Ghid definitiv pentru utilizarea instrumentelor de urmărire a prețurilor

O strategie solidă de prețuri este într-adevăr esențială pentru afacerea dvs. Nu numai că vă face competitiv, dar vă ajută și să vă creșteți marjele de profit.

În zilele noastre, oamenilor le place să facă cumpărături online, deoarece este convenabil, ușor și oferă multe opțiuni. În plus, pot compara cu ușurință prețurile unui produs pe diferite site-uri și pot alege pe cel mai bun.

Acestea fiind spuse, dacă nu știți cum să stabiliți prețul produsului, puteți risca să pierdeți o mulțime de clienți și valoarea mărcii.

De aceea este esențial să înțelegem ce se întâmplă pe piață. De asemenea, trebuie să analizați strategiile de prețuri ale concurenților dvs., unde vând și la ce preț și alte informații conexe.

O modalitate eficientă de a face acest lucru este utilizarea unui instrument de urmărire a prețurilor pentru a urmări prețurile concurenților și pentru a vă ajuta să vă optimizați strategia de preț.

Să înțelegem mai mult și să descoperim modurile în care un instrument de urmărire a prețurilor poate aduce beneficii afacerii dvs.

Ce sunt instrumentele de urmărire a prețurilor?

Un instrument de urmărire a prețurilor este utilizat pentru a urmări, analiza și compara prețurile produselor de pe site-urile web ale concurenților. Se mai numește și instrument de monitorizare a prețurilor care adună informații precum disponibilitatea unui produs, reprezentarea vizuală, promoțiile, recenziile clienților etc., în afară de prețuri.

Aceste instrumente oferă o analiză dinamică a prețurilor care vă poate echipa cu o optimizare automată și robustă a prețurilor. Ele vă permit, de asemenea, să anticipați modificările volumului cererii asociate cu un model de preț și vă ajută să determinați prețul corect.

Instrumentele de urmărire a prețurilor sunt benefice companiilor care se ocupă de produse, comercianți cu amănuntul, site-uri bazate pe produse de comerț electronic, piețe, producători și chiar utilizatori finali.

Cum funcționează?

Instrumentele de monitorizare a prețurilor folosesc învățarea automată și știința datelor pentru a produce prețuri competitive precise, folosind diferiți parametri, cum ar fi prețurile concurenților, cererea și oferta și analiza pieței.

Unele instrumente de urmărire a prețurilor pot monitoriza, de asemenea, descrierile produselor, imaginile, recenziile și alte informații. Apoi, stochează datele colectate într-o bază de date, astfel încât utilizatorii să le poată vizualiza clar pe un tablou de bord într-un aspect avansat.

De ce aveți nevoie de un instrument de urmărire a prețurilor?

Definirea unei strategii optime de preț nu este ușoară, indiferent dacă afacerea dvs. este offline sau online. Este și mai evident dacă ești nou pe piață și nu știi de unde să începi și cum să prețezi produsul sau serviciile tale. De asemenea, este esențial pentru companiile experimentate să țină evidența prețurilor actuale din industrie pentru a continua să obțină profituri maxime.

  Cum să faceți copii de rezervă și să restaurați datele de salvare a PS4

În plus, ar ajuta să se ia în considerare factori precum cererea de produse, marjele minime, costul pe piețele locale și internaționale și multe altele. În acest caz, dacă nu aveți strategia de preț potrivită pentru produsele dvs., aceasta vă poate afecta profitabilitatea.

Prin urmare, ar trebui să analizați prețurile concurenților și să le comparați cu produsul și competitivitatea acestuia pe piață. La asta vă puteți aștepta de la un instrument de urmărire a prețurilor.

Să ne uităm la câteva dintre beneficiile sale:

  • Analiza concurenței: instrumentele de urmărire a prețurilor vă permit să obțineți informații despre modelele de prețuri ale concurenților. Puteți compara raportul lor produs-preț cu al dvs. pentru a obține cunoștințe despre poziționarea companiei dvs. pe piață.
  • Analiză internă: puteți monitoriza istoricul prețurilor companiei dvs. și puteți revizui strategiile de piață anterioare sau actuale. Vă va ajuta să aflați lacunele și să le completați cu o abordare mai bună, valorificând datele colectate cu un instrument de urmărire a prețurilor pentru analiza pieței.
  • Analiza pieței: Un instrument de monitorizare a prețurilor poate efectua analize de piață și vă arată ce vânzători oferă un anumit produs și ce canale folosesc, cum ar fi Amazon, eBay etc., pentru a vinde produsul. În acest fel, puteți verifica ce site-uri își promovează produsele, prețurile și alte informații. Vă va ajuta să evaluați competitivitatea mărcii dvs. pe canalele de vânzare și pe piața de comerț electronic.

  • Mai multe vânzări: cu prețuri competitive, creșteți șansele de mai multe vânzări. Se datorează faptului că clienților moderni le place să compare produsele de pe diferite site-uri și vânzători, cu prețurile lor și să aleagă pe cel mai bun. Deci, dacă calitatea produsului este bună și prețurile sunt competitive, vă puteți aștepta la vânzări mai bune.
  • Creșteți marjele de profit: mulți cred că un instrument de urmărire a prețurilor își propune să scadă prețurile, nu este adevărat. Un instrument de urmărire a prețurilor vă oferă o perspectivă precisă asupra prețurilor pentru a formula o strategie de preț solidă. Vă va ajuta să luați decizii informate pentru a vă menține prețul la un interval optim pentru a obține vânzări și marje de profit maxime.
  • Economisiți timp: în loc să monitorizați manual prețurile concurenților și alte date legate de produse, puteți utiliza software-ul de urmărire a prețurilor pentru a face acest lucru automat. Vă eliberează o cantitate semnificativă de timp pe care o puteți petrece altor sarcini productive.

Acum, dacă încă vă întrebați de ce aveți nevoie de software-ul pentru asta, dacă o puteți face prin mijloace manuale, așteptați.

Da, puteți efectua urmărirea manuală a prețurilor și alte informații esențiale legate de produse de pe site-urile web ale concurenților dvs. Dar are unele dezavantaje.

Să comparăm urmărirea manuală și automată a prețurilor pentru a vă oferi o idee clară.

Urmărire manuală vs. Urmărire automată

Urmărire manuală

Urmărirea manuală înseamnă monitorizarea manuală a prețurilor și a altor informații legate de produse de către persoane care nu folosesc aplicații software. Ei urmăresc modificările prețurilor de pe site-urile web ale concurenților și le documentează folosind un sistem precum foile de calcul. De asemenea, trebuie să reîmprospăteze datele pe măsură ce se schimbă.

  • Implică o viziune scăzută asupra pieței actuale.
  • Are o capacitate mai scăzută de a răspunde la dinamica în schimbare a pieței.
  • Procesul necesită mult efort, timp și resurse.
  • Este necesar ca echipa dvs. să țină cont în mod constant de schimbarea prețurilor, ceea ce este greu.
  • Îi lipsesc resursele pentru a oferi un management activ al prețurilor.
  • Mijloacele manuale devin o bătaie de cap atunci când există multe produse de urmărit, iar colectarea și menținerea datelor sunt, de asemenea, dificile.
  • Poate include erori umane; prin urmare, s-ar putea să nu fie viabil în orice moment.
  13 cele mai bune jocuri Xbox pentru copii de care să se bucure

Urmărirea automată a prețurilor

Urmărirea prețurilor cu ajutorul unei aplicații software este urmărirea sau monitorizarea automată a prețurilor. Este o abordare sofisticată care vă uşurează echipa şi o împuterniceşte cu un sistem care monitorizează preţurile şi le menţine cu uşurinţă în sectorul dumneavoastră.

  • Oferă vizibilitate completă asupra pieței actuale.
  • Vă permite să răspundeți și să vă adaptați la dinamica în schimbare a pieței.
  • Datorită urmăririi automate a prețurilor și actualizărilor, echipa dvs. nu ar trebui să depună prea mult efort și timp, economisind resurse.
  • Echipa ta nu trebuie să se lupte cu actualizarea datelor de fiecare dată când prețul se schimbă; software-ul se poate ocupa de asta.
  • Este ușor chiar dacă aveți o mulțime de produse de urmărit
  • Fără erori umane, astfel încât oferă o precizie mai mare a datelor.

Cel mai bun instrument de urmărire a prețurilor

Unul dintre cele mai bune instrumente de urmărire a prețurilor pe care le puteți găsi pe piață este Vizualizarea. Este un instrument puternic, dar simplu, pentru analiza schimbărilor, pe care îl folosesc peste 1,5 milioane de oameni. Vă poate alerta prin e-mail, Slack, text, API etc. și include mii de cazuri de utilizare pentru aplicații de afaceri și personale.

Vizualizarea cazurilor de utilizare

  • Companiile pot folosi acest instrument de detectare a modificărilor site-ului web pentru informații competitive, monitorizarea prețurilor, a paginii de echipă sau a carierei, a anunțurilor banner, a rețelelor sociale și multe altele.
  • Persoanele fizice îl pot folosi pentru a găsi cele mai bune oferte pe Amazon și pe alte site-uri de comerț electronic. De asemenea, îi poate alerta pentru căutarea de locuri de muncă, monitorizarea rețelelor sociale, când produsele dorite sunt din nou în stoc sau produse noi pe care le-ar putea dori pe eBay, Craigslist etc.
  • Vizualizarea este utilă și în perspective juridice. Poate ajuta la prevenirea riscurilor de conformitate prin urmărirea modificărilor reglementărilor din jurisdicții pentru industrii foarte reglementate, cum ar fi dreptul afacerilor, dreptul familiei și munca și ocuparea forței de muncă.
  • Este util în tranzacționare și finanțare să fiți alertat imediat ce modificările devin disponibile public, ceea ce anterior nu era disponibil utilizând terminalele Bloomberg.
  • Oamenii pot folosi Visualping pe site-urile lor web pentru asigurarea calității, obținând în același timp un control mai bun asupra modificărilor neaprobate sau accidentale. Puteți detecta pagini protejate prin parolă, vizualizări pe dispozitive mobile sau desktop, vizibilitate din diferite țări și multe altele.
  • Vizualizarea este, de asemenea, utilă în arena securității cibernetice, informându-vă cu privire la încălcări de securitate, timpi de nefuncționare DNS sau modificări accidentale și monitorizarea modificărilor codului.
  Doriți să supraviețuiți ransomware-ului? Iată cum să vă protejați computerul

Oferte

Cum să utilizați Visualping pentru alerte de preț

Ghid pas cu pas pentru utilizare Vizualizarea pentru urmărirea prețurilor:

  • Pentru a urmări o pagină de produs pentru modificări de preț, accesați Pagina de start a Visualping, și inserați adresa URL a paginii în bara de căutare. Faceți clic pe Go.
  • Când apare pagina produsului, selectați zona paginii pe care doriți să o urmăriți – pentru alertele de scădere a prețului, aceasta este de obicei zona paginii cu prețul afișat.
  • Apoi, personalizați cât de des doriți ca Visualping să verifice modificările.
  • Asigurați-vă că Este selectată opțiunea de comparare vizuală. Acesta este cel mai bun mod de monitorizare pentru urmărirea modificărilor de preț, deoarece monitorizează pixelii paginii web. Cu Visual-compare, alertele prin e-mail vor include o captură de ecran a noului preț evidențiat cu roșu.
  • Introduceți adresa de e-mail la care doriți să primiți alertele de modificare a prețului.
  • Faceți clic pe „Începe monitorizarea”. Apoi, Visualping vă va trimite un e-mail, care vă va solicita să creați o parolă pentru contul dvs.

Si asta e!

De îndată ce Visualping detectează o modificare a paginii, veți primi o alertă de scădere a prețului în căsuța dvs. poștală.

Tarifarea vizuală

Preturi pentru persoane fizice: oferă două tipuri de prețuri – plătiți pe măsură ce utilizați și prețuri bazate pe abonament. Există diferite planuri:

  • Starter: gratuit, 65 de cecuri pe lună, 2 pagini pe zi
  • Intensiv: 13 USD/lună: 1200 de cecuri și 40 de pagini pe zi, asistență prin e-mail, frecvență înaltă
  • 4k intensiv: 24 USD/lună: 4000 de cecuri și 130 de pagini pe zi, asistență prin e-mail, frecvență înaltă
  • Intensiv 10k: 58 USD/lună, 10.000 de cecuri și 333 de pagini pe zi, asistență prin e-mail, frecvență înaltă
  • Intensiv 20k: 97 USD/lună, 20.000 de cecuri și 667 de pagini pe zi, asistență prin e-mail, frecvență înaltă

Preturi pentru afaceri: Visualping oferă un serviciu dedicat planurilor de afaceri și funcții avansate cu acces prioritar pentru companii. Planurile sunt:

  • Business 4k: 20 USD/lună/utilizator, 4.000 de cecuri pe lună per utilizator, 130 de cecuri pe zi
  • Business 10k: 48 USD/lună/utilizator, 10.000 de cecuri pe lună per utilizator, 333 de cecuri pe zi
  • Business 30k: 135 USD/lună/utilizator, 30.000 de cecuri pe lună per utilizator, 1000 de cecuri pe zi

Acest plan include, de asemenea, beneficii precum gestionarea contului dedicat, instruire și demonstrații, asistență telefonică, timp de funcționare de 99% și servere securizate.

Sfaturi profesioniste în timp ce utilizați un instrument de urmărire a prețurilor

  • În loc să vă abonați la liste de e-mail generale pentru a primi alerte când prețul unui produs se modifică, utilizați un instrument de detectare a modificărilor site-ului web pentru a crea alerte direcționate pentru anumite pagini de produse.
  • Când utilizați un instrument de detectare a modificărilor site-ului web, cum ar fi Visualping, pentru a urmări modificările de preț, asigurați-vă că selectați zona de preț a produsului pentru a evita primirea de alerte false.
  • În contul dvs. Visualping, utilizați tabloul de bord pentru a modifica paginile de urmărire și pentru a primi alerte prin e-mail mai precise.
  • Dacă este disponibil, utilizați versiunea gratuită.

Concluzie 🧐

Dacă doriți să găsiți cele mai bune oferte online sau să monitorizați prețurile concurenților dvs., un instrument de urmărire a prețurilor precum Visualping este cea mai bună modalitate de a automatiza procesul.