu, poate o dată pe săptămână. În timpul creării, conținutul poate atrage noi adepți, ceea ce îi împiedică în mod regulat să se îndepărteze.

Crearea unui calendar de conținut vă va ajuta să planificați conținutul și să arătați un comportament consistent. În plus, poți identifica cele mai bune momente pentru a posta conținutul pe profilul tău Instagram. Este momentul în care majoritatea adepților tăi sunt activi.

#6. Optează pentru reclamele Instagram

Implementarea metodelor de creștere organică va crește numărul de urmăritori pe Instagram într-un ritm lent. Dar dacă doriți să accelerați rata de creștere, publicitatea pe Instagram este opțiunea potrivită. Înlocuitorul plătit pentru strategiile organice vă permite să vă alegeți publicul țintă și să vă promovați postările.

Instagram acceptă o gamă largă de tipuri de anunțuri, și anume. Anunțuri imagine, anunțuri carusel, anunțuri video, anunțuri cu povestiri, anunțuri în rulouri, anunțuri pentru Cumpărături Google și anunțuri Explore. Puteți decide bugetul publicitar și puteți începe cu reclamele Instagram.

  Cum să pui mai multe imagini într-o singură postare pe Instagram

Instagram este o platformă de rețea socială de partajare a fotografiilor și videoclipurilor, așa că crearea și postarea de conținut care oprește defilarea este de cea mai mare importanță. Aceasta funcționează în două moduri. Oferă în mod adecvat mesajul pe care doriți să-l transmiteți și împiedică pierderea ideii dvs. în marea de postări din fluxul de știri al utilizatorului dvs.

Fie că este un începător sau o afacere experimentată, vei dori să postezi fotografii și videoclipuri excepționale care să atragă atenția publicului tău. Interesant este că există mai multe platforme care vă vor ajuta să faceți acest lucru. Puteți verifica cele mai bune soluții de design pentru a satisface cererea de fotografii și infografice pentru a-ți implica urmăritorii și a-ți spune poveștile.

De asemenea, aceste instrumente de gestionare a rețelelor sociale vor oferi un ajutor imens în gestionarea, supravegherea și programarea conținutului pentru mai multe conturi Instagram dintr-un singur loc.

întrebări frecvente

Ar trebui să cumpăr urmăritori Instagram?

Toată lumea vrea să-și crească urmărirea pe Instagram cât mai repede posibil. Datorită cererii enorme, există o mulțime de servicii și aplicații terțe care promit să vă crească numărul de urmăritori.
Unele dintre aceste aplicații garantează o creștere a numărului de urmăritori Instagram considerabili instantaneu sau în timp. Dar nu este recomandat să-ți achiziționezi urmăritorii Instagram dacă îți prețuiești reputația. Este o tehnică necinstită care vă expune riscul unui shadowban Instagram.

Care sunt diferitele tipuri de conținut Instagram?

Utilizatorii din zilele noastre au multe alternative de conținut pe Instagram, inclusiv:
Reels, IGTV, postări cu o singură fotografie, postări foto carusel, postări video, videoclipuri live și povești.

Cum să intri pe pagina de explorare a Instagram?

Pentru a vă crește șansele de a afișa conținut pe pagina Instagram Explore, luați următoarele acțiuni:
Aveți un cont public
Dacă profilul tău Instagram este privat, nimeni nu îl poate vedea pe pagina sa de Explorare. La urma urmei, un cont personal nu este destinat să fie accesat de un străin, așa că oricine nu vă urmărește nu poate vedea lucrurile de pe el.
Includeți hashtag-uri și locații în tendințe
Postările cu hashtag-uri pot apărea pe paginile Explorare ale utilizatorilor după ce au efectuat o căutare cu hashtag-uri. Prin etichetarea locurilor, vă puteți restrânge și mai mult piața țintă și puteți apărea în paginile Explorați atunci când caută o anumită locație. Aveți șanse mai mari să fiți găsit de mai mulți utilizatori într-o locație populară.

Ultimele Cuvinte

Ei bine, acestea au fost tactici dovedite pe care le puteți implementa pentru a experimenta o creștere excepțională pe Instagram. Amintiți-vă, conținutul este de genul acesta, așa că încercați întotdeauna să aduceți ceva nou. Media de calitate, împreună cu subtitrări atent și hashtag-uri relevante vor face cu siguranță minuni.

În cele din urmă, rămâne consecvent și creativ pentru a asista la o creștere lentă și constantă a numărului de urmăritori pe Instagram.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune programatoare Instagram pentru a economisi timp prețios și pentru a grăbi creșterea profilului dvs.